Junior klusser zoekt oplossing voor haar van vriendin...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:34
... met regelmatig een overstromende douche / badkamer tot gevolg!

Beste Tweakers,

Sinds een ~jaar ben ik gelukkige bezitter van een appartement en sinds een paar maanden is een zeer lieftallige dame bij mij komen wonen. Alles koek en ei met een puntje gezamelijke ergenis:

De doucheput'strook' kan totaal niet overweg met de verloren lange haren van mijn vriendin. Elke 3 dagen moet dit gevaarte ontstopt, schoongemaakt en gereinigd worden. Nu zoek ik een goede oplossing om dit te verbeteren. Zelf dacht ik aan een soort van gaas in de strook leggen maar jullie gezamenlijke genialiteit kan mij ongetwijfeld van een kwalitatief hoogwaardiger oplossing voorzien.

Hier enkele foto's ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wjv4bD7KUljO2OhECRtu6IIXxRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1aw1YgaY4TQ7Ary3WhxYg0cs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RWCt-T2-BIJDZDCkL4lDG37PkY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ecpFnEJsorw38ttO2HCwNZwF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSu4y7qTXG8yUx5H62lE8Y9XdtY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IjHopEs2OWu7OefB3vttAnAH.jpg?f=fotoalbum_large

Er zit een soort 'easy drain' systeem is (wat helemaal niet easy is!) waar alles zich in ophoopt waardoor het water niet meer wegloopt door de afvoer. Zowel een beter systeem hier of een andere metalen 'bar' of iets daaronder zouden denkrichtingen kunnen zijn. Het grijze 'easy drain' gevaarte schuift dus in het midden in de afvoerbuis.

Mijn dank voor jullie hulp is groot!

There is no real life, there is just AFK.

Alle reacties

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
kaal scheren is vermoedelijk geen optie?
ik weet welk antwoord ik kreeg toen ik het voorstelde.

buiten de veroorzaker het te laten schoonmaken ben ik nooit gekomen.

extra mandje, soort frietmantje gemaakt. het geeft allemaal maar een paar dagen extra.
Maar uiteindelijk verstopt het.

Beste ging het nog zonder dat ding(zeefje) er in. dus een open verbinding naar benende.
(in mijn geval beneden een zwanenhals geplaatst en het was een aparte buis van de rest..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-04 22:30
Een douchemuts op en haar haren elders apart wassen een optie? En dan direct het uitgevallen haar opvangen en in de prullenbak gooien. Een wasbak is misschien ook eenvoudiger te ontstoppen of loopt niet zo snel vol.

Maar ik ben het wel met hierboven eens, laat de veroorzaker het opruimen. Klinkt onvriendelijk, maar lijkt me wel de beste oplossing. Als ze er een gewoontje van maakt om na het douchen de haren weg te halen, verstopt er ook niets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 36835

In mijn Easydrain zit een haarvanger. Maar ik heb een andere easydrain dan jij zo te zien.

Overigens, ik adviseer je je kitranden en tegelvoegen ook even grondig schoon te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 19-12-2022 17:59 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

What about elke dag een doekje over de 'goot' halen ?
Sorry dat ik het zeg, maar erg fris ziet het er nu al niet uit. oa schimmel..

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Doet me denken aan dit topic: Doucheput vs douchegoot
Conclusie daar: had maar een normaal putje gehad, met zo'n goot en langharige huisgenoten in de rui is het niet anders.. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-04 17:30
Goeiendag wat een schimmeldouche, daar zou ik me meer zorgen om maken dan om wat haren in de put.

Maareh, de veroorzaker gewoon dagelijks weg laten halen zal al een hoop schelen. Doen wij hier ook en dat resulteert in eens in de 2/3 weken haar moeten verzamelen ipv om te paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Is de ventilatie wel in orde daar? Volgens mij hoort al dat zwarte ... er niet te zijn om het maar zo te zeggen.

Verder lijkt mij het eerder een kwestie van na het douchen even het meeste haar wegvegen. Kost een paar seconden per keer en scheelt wel een hoop. Dan kan je het putje zelf iedere x weken meepakken ipv iedere x dagen.

Tenminste, zo doen we dat hier zonder problemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 21:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je probleem is gelukkig niet uniek: https://www.amazon.nl/cat...arvang%2Caps%2C226&sr=8-3

Ik heb zelf een gewoon doucheputje, met daarin een bijpassend zeefje. Kost even een paar centen maar dat mag Mrs Eagle nu lekker regelmatig zelf schoonmaken, ipv dat ik iedere keer op mijn in knieën de boel moet ontstoppen ;)

Mocht genoemde link niet werken, informeer bij een sanitairwinkel naar een bijpassende voor jouw drain. Die zijn gewoon verkrijgbaar namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 16:45

klown

geek

Misschien upgraden naar dryphon techniek?
Zit er zelf ook wel eens aan te denken, want ik heb dezelfde problemen met mijn Easydrain, alleen bij mij is de schoonmaak eerder eens in de 3 weken nodig dan in de 3 dagen.
https://www.easydrain.nl/...et-dryphon-hoe-werkt-dat/

Als je hem geupgrade hebt, laat je dan weten hoe het bevalt? ;)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 04:20
Ik heb dezelfde doucheput. Bij ons moet hij ook elke 3 dagen ontstopt worden. Het is gewoon een kl***ding.

En haal de schimmel eens van je kitranden als dat nog lukt. Met een 1 jaar oud appartement moet je je wel afvragen of de ventilatie wel in orde is als dit zo snel gebeurt.

[ Voor 44% gewijzigd door Makkelijk op 19-12-2022 19:46 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:57
klown schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:26:
Zit er zelf ook wel eens aan te denken, want ik heb dezelfde problemen met mijn Easydrain, alleen bij mij is de schoonmaak eerder eens in de 3 weken nodig dan in de 3 dagen.

Beste suggestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Dit lijkt op de easydrain die ik heb, maar ik heb de versie met de extra grote doorlaat laten installeren (min inbouwdiepte 85 mm !). De badkamer man was aardig aan het vloeken omdat hij veel dieper in het gewapende beton moest hakken en breken. Hij is 2 cm dieper dan de compacte drain, maar als je in gewapend beton aan het hakken ben is dat best veel :+

Mijn vriendin heeft lang haar, en had na zwangerschap heel veel haar uitval gehad. Ding is nooit verstopt geraakt, ik maak hem heel soms schoon (eens in de paar maanden :r ) en dan zit er alleen aangekoekte zeep en wat haren maar nooit verstopt.

Nu ik dat bakje zo zie, in me vorige huis had ik deze ook volgens mij. Dat is denk ik de compact versie, inbouwdiepte 65 mm. Die was ook om de haverklap verstopt. Is ruk ding, ik ben bang dat je er mee zult moeten leren leven.

Edit: die dry siphon is je redding denk ik, laat weten of het werkt

[ Voor 4% gewijzigd door Lollercopter op 19-12-2022 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 20:38
klown schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:26:

Ik heb een goot met dryphon, voor bijna twee maanden nu: werkt prima, blijft praktisch geen haar achter. Weet nog niet hoe het dan op de lange termijn zit qua riool buitenshuis (40 meter tot gemeente riool dus dat is nogal een eind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:35
jack zomer schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:46:
kaal scheren is vermoedelijk geen optie?
ik weet welk antwoord ik kreeg toen ik het voorstelde.

buiten de veroorzaker het te laten schoonmaken ben ik nooit gekomen.

extra mandje, soort frietmantje gemaakt. het geeft allemaal maar een paar dagen extra.
Maar uiteindelijk verstopt het.

Beste ging het nog zonder dat ding(zeefje) er in. dus een open verbinding naar benende.
(in mijn geval beneden een zwanenhals geplaatst en het was een aparte buis van de rest..
Kort koppie kan toch wel lekker pittig :+

Hier zelfde probleem, ik heb er maar mee leren te leven. Elke zaterdag ff putje leeg maken na douchen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
To_Tall schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:34:
[...]

Kort koppie kan toch wel lekker pittig :+
Dames en hun haar...

"Schatje ben je klaar,
Ja even mijn haar doen..
2 bakken koffie en 45min later is mevr klaar.
We zijn wel laat Jack.". Alsof het mijn schuld is..

Vrouwen en hun kapsel

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
No worries! Die dame zal vanzelf verdwijnen als je die schimmel laat zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Laatst online: 11:59

Honesty

kattenneus!

Voor iedereen die voor scheren is, ik heb mijn vrouw zo gek gekregen dat ze denkt dat kort haar sexy is, mily cyrus look a like maar sinds zij kort haar heeft vinden de jongens het leuk om lang haar te hebben en dat van hun is nog dikker, dus karma is a bitch.
Ik doe ook iedere week even de haren er uit trekken en meestal merk ik wel dat hij minder goed doorloopt en dan moet die geleegd worden.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Ik heb dezelfde goot, en doet precies waar hij voor is gemaakt. Inderdaad 1-2x per week een dooie rat eruit vissen.
Je kan dat plastic tussenstuk eruit halen, dan gaan de haren gewoon direct naar de afvoer. Grote kans alleen dat dat enorm gaat stinken :+ Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:35
Wolly schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:44:
No worries! Die dame zal vanzelf verdwijnen als je die schimmel laat zitten.
Eens, ff goed boenen en bijhouden. Schimmel weg vrouw lief tevreden.

Haar in de afvoer is haast niet op te lossen zonder scheerbeurt.

Het haar laten weglopen geeft verderop in de leidingen weer andere problemen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
En de voegen een keer schoon maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernardsimon
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21-10-2024
Weet iemand of dit probleem alleen bij de easy drain - compact of ook bij de - multi uitvoeringen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:57
Honesty schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:47:
Voor iedereen die voor scheren is, ik heb mijn vrouw zo gek gekregen dat ze denkt dat kort haar sexy is, mily cyrus look a like maar sinds zij kort haar heeft vinden de jongens het leuk om lang haar te hebben en dat van hun is nog dikker, dus karma is a bitch.
Ik doe ook iedere week even de haren er uit trekken en meestal merk ik wel dat hij minder goed doorloopt en dan moet die geleegd worden.
Ik heb een vrouw en 2 dochters met lang haar.

Geen haar op mn hoofd die er aan denkt ze over te halen voor een mily cyrus coupe :D

Ze legen lekker zelf de afvoer maar.
Ik doe andere dingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:12

Agent47

I always close my contracts.

Na elke douchebeurt de haren er uit halen. Elke week de douche schoonmaken. Ik gooi altijd nog chloor in de drain goot en schrob dan. Wel handschoenen aan :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-04 06:13

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

De rest heeft het al geroepen wat betreft het korfje. Netjes werkt. Maar ook vragen of ze alsjeblieft even de haren uit het putje vist als ze haar haar heeft gewassen.

Geen oordeel hier. Maar ik wil je wel aanraden je douche vaker schoon te maken. Ik zie zowel zwarte als oranje schimmel. Beide erg ongezond.

Voor de schimmel kan ik je bleekwater of schimmelvreter van Bison aanraden. Wij hebben ook lichte schimmelvorming door gebrek aan ventilatie. Met regelmaat er goed doorheen met bleek houdt in ieder geval de ergste schimmel buiten de deur. Bison schimmelvreter is duur en basically bleekwater. Maar wel goed om even te doen.

Zorg dat je goed lucht tijdens het spuiten met de bleek.

Je voegen worden er ook weer mooi wit van. En je vrouwelijk bezoek zal het waarderen als ze een frisse douche binnen stapt. :)

Je moet de eerste keer even je hele douche aanpakken met de bleek. Maar mochten je voegen wat hardnekkiger zijn, de dikke bleek voor het toilet heeft een mooi spuitkopje die je precies over je voegen heen kan trekken voor wat gerichte applicatie.

Voor de regulier (wekelijkse) schoonmaak, is azijn met zeepsop een goede om vastzittende kalkaanslag en 'soap scum' van je muren en douchekop af te krijgen. Uiteraard enkel gebruiken als je geen natuurstenen tegels hebt (zuren lossen het calcium op. Als je tegels daarvan gemaakt zijn, dan worden deze dus aangetast).

[ Voor 10% gewijzigd door Point.Flare op 19-12-2022 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb deze goot ook. Naast alles wat al gezegd is: je sifon staat op z'n kop op de derde foto. Als je hem er zo in doet begrijp ik wel dat hij slecht doorstroomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:34
Wij hebben een EasyDrain en onlangs eea vervangen door de EasyDrain Dryphon.
Dat scheelt me een bak werk elke keer...

https://www.google.com/search?q=easydrain+dryphon

[ Voor 25% gewijzigd door Señor Sjon op 20-12-2022 09:49 . Reden: Link opgeschoond ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:16

tomtom901

Moderator General Chat
Lensent schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:38:
Wij hebben een EasyDrain en onlangs eea vervangen door de EasyDrain Dryphon.
Dat scheelt me een bak werk elke keer...

https://www.google.com/search?q=easydrain+dryphon
Is het dan niet zo dat haren e.d. gewoon doorspoelen, ergo, het komt nog veel verder in je leidingen terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:34
Onze doucheafvoer komt al vrij snel op de toiletafvoer uit, tot op heden heeft deze situatie voor geen enkel probleem gezorgd (3 jaar nu ong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Loopt het na drie dagen al niet meer door? Ik moet het een paar keer per jaar schoon maken, ook vanwege haren van mijn vrouw. Als ze haar haren wast zorgt ze wel zelf dat niet alle losse haren richting het doucheputje gaan (dan zou het ook meteen verstopt zitten want dat zijn echt flinke plukken haar), dus misschien is 'opvoeding' een oplossing als jouw vriendin dat niet doet.

Haren die in haar handen blijven plakken moet ze niet in het doucheputje wegspoelen en als er na de douchebeurt haren op de grond liggen moeten die opgeruimd worden. Als ze dat al doet dan moet je het wel in je afvoer zoeken ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 20-12-2022 12:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 12:05

Mystikal

It never hurts to help!

Wij hadden hetzelfde probleem, Echter er zat bij ons nog een filterachtig kapje op, sinds we dat eruit hebben gehaald (kwam ik pas na 2 jaar achter) afgelopen maanden geen last meer gehad. Wellicht 1x per jaar even wat soda erin gooien om beginnende opstoppingen te voorkomen.

zit er bij jou ook een filtertje voor wellicht?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:34
Beste allemaal, mijn dank voor de vele reacties!

Om een paar bijgekomen vragen te beantwoorden:

- Vrouw stopt na wassen en borstelen zoveel mogelijk haar in een afvalemmertje.

- Vrouw maakt dit inderdaad zelf schoon.

- Na de laatste klaagzang heb ik aangeboden het alwetende internet te consulteren als ze er even foto's van maakt na de volgende schoonmaak. Helaas is 'na' meer 'halverwege' geworden. Mijn excuses daarvoor, ik beloof beterschap beider onze zijden.

- We reinigen met soda en azijn. Bleek eigenlijk nooit. Goede tip wel. De ventilatie is inderdaad slecht. Hier ben ik in een ander traject mee bezig.

- De foto is inderdaad de easydrain ondersteboven, hij zit wr echter wel juist in. Was ter illustratie waar al het prut zich ophoopt.

- De gelinkte oplossingen ga ik naar kijken. Hoe makkelijker te installeren hoe beter. Beter iets dan niets. Wellicht nog suggesties voor een vervanging van de metalen goot?

UPDATE:

Zojuist het gaas en de dryphon ombouwkit besteld!

Ook besteld: schimmelreiniger, voegenreiniger en een elektrische schrobber.

De vrouw staat eea aan cadeautjes te wachten onder de kerstboom straks O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Mastermind-- op 20-12-2022 14:50 ]

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 12:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mastermind-- schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:30:
Elke 3 dagen moet dit gevaarte ontstopt, schoongemaakt en gereinigd worden.
Op basis van de foto vind ik het erg moeilijk te geloven dat dit om de 3 dagen wordt schoongemaakt. Het kunststof deel ziet er erg plakkerig en onsmakelijk uit van veel te veel gebruikte niet opgeloste shampoo etc, de bak waar deze inkomt is zwart van de aanslag, er lijkt veel schimmel te zijn en dit is ook geen normale hoeveelheid haar voor 3 dagen (gebaseerd op 1e hand ervaringen met 3 langharige vrouwen in 1 huis). Hoe vaak maak je het nu echt goed schoon?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tomtom901 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:12:
[...]

Is het dan niet zo dat haren e.d. gewoon doorspoelen, ergo, het komt nog veel verder in je leidingen terecht?
Ja dat klopt. Men zegt zelf al
Haar en vuil stromen door.
Al die plakkerige rommel die je op de foto's ziet gaat zich lekker ophopen in de afvoer op een gegeven moment, zeker wanneer er haar etc wordt toegevoegd.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 20-12-2022 16:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het moet me toch even van het hart dat ik me kapot irriteer aan alle posters hier wat betreft het schoonmaken van de doucheruimte. TS vraagt daar helemaal geen feedback om. Ja ik vind er ook wat van maar TS vraagt geloof ik niet om een mening wat betreft zijn schoonmaak kunsten buiten het doucheputje om.

Wat betreft de haren en de verstopping kan ik je niet verder helpen behalve proberen de oorzaak aan te pakken. Misschien toch elke dag even goed laten borstelen, dat scheelde hier enorm. En wellicht het bakje even in de vaatwasser knikkeren, is ie meteen weer goed vetvrij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Imperium schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:53:
Het moet me toch even van het hart dat ik me kapot irriteer aan alle posters hier wat betreft het schoonmaken van de doucheruimte. TS vraagt daar helemaal geen feedback om. Ja ik vind er ook wat van maar TS vraagt geloof ik niet om een mening wat betreft zijn schoonmaak kunsten buiten het doucheputje om.
Ik vind ook wat van het schoonmaken van de easy drain. Dat is namelijk deel van het probleem in dit geval. No way dat je na 3 dagen al zo veel aangekoekte rommel hebt of je moet er bijna een fles shampoo in leeg spuiten en het laten opdrogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 13:32
En zelfs al heeft mevrouw een kort koppie, het risico blijft natuurlijk dat de bopel verstopt wanneer de 'rest' niet ook is geschoren.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnduronDon
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Maat, hoe ziek ranzig is deze douche? Ga eens ff lekker shoppen voor een paar flesjes HG, siliconenkit en een paar tandenborstels voordat je je druk maakt over een paar haren. Anyways, OT: wij halen 1x per week even de goot open, haren er uit pakken met een papiertje, en weer goed. 1 minuut werk als je het iedere week doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaspervl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:06
dryphon werkt hier ook uitstekend.
Pagina: 1