Content filter op forumthread (plaatjes, video's, links)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Hallo,

Ik bedacht me en heb ook geen idee of het eerder is aangevraagd, maar sommige threads op GoT bevatten veel plaatjes, maar nog meer tekst.

Het zou mooi zijn als je op een thread een switch om kunt zetten waarbij je alleen de posts ziet met plaatjes (wel met de rest van de tekst binnen die post).
Bijv. in het [DIY] Het klussende Tweaker Q, A & showcase topic - Deel 6 topic of het Het BBQ hardware, mod, recepten en creaties topic - deel 4 waar ik veel uithang.

Maar ik kan me ook voorstellen de topics voor fotografie.

Het was een maar brainfart maar als de optie er zou zijn, zou ik hem zeker gebruiken.

BvD

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Hoi, dat bedoelde ik, damn die knop is me nog nooit opgevallen....

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@crisp De titel heeft het ook over video's en links, staan er knopjes op de planning voor dat? O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:56:
@crisp De titel heeft het ook over video's en links, staan er knopjes op de planning voor dat? O-)
Specifiek voor video's heb ik nog niet eerder een verzoek gezien. Voor links zou er eigenlijk een manier via searchkeywords moeten zijn om expliciet op specifieke links te zoeken, bijvoorbeeld "link:example.org", maar dat lijkt me niet bepaald triviaal. Een filter die filtert op posts met links (ongeacht waarheen) lijkt me niet erg nuttig omdat heel veel posts wel links bevatten.

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 06-01-2023 12:11 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 12:22
Iets wat ik nog mis, is het combineren van een filter met een query. Ik zou bijvoorbeeld in een forum willen zoeken op alle eaton groepenkasten, maar alleen posts met foto. Ik probeerde om de query toe te voegen in de url, maar dat werkt helaas niet.
Pagina: 1