Het grote Darts topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste
Acties:

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:43

Format-C

Tracing Rays

Politiek verslaggeefster bij Vandaag Inside.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Format-C schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:10:
Merel Ek. Of zoals aan het begin van de uitzending: Merel WK.. :p

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:13
Dagion schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:11:
[...]

Merel Ek. Of zoals aan het begin van de uitzending: Merel WK.. :p
Koert is toch wel weer een held hoor, haha.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32
Format-C schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:10:
Ah okay.. Dat kijk ik niet 🤭

• Quad
Zo, scores zijn bijgewerkt. Het ging mij gisteren niet lukken ivm een kerstborrel op het werk. ;)

Vandaag hangen voor de TV dus.

@Dagion gaat na de 1e ronde aan de leiding, op de voet gevolgd door @edsandje. :)

nggyu nglyd

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

ll roel j schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:23:
[...]

Ah okay.. Dat kijk ik niet 🤭
Ik ook niet. Haha. Maar heb het wel eens gezien.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:26

Pimmuz

Roar

Sakai!!!!

Wat een mooi figuur die zou het liefst 15minuten over z'n walk on doen hahaha.

• Quad
Het contrast in de walk-ons is wel extreem. _O-

nggyu nglyd

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:44
alex3305 schreef op zondag 14 december 2025 @ 20:57:
[...]

Ik bash Viaplay enorm graag, maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van het darts vooralsnog best meevalt. Het commentaar is zoals gewoonlijk om te pruimen. Er is een grote variatie aan analisten. En het beeld en geluid is in orde. Ook is er geen reclame tussendoor.

VTM is dan gratis voor onze zuiderburen, maar de variatie van commentatoren en analisten is beperkt. Er zit uitgebreide reclame tussen de sets. En er is 0,0 eigen productiewaarde met zoiets als bijvoorbeeld een speelschema. De geluidsmix is daarnaast niet al te best. Het zaalgeluid is zeer zacht ten opzichte van de commentatoren.

***members only***
De eerste week heb ik, niet thuis, Darts op ViaPlay TV gekeken, en dat is me meegevallen. Er is reclame maar het zijn overzichtelijke blokken. Alleen de arrogante toon van Frank Visschraper vind ik niet te pruimen.
En dat op bepaald moment de uitzending werd afgebroken tbv handbal kan je natuurlijk ook niet maken.

SkySports kan ik niet ontvangen maar wel de vrije uitzendingen via iTV en die zijn altijd goed verzorgd. De reclame is daar vreselijk, een en al dieren en mensenleed.

Het Duitse Sport1 waar ik nu naar kijk gaat tot het uiterste met reclame, tussen de opkomst en de eerste pijl zit een reclamespot en gedurende de partij word nog eens het dartsvenster verkleind en komt er reclame langs de randen. En dan vooral reclame voor wedkantoren. Vreselijk.

• Quad
Dat was de langste beurt ooit tot nu toe.

nggyu nglyd

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bitzer schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:43:
[...]

De eerste week heb ik, niet thuis, Darts op ViaPlay TV gekeken, en dat is me meegevallen. Er is reclame maar het zijn overzichtelijke blokken. Alleen de arrogante toon van Frank Visschraper vind ik niet te pruimen.
En dat op bepaald moment de uitzending werd afgebroken tbv handbal kan je natuurlijk ook niet maken.

SkySports kan ik niet ontvangen maar wel de vrije uitzendingen via iTV en die zijn altijd goed verzorgd. De reclame is daar vreselijk, een en al dieren en mensenleed.

Het Duitse Sport1 waar ik nu naar kijk gaat tot het uiterste met reclame, tussen de opkomst en de eerste pijl zit een reclamespot en gedurende de partij word nog eens het dartsvenster verkleind en komt er reclame langs de randen. En dan vooral reclame voor wedkantoren. Vreselijk.
Is een beetje een andere discussie dan darten: maar als je niet overal voor wilt betalen moet je idd wel een hele dikke huid hebben met de hoeveelheden reclame die tegenwoordig op je wordt afgevuurd.

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar racen, voetbal en darten op tv en verder niks. Ja af en toe nog een auto of motor programma die ik terugkijk zodat ik de reclame weg kan klikken. Haha.

Ontopic; Baardmans speelt best aardig

En op Viaplay valt de reclame mee. Is te doen. Is volgens mij maar 1x per wedstrijd oid (tussen wedstrijd in)

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 20-12-2025 15:01 ]

• Quad
Overigens zijn de dartsuitzendingen tot en met 23 december wel te zien op Viaplay TV, na de kerst niet meer en enkel nog via de streams.

nggyu nglyd

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32
Doet Koert ook aan standup comedy? Ik zou een show bezoeken 🤣

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn ideale setup zou zijn dat Koert wedstrijdcommentaar doet met Jacques en dan dat jonge gastje in de studio. Vind ik namelijk aardig te pruimen, dartkennis ontbreekt weliswaar en hij ziet eruit als een gladjakker heb ik iemand horen zeggen :p maar toch!

Valt me sowieso alles mee qua setup nu, veel variatie inderdaad. Alleen die andere presentator heb ik weinig mee.
Bij mij loopt in de stream het geluid alleen niet altijd synchroon (echt net niet), anders mensen daar ook last van?

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ben wel benieuwd of van Duijvenbode weer de ~100 gemiddeld over de wedstrijd kan gooien.
Dagion schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:59:

Bij mij loopt in de stream het geluid alleen niet altijd synchroon (echt net niet), anders mensen daar ook last van?
Geen last van. Maar er is af en toe wel l
beeld storing geweest.

[ Voor 63% gewijzigd door Format-C op 20-12-2025 15:05 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dirk is er klaar voor! Haha

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 20-12-2025 15:26 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:07
Bitzer schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:43:
Sky Sports heeft ook reclame :/... Maar ik vind het echt een schande dat er geen 4K of 4K HDR stream in Nederland is. Idem voor meerkanaals geluid. Dat voegt zo belachelijk veel toe. Het is net alsof je naar een totaal andere wedstrijd of editie zit te kijken.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Moet nou wel een keer gaan lopen bij Dirk.

Tweakers Discord

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:07
De toevoeging van de verplichte eerste rondes voor alle spelers mag wat mij betreft blijven. Merel Ek noemde gisteren bij Vandaag Inside dat dit haar favoriete wedstrijden zijn vanwege de onverwachte resultaten. Daar kan ik me niet volledig in vinden, maar wel bij aansluiten. Evenals de regionale qualifiers. Enorm goed om te zien dat die toch redelijk uit de verf komen. Al dan niet met een beetje hulp van het publiek O-).

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Het is wel ploeteren met Dirk steeds.

• Quad
Poah wat een prachtige 132.

nggyu nglyd

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dirk heeft zn dag niet helaas.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:27
De aubergines worden weer duurder

• Quad
:(

Weer een verrassing hoor!

nggyu nglyd

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
En het kost hem de wedstrijd :-(

Hurrel wel sterk gegooid, hopelijk komt die dan nog wel wat verder.

Tweakers Discord

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

Pinobigbird

doesn't share food!

Wat een moment om je dood te gooien. Bijna net zo erg als jezelf doodgooien op 181.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Helaas voor Dirk.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:48

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

alex3305 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:05:
De toevoeging van de verplichte eerste rondes voor alle spelers mag wat mij betreft blijven. Merel Ek noemde gisteren bij Vandaag Inside dat dit haar favoriete wedstrijden zijn vanwege de onverwachte resultaten. Daar kan ik me niet volledig in vinden, maar wel bij aansluiten. Evenals de regionale qualifiers. Enorm goed om te zien dat die toch redelijk uit de verf komen. Al dan niet met een beetje hulp van het publiek O-).
Meer wk plekken voor landen buiten Europa en meer prijzengeld moet het ook interessanter maken voor de rest van de wereld om ook eens te beginnen met serieus darten.
Maar voor de trouwe darts kijker is het ook wel weer eens leuk om andere gezichten te zien dan de geijkte top 32 het hele jaar door.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:48

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Pinobigbird schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:28:
Wat een moment om je dood te gooien. Bijna net zo erg als jezelf doodgooien op 181.
Feitelijk is het gewoon een mis van Dirk. Hij had die ene dubbel nodig en al het andere was niet goed.
Doodgooien is andersom, alles is goed behalve die ene trippel ;)

Ja, jammer voor Dirk. Het was alles behalve een fijne wedstrijd voor hem. Maarja, we zien hem wel vaker in gevecht met zichzelf, dit soort wedstrijden zijn niet helemaal vreemd bij Dirk.

• Quad
Gaat niet de goede kant op voor Chizzy.

nggyu nglyd

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Quad schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 17:06:
Gaat niet de goede kant op voor Chizzy.
Gaat prima.
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste

Let op:
WK Bracket en maak kans op een Tweaker abbo: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"

Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"

Live Rankings: https://www.dartsrankings.com

Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.