Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe grafische kaart geinstalleerd in mijn pc, ik ben van een gtx 1060 6gb (waar ik nooit problemen mee heb gehad) naar een RX 6650 XT gegaan. Voordat ik mijn nieuwe grafische kaart had geinstalleerd heb ik DDU gebruikt om de oude NVIDIA drives te verwijderen. en daarna heb ik de nieuwe RX 6650 XT drive gedownload en geinstalleerd. Maar nu is het zo dat ik in games vaak stotteringen heb, dat het beeld soms voor een paar seconden blijf bevriezen of een aantal miliseconden. En ook bijna altijd als ik bijvoorbeeld een game laat in battlefield en als ik respawn met battlefield of warzone.
Hieronder staan mijn PC specs:
Ryzen 5 3600
16GB RAM
RX 6650 XT
500GB SSD
1TB HDD
Cooler Master V550 Gold-V2
a320m-h-cf moederbord
1080P 144hz monitor
Hieronder de performance gegevens (het lijkt dat de gpu, kloksnelheid en ernergieverbruik soms erg daalt op hetzelfde moment):
/f/image/VHPwZjWhLJNCk00QwhJPxk5N.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xPfgfDyURYhVXWrSobtSbrTa.png?f=fotoalbum_large)
Hoe kan dit en hoe kan ik dit stotteren laten ophouden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb net een nieuwe grafische kaart geinstalleerd in mijn pc, ik ben van een gtx 1060 6gb (waar ik nooit problemen mee heb gehad) naar een RX 6650 XT gegaan. Voordat ik mijn nieuwe grafische kaart had geinstalleerd heb ik DDU gebruikt om de oude NVIDIA drives te verwijderen. en daarna heb ik de nieuwe RX 6650 XT drive gedownload en geinstalleerd. Maar nu is het zo dat ik in games vaak stotteringen heb, dat het beeld soms voor een paar seconden blijf bevriezen of een aantal miliseconden. En ook bijna altijd als ik bijvoorbeeld een game laat in battlefield en als ik respawn met battlefield of warzone.
Hieronder staan mijn PC specs:
Ryzen 5 3600
16GB RAM
RX 6650 XT
500GB SSD
1TB HDD
Cooler Master V550 Gold-V2
a320m-h-cf moederbord
1080P 144hz monitor
Hieronder de performance gegevens (het lijkt dat de gpu, kloksnelheid en ernergieverbruik soms erg daalt op hetzelfde moment):
/f/image/VHPwZjWhLJNCk00QwhJPxk5N.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xPfgfDyURYhVXWrSobtSbrTa.png?f=fotoalbum_large)
Hoe kan dit en hoe kan ik dit stotteren laten ophouden?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 33% gewijzigd door JWonlineja op 26-11-2022 15:44 ]