als flatfree niet te duur zou zijn, zou het ook een doelgroep aantrekken die bv wel veel op inet zit, maar waarbij snelheid niet het belangijkste is (surfers, e-mailers) en in hunwoonplaats voor 90 p/maand op de kabel oid zitten... flatfree voor bv 50p/maand is voor dergelijke mensen veel aantrekkelijker
Het probleem is zoals jullie weten dat dan alleen de grootverbruikers onder de internetters lid worden voor de flinke bedragen die voor een paar uur internet per dag worden gerekend.
Als die dan ook nog eens zoals bij Quickonline het geval was proberen 24/7/365 online te blijven en complete videotheken vol met films gaan downloaden dan gaat de provider weer failliet.
Ik was een normale gebruiker van Quickonline die voldoende had aan de 4 uurtjes en gewoon gemiddeld downloade, maar dankzij die goofy's hierboven waren ze al gauw ten gronde gericht. Doodzonde, het was de enige partij die kwaliteit bood. Het werkte zeer goed.
Wel typisch. Betalen voor 4 uur en dan alles willen. 't is alsof je bij de auto dealer een nieuwe A170 koopt en elke dag stiekum een SL600 van de dealer meeneemt in de hoop dat niemand het merkt...
Ondertussen zit ik vast een een Wish Click en Dial abo van 2 uur. Te weinig, maar er zijn geen alternatieven...
[edit] ik bedoel met de goofys niet de posters hierboven maar de mensen waarover ik praat in mijn post...
Als die dan ook nog eens zoals bij Quickonline het geval was proberen 24/7/365 online te blijven en complete videotheken vol met films gaan downloaden dan gaat de provider weer failliet.
Ik was een normale gebruiker van Quickonline die voldoende had aan de 4 uurtjes en gewoon gemiddeld downloade, maar dankzij die goofy's hierboven waren ze al gauw ten gronde gericht. Doodzonde, het was de enige partij die kwaliteit bood. Het werkte zeer goed.
Wel typisch. Betalen voor 4 uur en dan alles willen. 't is alsof je bij de auto dealer een nieuwe A170 koopt en elke dag stiekum een SL600 van de dealer meeneemt in de hoop dat niemand het merkt...
Ondertussen zit ik vast een een Wish Click en Dial abo van 2 uur. Te weinig, maar er zijn geen alternatieven...
[edit] ik bedoel met de goofys niet de posters hierboven maar de mensen waarover ik praat in mijn post...
het probleem bij quickonline was de marketing. aangeven 'internetten waar en wanneer je maar wilt' en dan na 2 maanden aankomen met een limiet van 4 uur. Tja, dat pikten de mensen niet.......en terechtOp vrijdag 31 augustus 2001 06:45 schreef Klaaz het volgende:
Het probleem is zoals jullie weten dat dan alleen de grootverbruikers onder de internetters lid worden voor de flinke bedragen die voor een paar uur internet per dag worden gerekend.
/mierenneukmodeOp vrijdag 31 augustus 2001 01:59 schreef Kertje het volgende:
als flatfree niet te duur zou zijn, zou het ook een doelgroep aantrekken die bv wel veel op inet zit, maar waarbij snelheid niet het belangijkste is (surfers, e-mailers) en in hunwoonplaats voor 90 p/maand op de kabel oid zitten... flatfree voor bv 50p/maand is voor dergelijke mensen veel aantrekkelijker
het is flatFEE niet free, dat zou wel erg mooi zijn
/mierenneukmode
Dat wil nog niet zeggen dat die ook allemaal flatfee willen. Ik heb familie leden die 2 keer per maand hun freeler e-mail account checken en een half uurtje surfen, en nog geen 5 gulden belkosten hebben. Het gros van de mensen heeft er geen flauw benul van.Op donderdag 30 augustus 2001 20:37 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
tienduizend?
VEEEEEEEEEEL meer man! Geloof het of niet maar er zijn zelfs enkele grote steden die nog zonder kabel/ADSL zitten.
De groep tweakers die flatfee wil is aanzienlijk kleiner. Maar morgen is het zaterdag, en volgens Wanadoo komt er dan duidelijkheid over flatfee.
Zal mij benieuwen of het ook echt flatfee is, of gewoon een uitgebreide versie van het zoveel-uren abonnement.....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
hoeveel geld zullen we er op zetten dat Wanadoo morgen niks van zich laat horen?Op vrijdag 31 augustus 2001 13:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat die ook allemaal flatfee willen. Ik heb familie leden die 2 keer per maand hun freeler e-mail account checken en een half uurtje surfen, en nog geen 5 gulden belkosten hebben. Het gros van de mensen heeft er geen flauw benul van.
De groep tweakers die flatfee wil is aanzienlijk kleiner. Maar morgen is het zaterdag, en volgens Wanadoo komt er dan duidelijkheid over flatfee.
Zal mij benieuwen of het ook echt flatfee is, of gewoon een uitgebreide versie van het zoveel-uren abonnement.....
of laat weten dat ze niks gaan doen?Op vrijdag 31 augustus 2001 14:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
hoeveel geld zullen we er op zetten dat Wanadoo morgen niks van zich laat horen?
Verwijderd
Vond je reactie niet gepast, aangezien de topic nogalOp donderdag 30 augustus 2001 15:51 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
als je de andere topics gelezen hebt weet je waarom. Verschillende mensen hebben contact opgenomen met wanadoo. Flat fee gaat niet door
hoopvol van aard is/was...
Niet dat ik ooit in flatfee heb geloofd hoor...
twee jaar dial-up loser geweest, en vanaf oktober
waarschijnlijk ADSL...
Verwijderd
sinds wanneer zijn dialup mensen losersOp vrijdag 31 augustus 2001 17:25 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
Vond je reactie niet gepast, aangezien de topic nogal
waarschijnlijk ADSL...
juist daarom, mensen hoop geven. Het word niks. Net als die ene loser die 'inside info heeft' pfffffffOp vrijdag 31 augustus 2001 17:25 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
Vond je reactie niet gepast, aangezien de topic nogal
waarschijnlijk ADSL...
Ik denk dat ik me ga richten op creatieve uitspattingen zoals een huurlijn naar iemand met kabel en daar adsl over laten lopen...
Misschien nog HPOweb maar die zijn veel te goedkoop, dat kan niet goed gaan...
Verwijderd
Qua bandbreedte dan...Op vrijdag 31 augustus 2001 17:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn dialup mensen losers
Sorry, mijn standaardaanduiding voor mensen zonder breedband-internet...
Ik moet nog zien of die doorgeroeste vooroorlogse koperdraad van jullie door de technische keuring komt...Op vrijdag 31 augustus 2001 23:31 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
Qua bandbreedte dan...
Sorry, mijn standaardaanduiding voor mensen zonder breedband-internet...
Verwijderd
Nou ja, er is een doelgroep voor...Op vrijdag 31 augustus 2001 17:50 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
juist daarom, mensen hoop geven. Het word niks. Net als die ene loser die 'inside info heeft' pfffffff
van de mensen die hier komen zal 99% beter af zijn met
breedband, a la kabel of ADSL.
Als die mensen op flatfee duiken (zie eerder in het topic),
is er voor de service provider dus geen kans van slagen...
Verwijderd
Eeeh...Op vrijdag 31 augustus 2001 23:37 schreef Escobar het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of die doorgeroeste vooroorlogse koperdraad van jullie door de technische keuring komt...
mag ik je erop wijzen dat onze telefoons niet storen,
dit altijd aan jouw kant gebeurt?
Natuurlijk is dit een telefoonverhaal, maar de verbinding
is daar een onderdeel van. Misschien hebben ze wel wat
geraakt toen ze laatst bij jullie riolering hebben aangelegd...
Geloof je het zelf?Op vrijdag 31 augustus 2001 23:45 schreef the_undertaker het volgende:
nog 15 mins en dan meer info!
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
nee maar hopen doe ik het welOp vrijdag 31 augustus 2001 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
lol, wat een teleurstelling zal dat worden..Op vrijdag 31 augustus 2001 23:51 schreef the_undertaker het volgende:
maarja als wanadoo niet doorgaat ga ik gewoon voor 2way sat inet
Dit heeft dus helemaal NIETS met de lijn te maken...Op vrijdag 31 augustus 2001 23:43 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
Eeeh...
mag ik je erop wijzen dat onze telefoons niet storen,
dit altijd aan jouw kant gebeurt?
Natuurlijk is dit een telefoonverhaal, maar de verbinding
is daar een onderdeel van. Misschien hebben ze wel wat
geraakt toen ze laatst bij jullie riolering hebben aangelegd...
Maar ff weer ontopic, er is ook nog HPOweb als dit niets wordt...
Maar maakt mij allemaal weinig uit, ga toch over een jaar verhuizen
Verwijderd
wishful thinking noemt men datOp vrijdag 31 augustus 2001 10:06 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
/mierenneukmode
het is flatFEE niet free, dat zou wel erg mooi zijn
/mierenneukmode
Maar goed, vandaag is de dag...
Stiekem heb ik nog wel wat hoop, maar goed ik heb al van alle kanten gehoord dat het niet doorgaat dus eigenlijk is dat ook valse hoop...
Stiekem heb ik nog wel wat hoop, maar goed ik heb al van alle kanten gehoord dat het niet doorgaat dus eigenlijk is dat ook valse hoop...
tja, hopen kan altijd. Maar helaas zal dit je niks helpen....Op zaterdag 01 september 2001 10:16 schreef Escobar het volgende:
Maar goed, vandaag is de dag...
lol, verwachte je wat anders dan?Op zaterdag 01 september 2001 11:22 schreef the_undertaker het volgende:
status 11:22 -> nog geen informatie
nou meneer de wanadoo medewerker......geef eens duidelijkheid!
volgens mij updaten ze niet eens op zaterdag maar ik kan me vergissenOp zaterdag 01 september 2001 11:34 schreef the_undertaker het volgende:
*angstil stil blijft op wanadoo site*
Verwijderd
ach zou best kunnen... het interesseert me eerlijk gezegt ook geen drol meer.Op zaterdag 01 september 2001 11:38 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
volgens mij updaten ze niet eens op zaterdag maar ik kan me vergissen
volgens mij is het vandaag weer onbeperkt wish tijdOp zaterdag 01 september 2001 11:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
ach zou best kunnen... het interesseert me eerlijk gezegt ook geen drol meer.
Verwijderd
had nou niks gezegtOp zaterdag 01 september 2001 11:57 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
volgens mij is het vandaag weer onbeperkt wish tijdik zit aan de 3 uur in ieder geval
hehe lijkt erop jaOp zaterdag 01 september 2001 12:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
had nou niks gezegt
HPOweb is net zo goed als CamexOp vrijdag 31 augustus 2001 18:49 schreef Escobar het volgende:
Ik denk dat ik me ga richten op creatieve uitspattingen zoals een huurlijn naar iemand met kabel en daar adsl over laten lopen...
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
preciesOp zaterdag 01 september 2001 12:23 schreef lost95 het volgende:
[..]
HPOweb is net zo goed als Camex(Oftewel gewoon iemand die een siteje in elkaar heeft gezet, tis geen bedrijf ofzo
)
Das kloten, beetje voor niks zitten mailen naar die lui, nou ja, heeft ie er iig weer een emailadres bij om te verkopen
Verwijderd
inderdaad... zoals verwachtOp zaterdag 01 september 2001 14:30 schreef Shadowzon het volgende:
Niks erover te vinden he??
life sucks, then you dieOp zaterdag 01 september 2001 14:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
inderdaad... zoals verwacht
Waar is die DJ-gerrit nou.. zou weleens een verklaring willen hebben.. Denk dat ie 't gewoon leuk vind om Dailup users te verleiden
lol, had ik je ook wel kunnen vertellen....Op zaterdag 01 september 2001 18:11 schreef Shadowzon het volgende:
Waar is die DJ-gerrit nou.. zou weleens een verklaring willen hebben.. Denk dat ie 't gewoon leuk vind om Dailup users te verleiden
die andere sukkel hoor je ook niet meer
Es ff lekker opfokken die gast!!! Dat flik je toch niet zoiets... Inside info... Jaaaa....
HAHA , sorry maar jij geloofde dat echt?Op zaterdag 01 september 2001 18:53 schreef Escobar het volgende:
Es ff lekker opfokken die gast!!! Dat flik je toch niet zoiets... Inside info... Jaaaa....
Verwijderd
Sommige mensen WILLEN het zo graag geloven dat ze
het uiteindelijk nog doen ook...
DJ-Gerrit gaat op de hierbij ingestelde zwarte lijst
van GoT-users...
het uiteindelijk nog doen ook...
DJ-Gerrit gaat op de hierbij ingestelde zwarte lijst
van GoT-users...
Zo wanhopig ben ik ja, ik wordt ziek van die fokking telefoonrekening en van het constant offline gaan omdat je rekening moet houden met de kosten, dat beperkt mijn vrijheid...Op zaterdag 01 september 2001 19:16 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
HAHA , sorry maar jij geloofde dat echt?
och, trek het je niet aanOp zaterdag 01 september 2001 19:23 schreef Escobar het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik ja, ik wordt ziek van die fokking telefoonrekening en van het constant offline gaan omdat je rekening moet houden met de kosten, dat beperkt mijn vrijheid...
dit is "ik heb al kabel sinds 1992"-humor
niet grappig dus
Hey hij heeft nog een uur of 4 .... dan is zaterdag om en dan gaan we hem pas verplaatsen naar de zwarte lijst ...Op zaterdag 01 september 2001 19:16 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
HAHA , sorry maar jij geloofde dat echt?
ok, wat gaan we doen. got knokploegOp zaterdag 01 september 2001 19:30 schreef PolarBear het volgende:
[..]
Hey hij heeft nog een uur of 4 .... dan is zaterdag om en dan gaan we hem pas verplaatsen naar de zwarte lijst ...![]()
Verwijderd
wanadoo wil er blijkbaar echt niks van weten.
Gisteren heb ik een hele posting op hun forum gedaan (http://forum.wanadoo.nl) en wat blijkt?
ze hebben het topic gewoonweg verwijderd ipv gewoon ff te antwoorden!!

vuile *******lijers!
Gisteren heb ik een hele posting op hun forum gedaan (http://forum.wanadoo.nl) en wat blijkt?
ze hebben het topic gewoonweg verwijderd ipv gewoon ff te antwoorden!!
vuile *******lijers!
Dat is idd een vuile streek...Op zondag 02 september 2001 19:49 schreef the_undertaker het volgende:
wanadoo wil er blijkbaar echt niks van weten.
ze hebben het topic gewoonweg verwijderd ipv gewoon ff te antwoorden!!![]()
vuile *******lijers!![]()
Hierbij roep ik iedereen op om duidelijkheid te vragen op het Wanadoo forum!!!!!!!!
ik doe mee, ff reggenOp zondag 02 september 2001 20:21 schreef Escobar het volgende:
[..]
Dat is idd een vuile streek...
Hierbij roep ik iedereen op om duidelijkheid te vragen op het Wanadoo forum!!!!!!!!
Verwijderd
Zult daar niet zo snel antwoord krijgen lijkt mij,
751 users, 13 online, waarvan 4 guests
Schiet niet zo op
Schiet niet zo op
edit:
heb trouwens ook ff geregd om mee te zeuren,
ook al heb ik zelf nu eindelijk kabel
, weet nog wel hoe irritant die telefoonrekening was. 
ook al heb ik zelf nu eindelijk kabel
kijk zulke steun kunnen wij arme kpn sponsers wel gebruikenOp zondag 02 september 2001 21:43 schreef albundy33 het volgende:
Zult daar niet zo snel antwoord krijgen lijkt mij,
Schiet niet zo op
edit:
ook al heb ik zelf nu eindelijk kabel, weet nog wel hoe irritant die telefoonrekening was.
Verwijderd
graag gedaan,Op zondag 02 september 2001 22:08 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
kijk zulke steun kunnen wij arme kpn sponsers wel gebruiken
was tot voor kort ook kpn sponsor, dus vandaar.
nou posten jongens, trouwens. Waar is die klojo die dit topic gestart is?Op maandag 03 september 2001 11:50 schreef Speedyb het volgende:
ze staan in Bits en Bytes Wannadoo Bits en Bytes
met slotjes ook een aantal
We zullen dat topic s ff lekker hoog houden...
Wel leuk dat ze het moven naar een forum waar het eigenlijk niet past...
Ze zijn vergeten een forum klachten te maken...
ze weten dat een klachten forum het beste zou lopenOp maandag 03 september 2001 11:58 schreef Escobar het volgende:
We zullen dat topic s ff lekker hoog houden...
gerritOp woensdag 29 augustus 2001 14:34 schreef dj_gerrit het volgende:
hallo,
ik lees al een tijdje al die topics over dat flatfee en zie hoe gefrustreerd mensen worden (oa van wanadoo). zelf werk ik nu al een tijdje bij wanadoo en weet dat er zaterdag op de site meer duidelijkheid wordt verschaft.
Verwijderd
Die zien we niet meer terug.Op maandag 03 september 2001 12:27 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
gerrit![]()
![]()
waar ben je?????
Ben benieuwd wanneer de eerste GoTters geband gaan worden daar.
Moet zeggen dat ze geduldige modjes hebben.
Volgens mij hebben ze er maar een maar ja, die weet ook niet wat ie er mee aan moet, als ie er een dichtgoot gaan er gelijk 2 open, wat wil je hij is maar alleen en wij nietOp maandag 03 september 2001 13:25 schreef albundy33 het volgende:
[..]
Die zien we niet meer terug.
Ben benieuwd wanneer de eerste GoTters geband gaan worden daar.
Moet zeggen dat ze geduldige modjes hebben.
zozo! dat zou netjes zijn!Op maandag 03 september 2001 13:31 schreef albundy33 het volgende:
Zeuren helpt
De lokale HlpDsK gaat het intern onderzoeken voor ons,
dat belooft wat.
Verwijderd
Ze hebben er 7 modjes, zover ik kan zien.Op maandag 03 september 2001 13:29 schreef Speedyb het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er maar een maar ja, die weet ook niet wat ie er mee aan moet, als ie er een dichtgoot gaan er gelijk 2 open, wat wil je hij is maar alleen en wij niet
Die modjes zijn zelf newbies... Ze hebben van het hele modereren geen kaas gegeten. Dat vind ik wel mooi. We hebben nu mooi een machtspositie. En die andere regulars van dat forum houden ook mooi hun klep dicht... Volgens mij zien ze ons een beetje als een GoT invasie knokploegOp maandag 03 september 2001 13:34 schreef albundy33 het volgende:
[..]
Ze hebben er 7 modjes, zover ik kan zien.
Pfff dacht je nou echt dattie nog de ballen heeft om hier nog te posten?Op maandag 03 september 2001 12:27 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
gerrit![]()
![]()
waar ben je?????
Dachtutnie.... mischien als ie echte informatie heeft wel
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
LOL, die modjes durven ons niet eens te bannen volgens mij,Op maandag 03 september 2001 15:45 schreef Escobar het volgende:
[..]
Die modjes zijn zelf newbies... Ze hebben van het hele modereren geen kaas gegeten. Dat vind ik wel mooi. We hebben nu mooi een machtspositie. En die andere regulars van dat forum houden ook mooi hun klep dicht... Volgens mij zien ze ons een beetje als een GoT invasie knokploeg
of die optie hebben ze misschien zelfs wel niet
Verwijderd
Hier kun je de ontwikkelingen volgen :Op maandag 03 september 2001 22:07 schreef de_koeievanger het volgende:
nogsteeds niks bekent neem ik aan??
http://forum.wanadoo.nl/viewtopic.php?topic=1365&forum=17&60
hehe, de meesten van ons zijn dial up, dus geen standaard ip, dan gooien we dat forum in de war als het zo moetOp maandag 03 september 2001 20:05 schreef albundy33 het volgende:
[..]
LOL, die modjes durven ons niet eens te bannen volgens mij,
of die optie hebben ze misschien zelfs wel niet
Met phpBB kun je geen ip bannen dacht ik... Iig wel een user, maar ja ze weten zelf ook wel dat we dan zo weer een nieuw account hebben...Op maandag 03 september 2001 22:20 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
hehe, de meesten van ons zijn dial up, dus geen standaard ip, dan gooien we dat forum in de war als het zo moet
Verwijderd
LOLOp zondag 02 september 2001 21:48 schreef
Yuriz het volgende (op het Wanadoo Forum):
Wat is GoT?
Vandaar dat ie ruim 450 posts heeft op het Wanadoo forum
oh help, er komen wannebee got modjes op het wanadoo forum.......het zal ook eens niet
Verwijderd
dit is echt kl*te wanadoo flat fee zou voor vele dialup'ers een redding zijn totdat KPN het netwerk landelijk heeft
als je in nederland in een gebied woont waar KPN of je kabel maatschappij geen kabel/adsl wil leveren ben je gewoon genaaid. We hebben hier zoveel bandbreedte in .nl vergeleken met andere landen en toch is het allemaal vern**kerij hierzow bah!
en dan weet ik wel dat er bijv. met chello en casema ook problemen zijn maar toch..ik betaal liever 100,- per maand met een paar uur downtime per week dan dialup te hebben..want dialup is echt om te
als je in nederland in een gebied woont waar KPN of je kabel maatschappij geen kabel/adsl wil leveren ben je gewoon genaaid. We hebben hier zoveel bandbreedte in .nl vergeleken met andere landen en toch is het allemaal vern**kerij hierzow bah!
en dan weet ik wel dat er bijv. met chello en casema ook problemen zijn maar toch..ik betaal liever 100,- per maand met een paar uur downtime per week dan dialup te hebben..want dialup is echt om te
offtopic:
mxstream duurt hier gewoon nog zeker 6 maanden
10km verderop is het al beschikbaar blegh!
mxstream duurt hier gewoon nog zeker 6 maanden
tjaOp dinsdag 04 september 2001 16:55 schreef Sourcerer het volgende:
dit is echt kl*te wanadoo flat fee zou voor vele dialup'ers een redding zijn totdat KPN het netwerk landelijk heeft
en dan weet ik wel dat er bijv. met chello en casema ook problemen zijn maar toch..ik betaal liever 100,- per maand met een paar uur downtime per week dan dialup te hebben..want dialup is echt om te![]()
offtopic:
mxstream duurt hier gewoon nog zeker 6 maanden10km verderop is het al beschikbaar blegh!
Verwijderd
hier is zowel kabel als adsl nog niet bekend wanneer het mogelijk is, dus duur nog wel langer dan 6 maandenOp dinsdag 04 september 2001 16:55 schreef Sourcerer het volgende:
en dan weet ik wel dat er bijv. met chello en casema ook problemen zijn maar toch..ik betaal liever 100,- per maand met een paar uur downtime per week dan dialup te hebben..want dialup is echt om te![]()
offtopic:
mxstream duurt hier gewoon nog zeker 6 maanden10km verderop is het al beschikbaar blegh!
Verwijderd
kreeg vandaag mail van wanadoo:
Beste mnr/mvr,
We zijn bezig met flat free, maar weten nog niet waneer, en voor welke doelgroep. prive/zakelijk. Maar we verwachten het een deze maanden aan te bieden.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo
Beste mnr/mvr,
We zijn bezig met flat free, maar weten nog niet waneer, en voor welke doelgroep. prive/zakelijk. Maar we verwachten het een deze maanden aan te bieden.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo
Verwijderd
wat hebben zaken er nou aan? der zijn al genoeg bedrijven die dat doen en de meeste zaken leggen toch een huurlijn aan (*#@&$(*@#&$!!
ik vind dit erg vreemd. Zoals aangeven op het niels forum. wanadoo opent/sluit haar e-mail altijd op dezelfde manier. Komt nog bij dat ze e-mail niet beantwoordenOp dinsdag 04 september 2001 20:53 schreef the_undertaker het volgende:
kreeg vandaag mail van wanadoo:
Beste mnr/mvr,
Met vriendelijke groet,
Wanadoo
En wanadoo zal het nooit flat FREE noemen maar flat fee en duidelijker nog smartpack
Tjek de Wanadoo site...
Wanadoo Hometime... Is dat nieuw?
Dat flat-fee maar dan alleen voor 's avonds en in het weekend...
Is dat wat? Lijkt mij wel...
Bingo,Op donderdag 06 september 2001 10:38 schreef Escobar het volgende:
Tjek de Wanadoo site...
veel plezier ermee...
Wooohooo, gelijk bestellen.... dacht ik...
Wegens technische problemen bla bla bla, vanavond maar eens weer proberen...
geen probleem hier hoor!Op donderdag 06 september 2001 11:22 schreef Escobar het volgende:
Wooohooo, gelijk bestellen.... dacht ik...
Hier thuis ook niet, op school zal wel iets met kennisnet zijn ofzo...Op donderdag 06 september 2001 11:58 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
geen probleem hier hoor!
Maar dat bij UUNet is volgens mij zonder dat de telefoonkosten meegerekend zijn!?
Verwijderd
Op de website staat vermeld dat dit flat fee is.Op vrijdag 07 september 2001 12:27 schreef PatMan het volgende:
Maar dat bij UUNet is volgens mij zonder dat de telefoonkosten meegerekend zijn!?
UUnet werkt toch nauw samen met Wanadoo... toch?
Euronet en Wanadoo werken samen.Op vrijdag 07 september 2001 15:07 schreef Escobar het volgende:
UUnet werkt toch nauw samen met Wanadoo... toch?
En laat Euronet nu tegelijk met Hometime van Wanadoo,Op vrijdag 07 september 2001 15:11 schreef Fest het volgende:
[..]
Euronet en Wanadoo werken samen.
iets gelanceerd hebben dat Anytime heet,
laat zich vast raden waar dat over gaat maar voor al die grootgebruikers hier,
http://home.euronet.nl/corporate/products/flatfee/flatfee.php
zozo, geen installatie kosten, daar kan demon een puntje aan zuigenOp vrijdag 07 september 2001 15:25 schreef Bombonella het volgende:
[..]
En laat Euronet nu tegelijk met Hometime van Wanadoo,
iets gelanceerd hebben dat Anytime heet,
laat zich vast raden waar dat over gaat maar voor al die grootgebruikers hier,
http://home.euronet.nl/corporate/products/flatfee/flatfee.php
-> wanadoo hometime..
hoe lang zit je aan dat abbo vast? (qua termijn)
ik krijg hier in december ADSL maar ik vraag me af of dit niet een rendabele tussenoplossing is.. (voorkomt toch weer een paar rekeningen van 800 piek
)...
hoe lang zit je aan dat abbo vast? (qua termijn)
ik krijg hier in december ADSL maar ik vraag me af of dit niet een rendabele tussenoplossing is.. (voorkomt toch weer een paar rekeningen van 800 piek
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ik beantwoord mezelf alvast maar....
dat komt precies goed uit
....
dus 3 maandjes dan flat-surfen voor 66 piek p/m...
3*66= 198 gulden.... vooralsnog beter dan die hoge rekeningen
nou ff pa overtuigen hehe..
hmm. dus als ik het nu bestel.. kan ik het dan gelijk gebruiken? .. dan geldt het dus tot en met 07-12-01.U kunt uw abonnement alleen schriftelijk opzeggen door uw opzegging te sturen naar de Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB in Amsterdam. U kunt uw abonnement pas na drie maanden opzeggen, omdat dit de opzegtermijn van het Wanadoo Hometime-abonnement is.
dat komt precies goed uit
dus 3 maandjes dan flat-surfen voor 66 piek p/m...
3*66= 198 gulden.... vooralsnog beter dan die hoge rekeningen
nou ff pa overtuigen hehe..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13