Het probleem is zoals jullie weten dat dan alleen de grootverbruikers onder de internetters lid worden voor de flinke bedragen die voor een paar uur internet per dag worden gerekend.
Als die dan ook nog eens zoals bij Quickonline het geval was proberen 24/7/365 online te blijven en complete videotheken vol met films gaan downloaden dan gaat de provider weer failliet.
Ik was een normale gebruiker van Quickonline die voldoende had aan de 4 uurtjes en gewoon gemiddeld downloade, maar dankzij die goofy's hierboven waren ze al gauw ten gronde gericht. Doodzonde, het was de enige partij die kwaliteit bood. Het werkte zeer goed.
Wel typisch. Betalen voor 4 uur en dan alles willen. 't is alsof je bij de auto dealer een nieuwe A170 koopt en elke dag stiekum een SL600 van de dealer meeneemt in de hoop dat niemand het merkt...
Ondertussen zit ik vast een een Wish Click en Dial abo van 2 uur. Te weinig, maar er zijn geen alternatieven...
[edit] ik bedoel met de goofys niet de posters hierboven maar de mensen waarover ik praat in mijn post...