geen probleem hier hoor!Op donderdag 06 september 2001 11:22 schreef Escobar het volgende:
Wooohooo, gelijk bestellen.... dacht ik...
Wegens technische problemen bla bla bla, vanavond maar eens weer proberen...
Hier thuis ook niet, op school zal wel iets met kennisnet zijn ofzo...Op donderdag 06 september 2001 11:58 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
geen probleem hier hoor!
Maar dat bij UUNet is volgens mij zonder dat de telefoonkosten meegerekend zijn!?
Verwijderd
Op de website staat vermeld dat dit flat fee is.Op vrijdag 07 september 2001 12:27 schreef PatMan het volgende:
Maar dat bij UUNet is volgens mij zonder dat de telefoonkosten meegerekend zijn!?
UUnet werkt toch nauw samen met Wanadoo... toch?
Euronet en Wanadoo werken samen.Op vrijdag 07 september 2001 15:07 schreef Escobar het volgende:
UUnet werkt toch nauw samen met Wanadoo... toch?
En laat Euronet nu tegelijk met Hometime van Wanadoo,Op vrijdag 07 september 2001 15:11 schreef Fest het volgende:
[..]
Euronet en Wanadoo werken samen.
iets gelanceerd hebben dat Anytime heet,
laat zich vast raden waar dat over gaat maar voor al die grootgebruikers hier,
http://home.euronet.nl/corporate/products/flatfee/flatfee.php
zozo, geen installatie kosten, daar kan demon een puntje aan zuigenOp vrijdag 07 september 2001 15:25 schreef Bombonella het volgende:
[..]
En laat Euronet nu tegelijk met Hometime van Wanadoo,
iets gelanceerd hebben dat Anytime heet,
laat zich vast raden waar dat over gaat maar voor al die grootgebruikers hier,
http://home.euronet.nl/corporate/products/flatfee/flatfee.php
-> wanadoo hometime..
hoe lang zit je aan dat abbo vast? (qua termijn)
ik krijg hier in december ADSL maar ik vraag me af of dit niet een rendabele tussenoplossing is.. (voorkomt toch weer een paar rekeningen van 800 piek
)...
hoe lang zit je aan dat abbo vast? (qua termijn)
ik krijg hier in december ADSL maar ik vraag me af of dit niet een rendabele tussenoplossing is.. (voorkomt toch weer een paar rekeningen van 800 piek
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ik beantwoord mezelf alvast maar....
dat komt precies goed uit
....
dus 3 maandjes dan flat-surfen voor 66 piek p/m...
3*66= 198 gulden.... vooralsnog beter dan die hoge rekeningen
nou ff pa overtuigen hehe..
hmm. dus als ik het nu bestel.. kan ik het dan gelijk gebruiken? .. dan geldt het dus tot en met 07-12-01.U kunt uw abonnement alleen schriftelijk opzeggen door uw opzegging te sturen naar de Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB in Amsterdam. U kunt uw abonnement pas na drie maanden opzeggen, omdat dit de opzegtermijn van het Wanadoo Hometime-abonnement is.
dat komt precies goed uit
dus 3 maandjes dan flat-surfen voor 66 piek p/m...
3*66= 198 gulden.... vooralsnog beter dan die hoge rekeningen
nou ff pa overtuigen hehe..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13