5,1 miljard pond voor drie jaar (wilde gaan zeggen dat die 1 miljard voor 3 jaar ook een schijntje was vergeleken met wat Amazon in Amerika betaald voor 1 NFL wedstrijd per week, namelijk 1 miljard dollar per jaar voor een seizoen van een maand of vijfDutchOwnage schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:28:
[...]
Ze hebben er naar verluidt 75 miljoen voor 3 jaar voor neergelegd
Maar volgens mij is dat alsnog een "schijntje" als je ziet wat voor bedragen er in Engeland, Duitsland, Spanje, Italië etc in omloop gaan als het gaat om voetbalrechten. In Engeland is er dacht ik 1 miljard betaald voor 3 of 5 jaar Premier League rechten.
Man man, die bedragen zijn vrij absurd hoor als je 't aan mij vraagt.apis29 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:25:
[...]
5,1 miljard pond voor drie jaar (wilde gaan zeggen dat die 1 miljard voor 3 jaar ook een schijntje was vergeleken met wat Amazon in Amerika betaald voor 1 NFL wedstrijd per week, namelijk 1 miljard dollar per jaar voor een seizoen van een maand of vijf)
In Engeland zit zowat de helft van de bevolking in kou en/of hongersnood.....
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 11-11-2022 21:46 ]
Verwijderd
‘Ziggo wil uitzendrechten Formule 1 terug’
VodafoneZiggo heeft serieuze plannen met Ziggo Sport. Niet alleen wil het mediabedrijf meebieden op de uitzendrechten van Eredivisievoetbal; ook wil het de Formule 1 terug.
https://www.totaaltv.nl/n...drechten-formule-1-terug/
VodafoneZiggo heeft serieuze plannen met Ziggo Sport. Niet alleen wil het mediabedrijf meebieden op de uitzendrechten van Eredivisievoetbal; ook wil het de Formule 1 terug.
Zou mooi zijn, maar het eerste commentaar eronder:Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 18:28:
How about no?Als we nu gewoon ziggo extra ondersteunen met hetzelfde bedrag wat we nu voor de streaming dienst betalen
Ik heb geen enkele korting gekregen van Ziggo toen F1 weg ging, ik zou het echt zware klanthaat vinden als ik meer zou moeten gaan betalen als Ziggo F1 weer terug krijgt. Laat staan 15 euro per maand terwijl ik nu al 21 euro voor Ziggo betaal. En dat bedrag gaat elk jaar omhoog.
Signatures zijn voor boomers.
Mooi, en dan uiteraard alles in 4K met HLG en beetje fatsoenlijk geluid, liefst DA.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 18:28:
Zet dat geouwehoer, sorry al die commentatoren maar op een tweede geluids kanaal.
Kunnen ze eindelijk hun "beste beeldkwaliteit en beste tv beleving" weer eens proberen waar te maken.
Desnoods een aparte kleine toeslag, mits alles maar in native 4K komt, en niet dat geneuzel van halfbakken UHD waarin we de WK voetbal mogen kijken.
Ik denk dat Ziggo Sport ook redeneert met: jullie hebben ook 15eu in de maand betaald voor Viaplay. Nu betaal 12,50 voor de premium wedstrijden en kan je gratis op 14 B-wedstrijd uit diezelfde competitie bekijken. Op die manier vereisen ze de eigen Ziggoklant een bepaalde fee te betalen, maar hierdoor wel de content rechten te kunnen kopen. En zeg nou eerlijk: of Ziggo Sport 14 en 14eu voor Viaplay of Ziggo Sport 4k voor 12,50. Ik zou het wel wetendinandus schreef op woensdag 16 november 2022 @ 00:01:
[...]
Desnoods een aparte kleine toeslag, mits alles maar in native 4K komt, en niet dat geneuzel van halfbakken UHD waarin we de WK voetbal mogen kijken.
https://www.totaaltv.nl/n...is-ziggo-go-wel-open-net/Zet Ziggo ouderen buitenspel, is Ziggo GO wel ‘open net’?
NLconnect vraagt zich openlijk af of Ziggo met de toekomstige uitzendingen van UEFA voetbal met Ziggo GO voldoet aan de eisen van ‘open net’ kanaal.
[...]
Hier zal nog wel flink over gesteggeld gaan worden de komende tijd. Voor de liefhebber hier het hele verhaal van NLconnect.
Dit is koren op de molen voor Viaplay en andere toekomstige aanbieders, want met een streamingdienst kan je dus er aan voldoen. Alleen dat streampje free to air zetten, met account zonder advertenties en zonder account natuurlijk met, want daarmee hark je emailadressen binnen.TexMex schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:18:
[...]
https://www.totaaltv.nl/n...is-ziggo-go-wel-open-net/
Hier zal nog wel flink over gesteggeld gaan worden de komende tijd. Voor de liefhebber hier het hele verhaal van NLconnect.
Ik denk, vrees maar ook geloof dat Ziggo heel goed de wetten doorgelezen hebben om deze keuze te maken.
Streaming is voor mij geen televisie.TexMex schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:18:
[...]
https://www.totaaltv.nl/n...is-ziggo-go-wel-open-net/
Ja, ik ben 50+
Signatures zijn voor boomers.
Zit trouwens even naar Ziggo 999 te kijken, met HLG HDR op een LG OLED 42 C2.. Ken dat zelfde signaal van ESPN UHD plus galore, en dat werkt prima voor en met voetbal.
*blij*
*blij*
[ Voor 6% gewijzigd door DIKKEHENK op 17-11-2022 19:14 ]
Totaaltv, de handpop van Ziggo. Maar goed ze kunnen een hoop willen, ze hebben gewoon te weinig geboden. Biedt de volgende keer hoger. Met dit soort geleuter win je niks, komt ook erg calimero-achtig over zo.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 18:28:
Heb het vaker gezegd, maar ZiggoSport oriënteert zich ontzettend op de marktontwikkelingen. Iedereen die nu 13,99 voor Viaplay betaald, kan je straks weer in je klant bestand terugnemen als je de rechten teruggekocht hebt. Verschil tussen dan en toen is het feit dat je Ziggo klanten het niet meer gratis aanbiedt, maar voor de premium sporten het ZiggoSportTotaal laat afnemen voor 10eu ipv van 15eu (of de 13,99 van Viaplay). En je komt ermee weg door gewoon te stellen; we zijn 4 euro goedkoper dan Viaplay dus jr bent alsnog goedkoper uit. (Of: je boodschappen waren 3 jaar geleden ook goedkoper)DoeEensGek schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:33:
[...]
Totaaltv, de handpop van Ziggo. Maar goed ze kunnen een hoop willen, ze hebben gewoon te weinig geboden. Biedt de volgende keer hoger. Met dit soort geleuter win je niks, komt ook erg calimero-achtig over zo.
Dat zou op zich wel een slimme move zijn. De rechten behouden en stoppen met 'gratis F1 op kanaal 14' had enorm veel negatieve publiciteit opgeleverd. Maar door de rechten later pas weer terug te kopen, komen ze er waarschijnlijk een stuk makkelijker mee weg. En dan is ook duidelijk dat elke Ziggo Sport-kijker gaat betalen voor F1, of je nu wel of niet Ziggo als provider hebt.dnmw2705 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:39:
[...]
Heb het vaker gezegd, maar ZiggoSport oriënteert zich ontzettend op de marktontwikkelingen. Iedereen die nu 13,99 voor Viaplay betaald, kan je straks weer in je klant bestand terugnemen als je de rechten teruggekocht hebt. Verschil tussen dan en toen is het feit dat je Ziggo klanten het niet meer gratis aanbiedt, maar voor de premium sporten het ZiggoSportTotaal laat afnemen voor 10eu ipv van 15eu (of de 13,99 van Viaplay). En je komt ermee weg door gewoon te stellen; we zijn 4 euro goedkoper dan Viaplay dus jr bent alsnog goedkoper uit. (Of: je boodschappen waren 3 jaar geleden ook goedkoper)
Al blijft het allemaal zeer hypothetisch natuurlijk. Viaplay en wellicht ook anderen zullen zich niet zomaar af laten troeven.
Nu t eerste voetbalpotje op kanaal 999 van ziggo. Las een heel artikel over wel op niet UHD als je in 1080P gaat, maar dit ziet er krankzinnig scherp uit iig. Je moet bijkans een zonnebril op.
Het valt mij op dat ZiggoSport steeds meer YouTube aan het inzetten is. Begon met live uitzendingen van Rondo en af en toe was andere live sports. Vanaf vandaag zal de MotoGP sprintraces altijd live op YouTube uitgezonden worden, terwijl het ook gewoon op kanaal 14/select uitgezonden wordt.
Ik ga heel ver, maar het zou mij dus niet verbazen als het CL/EL/CFL wedstrijden van Nederlandse teams dus via YouTube gaan in plaats van het eerdere plan van ZiggoGo. Ik verwacht overigens dat ZiggoSport ook gaat komen op termijn met een streaming app waar je ‘alle’ wedstrijden zichtbaar gaan zijn.
https://www.vodafoneziggo...utube-kanaal-ziggo-sport/
Ik ga heel ver, maar het zou mij dus niet verbazen als het CL/EL/CFL wedstrijden van Nederlandse teams dus via YouTube gaan in plaats van het eerdere plan van ZiggoGo. Ik verwacht overigens dat ZiggoSport ook gaat komen op termijn met een streaming app waar je ‘alle’ wedstrijden zichtbaar gaan zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door dnmw2705 op 13-05-2023 08:32 ]
Hopelijk zendt Ziggo de MotoGP op YouTube in een betere kwaliteit uit dan de wedstrijden van het Nederlands handbalteam. Die waren werkelijk niet om aan te gluren!
Gaat alleen om sprintraces, waarschijnlijk om de kijkcijfers te verhogen? Reclame maken voor MotoGP aan jongeren ie geen tv kijken, maar wel Youtube?dnmw2705 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:30:
Het valt mij op dat ZiggoSport steeds meer YouTube aan het inzetten is. Begon met live uitzendingen van Rondo en af en toe was andere live sports. Vanaf vandaag zal de MotoGP sprintraces altijd live op YouTube uitgezonden worden, terwijl het ook gewoon op kanaal 14/select uitgezonden wordt.
https://www.rtlnieuws.nl/...ggo-app-uitzenden-dat-magChampions League alleen via de Ziggo-app uitzenden? Dat mag
Het Commissariaat voor de Media vindt het goed als belangrijke evenementen - zoals voetbalwedstrijden - voortaan alleen nog maar via een app worden uitgezonden. De toezichthouder stelt er wel als voorwaarde bij dat die app gratis en makkelijk te gebruiken is. Dat blijkt uit een toelichting van het Commissariaat voor de Media (CvdM) op de Mediawet.
[...]
Opzich positief dat die organisatie openstaat voor vernieuwing in de vorm van streaming toelaten.
Ik snap Ziggo dan ook wel, want ze kopen de rechten voor een smak geld, dan wil je ook niet terug naar open net bij andere providers. App is dan ideale oplossing, waarbij niet-klanten alsnog in het Ziggo ecosysteem komen.
Speculatie: Zou mij ook niets verbazen als je als niet-klant toch ff accountje moet aanmaken, waarmee Ziggo toch weer relevante informatie binnen krijgt.
Ik lees nu dat bovenstaand uit den boze is.
Dat houdt in dat de app gratis moet zijn, legt de woordvoerder van het CvdM uit. En ook het laten doen van 'niet noodzakelijke handelingen' zijn uit den boze. Zoals het vragen naar (persoons)gegevens die niet nodig zijn om iemand toegang te geven tot de uitzending.
[ Voor 19% gewijzigd door dnmw2705 op 22-11-2023 10:37 . Reden: toevoeging ]
Ik zie er niets positiefs in en dat komt door dit ene zinnetje: "voortaan alleen nog maar via een app worden uitgezonden".
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Afrika Cup in 2024 en 2025 exclusief bij ZiggoSport
https://www.ziggosport.nl...5-te-zien-bij-ziggo-sport
Eigenlijk geen idee wie de rechten had, maar mooi toernooi om toe te voegen aan het aanbod
https://www.ziggosport.nl...5-te-zien-bij-ziggo-sport
Eigenlijk geen idee wie de rechten had, maar mooi toernooi om toe te voegen aan het aanbod
ESPN volgens mij.
Het niveau is erg wisselend, en het wordt gespeeld tijdens de normale competities. Je mist er eigenlijk niet zoveel van als je het niet hebt.
Het niveau is erg wisselend, en het wordt gespeeld tijdens de normale competities. Je mist er eigenlijk niet zoveel van als je het niet hebt.
Mag ik even weten wat al die afkortingen HLG, HDR, UHD, CL, EL, CFL betekenen ?DIKKEHENK schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:12:
Zit trouwens even naar Ziggo 999 te kijken, met HLG HDR op een LG OLED 42 C2.. Ken dat zelfde signaal van ESPN UHD plus galore, en dat werkt prima voor en met voetbal.
*blij*
Wordt steeds meer mode alles met hoofdletters ( HL ) af te korten. Zeer irritante gewoonte.
Of komt het door luiheid, hoef je minder te typen ?
Dit zijn gangbare afkortingen voor tv resoluties en Europese voetbal toernooien.japioo33 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:34:
[...]
Mag ik even weten wat al die afkortingen HLG, HDR, UHD, CL, EL, CFL betekenen ?
Wordt steeds meer mode alles met hoofdletters ( HL ) af te korten. Zeer irritante gewoonte.
HD(-ready) high definition (1280x720p). Viaplay gebruikt deze standaard volgens mij als enige nog. YouTube/de markt vindt dat HD nu standaard de onderstaande resolutie is.japioo33 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:34:
[...]
Mag ik even weten wat al die afkortingen HLG, HDR, UHD, CL, EL, CFL betekenen ?
FHD: full high definition (1920x1080p)
UHD: ultra high definition (1080p50 op HDR)
HDR: high dynamic range (toepassing van kleur). (Niets te maken met HD-ready)
4K: 3840x2160p
CL: champions League
(U)EL: Uefa European League
UCL: Uefa Conference League.
HLG ken ik niet in afkorting, maar heeft dezelfde soort toepassing als HDR, maar verschilt weer in RGB 10bit of YUV 4:4:2 of 4:4:4.
De meest recente vernieuwing op technisch vlak is de toepassing van Dolby Vison en Dolby Atmos.
Mand
Tja, als men champions League al niet meer schrijven kan kort je het maar af.
Zelfs Nederland wordt al NL
Hoe lang zal het nog duren voordat hele zinnen alleen nog maar uit hoofdletterafkortingen bestaan ?
Kost een normaal geschreven zin nou zoveel tijd? Hebben we constant zoveel haast ?
Zelfs Nederland wordt al NL
Hoe lang zal het nog duren voordat hele zinnen alleen nog maar uit hoofdletterafkortingen bestaan ?
Kost een normaal geschreven zin nou zoveel tijd? Hebben we constant zoveel haast ?
[ Voor 49% gewijzigd door japioo33 op 20-01-2024 14:48 ]
https://www.totaaltv.nl/n...dere-providers-nu-gratis/Ziggo Sport ook bij KPN en andere providers nu gratis
Ziggo Sport kanaal 14 is vanaf vandaag niet alleen voor Ziggo-klanten zonder meerkosten beschikbaar. Online kan dit kanaal ook door iedereen bekeken worden.
[...]
Ziggo komt voor het Europese voetbal dus met Ziggo Sport Free. Aanmelden kan hier. Zie ook het persbericht van VodafoneZiggo.
Ok, was al bang.. Heb wel NLZiet, maar was bang dat het niet meer te zien zou zijn.
Maar begrijp ik het goed dat europese wedstrijden van NL clubs op Ziggo Sport Free te zien zijn, en andere wedstrijden waarschijnlijk alleen via Ziggo Sport?
Of gaat bijvoorbeeld SBS/RTL dit dat toch weer uitzenden?
Edit: te snel gelezen
Voetballiefhebbers zonder Ziggo of Ziggo Sport Totaal krijgen met een Ziggo Sport Free account gratis toegang tot de voetbalwedstrijden van de deelnemende Nederlandse clubs en de finales.
Maar begrijp ik het goed dat europese wedstrijden van NL clubs op Ziggo Sport Free te zien zijn, en andere wedstrijden waarschijnlijk alleen via Ziggo Sport?
Of gaat bijvoorbeeld SBS/RTL dit dat toch weer uitzenden?
Edit: te snel gelezen
Voetballiefhebbers zonder Ziggo of Ziggo Sport Totaal krijgen met een Ziggo Sport Free account gratis toegang tot de voetbalwedstrijden van de deelnemende Nederlandse clubs en de finales.
[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 30-04-2024 14:57 ]
@greatgonzo Het lijkt erop alsof je gewoon exact hetzelfde kunt zien als wat er op het 'gratis' Ziggo kanaal 14 wordt uitgezonden voor Ziggo-klanten. Dat zullen dus de Nederlandse clubs in Europa zijn, maar ook vrij veel andere content.
Het werkt gewoon met de normale Ziggo GO-app, alleen zie je daarin met een Ziggo Sport Free login niets anders dan de content van Ziggo Sport kanaal 14.
Zo te zien met Ziggo Sport Free toch alleen maar de wedstrijden van de Nederlandse clubs en de finale (en tot augustus als test wel het volledige Ziggo Sport kanaal 14):
Het werkt gewoon met de normale Ziggo GO-app, alleen zie je daarin met een Ziggo Sport Free login niets anders dan de content van Ziggo Sport kanaal 14.
Zo te zien met Ziggo Sport Free toch alleen maar de wedstrijden van de Nederlandse clubs en de finale (en tot augustus als test wel het volledige Ziggo Sport kanaal 14):
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J6bL76BCcvA1pDMHqBzYnFaf.webp?f=user_large)
[ Voor 57% gewijzigd door TexMex op 30-04-2024 16:14 ]
Ik gok dat Kanaal 14 nu tijdelijk openstaat om zoveel mogelijk aanmeldingen te verzamelen in aanloop naar het nieuwe seizoen (wat ook een vereiste is vanuit de mediawetgeving).TexMex schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:19:
@greatgonzo Het lijkt erop alsof je gewoon exact hetzelfde kunt zien als wat er op het 'gratis' Ziggo kanaal 14 wordt uitgezonden voor Ziggo-klanten. Dat zullen dus de Nederlandse clubs in Europa zijn, maar ook vrij veel andere content.
Vanaf het nieuwe seizoen dus waarschijnlijk alleen de Nederlandse wedstrijden en finale op Free.
[ Voor 6% gewijzigd door Hondjeee op 30-04-2024 15:28 ]
Het lijkt er wel op inderdaad: "Tot de wedstrijden in augustus beginnen kan iedereen tijdelijk programma's van Ziggo Sport zien via de app." Er staat nu ook nog "test" achter de kanalen.Hondjeee schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:27:
[...]
Ik gok dat Kanaal 14 nu tijdelijk openstaat om zoveel mogelijk aanmeldingen te verzamelen in aanloop naar het nieuwe seizoen (wat ook een vereiste is vanuit de mediawetgeving).
Vanaf het nieuwe seizoen dus waarschijnlijk alleen de Nederlandse wedstrijden en finale op Free.
[ Voor 12% gewijzigd door TexMex op 30-04-2024 16:10 ]
Verheugd om te zien dat ZiggoSport de Go-app gaat inzetten om meerdere gelijktijdige wedstrijden live uit te zenden. Dit gaat top worden en helemaal als dit bij de andere rechten gaat gebeuren(wens).
Ik hoopte wel op een UHD4k bevestiging, maar die heb ik nog niet gezien
Dit gratis kanaal wordt nu (zowel met als zonder internet van Ziggo) doorgeven in 1920x1080 5,25 Mbit/s HEVC. Dus dat is op zich prima! 4K zal er voor de gratis kijkers waarschijnlijk niet in zitten, maar hopelijk wel op het lineaire kanaal voor Ziggo-klanten.dnmw2705 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:52:
Verheugd om te zien dat ZiggoSport de Go-app gaat inzetten om meerdere gelijktijdige wedstrijden live uit te zenden. Dit gaat top worden en helemaal als dit bij de andere rechten gaat gebeuren(wens).
Ik ben deze week eens gaan kijken hoe het nu precies zit met Ziggo Go Free. Blijkt dat ze je hele doopceel willen lichten. Waarom willen ze mijn adres, mail, 06-nummer, geboortedatum weten omdat ik CL wil kijken via een gratis app? Ja de UEFA wil zeker weten dat ik in NL zit, maar dat kan Ziggo toch prima bepalen op basis van IP? Jaja VPN, maar ik kan ook gewoon een adres in pak 'm beet de Achterhoek Googlen en dat invullen. Biedt dus totaal geen garanties.
Ik ben echt niet zo heel fanatiek mbt mijn gegevensbescherming, maar ik vind dit in deze tijd van privacy-vraagstukken, hacks enz toch wel een dingetje. Voelt meer aan alsof Ziggo zo mooi gratis aan mijn info komt voor marketing etc.
/paranoid
Ik ben echt niet zo heel fanatiek mbt mijn gegevensbescherming, maar ik vind dit in deze tijd van privacy-vraagstukken, hacks enz toch wel een dingetje. Voelt meer aan alsof Ziggo zo mooi gratis aan mijn info komt voor marketing etc.
/paranoid
Nomen nescio
Is niks paranoid aan die gegevens zullen ze sowieso voor marketing gebruiken.Bra-Jo schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:14:
Ik ben deze week eens gaan kijken hoe het nu precies zit met Ziggo Go Free. Blijkt dat ze je hele doopceel willen lichten. Waarom willen ze mijn adres, mail, 06-nummer, geboortedatum weten omdat ik CL wil kijken via een gratis app? Ja de UEFA wil zeker weten dat ik in NL zit, maar dat kan Ziggo toch prima bepalen op basis van IP? Jaja VPN, maar ik kan ook gewoon een adres in pak 'm beet de Achterhoek Googlen en dat invullen. Biedt dus totaal geen garanties.
/paranoid
Gelukkig zit ik al bij ziggo en kan ik straks gewoon alles zien en weet ziggo al alles van mij.
De check op Nederlands telefoonnummer (waarop je een code ontvangt) is daarvoor vrij effectief. Zonder NL telefoonnummer krijg je geen toegang, ook niet met VPN naar Nederland en een willekeurig ingevoerd Nederlands adres. Daarmee zet je veel niet Nederlandse VPN-kijkers buitenspel. Helemaal waterdicht is het natuurlijk niet, want als buitenlander kun je ook een NL telefoonnummer scoren, maar dat zullen er veel minder zijn dan buitenlandse VPN-kijkers.Bra-Jo schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:14:
/paranoid
Je telefoonnummer (ik gebruik een prepaid-nummer voor dit soort dingen) is met je e-mail (eventueel een alias of aparte e-mail voor spam gebruiken) dan ook de enige info die moet kloppen. Voor de rest kun je prima iets willekeurigs invullen. En je kunt uitvinken dat je gegevens voor marketing-doeleinden (of iets dergelijks) gebruikt mogen worden.
De UEFA heeft dat vereist (adresgegevens), is een (achterhaalde) manier om te zorgen dat er alleen door in NL woonachtigen gekeken wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 02-06-2024 13:31 ]
ZiggoSport verlengd rechten MotoGP tot en met 2029.
https://www.vodafoneziggo...xclusieve-rechten-motogp/
- samenwerking met Collin Veijer
- Gewoon beschikbaar via kanaal 14
https://www.vodafoneziggo...xclusieve-rechten-motogp/
- Stijgende kijkcijfers in 2024Ziggo Sport heeft de exclusieve MotoGP-rechten voor Nederland verlengd, zo maakt de sportzender vandaag bekend. Ziggo Sport heeft een nieuwe overeenkomst gesloten met rechtenhouder Dorna Sport S.L. voor een periode van vijf jaar. Met deze verlenging blijft Ziggo Sport minimaal tot en met 2029 de sportzender met alle MotoGP actie, inclusief Moto2, Moto3, MotoE en de Rookies Cup. Het team van Ziggo Sport zal ook aanwezig zijn op de Europese circuits voor het laatste nieuws en exclusieve interviews.
- samenwerking met Collin Veijer
- Gewoon beschikbaar via kanaal 14
@Verwijderd
Kampkneus?
Kampkneus?
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
Ah Kamphuis :-)
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
Ik probeer al de hele avond ziggo free aan het werk te krijgen voor voetbal vanavond. Alleen krijg ik meer geen sms voor controle. Is dit een bekend probleem?
Account registreren lukt hier ook niet. Site reageert super traag en sms-code ontvang ik ook niet..lHybridl schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:45:
Ik probeer al de hele avond ziggo free aan het werk te krijgen voor voetbal vanavond. Alleen krijg ik meer geen sms voor controle. Is dit een bekend probleem?
gaat lekker zo...

[ Voor 7% gewijzigd door Zota op 25-07-2024 18:59 ]
Ben naar mijn pc gegaan en toen kwam ik voorbij de sms controle. Nu alleen zegt die bij elke gebruikersnaam die ik kies dat die in gebruik is. Wat ik niet echt geloof. Beetje een zooitje zoZota schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:58:
[...]
Account registreren lukt hier ook niet. Site reageert super traag en sms-code ontvang ik ook niet..
gaat lekker zo...![]()
Hier precies hetzelfde. Hier heb je een aanbevolen username: bestaat ook al.. dacht het niet. Gewoon buggy as helllHybridl schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:09:
[...]
Ben naar mijn pc gegaan en toen kwam ik voorbij de sms controle. Nu alleen zegt die bij elke gebruikersnaam die ik kies dat die in gebruik is. Wat ik niet echt geloof. Beetje een zooitje zo
Kom nu ook tot aan het kiezen van een username/password. De eerste die ik kies zou ingebruik zijn (lijkt me sterk..) en daarna krijg ik; Er ging iets mis, probeer het later nog eens...
Lijkt een beetje overbelast ofzo
Lijkt een beetje overbelast ofzo
Altijd weer mensen die wachten tot het laatste moment terwijl dit al weken/maanden kan. Je kan bij zoiets op je vingers natellen dat het de 1e keer mis gaat, wat opzich bijzonder is want ze weten dit al bijna 2 jaar.
als ik eerlijk ben kwam ik vandaag pas erachter dat alles bij ziggo vanaf dit seizoen is.SirMemeAlot schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:20:
Altijd weer mensen die wachten tot het laatste moment terwijl dit al weken/maanden kan. Je kan bij zoiets op je vingers natellen dat het de 1e keer mis gaat, wat opzich bijzonder is want ze weten dit al bijna 2 jaar.
voor vanavond dus maar via youtube kijken op ziggo's live kanaal (vreemd dat dat dan wel weer mag qua rechten): https://t.co/2aK9TFymaP
neem aan dat Ajax daar ook op komt
neem aan dat Ajax daar ook op komt
[ Voor 14% gewijzigd door Crysania op 25-07-2024 19:26 ]
Kwam er ook pas vanavond achterSirMemeAlot schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:20:

Verwijderd
In de voorronden mogen de clubs nog hun eigen tv-rechten verkopen. Vanaf de play-offs, in ieder geval de CL-play-offs, liggen de rechten bij de UEFA.Crysania schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:26:
voor vanavond dus maar via youtube kijken op ziggo's live kanaal (vreemd dat dat dan wel weer mag qua rechten):
Ik zie op sociale media zoveel geklaag over ZiggoSportFree en de vergelijking die met Viaplay gemaakt wordt.
Feit is, Viaplay is er mee weggekomen, dus waarom ZiggoSport niet bij de marktintroductie.
Ik kijk vanuit Italië via ZiggoGo app op iPad en ervaar geen hick-up of andere issues.
Feit is, Viaplay is er mee weggekomen, dus waarom ZiggoSport niet bij de marktintroductie.
Ik kijk vanuit Italië via ZiggoGo app op iPad en ervaar geen hick-up of andere issues.
[ Voor 18% gewijzigd door dnmw2705 op 25-07-2024 21:42 ]
Het grootste issue zit hem in de registratie van nieuwe accounts. Ziggo heeft blijkbaar compleet verkeerd ingeschat dat veel mensen dat pas op het laatste moment doen. Daardoor liep het vast. Ik neem aan dat ze die capaciteit wel gaan opschalen de komende weken/maanden.dnmw2705 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:41:
Ik zie op sociale media zoveel geklaag over ZiggoSportFree en de vergelijking die met Viaplay gemaakt wordt.
De app zelf was hier vlekkeloos. Het zou alleen handig zijn om het tweede en derde Ziggo Sport Free kanaal ook in deze specificaties door te gaan geven. (@VodafoneZiggo En neem Eurosport dan ook gelijk mee, want voor sport is dit echt zoveel fijner.) Door het deels samenvallen van de twee wedstrijden, kreeg je bij Ajax op het tweede kanaal nu een soort Viaplay-achtige 720p.
[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 25-07-2024 23:04 ]
https://www.ziggosport.nl/
Komen jullie hier op? Ik krijg een nogal vreemde melding op certificate ongeldig.
Komen jullie hier op? Ik krijg een nogal vreemde melding op certificate ongeldig.
[ Voor 37% gewijzigd door HollowGamer op 30-07-2024 17:25 ]
Ziggo is Nederlands, soms denk ik echt dat het daar aan ligt.dnmw2705 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 21:41:
Dat terwijl Ziggo dat dus helemaal niet is. UPC was daarvoor al heel slecht, maar mensen lijken dat te vergeten?
Ik krijg direct de homepageHollowGamer schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:25:
https://www.ziggosport.nl/
Het is weer gefixed zo te zien.
Denk dat iets op de server niet goed stond of ze waren het aan het updaten?
Bedoelde je ZiggoSport2? Ik heb als Ziggo-klant even de xCode er overheen gelegd.TexMex schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:57:
[...]
Het zou alleen handig zijn om het tweede en derde Ziggo Sport Free kanaal ook in deze specificaties door te gaan geven. (@VodafoneZiggo En neem Eurosport dan ook gelijk mee, want voor sport is dit echt zoveel fijner.) Door het deels samenvallen van de twee wedstrijden, kreeg je bij Ajax op het tweede kanaal nu een soort Viaplay-achtige 720p.
ZiggoSport - 1080p50 op H.265 met 5,5mbit
:strip_exif()/f/image/rBUnefeXRkxiPGaOgtSRAIFl.jpg?f=fotoalbum_large)
ZiggoSport2 - 1080p50 op H.265 met 5,5mbit.
:strip_exif()/f/image/yRRvLDKXoUS3GzLTbHwqSoAs.jpg?f=fotoalbum_large)
ZiggoSport3,4,5 en 6 houden jullie tegoed, aangezien ik ZST even dichtgezet heb voor een ander combinatiedeal.
[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 06-08-2024 21:04 ]
Jouw foto's gaan over Ziggo Sport Totaal via Ziggo GO TV, denk ik?dnmw2705 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:03:
[...]
Bedoelde je ZiggoSport2? Ik heb als Ziggo-klant even de xCode er overheen gelegd.
ZiggoSport - 1080p50 op H.265 met 5,5mbit
[Afbeelding]
ZiggoSport2 - 1080p50 op H.265 met 5,5mbit.
[Afbeelding]
ZiggoSport3,4,5 en 6 houden jullie tegoed, aangezien ik ZST even dichtgezet heb voor een ander combinatiedeal.
Ik had het over de Ziggo Sport Free kanalen (Europees voetbal voor niet-Ziggo klanten) via Ziggo GO TV. Daarmee is vooralsnog alleen het eerste kanaal in die 1080p50 / H.265 / 5,5 Mb/s (en dat ziet er prima uit).
Het tweede kanaal (bij gelijktijdige wedstrijden) is daar maar 720p / H.264 / 5 Mb/s. Dat leverde al twee weken achter elkaar veel klachten op over de beeldkwaliteit.
Ja, als Ziggo-klant inderdaad ZS1 en ZS2 gecheckt. Ik heb een ZSfree aangemaakt, alleen kreeg daar hetzelfde met ZS1 (SALZBURG-TWENTE). ZS2 en ZS3 stonden daar wel maar op ‘geen uitzending’ dus kreeg ik niet gestart.TexMex schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:39:
[...]
Jouw foto's gaan over Ziggo Sport Totaal via Ziggo GO TV, denk ik?
Ik had het over de Ziggo Sport Free kanalen (Europees voetbal voor niet-Ziggo klanten) via Ziggo GO TV. Daarmee is vooralsnog alleen het eerste kanaal in die 1080p50 / H.265 / 5,5 Mb/s (en dat ziet er prima uit).
Het tweede kanaal (bij gelijktijdige wedstrijden) is daar maar 720p / H.264 / 5 Mb/s. Dat leverde al twee weken achter elkaar veel klachten op over de beeldkwaliteit.
Ik zou alleen niet weten waarom ze bij ZSF1 wel gelijke stream hebben en voor ZSF2 een andere stream zouden inzetten dan reguliere ZS2. Ik hoop dus heel erg dat ze het aangepast hebben in de voorbije week.
Begrippenlijst:
ZS - ZiggoSport(kanaal 14 of ZiggoSport1)
ZST - ZiggoSport Totaal (ZiggoSport1-6)
ZSF - ZiggoSportFree (niet-Ziggo klanten)
Iemand anders boos over het niet meer mogelijk om Ziggo Sport totaal online te kijken maar alleen door een tv provider?
Ik kijk maar alleen Serie A voetbal en 10€/maand streamen van mijn smartphone naar de TV was uitstekend.
Ik heb geen tv thuis (alleen internet) en nu ik zal een tv abonnement aansluiten en dan 15€/maand aan Ziggo betalen.
Echt teleurgesteld.
Ik kijk maar alleen Serie A voetbal en 10€/maand streamen van mijn smartphone naar de TV was uitstekend.
Ik heb geen tv thuis (alleen internet) en nu ik zal een tv abonnement aansluiten en dan 15€/maand aan Ziggo betalen.
Echt teleurgesteld.
Dat is de eerst keer dat ik dat hoor. Zelf heb ik ook Ziggo Sport Go op deze manier. Dus zonder TV abonnement. Maar ik heb niet gehoord dat dit stopt.
Verwijderd
Ik gebruik de Ziggo go app inlog van iemand anders (heb zelf Youfone dsl) en kan gewoon prima vanaf m'n telefoon streamen. Lijkt me dat het bij jou ook zou moeten werken.
Hier nog wat info:malmostoso schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:38:
Ik heb mijn abonnement einde mei gepauzeerd vanwege vakantie in het buitenland, en nu kan ik het niet meer herstellen. Contact genomen met Ziggo op Twitter en zij hebben het bevestigt.
Het is niet meer mogelijk om losse wedstrijden/events als Pay Per View te kopen. Ook kan er geen nieuw online Ziggo Sport Totaal GO-abonnement worden aangeschaft. Alle abonnementen die voor 1 juli zijn afgesloten, blijven wel actief (totdat het abonnement eventueel wordt opgezegd).
[ Voor 23% gewijzigd door TexMex op 10-08-2024 14:59 ]
BedanktHier nog wat info:
Ik heb een account sinds jaren gehad maar helaas had het abonnement gepauzeerd tijdens de zomer.
Dus de service draait nog, maar ik kan het niet meer gebruiken omdat redenen.
Het is misschien een geval van "there are dozens of us, dozens!" maar ik vind het teleurstellend dat het wordt niet communiceert.
Nog een keer bedankt voor het lezen
Ja, vreemd inderdaad. Had je toevallig een abonnement via de Apple App Store? Dan kun je hem mogelijk nog hervatten tussen je oude abonnementen. En misschien dat zoiets via Google Play ook kan.malmostoso schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:34:
[...]
Bedankt
Ik heb een account sinds jaren gehad maar helaas had het abonnement gepauzeerd tijdens de zomer.
Dus de service draait nog, maar ik kan het niet meer gebruiken omdat redenen.
Het is misschien een geval van "there are dozens of us, dozens!" maar ik vind het teleurstellend dat het wordt niet communiceert.
Nog een keer bedankt voor het lezen
[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 10-08-2024 15:39 ]
Idd via google play, maar het staat niet meer in mijn abonnement daartussen. Ook geprobeerd met een oudere versie van de app in te loggen maar het eist naar de upgrade.TexMex schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:38:
[...]
Ja, vreemd inderdaad. Had je toevallig een abonnement via de Apple App Store? Dan kun je hem mogelijk nog hervatten tussen je oude abonnementen. En misschien dat zoiets via Google Play ook kan.
Bedankt voor het meedenken, ik ga naar andere abonnementen + VPN in het buitenland kijken.
Nou dat is wel een vreemde wending inderdaad. Een flinke stap terug in de tijd vind ik zelfs. Waardeloos.
Normaal zet ik Ziggo Sport in de wintermaanden stop. Nu even kijken dus of dat handig is. Anders wordt het volgend jaar IndyCar en MotoGP illegaal kijken, want ik heb ook geen reguliere TV meer thuis en ga er ook zeker geen aansluiting meer voor afnemen en ook nog eens meer voor Ziggo Sport betalen.
Normaal zet ik Ziggo Sport in de wintermaanden stop. Nu even kijken dus of dat handig is. Anders wordt het volgend jaar IndyCar en MotoGP illegaal kijken, want ik heb ook geen reguliere TV meer thuis en ga er ook zeker geen aansluiting meer voor afnemen en ook nog eens meer voor Ziggo Sport betalen.
En dan lees ik deze tweet en ik kon weer een abonnement for 10€/maand nemen zonder tv aansluiting.Edwin7290 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:36:
Nou dat is wel een vreemde wending inderdaad. Een flinke stap terug in de tijd vind ik zelfs. Waardeloos.
Geen idee wat er aan de hand is maar ik ben nu tevreden...
Oh das zonde zeg dat PPV ook niet meer kan. Ik nam nog wel eens PPVs af voor Champion's League wedstrijden.
Hier ook geen tv abonnement meer, maar Indycar en MotoGP kan je ook nog via Viaplay bekijken.Edwin7290 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:36:
Inloggen met je NL gegevens op viaplay.no of viaplay.se.
Viaplay Zweden is vaak met Zweeds commentaar, maar via Viaplay Noorwegen kan je Indycar volgen met de originele VS audiotrack.
Zelf gebruik ik Airplay om het via Apple tv op het grote scherm te bekijken.
zucht best pittig 17 euro per maand om champions league te kunnen kijken en niet alleen nederlandse clubs
iemand met een LG tv waar de ziggo go app wel werkt?
hier telkens als ik voetbal wil kijken start de app op maar blijft het beeld zwart.
op telefoon/tablet werkt het perfect (gratis uefa account spul). Casten vanaf iphone naar tv werkt helaas ook niet.
hier telkens als ik voetbal wil kijken start de app op maar blijft het beeld zwart.
op telefoon/tablet werkt het perfect (gratis uefa account spul). Casten vanaf iphone naar tv werkt helaas ook niet.
Volgens mijn zijn er twee verschillende Ziggo Go`s, eentje voor op de tv, welke alleen functioneert met een achterliggend Ziggo internet verbinding, waar je tv dan mee moet connecten.
Verder de algemene Go app, welke via diverse internet providers te gebuiken is.
Mocht je geen Ziggo internet voor je tv hebben, zal deze app dan niet funtioneren.
Verder de algemene Go app, welke via diverse internet providers te gebuiken is.
Mocht je geen Ziggo internet voor je tv hebben, zal deze app dan niet funtioneren.
Ik heb geen Ziggo maar KPN en de Ziggo Go app op mijn LG tv heeft in het begin wel gewerkt. Dat was tijdens de 2 wedstrijden van Ajax tegen Vojvodina. Sinds de wedstrijden tegen Panathinaikos echter levert het starten van de app alleen maar zwart beeld op en kijk ik noodgedwongen maar op mijn pc.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tijdens the champions league ziggo had ook wedstrijden op youtube gezet, die blijkbaar werkten zonder problemen.gws24 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:15:
Ik heb geen Ziggo maar KPN en de Ziggo Go app op mijn LG tv heeft in het begin wel gewerkt. Dat was tijdens de 2 wedstrijden van Ajax tegen Vojvodina. Sinds de wedstrijden tegen Panathinaikos echter levert het starten van de app alleen maar zwart beeld op en kijk ik noodgedwongen maar op mijn pc.
Uit screenshot van TotaalTV lijkt het zo te zijn dat er dus via ZiggoSportTotaal-app wedstrijden van LaLiga te zien zijn, welke op tv niet te kijken zijn.
Dat zou nog eens een mooie stap zijn. Een OTT/SVOD dienst gecombineerd met een x-hoeveel TVzender. Ik heb nog niet kunnen factchecken of het ook daadwerkelijk uitzendt, ivm andere combideal van vodafoneziggo

Bron: TotaalTV
Dat zou nog eens een mooie stap zijn. Een OTT/SVOD dienst gecombineerd met een x-hoeveel TVzender. Ik heb nog niet kunnen factchecken of het ook daadwerkelijk uitzendt, ivm andere combideal van vodafoneziggo

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 28-08-2024 22:33 ]
Mooie toevoeging maar helaas wel een erg lage bitrate en framerate in de Ziggo Sport Totaal-app. En ook geen ondersteuning voor Android TV/Fire TV/Apple TV.dnmw2705 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:29:
Uit screenshot van TotaalTV lijkt het zo te zijn dat er dus via ZiggoSportTotaal-app wedstrijden van LaLiga te zien zijn, welke op tv niet te kijken zijn.
[Afbeelding]
En nu ze met Ziggo Sport Totaal vol voor de ESPN-route kiezen (alleen nog indirect te verkrijgen via een tv-provider), verwacht ik eigenlijk ook niet dat dat snel gaat veranderen. De app lijkt het extraatje en het belangrijkste zie je alleen lineair in goede kwaliteit.
Ik had liever gezien dat je met een Ziggo Sport Totaal-login (net als met Ziggo Sport Free) kunt inloggen in de reguliere Ziggo GO-app. Dan heb je gelijk een betere beeldkwaliteit plus directe ondersteuning voor Android TV/Fire TV/Apple TV.
[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 29-08-2024 12:21 ]
En nog meer goed nieuws, met name ook over de beeldkwaliteit via Ziggo GO (meer kanalen naar 1080p HEVC, ook Ziggo Sport Free 2 & 3):
Ziggo onthult online aanbod Ziggo Sport Totaal GO: 21 streams bij einde groepsfase UEFA voetbal
Hopelijk op termijn ook wat verbeteringen in de beeldkwaliteit en ondersteuning van de Ziggo Sport Totaal-app.
Ziggo onthult online aanbod Ziggo Sport Totaal GO: 21 streams bij einde groepsfase UEFA voetbal
Hopelijk op termijn ook wat verbeteringen in de beeldkwaliteit en ondersteuning van de Ziggo Sport Totaal-app.
Today is a good day! Verheugd om te zien dat ZiggoSport mee gaat met de ontwikkelingen. Hoop wel dat ze ZST-app inderdaad betere kwaliteit gaat krijgen, verwacht stiekem dat ze de reguliere ZS kanalen in de Go-app ook gewoon initiëren in de ZST-app. Dan zijn alleen de ZS7-12 minder in kwaliteit, maar daarop ga je Bodo/glimt tegen FCSB (oid) zichtbaar krijgen, dus verwacht dat dat weinig ophef oplevert
Zelf erg erg blij met het feit dat ik de Serie A in totaliteit kan gaan volgen, op hoop ik op Italiaans commentaar, al is de stadiongeluid ook prima
Zelf erg erg blij met het feit dat ik de Serie A in totaliteit kan gaan volgen, op hoop ik op Italiaans commentaar, al is de stadiongeluid ook prima
[ Voor 15% gewijzigd door dnmw2705 op 30-08-2024 18:25 ]
De vraag is alleen of ze dat gaan doen zolang de app (van Ziggo Sport Totaal) nog niet beschikbaar is voor smart tv's en mediaspelers. De app is er nu eigenlijk alleen voor mobiele apparaten en je kunt eventueel casten of AirPlay in zeer matige kwaliteit (720p25 en een bitrate van rond de 3,5 Mb/s).dnmw2705 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:23:
Today is a good day! Verheugd om te zien dat ZiggoSport mee gaat met de ontwikkelingen. Hoop wel dat ze ZST-app inderdaad betere kwaliteit gaat krijgen, verwacht stiekem dat ze de reguliere ZS kanalen in de Go-app ook gewoon initiëren in de ZST-app. Dan zijn alleen de ZS7-12 minder in kwaliteit, maar daarop ga je Bodo/glimt tegen FCSB (oid) zichtbaar krijgen, dus verwacht dat dat weinig ophef oplevert
ZS7-12 straks naar de ouderwetse Ziggo GO kwaliteit (720p50, 5 Mb/s) zou eigenlijk ook al prima zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 30-08-2024 18:38 ]
Maar wanneer je geen HEVC ondersteunt, pakt ie automatisch AVC, toch?TexMex schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:30:
[...]
De vraag is alleen of ze dat gaan doen zolang de app (van Ziggo Sport Totaal) nog niet beschikbaar is voor smart tv's en mediaspelers. De app is er nu eigenlijk alleen voor mobiele apparaten en je kunt eventueel casten of AirPlay in zeer matige kwaliteit (720p25 en een bitrate van rond de 3,5 Mb/s).
ZS7-12 straks naar de ouderwetse Ziggo GO kwaliteit (720p50, 5 Mb/s) zou eigenlijk ook al prima zijn.
Zo werkt dat vaak wel ja.dnmw2705 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:10:
[...]
Maar wanneer je geen HEVC ondersteunt, pakt ie automatisch AVC, toch?
Nou ja, afwachten maar hoe ze het allemaal gaan regelen. In ieder geval goed om te zien dat ze er echt serieus mee bezig zijn.
Ik zie alleen nog niets in de ZiggoSportTotaal app verschijnen voor vandaag. Ook nog geen bevestiging in de vorm van een nieuwsbericht van VodafoneZiggo gezien.
Via ZiggoSport-app kan er gekeken worden naar Oekraïne tegen Albanië en Finland-Griekeland. Helaas werkt de Airplay mogelijkheid alleen voor de eerste 6 kanalen, ik krijg met geen mogelijkheid het op de TV via Airplay. Dat is jammer, want dat gaat dan ook met LaLiga en Serie A vooralsnog zo zijn.
Iemand die het met Chromecast kan checken?
Is er echt geen manier om alleen ziggo sport compleet te nemen apart? Ik wil geen tv aansluit bij kon waar ik zit. Snap niet dat ze geen optie geven om de ziggo app te downloaden en alleen ziggo sport af te sluiten
Vandaag even gecontroleerd, de extra kanalen van de Ziggosport totaal app kunnen via Airplay, en Chromecast, naar de tv gecast worden.dnmw2705 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:24:
Via ZiggoSport-app kan er gekeken worden naar Oekraïne tegen Albanië en Finland-Griekeland. Helaas werkt de Airplay mogelijkheid alleen voor de eerste 6 kanalen, ik krijg met geen mogelijkheid het op de TV via Airplay. Dat is jammer, want dat gaat dan ook met LaLiga en Serie A vooralsnog zo zijn.
Beeldkwaliteit, van zowel de reguliere, en de extra, kanalen, is via de Ziggosport totaal app, niet zo best.
Afgelopen weken hebben ze het geüpdatet en doen de extra kanalen het inderdaad ook met Airplay en Chromecast. Het beeld van ZiggoSportTotaal Go is inderdaad nog niet echt best. 1080p25 op brakke 3mbit. Zonde dat ze nog niet de ZiggoSport kanalen uit ZiggoGo app in de ZSTGo kanalen hebben geïmplementeerd. Scheelt ook weer onnodige bandbreedte en capaciteit.ReBr schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:13:
[...]
Vandaag even gecontroleerd, de extra kanalen van de Ziggosport totaal app kunnen via Airplay, en Chromecast, naar de tv gecast worden.
Beeldkwaliteit, van zowel de reguliere, en de extra, kanalen, is via de Ziggosport totaal app, niet zo best.
Ik heb gisteren met verbazing gekeken naar ZiggoSport 3. Op kanaal 403 van Ziggo zag het er minder goed uit dan in de ZiggoGo app. De streamingdelay was ook echt maar 2 seconden tussen het lineaire kanaal en ZiggoGo.
Ziggo Sport 2 en 3 via Ziggo GO zijn als het goed is (net als Ziggo TV kanaal 13) inmiddels geüpgraded naar HEVC. Dat ziet er over het algemeen prima uit. Maar beter dan het lineaire kanaal zou je inderdaad niet verwachten.dnmw2705 schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]
Ik heb gisteren met verbazing gekeken naar ZiggoSport 3. Op kanaal 403 van Ziggo zag het er minder goed uit dan in de ZiggoGo app. De streamingdelay was ook echt maar 2 seconden tussen het lineaire kanaal en ZiggoGo.
Ik zou graag championsleague kijken.
Alleen beschikbaar bij ziggo sport (voor zover bij mij bekend).
Ik heb thuis enkel NLZiet, en een chromecast voor bijvoorbeeld HBOMax en Netflix.
Wat is de goedkoopste en eenvoudigste manier om enkel en alleen de championsleague te kunnen kijken?
Ik zie allemaal pakketten die je kunt nemen bij verschillende providers, maar dat is allemaal als Extra, bovenop.
Is er niet een abonnementje, los, voor X euro per maand wat ik nu aanzet en na de finale weer uitzet?
App installeren op telefoon en streamen naar tv chromecast
Ik heb thuis enkel NLZiet, en een chromecast voor bijvoorbeeld HBOMax en Netflix.
Wat is de goedkoopste en eenvoudigste manier om enkel en alleen de championsleague te kunnen kijken?
Ik zie allemaal pakketten die je kunt nemen bij verschillende providers, maar dat is allemaal als Extra, bovenop.
Is er niet een abonnementje, los, voor X euro per maand wat ik nu aanzet en na de finale weer uitzet?
www.ziggo.nl/uefa
[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 11-04-2025 08:31 ]
vtm go zend het op de belg ook uit. Ff gratis account aanmaken en je kunt iig de belangrijkste wedstrijden kijkenpekkos schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:10:
Ik zou graag championsleague kijken.
Lange tijd bestond er een los Ziggo Sport Totaal pakket dat je via hun app of website kon afsluiten voor tien euro per maand. Dat is voor nieuwe klanten helaas niet meer beschikbaar. Het kan nu dus alleen nog in combinatie met een tv-provider.pekkos schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:10:
Als je in Ziggo-gebied woont, kun je eventueel wel het maandelijks opzegbare Kabel TV afsluiten, waarmee je ook naar Ziggo Sport op kanaal 14 kijkt. En met alleen internet van Ziggo zonder tv-pakket ontvang je de ongecodeerde zenders (waaronder Ziggo Sport) ook gratis via DVB-C.
En eventueel is VTM inderdaad ook nog een optie. Inloggen kan met elk DPG-account (Nu.nl, AD enz).