Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:55
TexMex schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:39:
[...]

Jouw foto's gaan over Ziggo Sport Totaal via Ziggo GO TV, denk ik?

Ik had het over de Ziggo Sport Free kanalen (Europees voetbal voor niet-Ziggo klanten) via Ziggo GO TV. Daarmee is vooralsnog alleen het eerste kanaal in die 1080p50 / H.265 / 5,5 Mb/s (en dat ziet er prima uit).

Het tweede kanaal (bij gelijktijdige wedstrijden) is daar maar 720p / H.264 / 5 Mb/s. Dat leverde al twee weken achter elkaar veel klachten op over de beeldkwaliteit.
Ja, als Ziggo-klant inderdaad ZS1 en ZS2 gecheckt. Ik heb een ZSfree aangemaakt, alleen kreeg daar hetzelfde met ZS1 (SALZBURG-TWENTE). ZS2 en ZS3 stonden daar wel maar op ‘geen uitzending’ dus kreeg ik niet gestart.
Ik zou alleen niet weten waarom ze bij ZSF1 wel gelijke stream hebben en voor ZSF2 een andere stream zouden inzetten dan reguliere ZS2. Ik hoop dus heel erg dat ze het aangepast hebben in de voorbije week.

Begrippenlijst:
ZS - ZiggoSport(kanaal 14 of ZiggoSport1)
ZST - ZiggoSport Totaal (ZiggoSport1-6)
ZSF - ZiggoSportFree (niet-Ziggo klanten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malmostoso
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-07 21:16
Iemand anders boos over het niet meer mogelijk om Ziggo Sport totaal online te kijken maar alleen door een tv provider?

Ik kijk maar alleen Serie A voetbal en 10€/maand streamen van mijn smartphone naar de TV was uitstekend.

Ik heb geen tv thuis (alleen internet) en nu ik zal een tv abonnement aansluiten en dan 15€/maand aan Ziggo betalen.

Echt teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-07 13:01
Dat is de eerst keer dat ik dat hoor. Zelf heb ik ook Ziggo Sport Go op deze manier. Dus zonder TV abonnement. Maar ik heb niet gehoord dat dit stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1760466

Ik gebruik de Ziggo go app inlog van iemand anders (heb zelf Youfone dsl) en kan gewoon prima vanaf m'n telefoon streamen. Lijkt me dat het bij jou ook zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malmostoso
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQY4Pv6nDlN-4sMRAtJJf0OycdQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/u1PALNtuy6Co0NLpBnDV0EwW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malmostoso
Ik heb mijn abonnement einde mei gepauzeerd vanwege vakantie in het buitenland, en nu kan ik het niet meer herstellen. Contact genomen met Ziggo op Twitter en zij hebben het bevestigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
malmostoso schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:38:
Ik heb mijn abonnement einde mei gepauzeerd vanwege vakantie in het buitenland, en nu kan ik het niet meer herstellen. Contact genomen met Ziggo op Twitter en zij hebben het bevestigt.
Hier nog wat info:
Het is niet meer mogelijk om losse wedstrijden/events als Pay Per View te kopen. Ook kan er geen nieuw online Ziggo Sport Totaal GO-abonnement worden aangeschaft. Alle abonnementen die voor 1 juli zijn afgesloten, blijven wel actief (totdat het abonnement eventueel wordt opgezegd).

[ Voor 23% gewijzigd door TexMex op 10-08-2024 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malmostoso
Hier nog wat info:
Bedankt :)

Ik heb een account sinds jaren gehad maar helaas had het abonnement gepauzeerd tijdens de zomer.

Dus de service draait nog, maar ik kan het niet meer gebruiken omdat redenen.

Het is misschien een geval van "there are dozens of us, dozens!" maar ik vind het teleurstellend dat het wordt niet communiceert.

Nog een keer bedankt voor het lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
malmostoso schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:34:
[...]

Bedankt :)

Ik heb een account sinds jaren gehad maar helaas had het abonnement gepauzeerd tijdens de zomer.

Dus de service draait nog, maar ik kan het niet meer gebruiken omdat redenen.

Het is misschien een geval van "there are dozens of us, dozens!" maar ik vind het teleurstellend dat het wordt niet communiceert.

Nog een keer bedankt voor het lezen :)
Ja, vreemd inderdaad. Had je toevallig een abonnement via de Apple App Store? Dan kun je hem mogelijk nog hervatten tussen je oude abonnementen. En misschien dat zoiets via Google Play ook kan.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 10-08-2024 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malmostoso
TexMex schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:38:
[...]

Ja, vreemd inderdaad. Had je toevallig een abonnement via de Apple App Store? Dan kun je hem mogelijk nog hervatten tussen je oude abonnementen. En misschien dat zoiets via Google Play ook kan.
Idd via google play, maar het staat niet meer in mijn abonnement daartussen. Ook geprobeerd met een oudere versie van de app in te loggen maar het eist naar de upgrade.

Bedankt voor het meedenken, ik ga naar andere abonnementen + VPN in het buitenland kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-07 13:01
Nou dat is wel een vreemde wending inderdaad. Een flinke stap terug in de tijd vind ik zelfs. Waardeloos.

Normaal zet ik Ziggo Sport in de wintermaanden stop. Nu even kijken dus of dat handig is. Anders wordt het volgend jaar IndyCar en MotoGP illegaal kijken, want ik heb ook geen reguliere TV meer thuis en ga er ook zeker geen aansluiting meer voor afnemen en ook nog eens meer voor Ziggo Sport betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malmostoso
Edwin7290 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:36:
Nou dat is wel een vreemde wending inderdaad. Een flinke stap terug in de tijd vind ik zelfs. Waardeloos.
En dan lees ik deze tweet en ik kon weer een abonnement for 10€/maand nemen zonder tv aansluiting.

Geen idee wat er aan de hand is maar ik ben nu tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:17
Oh das zonde zeg dat PPV ook niet meer kan. Ik nam nog wel eens PPVs af voor Champion's League wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Edwin7290 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:36:

Normaal zet ik Ziggo Sport in de wintermaanden stop. Nu even kijken dus of dat handig is. Anders wordt het volgend jaar IndyCar en MotoGP illegaal kijken, want ik heb ook geen reguliere TV meer thuis en ga er ook zeker geen aansluiting meer voor afnemen en ook nog eens meer voor Ziggo Sport betalen.
Hier ook geen tv abonnement meer, maar Indycar en MotoGP kan je ook nog via Viaplay bekijken.
Inloggen met je NL gegevens op viaplay.no of viaplay.se.
Viaplay Zweden is vaak met Zweeds commentaar, maar via Viaplay Noorwegen kan je Indycar volgen met de originele VS audiotrack.
Zelf gebruik ik Airplay om het via Apple tv op het grote scherm te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-07 19:14
zucht best pittig 17 euro per maand om champions league te kunnen kijken en niet alleen nederlandse clubs

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 05:15
iemand met een LG tv waar de ziggo go app wel werkt?

hier telkens als ik voetbal wil kijken start de app op maar blijft het beeld zwart.
op telefoon/tablet werkt het perfect (gratis uefa account spul). Casten vanaf iphone naar tv werkt helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:20
Volgens mijn zijn er twee verschillende Ziggo Go`s, eentje voor op de tv, welke alleen functioneert met een achterliggend Ziggo internet verbinding, waar je tv dan mee moet connecten.
Verder de algemene Go app, welke via diverse internet providers te gebuiken is.

Mocht je geen Ziggo internet voor je tv hebben, zal deze app dan niet funtioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 16:34

gws24

Thinking is hard!

Ik heb geen Ziggo maar KPN en de Ziggo Go app op mijn LG tv heeft in het begin wel gewerkt. Dat was tijdens de 2 wedstrijden van Ajax tegen Vojvodina. Sinds de wedstrijden tegen Panathinaikos echter levert het starten van de app alleen maar zwart beeld op en kijk ik noodgedwongen maar op mijn pc.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malmostoso
gws24 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:15:
Ik heb geen Ziggo maar KPN en de Ziggo Go app op mijn LG tv heeft in het begin wel gewerkt. Dat was tijdens de 2 wedstrijden van Ajax tegen Vojvodina. Sinds de wedstrijden tegen Panathinaikos echter levert het starten van de app alleen maar zwart beeld op en kijk ik noodgedwongen maar op mijn pc.
Tijdens the champions league ziggo had ook wedstrijden op youtube gezet, die blijkbaar werkten zonder problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Uit screenshot van TotaalTV lijkt het zo te zijn dat er dus via ZiggoSportTotaal-app wedstrijden van LaLiga te zien zijn, welke op tv niet te kijken zijn.
Dat zou nog eens een mooie stap zijn. Een OTT/SVOD dienst gecombineerd met een x-hoeveel TVzender. Ik heb nog niet kunnen factchecken of het ook daadwerkelijk uitzendt, ivm andere combideal van vodafoneziggo
Afbeeldingslocatie: https://www.totaaltv.nl/content/images/20240828204256_773_ziggosportgo@2x.webp
Bron: TotaalTV

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 28-08-2024 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 22:29:
Uit screenshot van TotaalTV lijkt het zo te zijn dat er dus via ZiggoSportTotaal-app wedstrijden van LaLiga te zien zijn, welke op tv niet te kijken zijn.
Dat zou nog eens een mooie stap zijn. Een OTT/SVOD dienst gecombineerd met een x-hoeveel TVzender. Ik heb nog niet kunnen factchecken of het ook daadwerkelijk uitzendt, ivm andere combideal van vodafoneziggo
[Afbeelding]
Bron: TotaalTV
Mooie toevoeging maar helaas wel een erg lage bitrate en framerate in de Ziggo Sport Totaal-app. En ook geen ondersteuning voor Android TV/Fire TV/Apple TV.

En nu ze met Ziggo Sport Totaal vol voor de ESPN-route kiezen (alleen nog indirect te verkrijgen via een tv-provider), verwacht ik eigenlijk ook niet dat dat snel gaat veranderen. De app lijkt het extraatje en het belangrijkste zie je alleen lineair in goede kwaliteit.

Ik had liever gezien dat je met een Ziggo Sport Totaal-login (net als met Ziggo Sport Free) kunt inloggen in de reguliere Ziggo GO-app. Dan heb je gelijk een betere beeldkwaliteit plus directe ondersteuning voor Android TV/Fire TV/Apple TV.

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 29-08-2024 12:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
En nog meer goed nieuws, met name ook over de beeldkwaliteit via Ziggo GO (meer kanalen naar 1080p HEVC, ook Ziggo Sport Free 2 & 3):

Ziggo onthult online aanbod Ziggo Sport Totaal GO: 21 streams bij einde groepsfase UEFA voetbal

Hopelijk op termijn ook wat verbeteringen in de beeldkwaliteit en ondersteuning van de Ziggo Sport Totaal-app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
Today is a good day! Verheugd om te zien dat ZiggoSport mee gaat met de ontwikkelingen. Hoop wel dat ze ZST-app inderdaad betere kwaliteit gaat krijgen, verwacht stiekem dat ze de reguliere ZS kanalen in de Go-app ook gewoon initiëren in de ZST-app. Dan zijn alleen de ZS7-12 minder in kwaliteit, maar daarop ga je Bodo/glimt tegen FCSB (oid) zichtbaar krijgen, dus verwacht dat dat weinig ophef oplevert

Zelf erg erg blij met het feit dat ik de Serie A in totaliteit kan gaan volgen, op hoop ik op Italiaans commentaar, al is de stadiongeluid ook prima

[ Voor 15% gewijzigd door dnmw2705 op 30-08-2024 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:23:
Today is a good day! Verheugd om te zien dat ZiggoSport mee gaat met de ontwikkelingen. Hoop wel dat ze ZST-app inderdaad betere kwaliteit gaat krijgen, verwacht stiekem dat ze de reguliere ZS kanalen in de Go-app ook gewoon initiëren in de ZST-app. Dan zijn alleen de ZS7-12 minder in kwaliteit, maar daarop ga je Bodo/glimt tegen FCSB (oid) zichtbaar krijgen, dus verwacht dat dat weinig ophef oplevert
De vraag is alleen of ze dat gaan doen zolang de app (van Ziggo Sport Totaal) nog niet beschikbaar is voor smart tv's en mediaspelers. De app is er nu eigenlijk alleen voor mobiele apparaten en je kunt eventueel casten of AirPlay in zeer matige kwaliteit (720p25 en een bitrate van rond de 3,5 Mb/s).

ZS7-12 straks naar de ouderwetse Ziggo GO kwaliteit (720p50, 5 Mb/s) zou eigenlijk ook al prima zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 30-08-2024 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:30:
[...]

De vraag is alleen of ze dat gaan doen zolang de app (van Ziggo Sport Totaal) nog niet beschikbaar is voor smart tv's en mediaspelers. De app is er nu eigenlijk alleen voor mobiele apparaten en je kunt eventueel casten of AirPlay in zeer matige kwaliteit (720p25 en een bitrate van rond de 3,5 Mb/s).

ZS7-12 straks naar de ouderwetse Ziggo GO kwaliteit (720p50, 5 Mb/s) zou eigenlijk ook al prima zijn.
Maar wanneer je geen HEVC ondersteunt, pakt ie automatisch AVC, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:10:
[...]

Maar wanneer je geen HEVC ondersteunt, pakt ie automatisch AVC, toch?
Zo werkt dat vaak wel ja.

Nou ja, afwachten maar hoe ze het allemaal gaan regelen. In ieder geval goed om te zien dat ze er echt serieus mee bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik zie alleen nog niets in de ZiggoSportTotaal app verschijnen voor vandaag. Ook nog geen bevestiging in de vorm van een nieuwsbericht van VodafoneZiggo gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Via ZiggoSport-app kan er gekeken worden naar Oekraïne tegen Albanië en Finland-Griekeland. Helaas werkt de Airplay mogelijkheid alleen voor de eerste 6 kanalen, ik krijg met geen mogelijkheid het op de TV via Airplay. Dat is jammer, want dat gaat dan ook met LaLiga en Serie A vooralsnog zo zijn.

Iemand die het met Chromecast kan checken?

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-07 19:14
Is er echt geen manier om alleen ziggo sport compleet te nemen apart? Ik wil geen tv aansluit bij kon waar ik zit. Snap niet dat ze geen optie geven om de ziggo app te downloaden en alleen ziggo sport af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:24:
Via ZiggoSport-app kan er gekeken worden naar Oekraïne tegen Albanië en Finland-Griekeland. Helaas werkt de Airplay mogelijkheid alleen voor de eerste 6 kanalen, ik krijg met geen mogelijkheid het op de TV via Airplay. Dat is jammer, want dat gaat dan ook met LaLiga en Serie A vooralsnog zo zijn.

Iemand die het met Chromecast kan checken?
Vandaag even gecontroleerd, de extra kanalen van de Ziggosport totaal app kunnen via Airplay, en Chromecast, naar de tv gecast worden.
Beeldkwaliteit, van zowel de reguliere, en de extra, kanalen, is via de Ziggosport totaal app, niet zo best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
ReBr schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:13:
[...]

Vandaag even gecontroleerd, de extra kanalen van de Ziggosport totaal app kunnen via Airplay, en Chromecast, naar de tv gecast worden.
Beeldkwaliteit, van zowel de reguliere, en de extra, kanalen, is via de Ziggosport totaal app, niet zo best.
Afgelopen weken hebben ze het geüpdatet en doen de extra kanalen het inderdaad ook met Airplay en Chromecast. Het beeld van ZiggoSportTotaal Go is inderdaad nog niet echt best. 1080p25 op brakke 3mbit. Zonde dat ze nog niet de ZiggoSport kanalen uit ZiggoGo app in de ZSTGo kanalen hebben geïmplementeerd. Scheelt ook weer onnodige bandbreedte en capaciteit.

Ik heb gisteren met verbazing gekeken naar ZiggoSport 3. Op kanaal 403 van Ziggo zag het er minder goed uit dan in de ZiggoGo app. De streamingdelay was ook echt maar 2 seconden tussen het lineaire kanaal en ZiggoGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:55:
[...]

Ik heb gisteren met verbazing gekeken naar ZiggoSport 3. Op kanaal 403 van Ziggo zag het er minder goed uit dan in de ZiggoGo app. De streamingdelay was ook echt maar 2 seconden tussen het lineaire kanaal en ZiggoGo.
Ziggo Sport 2 en 3 via Ziggo GO zijn als het goed is (net als Ziggo TV kanaal 13) inmiddels geüpgraded naar HEVC. Dat ziet er over het algemeen prima uit. Maar beter dan het lineaire kanaal zou je inderdaad niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-07 08:58
Ik zou graag championsleague kijken.
Alleen beschikbaar bij ziggo sport (voor zover bij mij bekend).

Ik heb thuis enkel NLZiet, en een chromecast voor bijvoorbeeld HBOMax en Netflix.

Wat is de goedkoopste en eenvoudigste manier om enkel en alleen de championsleague te kunnen kijken?
Ik zie allemaal pakketten die je kunt nemen bij verschillende providers, maar dat is allemaal als Extra, bovenop.

Is er niet een abonnementje, los, voor X euro per maand wat ik nu aanzet en na de finale weer uitzet?
App installeren op telefoon en streamen naar tv chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1760466

Ziggo heeft ook de gratis versie. Dan kan je iig de halve finale en finale kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:43
www.ziggo.nl/uefa

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 11-04-2025 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01

greatgonzo

schit-te-rend!

pekkos schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:10:
Ik zou graag championsleague kijken.
Alleen beschikbaar bij ziggo sport (voor zover bij mij bekend).

Ik heb thuis enkel NLZiet, en een chromecast voor bijvoorbeeld HBOMax en Netflix.

Wat is de goedkoopste en eenvoudigste manier om enkel en alleen de championsleague te kunnen kijken?
Ik zie allemaal pakketten die je kunt nemen bij verschillende providers, maar dat is allemaal als Extra, bovenop.

Is er niet een abonnementje, los, voor X euro per maand wat ik nu aanzet en na de finale weer uitzet?
vtm go zend het op de belg ook uit. Ff gratis account aanmaken en je kunt iig de belangrijkste wedstrijden kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
pekkos schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:10:

Lange tijd bestond er een los Ziggo Sport Totaal pakket dat je via hun app of website kon afsluiten voor tien euro per maand. Dat is voor nieuwe klanten helaas niet meer beschikbaar. Het kan nu dus alleen nog in combinatie met een tv-provider.

Als je in Ziggo-gebied woont, kun je eventueel wel het maandelijks opzegbare Kabel TV afsluiten, waarmee je ook naar Ziggo Sport op kanaal 14 kijkt. En met alleen internet van Ziggo zonder tv-pakket ontvang je de ongecodeerde zenders (waaronder Ziggo Sport) ook gratis via DVB-C.

En eventueel is VTM inderdaad ook nog een optie. Inloggen kan met elk DPG-account (Nu.nl, AD enz).
Pagina: 1 2 Laatste