Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Blijkbaar mag je bij Hi geen vragen stellen in de Live chat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-ZrCXES5fKVmY5onmfjQLHAdsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0Gtw6LPtuuaY0AVMVssvjxG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
knakworst schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:27:

[Afbeelding]
En je mag ook niet bij Moorwand, MasterCard of de bank of Litouwen klagen terwijl dat onderdeel is van hun policy 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsWQ-7lIvo5BwCyWytiu7KdF8vU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXa3MQovRKDcmPgi2Dyp8fiN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mcB2ryTY4nWrPmVUgStOUYUXYS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uqokm0dAC0LxE1nvftracXfx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:44
knakworst schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:27:

[Afbeelding]
Op zich wel een eerlijk antwoord. En wat betreft het feit dat 2% voor 80% van de resources kost, ook daar mogen ze best wat aan doen. Want als je blijkbaar elke dag naar de bekende weg gaat vragen dan loopt het een keer vol bij de klanten service.

Maar is zeker geen reden om zonder bericht kaarten te gaan lopen sluiten.

Als ze Curve blokkeren om hiermee te zorgen dat hun eigen infra er beter van wordt is dat alleen maar prima toch? Mits de Hi kaart dezelfde dekking en snelheid biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

lubbertkramer schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:18:
[Afbeelding]

Zojuist bevestigd door T dat ze Curve transacties gaan uitsluiten van cashback. Hij zegt met de lancering van de volgende update / fysieke kaarten maar als dat te lang op zich laat wachten zullen ze het wellicht eerder invoeren. In theorie kan het ieder moment aangezien je cashback via een background job krijgt die om de zoveel uur draait, gewoon CRV uitsluiten.
Gaat nog even duren voor iOS dus. iOS loopt nog steeds een versie achter op Android.
Een adresboek zou handig zijn in de app. Niet elke keer een Wallet adres kopiëren/plakken.

Verder slaat het natuurlijk nergens op. Zeker niet als je ook de perk aanbied voor Curve.

[ Voor 5% gewijzigd door WishmasterNL op 18-05-2023 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
Let op, Curve is (tijdelijk) beperkt of uitgeschakeld
They're disabled at the moment as the team is working.
This is an issue related to the use of the Curve card which is actually two transactions-in four steps. One for Curve (their card) and then to our card.

This all has to be done in milliseconds (check balances, verify transactions, approve). This type of transaction has four steps (versus a normal two) and we have been having challenges to complete the double transaction prior to time out. Once the charge is started, it tends to "break" at the third stage and it shows in our system as authorized transaction (we deduct the balance), but then it fails on Curve's side.

Next, as this is not a normal failed transaction (which normally is refunded in short period of time - roughly on day), we have to wait for the transaction to expire (which is 7 days) thus, the delay in refunding/clearing the failed payment.

The tech team is investigating solutions including moving servers etc, to improve this experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
lubbertkramer schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:21:

[...]

The tech team is investigating solutions including moving servers etc, to improve this experience.

[...]
Moving Servers? Mag hopen dat het tech team ooit wel eens gehoord heeft van AWS of Google Cloud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:25
lubbertkramer schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:21:

[...]

[...]
Waar heb je dit vandaan? Interessant dat hier weer die 7 dagen in staat. Terwijl live chat vaak 30/60 dagen roept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:40:
[...]

Waar heb je dit vandaan? Interessant dat hier weer die 7 dagen in staat. Terwijl live chat vaak 30/60 dagen roept
Telegram.

En het gek vinden dat er veel tickets geopend worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

paul-s83 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:18:
[...]

Moving Servers? Mag hopen dat het tech team ooit wel eens gehoord heeft van AWS of Google Cloud...
Meh. Ze gaan deze servers van Nigeria naar Europa verhuizen. Kijken of dat invloed heeft op de latency.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kakMwOdCUEVNNflQpLHBOO3Pr3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JtYnU1AB4SdwOcX9OyDZQSJR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
knakworst schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:50:
[...]

Telegram.

En het gek vinden dat er veel tickets geopend worden.
Zeker in de official hi groep? Daar mag ik niet meer in 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Domino schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 09:33:
[...]

Zeker in de official hi groep? Daar mag ik niet meer in 😂
Correct, daar staat het pinned. Het is raar dat ze in buyers, hi to the sky of via het announcement kanaal niets delen. In official geven ze als reden dat ze daar niets delen omdat volgens Hi de schuld bij Curve ligt en Hi werkt (zonder curve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:24
Bij mij werkt betalen met Curve nog prima, alleen al 2 dagen geen cashback gehad op uitgaven via Curve-->Hi
Crypto.com ondanks de lagere rewards, werkt altijd perfect en twijfel bijna om daar weer 3.5k stake vast te zetten. Iemand die cdc nog gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

RisingSun schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:52:
Bij mij werkt betalen met Curve nog prima, alleen al 2 dagen geen cashback gehad op uitgaven via Curve-->Hi
Crypto.com ondanks de lagere rewards, werkt altijd perfect en twijfel bijna om daar weer 3.5k stake vast te zetten. Iemand die cdc nog gebruikt?
Waarom 2 procent met 3.5k stake als je bij Plutus 3 procent krijgt met 0 procent stake :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
lubbertkramer schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:49:
[...]

Correct, daar staat het pinned. Het is raar dat ze in buyers, hi to the sky of via het announcement kanaal niets delen. In official geven ze als reden dat ze daar niets delen omdat volgens Hi de schuld bij Curve ligt en Hi werkt (zonder curve)
Ik had geen andere reactie verwacht, jij wel?
Ik ga die zooi maar eens afbouwen, kaart komt toch nooit meer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Waarom kan men niet eens normaal gaan communiceren?
Nu moet ik weer via andere kanalen vernemen waarom mijn GBIT niet werkt.

En als straks Curve helemaal niet meer werkt icm Hi weet ik niet of ik Hi blijf gebruiken.
Dan stoffen we de Plutus kaart maar weer af. Dan maar wat minder cashback

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Je zou zeggen bij een start-up gaan er in het begin wat dingetjes mis, en daarna gaat het steeds beter. Bij Hi is het totnutoe precies andersom _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Hi heeft in het begin grove fouten en verkeerde keuzes gemaakt. Men kon via vage construcies cb verdienen. En nu staat het water aan de lippen.

Ze maken nu allerlei overhaaste en ondoordachte beslissingen om het circus gaande te houden. Afsluiten van kaarten, curve transacties die geen cb meer toegekend krijgen, gbit wat schijnbaar helemaal niet meer functioneert icm hi. Cashback wat ernstig vertraagd binnenkomt, withdrawals eveneens vertraagd.

Ben benieuwd hoe lang ze nog bestaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Na 3 weken geleden een ticket geopend te hebben, zijn de refunds van januari daadwerkelijk retour. Gewoon terug op mijn IBAN. Ondanks dat mijn kaart geblokkeerd is.

Ik ga dus nog anderhalve maand wachten met de gbit refunds, en dan een ticket openen als ze nog niet retour zijn. Maar dan komt er in ieder geval geen excuus dat ik 60 dagen moet wachten want dat heb ik dan al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Je merkt ook meteen wanneer je niet de enige bent die niks kan uitsteken, als de prijs van Hi stabiel blijft. :+

Vorige week ook zitten GBIT'en zonder hier te lezen, foutmelding gezien maar transacties gingen door dus dacht dat er niets aan de hand was. Iets van 600 euro van Hi afgeschreven zonder dat die transacties echt zijn overgezet. Wat een ellende weer, hoop dat er iets klopt van hun 7 dagen. :>

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Th1x4nG schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:12:
Je merkt ook meteen wanneer je niet de enige bent die niks kan uitsteken, als de prijs van Hi stabiel blijft. :+

Vorige week ook zitten GBIT'en zonder hier te lezen, foutmelding gezien maar transacties gingen door dus dacht dat er niets aan de hand was. Iets van 600 euro van Hi afgeschreven zonder dat die transacties echt zijn overgezet. Wat een ellende weer, hoop dat er iets klopt van hun 7 dagen. :>
Vaker niet dan wel.

Ik had overigens nog een brainfart over die geblokkeerde kaarten: wat als ze alles dicht hebben gezet voor de ‘big spenders’ totdat het nieuwe litepaper van kracht is? En dan met een half excuus je die kaart terug te geven.

Wat ze nu doen is rekken: 0,0 communicatie over die kaarten.

Dit was overigens naar aanleiding van het gesprek tussen @lubbertkramer en Sasha

[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 22-05-2023 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Th1x4nG schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:12:

Even Curve contacten, die kunnen je geld sneller vrij geven. (of hi het ook snel verwerkt is wel weer vers 2 :P)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Domino schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:25:
[...]

Vaker niet dan wel.

Ik had overigens nog een brainfart over die geblokkeerde kaarten: wat als ze alles dicht hebben gezet voor de ‘big spenders’ totdat het nieuwe litepaper van kracht is? En dan met een half excuus je die kaart terug te geven.

Wat ze nu doen is rekken: 0,0 communicatie over die kaarten.

Dit was overigens naar aanleiding van het gesprek tussen @lubbertkramer en Sasha
Heel eerlijk, lijkt het inderdaad dat ze een cashback pauze wilden hebben

Zie bericht van T
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsWQ-7lIvo5BwCyWytiu7KdF8vU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXa3MQovRKDcmPgi2Dyp8fiN.jpg?f=fotoalbum_large

En daarnet kreeg ik deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OC8wjd54j1b1QMHHVf4oiImDlPg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ooKYG6hMFwdaoXhVy0wczei0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:09

Ypho

Allround Nerd

Tomba schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:07:
[...]

Even Curve contacten, die kunnen je geld sneller vrij geven. (of hi het ook snel verwerkt is wel weer vers 2 :P)
Toen Curve dit voor mij had teruggedraaid, had ik vrijwel direct bij Hi mijn geld weer "terug".

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
lubbertkramer schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:35:
[...]

Heel eerlijk, lijkt het inderdaad dat ze een cashback pauze wilden hebben

Zie bericht van T
[Afbeelding]

En daarnet kreeg ik deze
[Afbeelding]
Ik zag het bericht van angel. Vreemde zaken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
En daar is de bevestiging van Hi per mail mbt curve cashback dat ze het toch per direct stopzetten / pauzeren nog voor de lancering van de fysieke kaart of app update
Dear hi Cardholder,

In order to improve the user experience of the hi Card, we are pausing the earning of Spend Rewards & Rebates on Curve until further notice.

As you may be aware, we have been facing some technical issues with the acceptance of transactions via third-party platform - Curve - using the hi Debit Card. This is due to a high volume of checks that need to be completed in milliseconds, which is timing out on Curve's side.

Over the past six months, we have prioritised the delivery and utility of the most rewarding Debit Card, offering up to 10% in Spend Rewards on almost every transaction. While third-party platforms remain important, using your hi Virtual Debit Card online continues to earn you the same level of Rebates & Spend Rewards!
En
A Note on Curve Refunds

We have received reports of transactions being declined via Curve whilst funds debited from members’ hi accounts. As this is due to a latency in the operating systems and is not a normal failed transaction, we have to wait for the transaction to expire on Curve’s end.

Normally, the payment authorisation should automatically expire after 7 days, at this point, their system will reverse the payment and the refunds shall arrive in 7 working days.

If you have been waiting for longer than the stipulated time period, we would advise you to reach out to Curve to inquire about the reversal and pass us the RRN given, we will then assist in processing it for you.
We thank you as ever for your continued support,
The hi Team

[ Voor 34% gewijzigd door lubbertkramer op 22-05-2023 16:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
We are investigating an issue affecting Curve customers who have a "Hi" (issued by Moorwand Ltd) funding card linked to their wallet, where some transactions are being declined. Rest assured that you will be refunded if you have been charged incorrectly.

In the meantime, please select an alternative card from your Curve wallet.

Thanks,
Team Curve

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lubbertkramer
lubbertkramer schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:48:
Hier inmiddels ook de mail ontvangen dat mijn kaart locked is. Waar ik eerst dacht dat het toch een reden moest hebben heeft T (Terence Kwok, Hi team) vannacht laten weten dat ze de accounts sluiten van zij die er winst uit gehaald hebben. Nu is dat in mijn geval waarheid maar genoeg gebruikers die gelocked zijn waar dat niet zo is.

Ik heb er toch nog genoeg Hi uit kunnen halen met mijn Gold tier in de afgelopen 3 maanden dat de kaart daadwerkelijk actief was. Nu nog even de 200.000 Hi uit mijn vault/earn vrijkrijgen.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

en de ontvangen email

[...]
And I’m back 🥳 Moest opnieuw mijn facturen die ik via Billhop gedaan had verantwoorden. (Had ik in januari ook al gedaan na check door compliance). Maar inmiddels weer een unlocked kaartje bij Hi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3A-z3bCDc66B2CgrlYK5sT6p_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pfbNmibC2xgbw4aian6obMJd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:25
Waarom word jij unlocked en vele anderen zonder reden eruit gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gongbao schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:20:
Waarom word jij unlocked en vele anderen zonder reden eruit gegooid?
Er zijn op dit moment al een 15-20 kaarten weer unlocked waarvan ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Voor de duidelijkheid: als ik rechtstreeks met Hi betaal krijg ik wel nog cashback, enkel niet met Curve?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Th1x4nG schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:58:
Voor de duidelijkheid: als ik rechtstreeks met Hi betaal krijg ik wel nog cashback, enkel niet met Curve?
Dat zeggen ze… Ik zal zo zelf mijn eerste betaling doen sinds mijn unlock vandaag om dit te testen mits de overboeking van fiat beetje snel door komt

Edit:
Inmiddels gedaan, ben benieuwd morgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5W_o8T4Ei_y2zkbxC72_rDmTjo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uAmXyW5f0F3IuvPDTvmAvnrO.jpg?f=fotoalbum_large

Edit 2:
En dat lijkt te werken, ik heb cashback ontvangen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNhqrdp9Orsk8x4FRdEtTADtymc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEbwaA54ujdJz3jZc8kCUOYF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door lubbertkramer op 24-05-2023 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Th1x4nG schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:58:
klopt, direct via Hi kaart kreeg ik de volgende dag cashback :)

laat maar komen die fysieke kaart, duurt lang!

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 24-05-2023 09:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Email van Curve:
As you may already be aware, 'Hi' are no longer reimbursing premium Curve subscriptions. This means your next Curve subscription payment will not be reimbursed, or it may be declined and you risk losing your premium benefits.

Please change the card you use to pay for your premium Curve subscription to keep getting your premium benefits.

How to change your payment card

1. Go to Account > Manage your plan
2. Tap on “Next payment”
3. Select a new card from your Wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik zit in hetzelfde schuitje, en heb de mail niet gehad. Evenals de subscription reimbursement...

Dan maar over op Github premium.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Gisterochtend een redelijk groot bedrag (>€1000) betaald direct met de Hi kaart.

Tot nu toe nog geen cashback…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
WishmasterNL schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:41:
Gisterochtend een redelijk groot bedrag (>€1000) betaald direct met de Hi kaart.

Gisteren klein bedrag betaald (€50) rechtstreeks met Hi en wel cashback. Wellicht denken ze daar extra na bij uitkeren van veel cashback. Waardeloos, helemaal wanneer dit beleid zo blijft bij de fysieke kaart mocht deze ooit nog komen. Ik gebruik inmiddels voornamelijk Plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:41:

Ben benieuwd of je cashback al gekregen hebt. Lees op Telegram berichten dat opeens random dingen geen cashback krijgen (booking.com, laptop). Toevallig natuurlijk bij hoge bedragen.

Zelf ben ik na de onomkeerbare lock weer unlocked na een "zorgvuldige review" vanuit hun kant. Omdat ik ook 5% bij PLU heb is het allemaal niet echt rendabel gezien de cashback loterij. Ik heb alleen de perks aangezet en ga het even aankijken met een paar kleine internet aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

knakworst schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:29:
[...]

Ben benieuwd of je cashback al gekregen hebt. Lees op Telegram berichten dat opeens random dingen geen cashback krijgen (booking.com, laptop). Toevallig natuurlijk bij hoge bedragen.
Cashback niet gekregen. En gaat hier ook om Booking.com.
Misschien inmiddels uitgesloten van cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:12:
[...]

Cashback niet gekregen. En gaat hier ook om Booking.com.
Misschien inmiddels uitgesloten van cashback?
Zou niet uitgesloten moeten zijn, was wel het antwoord van de helpdesk aldus iemand op Telegram 8)7

Volgens mij hebben ze even wat weinig Hi en komt er binnenkort een hi 2.0.

100 oude Hi in te wisselen voor één nieuwe. De max supply van de nieuwe coin blijft gelijk ;)

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 29-05-2023 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Iemand al de gefaalde GBIT naar Hi.com teruggestort gekregen op de kaart? Met hulp Curve support?

Is inmiddels 12-13 dagen geleden en heb nog niks gekregen.

Ik zal nu de details van de transacties (zijn er 9 in mijn geval) bezorgen aan Curve support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Ben je nu voor zeg maar 40$ silver member, of zie ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

devastator83 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:56:
Dat zie je correct. Daarom denk ik dat die Hi coin heel gauw een MCO --> CRO achtige ruil ondergaat. Dit is totaal niet houdbaar en volledig aan Hi te danken. Ondertussen lopen ze gebruikers te frustreren door dingen als Curve uit te zetten :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Voor 40$ wil ik het wel wagen voor de 'lifestyle'subscriptions. Ik vind helaas nergens op de site terug welke dat zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

devastator83 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:15:
Voor 40$ wil ik het wel wagen voor de 'lifestyle'subscriptions. Ik vind helaas nergens op de site terug welke dat zijn :-(
Hou er rekening mee dat die subscriptions hit and miss zijn (vaker miss dan hit in mijn geval) en dat je 30 dagen moet wachten op je rebate. Als je m niet krijgt (zoals ik 7 van de 9x…) mag je na 60 dagen klagen en dan verwijzen ze naar de FAQ, krijg je niets en sluiten ze direct je ticket…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
devastator83 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:56:
een zeer goede prijs. Let wel je moet de $40 wel zien dat je die kwijt bent (Hi heeft mega inflatie)
maar 5% cashback is heerlijk!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Kol Nedra schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 18:15:
[...]

een zeer goede prijs. Let wel je moet de $40 wel zien dat je die kwijt bent (Hi heeft mega inflatie)
maar 5% cashback is heerlijk!
Je krijgt toch geen 5% meer als je nu silver wordt? Moest dat niet voor eind 2022?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Th1x4nG schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 22:29:
[...]

Je krijgt toch geen 5% meer als je nu silver wordt? Moest dat niet voor eind 2022?
ik ben in februari naar Silver gegaan, heb 5%

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Maar hoe regelen jullie nu dan die 5% cashback op offline aankopen?

Na die blokkade van Curve kan ik die cashback alleen nog fixen via online aankopen, of zie ik iets over het hoofd?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
pimsaint schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 06:46:
Maar hoe regelen jullie nu dan die 5% cashback op offline aankopen?

Na die blokkade van Curve kan ik die cashback alleen nog fixen via online aankopen, of zie ik iets over het hoofd?
Nee. Je kan de kaart (met cb) alleen nog online gebruiken, en niet in de lokale supermarkt bijvoorbeeld. Gebruik is ernstig gelimiteerd op deze manier. Zie ook berichten dat booking.com geen cb meer krijgt, dat zijn juist de uitgaven waar (veel) cb kan worden verdiend in deze vakantie periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Merchant Code 4722 (travel agencies) staat inderdaad op de lijst met uitgesloten cashback.

Transparency rapport lukt ook niet om bij te werken, laatste dateert van november 2022, voordat er cashback werd gegeven,.

De enige 'redding' is een tokenswap. Die zal wel plaatsvinden voordat de fysieke kaarten worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ze hebben iig mensen aan boord met ervaring in token swaps 😂

Overigens lijkt het of ze de perks aan het beperken zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-YO3Rw73RCNos1RxZkfEo9WOZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kB16wA8Rn5RNbFcT1WOlppes.jpg?f=fotoalbum_large

Nog maar 3 perks met gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Domino schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:41:
Ze hebben iig mensen aan boord met ervaring in token swaps 😂

Overigens lijkt het of ze de perks aan het beperken zijn:

[Afbeelding]

Nog maar 3 perks met gold
Is je stake nog hoog genoeg? Ik ben mijn stake aan het laten verlopen. Ik zit nu onder de 10k, en zie nog overal "Silver" staan, maar heb nog maar 2 perks in plaats van 3 voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ypho schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:57:
[...]

Is je stake nog hoog genoeg? Ik ben mijn stake aan het laten verlopen. Ik zit nu onder de 10k, en zie nog overal "Silver" staan, maar heb nog maar 2 perks in plaats van 3 voorheen.
Hier ook gold met 5/3 en heb nog 198000 Hi in de vault / earn voor gold. Denk dat ze gewoon bezig zijn met de nieuwe litepaper / tiers doorvoeren. Gold zou naar 3 volgens de AMA december 2022

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_YTNu-XGCe45jjyRm5oBKmMkps=/x800/filters:strip_exif()/f/image/W2XHOU7AxVmf0Sprv9CJnFJ5.png?f=fotoalbum_large

Ze laten ook weten de problemen met cashback te onderzoeken…. Uhm onderzoeken, ze hebben het zelf uitgezet 😂
We are investigating the change to spend rewards and subscription rebates shown in app. Please allow us some time to get back to you with an official statement.

Thank you for your patience.

Please refrain from contacting live support in this matter.
Edit:
Inmiddels bevestigd dat het een bewuste wijziging is en meer informatie volgt
Hi everyone, we will be announcing the changes very shortly as the Android app has just been published. Thank you in advance for your patience.

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 31-05-2023 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Wat een heerlijke prutsers zijn het daar ook. :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
En inmiddels zijn de veranderingen bevestigd:

Hi everyone,

Over the past few weeks, we have been moving with significant headwinds towards the deployment of the Physical Card order flow. That means, eligible members will soon be able to place an order for their very own hi Physical Debit Card!

As previously floated within the community, we are finalizing the movement to the Spend to Earn model (detailed in the “Lite Paper”) with membership tiers based on points earned from activities that contribute to hi.

Effective as of June 1st, we’re making some updates to the way that rewards will be distributed to hi members (Android users, iOS coming soon).

The latest updates are here 👉 Membership Tiers and Benefits at hi

What you need to know:

- The changes are effective as of 1st June 2023
- May subscription rebates and spend rewards will continue to be paid out as normal
- Existing members will be granted sufficient Status Points at the launch of the membership revamp to retain their membership tier until the end of 2023.
- In the next version, we're rolling out the ability to spend with HI and members will be able to buy unlocked HI

We understand that members will have thoughts and questions. We encourage you to engage in constructive conversations and share the questions you may have at the link here. This will help us to compile a thorough and comprehensive set of FAQs for our members.

https://help.hi.com/en/ar...membership-benefits-at-hi

Thank you for your continued support 🙏

[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 31-05-2023 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Silver dus nog maar 50$ per maand :-/

[ Voor 37% gewijzigd door devastator83 op 31-05-2023 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
devastator83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:59:
Nee, die oude voorwaarden worden niet 'grandfathered'. Iedereen doet dus mee in de nieuwe set regels.
Alleen krijgen de oud gedienden (<1-1-2023) voor de rest van het jaar genoeg punten om je tier te behouden.

ninja editor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
devastator83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:59:
Je krijgt alleen 5% cashback wanneer je met Hi betaald en slechts 1% op fiat (bij Silver). Met Hi betalen verlies je dus wat aankoop fee (1%???) wanneer je Hi met Euro's koopt. 4% heb ik al met Plutus dus ik ben hier weg en heb niet eens behoefte aan fysieke kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Maar nog steeds geblocked via Curve ?
glatuin schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Je krijgt alleen 5% cashback wanneer je met Hi betaald en slechts 1% op fiat (bij Silver). Met Hi betalen verlies je dus wat aankoop fee (1%???) wanneer je Hi met Euro's koopt. 4% heb ik al met Plutus dus ik ben hier weg en heb niet eens behoefte aan fysieke kaart.
Ow, dus als ik met IBAN oplaad en betaal in euro's (dus niet crypto/HI), dan is het maar 1% cashback ?

Mja, dan is het al helemaal niet meer interessant.
Dan ga ik wel voor 4% op plutus

[ Voor 122% gewijzigd door devastator83 op 31-05-2023 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
devastator83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:04:
Maar nog steeds geblocked via Curve ?

[...]

Ow, dus als ik met IBAN oplaad en betaal in euro's (dus niet crypto/HI), dan is het maar 1% cashback ?

Mja, dan is het al helemaal niet meer interessant.
Dan ga ik wel voor 4% op plutus
Inderdaad. Even kijken hoe anderen hier over denken maar dit is mijn sterke vermoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
huh? dus Silver gaat van 5% naar 1%?
dan gebruik ik Silver kaart alleen voor de rebates op Spotify en Disney+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:21:
Maar als ik het goed begrijp werken die rebates dus ook niet meer feilloos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
devastator83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:47:
[...]

klopt!

jij hebt zelf nog geen Hi?
ik zou als ik jou was ervan af blijven. er zijn betere keuzes:
PLU kaart
ByBit kaart
BNB kaart

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:51:
[...]

klopt!

jij hebt zelf nog geen Hi?
ik zou als ik jou was ervan af blijven. er zijn betere keuzes:
PLU kaart
ByBit kaart
BNB kaart
Nee, nog niet. Was het aan het overwegen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
devastator83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:55:
[...]

Nee, nog niet. Was het aan het overwegen ...
voor de cashback hoef je het niet meer te doen, dat is niet meer interessant.
wellicht rebate voor black of silver tier

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Naja het was leuk zolang het duurde, we hebben flink kunnen harken en wisten schreven allemaal al tijden dat dit niet houdbaar was. Nu lijkt het erop dat mijn oude stake bij CDC nog meer cashback gaat verwerven dan die bij hi Web 3 Neo-Banking - of hoe ze zich ook mogen noemen.

Snel die hi dollars cashen voordat het te laat is.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

devastator83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:47:
[...]

Bij mij hebben ze nooit goed gewerkt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:21:
Tenzij je spendeert met Hi. Maar met conversie, en inwisselen, etc. is het de vraag wat je van de 5% overhoudt. Kun je beter meteen voor 3% bij Plutus gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Th1x4nG schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 15:44:
Iemand al de gefaalde GBIT naar Hi.com teruggestort gekregen op de kaart? Met hulp Curve support?

Is inmiddels 12-13 dagen geleden en heb nog niks gekregen.

Ik zal nu de details van de transacties (zijn er 9 in mijn geval) bezorgen aan Curve support.
Curve is bezig met mijn verzoek, benieuwd of het geld bij Hi terug vrijkomt.

Dan maar in 1x al het fiat daar wegtrekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
bij mij staat er nog €30 op, ik laat er steeds maar €20 opstaan vanaf nu voor mijn Spotify en Disney+ betaling.
al het andere is PLU nu.

jammer maar helaas, feestje is afgelopen

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 31-05-2023 15:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:04:
bij mij staat er nog €30 op, ik laat er steeds maar €20 opstaan vanaf nu voor mijn Spotify en Disney+ betaling.
al het andere is PLU nu.

jammer maar helaas, feestje is afgelopen
Het is nooit een feestje geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
knakworst schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Het is nooit een feestje geweest 8)7
Niet? Het geld wat ik eruit gehaald heb was toch wel een feestje waard hoor 🥳🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Wat een toko zeg, zo kan je toch geen business runnen....Blijkt maar weer dat de crypto space voornamelijk bestaat uit entrepreneurs die het in de echte grote mensen wereld nog geen week vol zouden houden.

Helaas heb je als gebruiker geen poot om op te staan en is het maar hopen dat de muziek nog ff door blijft spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
paul-s83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:17:
Wat een toko zeg, zo kan je toch geen business runnen....Blijkt maar weer dat de crypto space voornamelijk bestaat uit entrepreneurs die het in de echte grote mensen wereld nog geen week vol zouden houden.

Helaas heb je als gebruiker geen poot om op te staan en is het maar hopen dat de muziek nog ff door blijft spelen.
Volgens T is de muziek gestopt voor de whores and golddiggers
We have discussed this with a number of stakeholders - mainly people who care about seeing token appreciation rather than milking rewards. It's unfortunate that we were overly ambitious with rewards in the beginning and attracted a bunch of the latter. Moving forward, the hope is to build a community of the former who together can allow the ecosystem to grow. If you want to go ahead and file a class action lawsuit because people have been getting free money for a while and the music stopped, please go ahead. I sincerely wish you had better things to do.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:25
Ik begrijp het niet zo goed. Als ze geen interessante rewards bieden, waarom zouden mensen dan hun geld investeren? High risk, high reward is een duidelijk concept. High risk, low reward is niet erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
@Gongbao ff afwachten wat de benefits dan gaan worden voor de diverse categorieën.

Hoop stiekem dat het staken van bijv. 10.000+ Hi je wederom recht geeft op 2/3 Subscriptions zoals nu ook het geval is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrxTmRXBX9JqjhOaKTSX-CG9-FQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JP3rxYRXoXTaNj10ZEhmiFlK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
paul-s83 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 23:43:
@Gongbao ff afwachten wat de benefits dan gaan worden voor de diverse categorieën.

Hoop stiekem dat het staken van bijv. 10.000+ Hi je wederom recht geeft op 2/3 Subscriptions zoals nu ook het geval is. Dus 100 usd voor 50 punten, 1000 usd voor 100 punten etc eenmalig per 180 dagen in dit geval

[Afbeelding]
Dat is al zichtbaar in de Android app, en nee je kunt niet een meerdere malen gebruiken je kunt iedere optie eenmaal gebruiken in de tijd dat hij loopt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xS3NCWj4OSEGPIAMy7p5O4-pEnU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PjsKXGcaXMhd9E37AmPSEoBQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
iPhone gebruiker hier dus loopt wat achter de feiten aan :). Hopelijk verschijnt er morgen een duidelijke blogpost waarin ze nu duidelijk aankondigen wat de exacte requirements zijn voor de Subscriptions en cashbacks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
paul-s83 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:08:
iPhone gebruiker hier dus loopt wat achter de feiten aan :). Hopelijk verschijnt er morgen een duidelijke blogpost waarin ze nu duidelijk aankondigen wat de exacte requirements zijn voor de Subscriptions en cashbacks.
Hi en duidelijk, de perks / cashback waren vanmorgen al aangepast voor ze een announcement deden onder druk van de community die antwoorden wilden haha 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:49:
[...]

Hi en duidelijk, de perks / cashback waren vanmorgen al aangepast voor ze een announcement deden onder druk van de community die antwoorden wilden haha 8)7
Ik heb er 5 van de 3 geselecteerd :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-EQROJz9KpZCpue5jy-ZC5AA5h4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HB1dUkhjCNyOVjSQpyvKrIFm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Hi +30% vandaag. Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ypho schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:17:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Care to enlighten me? Wat heb ik gemist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ypho schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:17:
Hoogstwaarschijnlijk een pump om een hogere prijs te hebben als ze deze week via Hi betalen activeren (of de rebates uitbetalen tegen de hogere prijs = minder Hi krijgen). Lezend op TG komen er weinig holders bij en gaat de Hi naar bekende (hot)wallets van Hi / T en hebben we dit trucje eerder gezien bij Hi.

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 04-06-2023 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsnyb-RbvX6TitNtmV81s9VuG7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCS62jt3NjUJfNgRGPpQYrVe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Iemand al succes gehad met het geld terug te krijgen van de gefaalde GBIT-transacties van 17 mei?

Mijn ticketje ligt nu al 5 dagen bij Curve en het zou wel goed komen maar voorlopig nog steeds aan het wachten... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
T zijn uitspraken vandaag laten zien dat het verdienen aan Hi echt ten einde is dus ik hoop dat iedereen hier minimaal zijn inleg of al winst eruit heeft. Spending with Hi zal nog wel even op zich laten wachten aangezien ik dan weer 8% rewards zou krijgen en het niet om rewards mag draaien 😂
We've seen all the feedback, both constructive and not and will take things into consideration.

That being said, the priority is on implementing changes that help with token value, not rewards. If you're not in the same camp, oh wells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Wat een soap zeg…Ben vorige maand pas ingestapt toen je voor een paar tientjes zilver kon worden.

Vorige week de eerste eurootjes gestort voor het afschrijven van mijn netflix+spotify. Denk dat ik die euro’s maar weer terugboek. Ik zie niet in dat Hi met dit beleid nog enig bestaansrecht heeft over 11 maanden wanneer mijn staking vrij gaat komen. Dat beschouw ik dus maar als leergeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gisteren beloofde T ineens dat ik als eerste mijn gouden metal fysieke kaart mocht bestellen en dat staat nu open 😱

Hij liet zojuist weten dat ze vanaf nu langzaam de hogere tiers gaan laten bestellen met levering deze maand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvk4oxUgTStxJVBFQjigq2I8Z8s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xIyqUtETF58asgqqGTRSDpAv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXaU8ZiSBUjCfzg-E4StoNl2Yr8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6247BgFRc09lvvvs6pSNfb4N.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door lubbertkramer op 07-06-2023 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:36:
Gisteren beloofde T ineens dat ik als eerste mijn gouden metal fysieke kaart mocht bestellen en dat staat nu open 😱

Hij liet zojuist weten dat ze vanaf nu langzaam de hogere tiers gaan laten bestellen met levering deze maand

[Afbeelding]

[Afbeelding]
125 euro voor een plaatje metaal :z

Dan wacht ik wel tot de NFT, dat kan dan wel gaaf zijn. De bitcoin shitcoin flowchart op de kaart printen ofzo :+

En dan shitcoin Hi logo erbij...

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 07-06-2023 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 09:38
Ik dacht ook dat metal en nft gratis zou zijn vanaf gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

db I Delirium schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:52:
Ik dacht ook dat metal en nft gratis zou zijn vanaf gold?
Vóór december 2022 was dat de belofte, maar dat hadden ze snel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 09:38
Th1x4nG schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:03:
Iemand al succes gehad met het geld terug te krijgen van de gefaalde GBIT-transacties van 17 mei?

Mijn ticketje ligt nu al 5 dagen bij Curve en het zou wel goed komen maar voorlopig nog steeds aan het wachten... :p
Ik dacht deze keer even te wachten om te zien of het vanzelf terugkwam maar nu naar 3 weken toch maar een ticket bij Curve ingeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
db I Delirium schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:59:
[...]

Ik dacht deze keer even te wachten om te zien of het vanzelf terugkwam maar nu naar 3 weken toch maar een ticket bij Curve ingeschoten.
Vrijdag van curve bericht gehad dat het juiste team het aan het bekijken is maar nog wat extra tijd nodig heeft.

Sleept intussen weeral lang aan, volgende week is het een maand. Where's my money?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
lubbertkramer schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:04:
[...]

Dat is al zichtbaar in de Android app, en nee je kunt niet een meerdere malen gebruiken je kunt iedere optie eenmaal gebruiken in de tijd dat hij loopt

[Afbeelding]
Ik zie nog niks van de status points in de app (android v2.8.0), en ook hierboven de screenshots aan een fysieke kaart bestellen zie ik niet in mijn app, moet je dan KYC tier 2 zijn ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Hi card is echt niet meer interressant voor cashback iig.

wel handig is de black curve met 1 rebate.
zelf heb ik curve nu ook stop gezet en gebruik de gratis variant; nu enkel PLU kaart eraan gezet

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Hebben anderen ook het probleem dat de Hi card niet meer werkt? Ik heb vandeweek 2x geprobeerd iets online te kopen, maar de Hi card wordt geweigerd (direct, niet via Curve oid), terwijl er saldo genoeg op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Laat ze nu ook nog even de rebates uitbetalen van Mei…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Emcee schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:49:
[...]

Ik zie nog niks van de status points in de app (android v2.8.0), en ook hierboven de screenshots aan een fysieke kaart bestellen zie ik niet in mijn app, moet je dan KYC tier 2 zijn ofzo?
Zichtbaar op de home pagina, hamburger menu en dan membership. Fysieke kaarten zijn alleen te bestellen voor diamond en Platinum en mij als uitzondering met goud omdat T mij voorrang gaf

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dclWDCtva650sAVlBP_UKqBatMM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EZ3WeuFV2FtEUQHN82ocAzsg.png?f=fotoalbum_large
WishmasterNL schreef op zondag 11 juni 2023 @ 16:07:
Laat ze nu ook nog even de rebates uitbetalen van Mei…
Zouden uiterlijk 13 juni betaald worden volgens support, ze hebben dus nog twee dagen
Ypho schreef op zondag 11 juni 2023 @ 15:54:
Hebben anderen ook het probleem dat de Hi card niet meer werkt? Ik heb vandeweek 2x geprobeerd iets online te kopen, maar de Hi card wordt geweigerd (direct, niet via Curve oid), terwijl er saldo genoeg op staat.
Mijn laatste betaling via Hi is van 24-5 😂 want zonder de 8% cashback kan ik beter mijn Plutus kaart gebruiken met 5%. Heb het dus niet meer getest tbh 🙈 Wat is de reden dat jij er nog rechtstreeks mee wilt betalen ?

Wellicht als betalen met Hi goed werkt dat het weer interessant is. Heb er voor nu alleen nog 3 perks als test geparkeerd

[ Voor 41% gewijzigd door lubbertkramer op 11-06-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

lubbertkramer schreef op zondag 11 juni 2023 @ 16:18:

[...]

Mijn laatste betaling via Hi is van 24-5 😂 want zonder de 8% cashback kan ik beter mijn Plutus kaart gebruiken met 5%. Heb het dus niet meer getest tbh 🙈 Wat is de reden dat jij er nog rechtstreeks mee wilt betalen ?

Wellicht als betalen met Hi goed werkt dat het weer interessant is. Heb er voor nu alleen nog 3 perks als test geparkeerd
Ik heb nog een paar tientjes aan saldo staan, en Plutus is 3% voor mij. Hi 5%, of was dat inmiddels al afgeschaft? Ik krijg nooit mail-communicatie van ze for some reason :D

/edit: ah never mind, ik zie nu de fiat 1% reward. Dan houd ik het voor nu even op de subscriptions alleen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ypho op 11-06-2023 16:31 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.

Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).

Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.

Blijf daarom kritisch en voorzichtig!