Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Domino schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:16:
Ondertussen liggen withdrawals al weer een paar uur stil 😤
idem wat @knakworst hierboven zei, ik schiet ze altijd in tussen 0700-0900 Nederlandse tijd en dan heb ik mijn withdrawel binnen 2 uur :) Vanmorgen nog gedaan en had het binnen 34 minuten, mijn record staat op 20

[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 08-05-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
In de ochtend gaat het meestal sneller idd. Maar er lijkt wat vertraging in het proces te zitten. Hier kun je de withdrawal wallet zien, elke keer zijn het maar een handvol transacties en dan ligt het weer even stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Die Hi coins zijn natuurlijk bijna op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:48

Ypho

Allround Nerd

Ik heb zojuist ongerekend iets van 24 euro/dollar aan rebates gehad. Helaas nog steeds niet te zien of dit die van april zijn, of van mei. Maar het is al meer dan het voorheen was.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Ypho schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:03:
Ik heb zojuist ongerekend iets van 24 euro/dollar aan rebates gehad. Helaas nog steeds niet te zien of dit die van april zijn, of van mei. Maar het is al meer dan het voorheen was.
Hier ook binnen, ik denk dat ze voor april zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Hier ook een extra rebate gekregen. Ik denk dat ik er nu 3 binnen heb gehad (van de 5 of 6 gebruikte?)

Jammer dat het niet transparant is wat er tegenover staat, maar er komt alleszins iets binnen. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:26
Op basis van 3 subscriptions uitgaven in april (nog niks in mei gedaan want die doe ik het liefst zo laat mogelijk in de maand gezien de dalende koers) heb ik 4.703 Hi gekregen, de gemiddelde prijs per gekregen Hi is dan ~€0,0070. Met de koers van vanochtend toen het is uitgekeerd (~€0.0058) heb ik ongeveer €27,28 gekregen waar ik zelf €32,97 heb uitgegeven.

De ~€0,0070 is sowieso lager dan de koers op de 3 verschillende dagen in april, dus hoe ze op het uiteindelijke aantal Hi komen volg ik nog niet helemaal. Als er 1 subscription niet in deze uitbetaling in Hi zou zitten zou de koers ~€0.0047 per ontvangen Hi zijn, daardoor ga ik er vanuit dat ik wel voor 3 subscriptions Hi heb gekregen.

Update: Met de cashback op de dagen van de subscription uitgaven en de de koers van die dagen heb ik nog ongeveer €1,65 extra gekregen. In totaal dus €28,93 gekregen in Hi voor €32,97 aan uitgaven.

[ Voor 12% gewijzigd door TobiasdePagter op 08-05-2023 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
TobiasdePagter schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:57:
Op basis van 3 subscriptions uitgaven in april (nog niks in mei gedaan want die doe ik het liefst zo laat mogelijk in de maand gezien de dalende koers) heb ik 4.703 Hi gekregen, de gemiddelde prijs per gekregen Hi is dan ~€0,0070. Met de koers van vanochtend toen het is uitgekeerd (~€0.0058) heb ik ongeveer €27,28 gekregen waar ik zelf €32,97 heb uitgegeven.

De ~€0,0070 is sowieso lager dan de koers op de 3 verschillende dagen in april, dus hoe ze op het uiteindelijke aantal Hi komen volg ik nog niet helemaal. Als er 1 subscription niet in deze uitbetaling in Hi zou zitten zou de koers ~€0.0047 per ontvangen Hi zijn, daardoor ga ik er vanuit dat ik wel voor 3 subscriptions Hi heb gekregen.
Je hebt al eerder je cashback gehad, dus ik vermoed dat de rebate minus de reeds ontvangen cashback is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:26
glatuin schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:01:
[...]

Je hebt al eerder je cashback gehad, dus ik vermoed dat de rebate minus de reeds ontvangen cashback is.
Ik heb mijn bericht geüpdatet, ik had deze eerste berekend met de huidige koers. Op basis van de koers op de dagen dat het uitgekeerd was gaat dat nog om €1,65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

6.154 voor 5 subscriptions. Geitenbende. Koers daalt ook gelijk doordat iedereen die Hi verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
Ook €38 rebates gehad. Ik had 1 sub per ongeluk via curve betaald, als ik die niet meetel (ondersteunen ze officieel niet) dan klopt het wel. Ik krijg ook 8% op die €38, nog eens ~€3, Ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Ik heb laatste tijd steeds vaker dat een GBIT van curve mislukt. PreAuth failure oid terwijl Hi genoeg saldo heeft. Vervolgens gaat het geld eraf bij Hi maar blijft het op de credit card in Curve staan. Moet ik steeds de helpdesk van Curve mee lastigvallen. Ik krijg echter het idee dat het vooral door Hi wordt veroorzaakt.

Anderen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:02
Iemand een idee hoelang die Tier2 verificatie duurt? Afgelopen vrijdagochtend alles ingediend en mijn account staat nog op "T2 in Processing".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

glatuin schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:20:
Ik heb laatste tijd steeds vaker dat een GBIT van curve mislukt. PreAuth failure oid terwijl Hi genoeg saldo heeft. Vervolgens gaat het geld eraf bij Hi maar blijft het op de credit card in Curve staan. Moet ik steeds de helpdesk van Curve mee lastigvallen. Ik krijg echter het idee dat het vooral door Hi wordt veroorzaakt.

Anderen ook last van?
Ligt inderdaad aan de extreem trage processing van hi helaas. Weinig aan te doen behalve hi niet gebruiken vrees ik.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
glatuin schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:20:

Anderen ook last van?
Ja, hier ook

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb ook twee van die mislukte transacties. Heel naïef denk ik dat het automatisch goedkomt. Geen idee of dat echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:16:
6.154 voor 5 subscriptions. Geitenbende. Koers daalt ook gelijk doordat iedereen die Hi verkoopt...
Heb om 14.30 de Hi proberen weg te boeken, maar nog niets ontvangen. Ondertussen is Hi wel weer een stukje lager. Wen 0.1 cent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op maandag 8 mei 2023 @ 20:46:
[...]
Heb om 14.30 de Hi proberen weg te boeken, maar nog niets ontvangen. Ondertussen is Hi wel weer een stukje lager. Wen 0.1 cent :?
Gaat met batches in tussenpozes:
https://bscscan.com/token...b14c13c0336e3e879755fcd77

Edit: withdrawal is gearriveerd.

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 09-05-2023 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Ik vermoed dat je ook rebates krijgt van Curve betalingen. Anders zou ik nl teveel hebben gehad. (1 van de 3 subscriptions via Curve gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Withdrawals duren weer heel lang… gistermiddag geprobeerd, paar uur later gecanceld en ‘s avonds opnieuw, vanmorgen om 7:55 weer opnieuw…
Met de dalende koers houd je niks over van je cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 14:33
@StefanoZ Je houd altijd wel iets over. Stel je hebt 100 euro uitgegeven en zilver 5% geeft 5 euro rewards. Hi daalt 20% na verkoop. Je hebt dan nog steeds 4% winst. Voor subs betalingen is het wel vervelender helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
ctrlaltdel schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:14:
@StefanoZ Je houd altijd wel iets over. Stel je hebt 100 euro uitgegeven en zilver 5% geeft 5 euro rewards. Hi daalt 20% na verkoop. Je hebt dan nog steeds 4% winst. Voor subs betalingen is het wel vervelender helaas.
Het is gewoon vervelend, alles lijkt tegenwoordig handmatig uitgevoerd of goedgekeurd te worden.
Een withdrawal moet toch gewoon automatisch gaan, mag hooguit een paar minuten duren via het BSC netwerk. Zelfde met de lifestyle subs, herken de merchant code en betaal die rebate.

Hoe langer ik met hi.com bezig ben, hoe meer het me tegen gaat staan hoe alles werkt (of liever niet werkt) daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ten opzichte van Plutus is dit voor mij nog geen winstgevende business. 2300 dollar ingepompt, nu nog 600 dollar waard. 2700 dollar via cashback, perks en vrijval earn eruit getrokken. Oftewel 400 dollar winst, plus nog 7 maanden 8 procent cashback, plus dat het 600 dollar deel nog wat opbrengt wellicht.

Maar ook 20.000 uitgegeven, en gezien ik bij plutus 5% heb, had dat 1.000 euro opgeleverd. Precies dat verschil van die 600 euro. Maar die zit vast en Hi daalt als een malle.

Dus stel ik geef nog 20k uit in die 7 maanden geeft mij dat 3 procent meer cashback, 600 euro. Plus elke maand nog wat perks. En dan is misschien nog een hele kleine fractie waard.

Heel veel moeite, voor een heeeeel klein beetje voordeel. Achteraf had ik gewoon bij Plutus moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
T2 verificatie staat nu al enkele dagen open. Daarnaast ook afgelopen vrijdag mijn virtuele kaart geactiveerd via de app, staat ook nog steeds onder verificatie.

Ik meen mij te herinneren dat ergens in dit topic was gemeld dat er ook een nederlander in het Hi team zit die je kan benaderen om de boel wat te versnellen. Iemand nog een idee wie en waar dat was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@knakworst In het begin is een aantal keer aangeraden niet hoger te gaan dan zilver en rewards direct te verkopen. Dan had je met 300 euro zilver investering (20k uitgaven) nu 1.000 euro omzet gehad + rente en evt rewards

Ik heb zelf ook niet naar mijzelf geluisterd en heb na zilver 310 euro nog eens goud gekocht in feb totaal 1650 euro. Ik sta nu dik in de plus. Was ik bij zilver gebleven had ik >1000euro winst gehad. Maar dat heb ik binnenkort ook met goud behaald. Ik raad voor nieuwe leden nog steeds geen goud aan.

@paul-s83 Gezellig chatclubje met Nederlanders en Belgen voor al je vragen: https://t.me/hi_Official_Dutch
Via hi app kun je een ticket openen maar denk niet dat het helpt. Belangrijk is dat je in het ticket geen printscreen toevoegd maar een gedownloade bankrekening/energierekening of misschien nog beter beide.

[ Voor 11% gewijzigd door enermax op 09-05-2023 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Happy 2 year of Hi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:50
In twee jaar van ~1 USD naar een halve cent *O*
Ben benieuwd of dit project ooit nog eens wat gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Timmy schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:25:
[...]

In twee jaar van ~1 USD naar een halve cent *O*
Ben benieuwd of dit project ooit nog eens wat gaat worden...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JqhI1PmmvYo4i0B6qsKzqpoxgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVsGmPgAajKADgIFzKgi6mLW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het lijkt mij nu helemaal niet meer om GBIT van Curve te gebruiken. Heb het net driemaal geprobeerd, maar driemaal pre-auth-errors.

Iemand anders wel nog gelukt?

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 10-05-2023 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Nou mijn Hi withdrawal is na bijna 48 uur denied.
Ben benieuwd wat voor reden ze gaan geven…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 19:24:
Die Hi dollar is nu officieel Hi cent *O*
In anderhalve maand halvering. Als dit doorzet, eind augustus 0,1 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
anandus schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:51:
Het lijkt mij nu helemaal niet meer om GBIT van Curve te gebruiken. Heb het net driemaal geprobeerd, maar driemaal pre-auth-errors.

Ja erg vervelend zo. Ik heb Curve Metal maar nu worden ze langzaamaan gek van all mijn helpdesk verzoeken.
Feit is dat met Hi betalen op Curve erg traag werkt, de winkelier denkt dan dat er iets mis is. Met een andere kaart op curve gaat de transactie veel sneller. En dan is er nog de inflatie wanneer je niet met GBiT werkt. Lastig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

StefanoZ schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:52:
Nou mijn Hi withdrawal is na bijna 48 uur denied.
Ben benieuwd wat voor reden ze gaan geven…
Hot wallet was leeg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
anandus schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:51:

Ik heb rond 11.00 nog volop GBIT gebruikt zonder problemen.
Er is wel een nieuwe hi announcement:
Return of Credit/Debit Card Purchase
More will be coming in the areas of trading, benefits, non-custodial wallet support, and the hi Protocol.

Day to Day Operations: The team is working to ironing out the kinks for rebates, cashback, and pre-auth refunds which is rather complicated but progress is being made. The use of Curve adds another layer of complexity (especially around transaction timeouts) and we are evaluating options to speed this up or place restrictions on these transactions as they are so problematic. The team is also seeking the fastest resolution to issues in chat - closed items can be reopened but it help manage the backlog.

We also recognize that our plans for updates for a number of areas (e.g. whitepaper, transparency report, hi Protocol) are pending and will be addressed as we move forward.

I am confident that the best days of hi (and the market) are ahead. As you have seen with partnerships with Mastercard and Unstoppable Domains, we are looking to drive meaningful innovation into this space - we can't wait to share more once ready.

Even after two years - This is just the beginning. 😁 Thank you!🙏
Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Domino schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:26:
[...]

Er is wel een nieuwe hi announcement:

[...]

Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.
Er hoort nog wat boven de update die je deelt

Deel 1
Hi everyone! Today marks our 2nd Birthday.🎂

On behalf of the hi team, I would like to express our gratitude🙏 to everyone -- you (our members), team members, moderators, and institutional investors -- that have contributed to building hi from an idea, then starting with a messenger app, to a mobile app, to a fully fledged platform with Card (plus the world's first NFT Debit Card), IBAN, Trading, Earn, Benefits and more. We have travelled many hard miles together and likely will have some more ahead. 🎢 We appreciate everyone's feedback and efforts to make us better as we go.

While market conditions have slowed our pace more than we would like, the fire is far from extinguished.🔥
Our roadmap (outside of the target dates) remains roughly the same. Right now, our focus is on:
Launch of Spend to Earn (Spend HI on the hi Debit card) - which will bring improved tokenomics to HI.
Launch of hi Debit cards - physical cards - ordering and delivery in EU (select markets) & UK.
deel 2
Return of Credit/Debit Card Purchase
More will be coming in the areas of trading, benefits, non-custodial wallet support, and the hi Protocol.

Day to Day Operations: The team is working to ironing out the kinks for rebates, cashback, and pre-auth refunds which is rather complicated but progress is being made. The use of Curve adds another layer of complexity (especially around transaction timeouts) and we are evaluating options to speed this up or place restrictions on these transactions as they are so problematic. The team is also seeking the fastest resolution to issues in chat - closed items can be reopened but it help manage the backlog.

We also recognize that our plans for updates for a number of areas (e.g. whitepaper, transparency report, hi Protocol) are pending and will be addressed as we move forward.

I am confident that the best days of hi (and the market) are ahead. As you have seen with partnerships with Mastercard and Unstoppable Domains, we are looking to drive meaningful innovation into this space - we can't wait to share more once ready.

Even after two years - This is just the beginning. 😁 Thank you!🙏

Sean
deel 3
Drum roll please… 🥁

Announcing 10 of hi’s most loyal fans, the OG-HILANDERs. After careful consultation with our community leaders, we congratulate the following 7 members on their award as OG-HILANDERS!

- ridingshark
- Too0
- Grazeville
- Hoost
- ocetiner
- Trieuphu2025
- wandelfu

And… additionally, we would like to welcome the following 3 x new members to the OG-HILANDER club. Thank you for joining us!

- Khaleesilp
- CryptoOris
- Allions

Keep an eye on your email inboxes for information about how to redeem your prizes.

Thank you to everyone who participated, and HAPPY BIRTHDAY hi! 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Die eerste update was niet zo interessant, de derde onbelangrijk

Ik zit niet te wachten op een fysieke kaart, curve is het enige wat (voor mij persoonlijk) dit circus nog interessant houdt. Via curve heb ik minimaal last van de forse koersdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:26:
[...]

Net weer geprobeerd, maar lukt nog steeds niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:57:
Die eerste update was niet zo interessant, de derde onbelangrijk

Ik zit niet te wachten op een fysieke kaart, curve is het enige wat (voor mij persoonlijk) dit circus nog interessant houdt. Via curve heb ik minimaal last van de forse koersdaling.
Ik heb zelfde werkwijze maar heb toch:
een withdrawal na 2 dagen cancelled zonder reden, Hi inmiddels 20 procent minder waard
twee mislukte GBIT's, bedrag wel afgeschreven, nog geen refunds
enkele refunds in januari nog niet terug
tickets van >10 dagen, melding dat ze er naar kijken maar verder niets

Dus ja met alle tijd die erin zit is dit een frustrerende hobby aan het worden. Trek er nog zoveel mogelijk cashback uit maar dit is geen blijvertje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
knakworst schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:56:
[...]

In anderhalve maand halvering. Als dit doorzet, eind augustus 0,1 cent.
Is Hi ergens te shorten? Dit is gewoon gratis geld.

[EDIT]
Hmm bitfinex lijkt het..

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 10-05-2023 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:11
Het lukt me niet om Hi dollar in pancakeswap te laten verschijnen. Vorige keer via Hi (ETH) gedaan, wat prima ging maar met forse transactiekosten. Ditmaal dus Hi (BSC), maar of pancakeswap pakt m niet, of ik gebruik het verkeerde token contract adres? Weet iemand de juiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
0x77087aB5Df23cFB52449A188e80e9096201c2097

Zie ook: https://www.bscscan.com/a...52449a188e80e9096201c2097

Hier nog steeds geen GBIT mogelijk, elke keer de pre-auth error :-(
Heb de Hi card al verwijderd en weer toegevoegd, maar dat maakt niet uit.

[ Voor 226% gewijzigd door anandus op 11-05-2023 08:00 . Reden: Had eerst per ongeluk het token address van de ETH chain. Nu wel de goede. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Thanks! Had ik wel de goede denk ik. Vreemde is dat token toevoegde niet werkte wanneer m’n Wallet verbonden was, maar na disconnecten, vervolgens token toevoegen, en dan Wallet-Connect wilde het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pepper92 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:02:
Thanks! Had ik wel de goede denk ik. Vreemde is dat token toevoegde niet werkte wanneer m’n Wallet verbonden was, maar na disconnecten, vervolgens token toevoegen, en dan Wallet-Connect wilde het wel.
Ben je wel van netwerk gewisseld? Rechtsboven in Pancakeswap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
@anandus ahhh scherp! Leer elke dag weer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 07:54:
0x77087aB5Df23cFB52449A188e80e9096201c2097

Zie ook: https://www.bscscan.com/a...52449a188e80e9096201c2097

Hier nog steeds geen GBIT mogelijk, elke keer de pre-auth error :-(
Heb de Hi card al verwijderd en weer toegevoegd, maar dat maakt niet uit.
Net nog getest werkt prima.

Heb trouwens vandaag wel de Hi ontvangen.

En zelfs een refund, van twee dagen geleden. Nu nog die van de foute gbit's twee weken geleden en die van januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verschillende mensen hebben deze melding gekregen vandaag;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMEs4LWRjr0IZgb3gaNjm9xlf7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/99WAOBYoXt7v0f4zcMD3mRzS.jpg?f=fotoalbum_large
Erg benieuwd wat de aanleiding is….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:47
De prijs zakt ook harder dan normaal, misschien manipulatie dat die mensen die nu geblokkeerd worden vanwege extra cashback vergaren op een of andere manier?

vandaag rebate gehad van de maand ervoor, bijna de helft in waarde af :+

Ben benieuwd hoelang Hi blijft leven

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Vertrouwen loopt weer een forse deuk op, iedereen en zijn moeder verkoopt wat ie kan verkopen nu. Dat is nooit positief voor de prijs.

Hi is op sterven na dood in mijn optiek, dit is niet vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Wat een geitenbende. Vorige week aangemeld, 10.000 Hi's gestaked voor de Silvercard. Tier 2 nog steeds niet goedgekeurd. kaart is ook nog niet geactiveerd in de app...

Voorlopig ga ik er vanuit dat ik een paar tientjes lichter ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
paul-s83 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:05:
Wat een geitenbende. Vorige week aangemeld, 10.000 Hi's gestaked voor de Silvercard. Tier 2 nog steeds niet goedgekeurd. kaart is ook nog niet geactiveerd in de app...

Voorlopig ga ik er vanuit dat ik een paar tientjes lichter ben.
Ach, die 50~60 euro is nog wel terug te verdienen met cb, zolang je de cb en rebates maar direct verkoopt (uiteraard wanneer je kaart geactiveerd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hi 0,38 cent. Het daalt net zo snel als een rugpull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Ik ben ongeveer breakeven op mijn inleg van 318 USDT (wat toen in euro meer dan 318 was) maar dat is enkel als ik reken wat ik er terug heb uitgehaald vs wat ik heb ingelegd.
Als ik hetzelfde via Plutus had gedaan waar ik ook 3% cashback zou hebben gehad... wel ja vanuit dat standpunt ben ik nog lang niet breakeven. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 11-05-2023 15:04 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Th1x4nG schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:03:
Ik ben ongeveer breakeven op mijn inleg van 318 USDT (wat toen in euro meer dan 318 was) maar dat is enkel als ik reken wat ik er terug heb uitgehaald vs wat ik heb ingelegd.
Als ik hetzelfde via Plutus had gedaan waar ik ook 3% cashback zou hebben gehad... wel ja vanuit dat standpunt ben ik nog lang niet breakeven. :)
Dat is ook mijn issue. Ik heb de kosten er allang uit, maar als ik gewoon bij plutus was gebleven, had ik meer gehad. Als ik nog member mag blijven, dan moet ik in december zelfs ten opzichte van Plutus op winst staan. Of hi dan nog bestaat, en ik nog member mag zijn bij deze club, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Chapter 11 soon? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FUD! Hoewel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:10
Tomba schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:07:
[Afbeelding]
Ik heb deze ook gehad, ineens op slot. Ik heb niets geks gedaan, geef wel veel uit via de kaart. Ook geen enkele indicatie waarom.

Hoe kan ik mijn geld nu het beste weghalen? Ik kan er nu andere coins van kopen (in MEXC of op het hi platform) en naar CDC transfereren bijvoorbeeld? Ik was echter van CDC weggegaan omdat het rommelde, maar hi is natuurlijk veel minder stabiel.

Ik raad wel iedereen aan om nu alles weg te halen, hele bende is aan het omvallen met dit soort fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Gongbao schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:20:
[...]

Ik heb deze ook gehad, ineens op slot. Ik heb niets geks gedaan, geef wel veel uit via de kaart. Ook geen enkele indicatie waarom.

Hoe kan ik mijn geld nu het beste weghalen? Ik kan er nu andere coins van kopen (in MEXC of op het hi platform) en naar CDC transfereren bijvoorbeeld? Ik was echter van CDC weggegaan omdat het rommelde, maar hi is natuurlijk veel minder stabiel.

Ik raad wel iedereen aan om nu alles weg te halen, hele bende is aan het omvallen met dit soort fratsen.
Ik heb het ook gekregen. Vandaag Plutus aangevraagd en alle euros van Hi IBAN (instant) overgemaakt naar Plutus IBAN. Kost wel een euro fee. Knip, dat is niet toegestaan

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 11-05-2023 21:17 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:27
Zhou schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:31:
[...]

Ik heb het ook gekregen. Vandaag Plutus aangevraagd en alle euros van Hi IBAN (instant) overgemaakt naar Plutus IBAN. Kost wel een euro fee. Knip
Hier nog eentje. Niks geks gedaan behalve de kaart gewoon gebruiken met Curve. Gelukkig had ik nog een Plutus stake. ;w Hi!

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 11-05-2023 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gongbao schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:20:
[...]

Wat is veel, vraag mij ook af of dat de reden is zoals sommigen zeggen. Hier 30.000+ via Hi uitgegeven en een 200.000 Hi cashback gekregen via mijn gold maar hier geen mail/ban gekregen en een nog werkende Hi _/-\o_

Zolang het geld opbrengt en ik mijn Hi er weg kan halen blijf ik Hi gebruiken, vooral omdat ik mijn inleg er al uit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:07:
[Afbeelding]
Ik vraag me of of zoiets bij mij aan de hand is? Ik heb het bericht niet gehad (waar zou je het moeten krijgen?), maar kan de kaart niet gebruiken, niet via GBIT, ook niet direct.
Maar nergens een melding dat mijn kaart locked is of dat bovenstaande of iets anders aan de hand is.

Heb mijn fiat ook maar weggehaald, ik vind het maar raar allemaal?

Wel jammer, want heb er toch iets van 90 euro ingestoken en maar 20 euro uitgehaald ofzo ;(

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 11-05-2023 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mensen die een gelockte kaart hebben, toevallig allemaal Rabobank?

wel zuur! Ik verwacht dat Hi het niet gaat redden

ik heb er nog maar €40 op staan, ik maak het op en ik kijk het ff aan.
Meer PLU dus

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2023 23:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/j2XX89N_YY0AAAAC/allemaal-de-schuld-van-de-rabobank-schuld-van-de-rabobank.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 13:33
Kol Nedra schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:35:

Meer PLU dus
Dit staat op de hi discord in de team updates sectie:
UPDATE: IF YOUR CARD WAS CLOSED

We are sorry to know that your card was closed. For each member, it could be a different reason. During our routine checks, something may have come up, where the closure was found by our team or requested by our banking partner. Unfortunately due to strict AML laws we are unable to share the reasoning behind closures.

Basically for members, with ongoing checks there are times where services are either suspended or terminated and due to a business decision or regulatory laws where we are licensed and in jurisdictions where we are regulated or registered in the EU / EEA we are unable to share the reasons behind any closure or suspension of services.

We're sorry, but we conduct periodic reviews and for various reasons, certain cards/accounts will be closed. Our compliance team needs to make these calls.

If you have further questions or queries, please feel free to send us a message via Live chat. Thank you!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Emcee schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:44:
[...]

Dit staat op de hi discord in de team updates sectie:

[...]
Op Telegram werd dit vanmorgen gedeeld, zit nogmaals de toevoeging in dat het final is en niet ter discussie staat
Update regarding blocked cards:

During our routine checks something may have come up, where a reason for closure was found by our team or requested by our banking partner. Unfortunately due to strict AML laws we are unable to share the reasoning behind closures.

Basically for members, with ongoing checks there are times where services are either suspended or terminated and due to a business decision or regulatory laws where we are licensed and in jurisdictions where we are regulated or registered in the EU / EEA we are unable to share the reasons behind any closure or suspension of services.

Please also note, that only a very small number of cards had been permanently blocked.

The decision on this is final!

If you are affected and have questions about your FIAT and/or Crypto, please contact the live chat in app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:35:

Meer PLU dus
Is niet alleen gebeurd bij Nederlanders dus lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen Rabobank, ING.

Bij mij lijkt het begonnen te zijn toen een GBIT niet lukte en er wel geld afgeschreven was, waarbij Curve support de afschrijving terugdraaide (omdat het in Curve niet naar de HI-kaart verplaatst was).

Maar het is wel kip-ei, want misschien lukte de GBIT niet omdat de kaart al niet werkte :P

Overigens denk ik niet dat mijn situatie hetzelfde is als die gelockte kaarten, ik heb er niets raars mee gedaan, tenzij ze niet willen dat je bij supermarkten, Amazon en McDonald's betaalt met de kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
Wat een onzin. Ik heb niets vreemds gedaan en alle transacties gaan eerst via curve naar een abn kaart. Als het compliance was zou ik er daar ook uitgegooid moeten zijn.

Er staat ook business decision sneaky in een zinnetje…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

anandus schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:09:
[...]

Ik vraag me of of zoiets bij mij aan de hand is? Ik heb het bericht niet gehad (waar zou je het moeten krijgen?), maar kan de kaart niet gebruiken, niet via GBIT, ook niet direct.
Maar nergens een melding dat mijn kaart locked is of dat bovenstaande of iets anders aan de hand is.

Heb mijn fiat ook maar weggehaald, ik vind het maar raar allemaal?

Wel jammer, want heb er toch iets van 90 euro ingestoken en maar 20 euro uitgehaald ofzo ;(
Bericht is verzonden per mail maar ja die moet dan wel bekend zijn bij hi. Heb je in het Card tab van de hi app nog een niet gelockte kaart staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gongbao schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:55:
Wat een onzin. Ik heb niets vreemds gedaan en alle transacties gaan eerst via curve naar een abn kaart. Als het compliance was zou ik er daar ook uitgegooid moeten zijn.

Er staat ook business decision sneaky in een zinnetje…
Niet geheel waar, hier meerdere Billhop betalingen laten lopen via Curve -> Rabo CC -> Hi waarbij sommigen boven de 5000 limiet van GBIT uitkwamen en handmatig door Curve een GBIT moesten krijgen en toch alleen bij Hi een compliance check gekregen begin januari, zie hier lubbertkramer in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen" Hetzelfde gebeurde bij mij ook in november bij Plutus na veel gebruik door black friday en aankopen voor de nieuwe woning (20k in een maand) dat ik daar een compliance check kreeg.

Ben nog steeds wel benieuwd naar wat jij dan als groot verbruik typeert waardoor dit bij jou zou moeten gebeuren zoals ik hier vroeg -> lubbertkramer in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen"

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 12-05-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tomba schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:18:
[...]

Bericht is verzonden per mail maar ja die moet dan wel bekend zijn bij hi. Heb je in het Card tab van de hi app nog een niet gelockte kaart staan?
Ja, dus is dus het maffe, die staat niet op locked ofzo (er is nog het knopje "lock card").
Niets wijst erop dat het niet zou moeten werken. Behalve dat het niet werkt als ik het daadwerkelijk gebruik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gongbao
lubbertkramer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Niet geheel waar, hier meerdere Billhop betalingen laten lopen via Curve -> Rabo CC -> Hi waarbij sommigen boven de 5000 limiet van GBIT uitkwamen en handmatig door Curve een GBIT moesten krijgen en toch alleen bij Hi een compliance check gekregen begin januari, zie hier lubbertkramer in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen" Hetzelfde gebeurde bij mij ook in november bij Plutus na veel gebruik door black friday en aankopen voor de nieuwe woning (20k in een maand) dat ik daar een compliance check kreeg.

Ben nog steeds wel benieuwd naar wat jij dan als groot verbruik typeert waardoor dit bij jou zou moeten gebeuren zoals ik hier vroeg -> lubbertkramer in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen"
Ik heb denk ik 2-3 keer meer uitgegeven op de kaart dan waar jij het over hebt, zitten ook in een verbouwing inc meubels. Geen idee wat hun overwegingen zijn. Ik heb ook een compliance check gehad eerder, daar heb ik alle begrip voor. Het is evident dat banken zich aan witwasregelgeving moeten houden, gelukkig maar. Dit soort checks heb ik elders ook gehad.

Wat ik probeer aan te geven dat ik bij ABN dezelfde checks door moet als bij Hi (of CDC etc), omdat ik alle betalingen eerst daar doe, en dan via curve naar hi overzet. Dus als er "gekke" transacties tussen zouden zitten zouden deze zowel bij hi als bij ABN dezelfde warnings moeten triggeren.

Maar goed, ik heb mijn geld eruit gehaald. Helaas staat de IBAN terug sinds gisteravond op processing, jammer dat dat niet snel gaat. Als dat gelukt is kijk ik even hoeveel hi cent ik nog over heb en zal dat wel terug naar CDC brengen.

It was fun while it lasted, toch een prima rendement behaald in een half jaar, wel jammer dat er zo vaak gedoe mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gongbao schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:11:
[...]

Ik heb denk ik 2-3 keer meer uitgegeven op de kaart dan waar jij het over hebt, zitten ook in een verbouwing inc meubels. Geen idee wat hun overwegingen zijn. Ik heb ook een compliance check gehad eerder, daar heb ik alle begrip voor. Het is evident dat banken zich aan witwasregelgeving moeten houden, gelukkig maar. Dit soort checks heb ik elders ook gehad.

Wat ik probeer aan te geven dat ik bij ABN dezelfde checks door moet als bij Hi (of CDC etc), omdat ik alle betalingen eerst daar doe, en dan via curve naar hi overzet. Dus als er "gekke" transacties tussen zouden zitten zouden deze zowel bij hi als bij ABN dezelfde warnings moeten triggeren.

Maar goed, ik heb mijn geld eruit gehaald. Helaas staat de IBAN terug sinds gisteravond op processing, jammer dat dat niet snel gaat. Als dat gelukt is kijk ik even hoeveel hi cent ik nog over heb en zal dat wel terug naar CDC brengen.

It was fun while it lasted, toch een prima rendement behaald in een half jaar, wel jammer dat er zo vaak gedoe mee was.
Ik vind dat de hoeveelheid geld die je uitgeeft geen effect mag hebben. Ze hadden er ook een max cashback zoals Plutus kunnen opzetten. Wanneer Hi als bedrijf onderuit gaat hebben ze het toch echt aan henzelf te wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
glatuin schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:32:
[...]

Ik vind dat de hoeveelheid geld die je uitgeeft geen effect mag hebben. Ze hadden er ook een max cashback zoals Plutus kunnen opzetten. Wanneer Hi als bedrijf onderuit gaat hebben ze het toch echt aan henzelf te wijten.
Er is toch ook een limiet, 10.000 per dag, 30.000 per maand en 100.000 per jaar voor mij als goud. Vergelijkbaar als bij Plutus (met premium subscription) waar het 7.500 per dag, 22,500 per maand is en ook 100.000 per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:58:
[...]

Er is toch ook een limiet, 10.000 per dag, 30.000 per maand en 100.000 per jaar voor mij als goud. Vergelijkbaar als bij Plutus (met premium subscription) waar het 7.500 per dag, 22,500 per maand is en ook 100.000 per jaar
Leuk die limieten maar het heeft er een beetje van weg dat Hi het niet leuk vindt als je aan die limieten gaat kietelen. Hoewel ik al ruim boven de 20K zit en nog steeds Hi kan gebruiken. * knakworst klopt af op ongelakt hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb via HI in totaal zo'n 800 euro uitgegeven, dus ik weet niet of dat echt uitmaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
lubbertkramer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:58:
[...]

\

Ja dat vond ik eerst ook prettig en duidelijk, vooral omdat je direct in de app de limieten kon zien en hoe ver je was. Tot ik opeens niet meer kon betalen toen ik ergens tussen 25-27 zat in april. Op zich geen probleem om dan even tot begin Mei te wachten, maar super irritant omdat de chat dagen op antwoord laat wachten en vaak geen of halve antwoorden geeft. Een vervolgvraag is gewoon een nieuw ticket, weer 2-3 dagen wachten op reactie.

Maar voor degenen die nog wel door kunnen, lekker doen, maar zorg dat je er niet te veel hebt staan.

Mijn IBAN exit transfer is wel netjes doorgegaan intussen overigens (kleine dag later op mijn bankrekening) dus als ze je locken is het niet heel erg. Wel even flink stressen gisteren voor mij, ik was eerst bang dat het in mijn kaart vaststond maar zo werkt hi gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Ze zijn weer begonnen met een nieuwe batch kaarten vergrendelen...
Helaas zit ik er dit keer wel bij... 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
StefanoZ schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:54:
Ze zijn weer begonnen met een nieuwe batch kaarten vergrendelen...
Helaas zit ik er dit keer wel bij... 😅
welke reden geven ze?

mijn Silver doet het nog :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Kol Nedra schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:11:
[...]

welke reden geven ze?

mijn Silver doet het nog :)
Zelfde 'verhaal' als bij iedereen, geen reden dus.
Dear hi Member,
We regret to inform you that your hi debit card has been locked and will be cancelled shortly. We will no longer be able to offer you this specific service.
Kindly note that due to our internal compliance policy, we are not allowed to disclose the details of the decision-making process. Reviews are conducted periodically and after careful consideration, we are unable to provide you with our card services.
Our decision is final.
Other than the hi Debit Card services, you can still enjoy other services provided by our platform.
Thanks so much for supporting hi. Have a nice day.
Sincerely
The hi Legal & Compliance Team
Jacob
hi
Ik heb de afgelopen tijd mijn cashback altijd direct verkocht, net als de meeste mensen gok ik. Zal ze wel te veel geld kosten en dan gaan ze dit soort praktijken uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vandaag twee keer gbit geprobeerd twee keer mislukt maar wel afgeschreven :(

En van de gbit's in april ook nog niet terug. Vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

knakworst schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:05:

En van de gbit's in april ook nog niet terug. Vervelend.
Shit, had ik dit nu maar 5 min geleden gelezen. Ik heb hetzelfde probleem.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zo te zien is de tactiek nu gewoon alle big spenders blokkeren onder het mom van 'regulator', geheim, we kunnen niets zeggen. Rare toko. Waarom niet maandelijkse reward limieten, lagere cashback voor nieuwe gebruikers, en spending in Hi ipv euro's, om de teloorgang van de Hi token wat in te dammen.

Ik heb inmiddels ook een email ontvangen dat mijn kaart geannuleerd is...

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 17-05-2023 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Mooi klote inderdaad. Vanmorgen is mijn kaart eindelijk geactiveerd. Hopelijk nog ff te gebruiken om de kosten van de gelockte Hi’s voor de Silver Card te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
paul-s83 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:04:
Mooi klote inderdaad. Vanmorgen is mijn kaart eindelijk geactiveerd. Hopelijk nog ff te gebruiken om de kosten van de gelockte Hi’s voor de Silver Card te compenseren.
Als ik het een beetje begrijp heeft het vooral te maken met big spenders die curve intensief gebruiken met gbit.
dus afwachten maar.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:18:
[...]

Als ik het een beetje begrijp heeft het vooral te maken met big spenders die curve intensief gebruiken met gbit.
dus afwachten maar.
21k euro in 5 maanden. Niet heel spannend zou ik zeggen.

Deze geitenbende heeft me een paar honderd euro opgeleverd.

Maar bij Plutus had ik 5%, dus dat had gewoon 1.000 euro opgeleverd. Dat hele Hi avontuur heeft vooral tijd en frustratie gekost. Nu weer al die perks omzetten 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door knakworst op 17-05-2023 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:19:
[...]

21k euro in 5 maanden. Niet heel spannend zou ik zeggen.
Dat noem ik wel zeer intensief :o
5 maanden zou bij mij maar ongeveer €2500-€3000 zijn.
maar ik ben ook een extreme minimalist, ik stack zoveel mogelijk de komende tijd in deze fase om zo het meest te profiteren van next halving/bullrun ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 17-05-2023 21:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
In overleg met badkamer winkel was ik van plan om in delen af te rekenen met Curve (Hi) deze zomer. Ik heb zo'n vermoeden dat ik dan ook gelocked wordt. Dus nu is plan om combi te doen met Plutus en binance card. Ach wie weet is Hi opgeheven deze zomer. Financiële situatie bij Hi zal niet goed gaan met deze inflatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
knakworst schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:05:
Ypho schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:05:
[...]

Shit, had ik dit nu maar 5 min geleden gelezen. Ik heb hetzelfde probleem.
Hier hetzelfde, GBIT geeft aan dat de transactie bij Hi niet gelukt is (not pre-auth of zoiets) maar wel gewoon afgeschreven bij Hi. Weet niet of dit nu aan Hi ligt of aan Curve, heb wel wat meer problemen gehad afgelopen week.

Wellicht een idee voor ieder die dit leest om even geen GBIT uit te voeren via Hi totdat er weer wat succesverhalen voorbij komen?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
Hier inmiddels ook de mail ontvangen dat mijn kaart locked is. Waar ik eerst dacht dat het toch een reden moest hebben heeft T (Terence Kwok, Hi team) vannacht laten weten dat ze de accounts sluiten van zij die er winst uit gehaald hebben. Nu is dat in mijn geval waarheid maar genoeg gebruikers die gelocked zijn waar dat niet zo is.

Ik heb er toch nog genoeg Hi uit kunnen halen met mijn Gold tier in de afgelopen 3 maanden dat de kaart daadwerkelijk actief was. Nu nog even de 200.000 Hi uit mijn vault/earn vrijkrijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Sx9P-7himows-JsIDOomVIuG3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ah2M4mH7aRQDYHncncPBjPh9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3VlXES9cEYqjUbSBJ4FmGbfaJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QGiPbR3WosviZy6qqAjR7EXd.jpg?f=fotoalbum_large

en de ontvangen email
Dear hi Member,

We regret to inform you that your hi debit card has been locked and will be cancelled shortly. We will no longer be able to offer you this specific service.

Kindly note that due to our internal compliance policy, we are not allowed to disclose the details of the decision-making process. Reviews are conducted periodically and after careful consideration, we are unable to provide you with our card services.

Our decision is final.

Other than the hi Debit Card services, you can still enjoy other services provided by our platform.

Thanks so much for supporting hi. Have a nice day.

Sincerely
The hi Legal & Compliance Team
Jacob
hi

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 18-05-2023 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

pimsaint schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 08:51:
[...]

[...]

Hier hetzelfde, GBIT geeft aan dat de transactie bij Hi niet gelukt is (not pre-auth of zoiets) maar wel gewoon afgeschreven bij Hi. Weet niet of dit nu aan Hi ligt of aan Curve, heb wel wat meer problemen gehad afgelopen week.

Wellicht een idee voor ieder die dit leest om even geen GBIT uit te voeren via Hi totdat er weer wat succesverhalen voorbij komen?
Zojuist in Curve gezien dat de kaart "gewijzigd" is, van ING naar Hi. Echter op ING nog niet de terugboeking gezien (bank holiday vandaag wellicht?). Toch met een andere kleine transactie nogmaals gedaan (1.45 EUR), maar nog steeds hetzelfde. Ticket bij Curve staat open, Hi heb ik opgegeven qua tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Ypho schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 10:05:
[...]

Zojuist in Curve gezien dat de kaart "gewijzigd" is, van ING naar Hi. Echter op ING nog niet de terugboeking gezien (bank holiday vandaag wellicht?). Toch met een andere kleine transactie nogmaals gedaan (1.45 EUR), maar nog steeds hetzelfde. Ticket bij Curve staat open, Hi heb ik opgegeven qua tickets.
Lijkt me dat ze bij Curve helemaal gek worden van gbit tickets die met Hi te maken hebben. Als ik hen was zou ik Hi bannen van Curve. Ik heb al 10 keer of zo curve chat moeten gebruiken voor mislukte gbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

glatuin schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 10:41:
[...]

Lijkt me dat ze bij Curve helemaal gek worden van gbit tickets die met Hi te maken hebben. Als ik hen was zou ik Hi bannen van Curve. Ik heb al 10 keer of zo curve chat moeten gebruiken voor mislukte gbit.
Ik heb niet Curve maar Hi benaderd. Alleen Hi is momenteel niet snel met tickets. Heeft het een voordeel om Curve te benaderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik ga Hi niet meer gebruiken, met een kwakkelende kwaliteit en de prijs Hi dollar die te snel zakt is het voor mij eigenlijk wel klaar. Beste kaartje die er nu is voor puur fiat gebruiken is de PLU kaart.
Als ze de top-up instant kunnen maken dan zijn ze er!

verder BNB kaart gebruiken wanneer er een flinke daling is geweest (fiat naar Kraken sturen, vervolgens BTC kopen en dit naar Binance sturen) en meteen swingtrade klaarzetten om voor meer weer te verkopen is ook wat ik ga blijven gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2023 11:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lubbertkramer schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:48:
Hier inmiddels ook de mail ontvangen dat mijn kaart locked is. Waar ik eerst dacht dat het toch een reden moest hebben heeft T (Terence Kwok, Hi team) vannacht laten weten dat ze de accounts sluiten van zij die er winst uit gehaald hebben. Nu is dat in mijn geval waarheid maar genoeg gebruikers die gelocked zijn waar dat niet zo is.
In mijn geval is dat niet zo, sta iets van 60 euro in de min ofzo.
Inleg €100, eruitgehaald €40 (5% van €800 uitgegeven via HI. Geen perks ontvangen).

Heb het maar afgeschreven onder het mom "gegokt en verloren".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
anandus schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:55:
[...]
In mijn geval is dat niet zo, sta iets van 60 euro in de min ofzo.
Inleg €100, eruitgehaald €40 (5% van €800 uitgegeven via HI. Geen perks ontvangen).

Heb het maar afgeschreven onder het mom "gegokt en verloren".
Ik ben na maanden bijna op break-even met de silver kaart. Ik had beter in Plutus kunnen investeren. Nu wil ik nog graag winst maken. Dus moet Hi nog even blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:14

Coldcat

HODL

Wat een ellende hier. Ik heb een kaart en net geprobeerd om een klein bedrag GBIT te doen. Kwam een of andere error te staan. In Hi staat niet dat kaart gelocked is? Geen email gehad (nooit emails van hi gekregen, het emailadres staat wel goed).

Is dat een teken dat de kaart geblokkeerd is? Weinig rare dingen gedaan hier. Eigenlijk vaak direct via Hi betaald, toen het er eerder dit jaar uitleg veel omgezet. Ben benieuwd.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Coldcat schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 14:10:
Wat een ellende hier. Ik heb een kaart en net geprobeerd om een klein bedrag GBIT te doen. Kwam een of andere error te staan. In Hi staat niet dat kaart gelocked is? Geen email gehad (nooit emails van hi gekregen, het emailadres staat wel goed).

Is dat een teken dat de kaart geblokkeerd is? Weinig rare dingen gedaan hier. Eigenlijk vaak direct via Hi betaald, toen het er eerder dit jaar uitleg veel omgezet. Ben benieuwd.
Ik had dit gisteren ook, de kaart is niet geblokkeerd, want direct betalen met de kaart lukt gewoon. Ik kreeg van Curve het antwoord dat het iets met de authenticatie te maken heeft. Op de vraag of dit een Curve ding is of een Hi ding (wat ik vermoed) heb ik nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKzmHY2NXFqG-H-z1hbphr3NXQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NzzDmX2ckf9bEacwySe3zeiX.png?f=fotoalbum_large

Zojuist bevestigd door T dat ze Curve transacties gaan uitsluiten van cashback. Hij zegt met de lancering van de volgende update / fysieke kaarten maar als dat te lang op zich laat wachten zullen ze het wellicht eerder invoeren. In theorie kan het ieder moment aangezien je cashback via een background job krijgt die om de zoveel uur draait, gewoon CRV uitsluiten.

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 18-05-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:18:
[Afbeelding]

Zojuist bevestigd door T dat ze Curve transacties gaan uitsluiten van cashback. Hij zegt met de lancering van de volgende update / fysieke kaarten maar als dat te lang op zich laat wachten zullen ze het wellicht eerder invoeren. In theorie kan het ieder moment aangezien je cashback via een background job krijgt die om de zoveel uur draait, gewoon CRV uitsluiten.
En Curve is nog wel een perk _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ach ja, als ze zorgen dat de kaarten werken, is dat op zich niet zo'n probleem. Dan Revolut ik wel geld naar Hi voordat ik naar de kassa ga in plaats van dat ik dat thuis doe gevolgd door GBIT. Er zal vast een financiele prikkel achter zitten om dit te doen.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.

Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).

Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.

Blijf daarom kritisch en voorzichtig!