Als het goed is niet.Th1x4nG schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:16:
Ik zit met Curve bijna aan het ultimatum om m'n Black te moeten betalen. Als dat niet kan, vind ik het niet erg om gedowngraded te worden. Maar ik dacht dat je Black minstens 6 maanden moest aanhouden of er anders sowieso voor moet betalen. Weet iemand meer?
https://www.curve.com/subscriptions/
Cancellation Fee (after the 14 day cooling-off period) – €0
To cover the cost of providing your Curve card, including the cost of making it and posting it to you and providing you with the benefits associated with your card up to the point you cancel it.
Ik zie het inderdaad, maar hoe kan je dat samenlezen met dit:knakworst schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:31:
[...]
Als het goed is niet.
https://www.curve.com/subscriptions/
Cancellation Fee (after the 14 day cooling-off period) – €0
To cover the cost of providing your Curve card, including the cost of making it and posting it to you and providing you with the benefits associated with your card up to the point you cancel it.
Minimum Term – 6 months.
Minimum period you need to maintain your subscription.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
- Instant topups via Revolut. (Tip je kan opwaarderen met ideal bank/creditkaart)
- Rewards van betalingen binnen 6uur betaald.
- Withdrawals van hi naar Mexc/pancakeswap meestal binnen ~2uur.
- In maart betaald en rewards gekregen: Spotify, Netflix, Disney, Curve. Hbo betaal ik over 1 week.
- Billhop betalingen krijgen rewards (betaald met curve, geen rekening nog hoeven tonen)
- GoBackInTime werkt goed, hoewel ik Plutus->Hi niet zou doen onder de 50 euro omdat de interface van Plutus ruk is. Soms is een GBIT niet zichtbaar, maar spontaan 3 dagen later heb je toch je centen.
- Ik had Hbo in januari betaald en ook nu de rewards van gekregen.
[ Voor 14% gewijzigd door enermax op 07-03-2023 21:18 ]
Ik heb die van mij omgezet om te betalen via mijn reguliere cc van de bank ipv via Hi card. Dan maar 1 maand geen vergoeding.Th1x4nG schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:16:
Ik zit met Curve bijna aan het ultimatum om m'n Black te moeten betalen. Als dat niet kan, vind ik het niet erg om gedowngraded te worden. Maar ik dacht dat je Black minstens 6 maanden moest aanhouden of er anders sowieso voor moet betalen. Weet iemand meer?
DollarUp
YOUR DEBIT MASTERCARD WILL BE REACTIVATED SHORTLY
Dear hi Silver member,
We’re pleased to let you know that we will shortly be reactivating hi Debit Mastercards for all eligible Silver members. This follows reactivation for Gold, Platinum & Diamond members last week.
Your Card will become available for use via the App later today.
Please note that the fully re-vamped Card experience will not be available until we deploy a new App Update, but in the meantime you will be able to use your card again.
If anything seems amiss, we would be grateful for your feedback which you can submit via Live Chat > Feedback in the hi App. Please label your feedback with "Card Test".
Many thanks,
The hi Team
Silver, Gold, Platinum, Diamond members rejoice
With important improvements to system and processes, we're back better and stronger.
Some of the updates we've made 👇
1. Digital Subscriptions
The rebate will be credited to your Flexible on a monthly basis.
👉🏻 https://help.hi.com/en/ar...438-digital-subscriptions
2. Spend Rewards
Earn up to 10% cashback on your purchases, with merchants of a certain nature ineligible
👉🏻 https://help.hi.com/en/ar...rewards-get-up-to-10-back
3. Fees & Limits
Fees are small charges that apply to your hi Card in specific situations like spending abroad or in a different currency.
👉🏻 https://help.hi.com/en/articles/6572244-card-fees-limits
4. Refunds & Reversals
Reversals will typically be credited to your account within 1-2 days, but refunds can take longer and up to 30 days.
👉🏻 https://help.hi.com/en/articles/7046332-refunds-reversals
All About the hi Debit Card:
https://hi.com/products/debit-card
Zijn er ergens instellingen die ik heb gemist in de app?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ondanks je registratie moet je je mailadres zelf in de app toevoegen (onder je profiel)Ypho schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:52:
Ik lees bovenstaande berichten net ook in Discord, ik krijg echter nog steeds geen enkele mail van ze. Mijn mailadres bekend bij Hi is beschikbaar, maar mails komen niet (worden ook niet op serverniveau / spamfilter geblokkeerd).
Zijn er ergens instellingen die ik heb gemist in de app?
Is de Curve-premium inmiddels verdwenen?
[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 09-03-2023 15:04 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Als Perk/reward bedoel je, die is nog steeds actief. Maak er hier ook via Hi gebruik van i.p.v. via Plutus. Hier een succesvolle afschrijving + reward op 4-3-23 gehadpimsaint schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:24:
Zojuist ook de mail binnen gekregen. Er staat wel bij dat het nog even kan duren, mijn kaart is inderdaad nog steeds dood.
Is de Curve-premium inmiddels verdwenen?
Ah sorry, met premium bedoelde ik de toeslaglubbertkramer schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:29:
[...]
Als Perk/reward bedoel je, die is nog steeds actief. Maak er hier ook via Hi gebruik van i.p.v. via Plutus. Hier een succesvolle afschrijving + reward op 4-3-23 gehad
edit:
lubbertkramer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:49:
Naar aanleiding van feedback van @Timmy oa getest wat er gebeurt met een GBIT. We zien daar de code LTU voor GBIT naar GBR veranderen na de GBIT en dan een 1% fee eroverheen gaan
Curve Rabobank CC
[Afbeelding]
Curve GBIT naar Hi
[Afbeelding]
[ Voor 55% gewijzigd door pimsaint op 09-03-2023 14:03 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Afgelopen dagen geen 1% fee gehad over GBIT's via Curve en ook rechtstreekse betalingen gaan zonder 1% fee.pimsaint schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:02:
[...]
Ah sorry, met premium bedoelde ik de toeslag
edit:
[...]
Ik heb net een aantal test-transacties gedaan, zowel GBIT als direct, en het is nog even wachten op de Hi rewards. In ieder geval fijn dat dit weer werkt, nu alleen nog eens kijken welke perks ik wil gaan gebruikenHow often are Spend Rewards credited?
Spend Rewards are typically credited almost instantly, any time you make a purchase using your hi Debit Card. However, please note that Spend Rewards will NOT show in your account until the transaction is settled by our processor, which sometimes can take up to a few days.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dat was voor de tweede batch goud+ een kaart kreeg opgelost, daar was die voor uitgesteld -> lubbertkramer in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen"SkyField schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:05:
[...]
Afgelopen dagen geen 1% fee gehad over GBIT's via Curve en ook rechtstreekse betalingen gaan zonder 1% fee.
[ Voor 12% gewijzigd door lubbertkramer op 09-03-2023 15:02 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D4wOZULnogWGAfwcUl4x7NS9.jpg?f=user_large)
Sinds afgelopen dinsdag heb ik mijn kaart van black naar Silver opgewaardeerd gak: ~$145
Ben benieuwd wanneer het werkt
edit: Het werkt!! mijn kaart is ge-activeerd

Geen idee wie hier nog meer Silver heeft, maar check je kaart wie weet is ie weer actief
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2023 16:07 ]
nothing stops this train
[ Voor 170% gewijzigd door Taro op 09-03-2023 22:51 ]
Hi Telegram:
guys -for those of you who are activated. with curve authorizations, they might still go through and funds are deducted, they'll be refunded automatically after the transactions doesn't settle in 7 days
Wat valt daarover te communiceren? In februari deed de kaart t niet dus ook geen rebates.TobiasdePagter schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:22:
Ik zit niet op Discord of Telegram. Is daar nog iets gecommuniceerd over de Lifestyle Subscriptions van februari? Gaat over 3 keer maximaal 12$ voor Silver.
Er valt mijns inziens genoeg over te communiceren, maar uit je reactie maak ik op dat dit niet gebeurd is? In februari wilde ik bepaalde abonnementen via Hi betalen wat niet lukte omdat de kaart niet werkte, dus vraag ik me af of ze daar iets over hebben gecommuniceerd.Tomba schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:49:
[...]
Wat valt daarover te communiceren? In februari deed de kaart t niet dus ook geen rebates.

Okay, mij lijkt het logisch dat als je met een kaart (noodgedwongen) niet betaalt je ook geen rebates krijgt. Maar goed in antwoord op je vraag; nee is niets over gecommuniceerd bij mijn weten.TobiasdePagter schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:16:
[...]
Er valt mijns inziens genoeg over te communiceren, maar uit je reactie maak ik op dat dit niet gebeurd is? In februari wilde ik bepaalde abonnementen via Hi betalen wat niet lukte omdat de kaart niet werkte, dus vraag ik me af of ze daar iets over hebben gecommuniceerd.
Ze hebben alleen kaarten geactiveerd als je al een had. Dat is dus nu voor silver en hoger het geval. De rest zal binnenkort wel volgen...asterisk schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:50:
Nog meer mensen die bij “card” dit te zien krijgen? Ben al een tijdje Silver, had gehoopt dat ik ondertussen ook een werkende kaart zou hebben… [Afbeelding]
zou een ticket aanmaken, wie weet gaat het snellerasterisk schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:50:
Nog meer mensen die bij “card” dit te zien krijgen? Ben al een tijdje Silver, had gehoopt dat ik ondertussen ook een werkende kaart zou hebben… [Afbeelding]
nothing stops this train
Ik heb me vandaag aangemeld en sta ook op de wachtlijst. Op plek 970, vervolgens voor €5 extra gestaked gekocht en nu op plek 700. Hoe snel die wachtlijst gaat geen ideeasterisk schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:50:
Wachtlijst zal pas gaan lopen als alle kaarten weer actief zijn. Wat je nu hebt gedaan is meer staken en daarmee krijg je een hogere plek op de wachtlijst. Doe je nog eens 5 euro of 50 sta je nog hogerPepper92 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:22:
[...]
Ik heb me vandaag aangemeld en sta ook op de wachtlijst. Op plek 970, vervolgens voor €5 extra gestaked gekocht en nu op plek 700. Hoe snel die wachtlijst gaat geen idee
[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 10-03-2023 22:48 ]
nothing stops this train
Zijn, zoals ik het begrijp, tegenwoodig drie batches per dag. 03.00, 11.00 en 17.00 waarop de cashback vrijkomt.Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:52:
hoelang duurt het meestal nadat je iets gekocht hebt met de kaart voor de cashback?
Can confirm. Mijn batches waren tot nu toe rond 12.00 (ipv 11), 17.00 en 3.00 in de nacht.Domino schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:54:
[...]
Zijn, zoals ik het begrijp, tegenwoodig drie batches per dag. 03.00, 11.00 en 17.00 waarop de cashback vrijkomt.
ik heb voor 12uur iets gekocht nog geen cashback gehad. dus misschien om 17uur wel.Ypho schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:19:
[...]
Can confirm. Mijn batches waren tot nu toe rond 12.00 (ipv 11), 17.00 en 3.00 in de nacht.
nothing stops this train
Klopt, mijn GBITs van half rond 12 heb ik ook nogniet gehad. Ik weet niet precies hoe laat ze de batches verwerken, als ik kijk naar gisteren heb ik een sloot aan rewards gekregen waar de de eerste 16:58 was en de laatste 17:03 (idem voor de ochtend 11:58-12:03).Kol Nedra schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:49:
[...]
ik heb voor 12uur iets gekocht nog geen cashback gehad. dus misschien om 17uur wel.
Ik verwacht dat de rewards voor mijn boodschappen van vanmorgen er rond 17.00 dan zijn.
Na alle ellende van de afgelopen weken, is het een positief punt dat dit in ieder geval weer werkt. Nu de subscription rebates nog. En dan de koers weer terug naar het oude niveau.
Heb mijn kaart inmiddelslubbertkramer schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 22:48:
[...]
Wachtlijst zal pas gaan lopen als alle kaarten weer actief zijn.
inmiddels wel de cashback ontvangen, maar niet de rebate op Disney+Ypho schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:48:
[...]
Klopt, mijn GBITs van half rond 12 heb ik ook nogniet gehad. Ik weet niet precies hoe laat ze de batches verwerken, als ik kijk naar gisteren heb ik een sloot aan rewards gekregen waar de de eerste 16:58 was en de laatste 17:03 (idem voor de ochtend 11:58-12:03).
Ik verwacht dat de rewards voor mijn boodschappen van vanmorgen er rond 17.00 dan zijn.
Na alle ellende van de afgelopen weken, is het een positief punt dat dit in ieder geval weer werkt. Nu de subscription rebates nog. En dan de koers weer terug naar het oude niveau.
Dit wordt volgens mij 1x per maand gedaan rond een vast tijdstip?
nothing stops this train
klopt, dit wordt eenmaal per maand uitgekeerd. Ik weet niet zo snel wanneer maar ik vermoed aan het begin van de nieuwe maand.Kol Nedra schreef op zondag 12 maart 2023 @ 17:26:
inmiddels wel de cashback ontvangen, maar niet de rebate op Disney+
Dit wordt volgens mij 1x per maand gedaan rond een vast tijdstip?
In de profile-sectie van mijn Hi app staat USD ook als munteenheid ingesteld en ik kan prima GBIT'en. Staat de card currency van je Hi kaart in de Curve app wel juist ingesteld? Die stond bij mij standaard op GBP en moest ik via het rode tandwieltje handmatig aanpassen naar EUR.WillemdeZijger schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:29:
Ik probeer een aantal transacties te GBIT'en, maar dat is niet mogelijk omdat in de Hi-app de dollar als munteenheid staat ingesteld. Maar ik lijkt het in de app niet aan te kunnen passen. Zie ik iets over het hoofd?
Ook hier ondertussen een functionerende kaart!
Silver $121.10
beide niet high risk, zeker met de black kaart
nothing stops this train
Hoe langer je wacht hoe goedkoper het wordt.Kol Nedra schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:36:
Hi Black kaart kost nu maar $12.11![]()
Silver $121.10
beide niet high risk, zeker met de black kaart
Gelukkig klein bedrag, wat de pin terminal gaf een error, dus maar gewoon gepind.
Blijkt het bedrag toch afgeschreven te zijn, geeft Hi aan.
Curve geeft nu "pending" aan.
Wat gaat er gebeuren met dit bedrag?
En hoe werken die subscriptions?
Had Curve geselecteerd (1 van de 3) en vinkje bleef staan.
Curve geupgrade en betaald via Hi en kijk ik weer bij de subscriptions en staat curve niet meer aan.
Heb ik hem nu gemist of is die juist geactiveerd?
Moet je altijd 3 kiezen en niet 1 om de boel de activeren of zo?
Kun je elke keer switchen van subscription?
Ben je hier al achter? Werkt het voor iCloud en apps in de AppStore? En voor subscriptions op apps in de AppStore?Ypho schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:26:
Also, weet iemand of de perk "Apple Store" geldt op de winkels van Apple? Of Apple in het algemeen, bijvoorbeeld mijn Apple tegoed opwaarderen, of een aankoop in de App Store?
Bij mij werkt Apple Store niet om m'n iCloud abonnement te betalen (via App Store). Zou kunnen dat het komt doordat het via Curve wordt betaald i.p.v. direct via HI kaart, maar lijkt me niet.Pepper92 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Ben je hier al achter? Werkt het voor iCloud en apps in de AppStore? En voor subscriptions op apps in de AppStore?
Voor apple abonnementen (icloud en/of apple one) zou het moeten werken. Voor de appstore waarschijnlijk niet (geen abonnement), dat is ook de reden dat er geen lidl/aldi/shell perks zijn.Pepper92 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Ben je hier al achter? Werkt het voor iCloud en apps in de AppStore? En voor subscriptions op apps in de AppStore?
Je weet dat die rebate niet meer instant is? Komen beschikbaar aan het einde van de maand als ik telegram moet geloven.StefanoZ schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:50:
[...]
Bij mij werkt Apple Store niet om m'n iCloud abonnement te betalen (via App Store). Zou kunnen dat het komt doordat het via Curve wordt betaald i.p.v. direct via HI kaart, maar lijkt me niet.
Ik heb overigens vandaag mijn ‘foute’ reserveringen en dubbele boekingen retour op mijn saldo. Die waren ingehouden toen de kaart weer beschikbaar was vorige week donderdag.
Iemand ooit al getracht om de gemeentelijke heffingen te betalen via crypto kaart #durftevragen?
[ Voor 30% gewijzigd door Domino op 14-03-2023 13:00 ]
Nope helaas geen idee of dit wel of niet werkt. Ik heb met terugwerkende kracht voor januari zo'n 30 euro aan rebates gehad, maar heel eerlijk heb ik geen idee waar dit precies wel en niet van is, ik heb een aantal keer gemist, en het was een "alles-in-1"-uitkering.Pepper92 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:46:
[...]
Alles van Apple wordt bij mij afgeboekt met als omschrijving: "Apple.com/bill". Dit gaat zowel om opwaarderen van App Store account als het betalen van F1TV jaarabonnement via iOS. Ik weet niet Apple One bijvoorbeeld een vergelijkbare omschrijving hanteert, dan lijkt het me te kunnen, maar ik heb dus nog geen idee helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Pepper92 op 14-03-2023 13:22 ]
Ik doe inmiddels alles via Curve. In januari ook, maar toen moest ik een formulier invullen voor de rebates (uiteindelijk gehad dus). Ik hou het ook in de gaten... nog 2.5 week dan weten we hetPepper92 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 13:22:
Nou ik heb een poging gewaagd. €2 aan iCloud (upgrade van het €1 abo) en €8 toegevoegd aan m’n Apple wallet, naast Curve en Netflix welke beide op max bedrag zitten. Laat tzt weten wat ik aan cashback heb gekregen. Allen via curve trouwens hoop dat dat goed gaat.
Kan via Billhop, let wel op dat er inmiddels geluiden zijn dat Billhop geen cashback meer geeft via Hi zoals ze ook aangekondigd haddenDomino schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:47:
Iemand ooit al getracht om de gemeentelijke heffingen te betalen via crypto kaart #durftevragen?
Ik kan hier de belasting voldoen middels pin aan de balie. Hoef ik dus niet via billhop te doen.lubbertkramer schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:58:
[...]
Kan via Billhop, let wel op dat er inmiddels geluiden zijn dat Billhop geen cashback meer geeft via Hi zoals ze ook aangekondigd hadden
Stadskantoor zit 5 minuten fietsen hiervandaan.
Het is meer de vraag of de MCC geaccepteerd wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 14-03-2023 18:14 ]
Billhop toont sowieso niet wat je betaald alleen dat je betaald, of de MCC van de gemeente doorkomt weet ik niet. Belastingen zouden niet meedoen, gok dat gemeente daarin een aparte MCC meegeeft aangezien alles wat je daar betaald zijn in feite belastingen.Domino schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:13:
[...]
Ik kan hier de belasting voldoen middels pin aan de balie. Hoef ik dus niet via billhop te doen.
Stadskantoor zit 5 minuten fietsen hiervandaan.
Het is meer de vraag of de MCC geaccepteerd wordt.
Even een vraag: je hebt eerder in dit topic navraag gedaan of andere gebruikers ervaring hebben met Paypal/Xoom voor het betalen van facturen. Toevallig al getest? En zo ja: heb je dan Curve er nog tussen gehangen of direct via Hi?lubbertkramer schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:58:
[...]
Kan via Billhop, let wel op dat er inmiddels geluiden zijn dat Billhop geen cashback meer geeft via Hi zoals ze ook aangekondigd hadden
Ik stond eigenlijk op het punt om dit uit te proberen met een klein factuurtje van €40.
[ Voor 6% gewijzigd door Agora op 14-03-2023 21:41 . Reden: extra vraag toegevoegd ]
De functie voor facturen werkt nog niet in Nederland via XoomAgora schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 21:40:
[...]
Even een vraag: je hebt eerder in dit topic navraag gedaan of andere gebruikers ervaring hebben met Paypal/Xoom voor het betalen van facturen. Toevallig al getest? En zo ja: heb je dan Curve er nog tussen gehangen of direct via Hi?
Ik stond eigenlijk op het punt om dit uit te proberen met een klein factuurtje van €40.
Dear Lubbert Kramer,
Thanks for contacting us! Currently, we don’t offer services to Netherlands, but we’re quickly expanding and are available in over 100 countries! Head over to Xoom.com to check out our list of available countries.
Xoom Customer Service
Jammer! Hopelijk komt dit spoedig beschikbaar.. Geen Tweaker die een alternatief kent behalve het - veel te dure - billhop?lubbertkramer schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 00:05:
[...]
De functie voor facturen werkt nog niet in Nederland via Xoom
[...]
- Zijn er al plannen om de rewards in NL uit te breiden, en dan met name supermarkten of tankstations? Vind het huidige aanbod namelijk niet interessant behalve curve die ik nu al met black heb
- Ik heb ergens in het topic gelezen dat de verschillende tier niveaus in de loop van het jaar generved gaan worden. Is hier al meer over bekend?
Nee, voor zover ik weet krijgt hi.com geen 'Lifestyle Subscriptions' zonder dat het een soort van abonnement betreft. Losse aankopen bij supermarkten en/of tankbeurten vallen daar dus niet onder.Mr_Tomatohead schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:01:
Vanwege de lage prijs ook maar ingestapt als Black member. Zit nog zilver te overwegen maar toch twee vragen:
- Zijn er al plannen om de rewards in NL uit te breiden, en dan met name supermarkten of tankstations? Vind het huidige aanbod namelijk niet interessant behalve curve die ik nu al met black heb
- Ik heb ergens in het topic gelezen dat de verschillende tier niveaus in de loop van het jaar generved gaan worden. Is hier al meer over bekend?
Tiers zullen een keer geslashed gaan worden, is nog niet bekend wanneer: kan morgen, volgende maand zijn, of pas in 2024 zijn. De oudere members (voor 31-12-2022) blijven tot minimaal 31-12-2023 'grandfathered'
Gelijk deze post misbruiken om mezelf te quoten:
Domino schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:47:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YuURCewAewDnQe3lYaLvecH3.jpg?f=user_large)

LIDL / ALDI / Shell stonden eerder in het overzicht, verwachting is dat deze mogelijk terugkomen bij de launch van de fysieke kaart omdat Hi blijft volhouden dat je alleen rewards krijgt over directe Hi betalingen terwijl het toch via Curve ook lijkt te werkenMr_Tomatohead schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:01:
Vanwege de lage prijs ook maar ingestapt als Black member. Zit nog zilver te overwegen maar toch twee vragen:
[list]
• Zijn er al plannen om de rewards in NL uit te breiden, en dan met name supermarkten of tankstations? Vind het huidige aanbod namelijk niet interessant behalve curve die ik nu al met black heb
Onderstaande wilden ze doorvoeren en toen iedereen begon te steigeren is iedereen die voor 2023 gestaked had grandfathered voor geheel 2023. Iedereen die erna staked heeft nu de voordelen van de huidige % maar als ze die aanpassen gaan die gebruikers mee in de aanpassing. Wanneer ze die doorvoeren is koffiedik kijken.Mr_Tomatohead schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 07:01:
Basic 1% -> 0% 0 Perks
Black 3% -> 1% 1 perk 10% earn
Zilver 5% -> 2% 3 perks 20% earn
Goud 8% -> 3% 5 perks 30% earn
Platinum 9% -> 5% 10 perks 40% earn
Currently, every perks remains the same for everyone. But, you've a question about what changes for new members who joined the waitlist after 31st Dec 2022. — Let's clear it.
If you've joined the waitlist before 31st Dec 2022 (and from EEA / UK countries).
You'll be eligible to enjoy Card Spend Rewards at (Basic 1%, Black 3%, Silver 5%, Gold 8%, Platinum 9%, Diamond 10%) for at least 12 months from December 31st 2022, 2359 GMT. In addition, if you upgrade your tier, you'll be grandfathered too.
If you've joined the waitlist after 31st Dec 2022
Spend Rewards remains the same for now. (Basic 1%, Black 3%, Silver 5%, Gold 8%, Platinum 9%, Diamond 10%). But in case they're changed anytime between 2023, you'll get the new Spend Rewards/changes. (Subject to change)
While other members who joined the waitlist before 31st Dec 2022 will have the same Spend Rewards, it will not change for them atleast until 31st Dec 2023.
Je hebt je GBLT dus gewoon via de pin @ gemeentehuis betaald?Domino schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:14:
[...]
Gelijk deze post misbruiken om mezelf te quoten:
[...]
[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 31% gewijzigd door lubbertkramer op 16-03-2023 10:47 ]
Yes, madame aan de balie keek wat vreemd toen ik vertelde dat ik de beschikking (OZB, riool, afvalstoffen en hondenbelasting) wilde betalen. Had ze nog niet eerder meegemaakt dat mensen daarvoor langs kwamen.lubbertkramer schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:08:
Je hebt je GBLT dus gewoon via de pin @ gemeentehuis betaald?
Via curve direct met de hi kaart betaald, vannacht de cb ontvangen.
[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 16-03-2023 11:09 ]
Heb nu:
Curve (Metal)
Readly
DisneyPlus
Netflix
Spotify
Allemaal worden ze rechtstreeks van Hi afgeschreven. Voor mij nuttige perks, hoewel ik ook zonder Readly en DisneyPlus door het leven zou kunnen gaan. Netflix en Spotify zou ik zelfs 'gewoon' voor betalen.
Bij Plutus heb ik er ook nog 5 lopen, daar moet ik voor het einde van de maand wat wisselen, ivm deactieve Hi heb ik daar ook nog Netflix, Spotify en Curve lopen... Asos, Lidl, Aldi, JustEat en dan misschien Uber ofzo. Hoewel ik niet elke maand een Uber pak kom ik met een beetje GBIT een eind. Amazon Prime is ook een optie maar die is slechts 3 euro per maand...
Ik zou beginnen in de Hi app.Mr_Tomatohead schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:38:
Hele crypto wereld is nieuw voor me en voel me een beetje verloren als ik een meyawallet of mexc opga. Maar als ik hi wil kopen dan kan ik dat ook via mexc doen (om 180 dagen te kunnen staken)?
Wat @knakworst zegt, indien het alleen voor staken is gewoon via de hi.app. Je kunt nu alleen niet kopen via een cc tot 24-03. Dat moet je nu dus doen door crypto te sturen en die gebruiken om ‘af te rekenen’.Mr_Tomatohead schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:38:
Hele crypto wereld is nieuw voor me en voel me een beetje verloren als ik een meyawallet of mexc opga. Maar als ik hi wil kopen dan kan ik dat ook via mexc doen (om 180 dagen te kunnen staken)?
Mits je per se 180 wil staken:
Bij mexc naar ‘markets’, zoeken naar hi/usdt, trade maken en versturen naar hi.
Houd wel rekening met het volgende. Die 365 dagen is straightlined en je moet toch weer herstaken mits je de grens van 1.000 of 10.000 hi wilt behouden.Mr_Tomatohead schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:13:
Mogelijk kijk ik dan verkeerd, maar ik zie dan alleen de optie om dan automatisch je aangekochte hi een jaar lang vast te zetten ipv 180 dagen
Nog geen Hi gekocht, maar ik wou alvast Iban activeren. Ik moet dan gegevens ingeven (adres) maar ik krijg elke keer 'Iban activation failed'. Moet je misschien eerst Hi kopen?
En wat is nu eigenlijk de beste route om stake 10000hi voor Silver te bereiken? Via Binance usdt overmaken en omzetten?
Op dit moment liggen cc betalingen eruit (tot 24-03) dus is usdt (of andere crypto) de enige weg. Binance heeft dan wel de voorkeur vanwege bsc en de lage fees. Ik weet niet of een andere cex ook usdt over bsc aanbied (kucoin wellicht?).nonkeljos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:44:
En wat is nu eigenlijk de beste route om stake 10000hi voor Silver te bereiken? Via Binance usdt overmaken en omzetten?
Weet iemand of de CRO deal nog werkt? Of andere voordelige manieren om aan extra HI te raken?
Voor zover mij bekend zijn er op dit moment geen acties.nonkeljos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:55:
Weet iemand of de CRO deal nog werkt? Of andere voordelige manieren om aan extra HI te raken?
de route die ik gedaan heb was BNB versturen naar Trust wallet, vanuit daar op PanCakeSwap Hi gekocht. en dit naar je Hi wallet sturen.nonkeljos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:44:
Heb ook maar eens een Hi account aangemaakt na de positieve ervaringen met Plutus en Curve.
Nog geen Hi gekocht, maar ik wou alvast Iban activeren. Ik moet dan gegevens ingeven (adres) maar ik krijg elke keer 'Iban activation failed'. Moet je misschien eerst Hi kopen?
de reden is omdat je dan ook kan kiezen om maar 180 dagen je Hi te locken ipv 360 dagen als je Hi direct bij ze koopt...
ook de fees zijn lager via PCS
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 19-03-2023 11:41 ]
nothing stops this train
Bij mij wel vorige weekAgora schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:02:
Weet iemand of een upgrade van silver naar gold direct actief wordt? Dus extra stake --> direct 8%? Voor zo lang dat 8% feestje duurt uiteraard
Dank je. Dus begrijp ik het dan goed dat je BNB hebt omgezet in Hi? En dat kan wellicht dan ook met pakweg Metamask ipv Trust Wallet?Kol Nedra schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:39:
[...]
de route die ik gedaan heb was BNB versturen naar Trust wallet, vanuit daar op PanCakeSwap Hi gekocht. en dit naar je Hi wallet sturen.
de reden is omdat je dan ook kan kiezen om maar 180 dagen je Hi te locken ipv 360 dagen als je Hi direct bij ze koopt...
ook de fees zijn lager via PCS
het is echt nog even zoeken hoe ik het goedkoopst aan die 10000 HI geraak, en dan snel probeer terug te verdienen in cashback.
[ Voor 10% gewijzigd door nonkeljos op 20-03-2023 22:44 ]
Ja kan ook met mm icm pancakeswap. Gebruik ik ook voor de omgekeerde route (cashback naar busd/usdt).nonkeljos schreef op maandag 20 maart 2023 @ 22:43:
[...]
En dat kan wellicht dan ook met pakweg Metamask ipv Trust Wallet?
Voor maart wil ik gewoon de perks die ik nu heb (Apple, Youtube, Curve). Vanaf volgende maand wil ik Youtube Premium wisselen voor Spotify. Maar wanneer kan ik dat het beste doen? Als ik dat nu doe, krijg ik dan komende maand nog wel de rewards voor YT, of gaan ze bij het uitkeren van de rewards uit van wat er op dat moment is ingesteld?
In accordance with compliance measures and anti-AML requirements, you are required to complete KYC Tier 2.
Please complete the mandatory Tier 2 Identity Verification by March 28th 2023 at the latest.
Step-by-step guide 👉🏻 HERE
We've dedicated more resources this week to the Identity Verification process to make it as smooth as possible for our members. If you have any questions, please don’t hesitate to reach out via Live Chat in the App.
Regards,
The hi Team
1000 hi gekocht en gestort (leermoment: Ethereum-netwerk is tandjesduur).
Hi Black aangevraagd (eerst even uittesten voor ik bijv Silver doe) en virtual card toegevoegd aan mijn Curve.
Heb ook al wat geld gestort op mijn IBAN. Hoe lang duurt dit meestal?
En van wanneer tot wanneer gaat de maand voor de lifestyle-perk? Is dat (voor mij) van de 23e tot de 23e? Of gewoon per kalendermaand?
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 24-03-2023 08:05 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Geen erc20 gebruiken maar BSC (dat is niet tandjesduur). IBAN storting is hier een kwestie van seconden, weliswaar vanaf revolut (aanrader) en niet een of andere NL grootbank.anandus schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:04:
Zo. Gisteren ook een hi-account aangemaakt.
Hi Black aangevraagd (eerst even uittesten voor ik bijv Silver doe) en virtual card toegevoegd aan mijn Curve.
En van wanneer tot wanneer gaat de maand voor de lifestyle-perk? Is dat (voor mij) van de 23e tot de 23e? Of gewoon per kalendermaand?
Perks gaan naar mijn mening (tegenwoordig?) per kalendermaand. De rebate komt ook allemaal aan het einde van de maand tegenwoordig, en niet direct na het betalen van de perk.
[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 24-03-2023 08:28 ]
Naast de reactie van @Domino die al zei dat BSC veel beter is via HI een kleine toevoeging. IBAN stortingen gaan redelijk instant mits < 1000 euro (niet hoger dan dat gaan sturen dan kan er een manuele check volgen). Hier daardoor via Revolut / Rabobank instantanandus schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:04:
Zo. Gisteren ook een hi-account aangemaakt.
Wat betreft de lifestyle's, de cashback komt binnen 24 uur en de rebate komt maandelijks.
Nu zie ik wel dat ik er 3% HI voor heb gekregen.
Betekent het dan dat de rebate niet goed is gegaan (en wat doe ik eraan?), of krijg je én rebate én cashback?
Edit:
En kan ik ontvangen hi gelijk omzetten in geld voor op de credit card, of moet ik het eerst swappen, etc, naar mijn rekening en dan weer terug op de IBAN (wat een omweg
[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 25-03-2023 08:40 ]
Cashback gaat in batches gedurende de dag. Zijn er tegenwoordig 4 of 5 in totaal. Rebate komt (als het goed gaat) aan het eind van de maand. Lijkt erop dat het nu dubbelop gaat: en cb over 100% én $12 rebate.anandus schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 08:18:
Ik heb gisteren iets gekocht waar ik een rebate op zou moeten krijgen (wat dus einde van de maand komt).
Nu zie ik wel dat ik er 3% HI voor heb gekregen.
Betekent het dan dat de rebate niet goed is gegaan (en wat doe ik eraan?), of krijg je én rebate én cashback?
Edit:
En kan ik ontvangen hi gelijk omzetten in geld voor op de credit card, of moet ik het eerst swappen, etc, naar mijn rekening en dan weer terug op de IBAN (wat een omweg)
Om je hi te kunnen gebruiken moet je het swappen naar busd/usdt of een andere crypto. Twee meest voorkomende manieren zijn cex mexc of dex pancakeswap (via metamask).
Duidelijk. Da's wel lekkerDomino schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:22:
[...]
Cashback gaat in batches gedurende de dag. Zijn er tegenwoordig 4 of 5 in totaal. Rebate komt (als het goed gaat) aan het eind van de maand. Lijkt erop dat het nu dubbelop gaat: en cb over 100% én $12 rebate.
Ah, okee, de omweg dusOm je hi te kunnen gebruiken moet je het swappen naar busd/usdt of een andere crypto. Twee meest voorkomende manieren zijn cex mexc of dex pancakeswap (via metamask).
Geen probleem verder, maar geen zin om moeilijk te doen als het gewoon in de app had gekund
Vooralsnog wel. Hi verkopen/traden staat ergens op de roadmap. Ben benieuwd wanneer (en vooral of-) het ooit komt
route was:
Hi versturen naar mijn wallet via BsC.
dit vervolgens op PCS geswapped naar BNB
nothing stops this train
Nu wel ontvangen? Ik had om 2 uur vannacht weer rewards.knakworst schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:30:
En de rewards lijken nu stuk. Gistermiddag 2 grote uitgaven gedaan. Nu nog geen rewards binnen. Normaal duurt dat een paar uur. Transacties op Curve zijn normaal verwerkt.
hier wel rewards: vandaag om 10:58SkyField schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:18:
[...]
Nu wel ontvangen? Ik had om 2 uur vannacht weer rewards.
nothing stops this train
Vanochtend half uurtje maxStefanoZ schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:20:
Withdrawals duren weer lang 🥲
Yup.SkyField schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:18:
[...]
Nu wel ontvangen? Ik had om 2 uur vannacht weer rewards.
:strip_exif()/f/image/IukAUgc57v1ekW5q0B7Bb7vb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fp22Zdyvt9OwzrwUCFWdjRW6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door enermax op 28-03-2023 07:49 ]
En dan de BNB naar Bitvavo sturen? Doen zij de BSC-chain? Of waar betaal je het uit?Kol Nedra schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:51:
ik heb mijn eerste winsten verzilverd naar BNB.
route was:
Hi versturen naar mijn wallet via BsC.
dit vervolgens op PCS geswapped naar BNB
Ik denk gewoon naar binance en dan sparen voor meer cashback op de binance card. Iets wat wel sustainable is. Als je hier ziet dat een paar onverlaten al gemiddeld 100k hi bijelkaar gespaard hebben is dit niet een feestje dat lang duurt. Ik heb deze kaart zelf om voor 'even' die 8 procent eruit te trekken, maar heb mijn PLU niet verkocht. Hi tot eind van het jaar, daarna weer Plutus waarvan ik verwacht dat het nog wel een jaar of 3 goed gaat.anandus schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:09:
[...]
En dan de BNB naar Bitvavo sturen? Doen zij de BSC-chain? Of waar betaal je het uit?
Kost me 90 euro en is 2% meer rewards. Dus dan zou ik €4500 euro uit moeten geven om dat eruit te halen.
Ik denk niet dat ik dat ga halen voordat de rewards generfd worden (of hi failliet gaat, ik weet niet wat eerder komt
Het is jammer dat er geen rewards bij zitten zoals bij Plutus dat je bijv geld terugkrijgt van Lidl en Aldi enzo. Dat zou wel wat schelen om die €90 terug te verdienen.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 28-03-2023 08:59 ]
Gebruik je geen Curve, Netflix, Spotify, disney, google drive storage, Readly, etc.? Pornhub dananandus schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:57:
Ik heb nu Black en twijfel heel erg om voor Silver te gaan.
Kost me 90 euro en is 2% meer rewards. Dus dan zou ik €4500 euro uit moeten geven om dat eruit te halen.
Ik denk niet dat ik dat ga halen voordat de rewards generfd worden (of hi failliet gaat, ik weet niet wat eerder komt).
Het is jammer dat er geen rewards bij zitten zoals bij Plutus dat je bijv geld terugkrijgt van Lidl en Aldi enzo. Dat zou wel wat schelen om die €90 terug te verdienen.
Ik gebruik gewoon die subscriptions. Is het mij het geld echt waard? Ik zou de meeste opzeggen zodra het feest voorbij is. Maar Netflix en Spotify zeker niet.
Dat dus, van de winst uit Hi die ik omgezet heb naar USDT koop ik nu steeds PLU op de dipjes om voor de grandfathered status daar veteran te zijn omdat ik er iets meer vertrouwen in heb.knakworst schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:37:
[...]
Ik denk gewoon naar binance en dan sparen voor meer cashback op de binance card. Iets wat wel sustainable is. Als je hier ziet dat een paar onverlaten al gemiddeld 100k hi bijelkaar gespaard hebben is dit niet een feestje dat lang duurt. Ik heb deze kaart zelf om voor 'even' die 8 procent eruit te trekken, maar heb mijn PLU niet verkocht. Hi tot eind van het jaar, daarna weer Plutus waarvan ik verwacht dat het nog wel een jaar of 3 goed gaat.
Ik ben zelf een grootverbruiker van Hi en baal dat ze er een maand uitgelegen hebben en nu Billhop de nek omgedraaid hebben. Als dat niet was gebeurd had ik nog minimaal het dubbele aan Hi gehad. Voor nu mijn Gold inleg eruit dus ik maak mij nu minder zorgen
[ Voor 14% gewijzigd door lubbertkramer op 28-03-2023 09:23 ]
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.
Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).
Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.
Blijf daarom kritisch en voorzichtig!