Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik hou van (bijna) hard gekookt of gebakken: sunny side up en ook weer (bijna volledig) gestolde dooier. Vaak ook op brood met mayo, peper en chilisaus.
Gevulde omelet is ook Lekker, vooral met pecorino of gatenkaas zoals Leerdammer.

En vreemd genoeg is de beste smaakmaker voor ei nog niet eens genoemd: Tabasco!

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

deze week:
In spageti carbonara
Egg Benedict
Als vogelnestje

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:32
D_Jeff schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:13:
[...]

Ik heb de nodige "creatieve oplossingen" al voorbij zien komen, maar deze kende ik nog niet -- lol
Een ei koken in een waterkoker en dat water ook gebruiken voor een kopje thee zou ik niet snel doen.
Een ei kan ook aan de buitenkant vies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:49

Bob Popcorn

Plop!

dragon2 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 00:34:
[...]

Volgens het onderzoek zitten echt niet alle hobbyeieren te hoog, lekkere kop weer... Ook is de limiet pas verlaagd dus nu zitten ineens meer mensen te hoog met hun eieren.
Een test kost honderden euro's dus dat kan iig niet uit voor de meeste hobbyisten.
Maar goed, mijn eigen kippen hebben lekkere eitjes, en ze werken er 25 uur per stuk aan, dus die gaan we echt niet weggooien. Eigen eitjes zijn veel lekkerder, en waarschijnlijk ook gezonder, dan winkel eieren 😊 (om al helemaal niet over de Oekraïnse legbatterij eieren te praten... 😢)
Je moet wel echt je best doen om in Nederland kooieieren (categorie 3) te vinden, sowieso niet in de supermarkt. Legbatterijen zijn vanaf 2012 al verboden. Eieren van buiten de EU (Oekraïne dus) vind je alleen maar in andere producten zoals kant en klare pannenkoekenmix van een discutabel merk.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Pagina: 1 2 Laatste