Blue-eagle schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:02:
[...]
Natuurlijk, de website die verdient aan oplichters beschermt de oplichters terwijl het hier om publiekelijke informatie gaat.
Absoluut dieptriest van jullie, Tweakers. Heel kenmerkend.
[...]
* Blue-eagle wijst naar de talloze reviews die al terug gaan tot zeker het jaar 2014
Waar is jouw bewijs dat dit niet zo is?
Waarom ligt de bewijslast bij mij terwijl er honderden negatieve reviews zijn te vinden?
Wat een bizarre wending. In het Engels noemen ze mensen zoals jou "bootlickers". Je kust de voeten van de oplichters die klakkeloos over je heenlopen.
Natuurlijk vraag ik om bewijs. Jij beweert dat
elk jaar!!! honderden mensen hun geld
nooit hebben teruggekregen, maar dat volgt simpelweg niet uit de reviews.
Ik hoef ook niet te bewijzen dat het niet zo is. Immers doe ik de bewering niet. Plus ik kan ook niet aantonen dat het niet zo is, moet ik soms alle reviews plaatsen waarin men niet noemt dat men het geld niet heeft terug gekregen?
Dat er negatieve reviews zijn ontken ik ook zeker niet. Duidelijk is dat er al jarenlang van alles misloopt betreffende bestellingen die niet geleverd kunnen worden, communicatie die tergend langzaam is en/of late terugbetalingen. Dat (als bedrijf je zaken niet op orde hebben) is echter een belangrijk verschil met
nooit je geld terugkrijgen.
Overigens ben je met je opmerking nu echt op de man bezig, dat is nergens voor nodig en maakt je verhaal ook niet echt sterker. Hou het aub bij inhoudelijke argumenten.

[...]
Ja, dat lees je terug in posts zoals dit topic en andere topics. Van mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om te omschrijven dat ze hun geld niet terugkrijgen, dat ze liegen, bedriegen, en niet thuis geven als men hun geld terug wil.
[...]
BOOS doet dat vaak genoeg aan de hand van wat e-mailtjes.
Niet op basis van een aantal mailtjes. Dat kan een aanleiding zijn, waarna uit voldoende aantoonbaar bewijs men kan besluiten er een item over te maken.
Oh, een middagje rechten gestudeerd? De waarschuwing die Tweakers erbij zet in de pricewatch is dan ook "smaad en laster"? Mijn mening is gebaseerd op aantoonbare feiten (leugens -> geldschade -> dus oplichting.) Gezien de vele klachten is het niet zo heel raar om aan te nemen dat ze hun criminele praktijken niet beperken tot talloze oplichterspraktijken naar consumenten toe. Denk je dat ze de eersten zijn?
Het gaat om de beweringen die jij doet, maar niet bewijst. Zomaar zaken ¨bedenken" en deze spuien op het internet kán smaad en laster zijn. Ik zeg enkel: pas daar mee op. Of je hier mee door gaat moet je zelf weten natuurlijk.
Ik ben geen slachtoffer van ze.
En ik vind het bijzonder dat Tweakers het "doxxen" noemt als de informatie van die CEO gewoon online publiekelijk beschikbaar is. Op hun eigen website, op LinkedIn, via Google, via de KVK.
Lage standaarden om de geldkas te spekken. Helder.
Dat iets publiekelijk vindbaar is, maakt niet dat het géén doxxing is. Je lijkt doelbewust met een soort witch-hunt bezig. Nergens voor nodig en ik kan me goed voorstellen dat Tweakers dat niet wil faciliteren.
[
Voor 6% gewijzigd door
Steephh op 02-02-2023 23:26
]