"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 10-10-2022 14:48 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 10-10-2022 16:46 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
edit: Zie net dat dit een vervolg is van het vorige topic, waar ik wel zelf het vinkje had gezet. Top!
[ Voor 31% gewijzigd door Toff op 10-10-2022 22:23 ]
Zou tweakers al de primeday-prijzen uitgelezen hebben somehow?
Voorbeeld: bx500 1tb aan 61,99 euro: uitvoering: Crucial BX500 1TB
https://www.instagram.com/anafollotofbricks/
Idem. De prijzen zullen al bekend zijn aan de backend.betaplayer schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:29:
Ik krijg van verschillende SSD's notificaties via Tweakers dat ze in prijs gezakt zijn op amazon.nl, als ik ernaartoe surf: lijkt de prijs wél normaal te zijn.
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Viel mij ook al op. Beetje flauw.Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:32:
Nieuwe tactiek van Amazon.de, de Prime Early Access verbergen voor Nederlanders? Met de directe link kom je er wel maar op de homepage en in de app zie je er niks van...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heb je daarvoor Prime DE abbo voor nodig of werkt je NL Prime daar ook? (ik weet dat verzending dus niet grats ex DE.Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:32:
Nieuwe tactiek van Amazon.de, de Prime Early Access verbergen voor Nederlanders? Met de directe link kom je er wel maar op de homepage en in de app zie je er niks van...
Je NL'se Prime werkt alleen in Nederland. Een Duits Prime-account afsluiten kan vziw. niet meer.Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:49:
[...]
Heb je daarvoor Prime DE abbo voor nodig of werkt je NL Prime daar ook? (ik weet dat verzending dus niet grats ex DE.
Tweakers Discord
Ik heb al meer dan 10 jaar een Duits prime account en nooit overgezetYorinn schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:53:
[...]
Je NL'se Prime werkt alleen in Nederland. Een Duits Prime-account afsluiten kan vziw. niet meer.
Daarom zei ik ook niet meer.Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:00:
[...]
Ik heb al meer dan 10 jaar een Duits prime account en nooit overgezetPlaats ca. 120 bestellingen per jaar daar
Tweakers Discord
[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 11-10-2022 08:23 ]
Hetzelfde hier, en ik zie die Prime aanbiedingen ook nietPhusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:00:
[...]
Ik heb al meer dan 10 jaar een Duits prime account en nooit overgezetPlaats ca. 120 bestellingen per jaar daar
Soms als je daarna nog eens naar de link gaat komt het wel naar voren. Net als dat als je naar amazon.de gaat en dan op de banner klikt je een niet werkende redirect krijgt.De_Daapse schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:24:
[...]
Hetzelfde hier, en ik zie die Prime aanbiedingen ook niet
Dit is ook een 'probleem' wanneer je op amazon.de gebruik wil maken van 'abonneren en besparen'.De_Daapse schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:24:
[...]
Hetzelfde hier, en ik zie die Prime aanbiedingen ook niet
:fill(white):strip_exif()/f/image/qb4e6NEgmNNjfYa7PBizOtxL.png?f=user_large)
Workaround: Een Amazon afhaallocatie in Duitsland als het verzendadres aan je adresboek toevoegen, selecteren en de taal instellen op iets anders dan Nederlands (lees: Duits of Engels). Dan zie je alle Prime Day-deals en kun je 'abonneren en besparen' artikelen (makkelijk) vinden. En niet vergeten om bij het bestellen het juiste (Nederlandse) bezorgadres te selecteren.
Nee hoor, heb ik ook al jaren maar zie geen aanbiedingen buiten via de directe link naar die paigna.MarcelMrrs schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:53:
[...]
Dit is ook een 'probleem' wanneer je op amazon.de gebruik wil maken van 'abonneren en besparen'.
Workaround: Een Amazon afhaallocatie in Duitsland als het verzendadres aan je adresboek toevoegen, selecteren en de taal instellen op iets anders dan Nederlands (lees: Duits of Engels). Dan zie je alle Prime Day-deals en kun je 'abonneren en besparen' artikelen (makkelijk) vinden. En niet vergeten om bij het bestellen het juiste (Nederlandse) bezorgadres te selecteren.
Hue White Ambiance voor zo'n 12,50 per stuk bij 4-pack. Hoewel het wel een vage ad is. 800 lumen? Maar bij beschrijving staat 570lm.
Verder niet heel veel spannends.
[ Voor 8% gewijzigd door ManiacsHouse op 11-10-2022 10:25 ]
Bij jouw voorbeeld krijg ik wel de prijs van 61,99, met daarachter het Prime vinkjebetaplayer schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:29:
Ik krijg van verschillende SSD's notificaties via Tweakers dat ze in prijs gezakt zijn op amazon.nl, als ik ernaartoe surf: lijkt de prijs wél normaal te zijn.
Offtopic: Zoals ook op de doos staat (en op de website van Philips)ManiacsHouse schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:24:
https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
Hue White Ambiance voor zo'n 12,50 per stuk bij 4-pack. Hoewel het wel een vage ad is. 800 lumen? Maar bij beschrijving staat 570lm.
Verder niet heel veel spannends.
Lichtsterkte in lumen bij 4000 K : 830 lm
Lichtsterkte in lumen bij 2700 K (standaardinstelling): 570 lm
Verder lijkt dit me een prima deal als je interesse heb in Hue lampen.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
- garmin hrm pro: €76
- garmin hrm dual: €42
- polar h10: €72 Ook goedkoper verkrijgbaar bij belsimpel (kleine maat) en ook al eerder goedkoper geweest zie ik.
https://www.amazon.nl/HRM...&ref_=pd_gw_deals_ct&th=1
https://www.amazon.nl/HRM...rm+dual%2Caps%2C77&sr=8-3
https://www.amazon.nl/Pol...a-869981284067&th=1&psc=1
[ Voor 4% gewijzigd door pukvg op 11-10-2022 11:39 ]
Voorraad gaat wel behoorlijk hard
https://www.amazon.nl/Sam..._img_1_832797af_dt_sl7_8c
Bijvoorbeeld:
Elgato Stream Deck MK.2 Studiocontroller, 15 macrotoetsen, activeren van actie in apps en software zoals OBS, Twitch, YouTube en anderen, voor Mac en pc, zwart https://amzn.eu/d/d0SZtuy
[ Voor 44% gewijzigd door DoctorBazinga op 11-10-2022 15:29 ]
uitvoering: Vogel's Base 45 M Turn 180 Wall Mount 32-55"
Ook deze tilt versie is ook verlaagd:
uitvoering: Vogel's Base 15 L Tilt Wall Mount 40-65"
Wel zijn eerder deze prijzen lager geweest.
Voor wie nog een snelle 250GB SDXC nodig heeft :
uitvoering: Sandisk Ultra UHS-I SDXC-kaart 256GB
Amazon Prime Early Access: Apple TV 4K Available at Near Record-Low Price of $109.99
Zit idd niet veel goeds bij.Greatsword schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:37:
Waar blijven dit soort aanbiedingen hier? Dit is toch wel het meest treurige "aanbiedingen topic" van de afgelopen jaren.![]()
Amazon Prime Early Access: Apple TV 4K Available at Near Record-Low Price of $109.99
Enige wat een goede aanbieding voor mij was is de Garmin Varia van 180 naar 125 die ik direct gekocht heb
https://www.amazon.nl/Rad...ccess%2C65&sr=1-1-catcorr
Dat was de deal waar ik op aan het wachten was, moest die in een van de Europese amazon's komen, maar niets interessant idd.Greatsword schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:37:
Waar blijven dit soort aanbiedingen hier? Dit is toch wel het meest treurige "aanbiedingen topic" van de afgelopen jaren.![]()
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Maar Ik kwam deze tegen: een 2000w elektrische convectorkachel voor €22,99. Dat is een prima prijs in vergelijking met elders, waar de prijzen voor deze stroomvreters in de afgelopen 6 weken enorm gestegen (lees: 2-3x duurder) zijn.
prima aanbieding voor 199
Afgelopen jaren amper bijzondere aanbiedingen, ben benieuwd of het dit jaar beter wordt.Montoya200x schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:33:
Komt er dit jaar weer een apart topic voor de Amazon Prime Days, die vanavond na middernacht al begint?
Ben zelf de Belgische prime deals aan het bekijken. Die wat om 12u vannacht starten, zijn in ieder geval niks bijzonder. Heel veel troep bij.Greatsword schreef op maandag 10 juli 2023 @ 19:35:
[...]
Afgelopen jaren amper bijzondere aanbiedingen, ben benieuwd of het dit jaar beter wordt.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Als je wil, mag je een topic maken. In verband met persoonlijke omstandigheden heb ik er zelf geen tijd voor dit jaar.Montoya200x schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:33:
Komt er dit jaar weer een apart topic voor de Amazon Prime Days, die vanavond na middernacht al begint?
Tweakers Discord
Tweakers Discord
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat. (Inhoudelijke) discussies over de producten is dus niet de bedoeling.
* Discussies over verzending van producten en de (geo)restricties hierop.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder)
* Shopervaringen (Hiervoor hebben we Shopreview.tweakers.net)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sS71FNFDJUlY0QlcgD7XsxX9.png?f=user_large)