Amazon Prime Day 2022 (12 en 13 juli) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 49.186 views

Onderwerpen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPcybNIBgmglVod_ajH7wIj7CxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3ot22LGRJZuY3TE4dVOdAa5p.png?f=user_large

Zoals voorgaande jaren is er vanaf morgen weer een Amazon Prime Day. Laten we dit topic gebruiken om aanbieidingen te delen. :)

Meer info is te vinden op de website van Amazon zelf: https://www.amazon.nl/primeday

Of een van de andere Amazons:
Spanje: https://www.amazon.es/primeday
Engeland: https://www.amazon.co.uk/primeday
Frankrijk: https://www.amazon.fr/primeday
Italië: https://www.amazon.it/primeday
Duitsland: https://www.amazon.de/primeday
Zweden: https://www.amazon.se/-/en/primeday/

Algemene discussies over Amazon Prime kunnen terecht in Amazon Prime in Nederland

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 11-07-2022 13:08 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

https://www.amazon.se/ lijkt ook mee te doen! :) Ik ben heel benieuwd of er dit jaar nog wat nette gadgets voorbijkomen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb hier eerder nooit naar omgekeken. Is dit een daadwerkelijk goede actieperiode, en zou je dit bijvb. kunnen vergelijken met kortingen die je ook op Black Friday kan vinden?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:38:
Ik heb hier eerder nooit naar omgekeken. Is dit een daadwerkelijk goede actieperiode, en zou je dit bijvb. kunnen vergelijken met kortingen die je ook op Black Friday kan vinden?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:28
ThunderNet schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:35:
https://www.amazon.se/ lijkt ook mee te doen! :) Ik ben heel benieuwd of er dit jaar nog wat nette gadgets voorbijkomen.
Zweedse pagina is van de betere deals? Want in Italie of Spanje wil er nog weleens iets scherpers geprijsd zijn maar Zweden is nieuw voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 22:15

TradeMarkNL

Videoproducer
Zweden bezorgt toch niet buiten Zweden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

TradeMarkNL schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:24:
Zweden bezorgt toch niet buiten Zweden?
geen ervaring mee met verzenden van amazon.se naar buiten zweden, maar ik kon net wel een Nederlands adres invullen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:38:
2 jaar geleden behoorlijk veel leuke deals gescoord, vorig jaar was het helaas zwaar ruk. Door de hoge inflatie, teruglopende verkopen en het lage consumentenvertrouwen verwacht ik dit jaar wat meer prijsknallers om mensen over de streep te trekken. Ben benieuwd 8)

Vergeet niet om nu alvast een gratis prime trial af te sluiten voor NL, DE, UK, FR, ES en IT.

[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 11-07-2022 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:59
Polen bestaat tegenwoordig ook ;)
https://www.amazon.pl/primeday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Even bij Spanje gekeken. Die echoschermpjes met camera of deurbel zijn wel goedkoop zeg (zonder primeday vind ik de prijzen al goedkoop, ik dacht dat dat allemaal duurder was :p, maar nu heb je die voor een paar tientjes).

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 11-07-2022 15:16 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:10
Marzman schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:15:
Even bij Spanje gekeken. Die echoschermpjes met camera of deurbel zijn wel goedkoop zeg (zonder primeday vind ik de prijzen al goedkoop, ik dacht dat dat allemaal duurder was :p, maar nu heb je die voor een paar tientjes).
Ja had ik beter kunnen kiezen als Google Home, maar ja als je eenmaal locked in bent... Zien er ook beter uit vind ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Phusebox schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:16:
[...]

Ja had ik beter kunnen kiezen als Google Home, maar ja als je eenmaal locked in bent... Zien er ook beter uit vind ik.
Dat is wel een beetje wat met tegenhoudt eigenlijk (vendorlock van Amazon), het ziet er inderdaad ook wel goed uit.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik hoop vooral op een herhaling van vorig jaar :+. Maar goed, dat zal wel niet - oneindig geluk gehad. Er zijn een paar dingen waar ik momenteel naar kijk; wat gereedschap, eventueel wat elektronica (webcam, microfoon, dat soort geneuzel). Als er echt wat moois langskomt dan schaf ik wat aan, zo niet, dan niet. Vond vorig jaar op een paar dealtjes na niet heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 16:44
Thomas schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:40:
Ik hoop vooral op een herhaling van vorig jaar :+. Maar goed, dat zal wel niet - oneindig geluk gehad. Er zijn een paar dingen waar ik momenteel naar kijk; wat gereedschap, eventueel wat elektronica (webcam, microfoon, dat soort geneuzel). Als er echt wat moois langskomt dan schaf ik wat aan, zo niet, dan niet. Vond vorig jaar op een paar dealtjes na niet heel bijzonder.
Bosch gereedschap komt behoorlijk vaak voorbij. Soms wel iets duurder, maar overall valt prijsverschil wel mee.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Aangezien alle Amazons andere deals met andere prijzen hanteren gebruik ik https://keepa.com/#!deals om straks de goedkoopste EU winkel te vinden, volgens mij verzenden ze allemaal wel naar NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ernemmer schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:47:
Aangezien alle Amazons andere deals met andere prijzen hanteren gebruik ik https://keepa.com/#!deals om straks de goedkoopste EU winkel te vinden, volgens mij verzenden ze allemaal wel naar NL.
Je moet dan ook een prime abbo hebben bij de andere Amazon sites anders heeft het weinig zin om te vergelijken tijdens prime day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Ike. schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:04:
[...]

Je moet dan ook een prime abbo hebben bij de andere Amazon sites anders heeft het weinig zin om te vergelijken tijdens prime day.
huh? :?
Je bent toch 'vanzelf' prime bij die 'andere Amazons'?
Als ik wat in mijn mandje gooi op .co.uk dan betaal ik zelfs de prijs ex VAT. (zakelijk)

[ Voor 12% gewijzigd door paQ op 11-07-2022 17:24 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
paQ schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:23:
[...]

huh? :?
Je bent toch 'vanzelf' prime bij die 'andere Amazons'?
Als ik wat in mijn mandje gooi op .co.uk dan betaal ik zelfs de prijs ex VAT. (zakelijk)
Nee, die moet je voor elk land individueel afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Voor de meeste aanbieding hebben je toch niet eens Prime nodig en is dan ook te koop met korting voor mensen zonder Prime?

Edit: Ja ik was al bang dat dit een domme opmerking van mijzelf ging worden haha, maar dacht 2 jaar geleden toch redelijk geslaagd te zijn met aantal dingen terwijl ik geen Prime had, maar goed.

[ Voor 54% gewijzigd door Mau_Maus op 11-07-2022 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mau_Maus schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:41:
Voor de meeste aanbieding hebben je toch niet eens Prime nodig en is dan ook te koop met korting voor mensen zonder Prime?
Ik heb er eentje aangeklitk en die is wel exclusief voor prime (die echo met camera waar ik het over had :p ), dus misschien moet je voor de betere deals prime hebben. Maar misschien kun je dan per land wel een gratis maandje prime nemen? :p

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
Prime Days, de naam zegt het al, is voor Prime leden of om mensen over te halen Prime lid te worden. Dus ja, je hebt voor (nagenoeg) alle aanbiedingen Prime nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

TradeMarkNL schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:37:
[...]

Correct.

Ben net van UK naar NL verhuisd, trust me, been there done that.

Vooralsnog laat ik mijn UK abbo gewoon aflopen (had net een jaar vooruit betaald in Maart :/ ) en dan is t klaar, tenzij Amazon NL ineens geniaal wordt, maar in vgl met UK vind ik het maar helemaal niks, heb na maand dan ook Prime NL stopgezet.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

TradeMarkNL schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:37:
[...]

verhip, ik zie het nu idd bij de aanbiedingen van de echo.
In Duitsland wel 19,99, in NL moet ik eerst prime lid worden.
Naja, weer wat geleerd :)

Nou dan moet ik hopen dat .de morgen de Nest Protect in de aanbieding gooit, want op .co.uk zijn ze momenteel dezelfde prijs als bij Mediamarkt met nieuwsbriefkorting (Alleen dan haast nergens op voorraad, of voldoende op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
paQ schreef op maandag 11 juli 2022 @ 18:07:
[...]

verhip, ik zie het nu idd bij de aanbiedingen van de echo.
In Duitsland wel 19,99, in NL moet ik eerst prime lid worden.
Naja, weer wat geleerd :)

Nou dan moet ik hopen dat .de morgen de Nest Protect in de aanbieding gooit, want op .co.uk zijn ze momenteel dezelfde prijs als bij Mediamarkt met nieuwsbriefkorting (Alleen dan haast nergens op voorraad, of voldoende op voorraad)
Ja die nest protect bij MediaMarkt. Pff aanbieding hebben en dan je bestelling annuleren. Bestel ik nooit meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
In veel gevallen kun je een proefabonnement van 30 dagen krijgen op Prime, als je op het desbetreffende account nog geen Prime hebt gehad. Zeg je die na bezorging gewoon weer op.

[ Voor 3% gewijzigd door TradeMarkNL op 11-07-2022 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:11
Er is een sweepstake/loting waar je je gratis voor kunt inschrijven. Voorwaarden staan wel op site/app. Ik realiseer me dat dit geen aanbieding is, maar ik meld het toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 12:09
TradeMarkNL schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:00:
In veel gevallen kun je een proefabonnement van 30 dagen krijgen op Prime, als je dat op het desbetreffende account nog niet hebt gehad. Zeg je die na bezorging gewoon weer op.
Kan je de aanbiedingen zien zonder prime-account morgen?

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
betaplayer schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:42:
[...]

Kan je de aanbiedingen zien zonder prime-account morgen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Vrees dat ik nu toch een hele blonde vraag ga stellen.
Maar ik heb Amazon Prime. Na het nodige geklungel ben ik er achter dat dat Prime van Amazon.nl is. Hoe kan ik dan (bijvoorbeeld) op Amazon.de Prime afsluiten? Want als ik daar inlog en naar Prime ga, krijg ik een verwijzing naar Prime op Amazon.nl. :?

Moet ik dan een nieuw account aanmaken op Amazon.de of zo?

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pietervs schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:28:
Vrees dat ik nu toch een hele blonde vraag ga stellen.
Maar ik heb Amazon Prime. Na het nodige geklungel ben ik er achter dat dat Prime van Amazon.nl is. Hoe kan ik dan (bijvoorbeeld) op Amazon.de Prime afsluiten? Want als ik daar inlog en naar Prime ga, krijg ik een verwijzing naar Prime op Amazon.nl. :?

Moet ik dan een nieuw account aanmaken op Amazon.de of zo?
Jep dat laatste. Met een ander e-mailadres en misschien ook betaalmethode... Waarschijnlijk heb je ook even een Duits adres nodig om het account aan te maken, denk dat ze daar tegenwoordig ook naar kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 11-07-2022 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:55
Phusebox schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:31:
[...]

Jep dat laatste. Met een ander e-mailadres en misschien ook betaalmethode... Waarschijnlijk heb je ook even een Duits adres nodig om het account aan te maken, denk dat ze daar tegenwoordig ook naar kijken.
Dat is helemaal niet nodig.
Je hebt volgens mij alleen een factuuradres nodig buiten Nederland. Je afleveradres kan wel gewoon Nederlands zijn.

Mocht je dat willen dan zijn er wel random adres generators te vinden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jaspermeul schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:42:
[...]

Dat is helemaal niet nodig.
Je hebt volgens mij alleen een factuuradres nodig buiten Nederland. Je afleveradres kan wel gewoon Nederlands zijn.

Mocht je dat willen dan zijn er wel random adres generators te vinden online.
Dat zeg ik toch niet dat je afleveradres niet in Nederland kan zijn. Enkel dat je even (tijdelijk) een Duits adres nodig hebt om het account te maken.

En op hetzelfde e-mailadres gaat ook niet, want je kunt maar in 1 regio prime hebben per e-mailadres

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 13:59
Bark_At_The_Cat schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:42:
Er is een sweepstake/loting waar je je gratis voor kunt inschrijven. Voorwaarden staan wel op site/app. Ik realiseer me dat dit geen aanbieding is, maar ik meld het toch even.
Idd leuke extra kans. Voor de mensen die 30 dagen prime willen proberen een leuke kans. Let wel op: de bekendmaking van de winnaars is pas in week 33 (15 augustus). Lidmaatschap is dan nog een vereiste voor de prijzen. Het is dus niet binnen de 30 dagen mogelijk, betaal je feitelijk 2.99 extra voor deelname. Slimme constructie van Amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
Phusebox schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:44:
[...]

Dat zeg ik toch niet dat je afleveradres niet in Nederland kan zijn. Enkel dat je even (tijdelijk) een Duits adres nodig hebt om het account te maken.

En op hetzelfde e-mailadres gaat ook niet, want je kunt maar in 1 regio prime hebben per e-mailadres
Het gaat mij om dat er volgens jou een extra account nodig is. Dat is niet zo. Heb Prime lopen op 4 landen op 1 account. Zojuist zelfs weer de Duitse versie erbij aangeschaft.

Voor het aanschaffen van Prime zal je even tijdelijk een juist ‘adres’ moeten hebben wat geaccepteerd wordt in dat land. Bv geen Nederlands adres in Duitsland maar Duits, Italiaans of dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 16:44
TradeMarkNL schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:00:
In veel gevallen kun je een proefabonnement van 30 dagen krijgen op Prime, als je op het desbetreffende account nog geen Prime hebt gehad. Zeg je die na bezorging gewoon weer op.
Agh, en mocht je geen proefabonnement meer kunnen krijgen dan is die €2,99 ook wel te overzien. Je krijgt er veel voor terug, zoals gratis Games, Twitch abbo, prime video en gratis verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
jaspermeul schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:50:
[...]

Het gaat mij om dat er volgens jou een extra account nodig is. Dat is niet zo. Heb Prime lopen op 4 landen op 1 account. Zojuist zelfs weer de Duitse versie erbij aangeschaft.

Voor het aanschaffen van Prime zal je even tijdelijk een juist ‘adres’ moeten hebben wat geaccepteerd wordt in dat land. Bv geen Nederlands adres in Duitsland maar Duits, Italiaans of dergelijke.
Dan heb je geluk of ik pech. Want ik kan geen prime nemen op mijn account in een ander land want dan wordt mijn prime in Duitsland opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Phusebox schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:52:
[...]

Dan heb je geluk of ik pech. Want ik kan geen prime nemen op mijn account in een ander land want dan wordt mijn prime in Duitsland opgeheven.
Sterker nog: als ik op Amazon.de ingelogd ben met mijn account word ik verwezen naar de Nederlandse Amazon Prime als ik daar een Prime abbo probeer te nemen.

Dus toch maar apart accountje aanmaken.

Dank voor de info, @Phusebox en @jaspermeul

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
Pietervs schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:55:
[...]

Sterker nog: als ik op Amazon.de ingelogd ben met mijn account word ik verwezen naar de Nederlandse Amazon Prime als ik daar een Prime abbo probeer te nemen.

Dus toch maar apart accountje aanmaken.

Dank voor de info, @Phusebox en @jaspermeul
Ik kon die optie wegklikken en had helemaal onderaan de pagina iets staan van:
Neem Prime in een ander land.
Jullie die optie niet? Dan zal ik wel geluk hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:02
grote_oever schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:51:
[...]

Agh, en mocht je geen proefabonnement meer kunnen krijgen dan is die €2,99 ook wel te overzien. Je krijgt er veel voor terug, zoals gratis Games, Twitch abbo, prime video en gratis verzenden.
Morgen vanwege Prime Day de volgende extra games te claimen:

Mass Effect Legendary Edition
Need for Speed™ Heat
GRID™ Legends
Star Wars™ Jedi Knight — Jedi Academy™
Star Wars™ Republic Commando™
Star Wars™ Jedi Knight II — Jedi Outcast™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Eerste keer dat ik meekijk naar Prime Day.. moet ik opblijven tot 00:00 of kan ik ook gewoon tot morgenochtend wachten qua voorraden etc.?

[ Voor 7% gewijzigd door LAD93 op 11-07-2022 23:00 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LAD93 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 23:00:
Eerste keer dat ik meekijk naar Prime Day.. moet ik opblijven tot 00:00 of kan ik ook gewoon tot morgenochtend wachten qua voorraden etc.?
Het wisselt. Start om 00.00.
Prijzen zijn een aantal uur geldig voor bepaalde producten, voor andere zijn de prijzen beide hele dagen geldig.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:52
Bark_At_The_Cat schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:42:
Wel een beetje tricky, met een beetje pech komt Donnie een frietje voor je bakken of staan Nick en Simon voor de deur 😅
Hoofdprijzen (“Hoofdprijzen”)
• 1x VIP Passe-partout voor 2 personen voor alle intieme concerten van de Amsterdamse Zomer aangeboden door Bas Smit (“Passe-partout”)
• 1x Thuisconcert met Nick & Simon (“Thuisconcert”)
• 1x Donnie maakt speciaal voor jou bij je thuis een frietje voor je klaar (“Frietje met Donnie”)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 20:54

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Torgo schreef op maandag 11 juli 2022 @ 23:07:
[...]

Wel een beetje tricky, met een beetje pech komt Donnie een frietje voor je bakken of staan Nick en Simon voor de deur 😅

[...]
Hoop dat ze ook een tijdmachine in de aanbieding hebben:
Aanvullende voorwaarden hoofdprijzen
VIP-kaarten Amsterdamse Zomerconcerten
• De winnaar ontvangt voor ieder concert van ‘De Amsterdamse Zomer’ in juli en augustus 2022 een kaartje voor zichzelf (niet overdraagbaar) en 1 extra gast, inclusief een VIP arrangement ter waarde van € 25,- per concert.
• Het extra kaartje is alleen geldig indien de winnaar zelf ook bij het concert aanwezig is.
• De winnaar van het passe-partout is beschikbaar op 8 juli 2022 voor het in ontvangst nemen van de prijs.

Thuisconcert Nick & Simon
• Het Thuisconcert vindt plaats op 6 juli 2022 na 17:00 uur.
• De winnaar gaat ermee akkoord dat het Thuisconcert wordt georganiseerd op zijn of haar thuisadres. Het Thuisconcert mag niet worden georganiseerd in een tent, hal, cafe of openbare ruimte.
• Er mogen, afhankelijk van de beschikbare ruimte, maximaal 20 personen bij het Thuisconcert aanwezig zijn.

Rapper Donnie komt de beste frietjes bakken
• De winnaar van frituren met Donnie is beschikbaar op 7 juli 2022 voor het in ontvangst nemen van de prijs.
• De winnaar gaat ermee akkoord dat de actie wordt georganiseerd (in de buurt van) zijn of haar thuisadres.
Edit: Oh, een stukje hoger staat dit:
3. De inschrijving voor de 3 hoofdprijzen opent op 16 juni 2022 om 00:01 CET en sluit op 3 juli 2022 om 23:59 uur CET.
4, De inschrijving voor de overige prijzen opent op 16 juni 2022 om 00:01 CET en sluit op 13 juli 2022 om 23:59 uur CET.
[…]
6. De winnaars van de hoofdprijzen worden door Amazon gebeld op 4 en/of 5 juli 2022. De prijswinnaars van de overige prijzen worden door Amazon in week 33 gebeld. Winnaars worden gebeld op het door de betreffende deelnemer bij Amazon opgegeven telefoonnummer.
Dus als je nu pas meedoet, hoef je niet bang te zijn voor Nick & Simon of Donnie :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ulster Seedling op 11-07-2022 23:13 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Hmmm. Alles wat ik op het oog had, is hetzelfde gebleven :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mielemuis
  • Laatst online: 10:45
paQ schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:10:
Hmmm. Alles wat ik op het oog had, is hetzelfde gebleven :/
Ik had een SSD in m'n mandje en die zijn wel serieus goedkoper geworden.
Oa Samsung en WD doen mee aan de prime days

https://amzn.eu/d/19OBCsZ
https://amzn.eu/d/aO4ujOl 2Tb is uitverkocht

[ Voor 3% gewijzigd door Mielemuis op 12-07-2022 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:12
*knip* Offtopic.

[ Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 12-07-2022 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04 13:04
Hoi allemaal,

Eerste keer dat ik hiervoor op blijf voor Prime Days. Kort vraagje, ik zoek iets voor mijn vrouw maar als het nu niet online staat, kan ik er dan vanuit gaan dat het de komende 2 dagen ook niet in de aanbieding komt? Of veranderd het aanbod meerdere keren per dag?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
kansloze schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:25:
Hoi allemaal,

Eerste keer dat ik hiervoor op blijf voor Prime Days. Kort vraagje, ik zoek iets voor mijn vrouw maar als het nu niet online staat, kan ik er dan vanuit gaan dat het de komende 2 dagen ook niet in de aanbieding komt? Of veranderd het aanbod meerdere keren per dag?

Alvast bedankt!
Wisseld. Acties veranderen om de zoveel uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-05 18:01
De Lenovo G34w-10 staat @ Amazon DE nogal goedkoop te koop. 329 euro, komt op 338 wanneer je deze laat bezorgen in .NL. Op dit moment @ pricewatch is de goedkoopste prijs 504.95 incl verzending.

Edit: je moet er wel even op wachten, levering ergens achterin juli.

Edit2: Mmm.. ondertussen richting 392,78 -- dat was wel een hele kleine voorraad dan =)

[ Voor 24% gewijzigd door pushnoi op 12-07-2022 00:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-06 12:52

Zyron

BWRAAAAP

Mielemuis schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:18:
[...]

Ik had een SSD in m'n mandje en die zijn wel serieus goedkoper geworden.
Oa Samsung en WD doen mee aan de prime days

https://amzn.eu/d/19OBCsZ
https://amzn.eu/d/aO4ujOl
Die WD (onderste link) is een hele fijne tip voor de PS5. Dank en ik hoop dat anderen er ook wat aan hebben!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:59:
[...]

Need for Speed™ Heat
GRID™ Legends
Ik zie deze games nog niet verschijnen op https://gaming.amazon.com/home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@magnifor Staan een paar flinke titels tussen (y) maar volgens mij moet je voor die games een Amazon applicatie/launcher installeren, althans zoiets heb ik gelezen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:21
Leuk prijsje voor deze Bosch Blauw schuurmachine

https://www.amazon.de/dp/B01FJ8OH3S

€94 bij Amazon.de

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 00:17
Zelf niet nodig maar Sandisk aanbiedingen zijn niet verkeerd. oa; voor €19,99 SanDisk Extreme PRO 128 GB MicroSDXC UHS‐I:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:58
Kan deze specifieke niet terugvinden in de pricewatch om te vergelijken. Alleen de extreme zonder pro.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
  • Laatst online: 10:45
Zyron schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:37:
[...]

Die WD (onderste link) is een hele fijne tip voor de PS5. Dank en ik hoop dat anderen er ook wat aan hebben!
Hoop dat je niet te lang gewacht hebt, want de 2Tb is nu al uitverkocht...
Samsung is er nog wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Mielemuis op 12-07-2022 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Helaas geen nest protects in dr aanbieding. Kwam wel deze tegen
https://www.amazon.nl/NA-...id=pla-596123726774&psc=1

hele strakke prijs (maar geen nest protect :') )

[ Voor 62% gewijzigd door paQ op 12-07-2022 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo heb in ieder geval de nieuwe Kindle Paperwhite gekocht, ik wilde van de week eigenlijk al de "normale" halen maar aangezien de Signature Edition nu 50 Euro goedkoper was. Die maar gekocht :D

https://amzn.eu/d/cSgT8bf

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-06 07:56
NVME SSD's en bijvoorbeeld de Bose 700 hebben een mooie korting op de duitse prime.

Voorbeeld:

WD Black

Bose 700 ANC

*Kleine edit de WD black is zelfs de versie met heatsink. Zonder is hij zelfs nog goedkoper.

[ Voor 9% gewijzigd door TopsNL op 12-07-2022 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:29

Oekol

waka waka hey hey

Sempy schreef op maandag 11 juli 2022 @ 22:59:
[...]

Need for Speed™ Heat
GRID™ Legends
Hoe claim je dit dan? En waarop speel je dit dan? Console, pc? Dreamcast?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:06
temp00 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:50:
@magnifor Staan een paar flinke titels tussen (y) maar volgens mij moet je voor die games een Amazon applicatie/launcher installeren, althans zoiets heb ik gelezen.
Sommige Prime games zitten in de AMZ launher, maar de meeste major games niet. Genoemde titels zullen vrijwel zeker op Origin geclaimd moeten worden zodra ze online komen. Geen idee overigens wanneer precies.

EDIT: staan online: MELE, NFS & GRID via Origin en StarWars via AMZ launcher.

[ Voor 7% gewijzigd door mtr33 op 12-07-2022 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 00:17
harley schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 06:25:
[...]

Kan deze specifieke niet terugvinden in de pricewatch om te vergelijken. Alleen de extreme zonder pro.
pricewatch: Sandisk Extreme Pro 128GB microSDXC UHS-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oeh die Amazon Fire Stick 4k Max is in de aanbieding, ik twijfel omdat het geen Android OS is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackah
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-05 18:52
G_Dragon schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:01:
Oeh die Amazon Fire Stick 4k Max is in de aanbieding, ik twijfel omdat het geen Android OS is.
Doen. Vorige maand gekocht (want zit F1TV app op) en heel tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Blackah schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:03:
[...]

Doen. Vorige maand gekocht (want zit F1TV app op) en heel tevreden over!
Ik kan geen topic vinden van de Fire Stick 4k Max dus vraag het jou even, kan je ook losse APK's installeren net zoals je bij Android kan?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackah
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-05 18:52
G_Dragon schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:04:
[...]

Ik kan geen topic vinden van de Fire Stick 4k Max dus vraag het jou even, kan je ook losse APK's installeren net zoals je bij Android kan?
Kan ja.. Moet je even googelen. Genoeg online over te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:02
Oekol schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 07:50:
[...]

Hoe claim je dit dan? En waarop speel je dit dan? Console, pc? Dreamcast?
Even de zoekfunctie gebruiken op de site van Prime Gaming als je ze niet direct ziet staan.

Ik heb zojuist de 3 Star Wars games geclaimed via de launcher van Amazon Gaming. Daarmee kan je ze ook op PC spelen.

De andere 3 games krijg je door ze aan je EA Origin account te koppelen (ook PC).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-06 16:14
Sempy schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:16:
[...]

Even de zoekfunctie gebruiken op de site van Prime Gaming als je ze niet direct ziet staan.

Ik heb zojuist de 3 Star Wars games geclaimed via de launcher van Amazon Gaming. Daarmee kan je ze ook op PC spelen.

De andere 3 games krijg je door ze aan je EA Origin account te koppelen (ook PC).
Vanmorgen vroeg (voor 09:00) waren deze games nog niet te claimen.. liep er zelf ook tegenaan. Nu staan ze gewoon in de lijst.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:35
https://www.amazon.nl/Not...-headphones/dp/B09HC6PSQP

Nothing ear (1) earphones met noise cancelling voor 59.99

Laagste price in de pricewatch is 75 euro. Geloof wel dat ze buggy kunnen zijn (vooral de eerste batch witte), maar voor deze prijs waag ik het erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjoep
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:32
LG Electronics 32GP850-B voor 309 op amazon.de, kwam op 314,19 voor verzending naar Belgie
https://www.amazon.de/dp/B08VRNQ4HY/

pricewatch
pricewatch: LG UltraGear 32GP850-B Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
*knip* Zie topicwaarschuwing

[ Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 12-07-2022 10:51 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:08
Voor de liefhebbers van robot stofzuigers.

Bij Amazon zijn de Ecovacs ind e aanbieding, inclusief het topmodel: https://www.amazon.nl/rob...cs%2Caps%2C58&sr=8-5&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:21
Weer een Bosch Blauw schuurmachine, deze keer een excenter.

https://www.amazon.fr/Bos...-GEX-125-1/dp/B00SPB9TXK/

Normaal rond de €95, nu excl. verzendkosten €65

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Corsair VENGEANCE DDR5 32GB (2x16GB) 5600MHz C36
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

2mnd geleden nog meer dan 300eur voor neergelegd, lijkt me zeer nette deal.

pricewatch: Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36
Amazon prijs: €184,90

[ Voor 28% gewijzigd door Yorinn op 12-07-2022 10:49 . Reden: PW link + aanbiedingsprijs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 01:48
Er zijn op Amazon NL mooie deals voor Netatmo producten. Juist de slimme rookmelder voor 47,99 euro gescoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik heb een aantal reacties naar de trashcan verplaatst. Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, is discussie over het omzeilen van georestricties niet de bedoeling op Tweakers.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Voor de minimalisten die wel Signal nodig hebben. De Punkt MP02 met 20% korting: https://www.amazon.nl/Pun...Simlockvrij/dp/B09K3ZTTPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-06 07:56
Een kleine toevoeging voor diegene die Mass Effect legendary edition hebben geclaimd maar niet in de games library zien op de desktop applicatie.

Ik kwam er net achter dat de EA App hem niet in de library laat zien maar de Origin App wel. Dus mocht je hem missen download Origins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Op Amazon is het Prime day (en morgen).

Ik zelf heb onder andere het volgende aangeschaft:

Eufy Doorbell Dual 189 eur (normaal 249)
Eufy Motion sensor 21 euro (normaal 30)
Eufy Entry / Door Sensor 20 eur (normaal 30)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als aanvulling op vorige reactie.

De Eufy bekabelde 2k deurbel versie (€111,99).

Heeft een lokale opslag en werkt NIET met de Homebase.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 12-07-2022 12:56 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 21:00
SONOFF ZigBee 3.0 USB Dongle nu voor €20 bij Prime.
Goed alternatief op de Conbee II Zigbee Stick.

https://www.amazon.nl/gp/product/B09KXTCMSC/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 22:02
DMS 11-delige pannenset van hoogwaardig roestvrij staal nu voor € 55,92 bij amazon.de normaal € 69,90 (NL € 71,07). Je moet wel het vinkje aanzetten voor de 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Wylana schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:00:
SONOFF ZigBee 3.0 USB Dongle nu voor €20 bij Prime.
Goed alternatief op de Conbee II Zigbee Stick.

https://www.amazon.nl/gp/product/B09KXTCMSC/
Is deze dongle beter dan de Conbee II?

Ik kan na een complete reset een aantal Zigbee devices niet meer reconnecten met mijn Conbee... volgens mij is dat een probleem van mijn stick. Een nieuwe 'host' zal dat ongetwijfeld oplossen, voor 2 tientjes lijkt me dat wel wat :P
Maar waar zit het verschil tussen beide in?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 21:00
Richh schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:19:
[...]

Ik kan na een complete reset een aantal Zigbee devices niet meer reconnecten met mijn Conbee... volgens mij is dat een probleem van mijn stick. Een nieuwe 'host' zal dat ongetwijfeld oplossen, voor 2 tientjes lijkt me dat wel wat :P
Geen idee. Ik heb diverse reviews en filmpjes gezocht en iedereen is er zeer tevreden over en raad hem aan als vervanger van de Conbee II stick.

Helaas zijn er nog geen reviews hier op tweakers.

Ik heb hem wel besteld omdat ie bijna 2x zo goedkoop is nu als de Conbee II Stick. Mocht hij niet goed werken, dan stap ik over. Maar ik denk dat hij wel goed is.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Calamarain
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 06:21
Richh schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:19:
[...]

De SONOFF CC2652P werkt bij mij uitstekend op een Raspberry Pi met Home Assistant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:11
Ik heb de Kindle Paperwhite 5 maar besteld voor €99,99 in deze sale. De basic Kindle die ik in 2020 op Prime Day heb gekocht heb ik vorig jaar verkocht omdat ik niet zo tevreden was over de felle witte backlight en de onmogelijkheid om een zwarte achtergrond te gebruiken (sue me).

Ik ben inmiddels niet zo'n ontzettende fan van Amazon meer, maar met zo'n prijs is het makkelijk kiezen tussen deze en de opties van Kobo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Deze 10,- ook maar even meegepakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76rNcERka2oVT_1Pzrx78osb0QA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y8KX91ivpUYJHKbtQZumGa4w.png?f=fotoalbum_large

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Calamarain
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 06:21
Greatsword schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:35:
Deze 10,- ook maar even meegepakt.
https://www.amazon.nl/b?node=28242344031

[ Voor 26% gewijzigd door Calamarain op 12-07-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Calamarain schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:38:
[...]

Heb je een link? Ik kan de promotie niet vinden op de pagina van cadeaubonnen.
https://www.amazon.nl/b?node=28242344031

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 12-07-2022 15:07 . Reden: Directe link naar aanbieding geplaatst zonder (mogelijke) referral. ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08-2024
De WD Elements 8 TB is te koop voor 164,90 in de NL shop. In de DE shop voor 139. Tijdens Black Friday 2020 aangeschaft in NL voor 123,66. Hier zat toen model WD80EDAZ-11TA3A0 in. Met "shucking" werkend gekregen in Synology NAS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier de Razer Kiyo Pro webcam besteld, ruim 30 euro onder de normale prijs voor 89 euro. Daarnaast het e.e.a. van Anker gekocht, ben wel fan van de kwaliteit van hun opladers, powerports en banks. Veel gaat met 30% korting weg.

Andere noemenswaardige aanbiedingen die ik langs heb zien komen zijn:

Sennheiser IE 300 in-ears voor 150 euro.

DJI Osmo pocket Prime Combo voor 149 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik hoop dat Nvidia Shield Pro nog tussen de acties gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
van veel artikelen mag je maar 1 per account kopen ...
als je hem annuleert, kan je hem dan weer opnieuw bestellen voor de prime prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:04:
[...]

Kan, zo heb ik TiViMate erop gezet terwijl die eigenlijk voor een Android stick was.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Het nodige aan Philips Hue artikelen zijn ook leuk geprijsd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Digisat
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-03-2024
G_Dragon schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:20:
Ik hoop dat Nvidia Shield Pro nog tussen de acties gaat komen :D
€ 169,99 op Amazon.de als prime-aanbieding….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• esdeboer
  • Niet online
Aggressor schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:22:
van veel artikelen mag je maar 1 per account kopen ...
als je hem annuleert, kan je hem dan weer opnieuw bestellen voor de prime prijs?
Ja dat kan, heb ik net gedaan met een anker powerbank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 20:51

CyberDonky

DealBytes

Leuk Telegramkanaal om in de gaten te houden! Hier komen allerlei (goeie) deals voorbij van de Amazon prime days.

Link: https://t.me/amazon_primedays

Amazon NL, DE, ES, IT, FR en UK.

[ Voor 17% gewijzigd door CyberDonky op 12-07-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:28

Ankh

|true

Xqlus1ve schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:37:
Het nodige aan Philips Hue artikelen zijn ook leuk geprijsd.
bij 2 producten krijg je zelfs extra korting!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-06 21:50
Niet relevant zie import kosten a 220.....

Voor degene die opzoek zijn naar een nieuwe allround monitor:

Samsung M8

https://www.amazon.com/SA...691[d]D&tag=theverge02-20
theguyofdoom schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:52:
[...]

$220.22 Shipping & Import Fees Deposit to Netherlands Details :+

[ Voor 35% gewijzigd door inbedrijf op 12-07-2022 14:57 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.

Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* Discussies over verzending van producten en de (geo)restricties hierop.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder)
* Shopervaringen (Hiervoor hebben we Shopreview.tweakers.net)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd.