Unify Open Source Released

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajdijkstra
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
Hoi, Unify Framework is vandaag Open Source gegaan. Unify is een Nieuw type framework dat het maken van software naar een heel nieuw paradigma brengt. Waarin je in het vorige paradigma veel verschillende lagen moet programmeren voor een werkende applicatie. Zijn in Unify de front end en back end geïntegreerd naar 1 geünificeerd model. Je applicatie is simpeler dan dat je ooit gezien hebt, Zonder dat je de kracht verliest want in je model heb je de beschikbaarheid tot alles wat je nodig hebt. Tables, Columns etc worden automatisch gecreëerd, En deze objecten kunnen dan weer gebruikt worden om deze naar het scherm te renderen, Op te maken, Events te geven, En Child van andere Unify objecten te maken. Je kan alle complexe operatie's uitvoeren die je in het MVC-model kan doen. Alle Operaties gaan via de webSocket, Je hebt ook beschikbaarheid over Node-js Modules en Javascript library's. Je kan Moderne Animatie's maken met javascript en die worden via css native graphics gerendered, En deze kan je dan weer met synchonious functies gebruiken, Je kan ook de css eigenschappen zelf aanpassen in een render loop. Kortom the sky is the limit, In Unify behoud je 1 Boom structuur met alleen maar  schone Unify object die de frontend en de backend gepresenteren.

https://unifyjs.org/

[ Voor 17% gewijzigd door kajdijkstra op 09-10-2022 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:20
curious Gebruik Van Hoofdletters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh Nieuw Nodejs Framework ?

Waarom moet alles dubbel op de zondag?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajdijkstra
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
MAX3400 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:42:
Euh Nieuw Nodejs Framework ?

Waarom moet alles dubbel op de zondag?
Het was niet Open source. En ik ben de maker van dit Framework en probeer wat bekendheid te genereren. Anders staat het maar wat weg te rotten op de server. Zonde..

[ Voor 22% gewijzigd door kajdijkstra op 09-10-2022 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Buiten dat het een rare naam is en dat je openingspost gewoon onleesbaar is omdat alles in één paragraaf staat, hoort dit gewoon in [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:50

g0tanks

Moderator CSA
Bedankt voor het delen, maar aangezien er geen concrete vraag of discussiewaarde is sluit ik het topic. Zoals @Oon aangeeft is er een aangewezen topic voor het delen van zelfgemaakte software.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.