Nieuw Nodejs Framework

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajdijkstra
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-11-2022
Hoi, Omdat hier ook veel software enthousiasten zijn en jullie ook uit nederland komen wil ik graag een nieuw framework aan jullie laten zien en horen wat jullie er van vinden. Hij is te vinden op https://unifyjs.org.

[ Voor 9% gewijzigd door kajdijkstra op 13-09-2022 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:33

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Die pagina laad op de 4G hier in ieder geval tergend langzaam, terwijl er alleen tekst op staat.

Unify is toch dat Wi-Fi systeem?

Bij de features "Why Unify" staat eigenlijk: "werkt hetzelfde als normaal CSS, werkt hetzelfde als normale events, werkt hetzelfde als...."
Het zegt mij eigenlijk helemaal niet waarom ik het zou moeten gebruiken. Alleen dat het in theorie "makkelijk" zou moeten zijn, maar nog makkelijker is om dat hele UnifyJS gewoon niet te gebruiken?

Op de "made possible by" pagina staat: "We tried to use as few as possible dependencies, And in the end we failed miserably in that."
> Dat zou al een reden zijn om dit links te laten liggen, dat klinkt uiterst amateuristisch en dan heb ik het nog niet eens over hoe bar slecht die zin in elkaar zit.

De mobiele versie van die website is waardeloos?
- Ik kan niet terug naar de beginpagina
- Licentie kost 50€, maar wat zijn daar de voorwaarden aan?
- op de "modules" pagina is user "Kaj" allemaal random shit aan het posten.
- Ik kan tekst niet kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:48

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Een framework dat lijkt op de naam van Unifi (Ubiquiti), dito logo gebruikt, proton-mailadressen gebruikt en maar twee Nederlanders in het hele team heeft zitten wekt in eerste instantie niet zo veel vertrouwen, eerlijk gezegd :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bastiaan op 09-09-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajdijkstra
Bastiaan schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:06:
Een framework dat lijkt op de naam van Unifi (Ubiquiti), dito logo gebruikt, proton-mailadressen gebruikt en maar twee Nederlanders in het hele team heeft zitten wekt in eerste instantie niet zo veel vertrouwen, eerlijk gezegd :)
Die namen zijn niet van het framework zelf, Zal dat aanpassen als dat blijkbaar onduidelijk is. Dat zijn van andere frameworks waar unify op depend. Er zit maar 1 persoon in. Ik heb dat logo verwijderd. Bedankt voor de tip.

[ Voor 21% gewijzigd door kajdijkstra op 09-09-2022 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajdijkstra
Accretion schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:05:
Die pagina laad op de 4G hier in ieder geval tergend langzaam, terwijl er alleen tekst op staat.

Unify is toch dat Wi-Fi systeem?

Bij de features "Why Unify" staat eigenlijk: "werkt hetzelfde als normaal CSS, werkt hetzelfde als normale events, werkt hetzelfde als...."
Het zegt mij eigenlijk helemaal niet waarom ik het zou moeten gebruiken. Alleen dat het in theorie "makkelijk" zou moeten zijn, maar nog makkelijker is om dat hele UnifyJS gewoon niet te gebruiken?

Op de "made possible by" pagina staat: "We tried to use as few as possible dependencies, And in the end we failed miserably in that."
> Dat zou al een reden zijn om dit links te laten liggen, dat klinkt uiterst amateuristisch en dan heb ik het nog niet eens over hoe bar slecht die zin in elkaar zit.

De mobiele versie van die website is waardeloos?
- Ik kan niet terug naar de beginpagina
- Licentie kost 50€, maar wat zijn daar de voorwaarden aan?
- op de "modules" pagina is user "Kaj" allemaal random shit aan het posten.
- Ik kan tekst niet kopiëren?
toon volledige bericht
Bedankt voor het advies hier kan ik veel mee.

Btw, Welke modules pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:37
Ik heb al aardig wat JavaScript frameworks voorbij zien komen in de laatste 20 jaar, maar als ik naar deze website ga, is me niet helemaal duidelijk welk probleem het voor me gaat oplossen.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajdijkstra
Castor385 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:31:
Ik heb al aardig wat JavaScript frameworks voorbij zien komen in de laatste 20 jaar, maar als ik naar deze website ga, is me niet helemaal duidelijk welk probleem het voor me gaat oplossen.
Bedankt voor het advies, Hier kan ik veel mee. Ik heb een eerdere text er stond maar weer verwijderd heb weer terug gedaan. Wat precies beschrijft waar jij naar vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:33

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

kajdijkstra schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:22:
[...]

Bedankt voor het advies hier kan ik veel mee.
Ja, excuses voor de wat negatieve bewoording, maar je kunt er wellicht wat constructieve feedback uit halen.

Het "laad-icoontje" is off-center, staat op mijn telefoon in ieder geval niet in het midden.

Vaak staat er na een komma een hoofdletter, dat hoort niet zo?
Ook staan random woorden geschreven met een hoofdletter?

Ook de Engelstalige teksten zoals:
"Because we are a company we take providing good service very seriously. "

Zijn niet heel denderend, kijk hoe andere frameworks/bedrijven dit verwoorden. Bedenk eerst wat je wil zeggen met de tekst, voordat het getypt wordt; en laat het daarna controleren.

Het argument voor goede service; "omdat je een bedrijf bent" is niet heel sterk. En daarnaast zegt het helemaal niets over welke services je bied, voor welke periode.

Maar dat is bij meer stukken tekst zo, de zin loopt in het Engels niet heel lekker en de informatie is niet heel bruikbaar of mist het punt.
Pagina: 1