Voortzetting.
Ik ben een computer hobbyist vanaf de jaren 80.
Ik ging naar de HCC dagen om voordelig computer spullen te kopen.
Ik was altijd verbaast als ik de meters hoog opgestapelde dozen zag, veelal printers en monitors.
Waarvoor ik kwam waren. kramen met interessante spullen "zie ook de video's verderop in dit topic".
Na het rond slenteren even lekker zitten voor een snack en om even wat te drinken, even tijd om de aankopen te controleren.
Er waren vaak grote merken aanwezig die hun nieuwste producten aanboden.
Toendertijd kwam er ook een nieuwe beurs in de RAI beurs hallen in Amsterdam. "DE PC DUMP DAG"
ook een gezellige beurs, waar grote merken hun producten aanboden.
De gezellige sfeer op deze beurzen vond ik geweldig, soms kwam je ook oude bekende tegen.
Tja het internet heeft uiteindelijk de computerbeurzen overbodig en kapot gemaakt.
Met weemoed denk ik wel eens terug aan die geweldige computerbeurzen van toen.
Ik vraag mij af of er nog wel dergelijke beurzen bestaan.
Moderator bedankt voor het aanpassen van de koptekst.
Lex
1
Ik ben een computer hobbyist vanaf de jaren 80.
Ik ging naar de HCC dagen om voordelig computer spullen te kopen.
Ik was altijd verbaast als ik de meters hoog opgestapelde dozen zag, veelal printers en monitors.
Waarvoor ik kwam waren. kramen met interessante spullen "zie ook de video's verderop in dit topic".
Na het rond slenteren even lekker zitten voor een snack en om even wat te drinken, even tijd om de aankopen te controleren.
Er waren vaak grote merken aanwezig die hun nieuwste producten aanboden.
Toendertijd kwam er ook een nieuwe beurs in de RAI beurs hallen in Amsterdam. "DE PC DUMP DAG"
ook een gezellige beurs, waar grote merken hun producten aanboden.
De gezellige sfeer op deze beurzen vond ik geweldig, soms kwam je ook oude bekende tegen.
Tja het internet heeft uiteindelijk de computerbeurzen overbodig en kapot gemaakt.
Met weemoed denk ik wel eens terug aan die geweldige computerbeurzen van toen.
Ik vraag mij af of er nog wel dergelijke beurzen bestaan.
Moderator bedankt voor het aanpassen van de koptekst.
Lex
1
[ Voor 25% gewijzigd door LEX63 op 23-09-2023 09:30 ]