Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de Active 2 een paar dagen geleden gekocht. Qua features voor die prijs echt fantastisch. De eerste indruk rondom data en correcte metingen is helaas niet zo goed.

Hardlopen zat vandaag gemiddeld 10 slagen verschil met een Apple Watch 10 met Polar H9 borstband. Op de Apple Watch was mijn gemiddelde nacht HRV vandaag zeer laag tegenover gisteren met -20ms, op de Active 2 zat er 2ms verschil in tegenover gisteren. Stappen wijken ook flink af. Draag beide horloges de hele dag en gisteren 1500 verschil op 11000 stappen.

Ik hoop echt dat het beter wordt want verder ben ik erg tevreden. Maar de sensoren lijken toch nog niet betrouwbaar genoeg. Overigens heb ik deze Apple Watch een tijd naast een Garmin Epix Pro gedragen en die waren het qua data en waarden erg met elkaar eens, het is de Active die afwijkt.

Ook de nieuwe UI van de Zepp app voor het Home deel vind ik erg goed (en heel goed afgekeken van Whoop ;) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 14:45
Aghanim schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:49:
[...]

Ik heb de Active 2 een paar dagen geleden gekocht. Qua features voor die prijs echt fantastisch. De eerste indruk rondom data en correcte metingen is helaas niet zo goed.

Hardlopen zat vandaag gemiddeld 10 slagen verschil met een Apple Watch 10 met Polar H9 borstband. Op de Apple Watch was mijn gemiddelde nacht HRV vandaag zeer laag tegenover gisteren met -20ms, op de Active 2 zat er 2ms verschil in tegenover gisteren. Stappen wijken ook flink af. Draag beide horloges de hele dag en gisteren 1500 verschil op 11000 stappen.

Ik hoop echt dat het beter wordt want verder ben ik erg tevreden. Maar de sensoren lijken toch nog niet betrouwbaar genoeg. Overigens heb ik deze Apple Watch een tijd naast een Garmin Epix Pro gedragen en die waren het qua data en waarden erg met elkaar eens, het is de Active die afwijkt.

Ook de nieuwe UI van de Zepp app voor het Home deel vind ik erg goed (en heel goed afgekeken van Whoop ;) ).
Prijs is ongelooflijk. Meestal zorgen firmware updates bij nieuwe modellen voor verbetering van de prestaties van de sensoren. Nog even het voordeel van de twijfel. Met de T Rex 3 heeft Amazfit laten zien dat betrouwbaarheid van sensoren van de nieuwe modellen echt wel op orde is. Zelfs de YouTube wetenschappelijke recensie was lovend.
YouTube: Amazfit T-Rex 3 Scientific Review (Garmin Alternative, And Cheap!)

[ Voor 3% gewijzigd door Frank Brouwers op 02-03-2025 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38l6QPKl1Cft2NCgnaKUWQrWpO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KN4nCarMI2PysBlUJSZlYEVO.jpg?f=fotoalbum_large

Fijn zacht bandje van Amazfit en bijpassende wijzerplaat van Amazfit: Black Dragon Scale 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookmooi
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-09 18:40
Hier nog altijd geen update te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Ookmooi schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:44:
Hier nog altijd geen update te zien
Hier ook niet 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:34
Nu m'n trouwe gts2e de geest gegeven heeft ben ik op zoek naar een (liefst zwarte) gts4.
Ben nogal fan van het rectangle design, jammer dat rond de trend is...

Heeft iemand een gouden tip waar deze nog voor een normale prijs te vinden is, of een waardig alternatief?

Of iemand die em van de hand wil doen? 🤭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
jastas schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:39:
Nu m'n trouwe gts2e de geest gegeven heeft ben ik op zoek naar een (liefst zwarte) gts4.
Ben nogal fan van het rectangle design, jammer dat rond de trend is...

Heeft iemand een gouden tip waar deze nog voor een normale prijs te vinden is, of een waardig alternatief?

Of iemand die em van de hand wil doen? 🤭
https://www.decathlon.nl/...5bPrWlAKFD3xoCoOYQAvD_BwE

https://www.amazon.nl/Ama...ijduur/dp/B0B8CTWDGC?th=1

[ Voor 5% gewijzigd door Frank Brouwers op 05-03-2025 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 19:37
Hier ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Hier ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Noem me een zeikerd; maar van mij hoeft er niet gemeld te worden dat jullie nog geen update beschikbaar hebben.

Om weer even ontopic te gaan:

Ik heb nu zo'n 2.5 jaar de GTR4 (september 2022 besteld) en tot eigenlijk vorige week zeer tevreden.
Sindsdien heb ik dat, ondanks dat de batterij nog vol genoeg is, dat het horloge spontaan uitvalt.
Voordat hij weer aan wil moet hij eerst aan de lader. Vanochtend was hij uitgevallen met nog ongeveer 85% acculading.

Vervolgens begon het horloge op 0% met laden, en met sprongen van 6-8% was het in een minuut of 4-5 weer op 100%...
Herkent iemand dit probleem? Heb Amazfit al een mail gestuurd, maar verwacht weinig nuttige reactie omdat de garantie er al af is...

Heb al een fabrieksreset gedaan eergisteren maar dat heeft het dus helaas niet verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Sibrand schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:20:
Noem me een zeikerd; maar van mij hoeft er niet gemeld te worden dat jullie nog geen update beschikbaar hebben.

Om weer even ontopic te gaan:

Ik heb nu zo'n 2.5 jaar de GTR4 (september 2022 besteld) en tot eigenlijk vorige week zeer tevreden.
Sindsdien heb ik dat, ondanks dat de batterij nog vol genoeg is, dat het horloge spontaan uitvalt.
Voordat hij weer aan wil moet hij eerst aan de lader. Vanochtend was hij uitgevallen met nog ongeveer 85% acculading.

Vervolgens begon het horloge op 0% met laden, en met sprongen van 6-8% was het in een minuut of 4-5 weer op 100%...
Herkent iemand dit probleem? Heb Amazfit al een mail gestuurd, maar verwacht weinig nuttige reactie omdat de garantie er al af is...

Heb al een fabrieksreset gedaan eergisteren maar dat heeft het dus helaas niet verholpen.
Ik probeer mensen op de hoogte te houden van aangekondigde en uitgerolde firmware updates van de laatste modellen zoals de Balance. Skip the post als het je niet boeit ;)

Wat betreft je "ontopic" vraag: dat lijkt me een hardware probleem. Kennelijk een batterij die aan het einde van zijn levenscyclus is. Wel snel na 2,5 jaar. Heb ik nog nooit meegemaakt. Ben al aan mijn 10e of 11e Amazfit model bezig. Maar dat zegt niets. Van de ondersteuning hoef je niet veel te verwachten. Wat customersupport heeft Amazfit geen goede naam. Je zou het nog in het Amazfit topic van Reddit kunnen proberen. succes! En anders over naar de Balance of de Active 2 (99,-). Van de laatste verschijnen veel goede reviews.

https://www.reddit.com/r/amazfit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookmooi
Sibrand, ik wilde je even melden dat ik nog altijd geen update heb ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 12:20
Schaamteloze reclame voor mijn advertentie voor een gebruikte GTR4 😉:
https://tweakers.net/aanb...t-gtr-4-zilver-zwart.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
firmware update 3.25.12.3 komt nu binnen ;)

https://www.chinesesmartw...5-12-3-fixes-sleep-issue/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZQaVK4yqOOAH4Ad1Y7o_WKnlp8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ebQZtaAk4iyFPpRbUYYmx1yw.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vVYVTKRWkfgFERjJQVHWi9UuyE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4dnzSrqNFKipktvLSKz0lFF7.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_qxJgCi3WTdqAnqUxNKbkw5vwc=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Qx2sPpbWIhPEDirRLDxZyPY8.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 134% gewijzigd door Frank Brouwers op 18-03-2025 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
review: Amazfit Active 2 en T-Rex 3 - Veel horloge voor weinig geld

Uitgebreid review op Tweakers over Active 2 en T Rex 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:21
een vraagje aan amazfit gebruikers.

Ik ben in het bezit van een amazfit 2 fit premium.

Nu blijft het 'always on screen' optie om de haverklap gewoon uit te gaan. Mis ik iets? waarom vertoont het horloge dit gedrag? ik moet meerdere keren per dag het horloge terugzetten in de instellingen op 'always on'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Herken ik niet, misschien een factory reset? Wil nog weleens helpen. Als het in de software zit wordt het wellicht bij de volgende firmware update gerepareerd. AON is wel een batterij killer 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb net een jaar de Balance maar de 2 ziet er qua specs ook goed uit. Ik vraag mij af of ze nu eindelijk bloeddruk wereldwijd gaan implementeren. Ik heb geen zin om eerst een account in Azië aan te maken om die functie te krijgen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
sjaool schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:26:
[...]

Ik heb net een jaar de Balance maar de 2 ziet er qua specs ook goed uit. Ik vraag mij af of ze nu eindelijk bloeddruk wereldwijd gaan implementeren. Ik heb geen zin om eerst een account in Azië aan te maken om die functie te krijgen.
Ben ook benieuwd, account in Azië is idd niet tof. Ik denk dat de Balance 2 qua sensoren en andere hardware gelijk staat aan T Rex 3. Daar ben ik erg tevreden over. De verschillen tussen Balance en Balance 2 lijken mij nu niet zo groot om over te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Balance 2
https://www.notebookcheck...levensduur.1016209.0.html

[ Voor 4% gewijzigd door Frank Brouwers op 18-05-2025 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Laatst online: 20:56
Heeft iemand tips voor een flexibel opbouwend hardloopschema.

De Zeppcoach is leuk, alleen ik vind het irritant dat die vaste dagen plant die na mijn weten niet handig aan te passen zijn of herplant worden.

Alternatief of obv een bestaand hardloopschema zelf sjablonen aan te maken of per training de interval in te stellen.

Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
FJP84 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:06:
Heeft iemand tips voor een flexibel opbouwend hardloopschema.

De Zeppcoach is leuk, alleen ik vind het irritant dat die vaste dagen plant die na mijn weten niet handig aan te passen zijn of herplant worden.

Alternatief of obv een bestaand hardloopschema zelf sjablonen aan te maken of per training de interval in te stellen.

Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen.
Ik beschouw Zepp coach als een gimmick. Ik heb 50 jaar wegatletiek ervaring en ik kom nog uit een tijd dat je zelf je trainingsschema's opstelde. Per doel/afstand zijn er veel schema's op internet te vinden op basis van je gewenste eindtijd of je huidige niveau. Ik heb geleerd om naar mijn lichaam te luisteren qua trainingsbelasting. Je smartwatch is een waardevolle ondersteuning omdat daarmee via data onderbouwd wordt wat je meestal zelf al voelde. Als je lekker loopt dat zie je dat meestal ook terug in de data zoals hartslag, tempo en cadans. Het bijhouden van je gegevens is nu uitermate simpel. Ik gebruik ook de volledige versie van Strava en daardoor krijg je een mooi overzicht. Vroeger ging dat in een schriftje, later in Excel en nu in de app. Gemak dient de mens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42
Vanuit artikel linken ze ook door naar EoL lijst:
https://src.zepp.com/updates/index.html
Gtr4 officieel EoL, meeste watches maar een ondersteuning van 2 jaar. Dat moet toch echt beter kunnen, ik ga niet elke 2 jaar en nieuwe watch kopen (en watches worden nog verkocht dicht tegen of zelfs na EoL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

runob schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:35:
Vanuit artikel linken ze ook door naar EoL lijst:
https://src.zepp.com/updates/index.html
Gtr4 officieel EoL, meeste watches maar een ondersteuning van 2 jaar. Dat moet toch echt beter kunnen, ik ga niet elke 2 jaar en nieuwe watch kopen (en watches worden nog verkocht dicht tegen of zelfs na EoL).
2 jaar is voor een horloge ook wel heel erg kort. Niet dat het daarna niet meer werkt maar toch. Ook is Amazfit niet zo heel erg scheutig met updates vind ik tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannie87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-08 20:47
Is het middels curve mogelijk te betalen met een balance? Kun je dan je rekening koppelen aan je curve account? Of moet dit via creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannie87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-08 20:47
Dat begrijp ik. Maar doelde eigenlijk meer aan de curve zijde. Moet je dan geld op je curve kaart zetten of deze linken aan je creditcard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sterremos
  • Laatst online: 22-09 11:56
mijn oude oneplus watch 1 was overleden en op zoek naar een alternatief. vele sites en ervaringen doorgenomen en kwam steeds weer uit bij de amazfit.

Een geheel uitgebreide watch is niet echt noodzakelijk maar betalen met een watch was een uitgangspunt en kwam dan steeds uit bij de active 2 premium en de balance.
Echter vond ik de prijs van de balance net weer iets te hoog voor waar ik de watch gebruikt.

Tot ik vandaag weer eens bij Amazon keek en daar de balance voor een tweede kans voor €126 en zo goed als nieuw ,de verpakking zou beschadigd zijn.
Dit was een nobrainer e n dus besteld.
Komt woensdag binnen , we zijn benieuwd.

voor wie ook twijfelt, er zijn er nog een aantal voor die prijs.

https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Ron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:42
Weet wel dat je voor betalen met watch je curve nodig hebt (zelf geen ervaring mee):
https://uk.amazfit.com/pages/zepp-pay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sterremos
  • Laatst online: 22-09 11:56
runob schreef op maandag 23 juni 2025 @ 08:16:
Weet wel dat je voor betalen met watch je curve nodig hebt (zelf geen ervaring mee):
https://uk.amazfit.com/pages/zepp-pay
Heb een Curve kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Iemand de Balance 2 al aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Ik niet ;) heb vanmorgen de Balance 2 besteld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Gisteren de nieuwe Balance 2 binnen gehad. Ik kon het toch niet laten en de Balance 1 was eigenlijk nog niet aan vervanging toe en de T Rex 3 bevalt ook nog steeds goed. Maar toch.... ik ben blij dat de Balance 2 helemaal rond is. Ik kan nog niet wennen aan de achthoekige vorm van de T Rex 3. Vind rond toch mooier.
Volgens goed gebruik een mooie verpakking en twee siliconen bandjes, lava en zwart. Lava is exact dezelfde kleur als de lava band van de T Rex 3. Materiaal voelt iets stugger aan. Na uitpakken de installatie die probleemloos verloopt. Veel instellingen van de Balance en de T rex 3 worden overgenomen. Wat rest is het inrichten vaan de kaarten, menu en de instellingen van de workouts. Maar dat is inmiddels routinewerk. Uiterlijk ziet de 2 er premium uit. Grijze aluminium kast, mooie degelijke knoppen en saffier glas. Laatste is wel gevoelig voor vingerafdrukken. Heb een screenprotector besteld. OS versie is inmiddels 5.0, maar dat verschilt niet merkbaar veel met de software van de T Rex 3. Voor de liefhebbers van BT calling nu twee speakers beschikbaar. De test van lichaamsfuncties in de Balance 1 is vervallen. Was ook een omslachtige procedure met dubieuze scores.
Vanmorgen eerste workout gedaan en dat verloopt allemaal soepel. De Balance 1 heeft een iets meer zakelijke uitstraling, de Balance 2 ziet er iets sportiever uit maar dat komt ook door de lava kleur band. De T Rex 3 is duidelijk groter en zwaarder.

Er is een vervanger voor readiness aangekondigd: de body battery. Zou een betere inschatting van conditie en trainingsbelasting moeten geven. Zit nu nog niet in de software maar wel in de software van de Helio strap. https://www.notebookcheck...n-10-dagen.1043480.0.html

Prijsniveau ligt rond de 290,-. Lijkt me redelijk in verhouding tot Garmin, Coros en andere A-merken ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCcM0coOMqrIA3Ow3iynQCohtrY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DVxslmQulkB9km75M5Hx5NBk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ok1h_B2ULpl2bUAJbHGQEImdA9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJYZkAo4PPBAv7L6CqtfgGkS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mawEVPd5CXULWoJFBCiBhrHjl9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/41RGGIjtuL4xXSrFvavtzLrB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3C25B5ysyodZ8URnxhSrgojuBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xA4SoYolLX46DB9dFYTC11AE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Frank Brouwers op 12-07-2025 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Frank Brouwers schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:37:
Gisteren de nieuwe Balance 2 binnen gehad. Ik kon het toch niet laten en de Balance 1 was eigenlijk nog niet aan vervanging toe en de T Rex 3 bevalt ook nog steeds goed. Maar toch.... Volgens goed gebruik een mooie verpakking en twee siliconen bandjes, lava en zwart. Lava is exact dezelfde kleur als de lava band van de T Rex 3. Materiaal voelt iets stugger aan. Na uitpakken de installatie die probleemloos verloopt. Veel instellingen van de Balance en de T rex 3 worden overgenomen. Wat rest is het inrichten vaan de kaarten, menu en de instellingen van de workouts. Maar dat is inmiddels routinewerk. Uiterlijk ziet de 2 er premium uit. Grijze aluminium kast, mooie degelijke knoppen en saffier glas. Laatste is wel gevoelig voor vingerafdrukken. Heb een screenprotector besteld. OS versie is inmiddels 5.0, maar dat verschilt niet merkbaar veel met de software van de T Rex 3. Vanmorgen eerste workout gedaan en dat verloopt allemaal soepel. De Balance 1 heeft een iets meer zakelijke uitstraling, de Balance 2 ziet er iets sportiever uit maar dat komt ook door de lava kleur band. De T Rex 3 is duidelijk groter en zwaarder.

Er is een vervanger voor readiness aangekondigd: de body battery. Zou een betere inschatting van conditie en trainingsbelasting moeten geven. Zit nu nog niet in de software maar wel in de software van de Helio strap. https://www.notebookcheck...n-10-dagen.1043480.0.html

Prijsniveau ligt rond de 290,-. Lijkt me redelijk in verhouding tot Garmin, Coros en andere A-merken ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind het een mooi horloge alleen de bandjes van de originele Balance vind ik mooier en comfortabeler dan die siliconen bandjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Je bent echt een liefhebber Frank
Mooie foto's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertJonkers
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:51
Die Balance 2 is toch wel heel mooi hoor alleen jammer dat Amazfit nog geen overeenkomst heeft gesloten met Spotify helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:45:
Je bent echt een liefhebber Frank
Mooie foto's
Amazfit smartwatches zijn mijn guilty pleasure. Elke keer als er een nieuwe uitkomt denk ik, "deze sla ik over" maar na een paar dagen ga ik toch weer voor de bijl. ;) Ben nu aan mijn 15e of 16e model toe. Ben wel onder de indruk van de vooruitgang in de loop van de jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobertJonkers schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:55:
Die Balance 2 is toch wel heel mooi hoor alleen jammer dat Amazfit nog geen overeenkomst heeft gesloten met Spotify helaas.
Er is een app voor de balance 2: spotifyer, die een work around biedt voor synchronisatie spotify playlists. Overeenkomst zal wel heel veel geld kosten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertJonkers
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:51
Frank Brouwers schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:13:
[...]

Er is een app voor de balance 2: spotifyer, die een work around biedt voor synchronisatie spotify playlists. Overeenkomst zal wel heel veel geld kosten ;)
Oh echt? Dat wist ik niet. Dan wordt het wel weer een interessant horloge 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Firmware update aangekondigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nTQABIGdIaf47bH5__kItNbsls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5U4pTsvOiBLmONrMvAOSeB2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware voor de Balance 2 binnen: 3.16.0.3

[ Voor 21% gewijzigd door Frank Brouwers op 21-07-2025 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
https://www.chinesesmartw...e-2-heres-the-difference/

Balance 2 XT aangekondigd. Goedkopere versie van Balance 2. Scheelt 100,- en de verschillen vallen mee op het eerste zicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Bloeddruk meting beschikbaar op de Balance 2, maar niet in Europa.

https://www.chinesesmartw...oring-in-limited-rollout/

[ Voor 25% gewijzigd door Frank Brouwers op 24-07-2025 20:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Update voor Balance 1 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Amazfit confirms more smartwatches on the way in 2025: T-Rex 4? Falcon 2?

https://www.chinesesmartw...in-2025-t-rex-4-falcon-2/

• Frank Brouwers
Balance 2 update

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_vf5m1p-Cw7_WCrPX4e-Ju19OE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f2lbMigNk8OA8SXcakcexOse.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.chinesesmartw...em_rkaq9VOyn5sY5OKu07H0aA

[ Voor 25% gewijzigd door Frank Brouwers op 16-08-2025 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookmooi
Meer mensen last dat de Balance sinds gisteren niet meer synchroniseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe update Balance 2 met biocharge functie.

https://www.chinesesmartw...firmware-update-3-22-0-4/

[ Voor 54% gewijzigd door Frank Brouwers op 30-08-2025 11:12 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste