Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 30-05 12:03
Sinds kort is de vierde generatie Amazfit GTR ook in Nederland beschikbaar: GTR 4
Uiteindelijk beschikbaar in drie uitvoeringen: Superspeed black, Vintage brown leather en Racetrack grey

https://www.amazfit.com/en/amazfit-gtr-4

Prijs: 229,-

Beschikbaar bij o.a. https://www.belsimpel.nl/smartwatches/amazfit

Sinds september 2023 is de Amazfit Balance beschikbaar. Ondanks de nieuwe naam kan het feitelijk gezien worden als de opvolger van de GTR 4. Eigenlijk dus de GTR 5. In dit forum besteden we hier dan ook aandacht aan.

https://www.amazfit.com/products/amazfit-balance

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrdAwHYgasw9LDXmY9s_j-AWnNk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QLjdrO4QVl46zSM77uV5QI8h.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RItOY4h7guMyRTqlYveyBaKg970=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PkNCCszS465P8mu3aK9wc2Td.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UikQ0LggPF2SjyMjhHh6QIu0mdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdzO5aK4P6XUsa9Q1VEENjoD.jpg?f=fotoalbum_large

Specificaties:
Amazfit GTR 4, Brown, 1.43”, AMOLED touch screen, 5 ATM waterproof, GPS, Bluetooth calls, leather strap
AMOLED touch screen – 1.43” round design – 466 x 466 p resolution – 24/7 health monitoring – Side navigation button – Up to 14 days of typical daily use – Classic style – +150 sports modes – GPS – Water resistant 5 ATM – Brown leather strap

Amazfit GTR 4 Brown Technical Specifications:
Display
Size: 1.43” (rectangular)
Type: AMOLED, touch
Resolution: 466 x 466p
Density: 326 dpi
Material: tempered glass with anti-fingerprint and anti-glare coating
Technical parameters
Health sensor: BioTracker™ 4.0 PPG biometric sensor (supports blood oxygen, 4PD + 2LED)
Motion sensors: Accelerometer, Gyroscope, Geomagnetic, Barometric Altimeter
Other sensors: Ambient light sensor
GPS: Dual band satellite positioning systems
Connection: Bluetooth 5.0 BLE, WiFi 2.4 GHz
Compatible devices: Android 7.0 or higher, iOS 12 or higher
Battery
Capacity: 475mAh
Autonomy (typical daily use): up to 14 days
Charging method: magnetic base
Charging time: approx. 2 hours
Design
Materials: Polycarbonate bottom shell with aluminum alloy frame
Strap: Leather (interchangeable 22mm) – Adjustable to wrists from 150 to 215 mm
Waterproof rating: 5 ATM
Dimensions: 46 x 46 x 10.6 mm
Weight (with strap): 34 g
Colour: Vintage Brown Leather
Package content
1 x Amazfit GTR 4 Brown
1 x Charging Cable

YouTube reviews:

YouTube: Amazfit GTR4 Full Review - Incredible Value and Feature Rich, for an...
YouTube: Amazfit GTR 4 Review | Kills Samsung/Apple Watch in one big way

[ Voor 93% gewijzigd door Frank Brouwers op 26-09-2023 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-05 14:28
wie heeft er al ervaring mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Komt vandaag, als het goed is, binnen. Hou je op de hoogte :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:25
Ik heb hem sinds twee weken.
Komende van een Stratos 2.
Een hele verbetering! Sneller en mooier beeld.
Batterijduur ook merkbaar langer op het moment nog 41% over en 10 dagen geleden opgeladen. Hartslagmeting om de 10 minuten en 2x hardlopen en 1x voetbaltraining gedaan met GPS.
Merk nog niet heel veel van de verbeterde GPS, maar misschien heeft dat met de omgeving te maken. (Bergen en iets hogere gebouwen in Zwitserland).

Edit: Gekocht via amazfit Duitsland. Vrij snelle (2-3 dagen) levering.

[ Voor 11% gewijzigd door Sibrand op 04-10-2022 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Frank Brouwers schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:55:
[...]

Komt vandaag, als het goed is, binnen. Hou je op de hoogte :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qlp2YVwp35KDbv2BAvp77Q37yfk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izpksFV9Gz1X6eVYGBLKt6Qo.jpg?f=fotoalbum_large

binnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXYM5MjIaMpArdk2xkQ0QtbMEe8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8rHHgfFHQW2vMhPFDs6JmTfo.jpg?f=fotoalbum_large

Drie generaties GTR: GTR 2 classic, GTR 3 en de nieuwe GTR 4.

Eerste indrukken: de GTR 4 heeft de meest premium look van allemaal. Stijlvol en toch ook sportief. De rode stip op de crown kan niet iedereen bekoren. Beetje vergelijkbaar met de witte letters T-REX op de de nieuw T Rex 2. Sommigen haten het en anderen vinden het wel cool.
Snelle installatie maar dat zijn we al gewend van Amazfit. Deze GTR 4 is inmiddels mijn zevende Amazfit (GTR, GTR 2, GTR 3, Stratos3, T Rex Pro en T Rex 2) en de software op de watch is maximaal instelbaar.

De GTR 4 heeft bluetooth calling function en de mogelijkheid om extern muziek in te laden. Voor sommigen een belangrijk feature voor mij minder. Je kunt nu kiezen tussen reminder/reject inkomende gesprekken en volledige belfunctionaliteit op de watch. Notificaties komen goed en snel binnen en het scherm is super. Prachtige kleuren en gestoken scherp. GPS werk met dual satellite en geeft binnen enkele seconden een fix. Dat is ook bij de T Rex 2 een echte verbetering. Biotracker 4.0 zou de HR nauwkeurigheid moeten verbeteren. Dat ga ik uittesten. Wat een absolute voortuitgang voor sporters is, is de mogelijkheid om een externe HR band aan te sluiten via bluetooth. Dat zou toch ook voor de T Rex 2 mogelijk moeten zijn omdat de doelgroep van die watch toch vooral sporters zijn... afwachten. De navigatiefunctie zoals die op de T Rex 2 te vinden is ontbreekt.

De watch lijkt een middenweg tussen business en sport tracking. Ook met de keuze uit de drie modellen kun je daar zelf nog een keuze in maken.

Ik ga hem de komende dagen uit proberen. T Rex 2 even in de la en ik hou jullie op de hoogte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FE5QWB2dTTYVCo0xPlUlrV38CA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kxlv6ti6cfHvLbWmYWvZDVL4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbLDHLqsZAUxpPteX6xSV2q26v4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M2QCQYMGhYGmAIbGEXSLxI19.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNRdqTWeW5pCszE66cWJ3swI8b0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/reWWDlckjJkcUugtjBuMZY6M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus515
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12-10-2023
Hallo ,

Vraagje ik heb net de gtr 4 binnen. Maar kan wel whatsapp berichtjes ontvangen maar niet bellen met de Oppo find 5 pro iemand ook deze probleem .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Tinus515 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:19:
Hallo ,

Vraagje ik heb net de gtr 4 binnen. Maar kan wel whatsapp berichtjes ontvangen maar niet bellen met de Oppo find 5 pro iemand ook deze probleem .
Voor de bel functie moet je een nieuwe bluetooth verbinding opzetten. Als het goed is zie je twee BT verbindingen in je instellingen Amazfit GTR 4 en Amazfit GTR 4 -met 4 letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Dank je
Ben benieuwd wat de batterij duur is als je een externe hartslag band koppelt.
Mijn Stratos 2 is momenteel na ca 2 uur fietsen leeg
Zoek derhalve vervanging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus515
Dank je Frank, het werkt nu .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Top! Heb daar bij de GTR 2 lang over gedaan voor dat ik er uit was 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:25:
Dank je
Zoek derhalve vervanging
Batterij capaciteit van alle Amazfit modellen is sterk verbeterd sinds Stratos 2, welke band gebruik jij?

[ Voor 3% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-10-2022 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Ik gebruik de Pollar H7 borstband alleen met het fietsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
florijn11 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:25:
Dank je
Zoek derhalve vervanging
Frank heb jij een HS band om uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nee, lees in verschillende reviews dat de biotracker 4.0 sensor de nauwkeurigheid van hr banden moet benaderen. Ga morgen running workout doen en vergelijken met mijn t Rex 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Doe wat intervallen en kijk hoe snel ie reageert 🏃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:09:
Ga ik doen, ben eigenlijk niet zo van de intervallen maar meer van de duurlopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:09:
Bijgaand HR registratie van lange duurloop, 10,5 km, 5,29/km. Ziet er goed uit, op het laatst zie je cooling down.
gemiddelde HR: 141, max: 162 bouwjaar 1955 ;)

Zal de volgende keer de GTR 4 en de T Rex 2 eens om doen en vergelijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5VqovD2ePALmqCa5WC2CaE1se-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cYFUb6YP0fu8J8zFf6uZDo8e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Frank Brouwers op 06-10-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Ziet er inderdaad goed uit 🏃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Jammer dat je geen borstband hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 02:26
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik ook een smart watch wil nemen. De voornaamste reden dat ik het tot nu toe nog niet heb gedaan is vanwege privacy overwegingen. Ik heb niet zo veel zin om al mijn data aan al dan niet discutabele partijen te sturen.

Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er opties om uberhaupt geen data te versturen bij dit model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Ja en als de biotracker 4.0 inderdaad nauwkeuriger blijkt te zijn dan is de noodzaak voor een band ook minder ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Providentia schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:42:
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik ook een smart watch wil nemen. De voornaamste reden dat ik het tot nu toe nog niet heb gedaan is vanwege privacy overwegingen. Ik heb niet zo veel zin om al mijn data aan al dan niet discutabele partijen te sturen.

Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er opties om uberhaupt geen data te versturen bij dit model?
Tja, zeg het maar... Is Google wel of niet discutabel of wat te denken van Microsoft?
Ik gebruik Strava, die weten nu heel veel van me en van miljoenen anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Gebruik ook oa Strava heb nog geen nadelen ondervinden😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Frank Brouwers schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:14:
[...]

Bijgaand HR registratie van lange duurloop, 10,5 km, 5,29/km. Ziet er goed uit, op het laatst zie je cooling down.
gemiddelde HR: 141, max: 162 bouwjaar 1955 ;)

Zal de volgende keer de GTR 4 en de T Rex 2 eens om doen en vergelijken.

[Afbeelding]
Vandaag 8 km wandeling geregistreerd met GTR 4 en T Rex 2.
Tempo 6 km/uur.
GTR 4: gemiddelde HR 87 bereik 71-97 (min-max)
T Rex 2: gemiddelde HR 88 bereik 71-103 (min-max)
Tijdens het lopen zie ik in het begin grotere afwijking T Rex 2 10 slagen hoger dan GTR 4, na enkele minuten kleinere afwijkingen van 1 of 2 slagen per minuut. De T Rex 2 (Biotracker 3.0) heb ik aan de linker pols gedragen en de GTR 4 (Biotracker 4.0) aan de rechterpols. De GTR 4 lijkt sneller te reageren op tempowijzigingen. Er kunnen ook HR verschillen zitten in linker en rechter pols.

Om echt te ijken heb je natuurlijk een HR band nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Frank Brouwers op 07-10-2022 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Er kunnen ook HR verschillen zitten in linker en rechter pols.

Om echt te ijken heb je natuurlijk een HR band nodig.

Inderdaad om echt de kwaliteit van de HR functie te kunnen beoordelen is een HR band nodig.
Zeker bij interval trainingen.
Kan men ook de batterij met gekoppelde HR band testen.

mvg

Marius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainKansloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-05 08:12
Frank Brouwers schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:44:
[...]
GTR 4: gemiddelde HR 87 bereik 71-97 (min-max)
T Rex 2: gemiddelde HR 88 bereik 71-103 (min-max)
Tijdens het lopen zie ik in het begin grotere afwijking T Rex 2 10 slagen hoger dan GTR 4, na enkele minuten kleinere afwijkingen van 1 of 2 slagen per minuut.
Kun je ze ook vergelijken tijdens fietsen? Ik ben ook aan het kijken voor een vervanger voor mijn Stratos 2. Alleen niet zo'n fan van Amoled. En de HR meting van de Stratos is niet echt bruikbaar bij fietsen; en dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit of het over stadfiets, race of MTB tracking gaat. De HRM daarvan gaat alle kanten op. Van veel te hoog, naar veel te laag. In vergelijking met een Garmin Edge 830 fietscomputer met hartslagband (geen Polar BTW).

De Zepp app registreerd al mijn activiteiten momenteel (ook hardlopen). De data analyse mogelijheden zijn 'voldoende' maar door de onnauwkeurigheid van de HRM sensor eigenlijk niet zoveel waard. Ik ben wel altijd al tevreden geweest over de GPS nauwkeurigheid vd Stratos 2 en het MemInPixel scherm ervan.

Mijn Garmin Edge registreerd alleen fietsen en is nauwkeurig genoeg, maar geeft een onvolledig beeld.

Op dit moment staat de shortlist voor vervanging dus op:
- GTR 4
- Forerunner 255

De laatste is een stuk duurder met meer sport metrics. En een MemInPixel scherm dat minder 'mooi' is maar wel 'always on'
De GTR zou een voordeliger alternatief zijn, mits HRM een stuk beter is dan de Stratos 2. Amoled neem ik dan voor lief, desnoods door batterijduur op te geven door always on in te schakelen.

Maar wat meer 'praktijk ervaring' feedback is dus welkom.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Inderdaad de Stratos 2 pols HR is voor fietsen niet geschikt met HR band Oke maar dan gaat de batterij na 4 jaar slecht 2 uur mee
Dus 2 openstaande vragen
Hoe is de pols HR bij fietsen
Hoe lang is de batterij duur bij fietsen met gekoppelde HR band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Ik ben een loper en fiets alleen maar recreatief. Dus aan die gegevens kan ik je niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainKansloos
Nou ja, als je al bereid zou zijn om een keer een rondje te fietsen met je GTR4 en je T-Rex zodat we curves kunnen vergelijken, dan is dat al heel wat. Alle kleine beetjes helpen.

Ik begrijp dat de T-Rex niet echt uitblinkt in preciesie van de HRM. Maar dat verschilt ook vast van persoon tot persoon.

Maar goed, de Stratos is qua HRM voor fietsen onbruikbruikbaar, maar het zou fijn zijn om een inschatting te hebben of de GTR4 het 'significant' beter doet. Ik verwacht geen foutloze meting, maar met de Stratos wijkt het zover af dat alle inspannings metrics (VO2max, trainingload etc.) Geen waarde hebben. Dat is wel zonde. En dan gaat het meer om het verloop van de curve over de tijd, ipv 'gemiddelde HR' want dat middeldt meestal wel redelijk uit (dus 50% flinke overshoot en 50% flinke undershoot middelt naar ongeveer 100% accuraat gemiddelde)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
CaptainKansloos schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:54:
Nou ja, als je al bereid zou zijn om een keer een rondje te fietsen met je GTR4 en je T-Rex zodat we curves kunnen vergelijken, dan is dat al heel wat. Alle kleine beetjes helpen.

Ik begrijp dat de T-Rex niet echt uitblinkt in preciesie van de HRM. Maar dat verschilt ook vast van persoon tot persoon.

Maar goed, de Stratos is qua HRM voor fietsen onbruikbruikbaar, maar het zou fijn zijn om een inschatting te hebben of de GTR4 het 'significant' beter doet. Ik verwacht geen foutloze meting, maar met de Stratos wijkt het zover af dat alle inspannings metrics (VO2max, trainingload etc.) Geen waarde hebben. Dat is wel zonde. En dan gaat het meer om het verloop van de curve over de tijd, ipv 'gemiddelde HR' want dat middeldt meestal wel redelijk uit (dus 50% flinke overshoot en 50% flinke undershoot middelt naar ongeveer 100% accuraat gemiddelde)
OK, als je daarmee geholpen bent dan doe ik het een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Prima 🚴🚴

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Hierbij vergelijking rustig fietsritje tussen GTR 4 en T Rex 2. GTR 4 lijkt sneller te reageren op HR veranderingen. gemiddelde HR bij GTR 4 een fractie hoger. T Rex 2 linker pols, GTR 4 rechter pols

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6wheOYtEWkjgvegpOvSOnT6j6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TNA1a5mb3wsKTkrQJZBrQqXR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIKdIqtlqOuWQgG92vulCGcwHUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UK0PSioh5wWqP3Na4L4TqRii.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ZQWF4-DgM7MTHjuumCGCCV5iLA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VPwVg6W2fvvRXv1rCFKH3iM2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Frank Brouwers op 27-10-2022 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Frank
Dank je
Gtr 4 laat inderdaad sneller reacties zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Was er ook verschil in calorie verbruik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:23:
Frank
Dank je
Gtr 4 laat inderdaad sneller reacties zien.
nee, exact hetzelfde aantal 133 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainKansloos
Bedankt voor het "vergelijkend warenonderzoek" zover! De vraag is natuurlijk welke vd 2 er nu het dichtst bij de werkelijkheid zit.

D'r zitten toch nog wel significate verschillen in de beide curves zo te zien. En ondanks dat is het 'overall resultaat' qua gemiddelde vergelijkbaar. Maar bij meer interval gedreven sporten bv wordt dat verschil in meet data wss sterker uitvergroot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Alleen Vergelijk met de Hr band kan duidelijk brengen.
De Gtr 4 geeft toch scherper verschillen weer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:49:
Alleen Vergelijk met de Hr band kan duidelijk brengen.
De Gtr 4 geeft toch scherper verschillen weer?
Klopt alleen een vergelijk met een HR band kan uitsluitsel geven. De GTR 4 met de nieuwe Biotracker 4.0 lijkt wel sneller te reageren op wisselingen. Optische sensor voor HR blijft onnauwkeurig. Ook voor mezelf nog tijdens hardlopen vergeleken en dan zie ongeveer dezelfde verschillen.

[ Voor 4% gewijzigd door Frank Brouwers op 27-10-2022 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Vandaag mijn externe HR band binnen gekregen. Morgen testen tijdens lange wandeling: GTR 4 met externe band t.o.v. T Rex 2 optische sensor. Woensdag hardlopen en dezelfde vergelijking. Ik zal de resultaten hier posten. Ben benieuwd.

Dit is mijn externe HR band : https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Prima initiatief Frank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainKansloos
Frank Brouwers schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:33:Morgen testen tijdens lange wandeling: GTR 4 met externe band t.o.v. T Rex 2 optische sensor. Woensdag hardlopen en dezelfde vergelijking. Ik zal de resultaten hier posten.
Je bent er maar druk mee. ;) Thanks voor de moeite alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
CaptainKansloos schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:24:
[...]

Je bent er maar druk mee. ;) Thanks voor de moeite alvast!
Pensionado ;) grote hobbies: hardlopen en wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Net terug rondje wandelen 7,63 km, gemiddelde snelheid 6,15, tijd 1:14:24
Omstandigheden: harde wind, afwisselende ondergrond, harde weg, rul zand, harde bospaden. De externe band maakt goed contact, wel een behoorlijk afwijkende registratie:
GTR 4 met band: 93 gemiddeld, min HR 80/ max HR 138.
T Rex 2 optische sensor: 90 gemiddeld, min HR 79/ max HR 98.

Met name de pieken in de GTR 4 registratie t.o.v. de T Rex 2 vind ik opvallend. Wandeltempo is vrij constant geweest. In de reviews lees je wel dat Biotracker 3.0 van de T Rex 2 niet snel reageert op interval wisselingen. Maar het vreemde is dat er hier geen interval wisselingen waren. De constante registratie van de T Rex 2 komt meer overeen met mijn eigen gevoel dan de pieken van de externe band. Morgen hardlopen en dan eens kijken wat er gebeurt. De vergelijking GTR 4 optische sensor versus GTR 4 met externe band kan ik niet maken omdat de T Rex 2 nog geen externe band kan aansluiten. Dat zou de vergelijking optische sensor en externe band completeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIO0iGRjZPB8eLrAJUuiGhATJP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGSwjcYqA2sGELg7Rfj5HN7w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4jPokxb8NNCDoJjgf1i2k03uDD8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6FhIltiEqxZvM9AZoHCpAKA1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Lange duurloop vandaag: 9,64 km, 55:43, 633 calorieën

GTR 4 en externe HR band: gemiddeld 141, max HR 190 min HR 116
T Rex 2 optische sensor : gemiddeld 148, max HR 164 min HR 82

Wijkt behoorlijk af van elkaar. Mijn externe band geeft in het begin veel uitschieters en lijkt daarna in stabiele meting terecht te komen. Maximale HR op de externe band van 190 is natuurlijk niet goed gezien mijn leeftijd (67)
De T Rex 2 reageert minder heftig maar ook minder snel als ik de laatste kilometer uitloop. Op de externe band zakt de HR rate sneller. Dat lijkt ook in lijn met de reviews maar ik kan het rare begin niet duiden. Ga de komende tijd met de externe band en de GTR 4 hardlopen en kijken of ik er iets van kan maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4pvD8Mpev5dz64tO3J8OuvET3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1aE0KnB35G2ukYyR1u56lzG5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqsVE9S1hrpPKoL5jiR2MXms6GQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oxx4VYJP7xOEAHYv7OREIXYU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Frank Brouwers op 02-11-2022 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainKansloos
Mmm. Ik denk eerder dat je externe band niet helemaal goed samenwerkt met de GTR4. Vooropgesteld; uit ervaring weet ik dat 'gevoel' er flink naast kan zitten met gemeten HR via een band.

Die band zèlf meet wss wel OK. Ik heb een iets eerdere versie van dezelfde Magene H64 en die doet het al jaren prima icm verschillende Garmin Edge fiets computers en - evt - mobiele telefoon. Never misses a beat #punintended. Met name die grillige start en die hele hoge pieken zijn wel verdacht.

Ik zou als ik jou was de band een keer los testen, dus niet gekoppeld aan de GTR4, maar via registratie op je telefoon bv. met OpenTracks of RunnerUp. Er zijn iig legio GPS tracker apps waar je sensoren aan kunt koppelen. Al is hardlopen met een telefoon natuurlijk niet altijd even prettig (ik neem 'm zelf nooit mee bv.).

Oh ja, Magene heeft ook een utility (Playstore; Magene Utility) waar je de firmware van de sensor mee kunt updaten. Wellicht is er nog een update beschikbaar. (Band omdoen, _NIET_ via BT koppelen aan je telefoon en dan laten zoeken).

[ Voor 3% gewijzigd door CaptainKansloos op 02-11-2022 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Dank voor je reactie en ik ga verder testen. Had de band vandaag ook al aan Strava app gekoppeld, eens kijken de komende dagen wat het geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware update: 3.17.0.2: o.a. route navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainKansloos
Frank Brouwers schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:33:
Nieuwe firmware update: 3.17.0.2: o.a. route navigatie
Hoe ziet dat er precies uit? "broodkruimel-navigatie" adhv een ingeladen gpx spoor? Ik dacht dat dat er al in zat nl...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nee, volledige navigatie is pas bij deze update geïmplementeerd. Inderdaad een track back functionaliteit was er al en je kunt nu via de Zepp app GPX routes inladen of een eigen route die je in een workout hebt opgeslagen. Je ziet geen kaart zoals bij Garmin maar wel een redelijk te modificeren scherm. Je krijgt een waarschuwing als je van je route afwijkt. Was er al voor de T Rex 2, zie fotos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5Mt31qt6_Jfb-oNe9gAb7nyurc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1qEJlqTjbQGViD5ogo2KKFPL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CkgazG6qwuDiNf-pf1kzpvALqHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gxC2B7iwXJEmitfOPN1nLSCK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Frank Brouwers op 08-11-2022 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptainKansloos
Ah ja, dat herken in van mijn Stratos 2. Ik gebruik het niet heel vaak, maar het is wel super handig als je op vakantie een rondje in onbekend (bos)gebied wil hardlopen en je niet wil verdwalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Frank Brouwers schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:07:
Dank voor je reactie en ik ga verder testen. Had de band vandaag ook al aan Strava app gekoppeld, eens kijken de komende dagen wat het geeft.
Had je nog vergelijkingen kunnen maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:07:
[...]

Had je nog vergelijkingen kunnen maken?
Jazeker, de sensor van de GTR 4 is t.o.v. de band trager in de reactie bij wisselingen van hartritme maar het overall beeld (min/max en gemiddelde) is gelijk. Het gaat dan om lange duurloop (13k) met naar het einde toe (2k) versnelling naar maximaal hartritme.

• florijn11
Dank je duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Frank Brouwers in "[Amazfit GTR 4] Ervaringen & Discussie"Frank Brouwers schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:03[/mess
age]:

[...]

Jazeker, de sensor van de GTR 4 is t.o.v. de band trager in de reactie bij wisselingen van hartritme maar het overall beeld (min/max en gemiddelde) is gelijk. Het gaat dan om lange duurloop (13k) met naar het einde toe (2k) versnelling naar maximaal hartritme.
En de accuduur met de band aan de GTR 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 08:59:
[...]

En de accuduur met de band aan de GTR 4?
Ik merk geen verschil, nog steeds 10-12 dagen inclusief workouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:47
Aan de topic starter:
Is het mogelijk om aan de OP de nieuwe GTS serie toe te voegen te weten de GTS 4 en GTS 4 Mini?

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
snah001 schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:15:
Aan de topic starter:
Is het mogelijk om aan de OP de nieuwe GTS serie toe te voegen te weten de GTS 4 en GTS 4 Mini?
Beter een nieuw topic starten lijkt me vanwege de verschillende specificaties zoals batterij capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-05 19:50
Toch wel een mooi klokje die gtr 4. Jammer dat de zwarte versie niet in Europa verkrijgbaar is, maar op de foto's hier van de zilver/zwarte variant vind ik het niet zo verkeerd. Dit gaat over een paar maanden de vervanger van mijn GTR2 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
FJP84 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:15:
Toch wel een mooi klokje die gtr 4. Jammer dat de zwarte versie niet in Europa verkrijgbaar is, maar op de foto's hier van de zilver/zwarte variant vind ik het niet zo verkeerd. Dit gaat over een paar maanden de vervanger van mijn GTR2 worden.
Amazon.es is hij te krijgen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
FJP84 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:15:
Ik heb de zilver bruine leren band versie en een extra zwarte siliconen band bij Amazon besteld voor het sporten. Ik ben heel erg tevreden met mijn GTR 4 en het is zeker t.o.v. de GTR 2 een duidelijke vooruitgang.
Inmiddels is de navigatiefunctie toegevoegd via een firmware update. Echte bugs kom ik niet meer tegen. Batterijduur is formidabel, laatste keer 17 dagen met nog 19% op de teller!

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o06_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Toch wel een mooi klokje die gtr 4.

De specialist is niet zo positief over Amazfit Hr

Frank Brouwers in "[Amazfit GTR 4] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
[quote]florijn11 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:01:
Toch wel een mooi klokje die gtr 4.

De specialist is niet zo positief over Amazfit Hr

[https://www.youtube.com/watch?v=VCDhtnxkuao&t=231s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Ik gebruik een externe HR band met de GTR 4. Het verschil zit vooral in de snelheid waarmee verandering van hartritme wordt geregistreerd. Optische sensoren blijven dat minder snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
Wat is dan de accuduur

• Frank Brouwers
Wat bedoel je precies?

• florijn11
Zoals eerder gemeld zoek ik een vervanging voor mijn Stratos 2 met gekoppelde HR band een zeer slechte accuduur.
Bluetooth connection is een energie slurper

• florijn11
Hoeveel zakt de accuduur na 4 uur connection met een Hr band?

[ Voor 3% gewijzigd door florijn11 op 15-12-2022 12:12 ]

• Frank Brouwers
Ik doe voornamelijk duurlopen tot 1.20 uur en merk nauwelijks verschil met de HR band t.o.v. gebruik optische sensor. Hoe dat voor een workout van 4 uur zal zijn weet ik niet.

• Frank Brouwers
Firmware update GTR4/GTS4 versie 3.18.1.1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWtVpd7zWBn4vtgo_ypUzE3_czc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sSNL73F3xPyvtIWDsKQBZEPZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus515
Lang geduurd voor de update ,en weinig extra,s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Tinus515 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:13:
Lang geduurd voor de update ,en weinig extra,s
Geen extra's maar meer "under the hood" fixes en aanpassingen. Ik ervaar weinig problemen met de huidige firmware, jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:07:
Zoals eerder gemeld zoek ik een vervanging voor mijn Stratos 2 met gekoppelde HR band een zeer slechte accuduur.
Bluetooth connection is een energie slurper
T Rex 2 kan nu ook een externe HR band koppelen sinds de laatste firmware update. Ik vind de T Rex 2 een betere vervanging van de Stratos 2 dan de GTR 4. Robuuster en volledig bedienbaar met fysieke knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:04
Uiteraard is dit afhankelijk van diverse instellingen aan/uit zoals AOD maar wat is gemiddelde batterij duur van de GTR4? Op het internet staat tussen de 1-2 weken. Waar komen jullie op uit?

[ Voor 63% gewijzigd door qwasd op 04-03-2023 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:04
Frank Brouwers schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:15:
[...]

Ik heb de zilver bruine leren band versie en een extra zwarte siliconen band bij Amazon besteld voor het sporten. Ik ben heel erg tevreden met mijn GTR 4 en het is zeker t.o.v. de GTR 2 een duidelijke vooruitgang.
Inmiddels is de navigatiefunctie toegevoegd via een firmware update. Echte bugs kom ik niet meer tegen. Batterijduur is formidabel, laatste keer 17 dagen met nog 19% op de teller!

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
Hoe is dit bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
qwasd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:04:
Uiteraard is dit afhankelijk van diverse instellingen aan/uit zoals AOD maar wat is gemiddelde batterij duur van de GTR4? Op het internet staat tussen de 1-2 weken. Waar komen jullie op uit?
14 dagen zonder AOD, zonder continue HR en slaap meting. Wel GPS gebruik en notificaties aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Degelijk en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
ChatGPT op amazfit watches. Weet niet of ik hier op zit te wachten...

https://gadgetsandwearabl...IkLcmRLAekkPqonzqdn9xxrKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-05 09:00
Zijn er ook ervaringen met de functionaliteiten i.c.m. een iPhone? Mis je dan nog bepaalde mogelijkheden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Zeker, ik gebruik iPhone met gtr 4 en t rex 2. Met een Android telefoon kun je meer bijvoorbeeld op de watch WhatsApp beantwoorden en via een navigatie app aanwijzingen op de watch. Apple staat niet toe dat er teveel op het OS wordt ingegrepen, vandaar. Android is meer toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Zijn weinig horloges met HR pols sensor die goed scoren in zijn tests. Externe HR band gebruiken dus. Ik blijf het een fijn en mooi horloge vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
Mooi is het zeker
Helaas mindere sensoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Zolang je ze niet als medisch apparaat en voor serieuze sport gebruikt zijn het prima en mooie smart watches. Voor iemand zoals ik maakt een exacte hartslagmeting niet zo heel veel uit. Ik heb trouwens nog steeds de Amazfit GTR 2E en die bevalt nog steeds prima. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-05 09:00
Frank Brouwers schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:52:
Zeker, ik gebruik iPhone met gtr 4 en t rex 2. Met een Android telefoon kun je meer bijvoorbeeld op de watch WhatsApp beantwoorden en via een navigatie app aanwijzingen op de watch. Apple staat niet toe dat er teveel op het OS wordt ingegrepen, vandaar. Android is meer toegankelijk.
Krijg je wel meldingen door (kan je kiezen welke apps)?
Wat ik vooral fijn vind is als je op het horloge kan zien wie je belt. Kan dat?
Vind het qua looks mooier als een applewatch (en voordeliger), maar twijfel nog of functionaliteiten dan voldoende werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
2Bond schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 12:05:
[...]

Krijg je wel meldingen door (kan je kiezen welke apps)?
Wat ik vooral fijn vind is als je op het horloge kan zien wie je belt. Kan dat?
Vind het qua looks mooier als een applewatch (en voordeliger), maar twijfel nog of functionaliteiten dan voldoende werken.
Meldingen komen goed door, je kunt je apps kiezen. Je ziet ook wie er belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXBP5Bv5SoCczd4-vdDVwX2HASI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZxVqJcceraWOed551qpCODsn.jpg?f=fotoalbum_large

nieuwe firmware update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb nu een paar dagen een GTR4, als 'upgrade' van mijn Bip. De functies ga ik nog ontdekken, vooralsnog zeker tevreden (alleen gaat de batterij van de Bip zoveel langer mee, maar vergeleken met iets als een Apple Watch is de week a weken die een GTR4 mee gaat nog steeds helemaal goed).

Vraag: ik merk dat meldingen zoals een Whatsapp-bericht of MFA-challenge niet meer worden getoond op de iPhone. Dat was met de Bip + Zepp lite app wel zo, nu niet meer met de GTR4 + Zepp app. Google leidt me naar vragen over dat de meldingen niet op de GTR4 komen dus dat helpt niet, Mis ik ergens een instelling?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Bij mij wel notificaties op de iPhone en op de GTR 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
GTR 4 limited edition, weinig nieuws onder de zon. Lijkt uiterlijk veel op de GTR 2 classic.
https://us.amazfit.com/pr...f01adf1&mc_eid=a6d23815b5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eAIujte6LvmUY1gi31fLW8eRiiY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n69AZq68hcrk1t1dCgGBeKiL.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cxZcwoMy8GlpUOYg_pHU48TcHCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YgT8BUwLdHqyAipwpMLttvPH.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 85% gewijzigd door Frank Brouwers op 25-04-2023 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Frank Brouwers schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:34:
GTR 4 limited edition, weinig nieuws onder de zon. Lijkt uiterlijk veel op de GTR 2 classic.
https://us.amazfit.com/pr...f01adf1&mc_eid=a6d23815b5

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Niet veel nieuws onder de zon. Lichaamstemperatuurmeting en draadloos opladen voor zover ik kan vinden.
Nu kan mijn GTR 2E ook lichaamstemperatuur meten maar zo bijzonder is dat niet. De app leest dat niet eens uit.

https://www.notebookcheck...ss-charging.709691.0.html

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 12:56
Gebruik nu zo'n half jaar de Amazfit 4 naar alle tevredenheid. Totdat ik de Garmin Vivo 5 zag..... ik vind de Garmin niet mooi qua uiterlijk, en qua sensoren niet veel anders dan de Amazfit 4, maar in de telefoon app zit 1 tegel waar ik stront jaloers op ben. Body Energy deze geeft duidelijk aan hoeveel energie je nog hebt. Nu ben ik geregeld helemaal afgepeigerd na een dag werk, en met de Garmin zie ik dat dan ook heel gemakkelijk..... om bijvoorbeeld 17:00 uur geeft ie aan dat ik nog 10% body energy heb..... En zo voel ik me dan meestal ook.
(Daarnaast is de software voor Windows ook leuk voor erbij maar die interesseert me niet zo heel veel, want de ZEPP app op de telefoon is prima, bij de Amazfit) Maar die "Body Energy tegel van de Garmin ben ik wel erg jaloers op.
Weet iemand of zoiets ook met de amazfit kan?
Ik gebruik op de telefoon de ZEPP app en de Notify for Amazfit (betaalde full version) .... maar beiden geven niet een dergelijke uitslag/duiding.

Nogmaals; verder ben ik zeer tevreden met de Amazfit 4. (Versie zonder muziek, bellen etc...)

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
LessRam schreef op zondag 30 april 2023 @ 20:40:
Gebruik nu zo'n half jaar de Amazfit 4 naar alle tevredenheid. Totdat ik de Garmin Vivo 5 zag..... ik vind de Garmin niet mooi qua uiterlijk, en qua sensoren niet veel anders dan de Amazfit 4, maar in de telefoon app zit 1 tegel waar ik stront jaloers op ben. Body Energy deze geeft duidelijk aan hoeveel energie je nog hebt. Nu ben ik geregeld helemaal afgepeigerd na een dag werk, en met de Garmin zie ik dat dan ook heel gemakkelijk..... om bijvoorbeeld 17:00 uur geeft ie aan dat ik nog 10% body energy heb..... En zo voel ik me dan meestal ook.
(Daarnaast is de software voor Windows ook leuk voor erbij maar die interesseert me niet zo heel veel, want de ZEPP app op de telefoon is prima, bij de Amazfit) Maar die "Body Energy tegel van de Garmin ben ik wel erg jaloers op.
Weet iemand of zoiets ook met de amazfit kan?
Ik gebruik op de telefoon de ZEPP app en de Notify for Amazfit (betaalde full version) .... maar beiden geven niet een dergelijke uitslag/duiding.

Nogmaals; verder ben ik zeer tevreden met de Amazfit 4. (Versie zonder muziek, bellen etc...)
Nee dat kan niet. Bijkomend probleem is dat de sensoren van de 4 niet betrouwbaar (genoeg) zijn en je eventuele resultaten sowieso met een grote korrel zout moet nemen.

Ik heb zelf een Fenix en gebruik de body battery als indicatie. Het is niet super nuttig want de keren dat je helemaal gesloopt bent voel je dat zelf ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:26
Net ook GTR4 aangeschaft. Fijn horloge, zeker als je komt van de Stratos.

Ben op zoek naar goede screen protector. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:39
pxltrx schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 08:46:
Net ook GTR4 aangeschaft. Fijn horloge, zeker als je komt van de Stratos.

Ben op zoek naar goede screen protector. Iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring met screenprotectors, maar hoe ervaar je het scherm tov de stratos? Ik twijfel over de leesbaarheid in felle zon (fel genoeg), en of het niet te fel is in de nacht (donker genoeg)... De stratos is natuurlijk met hoe meer zon hoe beter af te lezen.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:26
zeer aangenaam scherm. Inderdaad wel feller dan stratos.
is nog te nieuw om te oordelen of die te fel is in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
pxltrx schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:18:
zeer aangenaam scherm. Inderdaad wel feller dan stratos.
is nog te nieuw om te oordelen of die te fel is in het donker.
Scherm is super, had ooit ook de Stratos, nu GTR 4 en T Rex 2. Beide schermen voldoen volledig bij volle zon en dimmen goed 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
OOk de GTS4 is prachtig maar niet optimaal
Zie YouTube: Amazfit GTS 4 : Full Scientific Review ( Form over Function… )
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste