Vandaag had ik een vijandelijke team beschermt met het overnemen van het objectief.
Mijn team en het paarse team hadden beide het objective al één keer gekregen, het oranje team nog geen. Het paarse team was voor de tweede keer het objective aan het nemen, waardoor ze dus zouden winnen. Mijn team was dood en ik was nog als enige over. Het oranje team was net bezig met het overnemen, ik had geen tijd of de mankracht om het objective in mijn eentje over te nemen.
Op dat moment kwam ook het paarse team aangerend om hun objective te beschermen, en begonnen op het oranje team te schieten. Ze dode twee van het oranje team. Alleen de gene die het objective aan het overnemen was, leefde nog. Er stonden nog maar een paar seconde op de teller. Ik begon het paarse team aan te vallen, en dode er twee. Met begint de derde persoon van het paarse team op mij te schieten, waardoor de persoon in het oranje team het overleefde en door bleef capturen. Op de seconde had het oranje team het objective overgenomen.
Nu kregen we dus nog een extra kans, en die kans hebben we ook nog eens gegrepen met een win!
Met andere woorden, soms moet je ook een vijandelijke team helpen, om toch nog een extra kans te krijgen. Als jouw team niet in de positie is om het objective over te nemen, of niet genoeg tijd hebt, bescherm je gewoon het vijandelijke team die de objective nog niet heeft. Zodat je toch nog een extra ronde krijgt.
[
Voor 59% gewijzigd door
Toonen1988 op 11-12-2023 04:13
]