Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:43
FreeShooter schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:42:
Ik heb het een uurtje of 30 gespeeld sinds de launch. Ik schiet weinig raak maar door tactisch inzicht en healen als Medium (hoef je niet te richten) kon ik nog aardig meekomen.

Maar ik heb het gevoel dat het niveau steeds hoger komt te liggen. Gisteren een potje met 0 kills en 8 deaths :X Valt het jullie ook op?
Is ook niet gek dat het niveau hoger begint te worden doordat mensen het spel beginnen te leren.

Door tactisch spelen blijft toch het belangrijkste in het spel en liever een healer met 0 kills dan een light met sniper die alleen maar hersenloos door de map heen vliegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Ik speel voornamelijk hamertje tik met de heavy. :7

Gisteren voor het eerst uitgebreid gespeeld samen met 2 vrienden sinds dat ik de beta ruim een half jaar geleden gespeeld heb. Het spel voelt sinds toen een stuk prettiger aan. :Y

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Na alles in deze Fortnite season tot nu toe unlocked en de quests gedaan, kan ik wel een andere timesink gebruiken.

De classes doet mij aan TFC denken, de battlepass en monetization lijkt op die van Fortnite (cosmetics, geen pay to win, multibucks lijken op vbucks die je kan grinden in de free battlepasses totdat je genoeg opgespaard hebt om een battlepass gratis te kunnen kopen),... Er is iets uniek, hier is het gebouwen afbreken ipv bouwen tegen een ongelofelijke snelheid.
Luap82 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:57:
Een maat van mij en ik zoeken nog een derde speler voor af en toe een avondje The Finals. Doe me maar ff een PM als je interesse hebt.
Kan een clan opgericht worden? Ik heb in het verleden in GoT clans gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Inmiddels flink wat rondes verder, man wat is dit spel een frisse wind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 00:49
Wat een game is dit, heerlijk om even paar potjes in de avond te knallen. Tis wel bijna een verplichting om met 2 vrienden erbij te spelen, want met randoms is het niet te doen. Communicatie is wel key in deze.

https://www.reachthefinals.com/patch-notes-7

Flinke update vandaag

Today we are introducing our very first limited-time mode (LTM): Solo Bank It!

This experimental twist on Bank It pits contestants against each other in a fight for individual glory in a 12-player arena. Just like Bank It, the first to amass 40,000 and deposit in the cash-out station wins. Solo queuers, rejoice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Gisteravond ook begonnen met The Finals, heerlijk spel voor even wat anders dan tarkov haha.
Snapte de eerste potjes nog weinig, begint nu iets te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Fantastisch dat er veel ruimte voor creativiteit is om de vijand op een onverwachte manier aan te vallen. Skip het looten in een BR en snel erin vliegen met je gewenste loadout.

Er worden nog altijd nieuwe tactieken ontdekt.

Waarvoor is de goo gun goed? Naast muurtjes maken, gaten vullen, vijanden stoppen,... bruggen bouwen en een brand van hier tot aan de overkant uitbreiden.
https://www.reddit.com/r/..._most_as_im_too_slow_for/
https://www.reddit.com/r/...ses_so_i_let_my_defenses/

Een nuke over een jumppad naar een cashout laten springen.
https://www.reddit.com/r/...c_but_math_is_your_niche/

Een jumppad op een trap leggen om de aanstormende spelers uit een gebouw te gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De manier van spelen maakt de finals voor mij een leuke game ja. Verder voegt het weinig bijzonders toe maar het feit hoe alles kapot kan maakt het juist compleet anders ineens..

Zo vaak gehad dat de enemy iets wilde cappen ofzo en ik die cashout liet vallen door de grond weg te blazen :P Heerlijke zulke plays

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Ik ben ook echt helemaal fan van deze game. Op zowel PS5 als pc speel ik zeker een paar potjes per dag. Ook speel ik veel met m'n dochter (10j) samen, zij speelt dan op PS5 ik op pc en ik moet zeggen dat cross-platform echt puik werkt bij deze game incl. voice chat.
Vooral het continu veranderen van de omgeving vanwege vernietiging heeft het spel een compleet nieuwe dimensie. Ook de weather effecten (Vegas na een zandstorm) houden de variatie er goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-09 08:38

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Speelt er iemand nog THE FINALS? Wat een toffe game met heerlijke sound tracks! Vind de nieuwe event game mode Terminal Attack geweldig. Geeft me de search and destroy vibes, maar dan met champs en equipments die echt verschillend zijn. Zin in een potje evt met discord voice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wie in de voorbije nacht de circuit contracts zag verdwijnen.

Ze zijn het aan het terugrollen en je zal rerolled contracts zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ccfZVbSuUeT12tM-8tpWnnhoDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4LWNavUt4WqgpJBEKISeJ9lK.jpg?f=user_large

Check welke contracts dat je echt moet doen voor de AK skin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHYsBsBHNMJL6FS_3doto0nq4FU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPZsZYEJbPdQxpDlBAskCrt7.jpg?f=fotoalbum_large

Indien je niet haalbare contracts ziet zoals 5 daily contracts doen dat ik vandaag al gedaan heb, create ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27
rapture schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:42:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Indien je niet haalbare contracts ziet zoals 5 daily contracts doen dat ik vandaag al gedaan heb, create ticket.
Ik zag gisteren voor het eerst dit scherm 8)7 Ik was zo aan het focussen op de Battle Pass zelf dat ik dit helemaal heb gemist haha

Season 3 trailer!

[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 13-06-2024 09:22 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

rapture schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:42:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De timing van deze onzin is wel helemaal 'geniaal', ik had zelf de circuits al ruim een week geleden afgerond, maar ken een paar mensen welke tot op het laatste moment bezig zijn. :P

Veel zin in S3, ik speel voornamelijk als melee heavy dus ik kijk heel erg uit naar de speer en enterhaak. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 16:14
haagsepracht schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:06:
Speelt er iemand nog THE FINALS? Wat een toffe game met heerlijke sound tracks! Vind de nieuwe event game mode Terminal Attack geweldig. Geeft me de search and destroy vibes, maar dan met champs en equipments die echt verschillend zijn. Zin in een potje evt met discord voice?
Mag toch hopen dat deze gamemode ook gewoon in season 3 terug te vinden is ?

Oh… Ik zag dat het zelfs de ranked gamemode gaat worden in seizoen 3, dat vind ik dan wel weer een aparte keus.

[ Voor 17% gewijzigd door Nol_NL op 13-06-2024 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

De ticket is afgehandeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gp7r8uWFtnk2Oixf7b0mhSuMnRU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2QabCklfV3CeVvU8IbnnKx2p.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ZXJp6YWiEvhspKWnv5kEy0OoIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tQEzcpwR7P6z3CEVR6c5MMsh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jemi
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05-09 09:38
Zijn er nog mensen welke actief The Finals spelen hier?

Ik heb de closed en open beta gespeeld en verder niet meer. Sinds seizoen 3 ben ik weer terug en ik geniet er volop van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
Jemi schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:39:

Ik heb de closed en open beta gespeeld en verder niet meer. Sinds seizoen 3 ben ik weer terug en ik geniet er volop van!
Af en toe nog een potje. Het blijft een leuke game om na een tijdje weer terug in te springen en verder te gaan waar je gebleven bent.
Ik moet zeggen dat toen Helldivers 2 uitkwam, daar al m'n aandacht naartoe ging waardoor er weinig tijd overbleef voor The Finals.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Zeker. Blijft een leuke snelle tactische shooter. Een van de betere, best bijzonder dat dit gratis is te spelen. Er zijn zeker zat soortgelijke games waar je gewoon voor moet betalen, maar een stuk minder te bieden hebben dan the Finals. Maps zijn echt top (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Zeker een topgame en blijft mij ook verbazen dat het gratis is.
Ik probeer wat te minderen met online shooters voor mijn hart, hebben jullie daar geen last van?krijg een hoge hartslag van online shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
elsympatico schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:37:
Zeker een topgame en blijft mij ook verbazen dat het gratis is.
Ik probeer wat te minderen met online shooters voor mijn hart, hebben jullie daar geen last van?krijg een hoge hartslag van online shooters.
Ik heb dit enkel met Escape from Tarkov. Om die reden ben ik ook gestopt met dat spel. The suspension is killing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:10

SomerenV

It's something!

Ik heb seizoen 2 maar een beetje gespeeld, maar sinds een weekje weer lekker bezig. Gelukkig kun je de game gewoon prima oppakken na het even niet gespeeld te hebben. Niet (net als in sommige andere games) dat opeens hele maps veranderd of vervangen zijn en je plots een shitload aan nieuwe abilities ofzo hebt. Ergens snap ik wel dat er mensen zijn die dat tof vinden, maar als je hooguit een paar uurtjes per week kunt spenderen aan gamen dan is het wel prettig als je niet om de zoveel tijd nieuwe dingen uit moet vogelen. Dit is een beetje 'opa spreekt' maar ik kan UT99 opstarten en direct weer mee doen omdat alles is zoals het was. Stel je speelt een paar maanden geen Fortnite dan is zowat heel de game opeens anders :')

Het blijft me wel verbazen dat The Finals het vergeleken met andere shooters zo slecht doet, want de game zit echt goed in elkaar, er wordt veel gedaan met input van de community, gunplay is super smooth, de potjes zijn snel maar niet te snel en balancing is over het algemeen ook prima. En toch zit het meestal rond de 14k spelers op Steam. Counter Strike 2 zit vaak rond een miljoen, PUBG rond de 500k en Apex tussen de 100 en 200k. Zelfs de originele Counter Strike heeft momenteel meer spelers dan The Finals. PUBG heb ik laatst ook weer een paar keer gespeeld, maar ik snap oprecht niet hoe die game zó ongelofelijk veel spelers heeft. Houterige bende :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik denk dat de afhankelijkheid van comms, samenwerking, pre-made team,... het spel voor de solo spelers moeilijk maakt.

Counter-Strike is ook team based, maar je bent minder van team mates (die jou kan healen, van mobiliteit voorzien,...) afhankelijk.

Team Fortress heeft classes en team mates kunnen elkaar helpen. Zelfs daar krijg je niet het gevoel dat een pre-made team de rest afslacht.

Wat ook een rol speelt is dat Gen Z (generatie Hunger Games, battle royale, 100 spelers vechten om iets, 1% wint, 99% faalt, the system is rigged against them) een andere kijk op de wereld, arbeidsmarkt, definitie van een woning (iets dat een huisbaas koopt/bouwt om aan jou te verhuren ipv iets dat je koopt) dan de Millennials (generatie Harry Potter, we hebben een kans om van het kwaad te winnen, samen in team trekken we ten strijde,...) heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:35
Ik vermaak me wel weer met the Finals. Ik heb geen hele goede aim, dus voornamelijk als Heavy met flamethrower :+

Wie speelt er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianfelix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 23:05
FreeShooter schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:09:
Ik vermaak me wel weer met the Finals. Ik heb geen hele goede aim, dus voornamelijk als Heavy met flamethrower :+

Wie speelt er nog?
Ik! Op PS5 wel. Lester1993 heet ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:26
Hoi Tweakers, graag zou ik in contact komen met andere Tweakers die vaak world tour spelen. Ik speel nog geen ranked. Speel zelf op PS5 maar crossplay kan ook. Heb nog een andere vriend die vaak mee speelt dus nog een derde persoon zou super chill zijn om beter te communiceren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 16:04
Gisteren The Finals maar eens geprobeerd want onze vriendengroep is de cheaters en smurfs in Counter-strike nogal beu geraakt. En we zijn fan hoor! Lekker snelle actie, schieten zoals in Halo en de potjes zijn iedere keer weer anders qua tactieken of dingen die gebeuren. Jammer dat de game minder populair is geworden na release, heeft zeker potentie en is erg vermakelijk!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:39
Vanavond maar eens geïnstalleerd via Game Pass. Ooit eens gespeeld tijdens release, maar toen liep het niet echt lekker / vloeiend. Nu geen last van, want het spel speelt uitstekend! Leuke, vlotte combat ook; rechtoe rechtaan en zonder poespas. (y)

Jup, dit spel ga ik de komende week maar eens vaker spelen. 8)
Pagina: 1 2 Laatste