Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://www.ausgamers.com/gameres/7851/images/695/thefinalsembark.jpg

GOT WHAT IT TAKES?
Viewers at home, here's the news you've been waiting to hear: THE FINALS is accepting new contestants, and that means YOU! That's right, soon the world could be watching YOU tear apart our newest dynamic arenas and seize everlasting fame!

As you know, THE FINALS is the world's greatest free-to-play combat game show! Our contestants plug in to our virtual world and join teams in escalating tournaments. They fight it out in our beautifully-rendered arenas based on real-world locations that they can alter, exploit, and even destroy.

Sure, you can aim and shoot, but contestants that add our carefully curated virtual environments to their arsenal are more likely to advance, so do anything you can imagine in the name of victory! Burn arenas to the ground! Send wrecking balls crashing into your opponents! Don't just pull triggers - pull down buildings!

THE WORLD IS WATCHING
THE FINALS thrives on spectacle, so drive your fans wild with thrilling combat and your own personal flair as you compete for worldwide fame and the support of our discerning and stylish sponsors.

Play Your Way - Whether it’s sneaking up on enemy squads with a katana in hand or ripping an entire building out from under their feet with explosives, THE FINALS lets YOU make the call! With different skills across body builds and a wide array of weapons and gadgets, you'll have all the tools to make your playstyle your own!

The World Is Your Weapon (And Enemy) - A skilled contender might go in guns blazing, but with environmental destruction in your arsenal, that’s just the start of what you can wield against your foes! All of our arenas can be altered, used, or reduced to rubble - and not just by you.

Your Rising Star - Ready for your close-up? Standing out in THE FINALS means the eyes of the world will be upon you, so you’d better look your best! Gather fans and fame as you craft a unique avatar with the help of our generous sponsors and dazzling customization options!

GET FAMOUS
This is the opportunity of a lifetime. Arenas based on iconic places, unparalleled destruction, and endless tactical possibilities await - make them your own, and the floodgates of fame will open. Your competition will have the same opportunities, so it’ll be up to you to be more clever and attention-grabbing. Are you up to the challenge? Are you the world’s next all-star?

Ontwikkelaar: Embark Studios
Uitgever:Embark Studios
Genre(s): Shooter
Speelmodus: Multiplayer

PC - Steam
Release date: TBD

https://venturebeat.com/g...-team-based-shooter-game/

Afbeeldingslocatie: https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2022/09/THE_FINALS_Concept_001_1400x787.jpg?w=1200&strip=all

Afbeeldingslocatie: https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2022/09/THE_FINALS_Concept_Moneyrain_002_1920x1080.jpg?w=1200&strip=all

Afbeeldingslocatie: https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2022/09/THE_FINALS_Screenshot_0006_20220823_1920x1080.jpg?w=1200&strip=all

Afbeeldingslocatie: https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2022/09/THE_FINALS_Screenshot_0011_20220823_1920x1080.jpg?w=1200&strip=all

Afbeeldingslocatie: https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2022/09/THE_FINALS_Screenshot_0008_20220823_1920x1080.jpg?w=1200&strip=all

Officiele website

[ Voor 4% gewijzigd door TheRicolaa10 op 07-03-2023 19:51 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Morgen de Closed Beta. Heb me aangemeld om mee te doen. Hopelijk krijg ik snel wat te horen. Vind het een erg vette game qua wat ik gezien heb in trailers. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:27
Interessante game qua vormgeving, gameplay en mechanismen. Die pre-closed beta beelden van content creators zagen er al redelijk goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel tof uit. Net ook meteen aangemeld voor de beta.
Ben ook weer soort van op zoek naar een nieuw spel om te spelen nu Overwatch zo is veranderd.

Ziet er absoluut erg mooi en leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Deze komt behoorlijk out of left field voor me, maar dit ziet er veelbelovend uit!

Genoeg elementen die ook minder goed uit kunnen pakken, maar deze oud DICE devs wil ik wel een kans geven, ben wel weer toe aan een goede en verslavende shooter na alle eenheidsworst van afgelopen jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren pas over deze game geleerd maar ziet er super leuk uit. Toffe destruction.

Zie online wel redelijk veel verschil in grafische kwaliteit. Op hoge FOV met settings focussend op FPS graphics zoals wij altijd doen met shooters eigenlijk ziet het er best matig uit. Vergeleken met als je de FOV default op 90 laat bijv en dan hoge textures motion blur aan enzo. Geeft andere dimensie voor deze game lijkt het wel.

Ben erg benieuwd. Hoop dat ik de beta access vanavond krijg. Gisteravond gelijk applied

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Je kan eventueel steelseries GG installeren. Mail verifiëren en dan via de give away tabs een beta key claimen. Werkte sws tot een uur geleden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CrapperDeCrap schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:24:
Je kan eventueel steelseries GG installeren. Mail verifiëren en dan via de give away tabs een beta key claimen. Werkte sws tot een uur geleden nog.
Ook als je dat al hebt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maar eigenlijk zijn de keys al vrijgegeven dus wat ik van jou begrijp? Want heb niks gehad :( dus zal er wel weeer niet bij zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh thanks werkte :D kon idd gewoon in die app een key claimen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3pYpEwsgCzNjbP5UD0cTh0Pz9U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BosHGSNYO7fxi9ufeE6TmWDu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOX7MowGlUoy-krrlZ7V_m0Cat8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qI3lOTLx1nqRjA4nbyLRxkMs.png?f=fotoalbum_large

Lol WOKE game :P Female clothing op male character XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
CrapperDeCrap schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:24:
Helaas krijg ik de verificatie-email (nog) niet binnen.

Edit:
Inmiddels wel, spel is geactiveerd in Steam.

[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 07-03-2023 21:32 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toernooi gamemode is wel tof.

Begin je met 16 teams elk 4v4 en dan moet je 4 rondes tot de laatst overblijvende :P
Net wel uitgeschakeld in ronde 1 though XD maar wel vet

Ben ook direct goed (waarschijnlijk omdat de rest nog slecht is haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
De steelseries truuk werkt nog steeds.
Verificatie was inderdaad een ding, maar kwam uiteindelijk wel binnen.
En de code voor het spel zelf. Noice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:25:
De steelseries truuk werkt nog steeds.
Verificatie was inderdaad een ding, maar kwam uiteindelijk wel binnen.
En de code voor het spel zelf. Noice!
Dat is raar. 2 vrienden van mij proberen dit al een paar uur en krijgen een error wanneer ze de key willen claimen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Ricmaniac Vreemd, want ik heb net letterlijk in enkele minuten gedaan.

Sterker nog, ik heb het Steelseries account ook weer verwijderd ondertussen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iemand al gevonden hoe je naar je reserved kit kan wisselen?

Weet niet of het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net 2e geworden in tournament. wel ziek zeg. inmiddels het spelletje toch iets meer gaan waarderen :P echt competitive in team verband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:59
Heb wat gameplay gezien en zag er leuk uit maar die TTK alleen al is genoeg reden om hier ver van uit de buurt te blijven. Zelfs als de TTK gehalveerd word is het nog belachelijk lang.

Ben ik nou echt de enige die een zeer korte TTK veel beter vind? Ik vind het ronduit belachelijk dat ik op iemand begin te schieten en lag compensatie en ADHD tienerjumpen dan toch nog kunnen zorgen dat je degene ben die dood is. Ik ben vrijwel altijd de eerste die schiet met bijvoorbeeld Battlefield en warzone maar toch diegene die dood gaat. Bij een lage TTK is gewoon de snelste de winnaar van de 1 vs 1. Wel zo realistisch.

[ Voor 54% gewijzigd door computerjunky op 08-03-2023 01:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

computerjunky schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 00:59:
Heb wat gameplay gezien en zag er leuk uit maar die TTK alleen al is genoeg reden om hier ver van uit de buurt te blijven. Zelfs als de TTK gehalveerd word is het nog belachelijk lang.

Ben ik nou echt de enige die een zeer korte TTK veel beter vind? Ik vind het ronduit belachelijk dat ik op iemand begin te schieten en lag compensatie en ADHD tienerjumpen dan toch nog kunnen zorgen dat je degene ben die dood is. Ik ben vrijwel altijd de eerste die schiet met bijvoorbeeld Battlefield en warzone maar toch diegene die dood gaat. Bij een lage TTK is gewoon de snelste de winnaar van de 1 vs 1. Wel zo realistisch.
Als je de game speelt krijg je door dat lage TTK niet gaat werken in deze game. De objective is heel belangrijk en wanneer de TTK laag is zal het in deze game altijd zijn dat de gene die eerst schiet wint.

Het is semi een class based shooter. Je hebt abilities en verschillende classes met eigen perks. Nu kan je door middel van die perks, gadgets en abilities verschil maken. Als de TTK laag is zal het altijd te laat zijn om iets te gebruiken.

Bijv de light class heeft snelle movement speed, kan stealth maar is ook mega snel dood.
De heavy is trager, weinig mobility maar heeft 3x zo veel health.

Gisteren verbaasde mij hoe redelijk goed het toch gewoon gebalanceerd was en ik als Light character prima heavy heb kunnen killen. En andersom ook.

Wanneer de TTK laag zou zijn veranderd het deze hele game. En niet ten goede denk ik omdat het anders je "another fish in a barrel" shooter word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:25
.

[ Voor 99% gewijzigd door Beavbusi op 08-03-2023 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 12:25
computerjunky schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 00:59:

Zorgt tenminste voor een skill gap. Als je niet raak kan schieten kan je altijd nog COD MP gaan spelen. >:) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 21:35
Iemand een idee hoe aan een key te komen?
Steelseries werkt niet meer… 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:00
Furrr schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:22:
Iemand een idee hoe aan een key te komen?
Steelseries werkt niet meer… 😅
Wil ik ook graag weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Zijn er hier al mensen die toegang hebben tot de beta? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb gister toegang gekregen,even snel 2potjes gespeeld.

Totale chaos, keybinds nog lang niet onder de knieen, performance is weer als een typische Unreal engine game gewoon sjakig, de ttk mag ook wel wat sneller, maar dat gezegd hebbende, dit is best veelbelovend!

Geen flauw idee of dit lang leuk blijft, het is toch met al die extraction games al snel, twee honden vechten om een been, derde gaat er mee heen. Maar er moeten nog zo veel klasses en gear unlocked worden, wie weet veranderd het. De destruction van de omgeving is in elk gavel fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:01:
Zijn er hier al mensen die toegang hebben tot de beta? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb gister toegang gekregen,even snel 2potjes gespeeld.

Totale chaos, keybinds nog lang niet onder de knieen, performance is weer als een typische Unreal engine game gewoon sjakig, de ttk mag ook wel wat sneller, maar dat gezegd hebbende, dit is best veelbelovend!

Geen flauw idee of dit lang leuk blijft, het is toch met al die extraction games al snel, twee honden vechten om een been, derde gaat er mee heen. Maar er moeten nog zo veel klasses en gear unlocked worden, wie weet veranderd het. De destruction van de omgeving is in elk gavel fantastisch.
Had redelijk wat potjes gespeeld in de beta van een paar maanden terug. Was wel leuk maar het is gewoon weer zo'n game wat geen playerbase houd heb ik het idee. De combat was al redelijk nice. Destruction werkte ook echt goed en je kon mooie outplays maken door die mechanics te gebruiken maar na een potje of 30 was ik er voor de beta wel klaar mee en ben ik weer terug gegaan naar de grote naam Shooters en eigenlijk niet meer naar deze game omgekeken. En heb het gevoel dat dat voor veel spelers zal zijn. Krijg soms het gevoel dat er gewoon geen ruimte is voor nieuwe shooters meer tussen de echte grote namen. De enige succesvolle die dat toch voor elkaar heeft gekregen is Valorant imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Kijk er wel naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Ricmaniac schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:35:
[...]

Had redelijk wat potjes gespeeld in de beta van een paar maanden terug. Was wel leuk maar het is gewoon weer zo'n game wat geen playerbase houd heb ik het idee. De combat was al redelijk nice. Destruction werkte ook echt goed en je kon mooie outplays maken door die mechanics te gebruiken maar na een potje of 30 was ik er voor de beta wel klaar mee en ben ik weer terug gegaan naar de grote naam Shooters en eigenlijk niet meer naar deze game omgekeken. En heb het gevoel dat dat voor veel spelers zal zijn. Krijg soms het gevoel dat er gewoon geen ruimte is voor nieuwe shooters meer tussen de echte grote namen. De enige succesvolle die dat toch voor elkaar heeft gekregen is Valorant imo.
Ja ik vind het ook een heel moeilijk verhaal. Ergens denk ik dat er juist gigantisch veel ruimte is voor een nieuwe shooter, het is zo veel generieke eenheidsworst de afgelopen 10 jaar gebouwd rond skins, battle royale en hero/abilities. Eigenlijk precies wat The Finals ook doet, maar dan met een behoorlijk hoge skill ceiling, wat enerzijds natuurlijk vet is, anderzijds het weer gigantische drempels om een goede playerbase te krijgen en vast te houden.

Je hebt twee maatjes nodig met vergelijkbare of goed op elkaar aansluitende speelstijlen, allen veel tijd beschikbaar om de mechanics en maps te leren, ruimte/zin om te willen exerimenteren in 'ranked' matches/verplicht unlocken van nieuwe gear/wapens, etc etc.

Dan moet je ook nog eens genoeg spannende potten hebben om door te willen blijven spelen. Mijn ervaring met matchmaking zonder server browser is sinds Titanfall 1 niet echt goed te noemen. Of walk-overs, of je wordt kansloos overklast met slechts een handjevol super spannende potjes...

Ik ben alleen al een potje of 10 verder voor ik alle settings en keybindings precies goed heb. Zonder practice mode betekent dat ook al 10 potjes vernachelen voor m'n teamgenoten en behoorlijke tijdsinvestering.

Lastig lastig, de potentie van The Finals is erg groot, maar ze pakken ook alle cliché valkuilen mee, wat je zegt, moeilijk om te zien hoe die na een jaar nog een viable playerbase heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb het gevoel dat ze precies maken wat al is gedaan, het is een leuke insteek, principe erachter is best grappig, maar heb een hoog gevoel jack of all, master of none. De 3 classes met hun perks (hoewel ik 'heavy' niet bepaald heavy noem, grappig hoe de discussie over TTK nu al loopt), maar ook de last-second momenten dat iemand net nog een upload weet te jatten.

Er zijn maar weinig games die in mijn 'unieke top 10' staan, die anders waren of beter dat ze altijd eigen plekje behouden, battlefield, titanfall, MAG, maar bij deze heb ik niet het gevoel dat het z'n eigen dingetje heeft.

Het kost even minuut of wat voordat je je team dezelfde kant op hebt, maar dan speelt het op z'n tijd best lekker weg, maar gelijktijdig net genoeg irritaties dat je ook blij bent dat de match weer over is.

Spawn time op z'n tijd is gewoon te lang, 15 sec teamspawn precies op de milseconde dat jij je 15 sec spawner heb gehad, vervolgens spawn je ook nog rustig 30sec verder (en bepaalde maps zijn niet makkelijk rond te komen), dat terwijl TTK bij sommige wapens/classes vrijwel 2-3 hits max is.

En gezien er nu al gigantische discussies lopen juist met die TTK, denk niet dat de game een 'goed plekje' kan vinden tussen de andere shooters, waar ze duidelijk zaken hebben 'geleend' van bekende shooters.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Voor nu vind ik de laadtijden ook abominabel lang, maarik heb juist het gevoel dat met de starter wapens de ttk echt superlang is, als je een heavy met praktisch hele mag van de akm merendeel headshots geeft is die nog niet dood. Voor nu heb ik ook al meerdere keren max 2 spelers in het team gehad wat dus al inhoudt, gg leave en opnieuw 2 min in de qeue. het is nog lang niet goed genoeg om uberhaupt de strijd aan te gaan maar op zich heeft het wel potentieel als ze het echt wat kunnen uitdiepen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:40:
Voor nu vind ik de laadtijden ook abominabel lang, maarik heb juist het gevoel dat met de starter wapens de ttk echt superlang is, als je een heavy met praktisch hele mag van de akm merendeel headshots geeft is die nog niet dood. Voor nu heb ik ook al meerdere keren max 2 spelers in het team gehad wat dus al inhoudt, gg leave en opnieuw 2 min in de qeue. het is nog lang niet goed genoeg om uberhaupt de strijd aan te gaan maar op zich heeft het wel potentieel als ze het echt wat kunnen uitdiepen.
Herkenbaar, na een paar dagen wat potjes gespeeld te hebben. Eerste indrukken:

Die laadtijden zijn echt bezopen, maar in alles. Van het opstarten, tot het vinden van een match, tot een laden van een map alles duurt eeuwen vergeleken met vergelijkbare games.

Ik vind de TTK ook veels te hoog, BTK ook, met 1 magazine 2 mediums of 1 heavy plus een light neerkrijgen is borderline onmogelijk. Dat maakt aim niet zo belangrijk en teamwork des te meer. Dat werkt gewoon niet met randoms.

Ook mis ik de strafejump, het beweegt allemaal nog net wat te traag naar mijn smaak gezien de grootte van de maps..

De spawnlocaties zijn wel erg belangrijk. Het verschil tussen een goede spawn hebben of een slechte locatie kan echt het verschil zijn tussen kansloos of extreem makkelijk. Voelt niet super goed nog.

Hij onthoudt de sensitivity settings niet, bloedirritant.

DirectX12 is weer ouderwets een microstutterfeest. TAA is ook met deze unreal 5 game niet echt goed uit te schakelen lijkt het. WIE verzint die onzin toch in godsnaam? TAA en devs die dat implementeren moet je als eerste wieberen.

Je kan de eerste 50 potten de volledige potentie van de game echt niet zien. Iedereen is eerst weer bezig om alles te unlocken, twee maps aan het stuntelen met de nieuwe gadgets en dan weer door met de volgende. Rinse & Repeat...

Kortom, korte vlagen van zeer veel potentie die helaas te vaak onderbroken worden door (onnodige) irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
En weet iemand al wanneer deze uitkomt ben er echt wel op aan het wachten?
Ziet er echt iets voor mij uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
elsympatico schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:52:
En weet iemand al wanneer deze uitkomt ben er echt wel op aan het wachten?
Ziet er echt iets voor mij uit.
YouTube: THE FINALS | Open Beta | PC & Console | Oct 2023

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Open Beta start morgen, tot 5november, release date is nogsteeds "2023", via hun discord.

Big hype!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik moet nog steeds overtuigd worden. Had dus al veel de beta gespeeld en dat speelde lekker weg maar ik ben vooral benieuwd wat het na een maand doet. De eerste 2 weken zal wel prima zijn denk k maar vermoed dat het niet lang volhoud. Hoop dat ik het fout heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 20:42
Zojuist gespeeld op PC, wegens ik op PS5 de gekende bug ook ervaar.

Ik vind wel tof, alleen moeten de classes nog gefine-tuned worden. Die heavy class is echt te OP. Maar kvind wel tof qua destruction toe, en het fast pace gedeelte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteravond toch weer even gedownload en het nog een kans gegeven. Heb het idee dat het wel beter speelt dan de vorige keer. Betere TTK en movement is beter ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Thx Zinvol aan het downloaden.

Ik speel het heel graag en laden gaat snel, maar wel lang moeten schieten op tegenstanders.

[ Voor 61% gewijzigd door elsympatico op 28-10-2023 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
Tsja, het is geen call of duty time to kill x)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UninPro
  • Laatst online: 10:06
Op de enorme party connectie problemen op de PS5 na, hebben we vandaag in full Squad enorm veel plezier gehad. Juist de relatief langere TTK geeft je de kans om tactisch en op basis van skills nog de overhand te pakken. Geen idee hoe lang de game leuk blijft maar op dit moment zijn we enthousiast. Het tactische element maakt dat je echt voordeel kunt creëren ten opzichte van andere teams. Zo is de heal gun wel wenselijk met een kameraad die begrijpt wanneer hij deze in moet zetten.

Wat betreft cosmetics is het wat mij betreft wat dol maar kan ook aan m’n leeftijd van 34 liggen. Ik begrijp met de opkomst van o.a. een Fortnite dat hier behoefte aan is en dan lijk je ook helemaal los te kunnen gaan.

Voor nu ben ik enthousiast na een avond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Ik ook, heel enthousiast.
Het is zeker een topgame in mijn ogen en dat allemaal gratis, heel fijn.
Ik speel deze zowel op pc als op ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heerlijke game dit hoor, kan onwijs toffe plays maken. Hier ook enthousiast.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
gisteren leren kennen, zeer leuk spel en toch weer een ander concept.

kan ik op ps5 niet sneller van wapen of gadgets wisselen? L1 inhouden en dan uw gadget kiezxen uit het wiel is toch niet handig als je in een vuurgevecht zit. Op PC zag ik dat je het gewoon kan zetten op de numerieke toetsen wat veel sneller en logischer is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:31
Geprobeerd, maar helaas alleen maar problemen met de game. Crashes, kan niet inloggen, kan game niet opstarten. Helaas pindakaas, dan maar wat anders ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elsympatico
Das raar, nog geen enkel probleem gehad, maar iedere config van pc is anders natuurlijk spijtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier af en toe een rare disconnect na een afgelopen game of als ik in een lobby zit. Kwa gameplay weinig tot geen bugs of onderbrekingen. Draait allemaal prima..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 20:42
pina schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:25:
gisteren leren kennen, zeer leuk spel en toch weer een ander concept.

kan ik op ps5 niet sneller van wapen of gadgets wisselen? L1 inhouden en dan uw gadget kiezxen uit het wiel is toch niet handig als je in een vuurgevecht zit. Op PC zag ik dat je het gewoon kan zetten op de numerieke toetsen wat veel sneller en logischer is
Bij uw controller presets kan je kiezen. Kweet niet specifiek hoe hem noemt, maar je hebt nu equipment wheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
wat voor verschil geeft het levellen van wapens? Lijkt mij niet meer dan andere skins te zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Ik was helaas te laat om te Alpha te spelen. Had wel een invite, maar was het totaal vergeten :+ Daar baalde ik wel wat van aangezien de beelden van The Finals er echt heel tof uit zagen. Nu met de beta moest ik even in komen, ook omdat je gewoon in een gamemode gedropt wordt zonder dat je echt weet wat je moet doen, maar wát een heerlijk game is dit! De movement is echt super soepeltjes, de wapens voelen prettig aan en de andere dingen (abilities/throwables) zijn ook dik in orde. Qua snelheid doet het me heel erg denken aan de oude arena-shooters, wat ik echt zeer positief vind.

Je bent overigens wel echt afhankelijk van een fatsoenlijk team wil je een beetje kans maken. Als je team gaar is dan sta je al met één been in het graf. En het is wat jammer dat er geen text chat is, of een soort quick response menu ofzo. Ik ben namelijk niet het type dat tegen wildvreemden gaat lopen babbelen in games.

Maar The Finals heeft denk ik best wat potentie. Voelt ook aan als een frisse kijk op het multiplayer-genre. Het is vooral hetzelfde, maar dan net wat anders. In eerste instantie had ik best wat moeite met tegenstanders doden. Dan vuurde ik een heel magazijn op ze leeg, nauwelijks schade, en zij kregen mij dood met een paar kogels. Inmiddels gaat dat een stuk beter, maar als ik zie op Reddit wat voor gekke trucjes sommigen nu al uit weten te halen en hoe snel ze switchen tussen alle wapens en andere dingen... :')

Nu maar hopen dat de game niet super lang meer op zich laat wachten, en dat het een eerlijke F2P game wordt. Niet eentje waarbij je betere stats kunt kopen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
De vorige beta was ik erg snel op uitgekeken, na 3 potjes had ik er genoeg en meteen verwijderd. Ik heb The Finals met deze beta weer een kans gegeven en ik moet eerlijk bekennen dat het nu veel beter aanvoelt.

Helaas heb ik nog altijd dezelfde probleem als bij de vorige versie, ik kom telkens in een duo team terecht, tegen twee trio's. In deze beta heb ik precies hetzelfde, elke keer als ik een match join, kom ik in een duo team terecht, terwijl de vijandelijke teams, trio's zijn.

Maargoed, dat mag de pret niet bederven, want ik win nog altijd potjes. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 01-11-2023 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

en als je er 3 hebt staat de 3e de eerste 3 minuten stil op spawn omdat ie tijdens de loadinn weggelopen is (of op een trage xbox speelt?)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toonen1988 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:50:
De vorige beta was ik erg snel op uitgekeken, na 3 potjes had ik er genoeg en meteen verwijderd. Ik heb The Finals met deze beta weer een kans gegeven en ik moet eerlijk bekennen dat het nu veel beter aanvoelt.

Helaas heb ik nog altijd dezelfde probleem als bij de vorige versie, ik kom telkens in een duo team terecht, tegen twee trio's. In deze beta heb ik precies hetzelfde, elke keer als ik een match join, kom ik in een duo team terecht, terwijl de vijandelijke teams, trio's zijn.

Maargoed, dat mag de pret niet bederven, want ik win nog altijd potjes. 8)
Same ja voelt echt veel beter aan nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baswillems1
  • Laatst online: 09-09 00:49
Ligt het aan mij of zijn de standaard controller controller sensitivity settings extreem snel/hoog in deze game?
Verder voelt het wel echt top aan, leuke actie en gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:35
Ik vind het echt geslaagd. Er moet nog het één en ander getweaked worden maar ik vind het al heel lekker spelen, komen genoeg betaalde spellen uit die minder af zijn dan deze beta.

Hopelijk duurt de launch niet te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:43
Erg lekkere game, en verfrissend dat een beta test zo soepel en strak presteert! Geen enkele bug of glitch ondervonden.

Inderdaad zijn er nog wel wat wapens OP maar dat is eenvoudig te fixen.

Het voelt echt awesome om een cashout 3 verdiepingen naar beneden te blazen om hem over te nemen. Die destruction maakt het geheel nog dynamischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier ook afgelopen week als main game gespeeld, echt enorm mee vermaakt. Tuurlijk moet er nog wel het e.e.a. getuned worden en wat bugs weg gewerkt worden maar voelde wel als een volledige game aan. Echt onwijs toffe plays gemaakt. Mooi ook dat deze game enorm satisfying kan zijn ondanks dat je de game niet wint. Hoop echt op een snelle release.. Misschien leuk om af en toe eens samen te spelen voor de mensen die solo of met z'n 2en zijn.

Hoop overigens dat ze de weapon balancing etc geleidelijk doorvoeren en niet a la Super People alles zo aanpassen dat het een hele andere game wordt..

[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 06-11-2023 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:29

D4NG3R

kiwi

:)

De gameplay is tof, maar is er inmiddels iets aan de mapsizes gedaan? Toen ik een aantal maanden geleden de bèta speelde was dat vooral over het level op de wolkenkrabbers een veelgehoorde klacht.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:47
D4NG3R schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:59:
De gameplay is tof, maar is er inmiddels iets aan de mapsizes gedaan? Toen ik een aantal maanden geleden de bèta speelde was dat vooral over het level op de wolkenkrabbers een veelgehoorde klacht.
Bedoel je te groot, of te klein?

Ik heb alleen de afgelopen twee dagen de open bèta gespeeld, maar vind de mapgroottes eigenlijk wel prima. Heel soms moet je de hele map door om naar een nieuwe vault te komen, maar over het algemeen zijn de respawns redelijk in de buurt van de cashouts.

Wat ik vervelend vond in solo-q is dat je in sommige potten gestopt wordt die twee minuten later weer afgelopen zijn, omdat de rest gedisconnect is en één team al met de laatste cashout bezig is. Hoop dat ze snel een disconnect penalty introduceren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:29

D4NG3R

kiwi

:)

@HappyPinguin Het feit dat je niet direct weet waar ik het over heb klinkt in ieder geval goed. :P

De wolkenkrabber map was, naar verhouding van hoe snel je beweegt, vrij fors. Met regelmatig ontzettend ongelukkige spawns. De andere map herinner ik mij als prettiger, maar die kwam bijna nooit langs..
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:53:
Ook mis ik de strafejump, het beweegt allemaal nog net wat te traag naar mijn smaak gezien de grootte van de maps..

De spawnlocaties zijn wel erg belangrijk. Het verschil tussen een goede spawn hebben of een slechte locatie kan echt het verschil zijn tussen kansloos of extreem makkelijk. Voelt niet super goed nog.
Rond de tijd dat ik de beta speelde werd het hier ook al aangehaald.

[ Voor 69% gewijzigd door D4NG3R op 06-11-2023 13:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
De ontwikkelaar heeft een tijd geleden aangeven dat The Finals in 2023 gaat verschijnen. Voor zover ik weet heeft de ontwikkelaar nog niks van zich laten horen of uitgesteld.

Sinds de laatste bèta, is het erg stil bij de ontwikkelaar. Het enige dat ze naar buiten hebben gebracht, zijn wat bèta statistieken.

Ik ben echt benieuwd wanneer het spel gaat verschijnen. Geruchten gaan rond dat The Finals met de jaarlijkse game awards wordt gereleased. Dat ze een nieuwe game trailer laten zien en meteen met de tekst "available now" op de game awards 2023 event.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
De geruchten blijken waar te zijn, console spelers kunnen al sinds gisteren The Finals pre-loaden, AMD en Nvidia hebben per ongeluk The Finals in hun driver patchnotes gezet en op de Playstation store zijn de premium currency verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Laten we het hopen, hebben we weer een timesink voor de komende maanden..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
De geruchten zijn waar, The Finals is zojuist uitgekomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Yes, lekker wakker worden dit. Als er nog mensen een geempje willen spelen komende tijd.. :) DM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Toen The Finals op Steam beschikbaar was, had ik meteen de download aangezet. Het spel was rap binnen. Meteen opgestart, en in mijn tweede potje ben ik geen enkele keer dood gegaan.

Meteen de achievement te pakken dat ik geen enkele keer ben dood gegaan. Had ook nog eens 7 kills te pakken. 0% van de playerbase had deze achievement. Nu staat het op 1%.

Ben ik nou echt de eerste speler die niet is dood gegaan in een match? :9

Het zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar 0% had de achievement toen ik die kreeg. Best wel geinig als het wel zo zou zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2023 07:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
Toonen1988 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 07:45:
Toen The Finals op Steam beschikbaar was, had ik meteen de download aangezet. Het spel was rap binnen. Meteen opgestart, en in mijn tweede potje ben ik geen enkele keer dood gegaan.

Meteen de achievement te pakken dat ik geen enkele keer ben dood gegaan. Had ook nog eens 7 kills te pakken. 0% van de playerbase had deze achievement. Nu staat het op 1%.

Ben ik nou echt de eerste speler die niet is dood gegaan in een match? :9

Het zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar 0% had de achievement toen ik die kreeg. Best wel geinig als het wel zo zou zijn.
als 20 spelers niet zijn gestorven op bv 10.000 spelers in totaal, dan is dat 0,2%, dus afgerond ook nog altijd 0% hé. Dus als je die achievement hebt en er staat 0%, kan dat in theorie ook al niet dat niemand het heeft want jij hebt em al ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
pina schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 12:50:
[...]

als 20 spelers niet zijn gestorven op bv 10.000 spelers in totaal, dan is dat 0,2%, dus afgerond ook nog altijd 0% hé. Dus als je die achievement hebt en er staat 0%, kan dat in theorie ook al niet dat niemand het heeft want jij hebt em al ;)
Maar Steam rond helemaal niet af, ze tellen ook 1 getal achter de komma. Zo is de achievement pas 2.1% behaald.

Heb ook al "Finish in the first place, 3 times in a row" en "place an explosive mine on a carriable and get an elimination by throwing it at an opponent." Dit is tot nu toe maar 1.4% behaald, het spel is echt ontiegelijk fun. Explosive op een carriable gezet en toen een kamer in gegooid. We waren ons kapot aan het lachen. _/-\o_

Sta je lekker de objective te verdedigen, knallen ze van onder het plafond kapot. Flikker je met alles naar beneden toe. :| Lang geleden dat ik zoveel plezier had in een FPS shooter.

[ Voor 35% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2023 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Vraag mij toch at waarom je achter de vault gaat. Kan je niet gewoon wachten tot de cash out bijna voltooid is om dan een steal te doen? Ik vind het absurd dat enkel de cashout geld oplevert.

Ook al enkele keren meegemaakt dat ik reload ipv een beeldje oppak. Zeer irritant

[ Voor 18% gewijzigd door pina op 10-12-2023 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:47
pina schreef op zondag 10 december 2023 @ 01:24:
Vraag mij toch at waarom je achter de vault gaat. Kan je niet gewoon wachten tot de cash out bijna voltooid is om dan een steal te doen? Ik vind het absurd dat enkel de cashout geld oplevert.
Klopt, als je het tactisch zo weet te spelen moet je inderdaad de laatste paar seconden de cash out stelen en win je de 10k :) Alleen heb al wel gemerkt dat het best lastig is om dat precies te bepalen en dan te stelen.

Dus ja, theoretisch werkt dat; in de praktijk moet je 6 man afmaken of ergens tussendoor de steal maken, terwijl je teammates je cover bieden. Is lastiger dan het klinkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Tegelijkertijd lijkt het cashen en vervolgens verdedigen van een cashout vanaf nul ook heel lastig. Ik ben het met @pina eens dat een vault achterna gaan eigenlijk weinig voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Mensen die hier ook vaak met hun hoofd tegen glas lopen? Waarom kan je daar niet gewoon door lopen zoals in andere shooters of zoals bij deuren |:(

[ Voor 8% gewijzigd door pina op 10-12-2023 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

pina schreef op zondag 10 december 2023 @ 16:37:
Mensen die hier ook vaak met hun hoofd tegen glas lopen? Waarom kan je daar niet gewoon door lopen zoals in andere shooters of zoals bij deuren |:(
anderszijds heeft dit mij ook al meerdere malen gered (geen map meer voorbij het glas) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Vandaag had ik een vijandelijke team beschermt met het overnemen van het objectief.

Mijn team en het paarse team hadden beide het objective al één keer gekregen, het oranje team nog geen. Het paarse team was voor de tweede keer het objective aan het nemen, waardoor ze dus zouden winnen. Mijn team was dood en ik was nog als enige over. Het oranje team was net bezig met het overnemen, ik had geen tijd of de mankracht om het objective in mijn eentje over te nemen.

Op dat moment kwam ook het paarse team aangerend om hun objective te beschermen, en begonnen op het oranje team te schieten. Ze dode twee van het oranje team. Alleen de gene die het objective aan het overnemen was, leefde nog. Er stonden nog maar een paar seconde op de teller. Ik begon het paarse team aan te vallen, en dode er twee. Met begint de derde persoon van het paarse team op mij te schieten, waardoor de persoon in het oranje team het overleefde en door bleef capturen. Op de seconde had het oranje team het objective overgenomen.

Nu kregen we dus nog een extra kans, en die kans hebben we ook nog eens gegrepen met een win!

Met andere woorden, soms moet je ook een vijandelijke team helpen, om toch nog een extra kans te krijgen. Als jouw team niet in de positie is om het objective over te nemen, of niet genoeg tijd hebt, bescherm je gewoon het vijandelijke team die de objective nog niet heeft. Zodat je toch nog een extra ronde krijgt.

[ Voor 59% gewijzigd door Toonen1988 op 11-12-2023 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
iemand die weet wat bepaalt hoeveel VR's je verdient? Net een match gewonnen en amper 90 VR's ontvangen terwijl ik al eens matches heb verloren en 130 VR's verdiende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pina schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:54:
iemand die weet wat bepaalt hoeveel VR's je verdient? Net een match gewonnen en amper 90 VR's ontvangen terwijl ik al eens matches heb verloren en 130 VR's verdiende
Ik weet het niet 100% maar gezien de team oriented gameplay zal reviven, objective points en weinig deaths etc meer meewegen dan alleen wat kills maken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb de beta niet gespeeld maar zoveel goede dingen gehoord. Eerste potje achter de rug. Als healer voornamelijk achter de gast met de meeste E's aangelopen en af en toe mee geschoten. Zo'n support role bevalt deed me echt erg aan m'n tijd als Medic denken in TF2 :D Dat was gelijk winst.

Lijkt me een leuke game om af en toe eens in een potje te springen. Het ziet er ook fantastisch uit en een mooie showcase voor m'n nieuwe systeem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 08:22
Wat een leuke shooter is dit zeg. De basis staat in ieder geval. Vanuit hier verder uitbouwen, want hier zitten nog veel meer mogelijkheden in. Volgens mij worden de kills helemaal niet bijgehouden in een overall statistiek. Van een gefrustreerde k/d gameplay hoeft dus geen spraken te zijn… Het is dan wel bijzonder om te zien dat sommige mensen zich niet bemoeien met de objectives, maar ergens in een hoekje gaan zitten voor de kills :|
Gelukkig is dit meer uitzondering dan regel.
Ik ben benieuwd hoe de Finals zich verder ontwikkelt en hoe groot de gamebase op langer termijn blijft. Het heeft in ieder geval voldoende potentie.

[ Voor 66% gewijzigd door Nol_NL op 13-12-2023 05:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Nol_NL schreef op woensdag 13 december 2023 @ 01:02:
Wat een leuke shooter is dit zeg. De basis staat in ieder geval. Vanuit hier verder uitbouwen, want hier zitten nog veel meer mogelijkheden in. Volgens mij worden de kills helemaal niet bijgehouden in een overall statistiek. Van een gefrustreerde k/d gameplay hoeft dus geen spraken te zijn… Het is dan wel bijzonder om te zien dat sommige mensen zich niet bemoeien met de objectives, maar ergens in een hoekje gaan zitten voor de kills :|
Ik heb toch redelijk vaak dat er zulke gasten in m'n team zitten. Gaan heel afwachtend in een hoekje zitten campen, proberen te snipen vanaf de daken, of rennen als kip zonder kop een onmogelijk te winnen gevecht in. Ook vaak dat zulke gasten aan het einde van de rit óf nauwelijks kills hebben óf juist heel veel kills, maar vaak met bar weinig andere punten, om nog maar niet te spreken van een objective score. Ik merk ook aan mezelf dat ik dat soort potjes best frustrerend vind. Niet dat ik speel om te winnen ofzo, want ik vind het sowieso wel tof om te spelen, maar als je verliest puur omdat je van die halftamme teamgenoten hebt... da's gewoon niet leuk. Dan wordt ieder gevecht opeens een stuk moeilijker in plaats van een leuke uitdaging.

Hopelijk dat men op den duur leert hoe het spel werkt. Uiteindelijk willen de meeste wel zo nu en dan winnen, en als een hoge K/D of lone wolf spelen niet de sleutel tot winst is dan zul je toch wat ander moeten proberen. In dat opzicht dwingt The Finals je ook wel meer dan andere games om samen te werken. En de enige manier om vervolgens te winnen is door je te storten op de objectives.

Maar ik vind het verder echt een hele toffe game. Het doet me op de een of andere manier heel erg denken aan de tijd van UT99 en Q3A, waarschijnlijk vooral door de snelheid en chaos. En ik vind het fijn dat de potjes niet zo lang duren. Dan kun je ook op een drukke dag prima even 2 of 3 potjes spelen.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb iedere keer als ik the finals start in het eerste potje ongeveer een minuut lang extreme lag met haperingen in beeld en geluid. Als dit eenmaal is geweest draait het spel super. Kan niet vinden dat dit een bekend probleem is. De lag verschijnt op willekeurige momenten.

Draai op een 7800x3d met rtx 4090.

Herkennen jullie dit?

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Nee, alleen in 1 specifieke map wat framedrops etc. Voor de rest 0 problemen.

• elsympatico
Geen problemen buiten 1 keer error en spel sluit af.

• Cobiwan
  • Niet online
Hmm. Ik vermoed dat het misschien met de 4000hz polling rate van mijn muis te maken heeft, op 8000 heb ik constant haperingen. Zal eens testen op 1000.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pina
SomerenV schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:26:
[...]

Ik heb toch redelijk vaak dat er zulke gasten in m'n team zitten. Gaan heel afwachtend in een hoekje zitten campen, proberen te snipen vanaf de daken, of rennen als kip zonder kop een onmogelijk te winnen gevecht in. Ook vaak dat zulke gasten aan het einde van de rit óf nauwelijks kills hebben óf juist heel veel kills, maar vaak met bar weinig andere punten, om nog maar niet te spreken van een objective score. Ik merk ook aan mezelf dat ik dat soort potjes best frustrerend vind. Niet dat ik speel om te winnen ofzo, want ik vind het sowieso wel tof om te spelen, maar als je verliest puur omdat je van die halftamme teamgenoten hebt... da's gewoon niet leuk. Dan wordt ieder gevecht opeens een stuk moeilijker in plaats van een leuke uitdaging.

Hopelijk dat men op den duur leert hoe het spel werkt. Uiteindelijk willen de meeste wel zo nu en dan winnen, en als een hoge K/D of lone wolf spelen niet de sleutel tot winst is dan zul je toch wat ander moeten proberen. In dat opzicht dwingt The Finals je ook wel meer dan andere games om samen te werken. En de enige manier om vervolgens te winnen is door je te storten op de objectives.

Maar ik vind het verder echt een hele toffe game. Het doet me op de een of andere manier heel erg denken aan de tijd van UT99 en Q3A, waarschijnlijk vooral door de snelheid en chaos. En ik vind het fijn dat de potjes niet zo lang duren. Dan kun je ook op een drukke dag prima even 2 of 3 potjes spelen.
Soms is het ook niet gewoon Campen he. Ik zwerf vaak in een grote straal rond de objectives ipv gewoon naar de vault of cash point te gaan. Heb bv eens een cash point verdedigd door achter een deur van een gebouw te wachten tot de andere teams binnenwandelen. De andere 2 stonden op de cash point te verdedigen. Dat is tactisch spelen en niet gewoon Campen imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

pina schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:57:
[...]

Soms is het ook niet gewoon Campen he. Ik zwerf vaak in een grote straal rond de objectives ipv gewoon naar de vault of cash point te gaan. Heb bv eens een cash point verdedigd door achter een deur van een gebouw te wachten tot de andere teams binnenwandelen. De andere 2 stonden op de cash point te verdedigen. Dat is tactisch spelen en niet gewoon Campen imo
Da's wat anders inderdaad. Ik doel echt puur op de spelers die in een random hoekje gaan zitten wachten, los van de objective of wat de rest van het team doet. Ik zit ook wel eens tactisch te wachten tot ik toe kan slaan, maar altijd wel om de objective te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Cobiwan schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:26:
Hmm. Ik vermoed dat het misschien met de 4000hz polling rate van mijn muis te maken heeft, op 8000 heb ik constant haperingen. Zal eens testen op 1000.
Het lag niet aan de polling rate want de issue is gebleven. Vreemd dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Cobiwan schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:04:
[...]

Het lag niet aan de polling rate want de issue is gebleven. Vreemd dit.
Los van het feit dat een pollingrate boven de 1000hz echt nul komma nul toevoegt in de praktijk en het onnodige CPU belasting is, klinkt dit meer als shaders die bij de start van de map gerenderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:44:
[...]

Los van het feit dat een pollingrate boven de 1000hz echt nul komma nul toevoegt in de praktijk en het onnodige CPU belasting is, klinkt dit meer als shaders die bij de start van de map gerenderd worden.
Op 280hz voelt het vloeiender met een hogere polling rate. Ik las elders dat een nieuwe the finals update het mogelijk heeft verholpen, dus zal dat vanavond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Cobiwan schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:46:
[...]

Op 280hz voelt het vloeiender met een hogere polling rate. Ik las elders dat een nieuwe the finals update het mogelijk heeft verholpen, dus zal dat vanavond eens testen.
Kijk, als ik die hardware zou hebben, zou ik er ook het maximale uit willen halen, reëel of niet, maar je hebt het over 0,75 ms extra inputlag he. Het lijkt me lastig hard te maken dat je dat echt merkt of ziet.

Als je op 280 hz speelt, neem ik aan dat het op 1080p is voor maximale competitive settings. Dan zou ik zelf eerder focussen op de 1% lows boven de 280 fps te houden, ergo CPU niet onnodig belasten, Ik weet niet de laatste updates hebben gedaan, maar zelfs met jouw hardware lijkt me niet dat je in The FInals constant 280+ fps haalt tijdens destruction, maar ieder zijn ding natuurlijk. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:02:
[...]

Kijk, als ik die hardware zou hebben, zou ik er ook het maximale uit willen halen, reëel of niet, maar je hebt het over 0,75 ms extra inputlag he. Het lijkt me lastig hard te maken dat je dat echt merkt of ziet.

Als je op 280 hz speelt, neem ik aan dat het op 1080p is voor maximale competitive settings. Dan zou ik zelf eerder focussen op de 1% lows boven de 280 fps te houden, ergo CPU niet onnodig belasten, Ik weet niet de laatste updates hebben gedaan, maar zelfs met jouw hardware lijkt me niet dat je in The FInals constant 280+ fps haalt tijdens destruction, maar ieder zijn ding natuurlijk. :).
Bij de finals haal ik het er waarschijnlijk niet uit nee haha. Bij overwatch of iets dergelijks is het verschil wel merkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 10-09 14:43
Wat een heerlijke game is dit. Een game die zich niet zo serieus neemt, maar wel over alles goed heeft nagedacht en eigenlijk heel erg goed in elkaar zit.

Ik neig steeds naar de Light class met Dash. Alleen nog op zoek naar een fijne combi loadout, maar kreeg gisteren pas de achievement van 10 light games, dus dat stelt qua ervaring nog niks voor. Wel toch al een potje of 5 gewonnen overall. Teamplay is alles :*) .

Elk begin van een ronde is weer een wereld aan opties, kansen, routes en andere tactische keuzes. Erg gaaf.

Love it!

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-12-2023 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

daar ben ik ook voor gegaan.
ik kan niet aan de gunplay wennen maar vind movement plays leuk; dus dash-katana build met motion detectors voor bij de cashout :)

wel goed oppassen dat je als light in de buurt van je team blijft. je zondert je erg gemakkelijk af

[ Voor 24% gewijzigd door JoSchaap op 16-12-2023 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zijn er hier al PC spelers die met elkaar in een Discord spelen?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 10-09 14:43
Wat ik niet helemaal begrijp;

Ik heb een hoge objective score, gewonnen met 2 0 0, maar kreeg maar 70 VRS.

Daarna geen objective score, wel 8 kills, verloren en kreeg 170 VRS.

Dat stimuleert fraggen wel t.o.v. PTFO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSAgIDMm3R1_P7Uo835OSvCXcs4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5UYkMwB9qRxsh7ozNLK1cbf.jpg?f=fotoalbum_large

Prettig dat je crossplay kan uitschakelen, dan is het wel jammer dat je dan op de Xbox geen PS spelers meer tegenkomt, maar nog wel PC gamers die binnen de kortste keren 30 kills hebben en onder de map vandaan schieten. Wanneer komt er nou eens een optie voor crossplay consoles only. Zou voor veel games erg prettig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL

Patchnotes 1.4.0;

https://x.com/reachthefin...&t=HU3-WFdBVE2yzGwdYf9pDA

[ Voor 39% gewijzigd door Nol_NL op 20-12-2023 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Nog is spelen sebiet, topspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 13:16

Oxigeon

En zo is dat!

Heb eens wat video's bekeken op het wereldwijde web. Maar eigenlijk ziet dit spel er echt wel puik uit. Vanavond toch maar eens een poging wagen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Soms valt je aandeel in de totale scoren wat tegen, maar als de laatste 15 seconden dan toch het toernooi wordt binnen gesleept, mede dankzij jouw schield… Dan geeft dat best een lekker gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-08 12:10
Een maat van mij en ik zoeken nog een derde speler voor af en toe een avondje The Finals. Doe me maar ff een PM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik heb het een uurtje of 30 gespeeld sinds de launch. Ik schiet weinig raak maar door tactisch inzicht en healen als Medium (hoef je niet te richten) kon ik nog aardig meekomen.

Maar ik heb het gevoel dat het niveau steeds hoger komt te liggen. Gisteren een potje met 0 kills en 8 deaths :X Valt het jullie ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-08 12:10
FreeShooter schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:42:
Ik heb het een uurtje of 30 gespeeld sinds de launch. Ik schiet weinig raak maar door tactisch inzicht en healen als Medium (hoef je niet te richten) kon ik nog aardig meekomen.

Maar ik heb het gevoel dat het niveau steeds hoger komt te liggen. Gisteren een potje met 0 kills en 8 deaths :X Valt het jullie ook op?
Misschien een andere class proberen? Ik ben met de heavy begonnen om het spel wat door te krijgen en speel nu vooral light met cloaking device.
Pagina: 1 2 Laatste