Comment wordt gedupliceerd

Pagina: 1
Acties:

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op nieuws: Amazon presenteert eerste Kindle-tablet met pen om op te schrijven is een van mijn comments twee keer verschenen.
[ Zie oude versie van de post op djwice in 'Amazon presenteert eerste Kindle-tablet met pen om op te schrijven' ]

Ik heb tijdens het bewerken de username van Arnoud Wokke opgezocht door op zijn naam bovenin te klikken en toen weer 'back' te kiezen om verder te gaan met de bewerking.

Het is lastig dat ik zelf het duplicaat niet kan verwijderen.

Kunnen jullie het dupliceren voorkomen?

Feature request:
Kunnen jullie zorgen dat ik zelf een post kan verwijderen?
Kunnen jullie ook MarkDown gaan ondersteunen? Dat werkt heel veel makkelijker dan BBCode. Ik weet dat BBCode al heeeeel lang een forum standaard is, maar volgens mij kennen ook best veel Tweakers MarkDown, althans elke programmerende Tweaker zou het moeten kennen voor het schrijven van de readme.

[ Voor 7% gewijzigd door djwice op 29-09-2022 07:57 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

Kunnen jullie het dupliceren voorkomen?
Dat ligt er een beetje aan of we het kunnen reproduceren. Wat ik hieruit opmaak is dat het er op lijkt dat na een back-actie in je browser de verwerking van het formulier denkt dat het om een nieuwe reactie gaat in plaats van om een update van je bestaande reactie?

Wat voor browser gebruikt je?

Formulieren in combinatie met back in browsers is altijd al een beetje een mijnenveld geweest. Voor een volgende keer kan ik je aanraden om een extra tab te openen om iets op te zoeken ;)

Wat betreft je feature requests:
Kunnen jullie zorgen dat ik zelf een post kan verwijderen?
Nee, dat gaan we niet ondersteunen aangezien dat misbruik in de hand kan werken.
Kunnen jullie ook MarkDown gaan ondersteunen?
We zijn een tijdje geleden al begonnen aan een project om de editor wysiwyg te maken, mogelijk ook met markdown support. Dat project ligt vanwege omstandigheden even stil maar gaan we hopelijk eerdaags weer oppakken :)

Intentionally left blank

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik gebruik Chrome 105 op Android.
Ik heb vaker dat ik de username van een auteur wil opzoeken, kan die wellicht in de short list komen als ik @ doe?

En als ik op de feedback knop druk zou het heel handig zijn als de titel, @ auteur en link naar het artikel al zijn voor ingevuld. En uiteraard helemaal fancy als er al een topic voor dat artikel bestaat dat de feedback link dan direct naar dat topic springt, zodat je geen dubbele aan maakt / niet hoeft te scrollen of ie niet al bestaat. :-)

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

djwice schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:25:
Ik gebruik Chrome 105 op Android.
Ik heb vaker dat ik de username van een auteur wil opzoeken, kan die wellicht in de short list komen als ik @ doe?
Goed idee (y) Met een label [AUTEUR] net zoals met de topicstarter hier op het forum :)
En als ik op de feedback knop druk zou het heel handig zijn als de titel, @ auteur en link naar het artikel al zijn voor ingevuld. En uiteraard helemaal fancy als er al een topic voor dat artikel bestaat dat de feedback link dan direct naar dat topic springt, zodat je geen dubbele aan maakt / niet hoeft te scrollen of ie niet al bestaat. :-)
Dat kan inderdaad beter, maar daar zijn al topics voor in MF:
Feedback redactie proces
Feedback op nieuwsberichten moderniseren

Intentionally left blank