Op nieuws: Amazon presenteert eerste Kindle-tablet met pen om op te schrijven is een van mijn comments twee keer verschenen.
[ Zie oude versie van de post op djwice in 'Amazon presenteert eerste Kindle-tablet met pen om op te schrijven' ]
Ik heb tijdens het bewerken de username van Arnoud Wokke opgezocht door op zijn naam bovenin te klikken en toen weer 'back' te kiezen om verder te gaan met de bewerking.
Het is lastig dat ik zelf het duplicaat niet kan verwijderen.
Kunnen jullie het dupliceren voorkomen?
Feature request:
Kunnen jullie zorgen dat ik zelf een post kan verwijderen?
Kunnen jullie ook MarkDown gaan ondersteunen? Dat werkt heel veel makkelijker dan BBCode. Ik weet dat BBCode al heeeeel lang een forum standaard is, maar volgens mij kennen ook best veel Tweakers MarkDown, althans elke programmerende Tweaker zou het moeten kennen voor het schrijven van de readme.
[ Zie oude versie van de post op djwice in 'Amazon presenteert eerste Kindle-tablet met pen om op te schrijven' ]
Ik heb tijdens het bewerken de username van Arnoud Wokke opgezocht door op zijn naam bovenin te klikken en toen weer 'back' te kiezen om verder te gaan met de bewerking.
Het is lastig dat ik zelf het duplicaat niet kan verwijderen.
Kunnen jullie het dupliceren voorkomen?
Feature request:
Kunnen jullie zorgen dat ik zelf een post kan verwijderen?
Kunnen jullie ook MarkDown gaan ondersteunen? Dat werkt heel veel makkelijker dan BBCode. Ik weet dat BBCode al heeeeel lang een forum standaard is, maar volgens mij kennen ook best veel Tweakers MarkDown, althans elke programmerende Tweaker zou het moeten kennen voor het schrijven van de readme.
[ Voor 7% gewijzigd door djwice op 29-09-2022 07:57 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/