Feedback redactie proces

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-08 13:48
Ja, dit is een feedback over het feedback process!

Als ik een reactie schrijf, typ ik een @ en dan komen de laatste reacties tags tevoorschijn... handig. _/-\o_
voor een reactie op de redactie, kan ik geen @redactie geven, maar moet het profiel van de auteur aanklikken waar ik dan zie wat zijn @ is... lastig 8)7 ! tenzij dit met opzet is om niet iedereen te laten zeiken over het een of ander zou een tag als @auteur automatisch als feedback bij de auteur aan moeten komen, zonder dat daar nog 2 tussenstappen voor nodig zijn (auteurprofiel aanklikken en dan @... tikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:26

arnoudwokke

Redacteur
Dit klinkt meer als een feature-request en ik zou denken dat dit topic dus ergens anders thuishoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19

DaFeliX

Tnet Devver
Ik verplaats deze inderdaad even naar MF.

Inhoudelijk: Wat zou je verwachten als je @redactie typt? Want de ene keer is dat @arnoudwokke, de andere keer een andere redacteur. Zou je iets aangepast willen aan hoe de @ werkt, of wil je duidelijker zien bij een nieuwsbericht wat de username van de redacteur is?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35
Wat mij betreft: in een nieuwsbericht meteen de username van de redacteur zou al een mooie stap zijn. Nog mooier als de 'feedback' knop meteen een topicstart invult met een link naar het nieuwsbericht en een mention van de redacteur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Wat vanaalten zegt zou inderdaad handig zijn en ook nog eens heel eenvoudig te implementeren. Dus in plaats van

Arnoud Wokke
Redacteur
Feedback

bijvoorbeeld

Arnoud Wokke (@ gebruikersnaam)
Redacteur
Feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
@DaFeliX Ik bedoelde dat als ik vanuit een artikel naar @redactie reageer het terecht komt bij de redacteur van dat artikel. Maar een knop voor feedback of de oplossing van @vanaalten is net zo handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19

DaFeliX

Tnet Devver
vanaalten schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:14:
Wat mij betreft: in een nieuwsbericht meteen de username van de redacteur zou al een mooie stap zijn. Nog mooier als de 'feedback' knop meteen een topicstart invult met een link naar het nieuwsbericht en een mention van de redacteur.
Dit klinkt als Feedback op nieuwsberichten moderniseren :)

Geef dan vooral een duimpje aan de TS in dat topic, dan komt ie hoger in de top 10 van meestgevraagde features

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
.. duimpje voor jou en elder een duimpje voor de TS
Pagina: 1