Ik heb een radiator in de badkamer die niet volledig uitgeschakeld blijft. Ondanks dat ik de handmatige thermostaatkraan helemaal dichtdraai, blijft hij licht warmte afgeven die na verloop van tijd steeds meer wordt (vooral na 1 a 2 dagen). Kortom, de radiator voelt niet koud aan.
Ik had dit probleem al een langere tijd en heb vorige week mijn thermostaatkraan vervangen door een andere werkende exemplaar in mijn huis om dit probleem op te lossen. Maar helaas is tot mijn verbazing het probleem nog steeds niet opgelost. Ik dacht echt dat het opgelost zou worden, want de kraan waarmee ik heb vervangen werkte wel goed op de andere radiatoren. Of ben ik zo dom geweest om weer door de defecte kraan te vervangen? Of kan het toch aan iets anders liggen?
:strip_exif()/f/image/2rkvThqjmnmaTiWUD5XjvDUz.jpg?f=fotoalbum_large)
Enkele gegevens:
* Blokverwarming
* Handmatige thermostaatkraan
Ik had dit probleem al een langere tijd en heb vorige week mijn thermostaatkraan vervangen door een andere werkende exemplaar in mijn huis om dit probleem op te lossen. Maar helaas is tot mijn verbazing het probleem nog steeds niet opgelost. Ik dacht echt dat het opgelost zou worden, want de kraan waarmee ik heb vervangen werkte wel goed op de andere radiatoren. Of ben ik zo dom geweest om weer door de defecte kraan te vervangen? Of kan het toch aan iets anders liggen?
:strip_exif()/f/image/2rkvThqjmnmaTiWUD5XjvDUz.jpg?f=fotoalbum_large)
Enkele gegevens:
* Blokverwarming
* Handmatige thermostaatkraan