Waar hoort mijn topic over installatie/verwarming/kookplaat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59
De laatste tijd zien wij ontzettend veel topics verkeerd geplaatst worden. Even voor de goede orde een klein overzicht voor de twijfeltopics.

Smarthome
  • Thermostaten
  • Deurbellen
Huishoudelijke waren
  • Kookplaten ervaringen
Bouwen en klussen
  • Verbouwingen
  • Vloeren
  • Wanden
  • Deuren/kozijnen
  • Daken
  • Isoleren
Duurzame energie en installaties
Door de forumnaam lijkt het alsof het over enkel duurzame installaties zou gaan, maar dit gaat ook over alle installaties algemeen. Bouwen en Klussen heeft desondanks veel affiniteit met DEI. Om toch enige duidelijkheid te scheppen, deze zaken horen echt in DEI:
  • Hoe je kookplaat aan te sluiten? Zie: Het grote kookplaat aansluiten topic
  • De volgende zaken met Elektrotechnische installaties 12/24/230V: aanpassingen, vragen over jouw meterkast en bijvoorbeeld zonnepanelen.
  • Verwarmingsinstallaties die puur over de CV zelf en warmtepompen gaan
  • Airconditioning

[ Voor 50% gewijzigd door tweakduke op 17-06-2024 11:47 . Reden: DEI lijst aangepast ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronwijn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-04-2024
Hoi,

Dank voor de toelichting. Als ik bovenin op forum klik dan krijg ik toch echt een andere indeling dan hierboven door u aangegeven. De vragen over electra staan bij Wonen en mobiliteit en vervolgens Bouwen en Klussen. Onder de kop duurzame energie en installaties staat warmtepomp, duurzame energie, verwarming, duurzaam, zonne-energie en energietransitie.

Het kan vanuit mijn kant een interpretatie verschil zijn. Het is daarom ook van belang om de verschillende categorieën goed uit te splitsen om er voor te zorgen dat de leden de juiste vragen in de juiste categorieën plaatsen. helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waar zie je dat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dw4ZwkGcWdueUYuRGoKYCj__fZ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9vGFflt2XLb61e9IKVQrHVNc.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Duurzame energie en installaties
Door de forumnaam lijkt het alsof het over enkel duurzame installaties zou gaan, maar dit gaat ook over alle installaties algemeen.
(Duurzame) Energie en installaties
Is dit dan niet een duidelijker benaming?

Tenzij "Energie en installaties, ook duurzame." de voorkeur zou hebben... @Señor Sjon

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
We zijn intern nog aan het brainstormen. :) Ook omdat DEI heel groot aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:57

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
onetime schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:46:
[...]

[...]

Is dit dan niet een duidelijker benaming?

Tenzij "Energie en installaties, ook duurzame." de voorkeur zou hebben... @Señor Sjon
eigenlijk is bouwen en klussen ook onhandig gekozen, omdat "klussen" meer omvat dan alleen wat er hier mee wordt bedoeld, elektra, loodgieten etc kunnen er immers ook gewoon klussen zijn. dus op basis van die titel kan je prima je vraag over het aansluiten van een kookplaat plaatsen in bouwen en klussen. :+
Pagina: 1