Ik heb in December ook de PSVR2 set met Horizon aangeschaft, moet zeggen dat ik na een weekje wennen wel enorm onder de indruk ben, vooral de nieuwe gameplay aspecten die het met zich mee brengt. Ik heb me er een beetje overheen kunnen zetten dat sommige delen van het scherm niet helemaal scherp zijn, maar dit is al een stuk beter zodra je gewend bent je hele hoofd te bewegen in plaats van alleen je ogen. Ik heb ook een setje VR Rock lenzen gekocht zodat ik m'n bril niet hoef te dragen.
Door de huidige sale heb ik al een flink aantal VR games aangeschaft en gespeeld.
- The Room VR (uitgespeeld - aanrader, kan niet wachten op de volgende game van deze ontwikkelaar: Ghost Town)
- The 7th Guest VR (uitgespeeld - voorzichtige aanrader, puzzels waren vaak wat te makkelijk)
- Walkabout Mini Golf (voor korte sessies tussendoor - aanrader)
- Synapse (niet uitgespeeld - aanrader)
- Pistol Whip (voor korte sessies tussendoor - aanrader)
- Red Matter (nog niet uitgespeeld, wel duidelijk dat het een ontzettende aanrader is)
- Red Matter 2 (nog niet gespeeld)
- A Fisherman's Tale (nog niet gespeeld)
- A Fisherman's Tale 2 (nog niet gespeeld)
- Resident Evil 8 (klein stukje gespeeld, deze had ik in "2D" al uitgespeeld, dus die bewaar ik voor later)
- Gran Turismo 7 (inmiddels ook een playseat en stuur/pedalen aangeschaft, want behoorlijk bijdraagt aan de ervaring, zegt denk ik genoeg dat dit een enorme aanrader is, ook zonder VR)