Ah voor België was het gratis verzending. Heb hem bij Amazon.fr besteld gisteren voor 399.
Was ie weer beschikbaar? Ben regelmatig aan het refreshen maar nog geen geluk..Wii4all schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:46:
Ook maar overstag helaas niet de horizon bundel. Ik heb ps plus via de site gaat er dan nog wat procent af.
Neer die horizon bundle die was gister tijdelijk beschikbaar en nu niet meer ik verwacht ook niet dat deze nu nog beschikbaar gaat komen
Burp
Er zit weer beweging in :-)
:strip_exif()/f/image/Pqcd83vpSWKKe9Eopm2cyDHH.png?f=user_large)
https://www.instagram.com/acesofthunder/p/DC1gCb2Nkjs/
Zou het dan eindelijk...?
:strip_exif()/f/image/Pqcd83vpSWKKe9Eopm2cyDHH.png?f=user_large)
Toffe game? In ken het niet..blablable schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:43:
[Afbeelding]
Wat is de beweging dan? Want hij is 2 jaar terug al aangekondigd.blablable schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:43:
[Afbeelding]
Zojuist de VR2 COTM bundel aangesloten, 10 minuten gebruikt maar toch een impuls aankoop 
Begreep dat de bundel is uitverkocht dus mocht iemand interesse hebben stuur een berichtje, gewoon normale prijs (380) anders stuur ik deze retour.
Edit :COTM code niet gebruikt
Begreep dat de bundel is uitverkocht dus mocht iemand interesse hebben stuur een berichtje, gewoon normale prijs (380) anders stuur ik deze retour.
Edit :COTM code niet gebruikt
[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 29-11-2024 14:17 ]
Maar eehhh... je hebt toch de COTM code gebruikt dan? Voor 'de normale prijs' kan iemand toch gewoon een bundel halen met werkende code?schumi1986 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:09:
Zojuist de VR2 COTM bundel aangesloten, 10 minuten gebruikt maar toch een impuls aankoop
Of zie ik het nu even verkeerd?
Ah ja, vergeten erbij te zetten, code is niet gebruikt.Robbaman schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:15:
[...]
Maar eehhh... je hebt toch de COTM code gebruikt dan? Voor 'de normale prijs' kan iemand toch gewoon een bundel halen met werkende code?
Of zie ik het nu even verkeerd?
Weet iemand of je met de PC adapter voor de PSVR2 ook je dualsense of andere controller kunt gebruiken/koppelen?
Hangt af van de game, bij bijvoorbeeld de meeste racesims en vliegsims is dat geen enkel probleem.doobieters schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:50:
Weet iemand of je met de PC adapter voor de PSVR2 ook je dualsense of andere controller kunt gebruiken/koppelen?
Voor de setup en populaire VR spellen (HL Alyx, Beat Saber, Superhot VR, etc.) heb je echter wel de VR controllers nodig.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Voor zowel de PSVR2 controllers als dualsense controllers heb je nog een aparte bluetooth dongle nodig. De adapter zelf heeft geen bluetooth (je hebt ook nog een displayport (1.4?) kabel nodig om de adapter met je pc te verbinden, deze zit niet standaard bij de adapter)doobieters schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:50:
Sony raadt er zelf 2 aan:
TP-Link Bluetooth 5.0 (Sony raadt andere drivers aan voor deze dongle, zie website hierboven).
Asus USB-BT500
Hier is ook een reddit over de stabiliteit van deze. Daar wordt er ook doorgelinkt naar een beperkte enquête met ervaringen. Naar mijn mening lijkt de Asus de meest stabiele, maar ik raad zeker aan om hier nog wat rond op te zoeken of naar ervaringen te vragen.
[ Voor 7% gewijzigd door DenHond op 29-11-2024 15:52 ]
De VR spellen zijn niet echt in de aanbieding in de ps store of wel? Zag zo prijzen van rond de 29 euro weet niet of het normaal een stuk hoger /duurder is?
Burp
Er zijn momenteel erg weinig PSVR2 titles in de aanbieding (waarschijnlijk door de verkoopboost in hardware). De huidige Black Friday uitverkoop eindigt op 3 december, meestal is er dan meteen een nieuwe uitverkoop, diezelfde dag nog, rond 19:00 voor de volgende 2 weken. Nog niet te veel kopen is dus de boodschap.Wii4all schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:03:
De VR spellen zijn niet echt in de aanbieding in de ps store of wel? Zag zo prijzen van rond de 29 euro weet niet of het normaal een stuk hoger /duurder is?
Er zijn ook websites die de uitverkopen bijhouden (opletten dat je in de juiste regio zit), zo kan je een spel opzoeken en kijken of deze ooit in de aanbieding is geweest (en voor hoeveel). Kan je meteen checken of het de moeite is om op een korting te wachten of niet…
Op amazon.com.be
vind je de Horizon bundel voor 399 euro
Verkocht en verzonden door amazon; dus te vertrouwen
https://www.amazon.com.be...trial%2C78&sr=1-2-catcorr
zo weinig zijn het er toch niet op dit moment,? Bovendien zijn er zat vr2 games die niet in de deals sectie staan maar wel een korting hebben op dit moment.DenHond schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:19:
[...]
Er zijn momenteel erg weinig PSVR2 titles in de aanbieding (waarschijnlijk door de verkoopboost in hardware).
zoals bijvoorbeeld resident evil the village die van 49,94 nu voor 19,95 is te krijgen. Maar er zijn er nog veel meer, in deze video zie je de games die ook in de aanbieding zijn nu maar de meeste hiervan komenniet in de deals sectie naar voren. Dus altijd goed om even te kijken of er een game tussen zit die je mooi vindt (zoals bijvoorbeeld minigolf walkabout die nu ook in de aanbieding is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=P-UfxSeBuro-]
Ook weer niet geschikt voor de NederlandersCowboy_Henk schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:20:
Op amazon.com.be
Mja het is al uitverkocht met die prijsCarlos0_0 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:08:
[...]
Ook weer niet geschikt voor de Nederlanders
Het gaat snel zeg
Ik heb hem maar gekocht was er helemaal klaar mee, de hele tijd twijfelen en kijken enzo.Cowboy_Henk schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:41:
[...]
Mja het is al uitverkocht met die prijs
Het gaat snel zeg
Wel via Sony zelf en zonder horizon(379 euro), aangezien dit toch niet echt mijn type game echt is.
Maar ik was er klaar mee maar kopen die handel haha, ook al vind er maar 3 spellen die ik echt wil spelen.
Misschien is er nog wel wat meer uiteindelijk, alleen moet ik het gewoon even ontdekken
Ik heb net ook maar gekocht
Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge - Enhanced Edition
Moss (Deel1)
Angry Birds VR: Isle of Pigs (Leek me wel grappig voor 7 of 8 euro ofzo)
[ Voor 28% gewijzigd door Carlos0_0 op 29-11-2024 19:23 ]
Die golf game is toch niet in de aanbieding of zie ik iets over het hoofd?robinez schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:36:
[...]
zo weinig zijn het er toch niet op dit moment,? Bovendien zijn er zat vr2 games die niet in de deals sectie staan maar wel een korting hebben op dit moment.
zoals bijvoorbeeld resident evil the village die van 49,94 nu voor 19,95 is te krijgen. Maar er zijn er nog veel meer, in deze video zie je de games die ook in de aanbieding zijn nu maar de meeste hiervan komenniet in de deals sectie naar voren. Dus altijd goed om even te kijken of er een game tussen zit die je mooi vindt (zoals bijvoorbeeld minigolf walkabout die nu ook in de aanbieding is.
[YouTube]
Die is nu 14,95 toch, wordt ook genoemd in dat filmpje dat ik posttedoobieters schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:32:
[...]
Die golf game is toch niet in de aanbieding of zie ik iets over het hoofd?
Ah ja, dat is de normale prijsrobinez schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:55:
[...]
Die is nu 14,95 toch, wordt ook genoemd in dat filmpje dat ik postte
Wat mij in het begin erg hielp om m'n VR benen te krijgen waren gember capsules van de reform winkel, Mythbusters had daar een aflevering over, het hielp echt een hoop.Cardwizard schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:20:
Ik moet ook weer behoorlijk wennen aan VR
Maandag GT7 - misselijk
Dinsdag Beat Saber - geen probleem uiteraard
Woensdag Switchback - misselijk
Donderdag Star Wars - misselijk
Op naar vrijdag
😆
Vanaf 36:00
Ik heb van de week de stap gemaakt, PS5 pro aangeschaft.
Vandaag ook de Vr bril binnen.
Zijn er naast games ook nog apps die de Vr Bril gebruiken zoals bijvoorbeeld filmpjes kijken op youtube of andere tips?
Vandaag ook de Vr bril binnen.
Zijn er naast games ook nog apps die de Vr Bril gebruiken zoals bijvoorbeeld filmpjes kijken op youtube of andere tips?
Pakken jullie nog games mee uit deze sale?
Ik heb ook die angry birds maar aangeaxhaft5was 50 procent korting..doobieters schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:22:
Pakken jullie nog games mee uit deze sale?
Verder wacht ik nog even en hou ik de store in de gaten
Burp
Angry Birds is erg leuk in VR, zo maar weer even spelen.Wii4all schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 18:56:
[...]
Ik heb ook die angry birds maar aangeaxhaft5was 50 procent korting..
Verder wacht ik nog even en hou ik de store in de gaten
Angri Birds idd ook mee genomen, voor die actie prijs leek die mij wel leuk(Als de vr2 straks binnen is).
edit:
Je PlayStation VR2 komt eraan | Zorg dat je klaar bent
Zie ik net in de mail ben benieuwd
Gebruiken jullie de meegeleverde oordoppen, of een andere headset met de vr ?.
edit:
[ Voor 50% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-11-2024 20:14 ]
Nog een paar in de aanbieding die je misschien de moeite vind: Gorn, Hubris, the 7th Guest VR
Ik heb de meegeleverde oordoppen nooit gebruikt omdat mijn verwachtingen daarvan gewoon laag zijn. Ik gebruik op dit moment de pulse elite als headset.Carlos0_0 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:04:
Angri Birds idd ook mee genomen, voor die actie prijs leek die mij wel leuk(Als de vr2 straks binnen is).
edit:
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Gorn: Nah dat is gewoon 1 of andere hack/slash game, grappig wellicht in VR. Maar totaal niet mijn ding.DeDuifff schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 21:31:
Nog een paar in de aanbieding die je misschien de moeite vind: Gorn, Hubris, the 7th Guest VR
Gorn: Demo gedownload krijg er een beetje Halo gevoel bij, wellicht koop ik hem als nog omdat de actie bijna voorbij is.
the 7th Guest VR: He Hallo ik wil nog slape he, mij een beetje opzadelen met spoken enzo
Hier ook de vr bril sinds gisteren. De oordopjes stellen weinig voor inderdaadMarcievg schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:00:
[...]
Ik heb de meegeleverde oordoppen nooit gebruikt omdat mijn verwachtingen daarvan gewoon laag zijn. Ik gebruik op dit moment de pulse elite als headset.
Past deze headset dan makkelijk over de bril heen?
De gewone pulse 3d past goed over de headset heen. Bij de pulse elite zet je de bril over de headset heen. Uit mijn ervaring zit de pulse 3d beter. Maar de pulse elite heeft zachtere kussens en de geluidskwaliteit is iets beterVassie18 schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:26:
[...]
Hier ook de vr bril sinds gisteren. De oordopjes stellen weinig voor inderdaad
Past deze headset dan makkelijk over de bril heen?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Is er een manier om een alert in te schakelen als de PSVR2 bundel met Horizon weer beschikbaar is via PS Direct?
Ik denk het niet, je zal gewoon regelmatig eens moeten checken.PaulBloem schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:19:
Is er een manier om een alert in te schakelen als de PSVR2 bundel met Horizon weer beschikbaar is via PS Direct?
De actieprijs is geldig tot 02/01/2025 23:59, dus je hebt nog tijd
Voor de 30th anniversary Dualsense had ik een bladwijzer voor de MM pagina op de home screen van mijn smartphone gemaakt, gemakkelijk om snel even te checken tussendoor
[ Voor 19% gewijzigd door MathieuT op 01-12-2024 19:34 ]
Misschien is Phasmophobia in VR wat voor je.Carlos0_0 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:25:
[...]
Gorn: Nah dat is gewoon 1 of andere hack/slash game, grappig wellicht in VR. Maar totaal niet mijn ding.
Gorn: Demo gedownload krijg er een beetje Halo gevoel bij, wellicht koop ik hem als nog omdat de actie bijna voorbij is.
the 7th Guest VR: He Hallo ik wil nog slape he, mij een beetje opzadelen met spoken enzo
Nee niet op direct playstation maar wel op Amazon kan je https://keepa.com/ gebruiken. Die kan je een alert geven op een vooringestelde prijs. Gebruik ik al jaren!PaulBloem schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:19:
Tip: De Kayak game (ook de DLC of de bundel) is sinds vandaag in de sale op PSN.
16.79 voor de normale game
21,36 voor de bundel
https://psprices.com/regi...yak-vr-mirage-soca-valley
21,36 voor de bundel
Voor deze game moet je wel echt VR-legs hebben. Heb dit twee keer 10 minuten gespeeld en een partij misselijk geworden. Durf het nu niet meer op te starten.doobieters schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:31:
Tip: De Kayak game (ook de DLC of de bundel) is sinds vandaag in de sale op PSN.
21,36 voor de bundel
Voor 60 euro is die PC adapter voor je PSVR2 een no-brainer. Dan gaat er pas een wereld voor je open met games als Half Life Alyx, Boneworks en Skyrim VR.. Dikke aanrader!
Daarnaast vind ik RE4 en RE8 als reguliere PSVR2 games echt heel tof. Die passen wat meer in mijn straatje dan RE7.. die vond ik echt té heftig, maar wel zo tof haha.
Daarnaast vind ik RE4 en RE8 als reguliere PSVR2 games echt heel tof. Die passen wat meer in mijn straatje dan RE7.. die vond ik echt té heftig, maar wel zo tof haha.
Ja die adapter komt er nog wel een keertje, eerst de VR eens op de ps5 proberen.doobieters schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:53:
Voor 60 euro is die PC adapter voor je PSVR2 een no-brainer. Dan gaat er pas een wereld voor je open met games als Half Life Alyx, Boneworks en Skyrim VR.. Dikke aanrader!
Zal dan ieder geval als ik hem op de pc aansluit, Half life Alyx gaan spelen. die andere 2 denk ik niet
edit:
PS vr2 is onderweg net verzend bevestiging gehad, gek genoeg kwam de ps5 pro met dhl. en de vr2 met postnl.
[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 02-12-2024 18:48 ]
en de vr2 is over een half uurtje ongeveer in huis, verdomme moet ik nog gaan hardlopen zo eigenlijk(of de vr gaan uitpakken? haha)
Haha. Beter combineren door Les Mills Bodycombat te spelen. 💪🏽 Persoonlijk vind ik dat nog de vetste VR-ervaring.Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:25:
en de vr2 is over een half uurtje ongeveer in huis, verdomme moet ik nog gaan hardlopen zo eigenlijk(of de vr gaan uitpakken? haha)
Haha nou ja moest toch opgeladen worden, dus maar gaan hardlopen.MennoE schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:45:
[...]
Haha. Beter combineren door Les Mills Bodycombat te spelen. 💪🏽 Persoonlijk vind ik dat nog de vetste VR-ervaring.
Maar ik snap er helemaal niks van, hoe start je nu een spel ?.
Ik heb nu star wars open bijv, hoe kan ik nu op play klikken, of bij Moss of angry birds ?.
De controllers doen het dus prima in het ps5 menu, maar in een spel gebeurt er niks.
het is mij 1 keer gelukt om star wars te starten, geen idee hoe. maar een spel spelen lukt gewoon niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-12-2024 20:26 ]
Werkt dat ook met een mac/osx?doobieters schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:53:
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
in de meeste games kun je met je rechter controller een soort laser richten op de start knop (of missie select knop) en dan druk je op de R2 trigger op je rechter controller.Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:40:
[...]
Haha nou ja moest toch opgeladen worden, dus maar gaan hardlopen.
Maar ik snap er helemaal niks van, hoe start je nu een spel ?.
Ik heb nu star wars open bijv, hoe kan ik nu op play klikken, of bij Moss of angry birds ?.
De controllers doen het dus prima in het ps5 menu, maar in een spel gebeurt er niks.
het is mij 1 keer gelukt om star wars te starten, geen idee hoe. maar een spel spelen lukt gewoon niet.
Klopt een laser kreeg ik, maar kon op elke knop drukken zowaar als ik wou(Er gebeurt niks).robinez schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 23:15:
[...]
in de meeste games kun je met je rechter controller een soort laser richten op de start knop (of missie select knop) en dan druk je op de R2 trigger op je rechter controller.
Vanavond nog maar eens proberen, heb ze eens even wat meer opgeladen.
Dat is wel vreemd ja. Zou out of the box moeten werken. Probeer ze anders even opnieuw te pairen / koppelen door tegelijkertijd de PS knop en de option knop (naast de joystick) in te drukken. Dan gaat het lampje sneller knipperen en gaat de controller in pairing mode.Carlos0_0 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 06:59:
[...]
Klopt een laser kreeg ik, maar kon op elke knop drukken zowaar als ik wou(Er gebeurt niks).
Vanavond nog maar eens proberen, heb ze eens even wat meer opgeladen.
Ik heb vaak het omgekeerde, buttons werken maar de controller is onzichtbaar. Heb een asus BT500 besteld, hopelijk lost dat het op.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Zal het vanavond nog eens proberen inderdaaddoobieters schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:59:
[...]
Dat is wel vreemd ja. Zou out of the box moeten werken. Probeer ze anders even opnieuw te pairen / koppelen door tegelijkertijd de PS knop en de option knop (naast de joystick) in te drukken. Dan gaat het lampje sneller knipperen en gaat de controller in pairing mode.
Ter info, Gran Turismo was afgelopen week natuurlijk al 37,99 overal het fysieke spel, nu in de ps store staat die voor 39,99
Burp
Moest wel zeggen gene wat ik heb kunnen zien, ik echt wel zag van wow wat is dit om mij heen.
Echt gaaf jammer dat mijn controllers nog niet wouden mee werken, dus vanavond nog eens proberen.
Echt gaaf jammer dat mijn controllers nog niet wouden mee werken, dus vanavond nog eens proberen.
Wow dit is echt ziekelijk vet niet normaal, op de 1 of andere manier deden de controllers nu wel.
Misschien dat de console opnieuw starten het gewoon was, goed gisteren waren de controllers ook amper geladen nog dus niet aan gedacht.
Maar wat is dit gaaf, ik heb dan even Angry Birds gespeeld echt grappig, Moss deel 1 ook best geinig(Wat een schattig muisje haha), Hubris proes versie(Alleen ik snapte niet stuk toe ik op een plek moest springen).
Een stukje Star Wars tales of the galaxy, alleen snapte ik daar ook niet wat ik moest doen(Ben door de 1ste deur na de 2de gelopen maar snapte niet wat ik moest doen).
Goed de controllers waren ook niet goed geladen weer, via de usb aan de ps5 laden ze volgens mij best traag op.
Dus met kerst ga ik nog maar even een Dock vragen om ze in te laden
.
Maar echt bizar hoe mooi alles eruit ziet, de hele omgeving ook.
En grappigste is doe je de bril af, denk je he doe ik nou achtste voren ik ben toch voor de tv begonnen haha.
Misschien dat de console opnieuw starten het gewoon was, goed gisteren waren de controllers ook amper geladen nog dus niet aan gedacht.
Maar wat is dit gaaf, ik heb dan even Angry Birds gespeeld echt grappig, Moss deel 1 ook best geinig(Wat een schattig muisje haha), Hubris proes versie(Alleen ik snapte niet stuk toe ik op een plek moest springen).
Een stukje Star Wars tales of the galaxy, alleen snapte ik daar ook niet wat ik moest doen(Ben door de 1ste deur na de 2de gelopen maar snapte niet wat ik moest doen).
Goed de controllers waren ook niet goed geladen weer, via de usb aan de ps5 laden ze volgens mij best traag op.
Dus met kerst ga ik nog maar even een Dock vragen om ze in te laden
En grappigste is doe je de bril af, denk je he doe ik nou achtste voren ik ben toch voor de tv begonnen haha.
[ Voor 10% gewijzigd door Carlos0_0 op 04-12-2024 19:47 ]
Leuk om te lezen. Hier ook eentje binnen sinds dit weekend.Carlos0_0 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:40:
Wow dit is echt ziekelijk vet niet normaal, op de 1 of andere manier deden de controllers nu wel.
Dus met kerst ga ik nog maar even een Dock vragen om ze in te laden.
Synth Riders en Pistol Whip vond ik heel cool.
Walkabout mini golf is een rustige Vr ervaring om mee te beginnen
Epic Rollercoaster even zittend gedaan 🤢
Walking Dead Sainta en Sinnera was ook wennen.
Dus ook alleen de intro veilig kunnen spelen.
De mooiste vond ik wel en dat was de proef versie Horizon Call of the Mountain.
Komend weekend weer verder, Resident Evil Village en nog wat spelen.
Voor de mensen die net een PSVR 2 hebben en Ps Plus: een upgrade naar PS Plus Premium kan wel interessant zijn want daar zitten nu een berg VR games bij.
Synth Riders Nog een toegevoegd aan het verlanglijstje, en mini golf ook.Vassie18 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 21:16:
[...]
Leuk om te lezen. Hier ook eentje binnen sinds dit weekend.
Synth Riders en Pistol Whip vond ik heel cool.
Walkabout mini golf is een rustige Vr ervaring om mee te beginnen
Epic Rollercoaster even zittend gedaan 🤢
Walking Dead Sainta en Sinnera was ook wennen.
Dus ook alleen de intro veilig kunnen spelen.
De mooiste vond ik wel en dat was de proef versie Horizon Call of the Mountain.
Komend weekend weer verder, Resident Evil Village en nog wat spelen.
Epic rollercoaster niet in de store kunnen vinden, Walking Dead deze games is niks voor mij of horror ofzo(Serie wel gekeken).
Horizon wel de demo gedownload omdat ik benieuwd ben, ook al is het niet echt mijn spel.
Die van mij komt vanuit frankrijk volgende week binnen lijkt het.
Ben benieuwd naar het verschil met de PSVR1 die ik momenteel heb.
Heb er wel wat mee gespeeld maar nooit veel uren mee gemaakt. Mn dochtertje vind het wel fantastisch, maar ik ben te lui om hem vaak aan te sluiten door dat gedoe met aansluiten met dat losse kastje.
Alleen al dat zal een verademing zijn haha
Heb er wel wat mee gespeeld maar nooit veel uren mee gemaakt. Mn dochtertje vind het wel fantastisch, maar ik ben te lui om hem vaak aan te sluiten door dat gedoe met aansluiten met dat losse kastje.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
Ook de Ali aanbieding? Die van mij lijkt nu via GLS vanuit Spanje te komen.Mud.Starrr schreef op woensdag 4 december 2024 @ 22:58:
Die van mij komt vanuit frankrijk volgende week binnen lijkt het.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Nee, besteld in de Son-vidéo webshop.Boss schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:22:
[...]
Ook de Ali aanbieding? Die van mij lijkt nu via GLS vanuit Spanje te komen.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Ben ik weer, zag net een bericht dat je morgen gran turismo gratis kan downloaden. Het heet my first gran turismo en je krijgt 17 auto's ofzo.. Maar dan kan je dus eerst de game voor vr testen voordat je tot koop overgaat.
https://blog.playstation....n-ps5-and-ps4-december-6/
https://blog.playstation....n-ps5-and-ps4-december-6/
[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 05-12-2024 20:20 ]
Burp
Na wat gerommel heb ik eindelijk Half Life Alyx kunnen spelen met de ASUS BT-500.
Ik had de dongle eerst achterin mijn PC gedaan, maar dit gaf te veel connectie issues terwijl ik er nog geen 2 meter vanaf zat. Vervolgens de dongle aan de voorkant bovenzijde geplaatst en sindsdien geen problemen meer gehad. Ruim een uur gespeeld zonder connectie problemen. Ik heb de laatste drivers van de ASUS website gedownload.
Op de PS5 werkt de tracking nog niet helemaal goed in mijn woonkamer en word ik constant door de kamer heen gevlogen, maar op de computer heb ik hier geen problemen mee. Dit geeft goede hoop dat het niet een defecte headset is maar dat ik nog even moet spelen de settings en de aankleding van de ruimte. Witte muren vind hij in ieder geval niet leuk. Ik heb al wat tips gevonden op o.a. Reddit, even kijken wat werkt.
Ik had de dongle eerst achterin mijn PC gedaan, maar dit gaf te veel connectie issues terwijl ik er nog geen 2 meter vanaf zat. Vervolgens de dongle aan de voorkant bovenzijde geplaatst en sindsdien geen problemen meer gehad. Ruim een uur gespeeld zonder connectie problemen. Ik heb de laatste drivers van de ASUS website gedownload.
Op de PS5 werkt de tracking nog niet helemaal goed in mijn woonkamer en word ik constant door de kamer heen gevlogen, maar op de computer heb ik hier geen problemen mee. Dit geeft goede hoop dat het niet een defecte headset is maar dat ik nog even moet spelen de settings en de aankleding van de ruimte. Witte muren vind hij in ieder geval niet leuk. Ik heb al wat tips gevonden op o.a. Reddit, even kijken wat werkt.
Misschien als je zo'n laser-waterpas hebt (met een kruisvorm), kun je deze aanzetten op muur/plafond om een duidelijk ankerpunt voor de camera's toe te voegen.DeDuifff schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:27:
Hij is nu beschikbaar op playstation duitsland voor €399.- https://direct.playstatio...bnav-Jetzt%20kaufen:null:PaulBloem schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:19:
Nederland ook:batteries4ever schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:29:
[...]
Hij is nu beschikbaar op playstation duitsland voor €399.- https://direct.playstatio...bnav-Jetzt%20kaufen:null:
https://direct.playstatio...ll-of-the-mountain-bundle
Thanks, en besteld!
Heb namelijk net Gran Turismo op mijn simrig gespeeld met die van m’n zwager… te gek! 👌
Iemand tips of een link naar een goede bumper om krassen te voorkomen op de lenzen als je een bril draagt?
Ik heb van VR optician voorzet lensjes op sterkte. Als je van gebruiker wisselt niet zo handig maar als je hem voornamelijk zelf gebruikt ideaal.mv_ak schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:48:
Iemand tips of een link naar een goede bumper om krassen te voorkomen op de lenzen als je een bril draagt?
Ik heb ze ook van VR Optician, echt veel beter dan elke keer opletten of je een van de brillen niet beschadigd.Shinji schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 11:08:
[...]
Ik heb van VR optician voorzet lensjes op sterkte. Als je van gebruiker wisselt niet zo handig maar als je hem voornamelijk zelf gebruikt ideaal.
De globular cluster is ook een aanrader, heb geen hoofdpijn meer na sessies van meer dan een uur.
De BT500 werkt.haarbal schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:14:
Ik heb vaak het omgekeerde, buttons werken maar de controller is onzichtbaar. Heb een asus BT500 besteld, hopelijk lost dat het op.
Edit: het werkt alleen niet betrouwbaar. Als ik 2,5 meter van de adapter sta te spelen valt hij op een gegeven moment weg.

[ Voor 19% gewijzigd door haarbal op 08-12-2024 09:50 ]
Ik dacht eigenlijk aan zo’n inzet bumpertje (15mm) iemand ervaring mee?Crusader1978 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:37:
[...]
Ik heb ze ook van VR Optician, echt veel beter dan elke keer opletten of je een van de brillen niet beschadigd.
De globular cluster is ook een aanrader, heb geen hoofdpijn meer na sessies van meer dan een uur.
Antenne of verleng usb kabel gebruiken.haarbal schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:02:
[...]
De BT500 werkt.
Edit: het werkt alleen niet betrouwbaar. Als ik 2,5 meter van de adapter sta te spelen valt hij op een gegeven moment weg.
Kan geen antenne op, verlengkabel gebruik ik al.doobieters schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:39:
[...]
Antenne of verleng usb kabel gebruiken.
OK wellicht kijk ik niet heel goed, maar vind het lastig om alle PSVR2 games te vinden in de verschillende Playstation Plus abbo's. Via PS kan je niet filteren op PSVR2.
Zijn er wellicht websites die dit bijhouden?
Of hebben jullie andere handige manieren hiervoor?
Er zitten geen ps vr games specifiek in de verschillende abbo'sPaulBloem schreef op maandag 9 december 2024 @ 17:41:
OK wellicht kijk ik niet heel goed, maar vind het lastig om alle PSVR2 games te vinden in de verschillende Playstation Plus abbo's. Via PS kan je niet filteren op PSVR2.
Essentials: Is alleen online abbo met maandelijks 2 of 3 games, dit kunnen ps4/ps5 en misschien eens een ps vr zijn.
Die behoud je zo lang je ps plus aanhoud.
Ps plus Extra: Dit heeft alle voordelen van Essentials + toegang tot een game bibliotheek van ps4/ps5 en eventuele ps vr games.
Premium: Heeft alle dingen van bovenste 2, plus klassieke ps1 games etc. en mogelijkheid tot sommige spellen te proberen doormiddel van een demo(Blijft gek in mijn oren betalen voor eventuele demo spellen maar goed).
Dus als je toegang wil tot een game catalogus heb je Extra nodig(Voor vr games), dit is een soort xbox gamepad achtig idee.
Premium voegt daar niks aan toe, en essentrials helemaal niet.
Dat klopt niet, ik heb dit eerder gepost hier. Als je premium neemt krijg je gratis een hoop VR games voor de duur van je abonnement en je kunt een hoop VR games uitproberen.Carlos0_0 schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:03:
[...]
Er zitten geen ps vr games specifiek in de verschillende abbo's
Je kunt sowieso filteren op ps vr2 games in de store, dan zie je alle titels (er zijn meer dan 275 titels voor ps VR 2 in de store)
je krijgt bij premium meerdere full VR games, die vindt je als volgt:
- ga naar het ps plus logo op je ps5
- druk op pijltje naar beneden
- druk dan 2 keer op R2 zodat je op het menu verzamelingen staat
- ga nu helemaal naar beneden totdat je de knop ziet: Bekijk alle games in het PS VR2 games bij ps plus premium gedeelte
- je kunt nu de volledige VR titels downloaden die op dit moment in de plus beschikbaar zijn, dit zijn:
01: Synapse
02: The last clockwinder
03: Pistol Whip
04: Vacation simulator
05: Job simulator
06: Kayak VR
07: The walking dead: saints &sinners
08: The walking dead: Retribution
09: Walkabout Minigolf
10: Before your eyes
11: Ghostbusters Frozen Empire
12: Synth Riders
13: Humanity
Dit zijn dus de volledige games.
Daarnaast heb je in de store ook nog een Proef versies ingang voor VR games voor het premium abonnement. Hierin zitten de volgende titels:
01: Moss
02: Moss 2
03: Breachers
04: Gorn
05: Legendary Tales
06: Kill it with Fire
07: Vampire Justice
08: Galaxy Kart
09: Not for broadcast
10: VR Skater
11: Demeo
12: Townsmen VR
13: Broken edge
14: Ghost Signal Stellaris
15: Pixel Ripper 1978
Deze kun je proberen, de proeftijd voor de 15 titels hierboven bedraagt tussen de 30 minuten en 2 uur.
Op de officiële site even naar onder scrollen naar 'PS VR2-verzameling'.PaulBloem schreef op maandag 9 december 2024 @ 17:41:
En zoals hierboven net vermeld (incl de volledige lijst), enkel met het Premium abonnement, ondanks dat dit door Sony nergens geadverteerd wordt...
Synapse is trouwens echt een parel. Niet denken dat je het bij de eerste playthrough hebt uitgespeeld, want dat is eigenlijk meer een tutorial. (Reviews die zeggen dat het een korte game is vind ik ook vrij misleidend)
Zooo.... het was even wachten zoals gebruikelijk bij AliExpress, maar nu heb ik 'm ook in huis. Japanse versie nieuw in doos voor €306 euro. Vanochtend even mee kunnen spelen en werkt echt heel goed, flinke verbetering nog ten opzichte van de PS VR1!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ik heb dit weekend in een yolo stemming besloten om een VR bril te kopen. Lang gewijfelt tussen de Quest 3 en PSVR2. Uiteindelijk gekozen voor de PSVR2 + Playstation 5, leek me wel een leuke set voor de hele familie voor onder de kerstboom. Alleen onlangs een mindere ervaring gehad met de klantenservice van Playstation en van een blijdschap met mijn keuze begin ik ineens overal beren te zien. Waar ik eerst voornamelijk positieve reviews las over de VR2, lees ik nu ook wat mindere. Zoals het moire effect, minder scherp dan de Quest, helderheid erg naar beneden moeten aanpassen om het beste beeld te krijgen. En dat VR eigenlijk helemaal niet geschikt is voor kinderen onder de 10 a 12 jaar (mijn kinderen zijn jonger). Dus nu begin ik ineens heel erg te twijfelen over mijn aankoop... Als de PS5 mijn enige console was geweest was het ook een ander verhaal geweest, maar ik bezit al een Xbox Series X met Game Pass Ultimate. Behoorlijk overkill eigenlijk... Dus ga ik de PS5 alleen gebruiken icm de VR bril(?). Uiteraard heb ik dit topic al flink zitten doorspitten op zoek naar ervaringen etc. Ben erg benieuwd hoe vaak jullie VR spelen of dat het misschien toch meer een gimmick is wat je af en toe doet?
Ik heb wel geen kinderen, maar persoonlijk zou ik ze nooit onder de 10 jaar met eender welke set laten spelen. Vanaf 12 jaar lijkt mij persoonlijk de absolute minimum.bsmpower schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:06:
Ik heb dit weekend in een yolo stemming besloten om een VR bril te kopen. Lang gewijfelt tussen de Quest 3 en PSVR2. Uiteindelijk gekozen voor de PSVR2 + Playstation 5, leek me wel een leuke set voor de hele familie voor onder de kerstboom. Alleen onlangs een mindere ervaring gehad met de klantenservice van Playstation en van een blijdschap met mijn keuze begin ik ineens overal beren te zien. Waar ik eerst voornamelijk positieve reviews las over de VR2, lees ik nu ook wat mindere. Zoals het moire effect, minder scherp dan de Quest, helderheid erg naar beneden moeten aanpassen om het beste beeld te krijgen. En dat VR eigenlijk helemaal niet geschikt is voor kinderen onder de 10 a 12 jaar (mijn kinderen zijn jonger). Dus nu begin ik ineens heel erg te twijfelen over mijn aankoop... Als de PS5 mijn enige console was geweest was het ook een ander verhaal geweest, maar ik bezit al een Xbox Series X met Game Pass Ultimate. Behoorlijk overkill eigenlijk... Dus ga ik de PS5 alleen gebruiken icm de VR bril(?). Uiteraard heb ik dit topic al flink zitten doorspitten op zoek naar ervaringen etc. Ben erg benieuwd hoe vaak jullie VR spelen of dat het misschien toch meer een gimmick is wat je af en toe doet?
De meest voorkomende uitleg is dat de ogen zich op die leeftijd nog ontwikkelen en dat de lenzen in de meeste gevallen niet dicht genoeg tegen elkaar kunnen. Ook is het niet ideaal voor de oog/hand ontwikkeling en kan de set toch wat zwaar zijn voor een kindernek.
Ik heb de PSVR2 zelf nog niet te lang (had hiervoor de vorige PSVR), het moiré-effect ben ik nog niet tegengekomen, ik denk dat je het ‘mura’ effect bedoeld? Had de vorige PSVR set last van (best wel hard in donkere scènes), heb er mij zelf nooit aan gestoord. Op mijn PSVR2 nog niet tegengekomen.
Het enige nadeel die ikzelf ondervind aan de PSVR2 is dat je toch wel wat moeite moet doen om hem op de sweetspot te krijgen om hem goed scherp te krijgen.
Zelf maakt VR misschien 10-15% van mijn gametijd uit. Een gimmick zou ik het niet noemen, want het is best wel (heel) leuk eens je er in zit.
PSVR is super gaaf, maar in mijn beleving vooral een gimmick. Ik vind de ervaring van VR heel leuk, alleen een spel spelen zoals een Shooter blijft altijd een beetje houterig en daarom merk ik dat ik niet zo snel weer de bril opzet. Die light saber spellen en zo zijn wel gaaf en voelen veel natuurlijker. Daar heb ik alleen echt niet de energie voor na een dag werken en drie kinderen. Mijn oudste is 7 en die zal ik voorlopig niet een VR bril opzetten. Dat is veel te indrukwekkend voor hem. Sowieso probeer ik mijn kinderen nog zoveel mogelijk weg te houden van gamen.bsmpower schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:06:
vandaag de PSVR2 PC adapter binnen gekregen, de installatie was erg eenvoudig, in feite is het displayport kabel aansluiten (moet je apart kopen) en usb kabel erin. De controllers even pairen met je bluetooth adapter en dan steamVR op OpenXR zetten. Dat is eigenlijk alles.
Ik had vanuit de quest al de nodige steam vr games geinstalleerd staan, dus opnieuw begonnen met half life alyx, dat werkt fantastisch hier. Het is duidelijk dat de upgrade van de quest 2 naar de psvr2 een behoorlijk grote upgrade is voor deze game, het beeld is superscherp en het loopt allemaal erg soepel.
Wat betreft de posts hierboven, ik vind de PSVR2 toch echt geen gimmick meer te noemen, met de psvr1 had ik dat wel, toen was de technologie echt nog in de kinderschoenen en mede daarom was het meer een gimmick omdat je er niet echt lang in kon gamen, maar die fase zijn we al lang voorbij.
Wel is het verstandig als je net begint om niet te enthousiast te beginnen, je moet het echt opbouwen om te wennen aan VR gamen, ik heb inmiddels nergens last meer van en kan uren gamen in vr zonder ook maar iets te voelen.
Maar ik kan me op de psvr1 nog herinneren dat ik voor het eerst daarop Gran turismo speelde, ik heb de ronde niet af kunnen maken en ben 2 dagen misselijk geweest. Dat duurt echt wel een tijdje voordat je zover bent dat je daar geen last meer van hebt. (alhoewel er ongetwijfeld mensen zijn die vanaf dag 1 nergens last van hebben, maar daar hoorde ik niet bij).
Maar als je die fase voorbij bent dan zijn de games zijn inmiddels wel zo volwassen dat je ze toch tot volwaardige games kan rekenen. Games op de ps vr2 als:
- Gran Turismo 7
- Resident Evil The Vilage (ongelooflijk wat een game is dit kwa graphics en gameplay)
- Saint en sinners (ook erg goed)
- No Mans Sky
- Red Matter 2
En zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan, dat zijn echt volwaardige game belevingen op de psvr, dat is geen gimmick meer te noemen.
Maar ook de slow games zijn er echt veel goed van, die zijn bij uitstek geschikt om mee te beginnen:
- Walkabout Minigolf (echt een top game)
- Puzzling places (erg verslavend, is ook een demo versie van om te proberen met 2 puzzels)
- Humanity
- Beat saber
- Synth Riders
- Rock of drums
Dat zijn echt leuke games om mee te beginnen als je voor het eerst VR gamed en waar je niet snel misselijk van wordt, die games zijn toch echt wel het gimmick gehalte voorbij.
Morgen maar eens kijken of ik netflix en hbo op bigscreen VR in de psvr2 aan de praat krijg.
Ik had vanuit de quest al de nodige steam vr games geinstalleerd staan, dus opnieuw begonnen met half life alyx, dat werkt fantastisch hier. Het is duidelijk dat de upgrade van de quest 2 naar de psvr2 een behoorlijk grote upgrade is voor deze game, het beeld is superscherp en het loopt allemaal erg soepel.
Wat betreft de posts hierboven, ik vind de PSVR2 toch echt geen gimmick meer te noemen, met de psvr1 had ik dat wel, toen was de technologie echt nog in de kinderschoenen en mede daarom was het meer een gimmick omdat je er niet echt lang in kon gamen, maar die fase zijn we al lang voorbij.
Wel is het verstandig als je net begint om niet te enthousiast te beginnen, je moet het echt opbouwen om te wennen aan VR gamen, ik heb inmiddels nergens last meer van en kan uren gamen in vr zonder ook maar iets te voelen.
Maar ik kan me op de psvr1 nog herinneren dat ik voor het eerst daarop Gran turismo speelde, ik heb de ronde niet af kunnen maken en ben 2 dagen misselijk geweest. Dat duurt echt wel een tijdje voordat je zover bent dat je daar geen last meer van hebt. (alhoewel er ongetwijfeld mensen zijn die vanaf dag 1 nergens last van hebben, maar daar hoorde ik niet bij).
Maar als je die fase voorbij bent dan zijn de games zijn inmiddels wel zo volwassen dat je ze toch tot volwaardige games kan rekenen. Games op de ps vr2 als:
- Gran Turismo 7
- Resident Evil The Vilage (ongelooflijk wat een game is dit kwa graphics en gameplay)
- Saint en sinners (ook erg goed)
- No Mans Sky
- Red Matter 2
En zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan, dat zijn echt volwaardige game belevingen op de psvr, dat is geen gimmick meer te noemen.
Maar ook de slow games zijn er echt veel goed van, die zijn bij uitstek geschikt om mee te beginnen:
- Walkabout Minigolf (echt een top game)
- Puzzling places (erg verslavend, is ook een demo versie van om te proberen met 2 puzzels)
- Humanity
- Beat saber
- Synth Riders
- Rock of drums
Dat zijn echt leuke games om mee te beginnen als je voor het eerst VR gamed en waar je niet snel misselijk van wordt, die games zijn toch echt wel het gimmick gehalte voorbij.
Morgen maar eens kijken of ik netflix en hbo op bigscreen VR in de psvr2 aan de praat krijg.
Ik speel voornamelijk Gran Turismo 7 en dat speel ik eigenlijk nooit meer zonder VR, dus ik speel wekelijks meerdere uren met de PS VR2.bsmpower schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:06:
Ben erg benieuwd hoe vaak jullie VR spelen of dat het misschien toch meer een gimmick is wat je af en toe doet?
Ik vind het absoluut geen gimmick, maar spelen in VR is niet altijd even 'casual'.
Je zult ook zoals andere(n) al aangeven rustig moeten opbouwen. Ook moet je de ruimte hebben en altijd even de tijd nemen om de headset op te zetten.
De ervaring is echter heel gaaf en zeker de moeite waard.
Qua leeftijd denk ik dat vanaf ~12 jaar wel een goede richtlijn is.
Parels zoals RE Village en RE4 zijn sowieso niet echt geschikt voor kinderen
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Nou, voor het eerst in maanden (een jaar?) de psvr2 weer uit de kast getrokken. Merk dat de kleinere games me niet zoveel meer doen en er was afgelopen maanden naar mijn idee gewoon niet zoveel boeiends. Nu metro gekocht. Behemoth en Hitman staan ook op mn lijstje.
Ik heb nu een paar uur Half-Life Alyx gespeeld en vind het echt geweldig en totaal niet houterig. Het is zeker even wennen om de beweging/handelingen onder de knie te krijgen, maar zodra je er handigheid in krijgt wordt het naar mijn idee echt beter. Toegegeven - het lukt mij (nog?) niet om een "360 no sc0pe kill" te maken, maar het feit dat ik zelf mijn wapen moet richten op de vijand en ondertussen dekking moet zoeken voor inkomend vuur geeft mij een immersieve ervaring die ik zonder VR niet ervaar.MennoE schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 18:11:
[...]
PSVR is super gaaf, maar in mijn beleving vooral een gimmick. Ik vind de ervaring van VR heel leuk, alleen een spel spelen zoals een Shooter blijft altijd een beetje houterig en daarom merk ik dat ik niet zo snel weer de bril opzet.
Ook heb ik een paar races gedaan in My first Gran Turismo (gratis te downloaden) en ik moet zeggen dat dit ook wel heel gaaf is in VR, terwijl ik normaal gesproken dit soort race games niet (veel) speel.
Naar mijn mening is het dan ook zeker geen gimmick, maar een andere manier van gamen.
Totaal offtopic en wil je niet de les lezen als ouder, maar ik heb vroeger als kind enorm veel geleerd door te gamen.MennoE schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 18:11:
[...]
Sowieso probeer ik mijn kinderen nog zoveel mogelijk weg te houden van gamen.
Nog even een klein stapje verder off topic... eens met hierboven met als voorbeeld de collaboration-games die er zijn om samen met vander/moeder of zusje/broertje te spelen. Dat leert zeker een hoop qua samenwerking.doobieters schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:38:
[...]
Totaal offtopic en wil je niet de les lezen als ouder, maar ik heb vroeger als kind enorm veel geleerd door te gamen.
Spellen zoals Sackboy, Lego-serie, etc zijn er wel mooi voor. Liever dat dan tijdens scherm-tijd als een zoutzak op de bank voor de zoveelste keer hetzelfde filmpje af te spelen...
(Buiten spelen blijft de topper uiteraard
Haha. Ik vind gamen op zich ook dikke prima. Maar ik merk dat bij mijn jongens het erg verslavend is en ze veel energie kost. Hetzelfde met televisie kijken. Binnen een half uur hebben ze dieprode wangen en zijn ze helemaal overprikkeld.doobieters schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:38:
[...]
Totaal offtopic en wil je niet de les lezen als ouder, maar ik heb vroeger als kind enorm veel geleerd door te gamen.
Vanaf 17 december komt hier “Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge” bij!!robinez schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:32:
[...]
- je kunt nu de volledige VR titels downloaden die op dit moment in de plus beschikbaar zijn, dit zijn:
01: Synapse
02: The last clockwinder
03: Pistol Whip
04: Vacation simulator
05: Job simulator
06: Kayak VR
07: The walking dead: saints &sinners
08: The walking dead: Retribution
09: Walkabout Minigolf
10: Before your eyes
11: Ghostbusters Frozen Empire
12: Synth Riders
13: Humanity
Vanavond de bioscoop in bigscreen vr uitgetest met netflix, hbo en disney op het grote scherm, dat werkt perfect en de kwaliteit is goed genoeg om daar dingen in te kijken (bijvoorbeeld de concerten).
Die ps vr2 pc adapter werkt toch echt wel erg goed. Enige punt van aandacht is dat er een line of sight moet zijn tussende ps vr2 controllers en je bluetooth adapter. Als ik de controlers op tafel leg bijvoorbeeld dan valt de verbinding weg., is op zich simpel op te lossen door de usb adapter in een usb verlengkabel wat hoger in de kamer te hangen, maar dat signaal had wel wat sterker mogen zijn.
Die ps vr2 pc adapter werkt toch echt wel erg goed. Enige punt van aandacht is dat er een line of sight moet zijn tussende ps vr2 controllers en je bluetooth adapter. Als ik de controlers op tafel leg bijvoorbeeld dan valt de verbinding weg., is op zich simpel op te lossen door de usb adapter in een usb verlengkabel wat hoger in de kamer te hangen, maar dat signaal had wel wat sterker mogen zijn.
Hmm. Metro valt toch wat tegen. Het ziet er allemaal niet zo scherp uit en de gameplay is (het eerste uur) vooral veel lopen en keer op keer dezelfde wielen omdraaien en ladders beklimmen.
Misschien toch wat verwend en te hoge verwachtingen met games als Resident Evil.
Misschien dat de gunplay wat leuker wordt later..
Misschien toch wat verwend en te hoge verwachtingen met games als Resident Evil.
Misschien dat de gunplay wat leuker wordt later..
ik had de ps vr2 gekocht voor mijn zoon, maar aangezien hij wel eerst getest moest worden om te kijken of alles goed was ben ik er zelf mee aan de haal gegaan.
Setup gedaan
Daarna die my first gran turismo gedaan...ongeloofelijk...alsof je echt in de auto zit. In de golf gezeten en niet eens echt naar de omgeving gekeken maar alleen maar naar de binnenkant van de auto, alle knopjes...de lichtknopjes. De deur waar de knopjes voor de spiegels zitten en daarna ook het detail in de deurrand en de 'deurknop' echt niet normaal.
Moet wel zeggen dat na 2 rondjes kreeg ik een appart gevoel weet niet of het misselijkheid was of iets anders. Heb wel is 10 minuten VR gedaan en toen had ik nergens last van. Dit is denk ik net wat 'intenser' denk ik.
Maar goed, terug in de doos en nu wachten op de kerst.
Zit in de tussentijd op de ps store de aanbiedingen in de gaten te houden.
Setup gedaan
Daarna die my first gran turismo gedaan...ongeloofelijk...alsof je echt in de auto zit. In de golf gezeten en niet eens echt naar de omgeving gekeken maar alleen maar naar de binnenkant van de auto, alle knopjes...de lichtknopjes. De deur waar de knopjes voor de spiegels zitten en daarna ook het detail in de deurrand en de 'deurknop' echt niet normaal.
Moet wel zeggen dat na 2 rondjes kreeg ik een appart gevoel weet niet of het misselijkheid was of iets anders. Heb wel is 10 minuten VR gedaan en toen had ik nergens last van. Dit is denk ik net wat 'intenser' denk ik.
Maar goed, terug in de doos en nu wachten op de kerst.
Zit in de tussentijd op de ps store de aanbiedingen in de gaten te houden.
Burp
Gran Turismo om mee te beginnen is nogal heftig, je hersenen moeten eerst wennen aan het feit dat alles beweegt maar dat je lichaam niets voelt van die beweging. Ik zou als advies echt willen meegeven om de eerste maand gewoon te wennen via games die wat meer statisch zijn (zoals dat je zelf ergens zit of stil staat en de rest om je heen beweegt.Wii4all schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:00:
Maar dat het indrukwekkend is, zeker in deze tijd op de psvr2 is absoluut waar.
Veel plezier !