Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-07 21:50
Ik had hem ook in een opwelling besteld, maar net toch maar geannuleerd. De prijs mag dan heel goed zijn, met het grotendeels wegvallen van het development vanuit sony verwacht ik geen grote games meer. Er zijn genoeg leuke games die ik wel eens wil proberen, zoals beat saber en walkabout minigolf maar deze draaien ook op de quest 3. Dit lijkt mij dan toch een fijner (draadloos) apparaat op de lange termijn.

Qua huidige triple A games ben ik enkel geïnteresseerd in Call of the mountain, maar enkel daarvoor kan ik de prijs niet rechtvaardigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Vanaf 22 november tot 2 december is het Black Friday korting op de psvr2! Via direct.playstation.com

https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/332537
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iM5WfJj8hgsBTUAdn2dgyQnFJ5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YBYKa1Zh5rnxQvMAnBOOnciQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Cowboy_Henk op 20-11-2024 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:07
Inmiddels is de Horizon bundel te bestellen voor 399 op Amazon.fr en it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:58
Weet er iemand of je ook de 5% korting krijgt op Playstation Direct bovenop de €399 prijs als je ps+ hebt?
Heb momenteel geen abo, maar aangezien het nu maar €50 is, kan je er nog eens een korting van €20 op de set krijgen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
DenHond schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:22:
Weet er iemand of je ook de 5% korting krijgt op Playstation Direct bovenop de €399 prijs als je ps+ hebt?
Heb momenteel geen abo, maar aangezien het nu maar €50 is, kan je er nog eens een korting van €20 op de set krijgen in dat geval.
Ja, je krijgt korting via plus.. maar via ps direct is de prijs van de bundel nog niet aangepast. Onduidelijk of dat nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
doobieters schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:38:
[...]

Ja, je krijgt korting via plus.. maar via ps direct is de prijs van de bundel nog niet aangepast. Onduidelijk of dat nog gaat gebeuren.
Bij mij staan zowel de losse vr2 als de horizon bundel sinds deze ochtend al voor €399 te koop op Playstation Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
DenHond schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:03:
[...]

Bij mij staan zowel de losse vr2 als de horizon bundel sinds deze ochtend al voor €399 te koop op Playstation Direct.
België? Bij NL staat ie nog steeds op 649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
doobieters schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:15:
[...]

België inderdaad, raar dat hier een aparte winkel voor is…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Het zou toch niet zo zijn dat ze de bundel in NL niet gaan aanbieden voor die prijs? Ik zit al klaar met de creditcard, maar wil stiekem toch wel de versie met horizon bundel...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
frumper schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:27:
Het zou toch niet zo zijn dat ze de bundel in NL niet gaan aanbieden voor die prijs? Ik zit al klaar met de creditcard, maar wil stiekem toch wel de versie met horizon bundel...
Maar je kan toch gewoon met je creditcard bij Amazon.it bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Nu online
doobieters schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:15:
[...]

Bij mij op de Belgische site staat het wel op 399 euro voor de Horizon bundel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:30:
[...]

Bij mij op de Belgische site staat het wel op 399 euro voor de Horizon bundel hoor
Haha ja dat bedoelde ik juist. In de Nederlandse niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Raar dat hij bij de Mediamarkt in Nederland nog op 599 euro staat. In Belgie is hij ook 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:28
Vannacht waren Engeland en Nederland nog de enige met €649,99 voor de bundel.
Engeland heeft zijn prijs inmiddels al aangepast. Nederland ligt nog te slapen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
overdoseh schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:52:
Raar dat hij bij de Mediamarkt in Nederland nog op 599 euro staat. In Belgie is hij ook 399.
Update, zojuist ook bij MM naar 399 gegaan op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Nu online
DenHond schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:22:
379 euro confirmed Als je ps plus hebt

Raar genoeg is de Horizon Bundel even duur als de losse psvr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
Dus de bundel is alleen in NL nog geen 399? hopelijk passen ze dat nog aan dan.
Op amazon.it was de prijs alweer omhoog gegaan

[ Voor 23% gewijzigd door frumper op 22-11-2024 14:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:11
Heb me ook laten verleiden om de Horizon bundel te bestellen, 380 euro met alle kortingen via psdirect.
Moet zeggen dat ik ondanks het beperkte aanbod qua games wel heel erg veel van psvr1 heb genoten.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze upgrade. Nu nog 3 tot 5 werkdagen mijn geduld proberen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:28
Nu de Horizon bundel inderdaad ook voor 399 op de Nederlandse PS Direct. Ik had vanmiddag nog even geprobeerd de klantenservice te vragen waarom de prijs hier anders was. Kreeg een beetje een nietszeggend antwoord, maar hij zou het wel doorgeven. Mss toch iets in gang gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planck
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb een psvr2 aangeschaft en ook een pc adapter gekocht. De games zijn super (gran turismo en half life alyx zijn echt geweldig).

Maar wat opvalt is dat er niet eenvoudig vr films te vinden zijn. Op youtube zijn er wel vr-videos te vinden, maar die zijn niet echt vr-afspeelbaar. Of dat lukt mij niet. Je hebt zoiets als DeoVR. Daar kun je lid van worden en er staan wel veel vr videos op en die kun je ook wel in Steam VR afspelen, maar weinig van echt pofessionele / goede kwaliteit voor zover ik browsend door het platform kon vinden.

Ik heb een aantal jaar terug toen VR net nieuw was wel eens VR Bioscoop ervaring gehad, waarin je een aantal professioneel opgenomen VR videos kon zien van een minuut of 10 per stuk. Daar zat toen een U2-concert bij, Circue du Soleil, een Silent Hill achtige horror video, en wat natuur en hoogte videos. Maar als ik zoek vind ik helemaal geen professionele VR videos die ik kan kopen of streamen.

Iemand tips of en waar dat soort dingen wel te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-07 23:37
Psvr2 set met horizon lijkt na aantal uur uitverkocht te zijn bij playstation direct. Was er gelukkig optijd bij (rond 19:00).

[ Voor 35% gewijzigd door basjuhh op 22-11-2024 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
basjuhh schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:59:
Psvr2 set met horizon lijkt na aantal uur uitverkocht te zijn bij playstation direct. Was er gelukkig optijd bij (rond 19:00).
Hopelijk komt er nog nieuwe stock... ik heb de kat een beetje te lang uit de boom gekeken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
Op moment van typen is de kale versie zonder horizon nog wel te koop.
DenHond schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:47:
[...]

Hopelijk komt er nog nieuwe stock... ik heb de kat een beetje te lang uit de boom gekeken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
basjuhh schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:49:
Op moment van typen is de kale versie zonder horizon nog wel te koop.
[...]
Inderdaad, maar een 'gratis' spel erbij van €70 is toch een leuk extraatje...
Ik heb een bladwijzer aangemaakt van de aankoop pagina, misschien komt er volgende week nog wel stock bij, zoniet koop ik de reguliere misschien toch maar aan het einde van de sale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:03
Ik vond ps vr altijd te duur voor wat je er voor krijgt, het is nog duur ook voor die prijs.
Maar het begint wel meer te kriebelen, zijn dit alle spellen die er zijn?(Z'n 70 games)

https://store.playstation...-4808-ba48-1e5581eeea35/3

Op zich lijkt mij star wars wel gaaf
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10004699

Mos 1 en 2 op zich wel geinig

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/229162
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10000768

Rhythm planet misschien eens grappig tussen door effe(Maar misschien ook niet)

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10004709

Propagation: Paradise Hotel
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10008161

Misschien iets, maar misschien ook niet te eng haha, dus laten we zeggen 400 euro voor 3 spellen(Als dat alles is op die pagina hierboven).

eDIT

Schijnbaaaar is die lijst niet compleet, kwam net deze tegen lijkt mij ook best leuk

YouTube: Wanderer: The Fragments of Fate - Gameplay Trailer | PS VR2 Games

YouTube: Angry Birds VR: Isle of Pigs | PlayStation VR2 Launch Trailer

YouTube: Another Fisherman's Tale - Launch Trailer | PS5 & PS VR2 Games

YouTube: Arashi: Castles of Sin - Final Cut - Gameplay Reveal Trailer | PS VR... (Misschien ook wel gaaf)

Ik zit deze site nu te bekijken lijkt aardig compleet

https://www.pushsquare.com/guides/all-psvr2-games

[ Voor 34% gewijzigd door Carlos0_0 op 23-11-2024 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-07 10:16
Er zijn echt VEEL meer spellen voor de psvr2.
Deze lijst bevat ook spellen die nog niet uit zijn, totaal 339:

https://en.m.wikipedia.or..._of_PlayStation_VR2_games

Denk dat er zeker wel boven de 200 spellen uit zijn op dit moment.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• larrylaffer
Ik heb gisteren deze gevonden, volgens mij de meest complete lijst:

https://www.resetera.com/...nfirmed-as-coming.650688/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
Ik zit erover te denken om in ieder geval maar de gewone vr2 te bestellen, en als de horizon package nog terugkomt retourneer ik de gewone wel… ook 399 zonder het spel is een goede deal denk ik 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:15
Ik heb de VR2 ook maar gekocht gisteren, ja het vermaak is niet voor eeuwig maar wel erg gaaf, deze prijs is wel wat beter dan voorheen (nog steeds stevig)

Met de originele VR heb ik mij ook prima vermaakt en alleen Tetris is al tof op de set, GT7 heb ik nog liggen en ook RE4 nog. Beat Saber en Switchback er nog bij kopen en dan vermaak ik me voorlopig wel 🥸

Oplaadstation erbij zodat de controllers netjes opgeladen worden…… game on!

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 25-11-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Cardwizard schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:13:
Ik heb de VR2 ook maar gekocht gisteren, ja het vermaak is niet voor eeuwig maar wel erg gaaf, deze prijs is wel wat beter dan voorheen (nog steeds stevig)

Met de originele VR heb ik mij ook prima vermaakt en alleen Tetris is al tof op de set, GT7 heb ik nog liggen en ook RE4 nog. Beat Saber en Switchback er nog bij kopen en dan vermaak ik me voorlopig wel 🥸

Dat oplaadstation zit er voor dat geld bij maag ik hopen :) ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:34:
[...]

Dat oplaadstation zit er voor dat geld bij maag ik hopen :) ?
Ken je Sony nu nog niet? _O-

Bij de PS5 pro van 800euro zit ook maar een gewone dual sense controller (geen Edge controller en geen vertical stand. 😅

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
@Cowboy_Henk en @Carlos0_0 nee uiteraard zit dat er niet bij, dat hoeft ook niet…. Werkt prima zonder de accessoires.

Net even wat GT7 gespeeld…. Hoe gaaf is dat 🤩

[ Voor 18% gewijzigd door Cardwizard op 25-11-2024 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-07 15:25
Cardwizard schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:13:

Ik kan ook Pistol Whip echt aanbevelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-07 22:06
Met de huidige korting zit ik het toch ook wel te overwegen, maar mijn verstand zegt dan weer nee omdat ik er niet genoeg tijd voor heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
MathieuT schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:41:
Met de huidige korting zit ik het toch ook wel te overwegen, maar mijn verstand zegt dan weer nee omdat ik er niet genoeg tijd voor heb :+
Ja bij mij het zelfde met de korting aan overwegen, maar mijn verstand zegt nee wegens te weinig leuke spellen.
Er zijn maar 2 die echt wel zou willen spelen, de rest is van nou ja misschien is het leuk geen idee.

Ik kan die 400 euro dan ook weer niet goedpraten, zal het zelfde zijn ik een xbox koop om alleen even India Jones te kunnen spelen(Al komt die in de tussentijd ook na de ps5).
Ik kan mij zelf het gewoon niet goed praten, het is zonde als het dan gewoon erna blijft liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenHond
Carlos0_0 schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:10:
[...]

Ja bij mij het zelfde met de korting aan overwegen, maar mijn verstand zegt nee wegens te weinig leuke spellen.
Er zijn maar 2 die echt wel zou willen spelen, de rest is van nou ja misschien is het leuk geen idee.

Ik kan die 400 euro dan ook weer niet goedpraten, zal het zelfde zijn ik een xbox koop om alleen even India Jones te kunnen spelen(Al komt die in de tussentijd ook na de ps5).
Ik kan mij zelf het gewoon niet goed praten, het is zonde als het dan gewoon erna blijft liggen.
Voor 2 games is het zeker niet de moeite, een VR wishlist zal nooit erg groot zijn, maar die van mij omvat er toch een 10-tal (+ Half Life Alyx met de pc dongle).

Het is ook nog wat afwachten of Sony de PSVR2 nog wil volop ondersteunen. De huidige pricecuts (en de vorige in de VS) hebben de interesse en userbase toch weten op te krikken…

Heb mijn oude PSVR dit weekend afgebroken, uiteindelijk toch 21 games op gespeeld (+ een handvol games die een vr modus hadden).

[ Voor 9% gewijzigd door DenHond op 25-11-2024 17:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 07-06 00:30
nog een tip: als je al ps plus extra hebt kun je nu met die black friday deals upgraden naar premium voor rond de 14 euro als je nog zo'n 300 dagen te gaan hebt (prijs is afhankelijk van het aantal dagen dat je plus extra abonnement nog loopt).

Voordeel hiervan is dat je dan gelijk toegang hebt tot een stuk of 10 VR games, waaronder pistol whip, kayak VR, synth riders, walkabout golf, saint en sinners en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
robinez schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:20:
nog een tip: als je al ps plus extra hebt kun je nu met die black friday deals upgraden naar premium voor rond de 14 euro als je nog zo'n 300 dagen te gaan hebt (prijs is afhankelijk van het aantal dagen dat je plus extra abonnement nog loopt).

Voordeel hiervan is dat je dan gelijk toegang hebt tot een stuk of 10 VR games, waaronder pistol whip, kayak VR, synth riders, walkabout golf, saint en sinners en nog veel meer.
Heb je niet genoeg met extra? Dat is een €40 upgrade boven essential voor een jaar…
Premium omvat de klassieke games, sony pictures, cloud streaming en en proefversies…

[ Voor 6% gewijzigd door DenHond op 25-11-2024 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@DenHond maar geen VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
Dat wist ik dus niet, weer iets bijgeleerd O+

Edit: Het zijn dus enkel proefversies, en niet de volledige games.

[ Voor 17% gewijzigd door DenHond op 25-11-2024 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik dacht dat Moss 1 en 2 ook bij Premium in zat, zijn het proefversies…….. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-07 22:06
robinez schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:20:

Goede tip, daar heb ik al aan gedacht want ik heb Premium, maar te weinig tijd :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-07 20:07
Net even wat GT7 gespeeld…. Hoe gaaf is dat 🤩
GT7, PSVR2, stuur en playseat was voor mij de meest indrukwekkende game ervaring sinds Pong op de atari in 1980 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Beat Saber gekocht, het hele gezin is er weg van en staat zwaaiend in de kamer d:)b

De meegeleverde muziek is niet echt je van het trouwens

[ Voor 25% gewijzigd door Cardwizard op 25-11-2024 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
emiel74 schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:41:
[...]

GT7, PSVR2, stuur en playseat was voor mij de meest indrukwekkende game ervaring sinds Pong op de atari in 1980 ;)
Ik zei straks al zo’n set zie ik me ook nog wel aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri XII
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-07 01:22
Iemand een idee of de horizon bundel nog beschikbaar zal zijn deze sale?

Heb de standaard psvr2 al 2 dagen in m’n winkelmand, maar een gratis game erbij zou wel chill zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
DenHond schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:57:
[...]

Dat wist ik dus niet, weer iets bijgeleerd O+

Edit: Het zijn dus enkel proefversies, en niet de volledige games.
nee dat klopt niet,

je krijgt bij premium wel meerdere full VR games, die vindt je als volgt:
- ga naar het ps plus logo op je ps5
- druk op pijltje naar beneden
- druk dan 2 keer op R2 zodat je op het menu verzamelingen staat
- ga nu helemaal naar beneden totdat je de knop ziet: Bekijk alle games in het PS VR2 games bij ps plus premium gedeelte
- je kunt nu de volledige VR titels downloaden die op dit moment in de plus beschikbaar zijn, dit zijn:

01: Synapse
02: The last clockwinder
03: Pistol Whip
04: Vacation simulator
05: Job simulator
06: Kayak VR
07: The walking dead: saints &sinners
08: The walking dead: Retribution
09: Walkabout Minigolf
10: Before your eyes
11: Ghostbusters Frozen Empire
12: Synth Riders
13: Humanity

Dit zijn dus de volledige games (dus voor mij was die 14 euro premium upgrade vanaf extra was dat een topdeal)

Daarnaast heb je in de store ook nog een Proef versies ingang voor VR games. Hierin zitten de volgende titels:

01: Moss
02: Moss 2
03: Breachers
04: Gorn
05: Legendary Tales
06: Kill it with Fire
07: Vampire Justice
08: Galaxy Kart
09: Not for broadcast
10: VR Skater
11: Demeo
12: Townsmen VR
13: Broken edge
14: Ghost Signal Stellaris
15: Pixel Ripper 1978

Deze kun je inderdaad proberen, de proeftijd voor de 15 titels hierboven bedraagt tussen de 30 minuten en 2 uur.

Ook zag ik een opmerking dat er niet echt veel VR games beschikbaar zijn, dat valt wel mee, de VR ingang in de store is niet compleet, als je de VR filter instelt zie je er veel meer (zeker in de store op de pc), daar staan er meer dan 275 VR titels voor de ps VR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Iemand hier ervaring met een fijne, betaalbare opbergcase waar je alles in kwijt kunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
Cardwizard schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:11:
[...]

Ik zei straks al zo’n set zie ik me ook nog wel aanschaffen
Hou er alleen wel rekening mee dat GT7 in VR best wel een heftige ervaring kan zijn. Als je er tegen kunt is het echt fantastisch, maar wanneer ik mijn VR/GT7 meeneem naar onze terugkerende game avond op het werk zijn er steevast een of twee die kotsmisselijk de race halverwege moeten afbreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
emiel74 schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:41:
[...]

Vandaag komt mijn VR2 binnen, stuur en pedalen heb ik al, GT7 komt pas vrijdag :X
Kan niet wachten! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ah netjes, dat zijn stiekem toch nog best wat spellen die ik wil gaan proberen met de VR2. Morgen komt hier de Cotm bundle ook binnen, dan gelijk maar eens een upgrade van premium doen als ik met Cotm klaar ben.

Tevens de adapter besteld, Half life alyx staat ook nog op de lijst om eens te spelen met vr :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
robinez schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 00:55:
[...]

nee dat klopt niet,

je krijgt bij premium wel meerdere full VR games, die vindt je als volgt:
- ga naar het ps plus logo op je ps5
- druk op pijltje naar beneden
- druk dan 2 keer op R2 zodat je op het menu verzamelingen staat
- ga nu helemaal naar beneden totdat je de knop ziet: Bekijk alle games in het PS VR2 games bij ps plus premium gedeelte
- je kunt nu de volledige VR titels downloaden die op dit moment in de plus beschikbaar zijn, dit zijn:

01: Synapse
02: The last clockwinder
03: Pistol Whip
04: Vacation simulator
05: Job simulator
06: Kayak VR
07: The walking dead: saints &sinners
08: The walking dead: Retribution
09: Walkabout Minigolf
10: Before your eyes
11: Ghostbusters Frozen Empire
12: Synth Riders
13: Humanity

Dit zijn dus de volledige games (dus voor mij was die 14 euro premium upgrade vanaf extra was dat een topdeal)
Aangezien ik niet heel bekend ben met titels... hoeveel van deze zijn 'family friendly' oftewel, kan mijn zoon van 11 ook spelen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
Net psvr2 binnen gekregen. Handmatig mijn lidmaatschap van extra een jaar verlengt ipv automatisch in januari, daarna gebruik gemaakt van de actie om naar premium te upgraden voor +/- 20,- voor iets meer dan een jaar ivm de “gratis” psvr2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Robbaman schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:21:
[...]

Hou er alleen wel rekening mee dat GT7 in VR best wel een heftige ervaring kan zijn. Als je er tegen kunt is het echt fantastisch, maar wanneer ik mijn VR/GT7 meeneem naar onze terugkerende game avond op het werk zijn er steevast een of twee die kotsmisselijk de race halverwege moeten afbreken.
Is GT7 ook nog enigzins boeiend in VR als je geen stuur en playseat hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-07 19:19
doobieters schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:35:
[...]

Is GT7 ook nog enigzins boeiend in VR als je geen stuur en playseat hebt?
Ja hoor! Echt maandenlang goed mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larrylaffer
Mijn psvr 2 horizon bundel is vanmiddag ook bezorgd. Maar ik kan nog even niets uitproberen want ik heb vanmorgen een liesbreuk operatie gehad. De deur open maken en het pakket aannemen was al een ware hel. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-06 11:59

m.z

--

Nou, ik blij VR2 gescoord met BlackFriday-deal en ontvangen gisteren. Vandaag de PS VR2-adapter en een DP-kabel gekocht, huidige bluetooth adapter gechecked 5.1, dus denk "Yes, kan aan de slag."

Heb alleen maar gezeik gehad met controllers die random disconnecten. Ben 45 min bezig geweest, dacht dat controllers misschien leeg konden zijn opgeladen en opnieuw geprobeerd zojuist, maar nee. Ik ben nog geen 2 meter van de PC en om de haveklap zegt de VR2-app, dat mijn R-controller niet aangesloten is. Staat aan en ik zie in Windows dat die degelijk verbonden is. Wil VR-ruimte instellen en verliest L-controller verbinding, door waarschijnlijk tafelblad........ Het werkt dan wel even, en controller R is weer van de aardbodem. Na herstart Steam-VR was die opeens weer voor korte duur verbonden.

Yeey, dus tip: koop een degelijke bluetooth-dongle. Mijn onboard (Intel ax210) werkt erg slecht in combinatie met de Sony VR controllers.

Oorzaak achterhaald: antennes aangesloten, issue opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door m.z op 27-11-2024 06:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenHond
frumper schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 14:08:
[...]

Aangezien ik niet heel bekend ben met titels... hoeveel van deze zijn 'family friendly' oftewel, kan mijn zoon van 11 ook spelen? ;)
Ik ken ze niet allemaal, maar kayak vr en minigolf zijn zeker geschikt voor jongere spelers. Job/vacation simulator zouden ook nog moeten gaan (best leuke/grappige games), maar ik meen dat deze enkel in het Engels zijn.

Verder wil ik toch even opmerken dat Sony het niet aanraad om kinderen onder de 12 jaar VR te laten gebruiken. Sterk de speelduur beperken en zelf wat opzoekwerk hieromtrent is naar mijn mening wel aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
DenHond schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:30:
[...]

Ik ken ze niet allemaal, maar kayak vr en minigolf zijn zeker geschikt voor jongere spelers. Job/vacation simulator zouden ook nog moeten gaan (best leuke/grappige games), maar ik meen dat deze enkel in het Engels zijn.
Zijn allemaal goed opties idd! Mijn dochters van 11 en 13 vonden deze ook leuk. Daaraan toegevoegd Synth Riders vinden ze ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:39
m.z schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 19:17:
Nou, ik blij VR2 gescoord met BlackFriday-deal en ontvangen gisteren. Vandaag de PS VR2-adapter en een DP-kabel gekocht, huidige bluetooth adapter gechecked 5.1, dus denk "Yes, kan aan de slag."

Heb alleen maar gezeik gehad met controllers die random disconnecten. Ben 45 min bezig geweest, dacht dat controllers misschien leeg konden zijn opgeladen en opnieuw geprobeerd zojuist, maar nee. Ik ben nog geen 2 meter van de PC en om de haveklap zegt de VR2-app, dat mijn R-controller niet aangesloten is. Staat aan en ik zie in Windows dat die degelijk verbonden is. Wil VR-ruimte instellen en verliest L-controller verbinding, door waarschijnlijk tafelblad........ Het werkt dan wel even, en controller R is weer van de aardbodem. Na herstart Steam-VR was die opeens weer voor korte duur verbonden.

Yeey, dus tip: koop een degelijke bluetooth-dongle. Mijn onboard (Intel ax210) werkt erg slecht in combinatie met de Sony VR controllers.
Heeft eigenlijk niet zoveel met 'degelijk' te maken, eerder met 'compatibel'.
Bijvoorbeeld de door Sony aangeraden tp link adapter werkte ineens normaal met de PSVR2 nadat men een driver update lanceerde

https://community.tp-link...683386?sortDir=ASC&page=2

De Asus BT500 adapter werkt ook normaal met de headset (kan ik zelf bevestigen)

[ Voor 3% gewijzigd door TiezZ_BE op 26-11-2024 20:54 ]

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-11-2024 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
frumper schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 14:08:
[...]

de volgende titels kun je prima door een jonger persoon laten spelen

The last clockwinder (puzzel game)
Kayak VR (kano game)
Walkabout Minigolf
Synth Riders (muziek ritme game)
Humanity (puzzel game)
Vacation simulator
Job simulator

De leukste hiervan zijn denk ik Kayak VR, Synth Riders en Walkabout Minigolf

Daarnaast vindt praktisch iedereen Beat Saber leuk om te spelen, ook een ritme game waarin je op de maat van de muziek blokjes door moet hakken met een light saber.

[ Voor 3% gewijzigd door robinez op 26-11-2024 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slapabeardon
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-07 18:48
edwinvdteems schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 18:05:
[...]

Ja hoor! Echt maandenlang goed mee vermaakt!
Thanks, dit vroeg ik mij ook af!

Zijn er instellingen die je aanraad op controller gebied? Of heb je altijd de standaard layout en gevoeligheid gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m.z

m.z

--

TiezZ_BE schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:53:
[...]

Heeft eigenlijk niet zoveel met 'degelijk' te maken, eerder met 'compatibel'.
Bijvoorbeeld de door Sony aangeraden tp link adapter werkte ineens normaal met de PSVR2 nadat men een driver update lanceerde

https://community.tp-link...683386?sortDir=ASC&page=2

De Asus BT500 adapter werkt ook normaal met de headset (kan ik zelf bevestigen)
Ik kwam deze post tegen: https://www.reddit.com/r/...r2_controllers_on_pc_for/ heb de antennes aangesloten, getest en nu werken beide controllers vlekkenloos.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crusader1978
Henri XII schreef op maandag 25 november 2024 @ 23:40:
Iemand een idee of de horizon bundel nog beschikbaar zal zijn deze sale?

Heb de standaard psvr2 al 2 dagen in m’n winkelmand, maar een gratis game erbij zou wel chill zijn
Hij is er!!! Weet niet hoe lang…

https://direct.playstatio...RhbH4V&emcid=ot-ps-456951

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frumper
  • Nu online
De aanbieding met de Horizon game is er weer nu! De standaard versie is hier net afgeleverd, maar die gaat nu dus weer ongeopend retour.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
nog een verborgen black friday playstation store tip.

Resident Evil Village in de ps store lijkt 39,95, maar als je hem opent kun je ook de Gold editie van 49,94 bestellen, deze editie is nu afgeprijsd als black friday deal naar 19,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri XII
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-07 01:22
Thanks voor de heads up! ik ga hem meteen bestellen en de normale psvr terug sturen.

Ik had nog de helpdesk gebeld of ze hem nog konden ruilen of een digitale versie van horizon konden sturen, Dit was helaas onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Straks komt de Call of the Mountain bundel hier binnen. Zojuist ook maar even de PSVR2 PC adapter besteld..

Half Life Alyx en Skyrim VR here i come ;)

Ben ook aan het kijken naar Star Wars Squadrons, Boneworks en Borderlands 2 VR.. Iemand ervaringen of tips?

Welke games gaan jullie mee starten?

[ Voor 5% gewijzigd door doobieters op 27-11-2024 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
larrylaffer schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 18:53:
Mijn psvr 2 horizon bundel is vanmiddag ook bezorgd. Maar ik kan nog even niets uitproberen want ik heb vanmorgen een liesbreuk operatie gehad. De deur open maken en het pakket aannemen was al een ware hel. 😂
Misschien is Puzzling Places (volgens mij heet die zo) en/of Drums Rock nog wel te doen, allebei leuke spelletjes waar je niet voor op hoeft te staan.

Anders wellicht Moss 1 en 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DenHond
De Horizon bundel tijdens de middagpauze meteen besteld toen ik zag dat hij er weer was :D
Deze ging ik geen tweede keer aan mij laten voorbij gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larrylaffer
Robbaman schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:26:
[...]

Misschien is Puzzling Places (volgens mij heet die zo) en/of Drums Rock nog wel te doen, allebei leuke spelletjes waar je niet voor op hoeft te staan.

Anders wellicht Moss 1 en 2
Vandaag in staat geweest om hem aan te sluiten. Heb een half uurtje kunnen zitten om the 7th Guest te spelen en daarmee is het dan ook klaar voorlopig. Dankjewel voor de tips, Moss 1 was geweldig en 2 staat ook zeker nog op mijn lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-07 19:19
Slapabeardon schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:58:
[...]

Thanks, dit vroeg ik mij ook af!

Zijn er instellingen die je aanraad op controller gebied? Of heb je altijd de standaard layout en gevoeligheid gebruikt?
Niet zo moeilijk doen, gewoon gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walmpie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-07 15:57
DenHond schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:55:
De Horizon bundel tijdens de middagpauze meteen besteld toen ik zag dat hij er weer was :D
Deze ging ik geen tweede keer aan mij laten voorbij gaan.
gefeliciteerd, ik heb hem weer gemist zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is de psvr2 niet ten dode opgeschreven?
Lees op forums dat er wellicht weinig games voor ontwikkeld worden... Dan is €399 nog wel een boel geld.
Dat zou betekenen dat de Meta Quest 3 een betere koop zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:12
038Robijno schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:55:
Lees op forums dat er wellicht weinig games voor ontwikkeld worden... Dan is €399 nog wel een boel geld.
Je kunt hem op je pc aansluiten en via Steam spellen spelen. Dus het is in feite een goede VR-bril die óók nog op de PS5 kan worden aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
Walmpie schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:03:
[...]

gefeliciteerd, ik heb hem weer gemist zie ik...
Best frustrerend, zeker omdat ze bij Sony gewoon gewoon een PSN code met Horizon kunnen opsturen bij een losse PSVR2 (of een pre-order toelaten op de actieprijs).

Ik hoop echt voor jou (en vele andere) dat hij nog beschikbaar komt.
Ik kan je geen ongelijk geven, daar de meeste exclusives voor de Quest 3 zullen zijn.
Toch zie ik nog waarde in de PSVR2, al zeker omdat je hem nu ook aan je pc kan koppelen, en hij voor PS5 eigenaars toch een pak goedkoper is in aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Iemand nog aanraders voor SteamVR games die je zeker niet moet missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59
Heb hem ook weer gemist :(

Vind hem wel nog hier, ook gratis levering:
https://www.son-video.com...izon-call-of-the-mountain

Maar heb nog Amazon cadeau bons, had het liever daar besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
doobieters schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:51:
Microsoft flight simulator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m.z

m.z

--

1. Assetto Corsa (Competizione)
  2. Dirt Rally 2.0
  3. Duck Season
  4. fpsVR (geen game, maar erg handig om zo systeemgegevens in de gaten te houden)
  5. Half-Life: Alex (duuuuh :p)
  6. Project Wingman
  7. Star Wars Squadrons
  8. Superhot

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
MennoE schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:18:
[...]

Je kunt hem op je pc aansluiten en via Steam spellen spelen. Dus het is in feite een goede VR-bril die óók nog op de PS5 kan worden aangesloten.
Ik heb geen game pc.

Dus is het niet verstandig om nu een PsVr2 te gaan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-06 23:18
Dank voor de tip. Ik heb hem gistermiddag rond 16:00u nog kunnen bestellen samen met de PC Adapter. Als de koppeling met PC niet mogelijk was geweest had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan.

Ik snap dat mensen terughoudend zijn. Voor die personen zou ik dan ook adviseren om over 6/12 maanden de V&A in de gaten te houden ;)

• DeDuifff
Aanvullend op de lijst hierboven kun je ook nog kijken naar: Skyrim VR & - No Man's Sky VR.

• haarbal
  • Laatst online: 13-07 12:21
Ik heb een probleem met de psvr2 op mn pc, de controllers pairen, connecten en de knoppen werken, alleen ik zie ze tijdens de setup niet door de bril, dus kom niet door de setup.

In flight simulator heb ik nu een grote warning in beeld hangen dat ik de play area in moet stellen...

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:07
haarbal schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:54:
Ik heb een probleem met de psvr2 op mn pc, de controllers pairen, connecten en de knoppen werken, alleen ik zie ze tijdens de setup niet door de bril, dus kom niet door de setup.

In flight simulator heb ik nu een grote warning in beeld hangen dat ik de play area in moet stellen...
Heb je de playstation vr app gedownload op steam?

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• haarbal
  • Laatst online: 13-07 12:21
Marcievg schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:41:
[...]

Heb je de playstation vr app gedownload op steam?
Ja

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
het is wel een feit dat voor de quest meer vr games beschikbaar zijn en komen.

Maar goed, op de playstation zijn veel van de top titels toch ook wel beschikbaar, en eerlijk gezegd er is ook wel veel indie meuk tussen de vele vr games op steam of oculus.

Voor de ps vr2 zijn er al meer dan 275 titels beschikbaar in de store, en er komen een aantal mooie releases aan.

En nu ook de bril nog gebruikt kan worden voor steam VR dan heb je toegang tot 1000-en games (net zoals je een quest bril zou aansluiten op je pc).

Ik heb zowel een quest 2 als een vr2 nu, Ik vind het verschil wel erg groot moet ik zeggen, nu schijnt de quest 3 kwa beeld even goed te zijn, dus dan wordt het meer een kwestie van smaak denk ik, maar goed ik wil ook die ps5 exclusives kunnen spelen (zoals GT7 en Horizon), dus dan is een vr2 wel een mooie aanvulling.

Als je geen pc hebt dan kun je de quest ook zonder kabels draaien, dan kun je niet alle games spelen maar dat is wel een hele mooie toevoeging en zeer goede games als pistol whip of synth riders draaien ook wel op een quest stand alone.

Voor een indruk over wat voor games op de PSVR2 er nu beschikbaar zijn, in dit filmpje zie je in moordtempo een presentatie van 50 van de op dit moment beschikbare vr2 games die de presentator als essential aanmerkt

• Slapabeardon
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-07 18:48
edwinvdteems schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:48:
[...]

Niet zo moeilijk doen, gewoon gaan :)
Vooruit! Moet alleen nog even wachten totdat GT7 binnen is :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
Thanks voor de tip! meteen besteld samen met wat nieuwe onderbroeken ;)
robinez schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:30:
nog een verborgen black friday playstation store tip.

Resident Evil Village in de ps store lijkt 39,95, maar als je hem opent kun je ook de Gold editie van 49,94 bestellen, deze editie is nu afgeprijsd als black friday deal naar 19,95.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Man man man wat is de intro van Cotm machtig om te zien als mijn eerste VR ervaring.

Maar damn wat ben ik misselijk geworden na een sessie van bijna een uur :| dom dom dom, had na dat eerste kwartier toen ik iets voelde opkomen gelijk moeten stoppen

Het is duidelijk dat ik VR benen/ balans moet gaan kweken :D her en der op internet en reddit al wat tips gezien, op naar de volgende sessie :7

Right for all the wrong reasons.

• DeDuifff
Voor de PSVR2 op PC gamers: De Steam Autumn Sale is ook gestart en een hoop VR-games zijn afgeprijsd waaronder Half-Life: Alyx @ €20

• robinez
whyz schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:08:
Man man man wat is de intro van Cotm machtig om te zien als mijn eerste VR ervaring.

Maar damn wat ben ik misselijk geworden na een sessie van bijna een uur :| dom dom dom, had na dat eerste kwartier toen ik iets voelde opkomen gelijk moeten stoppen

Het is duidelijk dat ik VR benen/ balans moet gaan kweken :D her en der op internet en reddit al wat tips gezien, op naar de volgende sessie :7
Je pakt ook wel een heel heftige ervaring gelijk :*) , beter is het om eerst eens te beginnen met wat statische games, zoals moss, beat saber of synth riders. in ieder geval iets waarbij je zelf niet beweegd. In het begin is bijvoorbeeld GT7 een garantie voor enorme misselijkheid, daar moet je aan wennen.

het goede nieuws is , dat dat op een gegeven moment wel lukt, ik kan inmiddels uren in VR gamen zonder problemen, maar dat was in het begin wel anders, toen had ik precies hetzelfde als jou.

Dus langzaam opbouwen en misschien een ventilator richting jezelf zetten, dat schijnt voor veel mensen ook te helpen.

Ik ben vandaag begonnen aan Minigolf Walkabout, deze kende ik al van de quest waar ik hem niet zo fijn vond spelen, maar op de PS5 VR 2 vind ik het een compleet andere ervaring echt geweldig hoe dat eruit ziet en hoe strak die controls spelen. Geweldige game!

• doobieters
Is die mini golf game ook singleplayer de moeite?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
doobieters schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:51:
Is die mini golf game ook singleplayer de moeite?
Absoluut!!!!

Je kunt veel vrij spelen, bijvoorbeeld de hard versions van alle banen (night courses), daarvoor moet je alles minimaal op par spelen. Daarnaast zijn er voor elke baan een bal verstopt om je ballen collectie uit te breiden, er zijn fox hunts om waarmee je putters vrij speelt, er zijn veel verschillende game modes per baan. En je kunt crossplay tegen anderen spelen.

De standaard versie heeft acht achtien holes banen.

Dus veel te doen, bij een premium abonnement zit die gratis overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik moet ook weer behoorlijk wennen aan VR

Maandag GT7 - misselijk
Dinsdag Beat Saber - geen probleem uiteraard
Woensdag Switchback - misselijk
Donderdag Star Wars - misselijk
Op naar vrijdag

😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59
https://amzn.eu/d/iQgkWWT
Ze willen er echt vanaf, gezakt naar 375 (zonder horizon)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 01:00
Heb je deze al uitgespeeld? Metro is net uit, Alien en Hitman zijn aangekondigd.

Ik heb zowel de Meta Quest 3 als de PSVR, maar de Quest mist gewoon de toppers als Resident Evil Village, Synapse en GT7.

De PSVR 2 heeft een aantal van de beste ervaringen van deze generatie consoles. Bijna zonde om het niet te halen imo als je een PS5 hebt.

Resident Evil Village in VR is echt by far het meest memorabele wat ik deze console generatie heb gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 29-11-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ook maar overstag helaas niet de horizon bundel. Ik heb ps plus via de site gaat er dan nog wat procent af.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 23:51

Mud.Starrr

I shoot people for money

runob schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:04:
Heb hem ook weer gemist :(

Vind hem wel nog hier, ook gratis levering:
https://www.son-video.com...izon-call-of-the-mountain

Maar heb nog Amazon cadeau bons, had het liever daar besteld :/
Als je doorklikt komt er een kleine €11 verzendkosten bij.
Toch maar besteld, €410 totaal is ook geen geld voor deze bundel.

Zet ik mn psvr 1 wel op marktplaats.
Levert ook nog €100-150 op zo te zien, en de tofste games zijn ook voor de vr2 te krijgen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste