Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Firewall Ultra heeft net z'n ESRB rating gekregen dus het lijkt erop dat we vrij snel na launch nog een first party titel erbij krijgen.

https://www.esrb.org/ratings/39088/firewall-ultra/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Nog meer mensen die hierbij ook aan P.T. moeten denken? Vooral die gang en die schilderijen/portretten deden me eraan denken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 09:08 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 08:06
Hmm ik denk dat Madison niks voor mij zal zijn, hebben jullie nog suggesties tot aanvullen?

Momenteel heb ik het volgende in huis om te spelen;
- GT7, ik heb de PS5 speciaal gekocht voor GT7 met een sim-rig en niks anders dan race games gespeeld op de PS. Nu met VR kriebelt het toch en ga ik extra genres te proberen en ik ben f*cking hyped.

- RE: Village, puur voor de thrill maar doorgaans is horror niks voor mij.
- Horizon CotM, tjah is mee besteld in de bundel vanwege het complete pakket wat ze bieden qua VR ervaring.
- Kayak VR, voor de chill en de niet gamende vrienden die VR eens willen proberen.

Welke er sowieso bij komt;
- Pavlov, heel veel counter-strike gespeeld op PC in de jongere jaren.

Twijfel;
- Pistol Whip ik zou graag een Time-Crisis ervaring willen hebben op de VR, dit lijkt me iets te ritme achtig ofzo. Ik vermaak me eerst wel met de lijst die ik heb.
- Crossfire: Sierra Squad even de reactie afwachten.
- Firewall Ultra even de reacties afwachten.

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ik heb dus een P-hekel aan zombies, is pavlov ook zombieloos te spelen of is dat een vast onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
SensLike schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:16:
Hmm ik denk dat Madison niks voor mij zal zijn, hebben jullie nog suggesties tot aanvullen?

Momenteel heb ik het volgende in huis om te spelen;
- GT7, ik heb de PS5 speciaal gekocht voor GT7 met een sim-rig en niks anders dan race games gespeeld op de PS. Nu met VR kriebelt het toch en ga ik extra genres te proberen en ik ben f*cking hyped.

- RE: Village, puur voor de thrill maar doorgaans is horror niks voor mij.
- Horizon CotM, tjah is mee besteld in de bundel vanwege het complete pakket wat ze bieden qua VR ervaring.
- Kayak VR, voor de chill en de niet gamende vrienden die VR eens willen proberen.

Welke er sowieso bij komt;
- Pavlov, heel veel counter-strike gespeeld op PC in de jongere jaren.

Twijfel;
- Pistol Whip ik zou graag een Time-Crisis ervaring willen hebben op de VR, dit lijkt me iets te ritme achtig ofzo. Ik vermaak me eerst wel met de lijst die ik heb.
- Crossfire: Sierra Squad even de reactie afwachten.
- Firewall Ultra even de reacties afwachten.
Die spin off rollercoaster shooter van de makers van Until Dawn komt geloof ik ook naar PSVR2, ben alleen even de naam kwijt. (Is denk ik alleen wel weer wat meer richting horror, maar hier schiet je de horror van je af geloof ik ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 15:37
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Die spin off rollercoaster shooter van de makers van Until Dawn komt geloof ik ook naar PSVR2, ben alleen even de naam kwijt. (Is denk ik alleen wel weer wat meer richting horror, maar hier schiet je de horror van je af geloof ik ;) )
Ja volgens mij bedoel je Switchback VR. Die staat bij mij ook op het verlanglijstje 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik kon destijds geen contact met Rush of Blood maken, waarschijnlijk omdat het zo zwaar op Amerikaanse stereotypen is gericht en in een Amerikaans jasje was gegoten. Dit deel gaat zo te zien iets meer de andere kant op, dus ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Ik denk inderdaad dat je SwitchBack VR bedoeld zoals hierboven gemeld, lame rollercoaster ritjes ik denk dat ik skip.

Deze video zag er wel gaaf uit en ik hoop dat er ook zoiets komt;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
SensLike schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:43:
[...]

Ik denk inderdaad dat je SwitchBack VR bedoeld zoals hierboven gemeld, lame rollercoaster ritjes ik denk dat ik skip.

Deze video zag er wel gaaf uit en ik hoop dat er ook zoiets komt;
[YouTube: This Gunman VR Game Is Hyper Realistic]
Haha even kort gekeken, die YT'er maakt het in ieder geval wel erg grappig om naar te kijken. Denk wel dat de game een veel serieuzere toon zal hebben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 15:41
https://mixed-news.com/en/playstation-vr-2-hands-on/

Echte hands-on previews worden steeds lastiger te vinden, vooral YouTube staat vol met personen die enkel commentaar geven zonder zelf de VR2 te hebben geprobeerd terwijl Sony PR footage in een loop afgespeeld wordt.

Het is dan ook weer verfrissend dit artikel te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:25
Jesp_J schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:25:
Super vet dat GT7 volledig speelbaar is in VR.

Kan iemand me nog een goed stuurtje en pedalen aan bevelen die ik kan gebruiken icm de PS VR2. Ik wil er geen duizend euro aan uitgeven maar een paar honderd vind ik prima 8)
Alternate viert haar 25 jarig bestaan nu met o.a. een T300rs wheelbase voor 199 euro. Dus zonder het standaard stuur en pedalen, maar die setjes vind je nu veel op eBay en vast ook hier in de vraag & aanbod voor enkele tientjes.

Da's echt een prima stuur om mee te beginnen. De T150 (niet zelf geprobeerd maar minder goed mag je aannemen) zie ik nu voorbij komen met prijzen van 180 tot ruim boven de 200 euro, maar een klein verschil zo.

Edit: ok, slecht 1 stuurtje hier in de V&A en ook nog eens zonder pedalen én voor maar liefst vijf tientjes, maar afdingen mag zo te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door VonBraunschweig op 06-02-2023 20:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sony heeft zojuist een uitgebreide FAQ geplaatst: https://blog.playstation....te-faq/#releasedate-price
boefje79 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:03:
Iemand al wat meer gevonden over de cinematic mode? Kan er nog maar weinig over vinden qua experience/kwaliteit…
Van de FAQ:
Cinematic Mode: You can view the PS5 system and UI and all non-VR game and media content, such as streaming apps, on a virtual cinema screen. Content in Cinematic Mode will be displayed in 1920×1080 HDR video format with 24/60Hz and also 120Hz frame rate. The audio and image will be only displayed on the VR headset and there is no output on the TV side when you are wearing VR headset and playing in Cinematic mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
kazuka schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:48:
Sony heeft zojuist een uitgebreide FAQ geplaatst: https://blog.playstation....te-faq/#releasedate-price

[...]

Van de FAQ:

[...]
Lijkt mij er niet op dat de kabel eenvoudig te vervangen zal gaan zijn, dat zou wel minder zijn, kabel vind ik er vrij flimsy uit zien maar hopelijk zit er iets van een beschermende mantel onder het plastic van de kabel om de draden te beschermen.
Niet dat dat mijn grootste zorg is, ik maak mij het meest zorgen over de USB-C poort van mijn PS5, daar zit geen garantie meer op, en ik zie mezelf al struikelen en de kabel eruit rukken en de poort slopen.

Zou het een optie zijn om een magnetische USB-C er tussen te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:15:
[...]

Lijkt mij er niet op dat de kabel eenvoudig te vervangen zal gaan zijn, dat zou wel minder zijn, kabel vind ik er vrij flimsy uit zien maar hopelijk zit er iets van een beschermende mantel onder het plastic van de kabel om de draden te beschermen.
Niet dat dat mijn grootste zorg is, ik maak mij het meest zorgen over de USB-C poort van mijn PS5, daar zit geen garantie meer op, en ik zie mezelf al struikelen en de kabel eruit rukken en de poort slopen.

Ik zie het al gebeuren dat ik over 1 van mijn koters struikel tijdens een VR sessie en in de tv beland. Gelukkig is de ps5 dan niet kapot!

[ Voor 3% gewijzigd door Bowen_HAFX op 06-02-2023 20:21 ]

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Bowen_HAFX schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:21:
[...]

Ik zie het al gebeuren dat ik over 1 van mijn koters struikel tijdens een VR sessie en in de tv beland. Gelukkig is de ps5 dan niet kapot!
Ja die cameras zien ook niet alles dus je zult geen waarschuwing krijgen als er kleine kinderen in de buurt komen die niet in de playspace horen te zijn, helemaal niet als ze achter je gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Vandaag ook maar de psvr 2 besteld, hopelijk is ie 22 februari binnen, de dag erop ben ik jarig 😃

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jesp_J
Kalder schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:15:
[...]

Ik ben eigenlijk van plan om een 1 of 2 meter usb c verlengkabel te kopen (een YouTuber had deze al getest icm de PS VR2) en die dan standaard in mijn PS5 te pluggen en dan ergens die verlengkabel fysiek vast te maken aan de binnenkant van mijn tv meubel. Als ik dan toch een keer te hard aan de kabel van de PS VR2 trek dan floept die eruit op het punt waar hij vastzit aan de verlengkabel en trek ik niet de PS5 uit mijn tv meubel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Jesp_J schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:44:
[...]

Ik ben eigenlijk van plan om een 1 of 2 meter usb c verlengkabel te kopen (een YouTuber had deze al getest icm de PS VR2) en die dan standaard in mijn PS5 te pluggen en dan ergens die verlengkabel fysiek vast te maken aan de binnenkant van mijn tv meubel. Als ik dan toch een keer te hard aan de kabel van de PS VR2 trek dan floept die eruit op het punt waar hij vastzit aan de verlengkabel en trek ik niet de PS5 uit mijn tv meubel.
dat is ook een goed idee inderdaad, heb je een link naar die video? Had laatst een gesprek hierover maar diegene beweerde dat een verlengkabel niet zou kunnen omdat de 4.5m zogenaamd de max zou zijn.

Nvm, al gevonden, stom had er zelf nog op gereageerd maar het filmpje niet 100% afgekeken
YouTube: PSVR2 Hands On | What’s In The Box, Setup, Tips & First Impressions aan het eind van de video ongeveer

[ Voor 23% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
Het zit dus wel relatief dicht tegen de max aan. Want hij gebruikte een relatief kleine verlenging zonder problemen (1.5 meter even uit mijn hoofd), maar kreeg het niet meer aan de praat bij langere verlengingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Dantius schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:57:
Het zit dus wel relatief dicht tegen de max aan. Want hij gebruikte een relatief kleine verlenging zonder problemen (1.5 meter even uit mijn hoofd), maar kreeg het niet meer aan de praat bij langere verlengingen
Heb het net nog gezien, hij gebruikt 2x1m kabels dus 2m totaal en een 5m kabel met versterking, die laatste werkte niet (wie weet kan met een goede kabel 3m ook nog)

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 06-02-2023 22:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21
kazuka schreef op maandag 6 februari 2023 @ 03:14:
Firewall Ultra heeft net z'n ESRB rating gekregen dus het lijkt erop dat we vrij snel na launch nog een first party titel erbij krijgen.

https://www.esrb.org/ratings/39088/firewall-ultra/
VonBraunschweig schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:05:
[...]

Alternate viert haar 25 jarig bestaan nu met o.a. een T300rs wheelbase voor 199 euro. Dus zonder het standaard stuur en pedalen, maar die setjes vind je nu veel op eBay en vast ook hier in de vraag & aanbod voor enkele tientjes.

Da's echt een prima stuur om mee te beginnen. De T150 (niet zelf geprobeerd maar minder goed mag je aannemen) zie ik nu voorbij komen met prijzen van 180 tot ruim boven de 200 euro, maar een klein verschil zo.

Edit: ok, slecht 1 stuurtje hier in de V&A en ook nog eens zonder pedalen én voor maar liefst vijf tientjes, maar afdingen mag zo te zien.
Pfff, ik had me nog zo voorgenomen om met PSVR2 de kat uit de boom te kijken, net als met de PSVR1. Maar het laatste nieuws is zo goed, en de ervaringen met PSVR1 toch eigenlijk ook, dat ik op het punt sta de pre-order knop in te drukken :P

Ik heb echt talloze uren zitten in Firewall Zero Hour. Fantastisch ook wat een gesprekken ik daar gehad heb. Wellicht gezien de investering toch een volwassener publiek. Dus de nieuwe Ultra versie zie ik ook zeker zitten :D

En GT7... tja... de aankondiging dat het spel volledig in VR te spelen is, is toch wel een bijzondere hoor. Ik wil al een tijdje beginnen met sim VR racing, maar voor nu geen zin om een PC in elkaar te gaan knutselen. Dit is een prima alternatief, en als ik de eerste bevindingen van journalisten / gamers mag geloven, een uitstekende VR experience. Alleen ja... voor de volledige experience zou het fijn zijn als ik ook een Playseat en stuurtje heb. Met een goedkope Playseat en T300 ben ik dan samen met de PSVR2 weer zo'n 1100 kwijt 8)7

Geen idee of ik het ook 1100 Euro plezier waard vind allemaal :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Denman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:07:
[...]

[...]

Pfff, ik had me nog zo voorgenomen om met PSVR2 de kat uit de boom te kijken, net als met de PSVR1. Maar het laatste nieuws is zo goed, en de ervaringen met PSVR1 toch eigenlijk ook, dat ik op het punt sta de pre-order knop in te drukken :P

Ik heb echt talloze uren zitten in Firewall Zero Hour. Fantastisch ook wat een gesprekken ik daar gehad heb. Wellicht gezien de investering toch een volwassener publiek. Dus de nieuwe Ultra versie zie ik ook zeker zitten :D

En GT7... tja... de aankondiging dat het spel volledig in VR te spelen is, is toch wel een bijzondere hoor. Ik wil al een tijdje beginnen met sim VR racing, maar voor nu geen zin om een PC in elkaar te gaan knutselen. Dit is een prima alternatief, en als ik de eerste bevindingen van journalisten / gamers mag geloven, een uitstekende VR experience. Alleen ja... voor de volledige experience zou het fijn zijn als ik ook een Playseat en stuurtje heb. Met een goedkope Playseat en T300 ben ik dan samen met de PSVR2 weer zo'n 1100 kwijt 8)7

Geen idee of ik het ook 1100 Euro plezier waard vind allemaal :P
Gewoon op die pre-order knop drukken. Push that button. Kom op, druk op die knop. En met een beetje mazzel in de maanden en jaren daarna nog vele malen, tot er echt wel wat staat.

En daarna begin je opnieuw:) Zojuist is een nieuwe T300 base bezorgd, oud stuur en pedalen zijn opgepoetst, nog monteren op een oude Fanatec wheelstand van gietijzer, en dan heb ik nog 2 weken de tijd om die klote rijbewijzen te halen en hopelijk een GT3 bak te kopen...alles om in VR een beetje fatsoenlijk voor de dag te kunnen komen.

Het kost wat geld en tijd. Ik zelf geef WipEout de schuld, dat was voor mij dé game om de eerste PSVR te kopen nog voor de VR update was aangekondigd. Toen het ding na 1 jaar voor half geld in de schappen lag direct gekocht, en een half jaar later was het juichen. Echt juichen. Je speelt de game al sinds '2097' 2 decennia lang op allerlei schermen en opeens zit je ín je AG ship, en is alles perfect. Gebeurd niet vaak.

Hopelijk gaat GT7 dit doen voor de PSVR 2, direct bij launch en voor een veel groter publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Gt7 vandaag binnen gekomen, straks effe installeren 😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jesp_J
GT7 had ik al en hele tijd maar door de aanschaf van de PS VR2 ook maar een Thrustmaster T300RS GT met playseat challenge gekocht :). Die kan ook gemakkelijk opgeborgen worden in de trapkast (is mijn vriendin ook blij).

Nu nog een Kayak :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
VonBraunschweig schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:45:
[...]

Gewoon op die pre-order knop drukken. Push that button. Kom op, druk op die knop. En met een beetje mazzel in de maanden en jaren daarna nog vele malen, tot er echt wel wat staat.

En daarna begin je opnieuw:) Zojuist is een nieuwe T300 base bezorgd, oud stuur en pedalen zijn opgepoetst, nog monteren op een oude Fanatec wheelstand van gietijzer, en dan heb ik nog 2 weken de tijd om die klote rijbewijzen te halen en hopelijk een GT3 bak te kopen...alles om in VR een beetje fatsoenlijk voor de dag te kunnen komen.

Het kost wat geld en tijd. Ik zelf geef WipEout de schuld, dat was voor mij dé game om de eerste PSVR te kopen nog voor de VR update was aangekondigd. Toen het ding na 1 jaar voor half geld in de schappen lag direct gekocht, en een half jaar later was het juichen. Echt juichen. Je speelt de game al sinds '2097' 2 decennia lang op allerlei schermen en opeens zit je ín je AG ship, en is alles perfect. Gebeurd niet vaak.

Hopelijk gaat GT7 dit doen voor de PSVR 2, direct bij launch en voor een veel groter publiek.
Haha dit dus! VR1 heb ik geskipped, nu wel op de trein gestapt, GT7, stuurtje en…🙏🏻😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Denman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:07:
Dit is exact de reden dat ik bij GT7 echt ENORM hoop op VR ONLY rooms! Dan weet je vrijwel zeker dat je niet met kleuters* aan het racen bent die niet snappen wat sportiviteit is.
Want ik denk dat het grootste deel van de dirty drivers echt nog minderjarig is.

(* niet letterlijk, maar ik noem vervelende tieners bijvoorbeeld ook vaak kleuters)

[ Voor 25% gewijzigd door Kalder op 07-02-2023 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
En als je echt all out wilt gaan en je kunt het veroorloven:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Kalder schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:10:
[...]
Dit is exact de reden dat ik bij GT7 echt ENORM hoop op VR ONLY rooms! Dan weet je vrijwel zeker dat je niet met kleuters* aan het racen bent die niet snappen wat sportiviteit is.
Want ik denk dat het grootste deel van de dirty drivers echt nog minderjarig is.

(* niet letterlijk, maar ik noem vervelende tieners bijvoorbeeld ook vaak kleuters)
Het viel me op dat ik daar enorm veel Engelsen tegen kwam. Maar ook andere (Europese) landen waren
goed vertegenwoordigd. En totaal niet toxic. Als iemand een foutje maakte kreeg je van anderen tips te horen hoe het wellicht beter kon. En vooraf werden team tactics besproken. Een schril contrast met het hersenloos rushen in CoD, om over het gescheld nog maar te zwijgen als je ook maar in de buurt kwam van een negatief K/D ratio.

En hoewel een VR ONLY room goed klinkt, vraag ik me af of de pool van players daarvoor genoeg gaat zijn. Want iedereen is dan wel erg positief over de PSVR2, maar uiteindelijk zullen er toch een (heel) stuk minder PSVR2 eigenaren dan PS5 eigenaren zijn :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Denman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:12:
[...]

En hoewel een VR ONLY room goed klinkt, vraag ik me af of de pool van players daarvoor genoeg gaat zijn. Want iedereen is dan wel erg positief over de PSVR2, maar uiteindelijk zullen er toch een (heel) stuk minder PSVR2 eigenaren dan PS5 eigenaren zijn :)
Al zijn er maar 20 mensen online met VR, als die dezelfde room in gaan (bedoel niet daily), dan is dat toch prima? Bovendien zullen het er wel een stuk meer zijn, want zelfs toen Driveclub VR bijna offline ging waren er nog online races te vinden (en gek genoeg was het nog heel vaak best spannend ook, niet dat je de enige bent die een beetje kan racen, want Driveclub VR was ook echt iets voor fanatiekelingen, dat zal met de VR2 niet anders zijn denk ik).
[...]
Het viel me op dat ik daar enorm veel Engelsen tegen kwam. Maar ook andere (Europese) landen waren
goed vertegenwoordigd. En totaal niet toxic. Als iemand een foutje maakte kreeg je van anderen tips te horen hoe het wellicht beter kon. En vooraf werden team tactics besproken. Een schril contrast met het hersenloos rushen in CoD, om over het gescheld nog maar te zwijgen als je ook maar in de buurt kwam van een negatief K/D ratio.
Volgens mij mis ik hier een bepaalde context.

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 07-02-2023 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Kalder schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:34:
[...]

Volgens mij mis ik hier een bepaalde context.
Je begon over kleuters en sportiviteit. Iets wat ik respectievelijk veel tegenkwam en juist miste tijdens "flat" multiplayer games op de consoles. Dat probeerde ik daar toe te lichten ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52
Even een zijvraag voor mensen die wat weten van de Thrustmaster hardware. Ik heb een T500 RS liggen die niet werkt met de PS5. Past het GT stuur van dat ding op de T300 base?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Media outlets ontvangen op dit moment hun PSVR2 review units. Dus ik denk dat we volgende week wel een flinke blow-out krijgen qua reviews.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnPuoRab5Ygre9fOtJVA6NPlCoQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFhDhViopu8w6vPagaXF5fcj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
kazuka schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:29:
Media outlets ontvangen op dit moment hun PSVR2 review units. Dus ik denk dat we volgende week wel een flinke blow-out krijgen qua reviews.

[Twitter]

[Afbeelding]
Zal er van afhangen wanneer de embargo's aflopen, kan zomaar nog een week duren, zodat alle reviewers tijd hebben om te schrijven en gelijktijdig te releasen. En dan kunnen we hem al bijna zelf gaan ervaren!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Kalder schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Hoe zou het anders zijn dan wat nu al bestaat in GT7. Daar heb je toch al dat systeem met een sportiviteits-score? Aangezien de VR modus over de hele game geldt, met dezelfde ratings voor online, begrijp ik niet waarom er nood zou zijn aan een VR only room? Uitendelijk gaat het enkel over de display, plat of VR, maakt verder niets uit.

En net voor GT7 denk ik wel dat er een enorme overlap zal zijn. Een fanatieke GT7 gamer is nu net iemand die zonder probleem hardware aanschaft. Play seat, stuurwielen. Een VR headset a 600 euro zal dan echt het verschil niet maken. Denk dat een groot deel van de PSVR2 zal gekocht worden omwille van GT7.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jesp_J
Volgens onderstaande bron (de developer van Pavlov) halen we met de PS VR2 een apparaat in huis dat 10% beter presteert dan een high end gaming pc met een RTX3090 Ti

Zo'n pc kost exclusief VR bril al meer dan 2500 euro. Dan is de PS5 icm met de PS VR2 van samen 1100 een koopje. Dus voor degene die nog twijfelen of ze een PS VR2 moeten aanschaffen, druk maar gewoon op de pre order knop d:)b

Wellicht komt dit door de betere optimalisatie van een PS5 tov een PC en de foveated rendering techniek.

https://mixed-news.com/en...-end-pc-with-rtx-3090-ti/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPYndtmHr39SXrCjdC15KqWZIPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/315iTZIwyWbYnvAsz1LxhMt9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 16:15

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Voor degenen die twijfelen, je kunt hem binnen een maand gewoon terugsturen. Dit was voor mij mede een reden hem gewoon te pre-orderen. Niet dat het mijn intentie is hem terug te sturen maar mocht ik er misselijk in worden met het spelen van gt7 (de enige reden van mijn pre order) dan zie ik me genoodzaakt hem retour te zenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Amos_x schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:59:
[...]

Hoe zou het anders zijn dan wat nu al bestaat in GT7. Daar heb je toch al dat systeem met een sportiviteits-score? Aangezien de VR modus over de hele game geldt, met dezelfde ratings voor online, begrijp ik niet waarom er nood zou zijn aan een VR only room? Uitendelijk gaat het enkel over de display, plat of VR, maakt verder niets uit.
Vanwege dat het publiek dat de PSVR2 zal aanschaffen vooral fanatiekelingen zijn, er zullen denk ik weinig kinderen de PSVR2 aanschaffen of krijgen van hun ouders, daarom heb je weinig kans dat als er vr only rooms zijn dat je daarin dan veel onsportieve spelers tegenkomt zoals nu wel vaak het geval is, zelfs in de S ruimtes als je geen DR A of hoog B hebt.

En verder dacht ik meer aan vr only rooms in de lobby niet per se voor de daily races omdat bij de daily races inderdaad dr en sr meespeelt, en dan zou de pool wellicht inderdaad te klein worden met zoveel verschillende rooms die je dan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Jesp_J schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:06:
Volgens onderstaande bron (de developer van Pavlov) halen we met de PS VR2 een apparaat in huis dat 10% beter presteert dan een high end gaming pc met een RTX3090 Ti

Zo'n pc kost exclusief VR bril al meer dan 2500 euro. Dan is de PS5 icm met de PS VR2 van samen 1100 een koopje. Dus voor degene die nog twijfelen of ze een PS VR2 moeten aanschaffen, druk maar gewoon op de pre order knop d:)b

Wellicht komt dit door de betere optimalisatie van een PS5 tov een PC en de foveated rendering techniek.

https://mixed-news.com/en...-end-pc-with-rtx-3090-ti/

[Afbeelding]
Absoluut dat het daardoor veel beter presteert, maar wel heel indrukwekkend als het zelfs beter werkt dan een 3090TI, dat had ik echt niet verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb 'm hier ook besteld.

Bij de eerste versie had ik de gedachte dat het allemaal net te veel rompslomp was en qua kwaliteit op sommige vlakken allemaal net niet. Sindsdien heb ik me wel voorgenomen: het idee vind ik vet, dus de opvolger komt er sowieso wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dantius
Uniciteit schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:09:
Ik heb 'm hier ook besteld.

Bij de eerste versie had ik de gedachte dat het allemaal net te veel rompslomp was en qua kwaliteit op sommige vlakken allemaal net niet. Sindsdien heb ik me wel voorgenomen: het idee vind ik vet, dus de opvolger komt er sowieso wel.
Ik heb de 1, en wat je zegt klopt 100%. Teveel rompslomp (processor unit, 3 kabels, lichtdildo's, ***camera placement) en qua kwaliteit ook net niet (tekst slecht leesbaar, tracking beperkt, toch wel snel misselijk in bepaalde scenario's).

Ik heb hem te lang in de kast gehad, omdat ik het niet zocht die rommel steeds op te bouwen voor een korte sessie....

Maar als ik dan een keer de moeite nam, ondanks alle nadelen: WAT een vet ding was het. kwaliteitsissue valt helemaal weg als je er eenmaal in zit, beleving is niet te vergelijken met plat scherm maar zoveel toffer en de hele ervaring was onvergetelijk.

Dus de 2 gepre-ordered, al mijn issues zijn verholpen (voor zover ik nu kan inschatten) en met deze aansluitingstechniek neem ik denk ik sneller de moeite hem even in te pluggen. Ik heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Sovereign schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:23:
Even een zijvraag voor mensen die wat weten van de Thrustmaster hardware. Ik heb een T500 RS liggen die niet werkt met de PS5. Past het GT stuur van dat ding op de T300 base?
Het is hetzelfe quick-release systeem dus een T500 stuur past zeker op een T300 base. Mijn Sparco rallystuur past ook op een T500. En firmware is denk ik ook geen probleem, ik heb gisteren een nieuwe T300 base gecombineerd met een vrij oud T300 standaardstuur + pedalen en alles werkt direct perfect na aansluiten op de PS5.

De nieuwe T300 base heeft nu ook een modeswitch linksonder met de keuze PS4/PS5 - PC daar waar een oude T300 de keuze PS4 - PS3 heeft. Ik hoefde niets aan de laptop te hangen.

100% zeker weet ik het dus niet, maar mis je dan geen shifters? Die zaten bij de T500 toch niet op het stuur maar op de wheelbase zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Sovereign schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:23:
https://www.gtplanet.net/...-driving-wheels-20200803/

Moest mijn t300 ook updaten om te laten werken op een ps5. Is dit ook niet hey geval voor de t500?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
VonBraunschweig schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Het is hetzelfe quick-release systeem dus een T500 stuur past zeker op een T300 base. Mijn Sparco rallystuur past ook op een T500. En firmware is denk ik ook geen probleem, ik heb gisteren een nieuwe T300 base gecombineerd met een vrij oud T300 standaardstuur + pedalen en alles werkt direct perfect na aansluiten op de PS5.

De nieuwe T300 base heeft nu ook een modeswitch linksonder met de keuze PS4/PS5 - PC daar waar een oude T300 de keuze PS4 - PS3 heeft. Ik hoefde niets aan de laptop te hangen.

100% zeker weet ik het dus niet, maar mis je dan geen shifters? Die zaten bij de T500 toch niet op het stuur maar op de wheelbase zelf.
Ik heb een oude ts300, maar met een driver update volledig compatible met een ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Tweakarim schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:40:
Voor degenen die twijfelen, je kunt hem binnen een maand gewoon terugsturen. Dit was voor mij mede een reden hem gewoon te pre-orderen. Niet dat het mijn intentie is hem terug te sturen maar mocht ik er misselijk in worden met het spelen van gt7 (de enige reden van mijn pre order) dan zie ik me genoodzaakt hem retour te zenden.
1 maand om te trainen :+

Maar misschien is het ook juist extra realisme. Ik werd ook daadwerkelijk misselijk in een echte raceauto over het circuit d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Bowen_HAFX op 08-02-2023 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52
VonBraunschweig schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 18:43:
[...]
Volgens mij zijn ook de fixed shifters over te zetten naar de 300. Maar ik zit enigszins met een dilemma. Juist vanwege de incompatibiliteit van de T500 met de PS5 heb ik al een tijdje geleden voor GT7 een T248 gekocht. Ik vraag me af of de T300 base dan alsnog een wat zinloze aankoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-07 10:30
Pre-order lukt niet, heeft iemand advies/hulp?

Ik probeer een pre-order te plaatsen via direct.playstation[punt]com en zodra ik de VR2 of een ander product aan de winkelwagen toevoeg en naar de winkelwagen ga, moet ik opnieuw inloggen/aanmelden.
Ik kom dan een 'loop' waarbij ik constant een wit side-screen links in beeld krijg met de tekst "Aanmelden om door te gaan" en de knop "Aanmelden".

Op verschillende apparaten geprobeerd, normaal en private, caches geleegd en met meerdere PS-accounts.
Allen zonder succes en met dezelfde melding.

Op statuspagina van Sony is alles groen en omdat ik in deze thread zie dat men vandaag nog bestellingen geplaatst hebben, twijfel ik of er een storing is of dat het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
StormRyder schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:27:
Pre-order lukt niet, heeft iemand advies/hulp?

Ik probeer een pre-order te plaatsen via direct.playstation[punt]com en zodra ik de VR2 of een ander product aan de winkelwagen toevoeg en naar de winkelwagen ga, moet ik opnieuw inloggen/aanmelden.
Ik kom dan een 'loop' waarbij ik constant een wit side-screen links in beeld krijg met de tekst "Aanmelden om door te gaan" en de knop "Aanmelden".

Op verschillende apparaten geprobeerd, normaal en private, caches geleegd en met meerdere PS-accounts.
Allen zonder succes en met dezelfde melding.

Op statuspagina van Sony is alles groen en omdat ik in deze thread zie dat men vandaag nog bestellingen geplaatst hebben, twijfel ik of er een storing is of dat het aan mij ligt.
Ik heb hier precies hetzelfde. Gatver.

Eindelijk de knoop doorgehakt om te bestellen. Zie ik eerst dat het alleen Creditcard of Paypal is, wat ik beide niet heb. Laat me lekker direct via iDeal betalen :(

Anyway, dan maar een Paypal accountje aanmaken. En nu heb ik precies hetzelfde als bovenstaande. Ook al op diverse devices geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StormRyder
@Denman Dank voor de snelle reactie (en 'geruststelling' dat het niet aan mij ligt).
Lees zojuist in de threads van bijv. levertijden PS5 dat dit inderdaad een breder issue is wat iedereen treft.
Dus die thread ook maar even volgen, wellicht wordt daar nog een workaround gepost en anders wachten tot Sony dit issue oplost.

https://gathering.tweaker...message/74401714#74401714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Tweakarim schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:40:
Het word voor mij mijn eerste VR-set maar ik heb mezelf wel voorbereid op eventueel motionsick worden op de eerste dagen en wat ik heb gelezen dat je je hersenen trainen moet mocht je last hebben van motionsickness.

Wat ik lees lijkt de kans ook relatief klein dat je last krijgt van motion sickness.

We gaan het allemaal beleven :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessi1
  • Laatst online: 15-08 20:13
Ik had het dezelfde issue met de pre order. ik heb twee PS accounts, waarvan de 1e niet werkte (telkens op nieuw inloggen melding) met mij 2e (oude) account werkte het wel zonder problemen. Ook wachtwoord herstel van het 1e account, kreeg ik een verificatie nummer via mijn mobiel die ik niet kon gebruiken. (bijv. Number6) misschien kan je er wat mee.
StormRyder schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:44:
@Denman Dank voor de snelle reactie (en 'geruststelling' dat het niet aan mij ligt).
Lees zojuist in de threads van bijv. levertijden PS5 dat dit inderdaad een breder issue is wat iedereen treft.
Dus die thread ook maar even volgen, wellicht wordt daar nog een workaround gepost en anders wachten tot Sony dit issue oplost.

https://gathering.tweaker...message/74401714#74401714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Voor problemen met PlayStation direct:

-Zorg dat je geen vpn of ad/tracking blockers gebruikt.
-Probeer als het in je standaard browser niet lukt een andere browser te installeren

Ik heb er ook weleens problemen mee gehad maar de laatste tijd werkt het prima bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
Kalder schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:15:
Voor problemen met PlayStation direct:

-Zorg dat je geen vpn of ad/tracking blockers gebruikt.
-Probeer als het in je standaard browser niet lukt een andere browser te installeren

Ik heb er ook weleens problemen mee gehad maar de laatste tijd werkt het prima bij mij
Dat is het vreemde, heb geen vpn (niet eens geïnstalleerd op betreffend device) en alle pop-ups en trackers zijn gewoon toegestaan. Ben nu al precies 1 uur aan het wachten in de chat.
Man man wat een slechte ondersteuning en communicatie.
Had gebeld met normale ps support maar die geven aan dat direct.playstation.com een apart onderdeel is en niet onder hun valt.
Zij snapte mijn verbazing en gaven aan dat er sinds gisteravond veel meldingen bij hun kwamen over dit issue. Zij kunnen niks anders dan doorverwijzen naar de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
StormRyder schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:49:
[...]

Dat is het vreemde, heb geen vpn (niet eens geïnstalleerd op betreffend device) en alle pop-ups en trackers zijn gewoon toegestaan. Ben nu al precies 1 uur aan het wachten in de chat.
Man man wat een slechte ondersteuning en communicatie.
Had gebeld met normale ps support maar die geven aan dat direct.playstation.com een apart onderdeel is en niet onder hun valt.
Zij snapte mijn verbazing en gaven aan dat er sinds gisteravond veel meldingen bij hun kwamen over dit issue. Zij kunnen niks anders dan doorverwijzen naar de chat.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat het probleem bij PlayStation direct ligt, in dat geval is er niet veel anders mogelijk dan wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StormRyder
Klopt, maar dan is het toch nog steeds vreemd/slecht dat hier geen bredere communicatie vanuit Sony over wordt gevoerd. Of dat zelfs chat-/servicedeskmedewerkers hier niet van op de hoogte zijn.
Maar er zal inderdaad niets anders op zitten dan wacht, daar heb je gelijk in.

Edit; want heb chat uiteindelijk gesproken en die vroeg de standaard dingen uit het script; cache legen, incognito, ander device, etc. En toen we die allemaal afgevinkt hadden gaf hij aan dat het een melding ging aanmaken en ik binnen 14 dagen iets zou horen. Als het een breder, bekend issue was dan had ik verwacht dat hij dit zou aangeven.

[ Voor 38% gewijzigd door StormRyder op 09-02-2023 12:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SensLike
StormRyder schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:49:
[...]
en alle pop-ups en trackers zijn gewoon toegestaan.
Heb je veel op Xbox gezocht recentelijk? :X

/sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:01
Net de laatste trailer bekeken en ik moet toegeven dat ik de hype begin te voelen :9~
Het is ook heerlijk om hier en op Reddit mee te lezen hoe iedereen aftelt.

Tussen het werk, helpen in het huishouden en voor een kindje van een paar maand te zorgen ben ik al blij dat ik aan 3 uur gametijd kom in de week. Dus spijtig genoeg moet ik deze (momenteel) aan mij laten voorbij gaan. De VR1 ligt hier ondertussen ook al een paar maanden stof te happen :')
Gelukkig kan ik de VR2 wel eens bij familie gaan testen 8)

Hoe zit het hier eigenlijk met de combinatie kinderen en VR?
Sony raadt 12 jaar aan als minimum leeftijd, maar ik denk dat het moeilijk is om jongere kinderen tegen te houden om VR te gamen als de mogelijkheid aanwezig is :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:24
Nog een mooie discussie bij (daar zijn ze weer Power Unlimited)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
StormRyder schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:09:
Klopt, maar dan is het toch nog steeds vreemd/slecht dat hier geen bredere communicatie vanuit Sony over wordt gevoerd. Of dat zelfs chat-/servicedeskmedewerkers hier niet van op de hoogte zijn.
Maar er zal inderdaad niets anders op zitten dan wacht, daar heb je gelijk in.

Edit; want heb chat uiteindelijk gesproken en die vroeg de standaard dingen uit het script; cache legen, incognito, ander device, etc. En toen we die allemaal afgevinkt hadden gaf hij aan dat het een melding ging aanmaken en ik binnen 14 dagen iets zou horen. Als het een breder, bekend issue was dan had ik verwacht dat hij dit zou aangeven.
Het lijkt haast wel of er een bug in het winkelwagentje zit. Kom daar namelijk helemaal niet meer in, ook legen dus niet. En daar lijkt nu juist de crux te zitten, maar dat is een aanname. Niet met verschillende devices, niet in incognito, ik zit niet achter een VPN of ad-blocker.

Wel frustrerend dit, nu ik (eindelijk) had besloten te pre-orderen. Vraag me af of dit opgelost is voor Playstation door de eerste stock heen is...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
MathieuT schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:09:
Net de laatste trailer bekeken en ik moet toegeven dat ik de hype begin te voelen :9~
Het is ook heerlijk om hier en op Reddit mee te lezen hoe iedereen aftelt.

Tussen het werk, helpen in het huishouden en voor een kindje van een paar maand te zorgen ben ik al blij dat ik aan 3 uur gametijd kom in de week. Dus spijtig genoeg moet ik deze (momenteel) aan mij laten voorbij gaan. De VR1 ligt hier ondertussen ook al een paar maanden stof te happen :')
Gelukkig kan ik de VR2 wel eens bij familie gaan testen 8)

Hoe zit het hier eigenlijk met de combinatie kinderen en VR?
Sony raadt 12 jaar aan als minimum leeftijd, maar ik denk dat het moeilijk is om jongere kinderen tegen te houden om VR te gamen als de mogelijkheid aanwezig is :P
Hier een zeer enthousiaste 6 jarige in huis. De tweede is er minder actief mee.

Het minimum van 12 jaar heeft (deels) te maken met de minimale pupilafstand. De ogen van kleine kinderen zitten domweg te dicht bij elkaar.

We gaan het even proberen en als hey werkt, dan mag ie van mij (met mate uiteraard).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 23:26
Ik kan nergens echt een concreet antwoord vinden. komen psvr2 games die headset required hebben ook op disc uit?

Ik zou graag horizon willen hebben, maar ik ben niet bereid om €50 voor een 7uur durend lineair spel te betalen wat ik niet meer kan doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
VySio schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:01:
Ik kan nergens echt een concreet antwoord vinden. komen psvr2 games die headset required hebben ook op disc uit?

Ik zou graag horizon willen hebben, maar ik ben niet bereid om €50 voor een 7uur durend lineair spel te betalen wat ik niet meer kan doorverkopen.
Ik snap je vraag maar dit verschild per spel, er zijn sommige VR games die geen fysieke uitgave zullen hebben maar er zullen ook zeker titels zijn die ook fysiek een uitgave krijgen. Even een snelle google search: Cave Digger 2 en Synth Riders bijvoorbeeld.

Helaas zal CotM volgens mij geen fysieke versie krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Denman schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:50:
[...]

Het lijkt haast wel of er een bug in het winkelwagentje zit. Kom daar namelijk helemaal niet meer in, ook legen dus niet. En daar lijkt nu juist de crux te zitten, maar dat is een aanname. Niet met verschillende devices, niet in incognito, ik zit niet achter een VPN of ad-blocker.

Wel frustrerend dit, nu ik (eindelijk) had besloten te pre-orderen. Vraag me af of dit opgelost is voor Playstation door de eerste stock heen is...
Hier hetzelfde. Paar maanden terug had ik hetzelfde met het bestellen van PS Plus, toen was de oplossing via de app op telefoon maar die work around lijkt nu ook niet te werken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUKYaDB8G9NdPrlPDrUHpMpAJhQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C83BHwTKNFHh9mZbaUyDsBdk.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2orimZerBPy7Ck9n3AllCNpBq8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nz8U3IMuOINSo5juixzNgZBO.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51dKlJ3x1cUih8TH420E-UewYG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ULhdGZDtYYX6mP2jCoWXvPha.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuUimmizuQs4sv_CPXWcH95Mqp8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GxyLaf3HKE6X6n8zp16gyklG.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgTv_KrLY75UbxABLI3a0App3wI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G7UP8IH3Bud8UAo4PsHosLzd.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
[quote]kazuka schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:18:
[Afbeelding]

Is dit jouw set? Ben je "one of the lucky ones?" if so, enjoy! Houd ons op de hoogte! en #Jaloers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:48

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

SensLike schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:46:
[...]

Helaas zal CotM volgens mij geen fysieke versie krijgen 8)7
Zou balen zijn. Ik wil ook m'n games en PSVR2 doorverkopen (geen scalper btw).

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
Is er überhaupt iemand die de afgelopen dagen nog heeft kunnen bestellen op direct.playstation.com?
M.a.w. is het echt een algehele storing of speelt het maar bij sommige accounts?

Lees dat anderen die hier ook tegenaan lopen, maar als het er echt compleet uit ligt voor iedereen zou je toch verwachten dat Sony dit met hoge prio oplost en zelfs over zou communiceren op de bekende kanalen (zoals Twitter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
Bowen_HAFX schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 06:49:
[...]

Hier een zeer enthousiaste 6 jarige in huis. De tweede is er minder actief mee.

Het minimum van 12 jaar heeft (deels) te maken met de minimale pupilafstand. De ogen van kleine kinderen zitten domweg te dicht bij elkaar.

We gaan het even proberen en als hey werkt, dan mag ie van mij (met mate uiteraard).
Hier ook hetzelfde. Ons zoontje van bijna 6 kan ook niet wachten om ermee te spelen. Maar uiteraard met mate en alleen als ik er bij ben. Hij heeft ook weleens de Quest2 op gehad voor een potje beatsaber. Ik weet niet hoe scherp hij het ziet maar hij vond het leuk om te doen dus zal wel enigzins ok zijn.

Zelfs bij een kind van 2 en een half werkte het wel want de olifant die er aan kwam lopen vond ie wel eng :). Hij heeft hem dus ook maar 10 seconde op gehad.

En volgens mij geeft de PS VR2 aan als je de lenzen niet goed hebt afgesteld en dat kan ik dan op tv meekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Damn, onder voorbehoud 23 & 24 feb maar vrij gevraagd.

Niet om de hele dag te spelen (of misschien wel) maar ook het instellen, opstelling, cable-management etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dantius schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:08:
[quote]kazuka schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:18:
[Afbeelding]

Is dit jouw set? Ben je "one of the lucky ones?" if so, enjoy! Houd ons op de hoogte! en #Jaloers!
Nee, dit is een van de eerste unboxings die op Reddit gepost werd. Vanmiddag om 14.00u verloopt het eerste embargo voor unboxing videos en volgende week de tweede embargo voor de daadwerkeljke reviews van de hardware en games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StormRyder
GrandDestroyer schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:47:
Mij is het gelukt om te bestellen bij PlayStation Direct door te connecten met een VPN naar Duitsland. Wel gewoon de NL store, maar via Duitse VPN connectie.
Via een andere thread kreeg ik de tip om via VPN met Duitsland te connecten en dan te bestellen.
Zojuist geprobeerd en dat werkt inderdaad dus heb mijn bestelling kunnen plaatsen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dantius
kazuka schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:31:
[...]

Nee, dit is een van de eerste unboxings die op Reddit gepost werd. Vanmiddag om 14.00u verloopt het eerste embargo voor unboxing videos en volgende week de tweede embargo voor de daadwerkeljke reviews van de hardware en games.
Nu vraag ik me af wat we nog gaan leren van unboxing video's... want de inhoud van de doos is al aardig duidelijk. Maar wel zin in volgende week als er wat meer reviews out in the wild komen van mensen die thuis getest hebben en niet in een Sony controlled environment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dantius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

StormRyder schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:35:
[...]

Via een andere thread kreeg ik de tip om via VPN met Duitsland te connecten en dan te bestellen.
Zojuist geprobeerd en dat werkt inderdaad dus heb mijn bestelling kunnen plaatsen :)
Wilde het net verkondigen haha

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/T2NCtr6v/Screenshot-2023-02-10-at-15-06-10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Helaas heb ik geen VPN dienst en om dat nou aan te schaffen hiervoor. Heb het even via de gratis protonvpn geprobeerd maar met de gratis editie kan je alleen vanuit de USA of JPN. De eerste werkte in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderlizard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:45
Ik heb ook geen VPN dienst maar even snel de VeePN extentie in Chrome geinstalleerd. Via Frankrijk geconnect, bestelling afgerond en de extentie weer gedeactiveerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Hij lijkt wel hetzelfde te reageren dacht ik eerst. Met dat je opnieuw moet inloggen terwijl je dat al ben. Maar zo deed die het wel inderdaad :)

Preorder is geplaatst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49
Weer een beetje vooruitgang :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wp3UnyfSJCHkxBDF64Kl1Hf7C_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CPlxEWnnjYzl0JG7W1lq9Pl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Same here, begin voorzichtig te hopen dat ze voldoende voorraad hebben om rondom launch te leveren…🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 22:09
Jep die mail heb ik ook gehad

psn: HertogJack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J
Ik heb de mail ook. Blijf de volgende opmerking wel een beetje jammer vinden

Bezorgmethode:
Bezorging kort na release
Wordt bezorgd tussen 22 en 28 februari 2023

Bij mijn oplaadstation staat het volgende

Bezorgmethode:
Bezorging op dag van release
Ontvang 'm op releasedag*

En dat terwijl ik beide al op 15nov heb ge pre-ordered.

Maar 2 dagen later vind ik nog niet zo erg. Als ik hem maar heb voordat het weekend begint B-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mooi vergelijk tussen de PSVR, Quest en PSVR2 versie van deze game. Zelfs voor een relatief grafisch eenvoudige game zijn de verschillen erg groot. De devs zijn vooral erg onder de indruk van de foveated rendering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Beste VonBraunschweigg, bedankt voor uw enz. en zodra enz.

Jajaja, dat lezen we graag:) All systems operational, incasseren en bezorgen en rap een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:43
kazuka schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:05:
Mooi vergelijk tussen de PSVR, Quest en PSVR2 versie van deze game. Zelfs voor een relatief grafisch eenvoudige game zijn de verschillen erg groot. De devs zijn vooral erg onder de indruk van de foveated rendering.

[YouTube: PSVR 2 Deep Dive - Song In The Smoke Preview - Talking Tech With 17-Bit]
Interessant filmpje. Wordt er wel enthousiast van alhoewel dat spel er oersaai uit ziet. Leuk dat de developers zo enthousiast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Ik kan via de genoemde methode via VPN Frankrijk (en ook voor Duitsland) nu wél in het winkelmandje komen en al mijn gegevens invullen. Maar zodra ik op bestellen en betalen klik dan komt de melding; er is iets fout gegaan.

Uiteindelijk zit ik wel op de NL playstation site (omdat ik hier allemaal Nederlandse bevestigingen zie) iemand suggesties of hetzelfde probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door VySio op 10-02-2023 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Al geprobeerd via je telefoon op 4/5G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik zie die oordopjes die erbij zitten en dat zet me aan het denken... gaat een koptelefoon wel comfortabel zitten i.c.m. de headset? Neem aan dat ze er wel over nagedacht hebben, maar ik heb een Arctis 7 die vrij bulky is. Op sommige previews droegen mensen de Pulse headset, dus dat moet wel goed zitten... nu maar hopen dat hetzelfde geldt voor andere koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
Shinji schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:35:
Helaas heb ik geen VPN dienst en om dat nou aan te schaffen hiervoor. Heb het even via de gratis protonvpn geprobeerd maar met de gratis editie kan je alleen vanuit de USA of JPN. De eerste werkte in elk geval niet.
Vervelend, maar ik heb even voor je gezocht en wellicht is hide.me een optie?

https://hide.me/en/knowle...en-free-and-paid-account/

Deze bieden bij de gratis service ook een VPN met server/ip in Duitsland.
Moet je natuurlijk wel het gratis account aanmaken, maar dan zou het moeten werken.
Ik ken de aanbieder hide.me voor de rest niet, maar als je het puur voor dit ene doel gebruikt en daarna niet meer, denk ik dat het niet veel kwaad kan (maar op eigen risico natuurlijk :) ).

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
StormRyder schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:11:
[...]

Vervelend, maar ik heb even voor je gezocht en wellicht is hide.me een optie?

https://hide.me/en/knowle...en-free-and-paid-account/

Deze bieden bij de gratis service ook een VPN met server/ip in Duitsland.
Moet je natuurlijk wel het gratis account aanmaken, maar dan zou het moeten werken.
Ik ken de aanbieder hide.me voor de rest niet, maar als je het puur voor dit ene doel gebruikt en daarna niet meer, denk ik dat het niet veel kwaad kan (maar op eigen risico natuurlijk :) ).

Succes!
Thanks, het was mij inmiddels gelukt via de VeePN plugin suggestie van iemand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Is het nu een bug dat het niet werkt vanuit NL? Of krijg ik strakjes geen PSVR2 omdat jullie de kat uit de boom hebben gekeken en nu via omwegen nog zo'n ding proberen te bestellen? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StormRyder
VySio schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:42:
Ik kan via de genoemde methode via VPN Frankrijk (en ook voor Duitsland) nu wél in het winkelmandje komen en al mijn gegevens invullen. Maar zodra ik op bestellen en betalen klik dan komt de melding; er is iets fout gegaan.

Uiteindelijk zit ik wel op de NL playstation site (omdat ik hier allemaal Nederlandse bevestigingen zie) iemand suggesties of hetzelfde probleem?
Hieronder de stappen die ik doorlopen heb, wellicht biedt dit uitkomst in je zoektocht;
  • Via mijn VPN verbinding gemaakt met een server in Duitsland (eerst Frankfurt en daarna Berlijn, want kreeg bij Frankfurt een foutmelding bij het inloggen op direct.playstation.com)
  • Daarna naar direct.playstation.com gegaan waarna ik automatisch de duitse versie land, dit heb ik nog niet aangepast
  • Ik heb toen op 'aanmelden' (in het Duits :)) geklikt en mijn inloggegevens van mijn normale PS-account ingevoerd
  • Toen ik ingelogd was ben ik naar de taal- en regioinstellingen gegaan en heb ik deze op NL gezet
  • Vanaf dat moment gewoon de normale stappen doorlopen (mijn winkelwagen was nog gevuld omdat dit in de Nederlandse site al was gedaan maar dat was het punt waarop ik voorheen vast liep). Dus toen op winkelwagentje geklikt, wat tot de fout heeft geleid in de NL-versie, maar wonder boven wonder kreeg ik direct in de linkerkant een gevulde winkelwagen te zien en kon ik het normale afrekenproces doorlopen.
Ik heb mijn bestelling betaald met een creditcard (op dat moment toegevoegd als betaalmethode) en mijn adresgegevens ook nog een keer extra ingevuld in het winkelwagentje, nadat ik het ook al bij mijn creditcard-gegevens had ingevuld.

Succes en anders even laten weten waar je precies vast loopt (schermprint of exacte stap), wellicht kunnen we je dan verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Bowen_HAFX schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:17:
Is het nu een bug dat het niet werkt vanuit NL? Of krijg ik strakjes geen PSVR2 omdat jullie de kat uit de boom hebben gekeken en nu via omwegen nog zo'n ding proberen te bestellen? :p
Als je besteld kijk je toch juist niet de kat uit de boom? Maar ja, voor zover ik weet is het echt een Nederlandse bug. Wel erg slecht dat dit zo lang stuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
StormRyder schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:17:
[...]

Hieronder de stappen die ik doorlopen heb, wellicht biedt dit uitkomst in je zoektocht;
  • Via mijn VPN verbinding gemaakt met een server in Duitsland (eerst Frankfurt en daarna Berlijn, want kreeg bij Frankfurt een foutmelding bij het inloggen op direct.playstation.com)
  • Daarna naar direct.playstation.com gegaan waarna ik automatisch de duitse versie land, dit heb ik nog niet aangepast
  • Ik heb toen op 'aanmelden' (in het Duits :)) geklikt en mijn inloggegevens van mijn normale PS-account ingevoerd
  • Toen ik ingelogd was ben ik naar de taal- en regioinstellingen gegaan en heb ik deze op NL gezet
  • Vanaf dat moment gewoon de normale stappen doorlopen (mijn winkelwagen was nog gevuld omdat dit in de Nederlandse site al was gedaan maar dat was het punt waarop ik voorheen vast liep). Dus toen op winkelwagentje geklikt, wat tot de fout heeft geleid in de NL-versie, maar wonder boven wonder kreeg ik direct in de linkerkant een gevulde winkelwagen te zien en kon ik het normale afrekenproces doorlopen.
Ik heb mijn bestelling betaald met een creditcard (op dat moment toegevoegd als betaalmethode) en mijn adresgegevens ook nog een keer extra ingevuld in het winkelwagentje, nadat ik het ook al bij mijn creditcard-gegevens had ingevuld.

Succes en anders even laten weten waar je precies vast loopt (schermprint of exacte stap), wellicht kunnen we je dan verder helpen.
Ik kon niet inloggen als ik was verbonden via VPN. Ik heb zonder VPN ingelogd, aan mijn winkelwagentje toegevoegd. VPN verbonden en daarna F5. Toen kwam ik op de Franse site uit. FR-fr in de URL aangepast naar NL-nl en dan enter. Dan naar winkelwagentje. Alsnog een keer inloggen maar daarna ging die wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Shinji schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:21:
[...]

Als je besteld kijk je toch juist niet de kat uit de boom? Maar ja, voor zover ik weet is het echt een Nederlandse bug. Wel erg slecht dat dit zo lang stuk blijft.
Wachten op de reviews en niet meteen zodra het mogelijk was dat ding bestellen is de kat uit de boom kijken >:)

Maar fijn dat het bestellen gelukt is d:)b *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VySio
StormRyder schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:17:
[...]

Super! Deze methode werkte voor mij. Dank voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:24
kazuka schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:05:

[YouTube: PSVR 2 Deep Dive - Song In The Smoke Preview - Talking Tech With 17-Bit]
Dit lijkt al bijna op een PSVR2 review.
Hype hype..

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09 20:16
Zat er ook even over te twijfelen, dan willlen, maar hele slechte dingen lezen over die direct.playstation store en dan nu toch weer denken, ach laat ik het toch bestelllen! Kom ik er ook niet door, ook niet met VPN..

Dus dan zie ik het maar als teken om hem (voorlopig) toch maar weer links te laten liggen..Hopelijk komt het ook via een Bol of Mediamarkt, pik het daar weleens op als het blijft boeien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik hoop dat het toch ander materiaal is in de band. Want die van mij viel ook uit elkaar toen ik hem laatst uit de kast haalde en ik heb de psvr1 echt niet vaker dan 20x gebruikt. Zette hem op mijn hoofd en mijn hele voorhoofd zat onder van dat zwarte troep :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Even een vraagje. Ik heb de psvr2 en het oplaadstation in 2 aparte bestellingen gekocht.

Nu heb ik wel een betaal 'waarschuwing' gekregen dat er binnenkort wordt afgeschreven voor de tweede bestelling, het oplaadstation, maar niet voor de eerste bestelling: de bril.

Ik heb nog even gecheckt qua status van de eerste, maar staat nog gewoon netjes in. Iemand een zelfde ervaring?

-----------------------------------------------EDIT-----------------------------------------------

Na nog eens gechecked te hebben, staat het oplaadstation release date op 22 Februari, de bril nog op 22-28 Februari.

Ik denk dus dat ik het oplaadstation eerder ga ontvangen dan de bril :/ .

Dus van 22 Februari uitgaan is misschien iets te optimisch

[ Voor 35% gewijzigd door Bowen_HAFX op 12-02-2023 07:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste