We spoke to developers about remaking PSVR 1 games to PSVR 2 due to the lack of backwards compatibility - and many say it gives their titles a new lease of lifehttps://t.co/cimHwqAZMy
— GamesIndustry (@GIBiz) 24 januari 2023
YouTube: Townsmen VR Announced for PlayStation VR2 | PSVR2 Trailer
Townsmen VR zojuist aangekondigd voor PSVR2, het lijkt er op direct bij Launch. De launch line-up wordt steeds uitgebreider zeg!! Deze bestaat al op pcvr maar lijkt wel goede recensies te krijgen.
Townsmen VR zojuist aangekondigd voor PSVR2, het lijkt er op direct bij Launch. De launch line-up wordt steeds uitgebreider zeg!! Deze bestaat al op pcvr maar lijkt wel goede recensies te krijgen.
Voordat iedereen hier massaal een complete race rig gaat bestellen alleen om GT7 in VR te spelen.
Ik heb een redelijk hi-end setup (Fanatec Podium) maar de Force Feedback in GT7 is op zijn minst belabberd te noemen, zo erg zelfs dat ik het liever met een controller speel.
Ik heb een redelijk hi-end setup (Fanatec Podium) maar de Force Feedback in GT7 is op zijn minst belabberd te noemen, zo erg zelfs dat ik het liever met een controller speel.
heb al een "rig" dus dat maakt niets uit.
De FF is idd niet top (t300) maar vind het rijden en schakelen toch vele malen leuker met stuur dan met de DS.
De FF is idd niet top (t300) maar vind het rijden en schakelen toch vele malen leuker met stuur dan met de DS.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
YouTube: The PSVR 2 is ALMOST Perfect...
Nieuwe video met wat meer impressies, interessant kijkvoer.
Toegegeven GT7's FFB laat nogal te wensen over, helemaal in vergelijking met bv ACC, maar ik blijf het toch een stuk leuker vinden met stuur dan zonder.schumi1986 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:11:
Voordat iedereen hier massaal een complete race rig gaat bestellen alleen om GT7 in VR te spelen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
GT7 in VR met een dualsense lijkt me nogal raar. Dat moet gewoon met een stuurtje om ervoor te zorgen dat het beeld in VR klopt met wat je handen/vingers doen.
Heb dan ook alvast een playseat challenge en een T300 RS GT besteld
(tweedehands)
Heb dan ook alvast een playseat challenge en een T300 RS GT besteld
Heb destijds met Driveclub VR ook het hele spel met controller gedaan, ging prima, maar denk dat het met stuur wel wat meer immersie geeft.Jesp_J schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:55:
GT7 in VR met een dualsense lijkt me nogal raar. Dat moet gewoon met een stuurtje om ervoor te zorgen dat het beeld in VR klopt met wat je handen/vingers doen.
Heb dan ook alvast een playseat challenge en een T300 RS GT besteld(tweedehands)
Maar ook met stuur hangt het er denk ik vanaf hoe hij gepositioneerd is, als het stuur in het spel veel hoger of lager zit lijkt me dat ook wel een rare ervaring.
[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 25-01-2023 16:04 ]
Danster75 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:34:
YouTube: The PSVR 2 is ALMOST Perfect...
offtopic:
Wat is dat filmpje irritant om te kijken.
Veel te druk opgenomen/bewerkt.
Wat is dat filmpje irritant om te kijken.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Haha. Inderdaad, heel irritant.
www.oldskoolnl.nl
True. De stijl van presentatie heeft mijn voorkeur ook niet maar ik vind de informatie wel interessant.
Ik heb net ook mijn preorder geplaatst, mijn laatste VR ervaring was de oculus quest 1 en ondanks dat ik toen erg onder de indruk was miste ik de wat grotere games en heb de headset uiteindelijk verkocht.
Qua games lijkt het met de psvr2 wel goed te zitten.
Ik begin met horizon en no man’s sky en kijk daarna wel naar de andere games.
Hopelijk zijn de geruchten omtrent HL Alyx waar
YouTube: PlayStation VR2 Gameplay - Horizon Call Of The Mountain Is Something...
Uiteraard "Wij van WC Eend" maar wel erg interessant met een hoop details. De meest uitgebreide bespreking van CotM die ik tot nu toe gezien heb, heb er nog meer zin in gekregen
Uiteraard "Wij van WC Eend" maar wel erg interessant met een hoop details. De meest uitgebreide bespreking van CotM die ik tot nu toe gezien heb, heb er nog meer zin in gekregen
Hier een originele Rift gebruiker uit 2016. Na 7 jaar lonkt dit toch wel hoor. Sinds 48 uur begin ik serieus erover na te denken om een PS5 + PSVR2 te halen. Ook puur om de community te steunen, PSVR2 moet een succes worden, zodat er nog meer AAA games komen.hantheman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:10:
Ik heb net ook mijn preorder geplaatst, mijn laatste VR ervaring was de oculus quest 1 en ondanks dat ik toen erg onder de indruk was miste ik de wat grotere games en heb de headset uiteindelijk verkocht.
Ben zeer benieuwd, ik wilde zojuist een preorder plaatsen maar ik kreeg terug: "Deze service is niet beschikbaar in je regio". Hebben jullie hier ook last van?
[ Voor 0% gewijzigd door FireStarter op 27-01-2023 16:44 . Reden: Het is 7 jaar gelden alweer (2016-2023) ]
w00t
@FireStarter zit je gewoon in NL? of in het buitenland?
Nu ik een bestelling plaats onder een nieuwe gebruikersnaam werkt het wel. Misschien is mijn account te oudDantius schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:03:
@FireStarter zit je gewoon in NL? of in het buitenland?
w00t
Haha dat heeft mijn account ook nog meegemaakt, dat zou het probleem dus niet moeten zijnFireStarter schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:07:
[...]
Nu ik een bestelling plaats onder een nieuwe gebruikersnaam werkt het wel. Misschien is mijn account te oud, die heeft nog de hack meegemaakt vroeger
Is weer opgelost, bestelling geplaatst.
Welke audio oplossing zou het beste zijn bij de PSVR2?
De Pulse 3D, of zijn er andere die beter zijn?
w00t
Ik vrees dat ik er ook maar aan moet geloven 😂
Gaan jullie trouwens headphones gebruiken of earbuds?
Headphones geven beter geluid.
Earbuds voel je denk ik minder zitten wat beter is voor de beleving (en minder warm)
Earbuds voel je denk ik minder zitten wat beter is voor de beleving (en minder warm)
Denk dat ik in mijn race rig met headphones ga spelen, moet nog kijken of ik mijn pulse draadloos gebruik, of mijn WH-1000XM3 met het snoertje (is dan wel weer een extra snoertje, maar denk dat ik daar in de rig weinig last van zal hebben)Jesp_J schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:03:
In de woonkamer hoop ik eigenlijk dat het surround geluid goed werkt, zo niet zal ik waarschijnlijk ook hier de headset pakken.
Zombieland komt ook met de release
Gezien de 3D audio door de PS5 wordt verzorgd, is elke stereo headset geschikt. Dus het komt helemaal aan op je eigen voorkeur en budgetFireStarter schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:42:
Is weer opgelost, bestelling geplaatst.
Ik heb een headset die ik eenvoudig uren op kan hebben door zijn draagcomfort, dus datJesp_J schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:03:
[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2023 00:13 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Heb hem ook besteld,ben zo benieuwd.
..........
Morgen worden nog meer games aangekondigd, ben benieuwd.
Maar moet je perse met de jack verbinden voor 3D audio? Kan je dus anders bijvoorbeeld met BT verbinden?Geronimous schreef op zondag 29 januari 2023 @ 00:10:
[...]
Gezien de 3D audio door de PS5 wordt verzorgd, is elke stereo headset geschikt. Dus het komt helemaal aan op je eigen voorkeur en budget
[...]
Ik heb een headset die ik eenvoudig uren op kan hebben door zijn draagcomfort, dus dat(Arctis pro wireless). Ik denk niet dat het méér afbreuk doet aan de immersie dan het dragen van een VR-headset
Ik zag wel op de CES video's dat men een Pulse 3D gebruikte, en dat het koord bungelde. Je hebt maar 30cm kabel nodig ipv 1,5m.
w00t
De VR headset komt met een set oordopjes, die zijn precies gemaakt voor de headset en zijn maar heel kort ook dus, je kunt daarnaast ook de pulse of iedere andere headphones gebruiken met een snoertje, of je de pulse draadloos kunt gebruiken weet ik niet, lijkt me wel, dus weet niet waarom ze er een snoertje aan hadden, zal misschien te maken hebben met teveel signalen in de omgeving waardoor draadloos misschien niet goed werkte ofzo.FireStarter schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:27:
[...]
Maar moet je perse met de jack verbinden voor 3D audio? Kan je dus anders bijvoorbeeld met BT verbinden?
Ik zag wel op de CES video's dat men een Pulse 3D gebruikte, en dat het koord bungelde. Je hebt maar 30cm kabel nodig ipv 1,5m.
[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 30-01-2023 13:31 ]
De meeste van deze games verwacht ik een keer gratis bij psplus. Wel leuk maar ook niet heel bijzonder. Wat vonden jullie er van?Kalder schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:42:
Morgen worden nog meer games aangekondigd, ben benieuwd.
[YouTube: Brand New VR Games Revealed on the Perp Games VR Showcase Livestream]
https://www.nu.nl/tech/62...y-verlaagt-productie.html
Dit is minder goed nieuws. Hoe meer mensen dit ding kopen hoe meer grote studios er games voor gaan ontwikkelen. Er zit zoveel potentie in alleen zien veel mensen dat niet ben ik bang.
En ja hij is ook redelijk aan de prijs maar als dit je hobby is denk ik dat er heel veel hobbies zijn die vele malen meer kosten per jaar.
Dit is minder goed nieuws. Hoe meer mensen dit ding kopen hoe meer grote studios er games voor gaan ontwikkelen. Er zit zoveel potentie in alleen zien veel mensen dat niet ben ik bang.
En ja hij is ook redelijk aan de prijs maar als dit je hobby is denk ik dat er heel veel hobbies zijn die vele malen meer kosten per jaar.
Ik denk ook dat hij iets te duur is en dat de economische situatie in de wereld niet mee zal werken.Jesp_J schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:28:
Ze hadden het erover dat er 2 miljoen PSVR2's beschikbaar zouden zijn op launch, maar met nog minder dan een maand te gaan zijn ze nog steeds niet uitverkocht.
Edit: artikel min of meer gelezen maar lijkt me stug dat ze nu nog zo vlak voor release een aanpassing doen in het aantal te produceren PSVR2 headsets voor de launch, misschien voor na de launch, maar lijkt me toch dat ze de meeste PSVR2 headsets al compleet hebben. Werd mij niet helemaal duidelijk uit het artikel.
[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 31-01-2023 11:11 ]
Ja mijn gevoel is een beetje hetzelfde, weinig echt spectaculairs en ook weinig echt nieuws dat we nog niet eerder gehoord hadden. Maar ach, het houdt me weer even zoet in afwachting van de releasehantheman schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:44:
[...]
De meeste van deze games verwacht ik een keer gratis bij psplus. Wel leuk maar ook niet heel bijzonder. Wat vonden jullie er van?
De uitgelichte reacties ook bij dit artikel;Jesp_J schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:28:
"Super naïef van Sony om te denken dat mensen 600 euro neertellen voor een product dat niet aanslaat bij het grote publiek. VR gaming is nog lang niet zo mooi en scherp als 2d gaming. Begrijp dit nou eens."
"Vind je het gek met zulke prijzen. Sony is een beetje van het padje af, helemaal hier in Europa. Ze denken dat wij onze billen afvegen met overgebleven 500 euro biljetten ofzo."
"Wat heb ik aan een bril als de console al amper te verkrijgen is. Laat staan tegen een normale prijs. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt naar pc gaming en wil nooit meer anders."
Duidelijk emotionele uitspraken niet gehinderd door veel verstand van zaken. Maar, eerlijk is eerlijk, hoe goed de prijs ook is voor de hardware die je krijgt, je gaat het geld er niet snel aan uitgeven als je dit niet hebt en/of dit niet beseft. Of wanneer de spellen die er op uitkomen (ondanks dat dit naar mijn mening een nette lineup is) je niet voldoende aanspreken.
Ik ben benieuwd of en zo ja wanneer de VR2 ook in fysieke winkels verkocht gaat worden dan, mogelijk dat dit ook voor een extra impuls zorgt.
[ Voor 3% gewijzigd door Danster75 op 31-01-2023 11:45 ]
Ik vond dit wel een interessante nuance van @Aaargh! :
Dit artikel is geschreven door Takashi Mochizuki, die iets tegen Sony lijkt te hebben. Bij de launch van de PS5 kwam ie met een vergelijkbaar artikel dat ook onzin bleek. Sony heeft hier toen ook op gereageerd, iets wat ze normaliter nooit doen.
Artikel waar hij naar verwijst: https://www.gamesindustry.biz/sony-reportedly-cuts-ps5-production-by-4m-units
Dit artikel is geschreven door Takashi Mochizuki, die iets tegen Sony lijkt te hebben. Bij de launch van de PS5 kwam ie met een vergelijkbaar artikel dat ook onzin bleek. Sony heeft hier toen ook op gereageerd, iets wat ze normaliter nooit doen.
Artikel waar hij naar verwijst: https://www.gamesindustry.biz/sony-reportedly-cuts-ps5-production-by-4m-units
Het is maar hoe je het bekijkt ja. Ik vind 600 euro (voor een apparaat dat je de komende 7 jaar gebruikt) voor een hobby niet heel duur. 2/3 maanden onderdak voor je paard, een wielrenfiets, je visspullen, paar maandjes personal fitness programma, 2 mooie lego sets enz. Kost allemaal net zoveel als de PS VR2. Maar bij console hardware is er een soort sentiment dat het eigenlijk al snel te duur is. Was met de prijs van de PS5 ook. Veel mensen vulde bij polls in dat hij niet meer moest kosten dan 400 euro terwijl we in 2006 al meer betaalde voor de PS3.
En als het toch tegenvalt dan verkoop je hem gewoon weer.
Precies.Jesp_J schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:34:
Het is maar hoe je het bekijkt ja. Ik vind 600 euro (voor een apparaat dat je de komende 7 jaar gebruikt) voor een hobby niet heel duur. 2/3 maanden onderdak voor je paard, een wielrenfiets, je visspullen, paar maandjes personal fitness programma, 2 mooie lego sets enz. Kost allemaal net zoveel als de PS VR2. Maar bij console hardware is er een soort sentiment dat het eigenlijk al snel te duur is. Was met de prijs van de PS5 ook. Veel mensen vulde bij polls in dat hij niet meer moest kosten dan 400 euro terwijl we in 2006 al meer betaalde voor de PS3.
Als ik om mij heen zie hoeveel geld er gespendeerd wordt aan tabak, alcohol, uit (eten) gaan of een smartphone dan valt het best mee. Ik verwacht ook niet ik de headset standaard veel ga gebruiken maar lijkt mij gewoon fijn om deze beschikbaar te hebben wanneer ik zin heb in een VR sessie van hoog niveau.
Ik vermoed dat veel mensen die hard 'te duur' roepen dit puur uit frustratie doen zonder echte VR ervaring (misschien wel een "VR bril" waar hun smartphone in past) of enig significant onderzoek te hebben verricht naar de eigenschappen van de VR2. Of Quest 2 gebruikers die de VR2 hiermee vergelijken en weinig of geen verschil zien.
Wat een domme reacties zijn dat zeg. Deze persoon had sowieso al geen PS5 of PSVR2 gekocht, want "jaren geleden" al een keuze gemaakt om dat niet te doen. Maar toch commentaar hebben. Wat eenDanster75 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:44:
[...]
"Wat heb ik aan een bril als de console al amper te verkrijgen is. Laat staan tegen een normale prijs. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt naar pc gaming en wil nooit meer anders."[/i]
Power Unlimited hands on van de PS VR2 op YouTube
[ Voor 7% gewijzigd door Jesp_J op 31-01-2023 16:44 ]
Hint: LinkJesp_J schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:27:
Power Unlimited hands on van de PS VR2 op YouTube
[YouTube: Power Unlimited hands on]
Zie in dat filmpje voor het eerst duidelijk het uiteinde van de kabel, best een dun kabeltje, daar wil je niet over struikelen, dan is ie wel stuk denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 31-01-2023 16:45 ]
Oeps copy-paste foutjeKalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Hint: Linkhier is de goeie: YouTube: Gespeeld met PlayStation VR2 - De toekomst van VR?!

Gefixt
Verwijderd
Sony heeft al een reactie gegeven:Dantius schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:34:
Ik vond dit wel een interessante nuance van @Aaargh! :
https://www.gamesindustry...s-vr-2-production-numbers
Sony: We have not cut PS VR 2 production numbers
Verwijderd
En nu blijkt het verhaal dus niet eens te kloppen. Weer een artikel van die auteur die uit zijn duim gezogen is. En de reacties op het artikel zijn weer als vanouds. Sommige mensen willen dat het faalt. Net zoals de journalist van Bloomberg.Danster75 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:44:
[...]
De uitgelichte reacties ook bij dit artikel;
"Super naïef van Sony om te denken dat mensen 600 euro neertellen voor een product dat niet aanslaat bij het grote publiek. VR gaming is nog lang niet zo mooi en scherp als 2d gaming. Begrijp dit nou eens."
"Vind je het gek met zulke prijzen. Sony is een beetje van het padje af, helemaal hier in Europa. Ze denken dat wij onze billen afvegen met overgebleven 500 euro biljetten ofzo."
"Wat heb ik aan een bril als de console al amper te verkrijgen is. Laat staan tegen een normale prijs. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt naar pc gaming en wil nooit meer anders."
Duidelijk emotionele uitspraken niet gehinderd door veel verstand van zaken. Maar, eerlijk is eerlijk, hoe goed de prijs ook is voor de hardware die je krijgt, je gaat het geld er niet snel aan uitgeven als je dit niet hebt en/of dit niet beseft. Of wanneer de spellen die er op uitkomen (ondanks dat dit naar mijn mening een nette lineup is) je niet voldoende aanspreken.
Ik ben benieuwd of en zo ja wanneer de VR2 ook in fysieke winkels verkocht gaat worden dan, mogelijk dat dit ook voor een extra impuls zorgt.
De wereld wordt echt overspoeld met misinformatie. Jammer dat er niet bij meer bronnen de facts gechecked worden.
Duidelijk, weer gewoon onzin dus, ik vond het artikel al vreemd alsof ze nu 23 dagen voor release nog met de productie bezig zijn voor de launch exemplaren neem aan dat het meeste daarvan allang klaar ligt om verkocht te worden.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:23:
[...]
Sony heeft al een reactie gegeven:
https://www.gamesindustry...s-vr-2-production-numbers
Sony: We have not cut PS VR 2 production numbers
Verwijderd
Ik had het ook al bij de redactie van tweakers gemeld. Hierop is het oorspronkelijke artikel aangepast:Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:33:
[...]
Duidelijk, weer gewoon onzin dus, ik vond het artikel al vreemd alsof ze nu 23 dagen voor release nog met de productie bezig zijn voor de launch exemplaren neem aan dat het meeste daarvan allang klaar ligt om verkocht te worden.
nieuws: Sony ontkent claims over voorraadvermindering PS VR2 bij release - up...
Mochizuki had het destijds wel juist over de aanstaande sluiting van Japan Studio dus hij zal ongetwijfeld ook goede bronnen hebben. Ik geloof ook niet direct dat hij iets tegen Sony heeft, wat zou dat als Bloomberg reporter voor nut hebben? Jason Schreier heeft juist een erg goede reputatie en werkt ook voor Bloomberg.
Eigenlijk is er hier niks veranderd en is de PSVR2 situatie nog exact hetzelfde als 2 dagen geleden
We zullen pas echt weten hoe de zaken er voor staan aan het eind van het jaar. Zolang Sony langdurige support blijft bieden en af en toe met een mooie first party uitkomt denk ik dat het wel los gaat lopen.
Mensen zijn blijkbaar vergeten dat de PSVR1 met vereiste camera en optionele Move controllers 7 jaar geleden ook duurder was dan de PS4, dus de huidige prijsstelling is niet heel gek. Dat het veel geld blijft, zeker in deze economisch onzekere tijden, is wel een feit. Dat kan impact hebben op de verkoop aantallen.
Eigenlijk is er hier niks veranderd en is de PSVR2 situatie nog exact hetzelfde als 2 dagen geleden
Mensen zijn blijkbaar vergeten dat de PSVR1 met vereiste camera en optionele Move controllers 7 jaar geleden ook duurder was dan de PS4, dus de huidige prijsstelling is niet heel gek. Dat het veel geld blijft, zeker in deze economisch onzekere tijden, is wel een feit. Dat kan impact hebben op de verkoop aantallen.
Verwijderd
Mochizuki was alleen niet de eerste die dit over Japan studio had geroepen. Hij had dit nieuws zelf gewoon overgenomen van o.a. Vgc. Hij zorgt alleen wel voor misinformatie wat weer door vele nieuws websites als waarheid wordt overgenomen. Dit zegt ook verder niks over Bloomberg. Maar vooral over Mochizuki.kazuka schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:12:
Mochizuki had het destijds wel juist over de aanstaande sluiting van Japan Studio dus hij zal ongetwijfeld ook goede bronnen hebben. Ik geloof ook niet direct dat hij iets tegen Sony heeft, wat zou dat als Bloomberg reporter voor nut hebben? Jason Schreier heeft juist een erg goede reputatie en werkt ook voor Bloomberg.
Eigenlijk is er hier niks veranderd en is de PSVR2 situatie nog exact hetzelfde als 2 dagen geledenWe zullen pas echt weten hoe de zaken er voor staan aan het eind van het jaar. Zolang Sony langdurige support blijft bieden en af en toe met een mooie first party uitkomt denk ik dat het wel los gaat lopen.
Dit soort nieuwsberichten kunnen impact hebben op de verkopen, omdat mensen nu denken dat de psvr2 wellicht slecht ondersteund gaat worden en de koop uitstellen.
Kijk uit naar GT7 en RE VillageVerwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:11:
Genoeg toffe games, ben zelf het meest benieuwd naar switch back, star wars en GT7 in VR!
[Afbeelding]
Verwijderd
Re Village is ook wel tof ja. Maar ik kan zelf nooit zo goed tegen first person vr games waarbij je moet lopen.
Ik lees hier ook even mee. Recentelijk een PS5 gehaald omdat die VR bril me wel een kekke hebbedingetje lijkt. Nu staat de PS na 2 avondjes ook al weer stof te happen dus ik wacht nog even met het bestellen van de bril totdat er wat ervaringen van het gewone publiek online komen, en misschien ook wel een gebruikt modelletje.
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
Ik ook maar ik ga RE Village pas later aanschaffen, moet sowieso eerst nog de PSVR2 realiseren, maar GT7 heb ik al wel.
Ik ga ook niet voor de bundel met Horizon, ik koop die VR voornamelijk voor GT7 en €50 voor een 5 uur durende techdemo/interactieve ervaring vind ik toch wel wat duur... Maar het is natuurlijk wel dé game om aan je vrienden te laten zien!
Ik zelf ga in dit jaar toch zeker de volgende VR games spelen/aanschaffen
- Horizon Call of the Mountain (heb de bundel gekocht en ben een fan van de franchise dus deze kan ik niet voorbij laten gaan)
- GT7 (heb het spel al en heb er afgelopen week zelfs een stuur + playseat challenge voor gekocht)
- No Man's Sky (heb het spel in de aanbieding gekocht maar vind het eerlijk gezegd tegenvallen maar mss dat de VR ervaring leuker is)
- Kayak VR:Mirage (ziet er zo mooi uit en van Nederlandse maker die ook luistert naar de community)
- Switchback VR (lekker comfortabel in een achtbaan karretje schieten)
- Star Wars: Tales from the Galaxys Edge (ziet er ook mooi uit maar dit wordt er eentje die ik in de aanbieding koop)
Voor mij meer dan genoeg te doen in 2023 in VR naast de andere PS5 games die ik nog wil spelen (en naast mijn gezin, werk en slapen).
Denk dat ik maar wat slaap ga inleveren om alles gedaan te krijgen dit jaar
- Horizon Call of the Mountain (heb de bundel gekocht en ben een fan van de franchise dus deze kan ik niet voorbij laten gaan)
- GT7 (heb het spel al en heb er afgelopen week zelfs een stuur + playseat challenge voor gekocht)
- No Man's Sky (heb het spel in de aanbieding gekocht maar vind het eerlijk gezegd tegenvallen maar mss dat de VR ervaring leuker is)
- Kayak VR:Mirage (ziet er zo mooi uit en van Nederlandse maker die ook luistert naar de community)
- Switchback VR (lekker comfortabel in een achtbaan karretje schieten)
- Star Wars: Tales from the Galaxys Edge (ziet er ook mooi uit maar dit wordt er eentje die ik in de aanbieding koop)
Voor mij meer dan genoeg te doen in 2023 in VR naast de andere PS5 games die ik nog wil spelen (en naast mijn gezin, werk en slapen).
Denk dat ik maar wat slaap ga inleveren om alles gedaan te krijgen dit jaar
No man's sky heb ik ook nog, die zal ik ook wel eens gaan uitproberen. Fijn dat er een gratis PS5 upgrade is.
Deze maand komt hij uit!!!
.

Eigenlijk in lijn met de algehele industrie en recesie wereld wijd . En dit geld eigenlijk voor alle luxe producten. Er is groep die hard getroffen wordt ondanks een baan. En trent om dan alle luxe uitgaven uit testellen of te schrappen. Iig europa geld dit harder. Gezien dit toch premium gadget en luxe product is met hoge aanschaf drempel.Jesp_J schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:28:
Ik val ook onder die groep gezien we gehuurd wonen. En volgende maand energie contract afgelopen is. Maar ja gezien crypto gekte en energie crisis zat PC upgrade ook al op uitstel.
Apple aanschaf ook TV ook dus er is ruimte voor toch iets aan te schaffen.
Ben al 2 jaar rustig aan doen . Alleen dan komt er ook nog PS5 bij want zit nog op PS4.
Gezien Fanatec rig waar ik ook eigenlijk nog monitor bij kan. Is PSVR2 alternatief voor game monitor.
Waarbij PS5 triple monitor setup niet gaat. Is VR2 eigen lijk wat nog stap verder is dan dat.
En GT7 update is voor mij genoeg.
600e voor iets dat goed een triple monitor setup voor simracing vervangt is schappelijk.
Misschien dat het in 2026 met psvr3 op 2 of 3nm voor 400e kan
Ik speel COD of BF. En GT7 dus weinig game uitgaven.
1st afwachten hoe de energie crisis ons treft.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Zijn er meer mensen die nog twijfelen of ze de psvr2 gelijk kopen of nog even wachten?
Zit ik mij met name in het feit dat er te weinig triple A games beschikbaar komen. Iets wat meer zou zijn bij deze headset. Het gros is echt nog steeds klein/Indie en vergelijkbaar met wat ik al op de psvr1 heb gedaan. Kijk, een half life alyx zou me gelijk over de streep trekken maar of een nieuwe versie van beat saber dat doet..
Zit ik mij met name in het feit dat er te weinig triple A games beschikbaar komen. Iets wat meer zou zijn bij deze headset. Het gros is echt nog steeds klein/Indie en vergelijkbaar met wat ik al op de psvr1 heb gedaan. Kijk, een half life alyx zou me gelijk over de streep trekken maar of een nieuwe versie van beat saber dat doet..
Verwijderd
Horizon call of the mountain wordt vergelen met Half-life Alyx. Dus dat is ook geen kleine.RozeDwergbanaan schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:24:
Zijn er meer mensen die nog twijfelen of ze de psvr2 gelijk kopen of nog even wachten?
Mijn manier van denken:RozeDwergbanaan schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:24:
Ik wil niet wachten tot de prijs daalt, dus dan kan ik even goed die bij de release al hebben en er langere tijd plezier aan beleven.
De PS5 is er bijvoorbeeld niet goedkoper op geworden.
Ik heb eens de PSVR1 van mijn broer getest en direct beslist dat ik de opvolger zal kopen (aangezien de eerste nog te veel nadelen had).
Heb die daarom ook snel gepreorderd.
Wat betreft AAA games is het een kip/ei verhaal. Als vele gamers/klanten de kat uit de boom kijken en wachten met aanschaf, gaan developers dit ook doen lijkt me.
Zelfde als met laadpalen voor e-autos.
Ik heb er vertrouwen in. Als vele andere dat ook hebben, komt het wel goed volgens mij 😃
PSN: Zwartkijker
Ik twijfel zeker nog. Heb een preorder staan maar of ik die wel/niet cancel is echt nog 50/50. De prijs is de grootste reden merk ik, ik ga er komende week nog eens rustig over denkenRozeDwergbanaan schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:24:
Ik ben zo'n twijfelaar. Ik had 'm direct gepre-ordered, maar paar weken terug geannuleerd. Ik wacht wel even. Redenen voor mij om te wachten:RozeDwergbanaan schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:24:
- Filmpje met de 93 (?) games die voor PSVR2 gaan uitkomen. Ik vond er 2 of maximaal 4 bij zitten die ik uberhaupt de moeite zou vinden. Eens, Horizon is écht vet. Maar niet 600 euro vet. Niet voor mij.
- Eigenlijk ben ik nog niet mentaal klaar voor zo'n ding in de woonkamer (my place to play).
- Ik kan me niet voorstellen dat hij "niet meer op voorraad" gaat zijn als je er niet gelijk bij bent. Eens, hij wordt vást niet snel goedkoper. Maar ook niet duurder.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
RE8 en GT7 zijn denk ik wel de beste AAA games die er bij launch zullen zijn, Horizon ben ik wel met je eens, alleen Horizon zou bij mij ook niet de VR2 rechtvaardigen, is van wat ik gehoord heb ook maar een 5 uur durende game, en ik ga ook niet de bundel met horizon kopen, wacht wel tot die een keer goed in de aanbieding is.spaceboy schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:41:
[...]
Ik ben zo'n twijfelaar. Ik had 'm direct gepre-ordered, maar paar weken terug geannuleerd. Ik wacht wel even. Redenen voor mij om te wachten:Dus als Sony nog 1 of 2 échte AAA-games op PSVR2 uitbrengt, koop ik hem alsnog.
- Filmpje met de 93 (?) games die voor PSVR2 gaan uitkomen. Ik vond er 2 of maximaal 4 bij zitten die ik uberhaupt de moeite zou vinden. Eens, Horizon is écht vet. Maar niet 600 euro vet. Niet voor mij.
- Eigenlijk ben ik nog niet mentaal klaar voor zo'n ding in de woonkamer (my place to play).
- Ik kan me niet voorstellen dat hij "niet meer op voorraad" gaat zijn als je er niet gelijk bij bent. Eens, hij wordt vást niet snel goedkoper. Maar ook niet duurder.
Ik schaf het aan maar niet onmiddelijk. Ik wacht op Black Friday deals of zo. Ik heb met kerst een cadeaubon van 100€ gekregen bij Mediamarkt. Die bon is één jaar geldig dus de VR2 komt sowieso dit jaar nog binnenRozeDwergbanaan schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:24:
Ik denk toch dat er deze keer een stuk meer goeie VR games bij zitten dan bij de launch (window) van de PS VR1.
Voor mij zijn dat iig:
- Horizon Call of the Mountain
- GT7
- Resident Evil Village
- Switchback VR
- Behemoth
- Kayak VR: mirrage
En ik zie hem ook niet goedkoper worden de komende maanden (misschien rond black friday/kerst een bundel met 100 euro korting). En daar ga ik echt niet op wachten want dan mis ik 9 maanden opties om die games te spelen.
En ik wil heel graag dat er meer en betere VR games komen dus PS VR2 heeft mijn volledige support
Voor mij zijn dat iig:
- Horizon Call of the Mountain
- GT7
- Resident Evil Village
- Switchback VR
- Behemoth
- Kayak VR: mirrage
En ik zie hem ook niet goedkoper worden de komende maanden (misschien rond black friday/kerst een bundel met 100 euro korting). En daar ga ik echt niet op wachten want dan mis ik 9 maanden opties om die games te spelen.
En ik wil heel graag dat er meer en betere VR games komen dus PS VR2 heeft mijn volledige support

Present!RozeDwergbanaan schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:24:
Ik heb de eerste psvr gehaald... En na een tijdje er mee gespeeld te hebben ligt ie meer in de kast dan dat ik er wat mee gedaan heb. Eerst die maar eens verkopen (ook al waren de kids er laatst mee aan de slag).
Eerst eens zien dat het wat wordt en, die prijs mag, voor mij althans, echt wel wat lager. Komt er nou hl:alyx, dan komt er nog wel veel meer; maar ik verwacht niet dat ze bij steam/valve interesse hebben in concurrentie van PlayStation. Ik verwacht dat het gescheiden zal blijven.
Zit er eigenlijk een demo in de doos?
NeeTon Hasselt schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 22:18:
Zit er eigenlijk een demo in de doos?
Kijkende naar de specs van de bril verwacht ik echt niet dat deze veel lager gaat worden hoor. Dat is hopen op iets wat niet gaat gebeurenlordloeder schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:35:
[...]
Present!
Ik heb de eerste psvr gehaald... En na een tijdje er mee gespeeld te hebben ligt ie meer in de kast dan dat ik er wat mee gedaan heb. Eerst die maar eens verkopen (ook al waren de kids er laatst mee aan de slag).
Eerst eens zien dat het wat wordt en, die prijs mag, voor mij althans, echt wel wat lager. Komt er nou hl:alyx, dan komt er nog wel veel meer; maar ik verwacht niet dat ze bij steam/valve interesse hebben in concurrentie van PlayStation. Ik verwacht dat het gescheiden zal blijven.
In tegenstelling tot de negatieve berichten van laatst:
De PSVR2 is #1 best selling in de videogame categorie bij Amazon japan:
https://www.amazon.co.jp/-/en/dp/B0BS8GNT9X
Dus populairder dan de Switch in Japan, dat is niet niets
[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 02-02-2023 11:19 ]
Het is inderdaad een interessante vondst, al denk ik dat iedereen een Japan ook al wel een Switch heeftKalder schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:19:
In tegenstelling tot de negatieve berichten van laatst:
PSN: SensLike_
YouTube: PSVR 2 and Gran Turismo 7 - Our First Look!
YouTube: Gran Turismo 7 in PSVR2: Hands-On Impressions and New Gameplay Video
GT7 VR2 impressies
YouTube: Gran Turismo 7 in PSVR2: Hands-On Impressions and New Gameplay Video
GT7 VR2 impressies
[ Voor 34% gewijzigd door Danster75 op 02-02-2023 16:15 ]
GT7 in VR ziet er echt fantastisch uit zeg. Ze hebben zelfs een aparte virtuele showroom gemaakt.
[Streamable: ObedientCrazyCow]
[Streamable: ObedientCrazyCow]
[ Voor 58% gewijzigd door kazuka op 02-02-2023 16:31 ]
Jahoor, maak de hype nog maar wat groter! IK WIL GT7 IN VR NU!
Ja dat denk ik ook, als de switch net uit zou zijn zou die bovenaan staanSensLike schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:57:
[...]
Het is inderdaad een interessante vondst, al denk ik dat iedereen een Japan ook al wel een Switch heeft
All aboard the hype train! Choo! Choo!
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Goeie video met info
[YouTube: PSVR2 Hands On | Unboxing, Setup, Tips & First Impressions]
[YouTube: PSVR2 Hands On | Unboxing, Setup, Tips & First Impressions]
[ Voor 33% gewijzigd door FireStarter op 02-02-2023 23:18 ]
w00t
Inderdaad, deze video heeft weer een aantal vragen beantwoord waarvan ik nog niet eens wist dat ik ze had
Interessante info.
Goed om te lezen is dat, bij dit prototype althans, de USBC kabel 4,50m lang is en dat de VR2 met een verlengkabel van 2 meter nog steeds goed werkt.
Minder onder de indruk was Nathie van de fresnel lenzen. Hier waren enkele anderen ook niet van onder de indruk maar desondanks vinden de meeste personen die hands-on ervaring hebben dit geen probleem.
Ik ga ervan uit dat, aangezien ik de VR1 al aardig vond, de VR2 zo goed als zeker zal bevallen, fresnel or no fresnel
Gisteren GT7 2e hands kunnen kopen voor 30 euro. Samen met CotM en RE Village heb ik dan gelijk een leuke start en showcase.
Goed om te lezen is dat, bij dit prototype althans, de USBC kabel 4,50m lang is en dat de VR2 met een verlengkabel van 2 meter nog steeds goed werkt.
Minder onder de indruk was Nathie van de fresnel lenzen. Hier waren enkele anderen ook niet van onder de indruk maar desondanks vinden de meeste personen die hands-on ervaring hebben dit geen probleem.
Ik ga ervan uit dat, aangezien ik de VR1 al aardig vond, de VR2 zo goed als zeker zal bevallen, fresnel or no fresnel
Gisteren GT7 2e hands kunnen kopen voor 30 euro. Samen met CotM en RE Village heb ik dan gelijk een leuke start en showcase.
RE Village, ik geloof niet dat ik dat ga trekken in VR hahaha, zonde want de ervaring lijkt me top maar mij echt te scary, sorry :-)
Dit lees ik vaker en eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers; ik kan zeker genieten van een goede game maar schrik vrijwel nooit meer van zaken die IRL, films of games gebeuren, echt spannende of schrik-momenten zijn er nog amper. Wel krijg ik soms een adrenalinerush van SoulsBorne bosses of als ik ooit een "in the zone" moment heb ik games waar ik meer op de autopilot zit te spelen, alles klikt en de wereld om je heen wegsmelt. Heerlijk! Mogelijk dat VR meer van dit soort momenten mogelijk maakt.
Daarnaast heb ik RE Village al uitgespeeld in 2D dus zitten er geen echte verrassingen meer in buiten, uiteraard, het in VR te beleven. En dat lijkt mij behoorlijk mooi!
Daarnaast heb ik RE Village al uitgespeeld in 2D dus zitten er geen echte verrassingen meer in buiten, uiteraard, het in VR te beleven. En dat lijkt mij behoorlijk mooi!
Heeft er iemand een idee of er demo sessies voor de PSVR2 komen voor de gewone consument?
Ik kan me herinneren dat in 2016 je kon inschrijven voor zo demo's die ze hielden in België, Antwerpen. Maar heb het geluk gehad dat ik me toen voor een demo kon inschrijven op Gamescom, scheelde veel aanschuiven toen.
Ik kan me herinneren dat in 2016 je kon inschrijven voor zo demo's die ze hielden in België, Antwerpen. Maar heb het geluk gehad dat ik me toen voor een demo kon inschrijven op Gamescom, scheelde veel aanschuiven toen.

K.W.
Er is een bepaald huis in RE Village dat me in VR echt wel klamme handjes gaat geven denk ik

Geen idee, maar ze hebben toen veel demo sessies gedaan, ik heb er zelf één gedaan in Gent eind 2017KoensSocialL schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:03:
Heeft er iemand een idee of er demo sessies voor de PSVR2 komen voor de gewone consument?
Mijn volgende PS VR2 game is alvast binnen
Kayak VR: Mirrage is nu te pre orderen met 15% korting als je ps plus hebt. (En ik koop zelf mijn ps tegoed altijd met korting dus voor mij is het korting op korting)
https://store.playstation...06948_00-3478275447450895
Kayak VR: Mirrage is nu te pre orderen met 15% korting als je ps plus hebt. (En ik koop zelf mijn ps tegoed altijd met korting dus voor mij is het korting op korting)
Ziet er vet uit!Jesp_J schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:26:
Mijn volgende PS VR2 game is alvast binnen![]()
psn: HertogJack
Bedankt! Is dit de nieuwe RE Village voor PSVR2 trouwens?Jesp_J schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:26:
Mijn volgende PS VR2 game is alvast binnen![]()
https://store.playstation...01557_00-VILLAGEFULLGAMEX
Ook deze is met 50% korting te koop
Every magical journey begins with a single step
[quote]kazuka schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:26:
GT7 in VR ziet er echt fantastisch uit zeg. Ze hebben zelfs een aparte virtuele showroom gemaakt.
De 1e hands-on reviews zijn zeer positief, het ziet er idd fantastisch uit. Nou ben ik zelf nooit een grote GT fan geweest omdat er imo op PlayStations altijd betere racegames waren. Voor de PS2 had je bijvoorbeeld DTM/Toca 3, met races met een volledige grid, schademodel, officiele kampioenschappen. Dat was echt racen, ipv het steriele rijden in een treintje dat GT toen was. Alleen op de PS3 heb ik GT5 veel gespeeld, vooral de Nordschleife, maar de afgelopen jaren op PS4 was het enkel Project Cars 2 en vooral DiRT Rally 1, mijn favoriete racegame. GT Pro wel even geprobeerd omdat-ie gratis bij de VR starterset zat, maar het kon mij gewoon weer niet bekoren.
Maar GT7 volledig in VR, en heel goed zo te horen, dat moet ik gewoon zien en ervaren. Nog maar 3 weekjes en dit soort video's zijn slecht voor de wallet. Mijn PS4 rally rig was te groot voor de woonkamer waar de PS5 nu staat. Ga ik af en toe sjouwen met de spullen, of toch maar een 2e playseat met stuur aanschaffen voor in een hoekje? Ik zag net een stijlvolle witte PlaySeat Evolution voor 269 en bij Alternate kost een T300 wheelbase nu slechts 199, het standaard stuur en pedalen heb ik nog over.
Oh de verleiding. Een complete VR race rig in de living, 2 kabeltjes langs de muur naar de PS5, PSVR 2 met de Pulse audio headset op de seat, klaar voor de start.
Freude am Fahren:)
De 1e hands-on reviews zijn zeer positief, het ziet er idd fantastisch uit. Nou ben ik zelf nooit een grote GT fan geweest omdat er imo op PlayStations altijd betere racegames waren. Voor de PS2 had je bijvoorbeeld DTM/Toca 3, met races met een volledige grid, schademodel, officiele kampioenschappen. Dat was echt racen, ipv het steriele rijden in een treintje dat GT toen was. Alleen op de PS3 heb ik GT5 veel gespeeld, vooral de Nordschleife, maar de afgelopen jaren op PS4 was het enkel Project Cars 2 en vooral DiRT Rally 1, mijn favoriete racegame. GT Pro wel even geprobeerd omdat-ie gratis bij de VR starterset zat, maar het kon mij gewoon weer niet bekoren.
Maar GT7 volledig in VR, en heel goed zo te horen, dat moet ik gewoon zien en ervaren. Nog maar 3 weekjes en dit soort video's zijn slecht voor de wallet. Mijn PS4 rally rig was te groot voor de woonkamer waar de PS5 nu staat. Ga ik af en toe sjouwen met de spullen, of toch maar een 2e playseat met stuur aanschaffen voor in een hoekje? Ik zag net een stijlvolle witte PlaySeat Evolution voor 269 en bij Alternate kost een T300 wheelbase nu slechts 199, het standaard stuur en pedalen heb ik nog over.
Oh de verleiding. Een complete VR race rig in de living, 2 kabeltjes langs de muur naar de PS5, PSVR 2 met de Pulse audio headset op de seat, klaar voor de start.
Freude am Fahren:)
/f/image/F2aggVcMZTg3YErSEQ03weIm.png?f=fotoalbum_large)
WHOEHOOEEE!!! Heb hem eindelijk kunnen bestellen!!! Kost me wel een nier en een long (figuurlijk), maar dat heb ik er wel voor over
Nu maar hopen dat hij snel komt in de week die ze aangeven, zou nogal irritant zijn als andere hem al hebben en je hem zelf pas op de 28ste krijgt...
[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 04-02-2023 15:51 ]
Nice!Kalder schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:48:
[Afbeelding]
WHOEHOOEEE!!! Heb hem eindelijk kunnen bestellen!!! Kost me wel een nier en een long (figuurlijk), maar dat heb ik er wel voor over
Nu maar hopen dat hij snel komt in de week die ze aangeven, zou nogal irritant zijn als andere hem al hebben en je hem zelf pas op de 28ste krijgt...
Hoe betrouwbaar is die levertijd? Lijkt nog bij launch geleverd te worden, maar ik lees ook flink wat ergernis over nakomen van die leveringen door direct…ik twijfel nog 🤔
Is het handig om het geld al op je PayPall te zetten?
Normaal als ik iets via Paypall betaal gaat het direct via de app en wordt een aantal dagen later van mijn IBAN rekening gehaald.
Ben er ook klaar voor. Resident Evil, Moss 1 & 2, Kayak en GT7 besteld!
Normaal als ik iets via Paypall betaal gaat het direct via de app en wordt een aantal dagen later van mijn IBAN rekening gehaald.
Ben er ook klaar voor. Resident Evil, Moss 1 & 2, Kayak en GT7 besteld!
[ Voor 16% gewijzigd door Elias2020 op 04-02-2023 22:25 ]
Ik heb geen idee hoe betrouwbaar het is, maar ze hebben dus in principe een week om alle orders te vervullen, ik hoop dat hij aan het begin van die week komt maar ik heb geen idee. Ik verwacht wel dat ze betrouwbaar zijn in de zin dat ze wel zullen gaan leveren, en denk ook wel dat dat binnen die week over het algemeen wel lukt, hoop ook op een discrete verzending, dus het liefst een doos met alleen een adres erop, ivm hebberige bezorgersboefje79 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 22:18:
[...]
Nice!
Hoe betrouwbaar is die levertijd? Lijkt nog bij launch geleverd te worden, maar ik lees ook flink wat ergernis over nakomen van die leveringen door direct…ik twijfel nog 🤔
Downloading GT7 on PS5, die staat nu voor 49 ballen in de PSN store. Nou schiet op met februari.
Iemand al wat meer gevonden over de cinematic mode? Kan er nog maar weinig over vinden qua experience/kwaliteit…
Ohhh man, ik twijfel hard! Ik heb een jong gezien en kan nu al amper gamen, maar die hele immersie lijkt me zo leuk om mee te maken. Er zitten nu nog geen games tussen die ik heel graag wil spelen behalve beatsaber, maar ik ga het zeker in de gaten houden!
Heb de knoop doorgehakt en ga hem gewoon kopen.. gewoon omdat het kan!
Gt7 al op de kop getikt en dat kayak spel is ook wel vet om mee te starten
Gt7 al op de kop getikt en dat kayak spel is ook wel vet om mee te starten
psn: HertogJack
Benieuwd wanneer hij ook in de winkels verkrijgbaar is, wordt nergens aangegeven.
Ik heb er ook nog niets van gezien, maar heb wel gehoord dat de cinematic mode maximaal een 1080p resolutie heeft (die dus dynamisch geupscaled gaat worden naar het formaat op het virtuele scherm)boefje79 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:03:
Iemand al wat meer gevonden over de cinematic mode? Kan er nog maar weinig over vinden qua experience/kwaliteit…
Ik verwacht niet lang na release. Dat Sony ze nu zelf verkoopt heeft denk ik alles met de scalper situatie van de PS5 te maken, op deze manier kunnen ze veel beter scalpers weren dan wanneer winkels ze gaan verkopen die vervolgens de mensen in staat stellen om er bijv. 20 te kopenTon Hasselt schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:09:
Benieuwd wanneer hij ook in de winkels verkrijgbaar is, wordt nergens aangegeven.
Ja dat zag ik ook. Ben wel benieuwd hoe dat ervaren wordt met non-vr games en bv streamen van films…Kalder schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:54:
[...]
Ik heb er ook nog niets van gezien, maar heb wel gehoord dat de cinematic mode maximaal een 1080p resolutie heeft (die dus dynamisch geupscaled gaat worden naar het formaat op het virtuele scherm)
Nou, na lang twijfelen toch maar de preorder geplaatst. Wist dat ik hem uiteindelijk toch wel zou halen en dat een eventuele prijsdaling lang zou duren. Gelijk de nieuwe resident evil maar in de aanbieding gehaald.