Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 15:37
Ik heb op 10 feb een mailtje ontvangen van Playstation die zo begon:

Bedankt voor je pre-order bij PlayStation. Hierbij sturen we je informatie over de betaling van je pre-order.

En nu vannacht 12 feb heb ik weer een mailtje ontvangen met de volgende kop:

Betaling voor je pre-order wordt spoedig verwerkt

Het mailtje vannacht van 12 feb gaat bij mij alleen over het oplaadstation. Ik verwacht dus nog een tweede mailtje van de bril zelf.

@Bowen_HAFX ik heb dus dezelfde ervaring en ik denk ook dat het oplaadstation er zeker op 22 Feb zal zijn en de bril ergens tussen 22 en 28 Feb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 11:58
Hier nog geen mail van 12e (alleen vr2 besteld, geen dock) dus denk dat je theorie wel klopt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:52
In de mail staat dat op 14 februari om 1:00 de betaling wordt verwerkt en dat daarna het charging station wordt verzonden.
Dus ik verwacht dat die op dinsdag wordt verzonden, of ben ik te optimistisch?
Hopen dat de bril ook op tijd wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:50
Crusader1978 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:16:
In de mail staat dat op 14 februari om 1:00 de betaling wordt verwerkt en dat daarna het charging station wordt verzonden.
Dus ik verwacht dat die op dinsdag wordt verzonden, of ben ik te optimistisch?
Hopen dat de bril ook op tijd wordt verstuurd.
Nee het oplaadstation wordt denk ik eerder verzonden, En volgende week weer zo'n mail en dat zal dan zijn voor de bril..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:58
Ik heb überhaupt nog geen enkele mail ontvangen uit de PS Direct winkel, ook geen pre-order bevestiging of iets dergelijks toen ik de pre-order plaatste afgelopen november. Hij staat wel in mijn bestelgeschiedenis dus het zal vast goed komen, maar ik vond de radiostilte al best raar.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchminator op 12-02-2023 13:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:25
Ik kreeg vanacht ook die 2e mail over de betaling met alleen info over het dockingstation, niets over de headset. Ik heb de headset + Horizon + het dockingstation in november in 1x besteld, maar ook toen kreeg ik 2 mails met 2 orderbevestigingen. 1 voor de headeset met game, 1 voor het station.

Aangezien boefje79 nog geen 2e mail heeft ontvangen ga ik er van uit dat het in 2 delen bevestigd wordt, en waarschijnlijk ook in 2 delen verzonden. Benieuwd of de afschrijving in 1 of 2 betalingen gaat.

@yinx84 ik heb die Pulse 3D audioheadset en icm de 1e PSVR zit deze gewoon perfect op je hoofd. Het is er echt voor ontworpen en ik verwacht hetzelfde comfort met de PSVR2.

Bij het opzetten van de Pulse voel je dat meteen. Je trekt de 2 schelpen eventjes naar beneden op je oren waarbij tegelijk een band (flexibel, soort rubber) tegen de hoofdband van de VR headset klemt. Het past perfect, zonder dat het ergens als klemmend voelt, en heel belangrijk: het voelt als 1 geheel, nog steeds licht maar het verschuift nooit.

Bij bijvoorbeeld dogfighten in Ace Combat VR is dat heel cool, zo snel als je je hele hoofd in die cockpit moet bewegen. En het 3D gebeuren werkt ook heel goed, alles klopt gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:52
harley2009 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:46:
[...]

Nee het oplaadstation wordt denk ik eerder verzonden, En volgende week weer zo'n mail en dat zal dan zijn voor de bril..
Ja, ik bedoelde ook dat het oplaadstation dinsdag wordt verstuurd.
En dan hopen dat we voor de 22e een mail krijgen dat de bril verstuurd wordt.

Ik heb het charging station trouwens apart besteld, dus als je nog geen mail hebt dan heb je deze waarschijnlijk samen met de vr bril besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Maak me nog niet heel erg zorgen over de levering. Heb ook een directe preorder geplaatst op 15 november, en kreeg ook de afgelopen 2 mails van Sony.

Volgens mij gaat het anders per regio; op Reddit staan al berichten over USA orders die een dergelijke mail voor hun headset hebben ontvangen.

Denk dat er idd nog een tweede mail komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ben benieuwd of deze bril ook voor SteamVR te gebruiken is. Want dan kan mijn Index ook de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Yzord schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:15:
Ik ben benieuwd of deze bril ook voor SteamVR te gebruiken is. Want dan kan mijn Index ook de deur uit.
Ik dacht gelezen te hebben van niet, misschien in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:46
Yzord schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:15:
Er zijn geen aankondigingen vanuit Sony. Zou financieel ook niet te verwachten zijn, omdat ze in de aankoopprijs vast rekening houden met toekomstige omzet uit games. Het zou dus een third-partytool moeten worden net zoals ds4windows (dualsense en dualshock op windows gebruiken). Ik denk dat het semi-onmogelijk is, gezien de complexiteit van alle sensoren (audio, video, tracking, meerdere trilsystemen). Natuurlijk moeten we er wel op hopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
Launch games binnen:

Horizon FW (bundel)
Cities VR
Song in the smoke (!)
Demeo
Moss and Moss 2 (!)
Star Wars

Dit gaat me wel een tijd zoet houden.. Jullie nog games waar je echt hyped over bent die hier niet tussen staan?

Moet zeggen dat ik echt wel zin heb in het systeem.. Lang geleden denk dat het komt omdat VR voor mij aardig nieuw is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
@dglavimans no man’s sky! Al lijkt die nu niet op launchday de upgrade te krijgen maar in de launch window

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 08:06
dglavimans schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:28:
Dit gaat me wel een tijd zoet houden.. Jullie nog games waar je echt hyped over bent die hier niet tussen staan?
Gran Turismo?

PSN: SensLike_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
Twijfel.. Ik heb voor de Xbox een hele race setup met stuur enzo voor Forza. En GT7 in VR is wel vet maar ben niet van plan om een ander stuur of adapter ofzo ervoor te kopen..

@Dantius

Jah deze game had ik al! Zelfde met Resident Evil Village dus die zouden gratis update moeten krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dglavimans schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:28:

- Kayak VR. Niet in de minste plaats omdat het van eigen bodem komt :)
- Resident Evil Village
- No Man's Sky. Ik begreep dat deze niet direct bij launch uit komt maar een paar weken later. Mijn eerste VR ervaring was ten tijde van de PSVR1 release. Dat was een beetje underwhelming door de matige visuals en clunky bediening. Zou met deze hardware vele malen beter moeten zijn.
- GT7
- Firewall Ultra. Hopelijk niet te lang na launch beschikbaar. Het is een Sony first party game dus ik verwacht dat het qua kwaliteit 1 van de betere VR shooters gaat zijn.

Verder hoop ik dat Wipeout en Astro nog een PSVR2 port krijgen niet al te lang na release. Dat zijn beiden must-haves imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
kazuka schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:41:
[...]
- Firewall Ultra. Hopelijk niet te lang na launch beschikbaar. Het is een Sony first party game dus ik verwacht dat het qua kwaliteit 1 van de betere VR shooters gaat zijn.
Als we dan toch voorbij de launch date gaan kijken; Ghosts of Tabor lijkt me heel dope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
dglavimans schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:40:
[...]

Twijfel.. Ik heb voor de Xbox een hele race setup met stuur enzo voor Forza. En GT7 in VR is wel vet maar ben niet van plan om een ander stuur of adapter ofzo ervoor te kopen..
Hmm een volledig nieuw stuur is enigzins te begrijpen, maar als het enkel een adapter zou zijn en je de hele set al hebt staan :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J
kazuka schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:41:
[...]

- Kayak VR. Niet in de minste plaats omdat het van eigen bodem komt :)
- Resident Evil Village
- No Man's Sky. Ik begreep dat deze niet direct bij launch uit komt maar een paar weken later. Mijn eerste VR ervaring was ten tijde van de PSVR1 release. Dat was een beetje underwhelming door de matige visuals en clunky bediening. Zou met deze hardware vele malen beter moeten zijn.
- GT7

Verder hoop ik dat Wipeout en Astro nog een PSVR2 port krijgen niet al te lang na release. Dat zijn beiden must-haves imho.
Ja Kayak VR lijkt me ook heel leuk. Heb deze ook ge-preordered (nu met korting in de Playstation Store voor 20,39)

Ik heb zelf geen PS VR1 gehad maar wel een Quest 2 en moet zeggen dat ik op de Quest BeatSaber het leukste vind om te spelen. Maar denk niet dat ik die nog een keer ga kopen voor de PS VR2.

Switchback is er wel eentje die ook op mijn verlanglijstje staat en die ik wellicht snel nadat uitkomt ga kopen.

En voor GT7 heb ik inmiddels al een stoel en stuur gekocht dus dat is ook een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:48

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Hello Neighbor: Search and Rescue lijkt mij wel leuk.
En GT7 en Horizon natuurlijk.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24
Ik heb Horizon CotM (pakket bij de bril), Moss, Moss book 2 en Kayak VR.

Kayak lijkt me een goede demo voor de non-gamers vanwege de laagdrempelige en ontspannen gameplay + super mooie graphics. Misschien zal ik zelfs ook mijn vrouw kunnen overtuigen het eens te testen.

Ik ben aan het twijfelen over Resident Evil. Griezel- en horrorfilms doen me helemaal niets, schrikken die ik zo goed als niet. Maar bij games is dat toch echt anders, laat staan in VR. Heeft iemand van jullie RE VII in VR gespeeld? Indien ja, hoe intens was het?

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Er gaat zelfs een gerucht dat Halflife Alyx ook naar de PSVR2 komt. Moeten maar zien of dat zo is. En hopelijk komt Peaky Blinders ook in Maart naar de PSVR2.

Naja, ik hoop gewoon dat er een modder komt die de PSVR2 compatible maakt met SteamVR.

Is dat Kayak VR niet enorm eentonig? Voor sight seeing is het even leuk, maar lijkt mij snel te vervelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Yzord op 13-02-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Yzord schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:52:
Er gaat zelfs een gerucht dat Halflife Alyx ook naar de PSVR2 komt. Moeten maar zien of dat zo is.
Mwah, zijn het echt geruchten? Of is het gewoon dat iedere VR-gamer en recensent hardop droomt dat dit gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Yzord schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:52:
Er gaat zelfs een gerucht dat Halflife Alyx ook naar de PSVR2 komt. Moeten maar zien of dat zo is. En hopelijk komt Peaky Blinders ook in Maart naar de PSVR2.

Naja, ik hoop gewoon dat er een modder komt die de PSVR2 compatible maakt met SteamVR.

Is dat Kayak VR niet enorm eentonig? Voor sight seeing is het even leuk, maar lijkt mij snel te vervelen.
Eentonig, dat zou wel kunnen. Lijkt me echter niet een game om uren en uren na mekaar te spelen. Af en toe een beetje, dan lijkt het me wel mee te vallen 😉

Hopelijk zijn de geruchten waar en komt Half Life Alyx er ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
StormRyder schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:17:
[...]

Hieronder de stappen die ik doorlopen heb, wellicht biedt dit uitkomst in je zoektocht;
  • Via mijn VPN verbinding gemaakt met een server in Duitsland (eerst Frankfurt en daarna Berlijn, want kreeg bij Frankfurt een foutmelding bij het inloggen op direct.playstation.com)
  • Daarna naar direct.playstation.com gegaan waarna ik automatisch de duitse versie land, dit heb ik nog niet aangepast
  • Ik heb toen op 'aanmelden' (in het Duits :)) geklikt en mijn inloggegevens van mijn normale PS-account ingevoerd
  • Toen ik ingelogd was ben ik naar de taal- en regioinstellingen gegaan en heb ik deze op NL gezet
  • Vanaf dat moment gewoon de normale stappen doorlopen (mijn winkelwagen was nog gevuld omdat dit in de Nederlandse site al was gedaan maar dat was het punt waarop ik voorheen vast liep). Dus toen op winkelwagentje geklikt, wat tot de fout heeft geleid in de NL-versie, maar wonder boven wonder kreeg ik direct in de linkerkant een gevulde winkelwagen te zien en kon ik het normale afrekenproces doorlopen.
Ik heb mijn bestelling betaald met een creditcard (op dat moment toegevoegd als betaalmethode) en mijn adresgegevens ook nog een keer extra ingevuld in het winkelwagentje, nadat ik het ook al bij mijn creditcard-gegevens had ingevuld.

Succes en anders even laten weten waar je precies vast loopt (schermprint of exacte stap), wellicht kunnen we je dan verder helpen.
Zojuist op deze manier het oplaadstation kunnen bestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nog een nieuwe game aangekondigd:

Het origineel is blijkbaar een Dreamcast game, had er nog niet eerder van gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrChair
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 15:37
Zwartkijker schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:39:
Heeft iemand van jullie RE VII in VR gespeeld? Indien ja, hoe intens was het?
Ben er nu mee bezig, nog snel ff doen voordat de PSVR2 er is.

Je weet gewoon dat er schrik momenten gaan komen, dus vaak heel voorzichtig om het hoekje kijken. En meestal gebeurd er dan niets.
Maar als je dan even niet op let, dan staat er in eens wel iets...

Dus al wel een paar keer vloekend op de bank gezeten.

Ook zijn er een paar andere stukken waar ik me ook ongemakkelijk voelde, dus met half gesloten ogen er doorheen gelopen.

Ook alle geluiden die je overal vandaan hoort komen, zorgen ervoor dat ik soms enorm "paniekerig" aan het rond kijken ben. Je zou er bijna nek klachten van krijgen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J
Zwartkijker schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:39:

Kayak lijkt me een goede demo voor de non-gamers vanwege de laagdrempelige en ontspannen gameplay + super mooie graphics. Misschien zal ik zelfs ook mijn vrouw kunnen overtuigen het eens te testen.
Hahaha, zo denk ik er ook over. Mijn vriendin heeft ook een hele hoge weerstand tegen zo'n "gadgets" maar ik denk toch wel dat ze dit vet gaat vinden :Y . Mijn zoontje en moeder gaan het iig leuk vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
DrChair schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:06:
[...]
Eerlijke ervaringen over RE VII in RV
Haha, bedankt. Dan zal ik dat ook eens proberen. Eerst RE VII in het plat op de TV, en als het bevalt dan RE VIII oppikken om in VR te spelen.

Een tijdje geleden heb ik verschillende The Dark Pictures games gespeeld en die deden me allemaal niet echt iets, ook niet bij de cheap jump scares. Maar dat was third person en zeer lineair. Een horror game in first person is direkt al meer intens en in VR momenteel nog een brug te ver voor mij denk ik. Misschien dan een luier voor senioren aantrekken, om zeker te zijn 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Horror games en films doen mij ook niks, maar RE7 in vr was heel erg naar.....in a good way...:)

Kijk enorm uit naar RE8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
vaagisdenaam schreef op maandag 13 februari 2023 @ 20:39:
Horror games en films doen mij ook niks, maar RE7 in vr was heel erg naar.....in a good way...:)

Kijk enorm uit naar RE8!
OK, ik ben overtuigd. Ik zal het eens proberen. Ten slotte is het nare/akelige gevoel net de bedoeling van horror, en dat mis ik bij films en de games die ik tot nu toe gespeeld heb.
Bedankt voor de info!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
7 schijnt wel erger te zijn dan 8.
Beide overigens nooit flat gespeeld.

De RE spellen an sich vind ik....matig...maar in VR is het stukken leuker.
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11
ReVII vond ik flat behoorlijk eng ;) pas op dr helft van de game begon ik er aan te wennen.
REVIII met opzet mee gewacht tot psvr2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-08 07:41
Deze nacht volgende mail gehad van Sony ivm. mijn bestelling van de PSVR2 (kale versie).
Besteld op 15/11 rond 10u (België).

---
Beste ,

We nemen contact met je op in verband met een reservering die je bij PlayStation hebt geplaatst.

De geplande releasedatum komt in zicht en je pre-order wordt binnenkort verzonden. Dit betekent dat we binnen enkele dagen de totaalprijs van je pre-order (inclusief leveringskosten, indien van toepassing) in rekening zullen brengen via de betalingsmethode die je hebt opgegeven toen je je reservering plaatste.

Ga om ervoor te zorgen dat je pre-order succesvol wordt verwerkt naar de pagina Bestelstatus op direct.playstation.com/nl-be/order-lookup om de gegevens van je pre-order en je betalingsgegevens te controleren.

Je hebt de volgende gegevens van je bestelbevestiging nodig:
- Bestelnummer

- E-mailadres

• Als je je betalingsgegevens of leveringsadres wilt bijwerken, is dit het moment om dat te doen! Je kunt de betalingsgegevens en het leveringsadres die aan je pre-order zijn gekoppeld, op elk moment op of vóór 16/02/2023 01:01 AM CET wijzigen. In geval van betalingsverzuim wordt je reservering geannuleerd.
• Als alles er goed uitziet, ben je klaar en hoef je verder niks te doen! Je betaling wordt verwerkt wanneer je pre-order klaar is om te worden verzonden. Zodra je pre-order is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Je kunt naar je besteldetails gaan en 'Mijn bestelling volgen' selecteren. Daar ontvang je actuele informatie over je bestelling.
• Als je je pre-order niet meer wilt hebben, kun je je pre-order annuleren door op de pagina Bestelstatus op de knop 'Bestelling annuleren' te klikken. Door je reservering niet te annuleren, machtig je ons om de betaling via je betalingsmethode in rekening te brengen voor het desbetreffende bedrag voordat het artikel wordt verzonden.

OPMERKING: Het kan 48 uur duren voordat de koppeling is bijgewerkt waarmee je de zending op de website van onze vervoerder kunt volgen, zelfs nadat je de e-mail ter bevestiging van de zending hebt ontvangen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken je voor je steun en begrip in deze periode. Raadpleeg de trackingkoppeling voor updates over de status van je levering. Zie onze veelgestelde vragen bij algemene vragen over productbestellingen of verzending.

Hartelijk dank,

PlayStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:39
fre_ schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 05:39:
Deze nacht volgende mail gehad van Sony ivm. mijn bestelling van de PSVR2 (kale versie).
Besteld op 15/11 rond 10u (België).

---
Beste ,

We nemen contact met je op in verband met een reservering die je bij PlayStation hebt geplaatst.

De geplande releasedatum komt in zicht en je pre-order wordt binnenkort verzonden. Dit betekent dat we binnen enkele dagen de totaalprijs van je pre-order (inclusief leveringskosten, indien van toepassing) in rekening zullen brengen via de betalingsmethode die je hebt opgegeven toen je je reservering plaatste.

Ga om ervoor te zorgen dat je pre-order succesvol wordt verwerkt naar de pagina Bestelstatus op direct.playstation.com/nl-be/order-lookup om de gegevens van je pre-order en je betalingsgegevens te controleren.

Je hebt de volgende gegevens van je bestelbevestiging nodig:
- Bestelnummer

- E-mailadres

• Als je je betalingsgegevens of leveringsadres wilt bijwerken, is dit het moment om dat te doen! Je kunt de betalingsgegevens en het leveringsadres die aan je pre-order zijn gekoppeld, op elk moment op of vóór 16/02/2023 01:01 AM CET wijzigen. In geval van betalingsverzuim wordt je reservering geannuleerd.
• Als alles er goed uitziet, ben je klaar en hoef je verder niks te doen! Je betaling wordt verwerkt wanneer je pre-order klaar is om te worden verzonden. Zodra je pre-order is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Je kunt naar je besteldetails gaan en 'Mijn bestelling volgen' selecteren. Daar ontvang je actuele informatie over je bestelling.
• Als je je pre-order niet meer wilt hebben, kun je je pre-order annuleren door op de pagina Bestelstatus op de knop 'Bestelling annuleren' te klikken. Door je reservering niet te annuleren, machtig je ons om de betaling via je betalingsmethode in rekening te brengen voor het desbetreffende bedrag voordat het artikel wordt verzonden.

OPMERKING: Het kan 48 uur duren voordat de koppeling is bijgewerkt waarmee je de zending op de website van onze vervoerder kunt volgen, zelfs nadat je de e-mail ter bevestiging van de zending hebt ontvangen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en bedanken je voor je steun en begrip in deze periode. Raadpleeg de trackingkoppeling voor updates over de status van je levering. Zie onze veelgestelde vragen bij algemene vragen over productbestellingen of verzending.

Hartelijk dank,

PlayStation
Hier ook!

Vrijdag de preorder geplaatst! Daar maak ik voorzichtig uit op dat ze voldoende hebben om alles snel uit te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik wil mijn pre-order veranderen naar de bundel met call of the mountain.

Wil alleen zeker weten dat niet mijn leverdatum daarmee opschuift.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
Tranzy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:37:

Hoeveel scheelt het ten opzichte van los kopen? En wil je daarvoor het risico nemen? Ik denk dat ze nog steeds redelijk snel geleverd worden maar zou natuurlijk wel kunnen dat je wordt verplaatst van dag 1 naar dag 5 bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Tranzy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:37:

Denk dat niemand je die garantie kan geven. Als je het kan missen zou ik de digitale versie van CotM gewoon kopen en je “verlies” nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
hantheman schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:27:
ReVII vond ik flat behoorlijk eng ;) pas op dr helft van de game begon ik er aan te wennen.
Ik heb precies hetzelfde, maar ben nu halverwege het spel en wil nu wachten op de VR-bril. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Shinji schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:04:
[...]

Hoeveel scheelt het ten opzichte van los kopen? En wil je daarvoor het risico nemen? Ik denk dat ze nog steeds redelijk snel geleverd worden maar zou natuurlijk wel kunnen dat je wordt verplaatst van dag 1 naar dag 5 bijvoorbeeld.
Scheelt 20 euro met losse verkoop.

Hmm.. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Tranzy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:46:
[...]

Scheelt 20 euro met losse verkoop.

Hmm.. 🤔
Ik heb enkele weken geleden de bestelling aangepast. De kale bril verwijderd en de Horizon bundle besteld (wat pas na vele pogingen gelukt is, met okselvijvers als gevolg).
Zelfs bij de kale bril die ik in november reeds heb besteld, stond een tijd venster tot 28.02 genoteerd.
Ik maak er me niet druk in, voor je het weet is het maart en hebben we al uren in de virtuele wereld(en) doorgebracht 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik ga er even niet aan beginnen want die website lijkt brak te zijn. Winkelwagen kan je niet opvragen want vraagt steeds om aan te melden!

Blijkbaar al een tijdje aan de gang. Chat werkt ook niet en Klantenservice via telefoon is gesloten.

Waardeloos zeg!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:24
Tranzy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:01:
Ik ga er even niet aan beginnen want die website lijkt brak te zijn. Winkelwagen kan je niet opvragen want vraagt steeds om aan te melden!

Blijkbaar al een tijdje aan de gang. Chat werkt ook niet en Klantenservice via telefoon is gesloten.

Waardeloos zeg!!
Als ze maar leveren volgende week woensdag vind ik alles prima :+

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Tranzy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:01:

Waardeloos zeg!!
Zeker waardeloos, maar hier in het topic zijn een aantal opties om alsnog te kunnen preorderen genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Ook hier op 15 november preorder geplaatst en nu de emails zoals @fre_ die gehad heeft.

Mijn creditcard is ondertussen verlopen en heb een nieuwe met hetzelfde nummer maar andere vervaldatum. Wel in mijn playstation account die aangepast. Maar krijg het op geen enkele wijze nu aangepast in mijn gegevens voor deze bestelling.

Als ik de instructies in de email volgt en klik op 'bewerken' voor de betalingsgegevens dan word mij gevraagd om in te loggen. Maar vervolgens kom ik weer in de bestelling en klik ik weer op 'bewerken' van de betalingsgegevens gaat het riedeltje weer opnieuw. Dus word zoals @Tranzy steeds gevraagd om in te loggen.

Hopen dat het wel gefixd wordt snel. Heb wel al gemaild met reply op de laatste mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

dangerpaki schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:52:
Ook hier op 15 november preorder geplaatst en nu de emails zoals @fre_ die gehad heeft.

Mijn creditcard is ondertussen verlopen en heb een nieuwe met hetzelfde nummer maar andere vervaldatum. Wel in mijn playstation account die aangepast. Maar krijg het op geen enkele wijze nu aangepast in mijn gegevens voor deze bestelling.

Als ik de instructies in de email volgt en klik op 'bewerken' voor de betalingsgegevens dan word mij gevraagd om in te loggen. Maar vervolgens kom ik weer in de bestelling en klik ik weer op 'bewerken' van de betalingsgegevens gaat het riedeltje weer opnieuw. Dus word zoals @Tranzy steeds gevraagd om in te loggen.

Hopen dat het wel gefixd wordt snel. Heb wel al gemaild met reply op de laatste mail.
Pak even een duitse vpn en probeer het nog eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heeft iemand in een preview gelezen hoe de PSVR2 als 'monitor' functioneert? Lijkt me niet comfortabel voor langere tijd, maar ben benieuwd hoe de ervaring is als je bijvoorbeeld een God of War of Elden Ring speelt. Met een normale controller uiteraard. Wel een uitkomst als de televisie bezet is en je toch wil gamen :)

Lees overigens ook dat morgen de review embargo er af gaat, dus hoop dan meer te lezen over de cinema mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
yinx84 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:02:
Heeft iemand in een preview gelezen hoe de PSVR2 als 'monitor' functioneert? Lijkt me niet comfortabel voor langere tijd, maar ben benieuwd hoe de ervaring is als je bijvoorbeeld een God of War of Elden Ring speelt. Met een normale controller uiteraard. Wel een uitkomst als de televisie bezet is en je toch wil gamen :)

Lees overigens ook dat morgen de review embargo er af gaat, dus hoop dan meer te lezen over de cinema mode.
Nog niet nee, ben ook benieuwd. Volgens mij vallen morgen de embargo’s weg en komen de reviews online, dan zal er vast meer duidelijk worden…🙏🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:43

Ben ook erg benieuwd. Psvr1 was zo'n lage resolutie dat het eigenlijk niet te doen was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21
Afgelopen vrijdag weten te preorderen via de manier van @StormRyder waarvoor nog steeds dank! Ik heb nog geen bevestiging per mail gehad, maar aangezien ik het in de avond heb gedaan, volgt die bevestiging hopelijk snel. Ik schrok wel even toen ik met mijn mobiel op PS direct in ging loggen en geen bestellingen zag, maar na opnieuw inloggen op m'n laptop is hij nog steeds inzichtelijk onder mijn bestellingen. Ik hoop dus dat dat nog goed gaat :)

Man.... ik ben 42 en heb het "hypen" al een tijdje afgezworen. Ook Preorderen deed ik nooit aan.
Bij de PS VR2 maak ik me schuldig aan beide :+

Ik zit nog wel enorm in dubio over de aanschaf van een stuurtje + playseat. Ik heb GT Sport best veel gespeeld, maar nooit echt "hooked" geweest als in dat ik er een passie voor had. Maar ik heb nu GT7 wel in de aanbieding alvast gekocht omdat ik vermoed dat dat echt een meesterlijke ervaring gaat worden op de PS VR2. Ik weet zeker dat een stuur meerwaarde heeft in de immersie, maar met een Playseat er bij komt er dan nog eens zo'n 530 Euro bij als ik van een T300 RS GT uit ga. Of iets minder als ik voor een G29 ga, maar dat is (volgens mij) ook een wat minder stuurtje.

Ik kan ook afwachten hoe ik GT7 vind in VR, en dan bepalen wat ik doe. Met wel het risico dat de prijzen gaan stijgen i.v.m. mogelijk grotere vraag.

Hoe staan jullie hierin?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Denman schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:11:
Afgelopen vrijdag weten te preorderen via de manier van @StormRyder waarvoor nog steeds dank! Ik heb nog geen bevestiging per mail gehad, maar aangezien ik het in de avond heb gedaan, volgt die bevestiging hopelijk snel. Ik schrok wel even toen ik met mijn mobiel op PS direct in ging loggen en geen bestellingen zag, maar na opnieuw inloggen op m'n laptop is hij nog steeds inzichtelijk onder mijn bestellingen. Ik hoop dus dat dat nog goed gaat :)

Man.... ik ben 42 en heb het "hypen" al een tijdje afgezworen. Ook Preorderen deed ik nooit aan.

Ik zit nog wel enorm in dubio over de aanschaf van een stuurtje + playseat. Ik heb GT Sport best veel gespeeld, maar nooit echt "hooked" geweest als in dat ik er een passie voor had. Maar ik heb nu GT7 wel in de aanbieding alvast gekocht omdat ik vermoed dat dat echt een meesterlijke ervaring gaat worden op de PS VR2. Ik weet zeker dat een stuur meerwaarde heeft in de immersie, maar met een Playseat er bij komt er dan nog eens zo'n 530 Euro bij als ik van een T300 RS GT uit ga. Of iets minder als ik voor een G29 ga, maar dat is (volgens mij) ook een wat minder stuurtje.

Ik kan ook afwachten hoe ik GT7 vind in VR, en dan bepalen wat ik doe. Met wel het risico dat de prijzen gaan stijgen i.v.m. mogelijk grotere vraag.

Hoe staan jullie hierin?
Herkenbaar, ik ben gegaan voor een knappe gt ts300 via marktplaats…incl stand voor €250 een perfect werkende die er nog prima uitziet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79

Quote van een leaker: (reddit)

Just played overwatch 2 to check, it was as responsive as my LG G2 top end gaming oled tv. Also I tried to watch video and the quality is really really good. This comes from someone who has the best money can buy TV and etc. So far really impressed.

Cinema mode on games so far looks really solid and very much an alternative even when you have 77inch Oled tv. It is smooth and solid. Need to try more games as I just got this ps vr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:48

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Wow. Dat klinkt goed!

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
boefje79 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:27:
[...]

Quote van een leaker: (reddit)

Just played overwatch 2 to check, it was as responsive as my LG G2 top end gaming oled tv. Also I tried to watch video and the quality is really really good. This comes from someone who has the best money can buy TV and etc. So far really impressed.

Cinema mode on games so far looks really solid and very much an alternative even when you have 77inch Oled tv. It is smooth and solid. Need to try more games as I just got this ps vr2
Dit is wel een tof inkijkje! Ik heb de 77inch G1 hangen, dus fijn als hij daarmee kan concurreren :) kan de vrouw een serie kijken terwijl ik zit te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Ik hoop enorm op goede integratie van apps als youtube voor 360 graden video's, dat zou een hoop toevoegen en zit volgens mij geen sony inkomsten dwars.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• boefje79
Hier een thread op reddit van een non-nda vroege vogel die wat deelt:

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J
boefje79 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Herkenbaar, ik ben gegaan voor een knappe gt ts300 via marktplaats…incl stand voor €250 een perfect werkende die er nog prima uitziet
Hier hetzelfde. Nog nooit een stuurtje gehad voor mijn PlayStation maar nu alvast er eentje (weinig gebruikte) aangeschaft via Marktplaats. T300RS GT voor 200 euro en dan nog een playseat challenge retourdeal bij hello tv voor 150. Kom je in totaal op 350 voor de set.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 09:45
Ze hebben er kennelijk nog genoeg op voorraad, want ik kreeg zojuist een reclamemailtje op mijn psn account om hem nog te pre-orderen. Nou ben ik gelukkig op vakantie dan, geeft mij mooi de gelegenheid om nog even de kat uit de boom te kijken en de eerste reacties af te wachten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Hoe staan jullie hierin?
Ik vermoed dat je rustig de kat uit de boom kunt kijken.
In de EU hanteren ze nu al een €50 hogere prijs dan in de US, voorheen zou hij dus €550 gekost hebben aangezien de VR2 in de US $550 kost, nu is dat dus al €600 in de EU, ik verwacht eigenlijk geen enkele kans dat de headset aankomende jaar al in prijs verhoogd zal worden, en GT7 zal al helemaal niet duurder worden ;)

Verder blijft het een beetje een niche product, denk dat het wel mee zal vallen met een grote vraag, anders hadden we de PSVR2 niet nu nog kunnen pre-orderen, dan was hij overal al uitverkocht.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 14-02-2023 16:16 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Kalder schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:04:
[...]

In de EU hanteren ze nu al een €50 hogere prijs dan in de US, voorheen zou hij dus €550 gekost hebben aangezien hij in de US $550 kost, nu is dat dus al €600 in de EU, ik verwacht eigenlijk geen enkele kans dat de headset aankomende jaar al in prijs verhoogd zal worden, en GT7 zal al helemaal niet duurder worden ;)

Verder blijft het een beetje een niche product, denk dat het wel mee zal vallen met een grote vraag, anders hadden we de PSVR2 niet nu nog kunnen pre-orderen, dan was hij overal al uitverkocht.
Houd er rekening mee dat de prijs voor de US bijna altijd EX. BTW is, en de 600 euro hier is inclusief BTW. reken je de 550 dollar om naar euro ex btw kom je op 511 en een beetje op dit moment, terwijl de set hier ex. btw op 495 komt, dus verschil is te verwaarlozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Dantius schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:07:
[...]

Houd er rekening mee dat de prijs voor de US bijna altijd EX. BTW is, en de 600 euro hier is inclusief BTW. reken je de 550 dollar om naar euro ex btw kom je op 511 en een beetje op dit moment, terwijl de set hier ex. btw op 495 komt, dus verschil is te verwaarlozen.
Dat was niet mijn punt ;) die exclusief btw was er ook al toen de PS5 nog €500/$500 kostte, die is nu €50 duurder bijna overal ter wereld behalve in de US, daar kost hij nog steeds $500

M.a.w. ze hebben al wereldwijd (m.u.v. US) de prijs verhoogd. En ze willen natuurlijk niet nog eens een product dat in de loop van zijn leven nog duurder wordt net als de PS5 dus ik ga ervan uit dat ze al een hogere prijs rekenen ivm de inflatie e.d.

[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 14-02-2023 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Kalder schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:04:
[...]

In de EU hanteren ze nu al een €50 hogere prijs dan in de US, voorheen zou hij dus €550 gekost hebben aangezien hij in de US $550 kost, nu is dat dus al €600 in de EU, ik verwacht eigenlijk geen enkele kans dat de headset aankomende jaar al in prijs verhoogd zal worden, en GT7 zal al helemaal niet duurder worden ;)

Nog even ter verduidelijking, ik heb de PS VR2 al pre-ordered, dus als het aan mij ligt heb ik die volgende week in huis, daar is geen twijfel over mogelijk :) GT7 afgelopen zondag ook gekocht, dus die is ook alvast binnen.

Ik zit alleen nog in twijfel over een stuurtje + playseat. En ik dacht: wellicht dat die mogelijk ook gaan stijgen / uitverkocht raken als VR met dit product (hopelijk) in populariteit gaat stijgen. Al heb ik zo'n vermoeden dat de Corona crisis ook bijgedragen heeft aan de kooplust bij race fanaten en er dus al een hoop mensen zijn die zo'n set thuis hebben staan.

Ik twijfel ook omdat ik de VR2 niet alleen voor GT7 koop (al verwacht ik daar wel veel van) maar ook enorm uit kijk naar games als Firewall Ultra.

Verder met je eens over het gedeelte dat de PS VR2 een niche product is. Het is een bedrag wat niet iedereen zomaar stuk kan slaan of er voor over heeft.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ET5YyQTNhhi2Kng8yMAma1xTktU=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/LcpEFOeQru41BkjXgG46RGPX.webp?f=fotoalbum_large

PolyArc heeft Moss behoorlijk onder handen genomen. Interview met de devs hier: https://uploadvr.com/polyarc-moss-psvr-2/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Denman schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:19:
[...]

Nog even ter verduidelijking, ik heb de PS VR2 al pre-ordered, dus als het aan mij ligt heb ik die volgende week in huis, daar is geen twijfel over mogelijk :) GT7 afgelopen zondag ook gekocht, dus die is ook alvast binnen.

Ik zit alleen nog in twijfel over een stuurtje + playseat. En ik dacht: wellicht dat die mogelijk ook gaan stijgen / uitverkocht raken als VR met dit product (hopelijk) in populariteit gaat stijgen. Al heb ik zo'n vermoeden dat de Corona crisis ook bijgedragen heeft aan de kooplust bij race fanaten en er dus al een hoop mensen zijn die zo'n set thuis hebben staan.

Ik twijfel ook omdat ik de VR2 niet alleen voor GT7 koop (al verwacht ik daar wel veel van) maar ook enorm uit kijk naar games als Firewall Ultra.

Verder met je eens over het gedeelte dat de PS VR2 een niche product is. Het is een bedrag wat niet iedereen zomaar stuk kan slaan of er voor over heeft.
Ik zat ook te twijfelen, maar heb nu de playseat evolution pro besteld, morgen koop ik ook de logitech g923, altijd al een fan geweest van logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
[b]Denman in "[PSVR2] PlayStation VR 2"

Hoe staan jullie hierin?
Ik zou lekker wachten of GT7 je genoeg aanspreekt, en dan een stoel/stuur kopen... kan me niet voorstellen dat die prijzen zullen stijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

kazuka schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:48:
[Afbeelding]

PolyArc heeft Moss behoorlijk onder handen genomen. Interview met de devs hier: https://uploadvr.com/polyarc-moss-psvr-2/
Dat ziet er best wel gelikt uit al vermoed ik dat ze nog niet al te veel uit raytracing halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
De eerste die echt zelf aan het spelen is? In dit geval Switchback VR

Dacht dat er nog een embargo was.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 14-02-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Die website is echt compleet kapot.
Meerdere browsers geprobeerd mijn hemel ze moeten echt aan de bak daar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
gunghir schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:24:
Die website is echt compleet kapot.
Meerdere browsers geprobeerd mijn hemel ze moeten echt aan de bak daar. :P
Van playstation neem ik aan.
Mij ging het in het begin ook niet goed af.
Heb toen mijn betalingsmogelijkheid in orde gebracht en toen ging het vlotjes.
Zorg dat je account up to date is voordat je pre ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Bij mij staat ie op mijn accountpagina nog op de status "Bestelling ontvangen". Lijkt me een goed teken, maar nog geen bevestiging op de mail gehad. Voor de zekerheid wel alvast het bedrag overgemaakt naar m'n Paypal Wallet, maar volgens mij is dat niet eens nodig als je je bankrekening gekoppeld hebt, want bij geen Paypal tegoed wordt het automatisch van je bankrekening gehaald?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:25

Hoe staan jullie hierin?
Ten eerste is het goed om te lezen dat het gelukt is, ik kan me herinneren dat ik wellicht ietsje drammerig was over op die knop drukken een paar pagina's terug.

Maar idem 40+ hier dus de eerste keer dat ik iemand virtual reality hoorde uitspreken was dat met een Limburgs accent, op een kleuren tv waar mijn MSX ook op aangesloten was. Nemesis, Metal Gear, Ancient Ys, zou dat ooit kunnen in VR dacht ik misschien.

Het heeft even geduurd. Die MSX zal me destijds al m'n jaarsalarissen tot dan toe en 1x Sinterklaas hebben gekost, ik zie daarom nu het er eindelijk is geen reden om opeens op de centen te gaan beknibbelen. Een T300 of Logitech stuur kan je ook eerst aan een tafel of bureau monteren, zonder voor de buis te zitten. Bevalt dat dan koop je de rest vanzelf wel.

Immersion is alles en mag wat kosten maar hoeft niet duur te zijn. Zelf heb ik een paar jaar terug voor Ace Combat VR, álle drie de missies jazeker, een plastic Hotas 4 voor 70 of 80 euro gekocht en voorop de armleuningen van zo'n bekende Ikea leunstoel geschroeft. Flightstick rechts, throttle links precies in het verlengde van de armleuningen en dan zit je toch echt een stuk beter in die straaljager. Ik heb hem alweer afgestoft, en Bandai Namco geinformeerd. Geen P-mode meer, alles in VR.

Wat racen betreft, ik denk eerst een stuur en daarna pas VR, of alles tegelijk nu het kan. Maar niet beginnen met VR en een controller als je echt voor GT gaat. Direct goed gaan zitten met een stuur echt in je handen, waarom zou je anders de extra beleving opzoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
Middels de Vpn methode via Frankrijk ingelogd. Land naar NL en kon mijn bestelling annuleren en de Bundel bestellen.

Fingers crossed dat hij op tijd komt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Altijd leuk om de daadwerkelijke hardware designers een teardown van hun eigen product te zien doen, was bij de PS5 release ook al het geval.

Paar dingen die me opvallen:
  • Kabel connector in de headset is dus ook USB-C. Geeft de impressie dat het relatief eenvoudig moet zijn om deze te vervangen.
  • Er zit daadwerkelijk een fan in de headset die zorgt voor cooling en frisse lucht rondom de lenzen aantrekt.
  • 14 IR sensors maar liefst in de controllers, dat zijn er echt veel en nog meer dan in recente high-end PCVR sets.
  • 5 individuele sensors voor vinger detectie in de controllers. Dacht dat het er maar 1 of 2 waren maar games kunnen dus individueel de vingers tracken of deze in open of gesloten positie zijn.
Resident Evil Village VR trailer. Capcom heeft er zo te zien best wat effort ingestopt. Visuals zien er ook top uit, bijna op PS5 niveau:

Een langere hands-on video van Switchback VR met 2 extra levels. Ik ben wel verrast en onder de indruk van de grafische kwaliteit van deze game. Lijkt samen met Horizon een mooie showcase te worden. Het laat ook meteen de potentie zien wanneer er een groter dev team met meer resources en budget werkt aan een VR game. Ik vind de kleinere indie titels ook top, mede door hun creativiteit en inventiviteit maar ik hoop toch ook dat we wat meer AAA VR games krijgen de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Tranzy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:22:
Middels de Vpn methode via Frankrijk ingelogd. Land naar NL en kon mijn bestelling annuleren en de Bundel bestellen.

Fingers crossed dat hij op tijd komt.
Ik zag vanmorgen mail van Sony dat de betaling van de lader niet gelukt was. Ik had de pre-order met een creditcard gedaan, maar blijkbaar bij de daadwerkelijke order & betaling pakken ze alsnog de betaalmethode die aan je account is gekoppeld. Beetje vaag. Aangezien ik geen betaal methode (creditcard of Paypal) aan m'n account gekoppeld heb (ik koop games altijd op discs) lukte de betaling niet.

Alsnog Paypal er aan gehangen, en lijkt ie voor de lader alsnog gelukt te zijn.

Die lader staat bij mij op 18-22 Feb levering, de VR2 nog steeds op 22-28 Feb.

We gaat het zien volgende week.

Blijft dure grap. Ik koop de VR2 vooral omdatr ik die VR game van Horizon wil spelen, die (afgaande op de trailer) niet een game on rails is, zoals je veel bij de oude PS VR zag.

[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 15-02-2023 07:46 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

The excitementt heeft het gewonnen.
Beloofd om niet te pre-orderen. Gewoon nog even rustig wachten.
Maar zat toch in mijn mandje vanochtend. En hopelijk snel onderweg.

De laders zijn momenteel niet beschikbaar.
Die komen later dan nog wel een keer.

Heb de bundle met CotM besteld.
En GT7 inc stuur, shifter en wheelstand heb ik.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:24
Doen ze gewoon ff.., ipv een explode view gedurende 5 seconden in een filmpje.

De bashers zullen zeggen Sony vraagt teveel voor de PSVR2, ze hebben teveel RnD erin gestopt, teveel tech :o

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
Net is 49 euro afgeschreven, dat is alvast voor de laders...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 15:41
De openheid die Sony met deze teardownvideo's toont is erg welkom. Mogelijk interesseert dit de meeste mensen niet maar zeker als consolereparateur was ik hier zeer nieuwsgierig naar en kan ik de engineering absoluut waarderen.

Alhoewel het niet eenvoudig plug en play is kan de kabel wel degelijk vervangen worden zonder solderen. Mogelijk zien wij binnenkort ook langere of replacement-varianten opduiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Danster75 op 15-02-2023 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
Erg benieuwd hoe snel ze alles gaan verzenden, en of het gefaseerd zal binnendruppelen bij mensen of gewoon alles op day 1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-09 15:47

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

mikkelnl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:35:
Erg benieuwd hoe snel ze alles gaan verzenden, en of het gefaseerd zal binnendruppelen bij mensen of gewoon alles op day 1 :-)
Hoop dat ze kiezen voor de wat de duurdere bezorgservices ipv de reguliere postnl en dhl busjes. Het gaat toch om een pakket van 650 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poppema93
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
Hallo, ik heb dit probleem met de itermlimiet en adresgegevens bij het betalen nu ook. Hoe hebben jullie dit opgelost?

"Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd." Dit is de foutmelding die ik krijg.

Alvast bedankt.

[ Voor 67% gewijzigd door Poppema93 op 15-02-2023 09:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jesp_J
Bij mij staat nu ook 49,99 gereserveerd voor het oplaadstation. Wellicht dat deze dan eerder binnenkomt dan de PS VR2 zelf. Ik heb er zoveel zin in dat ik zelfs al blij ben om alvast een paar dagen eerder de doos van het oplaadstation open te maken en een mooi plekje te geven :)

En wanneer de PS VR2 binnenkomt ben ik natuurlijk helemaal een blij kind van 38 oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harley2009
En wanneer de PS VR2 binnenkomt ben ik natuurlijk helemaal een blij kind van 38 oOo
[/quote]

Hier 48, maar zit ook met smart te wachten op de VR2.. Samen met de zoon zullen we hier veel plezier aan gaan beleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
De website van Sony lijkt weer te werken, ik heb eerder deze week de lader proberen te bestellen met mijn creditcard maar die gaf een fout meldding op de website waardoor ik hem vervolgens met PayPal heb betaald.

Maar in Januari heb ik de headset zelf besteld met creditcard, aangezien ik zojuist een bevestiging heb gehad van het laadstation toch maar het risico genomen om de headset betalingswijze om te zetten naar PayPal (van Creditcard) ik hoop dat het goed gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tranzy
Jesp_J schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:49:
Bij mij staat nu ook 49,99 gereserveerd voor het oplaadstation. Wellicht dat deze dan eerder binnenkomt dan de PS VR2 zelf. Ik heb er zoveel zin in dat ik zelfs al blij ben om alvast een paar dagen eerder de doos van het oplaadstation open te maken en een mooi plekje te geven :)

Kind van 48.. Wilde de oplader ook maar moet de uitgaven in hapjes doen... dan valt het minder op.

Vrouw: "HEY... waar is die 49,95 afschrijving voor??"....
me: "Oh had ik nog ergens voor nodig....

Begon bij 599 voor de kale versie... even maandjes laten landen... oh moet toch spel erbij... is maar 50 euro.. anders 70!! Dus 649 was ok.. :9 >:) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Zojuist toch maar een PSVR2 vooruitbesteld.

Ben ook eigenaar van PSVR, maar die gebruikte ik -ondanks dat ik het erg tof vond- weinig. Vooral het gedoe met kabeltjes, breakoutbox, HDMI switches, accessoires, headset opzetten/headset afzetten en whatnot maakte dat ik het erg ongebruiksvriendelijk vond. Ga het geweer wel missen denk ik, jammer dat dat soort dingen niet meer compatible zijn.

Wil er initieel GT7 met mijn stuurtje en playseat mee spelen, maar nu ook nog even verdiepen in andere spellen.

MUZIEK!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
Halfkakkende schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:39:
Zojuist toch maar een PSVR2 vooruitbesteld.
Welcome to the club!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Zorg er voor dat er in maart geen topics komen met defecte apparatuur :9

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Ik heb trouwens nog geen losse verkoop van de VR-controllers gezien :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
SensLike schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:49:
[...]

Ik heb trouwens nog geen losse verkoop van de VR-controllers gezien :|
Ik vermoed dat die ook pas op een later moment beschikbaar komen, want:
- Ze zitten bij elk pakket bijgeleverd
- Je hebt er niets aan zonder psvr2 headset
- Nagenoeg alle problemen in de beginperiode (dingen zoals het filmpje hierboven daargelaten) zullen onder garantie vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

hmm, mag aannemen dat je, net als bij de Index, een bepaalde ruimte kan afbakenen? En als je daar buiten komt je gewaarschuwd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Yzord schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:39:
hmm, mag aannemen dat je, net als bij de Index, een bepaalde ruimte kan afbakenen? En als je daar buiten komt je gewaarschuwd wordt?
Ja, is onderdeel van de setup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Yzord schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:39:
Als ik dat filmpje zie (hilarisch trouwens) dan gaan die mensen zo vol gas, dat de waarschuwing om binnen de kaders te blijven ze waarschijnlijk niet gaat stoppen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik join de club ook maar...

PSVR direct besteld.. na de 1e wauwfactor ligt het ding stof te happen.
Teveel gedoe en die dildo's werken gewoon niet goed. (drift)

PSVR 2 zou ik gaan afwachten.. ik ging niet meedoen..

In een blackout is het ineens besteld en zit ik met m'n 40 jaar blij te wachten....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

ja de eerste PSVR was gewoonweg teveel geneuzel om aan te sluiten. En er waren ook teveel concurrenten op de markt waardoor ik toch voor een index ging ipv de psvr.

Ik hoop alleen wel dat er genoeg goede A+ games uitkomen voor de psvr2, anders wordt het alsnog een stofhap exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hoop idd dat er meer (grotere) games gaan komen.
Hoop ook dat de adoptie van PSVR2 door users groot genoeg zal zijn om voor te gaan ontwikkelen.

Zie nu al voor me dat ontwikkelaars add-ons uitbrengen.

Een paar missies in Hogwarts zie ik wel zitten in VR ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat ziet er toch wel lekker uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Aangezien er staat "simulation of psvr2" lijkt het me niet om psvr2 beelden te gaan maar om iemand die mee probeert te liften op de hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Wat echt heel cool zou zijn als Sony de PSVR2 straks compatible maakt met PC/laptop. Is gewoon USB-C connector, dus je zou denken moet kunnen. Misschien dat met de tijd iemand ermee aan de slag gaat. Zou al überhaupt cool zijn als je dat ding als een soort groot scherm voor je PC/laptop kunt gebruiken, maar daadwerkelijk als VR headset zou helemaal goed zijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 67 Laatste