Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
DoctorV64 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:26:
[...]

De PSVR2 staat hoog op mijn verlanglijst, echter als brildrager voor dichtbij vraag ik me af of het wel werkt als ik mijn (oudelullen) leesbril moet ophouden? Ik zie op de site van vroptician dat ze alleen lenzen leveren voor veraf.

Zijn er gebruikers die mijn user-case hebben, dus een bril voor dichtbij en de psvr2 kunnen gebruiken?
Waarom heb je een dan een bril er in nodig? Je ogen worden gefopt en kijken ver. Een leesbril is dus (als het goed is) niet nodig in een VR bril. Een bril voor veraf juist wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Ik heb vandaag weer een goeie sessie Horizon Call of the Mountain er op zitten. En ik vind de game steeds leuker/beter worden :*)

Dit komt waarschijnlijk ook doordat ik de eerste paar dagen van mijn nieuwe (dure) speeltje er op heb zitten. Ik heb nu alles zo goed mogelijk ingesteld/afgesteld en heb de mindere dingen van de headset geaccepteerd en geniet nu alleen nog maar van wat die wel allemaal kan. Dit gaat bij mij eigenlijk altijd wel zo met nieuwe tech spullen (en bij dingen met schermpjes is het nog erger).

De mura, duikbril effect, reflectie spot, kabel vallen me eigenlijk niet op als ik gewoon goed in de game zit. Ja over de kabel moet ik soms een keer heen stappen maar dat is het dan ook.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Bowen_HAFX schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:11:
[...]

Heel veel succes! Je kunt het d:)b
Ok, echt fuck huis Beneviento...

Ben er doorheen, godzijdank. In het kasteel kon er er nog om lachen, dorpje was al helemaal prima te doen, maar dit heb ik echt letterlijk met kippenvel zitten spelen.

Fuck
Dat
Huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:32
NightShadow22 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:09:
[...]

Gelijk voor de terugbetaling gaan en een nieuwe bestellen, heb je inderdaad sneller een nieuwe ik zou jezelf dat hele proces en stress niet eens aandoen.

Gewoon lekker voor de snelle manier gaan, verdien je ook als koper voor die prijs.
Als ze er voor de koper zouden zijn, dan mogen ze mij ook wel eens wat gaan vertellen over mijn psvr2 die kwijt is bij UPS. 1,5 week geleden via de UK chat contact gehad en een case nummer gehad. Maar tot opheden niets vernomen.

Als het je al lukt om weer een chat te openen en naar je case te vragen, krijg je niets meer dan "ons team is er mee bezig". Maar wat ze aan het doen zijn en hoe het vorderd krijg je niet te horen.

En je kan niet eens alvast een nieuwe bestellen vanwege 1 per huishouden.

Echt waardeloos dat psdirect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
DoctorV64 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:26:
[...]

De PSVR2 staat hoog op mijn verlanglijst, echter als brildrager voor dichtbij vraag ik me af of het wel werkt als ik mijn (oudelullen) leesbril moet ophouden? Ik zie op de site van vroptician dat ze alleen lenzen leveren voor veraf.

Zijn er gebruikers die mijn user-case hebben, dus een bril voor dichtbij en de psvr2 kunnen gebruiken?
Zelfde scenario hier, zonder bril gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
BurnsMM schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:06:
[...]

Als ze er voor de koper zouden zijn, dan mogen ze mij ook wel eens wat gaan vertellen over mijn psvr2 die kwijt is bij UPS. 1,5 week geleden via de UK chat contact gehad en een case nummer gehad. Maar tot opheden niets vernomen.

Als het je al lukt om weer een chat te openen en naar je case te vragen, krijg je niets meer dan "ons team is er mee bezig". Maar wat ze aan het doen zijn en hoe het vorderd krijg je niet te horen.

En je kan niet eens alvast een nieuwe bestellen vanwege 1 per huishouden.

Echt waardeloos dat psdirect.
Dat heeft niks te maken met mn eerdere comment, dat is een fout bij UPS en daar moet je ook zeker een klacht gaan indienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
NightShadow22 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 00:46:
[...]

Dat heeft niks te maken met mn eerdere comment, dat is een fout bij UPS en daar moet je ook zeker een klacht gaan indienen.
Neemt natuurlijk niet weg dat hij verder weinig met UPS van doen heeft en Sony hem al 1,5 week niet heeft geleverd waar hij voor heeft betaald!

Ik heb, omdat ik verder geen contact kon krijgen, ook de hele set terug gestuurd, terwijl een vervangende controller ook prima was geweest, dus het is gewoon slecht geregeld bij Sony

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gisteravond kreeg ik de PSVR2 update binnen, en deze lijkt toch echt wel wat te doen hoor. Zeker geen placebo effect (wat je online nog wel eens leest). In GT7 zijn objecten in de spiegels veel beter en scherper te zien en ook de dashboards zijn wat scherper. Ik kan een heleboel tekst nu gewoon lezen i.p.v. dichterbij te moeten komen. Foveated Rendering lijkt zijn werk ook een stuk beter te doen en overall is het allemaal gewoon net wat scherper.

Het enige wat nog beter moet is mijn rijden, want man sommige Track Experience opdrachten zijn moeilijk en frustrerend, maar dat ligt toch echt aan mezelf :+
Wel tof om te doen. En op de een of andere manier is opgejaagd worden door je eigen ghost in VR toch net wat indrukwekkender / hartslag verhogend :D

Verder heb ik alleen Pavlov nog geprobeerd gisteravond, ook daar lijkt verbetering zichtbaar in scherpte.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Zojuist maar de trekker overgehaald en de PS VR2 besteld. Nog geen lader gekocht voor de controllers, aangezien de originele niet verkrijgbaar is. Het alternatief die ik op het oog had, is nu net zo duur en kan er nog niet veel reviews over vinden. Laad eerst wel met usb kabels, zal die controllers niet zo heel veel gebruiken denk ik. Eerst maar eens zien wanneer die binnen komt en of ik geen last heb van motion sickness.

Heb nog wel een andere vraag. Gebruiken jullie allemaal de standaard dopjes die bij de VR2 zitten of gebruiken jullie ook jullie eigen headsets? Ik heb een Audeze Penrose en die wil ik eigenlijk wel blijven gebruiken. En als jullie een andere headset gebruiken, geeft dat nog issues met het dragen icm de VR2?

[ Voor 26% gewijzigd door thunder8 op 10-03-2023 10:26 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
ff een try-out gedaan gister.. die T300 + PSVR2 ervaring in GT7 was zo extreem vet.
Ik voel wanneer ik totaal hooked ben met iets, en bij deze combi gingen alle alarmbellen af.
Dus heb ik de Logitech Pro racing wheel gehaald om te testen hoe de ervaring dan is, beter in 1x goed doen.

Uiteraard is die beter op alle vlakken. Man man, wat een geweld... nu de keuze, gaat de t300 terug, of de pro wheel.. ik denk de T300 :o

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjun
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-12-2024
FireStarter schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:30:
ff een try-out gedaan gister.. die T300 + PSVR2 ervaring in GT7 was zo extreem vet.
Ik voel wanneer ik totaal hooked ben met iets, en bij deze combi gingen alle alarmbellen af.
Dus heb ik de Logitech Pro racing wheel gehaald om te testen hoe de ervaring dan is, beter in 1x goed doen.

Uiteraard is die beter op alle vlakken. Man man, wat een geweld... nu de keuze, gaat de t300 terug, of de pro wheel.. ik denk de T300 :o
Wow, wat?! 1100 euro neergetikt voor die Logitech Pro? Netjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireStarter
Gertjun schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Wow, wat?! 1100 euro neergetikt voor die Logitech Pro? Netjes.
Omdat ik geen PCVR rig hoef te upgraden :+ , ik probeer heel veel motieven te bedenken om het goed te praten.
Maar side by side, het is echt een flink verschil. Echt wel next level. Zeker icm de PSVR2. helemaal geweldig. Alsof ik een arcadehal attractie on demand thuis heb.

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gertjun
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-12-2024
FireStarter schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:37:
[...]

Omdat ik geen PCVR rig hoef te upgraden :+ , ik probeer heel veel motieven te bedenken om het goed te praten.
Maar side by side, het is echt een flink verschil. Echt wel next level. Zeker icm de PSVR2. helemaal geweldig. Alsof ik een arcadehal attractie on demand thuis heb.
Shit man, erg vet! Ik probeer voor mezelf al goed te praten om een playseat en entry-level stuur/pedalen te halen (ben er nog niet over uit). Bijvoorbeeld de Playseat Challenge en T300 ben je samen ook al gauw 600 euro lichter. Dan moet ik wel veel GT7 gaan spelen om dat goed te praten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
Gertjun schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:44:
[...]

Shit man, erg vet! Ik probeer voor mezelf al goed te praten om een playseat en entry-level stuur/pedalen te halen (ben er nog niet over uit). Bijvoorbeeld de Playseat Challenge en T300 ben je samen ook al gauw 600 euro lichter. Dan moet ik wel veel GT7 gaan spelen om dat goed te praten :P
Ik heb zelf ook speciaal voor GT7 en de PS VR2 een playseat challenge (150 euro als retourdeal) en een T300RS GT (200 euro via marktplaats 1.5 jaar oud) gekocht. Dus het kan ook voor 350. En als je er over 2 jaar ofzo vanaf wil krijg je voor die combo nog zeker 250 euro. Dus dan heeft het je maar 100 euro gekost voor 2 jaar.

Ik had ook nog een vraagje. Zijn er mensen die ook en Quest2 bezitten? Ik heb namelijk ook een Quest 2 en vraag me nu af of ik Pistol Whip moet gaan kopen voor de PS VR2 of toch voor de Quest2. Het ziet er niet uit als een game die veel rekenkracht nodig heeft en Beatsaber op de Quest2 gaat ook heel goed. Mij lijkt draadloos VR namelijk wel een voordeel bij Pistol Whip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:15
vaagisdenaam schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:00:
[...]

Ok, echt fuck huis Beneviento...

Ben er doorheen, godzijdank. In het kasteel kon er er nog om lachen, dorpje was al helemaal prima te doen, maar dit heb ik echt letterlijk met kippenvel zitten spelen.

Fuck
Dat
Huis
Oeh huis Beneviento in VR is wel echt een goal voor mij om te doen.. die was zonder echt al eng

Helaas werd ik wat misselijk nog van dat soort games.. Resident evil 8 ook ternauwernood de tutorial overleefd met headset op

Mijn retour is vandaag geaccepteerd en komt binnen 3 dagen een nieuwe bundel deze kant op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
Jesp_J schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:55:
[...]

Ik heb zelf ook speciaal voor GT7 en de PS VR2 een playseat challenge (150 euro als retourdeal) en een T300RS GT (200 euro via marktplaats 1.5 jaar oud) gekocht. Dus het kan ook voor 350. En als je er over 2 jaar ofzo vanaf wil krijg je voor die combo nog zeker 250 euro. Dus dan heeft het je maar 100 euro gekost voor 2 jaar.

Ik had ook nog een vraagje. Zijn er mensen die ook en Quest2 bezitten? Ik heb namelijk ook een Quest 2 en vraag me nu af of ik Pistol Whip moet gaan kopen voor de PS VR2 of toch voor de Quest2. Het ziet er niet uit als een game die veel rekenkracht nodig heeft en Beatsaber op de Quest2 gaat ook heel goed. Mij lijkt draadloos VR namelijk wel een voordeel bij Pistol Whip
Ik heb ook een Quest 2 en daar al enige tijd Pistol Whip op. Draait prima en een van de betere games op de Quest 2. Heb de PSVR2 versie niet gezien/gespeeld, maar gezien de relatief eenvoudige grafische stijl verwacht ik daar niet veel verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:32
Qweridee schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 06:25:
[...]

Neemt natuurlijk niet weg dat hij verder weinig met UPS van doen heeft en Sony hem al 1,5 week niet heeft geleverd waar hij voor heeft betaald!

Ik heb, omdat ik verder geen contact kon krijgen, ook de hele set terug gestuurd, terwijl een vervangende controller ook prima was geweest, dus het is gewoon slecht geregeld bij Sony
Precies dit, ik heb niets met UPS te maken. Dat zei UPS ook duidelijk toen ik contact zocht.

Net zag ik dat de chat nog maar beschikbaar is tussen 10:00 en 18:00 op ma t/m vr. Leuk voor mensen die full time werken. Het is ook niet zo dat je even in je pauze in 5 minuten contact met ze krijgt.

Maar goed net toch contact gehad (na 30 min) en ik zou binnen 4 dagen een antwoord ontvangen over mijn case.

Volgende keer toch maar geduld tot hij gewoon bij Bol ligt ipv een pre-order op de eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Het is echt heel jammer dat Sony het (in eerste instantie) dus alleen via hun eigen shop laat lopen en daarmee alle verplichtingen als webshop op zich neemt, maar zich vervolgens als de meest belabberde webshop gedraagt. Juist Bol.com, Coolblue, enzovoorts zijn veel beter in het webshop-gedeelte dus laat ze dat lekker doen. Er is hierbij ook geen sprake van scalping zoals bij de PS5 dus dat argument gaat hier ook niet op.

Gewoon erg jammer want juist de trouwe early-adopter fans worden genaaid ;(

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
[...]
Mij lijkt draadloos VR namelijk wel een voordeel bij Pistol Whip
Ik heb hem alleen op de PSVR2, maar ik moet zeggen dat de draad me niet in de weg zit bij het spelen van Pistol Whip. Ik sta met mijn rug naar de tv toe (om te voorkomen dat ik m'n televisie een mep geef :+), maar bijkomend voordeel is ook dat de kabel daarmee achter me naar de PS5 loopt. En in Pistol Whip maak je alleen bewegingen naar links en rechts toe, dus die kabel kan ook niet echt in de weg zitten. Maar, dit blijft een persoonlijke mening natuurlijk.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re Village is momenteel 20 euro in de store.

En op 16 maart komt switch back vr uit! Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13:59
[...]

Heb zelf geen Quest 2 maar daar wel bij iemand Pistol Whip op gespeeld. Heb de game op PSVR2 en ik moet zeggen dankzij de betere haptics maar met name de adaptive triggers een veel toffere ervaring _/-\o_ En ohja de headset zelf die trilt wanneer kogels langsvliegen is ook geniaal.

[ Voor 3% gewijzigd door ZeroY85 op 10-03-2023 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Zeer goed, graphics zijn goed, schieten is super gaaf, alleen ben nog niet zo heel ver omdat ik me de laatste tijd niet zo lekker voel, dan game ik altijd minder. Zit pas in het eerste kasteel, en heb daar de vorige keer een half uur in rondjes gelopen om te zoeken waar ik heen moest, om erachter te komen dat ik terug moest naar de save machine kamer waar die dikke verkoper is verschenen, was daar al geweest toen was de verkoper er alleen nog niet.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gertjun schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:44:
[...]

Als niet pure racegame liefhebber heb ik ook lang getwijfeld of de aankoop van een Playseat + T300 te verantwoorden was. Ik ben niet zo van MP, dus in dat opzicht een beste investering omdat ik niet zeker wist of ik het het wel waard zou vinden. Aan de andere kant; het behoudt z’n waarde best aardig, dus mocht ik het door willen verkopen (doe ik eigenlijk ook nooit :+) dan kan dat zonder al te veel af te schrijven.
Ik heb in het verleden best veel race games gespeeld (diverse versies GT, Formule 1, rally games, Mario Kart :+) en vond dat altijd wel tof, maar m’n interesses qua gaming lagen met name de laatste 10 jaar ergens anders.

Maar ik kan nu wel zeggen dat de aankoop van de Playseat Challenge i.c.m. T300 het voor mij absoluut waard is. Het doet zoveel meer met de immersie, het voelt ook gewoon echt lekker om zo door de bochten te jagen in plaats van met een controller. Motion Control werkt overigens echt prima hoor, beter dan verwacht. Maar een stuurtje heeft echt meerwaarde. Het is ook beter aan te voelen wanneer je grip verliest en zodoende kan corrigeren. Het is echt kicken als je dat “live” doet.

Het zal ongetwijfeld echt nog beter voelen en zijn met een dedicated rig met een DD stuur. Eerst maar eens kijken hoe lang ik dit ook daadwerkelijk leuk blijf vinden, dan kan ik die aankoop later wellicht wel aan mezelf verantwoorden :P

Oh ja, F1 PSVR2 please :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amped
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-08 21:11
Wat betreft de laatste update voor de PSVR2 en mensen die zeggen dat het scherper/beter is.. Sony en developers van VR games (o.a. Pavlov) hebben zelf gezegd dat hier geen wijzigingen in zijn geweest.

Zodoende vermoed ik eerder dat het volgende effect meer en meer relevant wordt voor gebruikers:
Wikipedia: Vergence-accommodation conflict

Na 1-2 weken went je brein er aan dat, zodra je in VR iets dicht bij je gezicht houdt, je ogen niet scheel gaan staan om het object scherp te krijgen (zoals in het echt), maar moeten blijven focussen op die +/- 2 meter afstand voor je, waar de lenzen voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Ik heb mijn PSVR2 toch maar terug gestuurd. Voor mij teveel negatieve kanten en te weinig verschil met de PSVR1, ik wacht tot ze van Fresnel lenzen afstappen in elk geval.

[ Voor 4% gewijzigd door colorsone op 10-03-2023 13:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Robbaman schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:14:
Heeft iemand hier al iets van problemen gehad met de controller(s) die het niet doen in game? Ik heb zelf het probleem dat de rechter controller het (alleen) in game niet doet. Wanneer ik op de PS-knop druk komt gewoon het menu en daarin werkt de controller gewoon prima, maar in de game doet hij niks.

Ik heb deze Reddit gevonden die precies mijn probleem beschrijft en ook een van de dingen die ik deed controller resetten, maar dit effect duurde tot je weer een andere game opstart.

https://www.reddit.com/r/...sues_thread_cant_press_x/

Het lijkt er dus op dat er in de software ergens een bug optreedt waardoor sommige controllers het niet in game doen totdat ze gereset worden en weer aangezet worden terwijl je in de game zit.

Gelukkig is er niks mis met de hardware, wanneer de game de controller gevonden heeft doet hij het perfect, maar getuige de hoeveelheid reacties op Reddit ben ik niet de enige met dit probleem. Hopelijk brengt Sony redelijk snel een fix uit, het is wel irritant om elke keer de controller te moeten resetten met die bril op.
Om even op m'n eigen post terug te komen. Gisteren heb ik de nieuwe firmware van de headset en de Sense-controllers geïnstalleerd en daarmee is dit probleem zo lijkt het helemaal opgelost!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
En ondertussen geniet ik ook van GT7, maar dan met een controller :D ik ben bezig met alle licenties en ben nu aanbeland bij de Super License. Alles daarvoor heb ik afgerond met goud.

Verbaas me iedere keer hoe hardleers ik ben... ik kies er te vaak nog steeds voor om piepend en krakend door de bocht te gaan, in plaats van het rustig te benaderen en voor een veeeel betere exit speed te gaan. Gouden SL is mijn doel voor het weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
Grappig om te melden overigens, die Pro Wheel van Logitech was op woensdag besteld, en werd donderdag geleverd... door UPS :o :P

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 13:16
Amped schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:38:
]

Na 1-2 weken went je brein er aan dat, zodra je in VR iets dicht bij je gezicht houdt, je ogen niet scheel gaan staan om het object scherp te krijgen (zoals in het echt), maar moeten blijven focussen op die +/- 2 meter afstand voor je, waar de lenzen voor zorgen.
Dit is precies de reden dat ik de ondertiteling in resident evil heb uitgezet. Zodra dat dichtbij komt zie ik dubbel. Wanneer het in een open ruimte weergegeven wordt is het scherp. Het gekke is dat de ondertitels zelf volgens mij helemaal niet van plek veranderen of groter/kleiner worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
RozeDwergbanaan schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:50:
[...]

Dit is precies de reden dat ik de ondertiteling in resident evil heb uitgezet. Zodra dat dichtbij komt zie ik dubbel. Wanneer het in een open ruimte weergegeven wordt is het scherp. Het gekke is dat de ondertitels zelf volgens mij helemaal niet van plek veranderen of groter/kleiner worden.
Dat komt omdat de ondertitels op ongeveer 2 meter afstand geprojecteerd wordt, als je dan dicht bij een muur staat en naar de muur kijkt bijvoorbeeld klopt er iets niet meer in onze hersenen, ik heb er ook last van ;)
In het begin deed ik met een oog kijken want dan was het wel leesbaar, maar ga het ook uitzetten de volgende keer dat ik speel

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 10-03-2023 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-09 21:42
Gisteren besteld, vandaag in huis, maar toch wel wat moeite met het vinden van de sweet spot. Is het nou de bedoeling dat als je nou bijvoorbeeld in dat instructiemenu zit je de doorlopende zinnen volledig scherp moet zien? Want dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar 😫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
ok, de puzzel game is inderdaad ook super leuk, had ik niet verwacht.
meteen de volledige game besteld.
Tot nu toe ben ik super blij met de psvr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:59:
[...]

Zeer goed, graphics zijn goed, schieten is super gaaf, alleen ben nog niet zo heel ver omdat ik me de laatste tijd niet zo lekker voel, dan game ik altijd minder. Zit pas in het eerste kasteel, en heb daar de vorige keer een half uur in rondjes gelopen om te zoeken waar ik heen moest, om erachter te komen dat ik terug moest naar de save machine kamer waar die dikke verkoper is verschenen, was daar al geweest toen was de verkoper er alleen nog niet.
Ah jammer dat je je niet zo goed voelt! hopelijk gaat het snel beter.... Ik dwaal zelf ook nog steeds rond in het kasteel de afgelopen week ook weinig gespeeld maar echt een toffe game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Qweridee schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 06:25:
[...]

Ja helemaal mee eens..... het is best een rotzooitje daar bij Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Klopt het dat er alleen van COTM en dat puzzel spel proefversies zijn te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
edwinvdteems schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:26:
Klopt het dat er alleen van COTM en dat puzzel spel proefversies zijn te downloaden?
StarWars heeft ook een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 14-09 20:29
Kom er nu achter dat de audio settings met psvr2 niet op dolby output ingesteld kan worden. Hoop dat dit nog gepatched gaat worden.kan nu de chat niet mixen met de mixamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Shinji schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:29:
[...]

StarWars heeft ook een demo.
Really? Ik kan alleen maar kiezen tussen aanschaf en wensenlijst?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• secret17
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 13:46
Zo, vanavond weer ff een uurtje CotM erop zitten. Hoor nu officieel bij de elite die een thunderjaw verslagen heeft ;) maar zonder gekheid, wat een geweld, heerlijk. Zweet droop van mn nek na afloop. Pijlen schieten of je leven er van afhangt. Nog steeds blij hier :)

There can be only fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43
edwinvdteems schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:26:
Er zijn 7 demo's, waaronder resident Evil.

PlayStation Store > verzamelingen > helemaal onderin PS VR 2 en daarna krijg je een button met demo's

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• b.o.n.s
2,5 uur gt7 vanavond, van regenrace op spa tot knallen met rode bandjes op brands hatch met gr3 wagens, love it!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hier ook met een maat, om en om een race. Heerlijk zo.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:23:
Re Village is momenteel 20 euro in de store.

En op 16 maart komt switch back vr uit! Zin in!
Ik zag dat Switchback een soort on-rails shooter is met horror thema. Er zaten wel toffe dingen in de gameplay videos die ik heb gezien zoals de 'don't blink' secties en de jumpscares... maar is het ook nog leuk als je die gimmick hebt gezien? Zit er ook nog enige replay value in? Ben een beetje huiverig om er 40 euro voor te betalen.

Misschien ben ik een beetje te verwend na GT7 en Pavlov die zeer veel replay value hebben. En natuurlijk RE8 die een dijk van een campaign van 10 uur biedt.

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 10-03-2023 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 22:38:
[...]

Ik zag dat Switchback een soort on-rails shooter is met horror thema. Er zaten wel toffe dingen in de gameplay videos die ik heb gezien zoals de 'don't blink' secties en de jumpscares... maar is het ook nog leuk als je die gimmick hebt gezien? Zit er ook nog enige replay value in? Ben een beetje huiverig om er 40 euro voor te betalen.

Misschien ben ik een beetje te verwend na GT7 en Pavlov die zeer veel replay value hebben. En natuurlijk RE8 die een dijk van een campaign van 10 uur biedt.
Het is een arcade on-rail shooter inderdaad. Ik heb de vorige gespeeld en ik heb mij er toch een tijd mee vermaakt. Er zat wel wat replay value in door je runs te verbeteren, collectibles etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 22:42:
[...]

Het is een arcade on-rail shooter inderdaad. Ik heb de vorige gespeeld en ik heb mij er toch een tijd mee vermaakt. Er zat wel wat replay value in door je runs te verbeteren, collectibles etc.
Op hoeveel uur zou je het ongeveer schatten? ik heb Star Wars even laten liggen omdat ik mezelf besefde dat Switchback volgende week beschikbaar is, en als je de reviews leest is de playtime van Star wars nou ook niet echt spectaculair en dan leek switchback me leuker.

Zou ook tof zijn als ze eens een Time Crisis Vr gaan maken ....Nostalgie a man can dream :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:20:
[...]

Op hoeveel uur zou je het ongeveer schatten? ik heb Star Wars even laten liggen omdat ik mezelf besefde dat Switchback volgende week beschikbaar is, en als je de reviews leest is de playtime van Star wars nou ook niet echt spectaculair en dan leek switchback me leuker.

Zou ook tof zijn als ze eens een Time Crisis Vr gaan maken ....Nostalgie a man can dream :+
Als je echt alles op 100% wilt zetten ben je wel 8 uur zoet denk ik. Dat was in iedergeval bij de vorige zo. Geen idee hoe deze is, maar zal wel gelijk zijn. Als je er doorheen rusht kan je ook binnen een uur klaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
NightShadow22 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:20:
[...]

De eerste keer dat je het speelt schrik je een ongeluk, daarna leer je de levels beter kennen. Ook alternatieve routes ontdekken etc.

Maar het is vooral ook een leuke party game. Ik weet nu al dat ik mijn vriendin de PSVR2 ga opzetten om helemaal stuk te gaan. Dat is elke euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:40:
[...]

Als je echt alles op 100% wilt zetten ben je wel 8 uur zoet denk ik. Dat was in iedergeval bij de vorige zo. Geen idee hoe deze is, maar zal wel gelijk zijn. Als je er doorheen rusht kan je ook binnen een uur klaar zijn.
Super benieuwd bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
BarôZZa schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:48:
[...]

De eerste keer dat je het speelt schrik je een ongeluk, daarna leer je de levels beter kennen. Ook alternatieve routes ontdekken etc.

Maar het is vooral ook een leuke party game. Ik weet nu al dat ik mijn vriendin de PSVR2 ga opzetten om helemaal stuk te gaan. Dat is elke euro waard.
De eerste keer dat je het speelt schrik je een ongeluk

Dat lijkt me echt heel dope! lekker schrikken en genieten van een toffe achtbaanrit! ik ga er volgende week zeker aan beginnen benieuwd wat jullie vinden later! we zullen vast en zeker onze ervaringen hier delen samen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Onder invloed van al het enthousiasme hier ook een t300 van marktplaats geplukt en zo wat maakt dat gt7 en de immersie nog zoveel beter zeg. Meteen een lekkere marathon van een uur of vier gespeeld vandaag. Wat een goeie aankoop zeg, zowel stuur als VR echt geen seconde spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik snap Sony wel qua marketing, de klanten kopen een PSVR2. Investeren in een rig, GT7 op en laten vrienden een avondje erop spelen en hoppa. Hebben ze niets voor hoeven doen. Zelfs de webwinkel mag gammel zijn.
Jochem Boom schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 23:58:
Onder invloed van al het enthousiasme hier ook een t300 van marktplaats geplukt en zo wat maakt dat gt7 en de immersie nog zoveel beter zeg. Meteen een lekkere marathon van een uur of vier gespeeld vandaag. Wat een goeie aankoop zeg, zowel stuur als VR echt geen seconde spijt van.
Ik weet niet hoe gortig je het wil/kan maken. Ik had de T300 besteld en was helemaal betoverd erdoor begin deze week. Toen ging ik eens verkennen naar flinke upgrade een cls etc. Kwam uiteindelijk op de Logitech pro uit. Stoute schoenen aangetrokken onder het mom, proberen, zo niet dan terug op de T300 en terugsturen. Maar het verschil in kracht en de dd. Mama Mia

[ Voor 64% gewijzigd door FireStarter op 11-03-2023 01:20 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

edwinvdteems schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:37:
Gisteren besteld, vandaag in huis, maar toch wel wat moeite met het vinden van de sweet spot. Is het nou de bedoeling dat als je nou bijvoorbeeld in dat instructiemenu zit je de doorlopende zinnen volledig scherp moet zien? Want dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar 😫
Hier ook gisteren besteld en volgens de tracking komt die vanmiddag. Wel met Post.nl trouwens. Ben razend benieuwd. Standaard verzending trouwens, bij jou ook? Die priority shipping is totaal niet nodig, lijkt juist vaak te vertragen ipv het sneller te maken.

Gebruikt iedereen hier de oordopjes met VR2 of hun eigen headset? Wil graag mijn Penrose blijven gebruiken namelijk.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
thunder8 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 06:49:
[...]

Hier ook gisteren besteld en volgens de tracking komt die vanmiddag. Wel met Post.nl trouwens. Ben razend benieuwd. Standaard verzending trouwens, bij jou ook? Die priority shipping is totaal niet nodig, lijkt juist vaak te vertragen ipv het sneller te maken.

Gebruikt iedereen hier de oordopjes met VR2 of hun eigen headset? Wil graag mijn Penrose blijven gebruiken namelijk.
Idd, normale verzending. Zou tot 5 dagen duren, maar in mijn geval gelukkig zo’n 24 uur :) Ik gebruik gewoon de oordopjes, ben niet zo veeleisend met audio (weet niet beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinezNL
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-01-2024
thunder8 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 06:49:
[...]

Eigen headset. Heb de oordopjes van vr nog niet geprobeerd maar kan met niet voorstellen dat het beter klinkt dan een van mijn koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
MartinezNL schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:30:
[...]

Eigen headset. Heb de oordopjes van vr nog niet geprobeerd maar kan met niet voorstellen dat het beter klinkt dan een van mijn koptelefoons.
Bij mij vallen de defaulft vr oortjes eruit.
Al is de constructie zelf wel echt heel netjes opgebouwd.

Gebruik zelf of een audio-technica of een astro a40, werkt prima en klinkt ook echt wel beter inderdaad.

Nu nog zorgen dat sony een patch uitbrengt zodat je de chat audio ook kunt splitsen als je de vr headset gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik gebruik nu als ik zelf speel de Airfly icm Beats Pro oordoppen. En als andere ook komen spelen de Pulse.

De bijgeleverde oordoppen vervormen al heel snel. En klinken heel schel en scherp in de oren. De ene frequentie is zacht en andere weer heel hard.

[ Voor 41% gewijzigd door FireStarter op 11-03-2023 10:50 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Iemand before your eyes al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1337
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 17:46
Hoe is de PSVR voor de “luie” gamer? Ik ben op zich wel geïnteresseerd in VR maar gamen is voor mij toch wat meer ontspannen op de bank zitten. Kan dat met de PSVR ook een beetje? Of is het meer staan in de kamer en veel bewegen?

Ik snap dat dit per game heel erg verschillend kan zijn, maar hoor graag jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
FireStarter schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 01:15:
Ik snap Sony wel qua marketing, de klanten kopen een PSVR2. Investeren in een rig, GT7 op en laten vrienden een avondje erop spelen en hoppa. Hebben ze niets voor hoeven doen. Zelfs de webwinkel mag gammel zijn.
Ik ben eerlijk gezegd wel blij met de webwinkel. Zonder webwinkel had je weet last gehad van scalpers die het voor een paar honderd euro meer aanbieden of allen winkels waarbij je allemaal onnodige troep erbij moet kopen.
Sebas1337 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:07:
Hoe is de PSVR voor de “luie” gamer? Ik ben op zich wel geïnteresseerd in VR maar gamen is voor mij toch wat meer ontspannen op de bank zitten. Kan dat met de PSVR ook een beetje? Of is het meer staan in de kamer en veel bewegen?

Ik snap dat dit per game heel erg verschillend kan zijn, maar hoor graag jullie ervaringen.
Daar is de PSVR juist geschikt voor. Doe ik zelf ook liever, ook vanwege het gebrek aan ruimte.
Werkt niet met alle games goed, dus goed opletten of het seated kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 13:16
Sebas1337 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:07:

Heb horizon voornamelijk zittend gedaan en Resident Evil nu ook mee bezig. Werkt allebei prima. Wel is het een stuk realistischer als je erbij gaat staan. Sommige games zoals pavlov hebben geen zittende modus (je character gaat automatisch hurken dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrancoisPS5
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 11-03-2023
Ik heb gisteren mijn vervangende PSVR2 ontvangen omdat ik een dode pixel had. Ik heb hierbij een nieuwe code ontvangen voor Horizon COTM. Mocht iemand interesse hebben. Advertentie staat op marktplaats. ✌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
sturtiebe schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:54:
Iemand before your eyes al getest?
Ben ik niet heel erg in geïnteresseerd, maar ik las op reddit wat over dat er tamelijk wat bugs in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
BarôZZa schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Ik ben eerlijk gezegd wel blij met de webwinkel. Zonder webwinkel had je weet last gehad van scalpers die het voor een paar honderd euro meer aanbieden of allen winkels waarbij je allemaal onnodige troep erbij moet kopen.
Vermoedelijk valt dat wel mee. Een PSVR2 is toch heel wat meer niche dan een console. Iedereen en z'n ouders weten wat een console is, en zo'n console gaat dan ook vlot over de toonbank als entertainment hebbedingetje. Ouders, kinderen, als cadeau, iedereen koopt wel eens een console. Dat gaat vermoedelijk minder op voor een PSVR2 (onwetendheid, geen idee hoe het werkt, prijs, beperkt aantal games, ...)

Sony heeft ook de productie naar omlaag bijgesteld.

Ook zijn alle orders heel vlot uitgeleverd, en is er nooit een stop geweest op het kunnen aanschaffen van de PSVR2, dus dat zal in echte shops ook wel niet het geval geweest zijn.

Misschien gedurende de eerste weken (elke shop max. 5 exemplaren of zo) maar die dan weer snel kunnen aangevuld worden zodat het item in de rekken blijft liggen. Waarschijnlijk zien we dan ook binnenkort de PSVR2 bij de reguliere retailers in de rekken op voorraad liggen.
[...]

Daar is de PSVR juist geschikt voor. Doe ik zelf ook liever, ook vanwege het gebrek aan ruimte.
Werkt niet met alle games goed, dus goed opletten of het seated kan.
Standing (op je plek blijven staan, zoals pistol whip) vraagt ook weinig ruimte. Niet meer dan seated eigenlijk tenzij je heel erg lange armen hebt.

De vraag is eerder, weinig bewegen wegens 'luiheid' zoals hij omschrijft, of weinig bewegen vanwege plaatsgebrek.

@Sebas1337 Er zijn in elk geval een aantal games die seated kunnen gespeeld worden. Ik heb absoluut niet de hele library doorlopen, maar zo uit het hoofd: de drum game (drums rock, zittend), rez (zittend mogelijk), thumper (zittend), Moss 1 en 2, Demeo vermoedelijk ook(soort board game), GT7 uiteraard O+ , vast wel nog meer games. Puzzling places...

Daarnaast zijn er meer actieve games waar je toch gewoon stil staat. Pistol Whip, kayak, en gelijkaardig zoals beat saber als 'ie ooit verschijnt. Ook adventure games (RE8, star wars) of shooters (pavlov) speel ik gewoon staand, beide voeten vast op hun plaats, wegens plaatsgebrek en niet per ongeluk uit m'n play area willen stappen en iets aanraken...

Om volledig 'vrij' te kunnen spelen (bvb 3m op 3m) moet je al aardig leuk wonen, liefst in een hobby kamer of vrije ongebruikte ruimte... Wordt steeds moeilijker in de steeds kleiner wordende huizen en appartementen tegenwoordig.

Ik ga ervan uit dat maar weinig PSVR2 gamers echt in een play area gamen, en rondwandelen. Ook omdat je dan echt wel een soort katrolsysteem op het plafond nodig hebt om de kabel naar omhoog weg te leiden.

Meeste games kan je teleporten, ofwel met de sticks rondwandelen (wat me toch vaak vrij snel misselijk maakt). GT7, pistol whip, en 'diorama' games heb ik dan weer geen enkele moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 20:40
Amos_x schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:14:
[...]

Sony heeft ook de productie naar omlaag bijgesteld.
Is dit gebaseerd op een recent artikel of gebaseerd op die website waar eerder foute uitspraken over de PS5 zijn gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Sony moet in NL 6 PSVR2 kits in iedere mediamarkt plaatsen. Dan gaat het vanzelf. Ik denk dat dit de enige manier is om VR aan het onbekende publiek te tonen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Crusader1978 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:23:
[...]

Is dit gebaseerd op een recent artikel of gebaseerd op die website waar eerder foute uitspraken over de PS5 zijn gedaan?
Excuses als het niet zou kloppen. Ik had in m'n hoofd een reductie van 2M naar 1,5M units. Dacht zelfs het hier gelezen te hebben op tweakers, maar ik vind het niet meteen terug. Indien niet correct of als er later een rechtzetting is geweest, opmerking negeren graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
FireStarter schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 01:15:

[...]

Ik weet niet hoe gortig je het wil/kan maken. Ik had de T300 besteld en was helemaal betoverd erdoor begin deze week. Toen ging ik eens verkennen naar flinke upgrade een cls etc. Kwam uiteindelijk op de Logitech pro uit. Stoute schoenen aangetrokken onder het mom, proberen, zo niet dan terug op de T300 en terugsturen. Maar het verschil in kracht en de dd. Mama Mia
Heel cool inderdaad, maar ver buiten m'n budget. Ik vind de T300 al te gek voorlopig. Ben ook verder geen echte simracer. M'n laatste ervaring waren dingen als DTM race driver en Need for Speed met een momo force feedback stuur, dus dan is dit al een hele upgrade. Wat ik wel nog zie gebeuren is dat ik de pedalen ooit upgrade naar die T-LCM set.

@Sebas1337 zoals al gezegd zijn er zat games die je gewoon lekker zittend op de bank kan doen. En dat is net zo tof als staand midden in de woonkamer.

[ Voor 3% gewijzigd door Jochem Boom op 11-03-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Gisteren nog wat PSVR2 gedaan. Kort even pistol whip. Nog even die drum demo (misschien koop ik die nog wel. Een ritme game, zittend, perfect eigenlijk)

En dan daarna toch weer het meeste tijd doorgebracht in GT7. Dit blijft toch echt voor mij de grootste aantrekkingskracht. Op de game is genoeg aan te merken (rolling starts!!) maar toch start ik de game heel vaak op, en met VR is het een unieke ervaring.

Zoveel tracks, omgevingen, zoveel variatie in de game. Massa's wagens, heel wat dingen te doen (races, books, missions, license, online, photo modes met scapes, ...) in allerlei verschillende settings, op verschillende momenten (overdag, 's nachts, regen, zon, ...)

Als je snel wat gevarieerde challenges wil, ga missions spelen. Dan kan je in een breed scala aan voertuigen rijden, die je zelf niet hoeft te hebben. Kort, lang, vanalles wat. Net nog met de formula 1500 in de regen op francorchamps. Gewoon een collectie 'vignettes' die een aantal gecureerde ervaringen voorschotelt. Leuk als afwisseling.

Als je in pistol whip enemies voorbij gaat die je niet hebt geraakt, kunnen die je dan nog steeds vanuit de rug raken? Als ik omkijk zijn ze weg, dus de enemy missen zal vast niet goed zijn voor de score, maar voorbij is voorbij, geen probleem?

Tipje, de game is niet alleen een schietkraam, maar ook een ritme game. Ik schiet niet op ritme, maar als je bullets wil ontwijken in de makkelijkste manier op het ritme bukken en rechtstaan. Wanneer je bukt gaat op de volgende beat een heel deel bullets naar beneden, dan kan je op die beat rechtstaan, waardoor de bullets hoger aankomen, dus op die volgende beat terug bukken.

Soms kom ik wel in bepaalde corridors waar het niet werkt, of ik 'overwhelmed' ben, en gewoon compleet kapot geschoten wordt omdat ik allemaal maar op me af komt.

Wel een top game, opnieuw met verrassed veel variatie. Hangt er van af hoe je het bekijkt, het blijft steeds een corridor arcade shooter, maar met veel 'modifiers' waardoor je elke level best wel veel variatie kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amos_x schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:29:
[...]

Excuses als het niet zou kloppen. Ik had in m'n hoofd een reductie van 2M naar 1,5M units. Dacht zelfs het hier gelezen te hebben op tweakers, maar ik vind het niet meteen terug. Indien niet correct of als er later een rechtzetting is geweest, opmerking negeren graag.
Tweakers had het overgenomen van Bloomberg, de journalist bij Bloomberg staat bekend om zijn negatieve en vaak onjuiste uitingen richting PlayStation. Sony heeft daarna ook direct aangegeven dat dit niet juist was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:27:
Sony moet in NL 6 PSVR2 kits in iedere mediamarkt plaatsen. Dan gaat het vanzelf. Ik denk dat dit de enige manier is om VR aan het onbekende publiek te tonen.
Tegenwoordig hebben de MediaMarkt winkels nog maar weinig ruimte voor gaming. Meeste gamers bestellen online, je ziet ook steeds vaker winkels zoals gamemania uit het straatbeeld verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 14:02
FireStarter schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:49:
Ik gebruik nu als ik zelf speel de Airfly icm Beats Pro oordoppen. En als andere ook komen spelen de Pulse.

De bijgeleverde oordoppen vervormen al heel snel. En klinken heel schel en scherp in de oren. De ene frequentie is zacht en andere weer heel hard.
Werkt die Airfly goed? Ben er ook over na aan het denken om te gebruiken i.c.m Airpods. Zou je niet ook gewoon een bluetooth adapter in de PS5 zelf kunnen steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Had ik hier gelezen dat je de PSVR2 best niet continu in daglicht laat rondslingeren? Ligt hier in een goed verlichte ruimte met veel daglicht. Waarschijnlijk omwille van de rubbers?

Heb dan net maar een carrying case besteld op amazon. Niet om 'm mee te nemen, maar gewoon veilig op te bergen (ook beter omdat het dan niet achteloos van een tafel kan gestoot worden, of omdat de controllers dan niet rondslingeren en eventueel beschadigd kunnen raken)

Allerlei keus van 25 tot 60 euro. Heb de goedkoopste genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:24

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Amos_x schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:54:
Had ik hier gelezen dat je de PSVR2 best niet continu in daglicht laat rondslingeren? Ligt hier in een goed verlichte ruimte met veel daglicht. Waarschijnlijk omwille van de rubbers?

Heb dan net maar een carrying case besteld op amazon. Niet om 'm mee te nemen, maar gewoon veilig op te bergen (ook beter omdat het dan niet achteloos van een tafel kan gestoot worden, of omdat de controllers dan niet rondslingeren en eventueel beschadigd kunnen raken)

Allerlei keus van 25 tot 60 euro. Heb de goedkoopste genomen.
Tip, zakje / hoesje van een (motor)helm voldoet ook prima om zonlicht en stof buiten te houden mocht u er 1 hebben liggen.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34
Amos_x schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:54:
Zo zie je maar, dat een bericht na vele malen herhaald op social media, verdraaid wordt :)

Het gaat er om dat de lenzen niet in het zonlicht moeten komen, dan kunnen de OLED schermen beschadigd worden.

Lenzen - zon - brandpunt - heet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesp_J
absrnd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:47:
[...]

Zo zie je maar, dat een bericht na vele malen herhaald op social media, verdraaid wordt :)

Het gaat er om dat de lenzen niet in het zonlicht moeten komen, dan kunnen de OLED schermen beschadigd worden.

Inderdaad je bent dan niet (net zoals vroeger) een krant aan de fik aan het steken met een vergrootglas maar je OLED schermpjes. En ja dit kan ook gewoon gebeuren als ze binnen voor het raam liggen.

Zie foto hieronder van een voorbeeld van zon schade bij een Quest 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lFTOgVbQ1Ohrr1rdUjAd-pZCP_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HaH89CsRyK9F45Xf49bHPKSt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hebben jullie al gekart in GT7? Echt supervet in VR. Dat is nog enerverender dan in een normale auto. Je zit zo laag op de grond, voelt echt cool.

Vraagje: hoe kan je online racen tegen anderen? Daar ben ik nog niet echt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Yzord schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:03:
Hebben jullie al gekart in GT7? Echt supervet in VR. Dat is nog enerverender dan in een normale auto. Je zit zo laag op de grond, voelt echt cool.

Dat zit bij de sport modus :) of multiplayer als je naar een bepaalde room met bekenden wil.

[ Voor 7% gewijzigd door Shinji op 11-03-2023 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Yzord schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:03:

Online races moet je eerst vrijspelen door een bepaald cafe menu af te maken, weet niet precies welke, maar ik adviseer sowieso om eerst de menus af te ronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Ook maar eens even mijn GT7 met playseat en t300 aanslingeren vanavond voor de eerste keer. Ben benieuwd!

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
absrnd schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:47:
[...]

Soms lees ik het topic nogal diagonaal, soms aandachtig ;) Ik zag onlangs iets voorbijkomen ivm zonlicht, en weet niet meer zeker of de context van de lenzen er expliciet bij vermeld stond.

Ik heb ook op andere gear soms duidelijke veroudering op het rubber door de zon, vandaar had ik die link gelegd. Vooral door de nogal fragiel ogende rubber zonnekleppen.

Maar wat je zegt met de lenzen is inderdaad veel logischer :) Goed tip trouwens, zal ik toch extra op letten om 'm zeker niet met de lenzen richting het raam te leggen.

Ik vroeg me trouwens af, zou je in de toekomst volgende items los kunnen kopen?
- controllers (kunnen nog wel eens gemold worden)
- de rubber afdichting tegen licht
- de lenzen aan de binnenkant? Zijn dat toevallig inzet-stukjes? Ik veeg ze regelmatig schoon met microfiber en het voelt aan alsof ze niet strak in de behuizing zitten. Je kan ze heel miniem voelen bewegen.

Vooral dat van die lenzen zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Ik ben ook overstag. gister toch maar de Ps Vr2 besteld. ondanks dat ik de orginele Oculus Rift en de HP Reverb G2 al heb voor de PC.

als de PS VR2 enigsinds in de buurt komt van de HP reverb G2 dan is het het waard. de drempel is vaak toch comfort om alles op te starten etc. ik hoop dat die bij de Playstation gewoon lager en dus meer gebruik.

zie mezelf ook nog wel een extra full Simracing setup aanschaffen als GT7 me bevalt. maar is de 1100 voor de Logitech PRO echt de meerprijs waard tegenover de GT29 of T300? alle 3 nooit getest. sim zelf nog op een G27 racing wheel.

anyway. erg hyped. can't wait :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Amos_x schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:23:
[...]

Soms lees ik het topic nogal diagonaal, soms aandachtig ;) Ik zag onlangs iets voorbijkomen ivm zonlicht, en weet niet meer zeker of de context van de lenzen er expliciet bij vermeld stond.

Ik heb ook op andere gear soms duidelijke veroudering op het rubber door de zon, vandaar had ik die link gelegd. Vooral door de nogal fragiel ogende rubber zonnekleppen.

Maar wat je zegt met de lenzen is inderdaad veel logischer :) Goed tip trouwens, zal ik toch extra op letten om 'm zeker niet met de lenzen richting het raam te leggen.

Ik vroeg me trouwens af, zou je in de toekomst volgende items los kunnen kopen?
- controllers (kunnen nog wel eens gemold worden)
- de rubber afdichting tegen licht
- de lenzen aan de binnenkant? Zijn dat toevallig inzet-stukjes? Ik veeg ze regelmatig schoon met microfiber en het voelt aan alsof ze niet strak in de behuizing zitten. Je kan ze heel miniem voelen bewegen.

Vooral dat van die lenzen zou fijn zijn.
Het rubber voelt wel echt extreem fragiel aan he zelfs zo fragiel dat vocht/ zweet het uiteindelijk gewoon een x de das om zou kunnen doen, hopelijk snel een third party oplossing hiervoor het liefst gewoon een firm opzet stuk zelfs.

Waare stof magneet ook ben het constant aan het poetsen.

Wat je voelt zijn volgens mij niet de lenzen die per se bewegen die unit zit los in de witte omhulzing dat is wat je voelt bewegen, je moet de teardown eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Flghter1982 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:31:

als de PS VR2 enigsinds in de buurt komt van de HP reverb G2 dan is het het waard. de drempel is vaak toch comfort om alles op te starten etc. ik hoop dat die bij de Playstation gewoon lager en dus meer gebruik.
De drempel is inderdaad onbestaand. Inpluggen, ding opzetten op je bol, en gaan. En na een aantal keer zet je 'm meteen goed op ook, of weet je waar je op moet letten. Muscle memory.

Ding terug opbergen is ook super eenvoudig. Usb-c er uit, en klaar :)

Nee, als je VR gewend bent met tracking stations, dan weet je niet wat je te wachten staat. Heb een tijdje een HTC vive gehad, en was echt geen lol om alles op te zetten.

Als je een dedicated game room hebt, en je kan de kabels een beetje wegwerken zodat de opstelling kan blijven staan (ben ik persoonlijk toch wel strikt in, of je hebt een verlaagd plafond om ze door te trekken), dan maakt internal tracking versus external tracking geen verschil. Maar dan ben je wel 'veroordeeld' tot steeds gamen in dezelfde ruimte.

De playstation 5 kan je old school (zoals we soms deden in de ps2 dagen) gemakkelijk meenemen naar familie of vrienden om de PSVR2 te showen. Letterlijk console meenemen, bril en controllers en je bent klaar.

Veel plezier gewenst!

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 11-03-2023 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Amos_x schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:50:
[...]

De drempel is inderdaad onbestaand. Inpluggen, ding opzetten op je bol, en gaan. En na een aantal keer zet je 'm meteen goed op ook, of weet je waar je op moet letten. Muscle memory.
Dat geldt niet helemaal voor mij, de drempel is een heel stuk lager dan bij de vr1 maar toch vind ik het een raar gevoel om mezelf af te sluiten van de echte wereld en een digitale wereld te betreden... Zal iets psychisch zijn, maar onbestaand is de drempel bij mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:52:
[...]

Dat geldt niet helemaal voor mij, de drempel is een heel stuk lager dan bij de vr1 maar toch vind ik het een raar gevoel om mezelf af te sluiten van de echte wereld en een digitale wereld te betreden... Zal iets psychisch zijn, maar onbestaand is de drempel bij mij niet.
Heb ik ook, ik speel daarom ook maar matig het is toch iets anders voor mij dan even de tv aanzetten controller aanklikken en een spelletje opstarten..... bijna iets als sport ik moet me er zelf ook mentaal op voorbereiden :X

Bv Call of the mountain zo een game is 8 uurtjes lang dat zou me normaal 1.5 dag kosten of max 2 maar we zijn nu al een tijd verder en heb m nog steeds niet uit :+

[ Voor 11% gewijzigd door NightShadow22 op 11-03-2023 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
[...]

voor mij is het straks hopelijk een verschil van.. ps5 aan. game starten. en GO i.p.v.

pc opstarten / simracing klaar zetten / simracing software aanzetten / vaak troubleshooting met de audio + buttshaker. headset af. track starten. headset op. position calibreren. en na 1-2 uurtjes de boel weer afkoppelen. al met al niet een setup die uitnodigd om "ff snel" een rondje te rijden omdat je vaak echt wel 15 min voorbereiding nodig hebt. ondanks dat heb je uiteindelijk wel een gaaf resultaat. maar hoop dat het op de ps5 gewoon een stuk simpeler is met een bijna gelijke ervaring. Daarnaast kijk ik ook erg uit naar RE8 in VR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
NightShadow22 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:54:
[...]

Heb ik ook, ik speel daarom ook maar matig het is toch iets anders voor mij dan even de tv aanzetten controller aanklikken en een spelletje opstarten..... bijna iets als sport ik moet me er zelf ook mentaal op voorbereiden :X

Bv Call of the mountain zo een game is 8 uurtjes lang dat zou me normaal 1.5 dag kosten of max 2 maar we zijn nu al een tijd verder en heb m nog steeds niet uit :+
Wat mij wel enorm bevalt is dat het geluid ook goed werkt icm 5.1 surround speakers, het geluid komt altijd uit de juiste richting, dus ben niet genoodzaakt om in de woonkamer een headset te dragen voor "3D/surround" geluid. Zo hoef ik me in ieder geval niet op gebied van geluid compleet af te sluiten van de buiten wereld :)

Alleen in mijn race simulator heb ik wel een headset nodig, want dat tv geluid stinkt. Maar mijn wheelbase is kapot gegaan dus kan voorlopig niet met de sim aan de slag 😭
Ik hoop dat ze het onder garantie laten vallen maar het was ook niet echt slim van mij wat ik ermee gedaan heb, dus zou me niet verbazen als ik hier een rekening voor krijg, maar ja... Hoop wel dat fanatec goed gezind is, dat zou echt klasse zijn, heb eerder ook al een nieuw stuur gekregen omdat het rubber van de oude snel versleten was.
Aan de ene kant vind ik het wel een design fout, dat de as waar je het stuur op zet soms los komt als je een intense race gehad hebt en een beetje aan het stuur hebt getrokken, als dat niet zou gebeuren was mijn wheelbase nog heel. (Het zit enkel met een klem vast, maar hoe hard ik die ook aan draai, de as blijft af en toe los komen)
Ik probeerde hem namelijk terug te duwen maar blijkbaar zat er iets niet goed en drukte ik te hard waardoor de usb poorten in die as en de base kapot zijn gegaan. (GT DD Pro trouwens)

[ Voor 36% gewijzigd door Kalder op 11-03-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:01:
[...]

Wat mij wel enorm bevalt is dat het geluid ook goed werkt icm 5.1 surround speakers, het geluid komt altijd uit de juiste richting, dus ben niet genoodzaakt om in de woonkamer een headset te dragen voor "3D/surround" geluid. Zo hoef ik me in ieder geval niet op gebied van geluid compleet af te sluiten van de buiten wereld :)
Ik speel zelf met earbuds,maar dat klinkt inderdaad wel als een goede oplossing daarvoor.

Bij mij is het echt speeltijd voorbereiden, Honden moe maken, de bench in en dan 2 uurtjes spelen compleet afgesloten van alles en dan uiteindelijk de headset afzetten en wakker worden in een zeer bizarre hoek vd woonkamer hehe :X

Mss toch maar eens investeren in een leuke surround sound set binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
[...]

Logistiek en naar hardware bedoel ik. Kabels, splitter boxes, lighthouses, ... Allemaal niet nodig. (omdat hij het vergelijkt met een oculus bijvoorbeeld)

De drempel naar gebruik zelf (ding opzetten, je afsluiten) kan bestaan. Persoonlijk heb ik daar weinig last van. Ja, het is soms wat gedoe om alles er bij te pakken voor een half uurtje pistol whip, dus bril, controllers. Maar ik zie het meer als een arcade attractie in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Kalder schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:01:
[...]

Alleen in mijn race simulator heb ik wel een headset nodig, want dat tv geluid stinkt. Maar mijn wheelbase is kapot gegaan dus kan voorlopig niet met de sim aan de slag 😭
Ik hoop dat ze het onder garantie laten vallen maar het was ook niet echt slim van mij wat ik ermee gedaan heb, dus zou me niet verbazen als ik hier een rekening voor krijg, maar ja... Hoop wel dat fanatec goed gezind is, dat zou echt klasse zijn, heb eerder ook al een nieuw stuur gekregen omdat het rubber van de oude snel versleten was.
Aan de ene kant vind ik het wel een design fout, dat de as waar je het stuur op zet soms los komt als je een intense race gehad hebt en een beetje aan het stuur hebt getrokken, als dat niet zou gebeuren was mijn wheelbase nog heel.
Ik probeerde hem namelijk terug te duwen maar blijkbaar zat er iets niet goed en drukte ik te hard waardoor de usb poorten in die as en de base kapot zijn gegaan. (GT DD Pro trouwens)
hey man wat leuk dat je die GT DD pro hebt

welk stuurtje gebruiken jullie voor gt7?

heb de G923 ingeruild voor de T300RS en toen die pedalen geupgrade naar de
T-LCM Pedals.

maar nu zit ik te kijken op fanatec voor de DD PRO (8nm) kit GT is dit de moeite waard?

voor sim racers

https://www.amazon.nl/Raz...percardioid/dp/B09KM4XXG6

deze is echt heel gaaf rumble op je oren heel leuk met engine sounds.. en cheap,
geluid is ok.. immersie is zo vet

[ Voor 6% gewijzigd door gunghir op 11-03-2023 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
gunghir schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:20:
[...]

hey man wat leuk dat je die GT DD pro hebt

welk stuurtje gebruiken jullie voor gt7?

heb de G923 ingeruild voor de T300RS en toen die pedalen geupgrade naar de
T-LCM Pedals.

maar nu zit ik te kijken op fanatec voor de DD PRO (8nm) kit GT is dit de moeite waard?
is op zich een prima wheelbase, maar je moet dus echt niet te hard aan het stuur trekken, en ik kan het stuur uit de bundel afraden, dat rubber is van lage kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Mijn broer is voor GT DD Pro 8nm gegaan met extra loadcell maar problemen met de pedalen.
Zelf heb ik al tijd DD pro 8nm los met clubsport v3 pedalen en R300 stuur met clubsporthub werk gewoon bij mij.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
Kalder schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:24:
[...]
is op zich een prima wheelbase, maar je moet dus echt niet te hard aan het stuur trekken, en ik kan het stuur uit de bundel afraden, dat rubber is van lage kwaliteit.
heb je ooit de t300 rs geprobeerd? mijn g923 voelt echt premium maar de FB is een beetje slapjes.
de t300rs is heel gaaf maar ik kan nu nog upgraden naar die van jou.
Wat raar man dat je letterlijk het stuur eraf trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
gunghir schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:29:
[...]

heb je ooit de t300 rs geprobeerd? mijn g923 voelt echt premium maar de FB is een beetje slapjes.
de t300rs is heel gaaf maar ik kan nu nog upgraden naar die van jou.
Wat raar man dat je letterlijk het stuur eraf trekt.
Ja ze hadden beter en borg schroefje of 2 of 4 erbij kunnen gebruiken, die klem alleen is geen garantie dat je hem niet los trekt helaas 😔
Hiervoor trouwens jaren lang en G29 gehad, niets geen slijtage aan het stuur, en zeer degelijk, kan ook wel tegen een stootje alleen rammelt wel een beetje door de tandwielen en ffb is niet zeer sterk.

[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 11-03-2023 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gunghir
SG schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:28:
Mijn broer is voor GT DD Pro 8nm gegaan met extra loadcell maar problemen met de pedalen.
Zelf heb ik al tijd DD pro 8nm los met clubsport v3 pedalen en R300 stuur met clubsporthub werk gewoon bij mij.
Ik wil wel even mededelen in het LOADCELL gebeuren mijn hemel wat een verschil ik haal echt secondes van mijn lap tijden met dit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
gunghir schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:33:
[...]

Ik wil wel even mededelen in het LOADCELL gebeuren mijn hemel wat een verschil ik haal echt secondes van mijn lap tijden met dit
Mocht fanatec mijn wheelbase onder garantie vervangen of repareren ga ik van de zomer ook voor een loadcell, en neem dan gelijk de 8nm psu erbij en waarschijnlijk nog een stuurtje, zo niet zal ik een nieuwe base moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Iemand ervaring hier met terugsturen van een PSVR2 CoTM bundel? Ik twijfel toch door de grote hoeveelheid mura effect. Net RE8 gespeeld en het valt me toch tegen.

Ik lees op Reddit dat terugsturen wel kan, maar dat Sony de kosten van Horizon zou inhouden?

Sta ook evt open voor door verkoop aan een Tweaker hier, mocht iemand geïnteresseerd zijn! Stuur me dan even een pb.

[ Voor 3% gewijzigd door Casual_T op 12-03-2023 01:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Casual_T schreef op zondag 12 maart 2023 @ 01:13:
Iemand ervaring hier met terugsturen van een PSVR2 CoTM bundel? Ik twijfel toch door de grote hoeveelheid mura effect. Net RE8 gespeeld en het valt me toch tegen.

Ik lees op Reddit dat terugsturen wel kan, maar dat Sony de kosten van Horizon zou inhouden?

Sta ook evt open voor door verkoop aan een Tweaker hier, mocht iemand geïnteresseerd zijn! Stuur me dan even een pb.
Al meerdere mensen in the gathering hebben hun bundel terug gestuurd voor omruiling en een tweede Horizon code gratis ontvangen, denk dat het bij je retour hetzelde zal gaan.

Zo niet voor de zekerheid een omruiling aanvragen, en dan gewoon die bundel retour doen mocht je hem echt niet willen hebben dan heb je sowieso geen twijfel , duurt dan alleen wat langer.

[ Voor 12% gewijzigd door NightShadow22 op 12-03-2023 01:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
NightShadow22 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 01:48:
[...]

Al meerdere mensen in the gathering hebben hun bundel terug gestuurd voor omruiling en een tweede Horizon code gratis ontvangen, denk dat het bij je retour hetzelde zal gaan.

Zo niet voor de zekerheid een omruiling aanvragen, en dan gewoon die bundel retour doen mocht je hem echt niet willen hebben dan heb je sowieso geen twijfel , duurt dan alleen wat langer.
Goede tip, dank! Toch een beetje met pijn in het hart dat ik hem retourneer, maar het is uiteindelijk toch niet helemaal wat ik ervan hoopte. Overigens wil ik het docking/charging station best kwijt aan iemand hier, ik begreep dat velen hem nu niet kunnen bestellen wegens niet leverbaar :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Casual_T schreef op zondag 12 maart 2023 @ 02:12:
[...]

Goede tip, dank! Toch een beetje met pijn in het hart dat ik hem retourneer, maar het is uiteindelijk toch niet helemaal wat ik ervan hoopte. Overigens wil ik het docking/charging station best kwijt aan iemand hier, ik begreep dat velen hem nu niet kunnen bestellen wegens niet leverbaar :).
Geen dank! dacht denk even met je mee.

Kan altijd dat iets niet bevalt en als je er zelf toch niet helemaal achter staat kan je het maar beter niet doen moet toch allemaal goed voelen voor die prijs.
Pagina: 1 ... 46 ... 67 Laatste