Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Misschien hebben ze een limiet aan F5'en, ik denk dat jullie over het limiet heen zijn en dan naar morgen worden gezet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
Oh ik herken de straat ;) hopelijk is hij dan snel hier.

• PCVR
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-02-2023
Moet ik nu dus mijn email geloven waarin staat vastgestelde datum vrijdag of de track en trace waarin staat vandaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:16:
Sturen ze me nu ineens een mail en sms dat het morgen komt, terwijl in de app staat vandaag, ik ga uit van vandaag want er staat "gewijzigde afleverdatum" bij
Word er ook stront chagerijnig van zit hier met 2 piepende honden die graag wat willen gaan doen en daarbuiten heb ik zelf vandaag ook nog genoeg te doen.

Geen nette time window, voor mij is dit eenmalig PS direct en nooit meer, normaal gesproken ook nooit echt problemen met UPS express, het is echt omdat Sony die goedkope manier heeft verkozen boven express.

En natuurlijk ook Arvato smh.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
schumi1986 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:02:
[...]

Alvast de tip dat je een refund van de extra kosten voor express levering kunt krijgen via de Duitse chat.

Zoals ik gisteren ook al aangaf is op de een of andere manier express delivery bij PS direct niet of nauwelijks sneller dan standaard verzending
Die refund kun je terugvragen wanneer je de retour hebt aangemeld neem ik aan? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

wes- schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:41:
Wachtend op de levering zit ik met het volgende dilemma.
In de woonkamer staat m'n ps5. Op zolder staat m'n playseat vooral voor GT7 en heb niet zoveel zin om iedere keer de playseat naar beneden te sjouwen. De playseat kan ook niet 24/7 in de woonkamer blijven staan.
Ik zit nu te denken om de ps5 naar boven te brengen voor als ik wil racen en weer naar beneden voor de rest van de VR games. Of een 2de ps5 aanschaffen voor op zolder.
Heeft iemand nog andere oplossingen? :)
Ik had dit probleem ook, maar dan in een appartement. Ik heb een tweede PS5 er voor aangeschaft, mijn vriendin verklaart me sindsdien voor gek (nou ja, daar voor misschien ook al).

Maar heb nu wel mooi aparte PS5 + VR2 voor GT7 *O*

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
30 dagen retourtermijn maar Horizon COTM is er alleen als digitale code he? Die kan dus niet retour, en ik vraag me af of je de bundel wel retour kan doen als de code is gebruikt.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
Ace schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:23:
[...]

Ik had dit probleem ook, maar dan in een appartement. Ik heb een tweede PS5 er voor aangeschaft, mijn vriendin verklaart me sindsdien voor gek (nou ja, daar voor misschien ook al).

Maar heb nu wel mooi aparte PS5 + VR2 voor GT7 *O*
Het erge is dat mijn vrouw de 2de ps5 voorstelde.. :)
Maar hopelijk niet alleen voor GT7 maar ook voor F1 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:16:
Sturen ze me nu ineens een mail en sms dat het morgen komt, terwijl in de app staat vandaag, ik ga uit van vandaag want er staat "gewijzigde afleverdatum" bij
Ik heb precies hetzelfde hier. Wat een circusclowns.

Blijft apart dat je speciaal een uitnodiging aan moest vragen om te mogen bestellen en dat het uiteindelijk helemaal niks uitmaakt wanneer je besteld hebt.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:20:
[...]

Word er ook stront chagerijnig van zit hier met 2 piepende honden die graag wat willen gaan doen en daarbuiten heb ik zelf vandaag ook nog genoeg te doen.

Geen nette time window, voor mij is dit eenmalig PS direct en nooit meer, normaal gesproken ook nooit echt problemen met UPS express, het is echt omdat Sony die goedkope manier heeft verkozen boven express.

Same

Belde ook net met UPS die verzekerde weer vandaag voor het einde van de dag

Of ik hem vandaag of morgen of over een maand krijg boeit mij niet eens zoveel maar stuur niet de mail dat die morgen komt dan in de app dat die er vandaag is en op de Sony site dat hij gister al moest aankomen. Dikke verwarring zo en je moet maar thuisblijven ervoor

[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 23-02-2023 12:28 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

wes- schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:25:
[...]

Het erge is dat mijn vrouw de 2de ps5 voorstelde.. :)
Maar hopelijk niet alleen voor GT7 maar ook voor F1 2023
Meteen ja zeggen voordat ze zich bedenkt, het is de beste oplossing (helaas niet de goedkoopste).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schrikbeest
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 23:14
Oke hij is binnen! Netjes binnen het verwachte leverwindow. Keek net of hij ook daadwerkelijk op geleverd staat maar ineens veranderde de status naar uiterlijk einde dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
dglavimans schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:27:
[...]

Same

Belde ook net met UPS die verzekerde weer vandaag voor het einde van de dag

Of ik hem vandaag of morgen of over een maand krijg boeit mij niet eens zoveel maar stuur niet de mail dat die morgen komt dan in de app dat die er vandaag is en op de Sony site dat hij gister al moest aankomen
Precies echt waardeloos! en sowieso is de hele tracking van die express saver zeer waardeloos, Ik weet dat het pakket onderweg is en gaat uitgeleverd worden en de datum werd dan ook vanochtend naar vandaag before the end of the day gewijzigd, maar de tracking komt niet eens verder dan onderweg en niet out for delivery terwijl hij via de arvato links al die scans al op de correcte tijden heeft gehad vroeg in de ochtend.

De hele tracking van UPS ligt op zn gat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Oef. Van vrijdag naar Donderdag tussen 12:15 en 16:15 veranderd.
Nu maar vlug kantoor afmaken en naar huis en daar verder werken.

En hopen dat er geen briefje in de bus ligt van we hebben u gemist

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:29
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:21:
[...]

Die refund kun je terugvragen wanneer je de retour hebt aangemeld neem ik aan? ;)
Nee als blijkt dat de express levering langer duurt als verwacht :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

-knip- dien een TR in

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 23-02-2023 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Het instellen alleen al is een feest :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:41
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:20:
[...]

Ik kan de situatie natuurlijk niet goed inschatten maar het kan niet zo zijn dat het welzijn van je huisdieren moet lijden onder een beroerde UPS/Arvato/Sony service.

Mijn goedbedoelde advies: Ga lekker naar buiten met die honden, doe een briefje op de deur dat ze eventueel bij de buren of achterhuis kunnen afleveren. Eventueel zet je je telefoonnummer erbij. En anders doen ze morgen wel weer een nieuwe poging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Dat komt omdat de T&T van geen kant klopt. Arvato en UPS geven verschillende data. Bij mij staat er zelfs nog ‘in transit’ terwijl hij vanochtend geleverd is aan huis.

Ik snap die frustratie wel.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Ben benieuwd naar de ervaringen hier, kijk zelf nog even de kat uit de boom. Ben toch bang dat de games nog te half bakken zijn met VR. Bij de games die ik tot nu toe gezien heb zijn het toch meer een soort gimmick mechanics waar je het van moet hebben wat misschien een weekje leuk is. Lijken nog totaal niet op full packed games die voor langere tijd leuk blijven.

Hoop dat ik verkeerd zit en ik hier de komende weken mooie reacties zie:)

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De mijne is zojuist afgeleverd! :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:30
PCVR schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:20:
Moet ik nu dus mijn email geloven waarin staat vastgestelde datum vrijdag of de track en trace waarin staat vandaag
Bij mij stond in de app tussen 08:00 - 12:00 vandaag en kreeg rond 10:00 e-mail dat het morgenochtend pas geleverd ging worden. Gelukkig net om iets over 12:00 de deurbel met de 2 pakketjes.
Je kan dus beter uitgaan van wat er in de app staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Om even een positief verhaaltje over UPS te doen…althans, de bezorger van gisteren!

Hij kwam aan de deur, onze kat mag niet naar buiten, want Savannah, dus die had ik vast in m’n handen, bezorger helemaal enthousiast, interesse tonen, kwam met het verhaal dat zijn collega ook laatst een bijzondere kat had gezien, zocht rustig er een foto van enzo, hele vriendelijke en vrolijke man!

UPS mag Dan misschien de boel niet op orde hebben, maar daar kan de bezorger vaak niet heel veel aan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corevin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-10-2023
stime schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:34:
Dit! Verbaasde me over het eyetracking haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
namo_h schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Ik kan de situatie natuurlijk niet goed inschatten maar het kan niet zo zijn dat het welzijn van je huisdieren moet lijden onder een beroerde UPS/Arvato/Sony service.

Mijn goedbedoelde advies: Ga lekker naar buiten met die honden, doe een briefje op de deur dat ze eventueel bij de buren of achterhuis kunnen afleveren. Eventueel zet je je telefoonnummer erbij. En anders doen ze morgen wel weer een nieuwe poging.
Ze hebben gellukig een grote tuin maar ik zelf wil ook graag naar buiten het is gewoon vervelend, maar goede tip ik ga zo dus ook gewoon een briefje plakken en over tot de orde vd dag ben er wel klaar mee weer voor nu.

De buren zijn er jammergenoeg nooit ik ben altijd de buurman die alle pakketjes aanneemt voor iedereen hier

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 23-02-2023 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

- Offtopic discussie, dien een TR in.

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 23-02-2023 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Kayak is leuker dan ik had verwacht!
Je waand je echt op antartica ;)

Demo van Starwars gedaan, ook heel leuk! Die guns en multitool voelen echt goed aan!

CotM blijk ik maar saai te vinden.. dat klimmen was precies 10 minuten leuk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Herkenbaar. Ze komen vandaag gewoon langs.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeppedepep
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-08 23:14
Net binnengekomen (Arnhem, stond inderdaad dat hij morgen pas geleverd zou worden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RCbhYaRX1FJ14EDD6GSFjNTUxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R9h6S3CAuURRR2ORGFyW49OB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Stylze schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:37:
Ben benieuwd naar de ervaringen hier, kijk zelf nog even de kat uit de boom. Ben toch bang dat de games nog te half bakken zijn met VR. Bij de games die ik tot nu toe gezien heb zijn het toch meer een soort gimmick mechanics waar je het van moet hebben wat misschien een weekje leuk is. Lijken nog totaal niet op full packed games die voor langere tijd leuk blijven.

Hoop dat ik verkeerd zit en ik hier de komende weken mooie reacties zie:)
ik zelf heb me er nog niet echt in verdiept, maar theoretisch kun je eindeloos No Man's Sky kunnen spelen voordat je die uitgespeeld hebt hebben de devs alweer 4 nieuwe seizoenen aan content toegevoegd ;)
Ik heb NMS wel dus ik ga het zeker een kans geven, ik heb het ook een kans gegeven met de VR1 maar daarbij kon ik echt de graphics niet uitstaan!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Ik snap het ook maar het begint nu toch wel stront vervelend te worden tbh. Ik lees graag iedere ervaring etc. maar dan moet je eerst door 20 ups frustraties heen.
Ik begrijp nog steeds niet dat er geen apart topic voor is, dat is toch prettiger voor iedereen? En als de mods dat niet nodig vinden “want dat heb je nou eenmaal aan het begin” dan kun je toch samen een tijdelijk topic aanmaken? Voor de , ik wacht op mijn bestelling mensen, ook overzichtelijker lijkt mij. Toch?
Als ik onzin praat negeer dit dan maar. ;)
Met je eens ik wil ervaringen van tweakers en niet van ups..... dus hier mag best wat van gezegd worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Predje schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:46:
Kayak is leuker dan ik had verwacht!
Je waand je echt op antartica ;)

Demo van Starwars gedaan, ook heel leuk! Die guns en multitool voelen echt goed aan!

CotM blijk ik maar saai te vinden.. dat klimmen was precies 10 minuten leuk..
Oh cool wist niet dat er een demo voor star wars was, snel nog even downloaden, de ups man heeft nog 2 uur om het venster te halen!

Ik heb nu een demo voor star wars en RE8, zijn er nog meer demo's?
Ik zie nu dat er een speciale sectie is in de ps store voor vr2 demo's! Nice!

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 23-02-2023 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 09:10
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:48:
[...]
ik zelf heb me er nog niet echt in verdiept, maar theoretisch kun je eindeloos No Man's Sky kunnen spelen voordat je die uitgespeeld hebt hebben de devs alweer 4 nieuwe seizoenen aan content toegevoegd ;)
Ik heb NMS wel dus ik ga het zeker een kans geven, ik heb het ook een kans gegeven met de VR1 maar daarbij kon ik echt de graphics niet uitstaan!
klinkt goed zie dat die ook een update krijgt voor psvr2 idd, ben benieuwd naar je ervaringen ermee d:)b

Playstation 5

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:41
Gandalf68 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:48:
[...]

Met je eens ik wil ervaringen van tweakers en niet van ups..... dus hier mag best wat van gezegd worden
namo_h schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 23:40:
....

[mbr]Laat dit soort berichten aan moderators over aub[/mbr]
Kun je beter voor je houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Ik snap het ook maar het begint nu toch wel stront vervelend te worden tbh. Ik lees graag iedere ervaring etc. maar dan moet je eerst door 20 ups frustraties heen.
Ik begrijp nog steeds niet dat er geen apart topic voor is, dat is toch prettiger voor iedereen? En als de mods dat niet nodig vinden “want dat heb je nou eenmaal aan het begin” dan kun je toch samen een tijdelijk topic aanmaken? Voor de , ik wacht op mijn bestelling mensen, ook overzichtelijker lijkt mij. Toch?
Als ik onzin praat negeer dit dan maar. ;)
Wellicht had een aparte topic daar beter voor geweest inderdaad. helaas iets te laat voor nu.

Ik snap je punt wel hoor. Het gaat nu weinig over de ervaringen zelf… 😄

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een The House of the Dead van Sega willen zien. Na lange tijd geen guns meer (sinds lcd/oled) zouden we eindelijk weer los kunnen gaan met dat soort games.
Dreamcast was de laatste keer voor mij met zo een game.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 12:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
stime schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:34:
Ik moet zeggen dat ik dat speelveld opbouwen echt wel tof vond (toch beetje startrek holodeck idee).
Daarna was ik Tetris gaan spelen en zag ik continue het speelveld in beeld. Zat me eerst af te vragen of ik dat per ongeluk had geactiveerd, tot ik bedacht dat ik mij mss net buiten het speelveld bevond (bleek het geval, zittend op de bank.. speelveld houdt net voor de bank op)
En de knop om snel het beeld buiten te bekijken is ook ideaal. Kan ik ff snel kijken wat mijn kat uitspookt en of ze niet aan de kabel zit te spelen/knagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hier ook binnen, zal me wel weer melden met inhoudelijke comments als de afleverstorm is gaan liggen :)
Succes allemaal nog met wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
PCVR schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:20:
Track & trace, maar check "aanvullende gegevens bekijken" in de app, dan boven in.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Dantius
  • Laatst online: 07-09 08:15
REVIEW: Voor wie het interessant vindt, mijn eerste indrukken (ook al sneeuwt dit waarschijnlijk snel onder met alle leverupdates :)).

Gisteren de PSVR2 binnen gehad en in totaliteit verdeeld over de dag een uur of 4 gespeeld. Gespeelde games:

Horizon COTM
Tetris Effect
No Man's Sky (zeer kort)
Puzzling Places (demo)
Star Wars (demo)
Song in the smoke (demo)

Eerste indruk:

PSVR voelt degelijk aan, extreem licht. opzetten en afstellen kinderlijk eenvoudig

Eerste setup:

Werkt makkelijk, je wordt er stap voor stap doorheen geleid, kost een 10 minuten en dan is alles werkend en op elkaar afgestemd. Wisselen tussen gebruikers: 1 minuut

Het beeld (even wat verwachting temperen):
De meeste reviews die ik gezien heb, waren TE positief naar mijn mening. De 2 grootste nadelen:
- er is absoluut nog een mura effect zichtbaar, een soort heel lichte waas over het beeld, ik vergelijk het maar met kijken over een hete asfaltweg.
- er is nog steeds een erg kleine "sweet spot", dus plaatsing van de headset moet perfect zijn. Ondervond vooral problemen bij Star Wars die zijn ondertitelijk onderin beeld zette, waardoor dat een matige leesbaarheid had met de rest van het scherm. Die sweet spot onscherpte viel me vooral op bij witte tekst op een zwarte achtergrond. Zodra je in lichtere omgevingen komt is het effect veel minder.

Maar voordat ik mensen afschrik: zodra je een game opstart ben je nadeel 1 direct vergeten, de beeldkwaliteit is onvergelijkbaar met de psvr1. Zo ontzettend veel beter, nagenoeg geen merkbare screendoor meer.
Nadeel 2, de sweet spot, is gewoon ff rommelen tot hij goed zit. De setup met PD afstelling helpt een stuk, maar vooral in hoogte op je hoofd kun je veel winnen in uiteindelijke beeldkwaliteit.

In gebruik (kort):

COTM, heel helder, veel kleur, speelt heerlijk. Tracking is over het algemeen probleemloos en foutloos, ook bij het grijpen achter je rug (je voelt je direct boogschutter, erg tof). Lopen doe je 3 minuten met beweging en daarna kun je gewoon wisselen naar thumbstick :).

Waar liep ik tegenaan: Je moet ff wennen aan de ballen rond je hand en rond je hoofd (controllers/headset) dus ik butste mezelf weleens tegen mijn hoofd bij het afschieten van pijlen, maar daar wen je vrij snel aan. Controls zijn strak, zonder drift, tracking is erg goed (let op! ik moest de improved tracking even aan zetten, scheelde enorm). Gameplay is tof en de kwaliteit van de machines is fantastisch!!
Ik denk een uurtje mee gespeeld, veel lol mee gehad, expres niet mee verder gegaan omdat ik hem niet day 1 al uitgespeeld wilde hebben :).

Let op: Ik vond een heel irritant iets: dat mijn blikveld soms ineens kleiner leek te worden, vooral bij beweging. Dat bleek "vignettering" te zijn, dat wordt ingezet om motion sickness tegen te gaan. Ik vond het enorm jammer voor de immersie, dus toen ik daar achter was heb ik het uitgezet. Conclusie: het doet wel degelijk wat :), want daarna had ik iets meer "motion uneasiness" bij snel wandelen, maar niet onoverkomelijk, het went vrij snel. Voor mij dus het uitzetten waard, maar wel knap wat ze er mee kunnen bereiken.

Tetris Effect: Upgrade gekocht (kon hem eerst niet vinden in de store. Oplossing: input Disc, ga daarna naar de store en er is ineens een upgrade beschikbaar voor een tientje).

Voordeel: Ik vind dit spel fantastisch. De muziek, zeker met een pulse headset op, de visuals, de eenvoudige gameplay. Het ziet er echt geweldig uit in de nieuwe headset en ik heb weer heerlijk zitten tetrissen. Klinkt simpel maar visueel en audio is dit spel echt geweldig.

Nadeel: De upgrade van een tientje was voor mij een no-brainer, want ik vond hem op psvr1 geweldig. Maar als ik heel eerlijk ben.... Het is belachelijk dat het geld kost. Er is niets merkbaar geupdate. De visuals zijn wellicht wat beter, maar de vorige werkte alleen met dualsense, deze ook. Dus controll scheme updaten is onzin. Tracking updaten is onzin.... Waar hebben ze nou eigenlijk dat tientje voor nodig? Van alle games die een PSVR2 upgrade krijgen, is dit denk ik de minst intensieve geweest...

Aan de andere kant, tis maar een tientje, verder topspel!

No man's sky: WHOA! gratis upgrade! Wat een beeldkwaliteit! Tracking van je multitool werkt fantastisch! het is even wennen met de nieuwe consoles en selection scheme want de game gebruikt direct de sense controllers om dingen op de rug van je hand weer te geven. Nog te weinig tijd in zitten om echt wat van te zeggen, maar eerste indruk: Waarom is dit gratis en zit hier ZO VEEL MEER content in dan in tetris effect!!

Puzzling Places: ja, wat zal ik er van zeggen. Je denkt dit probeer ik ff om te kijken hoe de controls werken, en vervolgens ben je een uur aan het puzzelen :) leuker dan verwacht!

Star Wars: Ik irriteerde me aan de ondertitels, daar moet ik nog ff mee gaan rommelen ivm sweet spot. En wie heeft verzonnen dat je dingen vastpakt met je middelvinger ipv met de trigger...... Maar ziet er verder ook tof uit! Meer tijd nodig om hier echt een mening over te vormen, was nu vooral verdwaald in een potje space darten.

Song in the smoke: Volledig vrij rondlopen in VR. Dit was het eerste moment dat ik echt ff misselijk werd door de ontkoppeling van evenwichtsorgaan en visuele beweging. Deze heb ik dus vrij snel uitgezet, maar ga ik nog wel oppakken en kijken of het beter wordt.

Algemeen over de headset:

- Visuele kwaliteit enorm veel beter dan psvr1
- motion sickness: enorm veel minder, tot nagenoeg niet aanwezig in vergelijking met psvr1 (waar ik er snel last van had)
- peripherals: TOP
- opzet: TOP

Een toffe upgrade, die wel wat vermoeiender is dan flat screen gaming in mijn optiek, dus niet iets voor de vermoeide einde van de avond, maar wel iets voor de gaming sunday :).

Cinematic mode: leuk! Maar die kerel die op reddit zei: dit is net zo goed als mijn 77inch LG G2 kletst uit zijn nek :). voor flatscreen games zeker een toffe optie, maar ik zie mezelf geen flatscreen games hierop spelen.

komen er 3d en youtubeVR opties, dan is het super!

Dit was even mijn eerste onsamenhangende indruk van de PSVR2. Als dit topic weer wat gesetteld is maak ik wel een wat uitgebreidere review. Maar voor nu: ASK ME ANYTHING en ik probeer het voor je (PSVR2 gerelateerd). Tag me wel even, want ik houd het qua leverupdates niet bij om alles te lezen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wes-
Hier is het pakket ook geleverd, niet door de man met gouden tand maar dat mag de pret niet drukken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Qweridee schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:40:
Om even een positief verhaaltje over UPS te doen…althans, de bezorger van gisteren!

Hij kwam aan de deur, onze kat mag niet naar buiten, want Savannah, dus die had ik vast in m’n handen, bezorger helemaal enthousiast, interesse tonen, kwam met het verhaal dat zijn collega ook laatst een bijzondere kat had gezien, zocht rustig er een foto van enzo, hele vriendelijke en vrolijke man!

UPS mag Dan misschien de boel niet op orde hebben, maar daar kan de bezorger vaak niet heel veel aan doen
Dus omdat hij met jouw lekker zit te kletsen. Moeten wij langer wachten op onze PSVR2 :o
/s

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Temo44
  • Laatst online: 09-04 09:23
Hij is bezorgd... ... Bij mijn buurvrouw... Die nu niet meer thuis is 🥲

[ Voor 5% gewijzigd door Temo44 op 23-02-2023 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-10-2024
Vraag me af waarom pavlov nog niet in de nederlandse ps store staat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:14
Hier net alleen de oplaad case geleverd gekregen 🤦🏻‍♂️.

Blijkbaar zit de bril bij een collega van 'm in de bus en zou hij ook vandaag komen. Lekker efficient bezig haha.

Hij vertelde me trouwens dat mocht ik niet thuis zijn dat zijn collega 'm aflevert bij een ups punt in het centrum. Wist niet dat dat standaard zo gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Alcides op 23-02-2023 13:14 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TL5pEB3klqSlyMcKG-cq2DGLD3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKGTvS1TD4gLwL91Lz0CnhWQ.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist beide ontvangen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• starthemel.nl
Bij mij vroeg de bezorger naar wat er in de verpakkingen zat, omdat hij er al meer dan 30 had moeten bezorgen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• starthemel.nl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZdXrVPJre0LMqMeZH9egmCdjes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ktCzCbpAEbTad46pHkVin67Y.png?f=fotoalbum_large

Zometeen de sense controllers opladen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
starthemel.nl schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:14:
Bij mij vroeg de bezorger naar wat er in de verpakkingen zat, omdat hij er al meer dan 30 had moeten bezorgen...
Misschien een idee om in jouw buurt een PS VR2 café te organiseren? :+

• starthemel.nl
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Haha, het kan een optie zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 18:23
starthemel.nl schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:12:
Vraag me af waarom pavlov nog niet in de nederlandse ps store staat
Blijkbaar is het geen wereldwijde launch .. ik kwam een stukje tegen op Reddit. Komt als het goed is rond 3 maart uit in Europa

[ Voor 6% gewijzigd door bijsterboschje op 23-02-2023 13:23 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

bijsterboschje schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Blijkbaar is het geen wereldwijde launch .. ik kwam een stukje tegen op Reddit. blijkbaar komt die rond 3 maart hier uit ...
Waar woon je?

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Hier zojuist op de minuut exact op de eindtijd van het bezorg 'window' bezorgd. Dit dus ondanks dat de UPS mail en SMS vandaag opeens beweerden dat het morgen bezorgd zou worden.

Besteld op dag één via de invite.

Mijn werk is het maken van VR/AR applicaties, ik heb hier een Valve Index, Quest 2 en PSVR1 liggen waarmee ik kan vergelijken. Verder heb ik de meeste headsets uitgeprobeerd, waaronder de duurste Varjo modellen.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
Ik denk YES daar is een bestelbusje, ja inderdaad, van postnl -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-09 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:56:
Ik zou graag een The House of the Dead van Sega willen zien. Na lange tijd geen guns meer (sinds lcd/oled) zouden we eindelijk weer los kunnen gaan met dat soort games.
Probeer Pistol Whip eens. Ik zou ook graag een Time Crisis / House of the Dead achtige game willen zien voor de PSVR 2 maar Pistol Whip komt aardig in de buurt. Vooral met twee pistolen (dual wield) is het geweldig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daashaasmartijn
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-10-2023
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Ik werk bij een IT bedrijf en daar hebben we over een paar weken tijdens de borrel de VR2 staan

• bijsterboschje
  • Laatst online: 22-07 18:23

• cronixx

cronixx

krieuw

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Wie kan bij mij in de serre even kijken of ie er ligt?

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Controllers aan de oplader, COTM in de download queue. hard werken nog en straks los.

Oculus kreeg een 5 voor de bezorging, Sony een 8. Als ze DHL hadden gekozen een 9 :P

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S-Wacko
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-05 09:31
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:24:
Ik denk YES daar is een bestelbusje, ja inderdaad, van postnl -O-
Post-nl, DHL en DPD scheuren hier door het dorp, maar UPS nog nergens te bekennen ;)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Ngrum schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:18:
Toegekomen hier 😄 (België - Leuven)
Ik ben nog aan het wachten in Leuven :/ Bij een vriend in Leuven ook al wel aangekomen. Site gaf aan 9:30 - 11:30, dus er zit stevig wat vertraging op.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
Slender77 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Probeer Pistol Whip eens. Ik zou ook graag een Time Crisis / House of the Dead achtige game willen zien voor de PSVR 2 maar Pistol Whip komt aardig in de buurt. Vooral met twee pistolen (dual wield) is het geweldig!
Bij Pistol Whip hoef je niet echt goed te mikken.

Maar voor de House of the Dead achtige game hoef je maar een paar weken te wachten op Switchback VR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Dantius Hier hebben we wat aan, thanks! d:)b

Even over het vermoeiende deel. Ben jij zo moe door de week op de avond of is de ervaring echt zo intens dat op een vrije uitrust dag de beste keus is? Ik wil met zo een aankoop niet enkel op een vrije dag optimaal kunnen genieten. (grote VR leek hier)
Ton Hasselt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:26:
Wie kan bij mij in de serre even kijken of ie er ligt?
Ik ben onderweg. Misschien laat ik het weten mocht ie er liggen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• starthemel.nl
bijsterboschje schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Blijkbaar is het geen wereldwijde launch .. ik kwam een stukje tegen op Reddit. Komt als het goed is rond 3 maart uit in Europa
Thanks voor de info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
* Kalder ziet een groot wit busje voor de 2e keer voorbij rijden, alsof hij het niet kan vinden in dit lichtelijke doolhof waar ik woon...
Gaan we toch niet weer dat krijgen hè :F
Zou niet de eerste keer zijn dat een bezorger het niet kan vinden :(

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 23-02-2023 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:32:

Even over het vermoeiende deel. Ben jij zo moe door de week op de avond of is de ervaring echt zo intens dat op een vrije uitrust dag de beste keus is? Ik wil met zo een aankoop niet enkel op een vrije dag optimaal kunnen genieten. (grote VR leek hier)

[...]

Verwacht als VR leek wel dat er een kans is dat je minstens een paar dagen tot weken nodig hebt om VR benen te ontwikkelen. Het is echt heel stapsgewijs. Van 15 minuten gamen naar 30, van 30 naar 45, etc. En het verschilt ook echt per game. De ene is een stuk heviger en vermoeiender dan de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:32:

[...]

Nouja, gisteren heb ik enkel de ochtend gewerkt en daarna 4 uur gespeeld zonder problemen, dus nee zo vermoeiend is het ook niet :). Maar je merkt wel (misschien vooral in het begin), dat een uurtje hiermee wat intensiever is dan een uurtje achterover in de bank netflixen :).

Om een beetje een voorstelling te geven: ik heb een eigen bedrijf dus ik werk over het algemeen (te) veel. Vandaag weet ik dat ik tot 22:00 uur bezig ben, denk niet dat ik hem daarna nog ga aansluiten. Morgen ben ik gewoon rond 18:30-19:00 thuis, dan haak ik hem er waarschijnlijk gewoon nog ff aan :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dantius schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:39:
[...]

Nouja, gisteren heb ik enkel de ochtend gewerkt en daarna 4 uur gespeeld zonder problemen, dus nee zo vermoeiend is het ook niet :). Maar je merkt wel (misschien vooral in het begin), dat een uurtje hiermee wat intensiever is dan een uurtje achterover in de bank netflixen :).

Om een beetje een voorstelling te geven: ik heb een eigen bedrijf dus ik werk over het algemeen (te) veel. Vandaag weet ik dat ik tot 22:00 uur bezig ben, denk niet dat ik hem daarna nog ga aansluiten. Morgen ben ik gewoon rond 18:30-19:00 thuis, dan haak ik hem er waarschijnlijk gewoon nog ff aan :).
Oké duidelijk. Een eigen bedrijf kost flink wat energie dus begrijpelijk. Dan kan inderdaad Netflix aanzetten het prettigst zijn na een lange dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Yes! Binnen in Amsterdam. *O*
Even mee gespeeld en wow. Echt geweldig. Kan niet wachten tot vanavond :9

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dantius
Timothy3000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:37:
[...]

Verwacht als VR leek wel dat er een kans is dat je minstens een paar dagen tot weken nodig hebt om VR benen te ontwikkelen. Het is echt heel stapsgewijs. Van 15 minuten gamen naar 30, van 30 naar 45, etc. En het verschilt ook echt per game. De ene is een stuk heviger en vermoeiender dan de ander.
Ik durf die verwachting voor psvr2 wel naar beneden bij te stellen eerlijk gezegd! Het is absoluut zo dat de ene game heftiger is dan de andere, en ook wat je doet heeft effect, maar als ik kijk naar hoe snel ik misselijk was met de psvr1 en hoe lang ik gisteren kon spelen met de psvr2 (en de psvr1 ligt al een jaar of 2 te verstoffen), is deze echt VEEL makkelijker instapklaar voor de leek dan de 1.

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-07 16:48
Hier ook ontvangen regio Utrecht, meteen aan de slag met horizon, ben erg onder de indruk (kwam van quest 2). Moet wel zeggen dat ik moeite had met de headset perfect op zetten. Zoals er in de uitleg ook wordt aangegeven moet je die band achter vrij laag doen zodat het niet op je neus rust

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:57
Vraagje: iemand al ervaring met wisselen van gebruikers? Bijv. je zoon/dochter die even wil proberen... hoeveel tijd kost het afstellen alles?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S-Wacko
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-05 09:31
hij is binnen in Goes. bezorger voelde zich een beetje kerstman vandaag had ik het idee :)

• Timothy3000
Dantius schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:42:
[...]

Ik durf die verwachting voor psvr2 wel naar beneden bij te stellen eerlijk gezegd! Het is absoluut zo dat de ene game heftiger is dan de andere, en ook wat je doet heeft effect, maar als ik kijk naar hoe snel ik misselijk was met de psvr1 en hoe lang ik gisteren kon spelen met de psvr2 (en de psvr1 ligt al een jaar of 2 te verstoffen), is deze echt VEEL makkelijker instapklaar voor de leek dan de 1.
Ah, dat is super goed nieuws. Thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 09:49

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hier ook eerste indruk: wow!
Wel bang voor motion sickness. Moet rustig aan doen merk ik, voelde al wat opkomen qua duf gevoel in mn hoofd.
Valt wel meteen op dat witte tekst bij de setup heel fel is en er een rode / blauwe gloed omheen hangt. Straks als ik tijd heb maar eens door die tips lopen om dingen goed in te stellen. Nu vrij gehaast door de setup gelopen.

Mn eerste game was Kayak. Zit je dan ineens in een groot zwembad, haha geweldig :)

• Dantius
mikkelnl schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:42:
Vraagje: iemand al ervaring met wisselen van gebruikers? Bijv. je zoon/dochter die even wil proberen... hoeveel tijd kost het afstellen alles?
Gisteren een goede vriend (die al ervaring had met de HP) laten proberen. Opzetten afstellen van de headset zelf is minder dan 1 minuut. Eyetracking werkte toen nèt niet helemaal lekker, dus die setup even handmatig doorlopen, 20 seconden. PD (pupildistantie) stond bij hem toevallig goed, dus daar hoefden we niet eens iets aan te doen.

Gaat dus echt héél makkelijk. Maar zou wel eye-tracking even opnieuw doen bij een nieuw persoon, want dat is prettig als het perfect werkt, die 20 seconden is goed besteed.

• 4acesNL
  • Nu online
Banaan000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:42:
Hier ook ontvangen regio Utrecht, meteen aan de slag met horizon, ben erg onder de indruk (kwam van quest 2). Moet wel zeggen dat ik moeite had met de headset perfect op zetten. Zoals er in de uitleg ook wordt aangegeven moet je die band achter vrij laag doen zodat het niet op je neus rust
Overvecht toevallig? 😅

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Net even een klein half uurtje kunnen spelen, maar ik krijg zeebenen van het staan bij Horizon :)
Ben maar gaan zitten...

Mijn zoon speelt alles staand maar goed die speelt veel meer en heeft al lange tijd een quest 2 hij is lyrisch over de PSVR2

Vraagje:
Ik dacht dat het ergens voorbij gekomen was maar kan het zo niet terug vinden...
Als ik nu een 2e hands PS4 of PS5 RE Village op de kop tik, is deze dan gratis te upgraden naar de VR versie??

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:57
Dantius schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:44:
[...]

Gisteren een goede vriend (die al ervaring had met de HP) laten proberen. Opzetten afstellen van de headset zelf is minder dan 1 minuut. Eyetracking werkte toen nèt niet helemaal lekker, dus die setup even handmatig doorlopen, 20 seconden. PD (pupildistantie) stond bij hem toevallig goed, dus daar hoefden we niet eens iets aan te doen.

Gaat dus echt héél makkelijk. Maar zou wel eye-tracking even opnieuw doen bij een nieuw persoon, want dat is prettig als het perfect werkt, die 20 seconden is goed besteed.
Thanks!

PD is dat wieltje toch? En eye-tracking is dan enige wat via de software gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
cypher21 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:45:

Vraagje:
Ik dacht dat het ergens voorbij gekomen was maar kan het zo niet terug vinden...
Als ik nu een 2e hands PS4 of PS5 RE Village op de kop tik, is deze dan gratis te upgraden naar de VR versie??
Ja! In ieder geval de PS5 versie. Heb ik namelijk ook gedaan :) Maar nog niet geprobeerd te spelen, tijd was op gisteren :)

• Kalder
Doe even normaal...

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 23-02-2023 14:22 ]

• Dantius
mikkelnl schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:46:
[...]

Thanks!

PD is dat wieltje toch? En eye-tracking is dan enige wat via de software gaat?
Yes, PD=Pupildistantie=pupilafstand, dat is het fysiek verschuiven van de lenzen van wijd naar smal en gaat idd met het wieltje.

Eyetracking is de positie van je pupil n.a.v. waar je naar kijkt op je scherm. Dat is software gestuurd.

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier nu ook net binnen (regio Utrecht). Net binnen de geschatte tijd. Status bij UPS was niet bijgewerkt... Hier wel allebei de pakketten in dezelfde bus haha.

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 21:13
De tracking van UPS klopt idd voor geen meter.
Stond sinds vanochtend wordt vrijdag geleverd, en net stonden ze ineens aan de deur.

Tracking van Sony zegt ook nog steeds in transit.

• 4acesNL
  • Nu online
Meerdere meldingen vanuit Utrecht. *waaaah*. Ondertussen staat er nog geen tijdsspanne bij mij. 🙈

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Hier heeft dat talent alleen de dualsense lader afgeleverd. De PSVR heeft hij op ABSENCE door ontvanger gemeld en dus gewoon weer meegenomen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:50:
[...]

Oh cool wist niet dat er een demo voor star wars was, snel nog even downloaden, de ups man heeft nog 2 uur om het venster te halen!

Ik heb nu een demo voor star wars en RE8, zijn er nog meer demo's?
Ik zie nu dat er een speciale sectie is in de ps store voor vr2 demo's! Nice!
Voor de geïnteresseerden, hier kun je de demo's vinden in de online store:

https://store.playstation...R2=productVrCompatibility

Edit: Het zijn ze blijkbaar niet allemaal, Puzzling Places is ook een proefversie van, maar die staat niet in die lijst.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbaman op 23-02-2023 14:11 ]

• Rivanov
Via GTPlanet:

ok guys pls try this I just did a wtc700 le mans stint but wut I did was I unplugged my tv from the ps5 and restarted the ps5 so only using the psvr2 headset i definetly felt an improvement in the psvr2 performance and clarity when playing in gt7 I felt the scale was definetly more real and the details closer was sharper and the game ran more smoothly the horizon was still blurry but I think this is definetly a gt7 issue that can be pathced to be alot more crispy when the game went to flatscreen in the psvr2 things definetly felt alot more crispy so I think the psvr2 really has the ability to be very crisp if we can get some performance patches or settings for gt7 and also the positioning I had no issues at all with camera positioning i didn't have to reset my position at anytime which when I playede with my tv on was a major issue

can some of you guys pls also test this and see if you feel the same??

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:56:
De nieuwe Dark Pictures game van Supermassive ligt het meest in dat straatje denk ik, guns in 2 handen en on-rails. Komt volgende maand uit en de previews tot nu toe zien er echt heel tof uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 09:51
Ik ben tegelijk enorm ongeduldig maar ook een beetje huiverig voor mijn eerste indrukken met de PSVR2. En dan met name omtrent de visuals.

Ik weet dat ik de beeldkwaliteit niet mag vergelijken met mijn LG oled in de huiskamer, en ook niet met de 110” 4K (niet native) beamer die ik in mijn mancave heb hangen. Die laatste legt het qua scherpte en beeldkwaliteit overigens af tegen de eerste.
Maar aangezien ik zoveel verschillende verhalen lees, vraag ik me af of het beeld niet gaat tegenvallen. De ene vindt het fantastisch en in de buurt komen van 4K, de ander vind het net wat beter dan de PSVR. Let wel, ik heb best veel op de PSVR gespeeld want de immersie is echt top!

Anyway, ik kan niet wachten om er vanavond mee aan de slag te gaan, maar merk ook wel aan mezelf dat ik ietwat behoudend ben :)

Heb vanaf m’n werk alvast wat demo’s naar de console gedownload via de app :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Frederik vd bal
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 06:58
Mooi is dat, om 12:31 zou het pakket afgeleverd zijn terwijl er niemand thuis was en ik bij de videodeurbel te laat was. Nu stond er in het bericht dat het bij de achterdeur neergelegd is, kom ik net thuis is er niets te bekennen en in een tuin van 5x7 zou dit niet te moeilijk moeten zijn..

Iemand tips wat ik nu het beste kan doen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kalder
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:00:
[...]

Ja vooral door als gekken door de straat te racen, sorry maar daar kan ik geen respect voor tonen op een weg waar max 15km is toegestaan. Ik zeg niet dat het een UPS bezorger was, maar het zou zomaar kunnen.
Gelukkig vals alarm! Het was geen UPS bezorger, want die is nu net geweest, en deze man heb ik vriendelijk bedankt voor het pakketje wat in goede staat was en heb hem een fijne dag gewenst want hij leek snel weer verder te willen. :D
oOo oOo *O* *O* *O* oOo oOo
Whoohooo het feest kan beginnen!

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 23-02-2023 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Kalder Nu willen we ook iedere minuut een update dat snap je wel he. :P
Enjoy!

• Rivanov
Robbaman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:01:
[...]

Voor de geïnteresseerden, hier kun je de demo's vinden in de online store:

https://store.playstation...R2=productVrCompatibility
Maar 3 demo's?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h.m.koster1981
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:07:
[...]

Gelukkig vals alarm! Het was geen UPS bezorger, want die is nu net geweest, en deze man heb ik vriendelijk bedankt voor het pakketje wat in goede staat was en heb hem een fijne dag gewenst want hij leek snel weer verder te willen. :D
oOo oOo *O* *O* *O* oOo oOo
Whoohooo het feest kan beginnen!
Enjoy Kalder :) Ik heb de PSVR2 ook binnen :D super happy. Na het werk maar proberen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:08:
@Kalder Nu willen we ook iedere minuut een update dat snap je wel he. :P
Enjoy!
Hij is ons minstens een review van minimaal 4000 woorden verplicht. 20 woorden per post over UPS.

In alle gekkigheid: Veel plezier ermee!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 17:30
Beter iets dan niets hè? ;-)

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Thiago schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:12:
[...]

Beter iets dan niets hè? ;-)
Blijkbaar zijn er nog wel meer, maar deze zijn denk ik als losse game opgenomen. Ik zag later dat Puzzling Places https://store.playstation...14218_00-0930814246230117 ook een proefversie heeft.
Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste