Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rik922
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09-07-2023
RozeDwergbanaan schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:40:
[...]

Herken precies wat je bedoelt. Merk dat ik vaak de headset probeer te verplaatsen om zo net dat beetje scherpte extra te pakken. Ervaring lijkt daarbij veel op dat van psvr1. Neemt niet weg dat het erg vet is en toch wel een stuk scherper is dan psvr1 maar niet zo scherp als ik gehoopt had.

Het wauw gehalte is dan ook qua graphics niet super hoog (horizon). Wat wel echt heel gaaf was is de Rumble in de headset. Net alsof je in een attractie in de Efteling zit soms.
Ik vindt t eerlijk gezegd ook tegenvallen. Het kijkdoos effect is trouwens niet in games even in te stellen, dit zit in de bril zelf.

Morgen nog een proberen, blijf ik de zelfde ervaring hebben stuur ik hem terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
LockeNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:42:
Update UPS pakket verlaat nu(pas) Eindhoven. Maar vrijdag is veranderd naar zsm [Afbeelding]
Bij mij ook! Hopelijk wordt het morgen dan :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:55
Rik922 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:43:
[...]

Ik vindt t eerlijk gezegd ook tegenvallen. Het kijkdoos effect is trouwens niet in games even in te stellen, dit zit in de bril zelf.

Kan dat bij de PS Store? Hebben die een retourbeleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Update UPS pakket verlaat nu(pas) Eindhoven. Maar vrijdag is veranderd naar zsm [Afbeelding]
Hier ook! Vermoed idd gewoon morgen. Iedereen die gister in eindhoven was, is namelijk nu ook vandaag ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:23
Shinji schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:29:
[...]

Dat zou wel naatje zijn. Ik kom van PS4 versie die geupgrade is naar digital PS5. Dus disc moet er in. Maar volgens jou zou die niet de VR update krijgen? Heb je daar bronnen van?
De PSVR2 ondersteuning is een patch voor de GT7 PS5 versie, dus je zit wel goed denk ik ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Net even een uurtje gespeeld. Dit is m'n eerste VR bril; hier en daar wel wat sessies gedaan bij vrienden en VR arcade, maar dat was het dan ook.

Setup is inderdaad simpel, en goed uitgelegd. Na alles ingesteld te hebben had ik het idee dat ik alsnog wat blurry text had, maar dit was in games zo goed als weg. Volgens mij klopt dat redelijk met wat ik eerder al had gelezen.

Omdat ik nog niet met Horizon wil beginnen zonder wat meer 'vr-benen' gekweekt te hebben, begon ik met Tentacular. Alleen in het menu haperde de headtracking af en toe, en tijdens die haperingen raak je supersnel gedesorienteerd. Dus die maar meteen afgesloten. Ik hoop dat een reboot van alles het oplost, of anders een patch.

Daarna verder gegaan met Moss, omdat ik las dat het wel een goede beginners game was, omdat je kunt blijven zitten. Dit werkte op zich wel okay. Ik had eerst heel erg veel last dat de PSVR de room tracking kwijt was, waardoor ik uit de game werd gegooid met de vraag of ik de play area opnieuw wilde definieren. Vaak ging de melding meteen weg zodra ik iets in de rondte keek, maar ik heb toch wel 2x opnieuw m'n play area gemapped in de hoop dat het weg ging. Op een gegeven moment stopten de meldingen, en kon ik enigszins normaal gamen. De controllers trackten af en toe niet helemaal lekker, waardoor ik veel verder moest reiken om met objecten te interacteren dan nodig.

Na een uurtje spelen merkte ik dat ik een beetje 'detached' raakte van m'n omgeving, dus toen ben ik maar gestopt om te voorkomen dat ik echt raar of duizelig word. Ik las her en der dat dit over het algemeen een kwestie van wennen is. In de handleiding (die ik idd heb gelezen :+) werd ook aangeraden om in het begin kortere sessies te houden.

Algeheel niet helemaal wat ik er van had verwacht, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Het is ook een kwestie van wennen, zowel aan de hele interactie zelf, als de games.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11
Update UPS pakket verlaat nu(pas) Eindhoven. Maar vrijdag is veranderd naar zsm
Ah grappig ik woon bij je in de buurt! En bij mij dezelfde status nu :)
[...]

Ik ben wel benieuwd, is dit je eerste VR bril? Zelf heb ik alleen de Quest 1 gehad dus heb best hoge verwachtingen t.o.v. die bril.
Wellicht moet ik die verwachting wat naar beneden stellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32
Hier ook. Dus maybe morgen. Ze liggen hemelsbreed 7 km verderop.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 00:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

Casual_T schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:51:
[...]

Hier ook! Vermoed idd gewoon morgen. Iedereen die gister in eindhoven was, is namelijk nu ook vandaag ontvangen..
Nee hoor, hier niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:14
FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:57:
[...]

Hier ook. Dus maybe morgen. Ze liggen hemelsbreed 7 km verderop.
Hier ook hetzelfde, stond gepland voor vrijdag en nu zsm.
Denk dat we 'm morgen kunnen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
Ups is weer aan het plannen, dus zal wel morgen worden. “Helaas” vannacht al op weg naar Berlijn dus nog even extra daagjes wachten op de eerste indruk…🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Kazu schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:53:
Net even een uurtje gespeeld. Dit is m'n eerste VR bril; hier en daar wel wat sessies gedaan bij vrienden en VR arcade, maar dat was het dan ook.

Setup is inderdaad simpel, en goed uitgelegd. Na alles ingesteld te hebben had ik het idee dat ik alsnog wat blurry text had, maar dit was in games zo goed als weg. Volgens mij klopt dat redelijk met wat ik eerder al had gelezen.

Omdat ik nog niet met Horizon wil beginnen zonder wat meer 'vr-benen' gekweekt te hebben, begon ik met Tentacular. Alleen in het menu haperde de headtracking af en toe, en tijdens die haperingen raak je supersnel gedesorienteerd. Dus die maar meteen afgesloten. Ik hoop dat een reboot van alles het oplost, of anders een patch.

Daarna verder gegaan met Moss, omdat ik las dat het wel een goede beginners game was, omdat je kunt blijven zitten. Dit werkte op zich wel okay. Ik had eerst heel erg veel last dat de PSVR de room tracking kwijt was, waardoor ik uit de game werd gegooid met de vraag of ik de play area opnieuw wilde definieren. Vaak ging de melding meteen weg zodra ik iets in de rondte keek, maar ik heb toch wel 2x opnieuw m'n play area gemapped in de hoop dat het weg ging. Op een gegeven moment stopten de meldingen, en kon ik enigszins normaal gamen. De controllers trackten af en toe niet helemaal lekker, waardoor ik veel verder moest reiken om met objecten te interacteren dan nodig.

Na een uurtje spelen merkte ik dat ik een beetje 'detached' raakte van m'n omgeving, dus toen ben ik maar gestopt om te voorkomen dat ik echt raar of duizelig word. Ik las her en der dat dit over het algemeen een kwestie van wennen is. In de handleiding (die ik idd heb gelezen :+) werd ook aangeraden om in het begin kortere sessies te houden.

Algeheel niet helemaal wat ik er van had verwacht, maar dat komt waarschijnlijk nog wel. Het is ook een kwestie van wennen, zowel aan de hele interactie zelf, als de games.
Donkere ruimtes en geheel gladde/egale muren (of grote spiegels) kunnen de tracking verstoren, wellicht was dat een reden dat de tracking het niet goed deed?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
De psvr1 viel mij totaal niet tegen, lijkt me sterk dat dat nu het geval zal zijn, maar ja, jullie hebben versie 1 gekregen, wij krijgen morgen versie 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
[...]

Dit ligt puur aan FOV 110 graden. Hetzelfde als de Rift CV1 uit 2016 overigens.

Ik hoop dat de screendoor idd minder is, en betere blacklevels.
In de CV1 viel de glare en screendoor enorm op, icm screendoor. Instabiele fps, pioneering tot de max. En dat gekloot met die 3 camera’s.

Voor mij is het daarom te doen om nu hiervoor te kiezen. Veel goede high end games.
Geen gedoe met een videokaart kopen die dezelfde prijs heeft als de Psvr2, en dan ben je er nog lang niet. Nieuwe rig kost zo 2k.

Al heb ik nog steeds veel plezier van die oude rig uit 2016. 64gb mem is meestal nog steeds genoeg :+

Voor m’n gevoel lijkt de PSVR2 een beetje de Nintendo VR set te worden in het huidige VR spectrum.

[ Voor 7% gewijzigd door FireStarter op 22-02-2023 21:07 ]

w00t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:50:
[...]

Kan dat bij de PS Store? Hebben die een retourbeleid?
Ja, 30 dagen. Staat gewoon op de website. ;)

https://direct.playstation.com/nl-nl/returns-refund-policy

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Headset was vandaag binnengekomen en net een speelsessie in GT7 achter de rug.
Korte samenvatting: wow, erg vet. Voldoet zeker aan mijn verwachtingen! :)

Helaas heb ik erg veel last van bewegingsziekte en ik moet ik het langzaam opbouwen.
Spellen met teleport e.d. gaan wel goed, maar GT7 is next level.
Voor vandaag dus even genoeg gespeeld :)

Eerst maar even met mijn MX-5 rondgereden op Spa. Rustig rijden en een beetje rondkijken :D
Ik heb ook meteen hetzelfde gevoel als het rijden in mijn eigen MX-5.
Het HDR effect is echt gaaf, als de zon achter de bomen vandaan de auto inschijnt is dat echt overtuigend.
In het verleden al wel eens gespeeld met PS VR 1, Oculus Rift S en HTC Vive Pro. Deze headset is duidelijk beter dan al die 3 headsets.

VR Showcase in GT7 geprobeerd en dat is ook gaaf.

Vervolgens de Nordschleife geprobeerd, maar toen ik bij Ex-Muhle omhoog ging draaide mijn maag om en was het weer genoeg voor vandaag :)

Setup ging prima, ik moet alleen mijn gamekamer opnieuw inrichten, want ik heb daar helaas niet een speelveld van 2x2m beschikbaar.
Pairen en laden van de controllers ging ook prima, moest bij één controller echter de USB-C kabel er een keer uit halen en opnieuw indoen. Daarna deden beide controllers het prima.

Sweetspot is heel gevoelig en ik kan geen punt vinden waarop de complete FoV scherp is. Ik denk dat het beste is de IPD alleen in te stellen in de setup. Vervolgens via big screen de sweetspot in het midden te vinden en voor lief te nemen dat het aan de randen ietsje minder is. Als je naar de randen gaat kijken en alles gaat verstellen (incl. IPD), dan wordt het eigenlijk alleen maar slechter. Zodra je speelt vergeet je het volledig, valt eigenlijk alleen op als je tekst aan de randen gaat lezen met big screen.

Big screen is vergelijkbaar met een grote 1080p TV, dat is helaas niet 4K waardig.
Maar voor VR vind ik het alles behalve storend. Als je gewend bent om te spelen op een 1080p TV, dan kun je big screen prima gebruiken. Als je 4K gewend bent is het een stapje terug.

Oh en als laatste, probeer niets te drinken uit een glas met de camera mode, dan giet je je drinken in je kraag _O-
Rik922 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:27:
[...]
Jaa heb ook t idee dat ik na een scherm kijk op n afstandje ipv van vr.. kijkdoos effect. Jammer
Heb je al eerder ervaring gehad met VR? Deze headset is op alle gebieden beter dan wat ik ooit gezien heb, snap dit commentaar dan ook niet zo goed? :?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:01:
[...]

Donkere ruimtes en geheel gladde/egale muren (of grote spiegels) kunnen de tracking verstoren, wellicht was dat een reden dat de tracking het niet goed deed?
Dat is ook mijn vermoeden. Ik heb veel oppervlaktes in de woonkamer met egale kleuren, dus ik gok dat hij weinig ankerpunten heeft om echt goed op te kunnen tracken. Zal de komende dagen eens wat spelen met meer (kunst)licht.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kazu schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:03:
[...]

Dat is ook mijn vermoeden. Ik heb veel oppervlaktes in de woonkamer met egale kleuren, dus ik gok dat hij weinig ankerpunten heeft om echt goed op te kunnen tracken. Zal de komende dagen eens wat spelen met meer (kunst)licht.
In het instellingen menu van de PS VR2 kun je meer nauwkeurige tracking aanzetten. Dan komt er onder andere een patroon op je TV die als extra 'ankerpunt' wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik922
DaWaN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:03:

Helaas heb ik erg veel last van bewegingsziekte en ik moet ik het langzaam opbouwen.

Eerst maar even met mijn MX-5 rondgereden op Spa. Rustig rijden en een beetje rondkijken :D
Ik heb ook meteen hetzelfde gevoel als het rijden in mijn eigen MX-5.
Het HDR effect is echt gaaf, als de zon achter de bomen vandaan de auto inschijnt is dat echt overtuigend.
In het verleden al wel eens gespeeld met PS VR 1, Oculus Rift S en HTC Vive Pro. Deze headset is duidelijk beter dan al die 3 headsets.

VR Showcase in GT7 geprobeerd en dat is ook gaaf.

Vervolgens de Nordschleife geprobeerd, maar toen ik bij Ex-Muhle omhoog ging draaide mijn maag om en was het weer genoeg voor vandaag :)

Setup ging prima, ik moet alleen mijn gamekamer opnieuw inrichten, want ik heb daar helaas niet een speelveld van 2x2m beschikbaar.
Pairen en laden van de controllers ging ook prima, moest bij één controller echter de USB-C kabel er een keer uit halen en opnieuw indoen. Daarna deden beide controllers het prima.

Sweetspot is heel gevoelig en ik kan geen punt vinden waarop de complete FoV scherp is. Ik denk dat het beste is de IPD alleen in te stellen in de setup. Vervolgens via big screen de sweetspot in het midden te vinden en voor lief te nemen dat het aan de randen ietsje minder is. Als je naar de randen gaat kijken en alles gaat verstellen (incl. IPD), dan wordt het eigenlijk alleen maar slechter. Zodra je speelt vergeet je het volledig, valt eigenlijk alleen op als je tekst aan de randen gaat lezen met big screen.

Big screen is vergelijkbaar met een grote 1080p TV, dat is helaas niet 4K waardig.
Maar voor VR vind ik het alles behalve storend. Als je gewend bent om te spelen op een 1080p TV, dan kun je big screen prima gebruiken. Als je 4K gewend bent is het een stapje terug.

Oh en als laatste, probeer niets te drinken uit een glas met de camera mode, dan giet je je drinken in je kraag _O-

[...]

Heb je al eerder ervaring gehad met VR? Deze headset is op alle gebieden beter dan wat ik ooit gezien heb, snap dit commentaar dan ook niet zo goed? :?
Ik heb de psvr1 gehad en Ocolus. De Ocolus had dit ook, kijkdoos effect. Psvr1 niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zou het graag eens willen testen voordat ik besluit om ‘m te kopen. Heb namelijk nog 0,0 VR-ervaring.

Iemand met een PSVR2 én GT7 die woonachtig is in regio Valkenswaard / Veldhoven etc. ?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:02:
[...]
Ik hoop dat de screendoor idd minder is, en betere blacklevels.
In de CV1 viel de glare en screendoor enorm op, icm screendoor. Instabiele fps, pioneering tot de max. En dat gekloot met die 3 camera’s.
Screendoor en black level is zoveel beter als ik het vergelijk met een Rift S.
Framerate is in GT7 ook goed.
Setup is heel eenvouding en ik heb tot nu toe geen problemen ervaren met tracking. De ruimte die ik gebruik staat ook vol met spullen, dat helpt mogelijk met de tracking :)
Ik verwacht dat deze headset je niet tegen gaat vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LockeNL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-09 14:09
[quote]DaWaN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:03:

Zet bij oa racegames een ventilator voor je neer. Dat helpt 1 frisse lucht 2 hersenen gevoel van snelheid te geven

Eet wat gember. Dat helpt enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Heeft iemand al een koptelefoon uitgeprobeerd? Iemand tips? Wellicht komen er dan morgen 3 pakketjes 🤣

w00t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:10:
Zou het graag eens willen testen voordat ik besluit om ‘m te kopen. Heb namelijk nog 0,0 VR-ervaring.

Iemand met een PSVR2 én GT7 die woonachtig is in regio Valkenswaard / Veldhoven etc. ?
37 min van je vandaan hier, als hij binnen is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
Na het lezen van de eerste "minpunten" hier en op Reddit, begin ik ietwat zenuwachtig te worden ;-) Ik heb de VR1 gehad, en daar vond ik het altijd wel irritant dat de sweetspot echt klein was, en de lage resolutie natuurlijk.

Ik hoop dat de sweetspot bij VR2 me niet te veel gaat tegenstaan, heel erg benieuwd inmiddels! Hopelijk morgen binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:12:
Heeft iemand al een koptelefoon uitgeprobeerd? Iemand tips? Wellicht komen er dan morgen 3 pakketjes 🤣
Ik heb de pulse headset en een sony xm5, kan alleen zondag pas testen, als dan nog nodig, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
20:20
Status
Customs clearance started / Handover to broker
City
EINDHOVEN

Nieuwe status!

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:13:
[...]

Project V(R) bij Nightshadow dus _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
dglavimans schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:22:
[...]

Project V(R) bij Nightshadow dus _/-\o_
Altijd leuk om je hobby te delen :*)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:16
Vandaag binnen gekomen, vanavond getest met GT7.

Heel eerlijk : Ik was enigszins teleurgesteld in de kwaliteit van het beeld bij ver de baan op kijken. Dit leek wazig. Eigenlijk had ik een beetje PSVR1 vibes.

Maar.... dit leek weg te gaan na een uurtje of anderhalf. Wat ik daarna beleefd heb heb ik nog nooit beleefd bij een racegame. Het om je heen kunnen kijken, de bocht in kijken, je rempunten vinden. Het gaat zo veel makkelijker in VR. De races, het geluid om je heen van andere auto's!

De koplampen van de auto achter je die je dashboard verlichten of je spiegels verblinden, de zon in je raam die je dashboard je vooruit in laat spiegelen! Fuck zeg! De auto voor mij sneed de kerb te vroeg aan, je kunt de grassprieten aan komen zien vliegen.

Het klinkt allemaal heel simpel en logisch, maar het is toch wel echt een beleving zo hoor! Helaas dacht ik net donuts te moeten gaan doen en werd ik misselijk, dus nu maar eerst even wat drinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
YouTube: Change These PSVR2 Settings BEFORE Playing!

Zit nog even naar deze video te kijken. Zou iedereen aanraden om in ieder geval tip 3 te bekijken... want om een of andere vage reden staat 120hz output niet aan by default. Zal wel een bug zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Rik922 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:09:
[...]
Ik heb de psvr1 gehad en Ocolus. De Ocolus had dit ook, kijkdoos effect. Psvr1 niet
Vreemd, de FoV is zelfs beter dan de PS VR1.
Welke games heb je geprobeerd?
Eet wat gember. Dat helpt enorm
Ja die tips had ik ook al gelezen, maar ik kon niet direct gembersnoepjes vinden die verkrijgbaar zijn bij elke supermarkt. Zal morgen wat gember kopen en gemberthee drinken voor de sessie.
Ik ben zelf vrij kieskeurig qua audio (heb o.a. high-end oordopjes met balanced armatures voor muziek), maar Ik moet zeggen dat de meegeleverde oordopjes mij niet tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik922
yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:24:

Zit nog even naar deze video te kijken. Zou iedereen aanraden om in ieder geval tip 3 te bekijken... want om een of andere vage reden staat 120hz output niet aan by default. Zal wel een bug zijn.
Hmm kan dat nog eens aanzetten om te kijken of t dan beter wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Gember 🤮🤮🤮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
DaWaN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:25:
[...]

[...]

Ja die tips had ik ook al gelezen, maar ik kon niet direct gembersnoepjes vinden die verkrijgbaar zijn bij elke supermarkt. Zal morgen wat gember kopen en gemberthee drinken voor de sessie.

[...]

Geld dit echt alleen voor Vr? ik hoor wel eens van motion sickness etc bij flat games heb daar zelf nooit last van gehad totaal niet en dat klinkt me altijd vreemd in de oren maar ben dus een totale VR virgin kan mij dit dus ook gaan overkomen? oprecht benieuwd maar vroeg het me af.

Ik ben zelf vrij kieskeurig qua audio (heb o.a. high-end oordopjes met balanced armatures voor muziek), maar Ik moet zeggen dat de meegeleverde oordopjes mij niet tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik922
[...]

Horizon, gt7 alle free demo games

[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik kan dit denk ik prima googlen maar ben even lui... hoe connect je die meegeleverde oordopjes? Via Bluetooth, of plug je ze in de VR bril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik922
yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Ik kan dit denk ik prima googlen maar ben even lui... hoe connect je die meegeleverde oordopjes? Via Bluetooth, of plug je ze in de VR bril?
Kan allebei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Bluetooth werkt toch niet?

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:13:
[...]

Top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:29:
[...]
Meegeleverde dopjes plug je direct in de hoofdband.
Hebben ook hele korte kabeltjes, dus kun je makkelijk laten bungelen en in je oren steken nadat je de headset hebt opgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Geen probleem, zodra ik hem binnen heb post ik het sowieso en mocht je intresse hebben laat het dan maar weten, regelen we snel een x wat sowieso leuk een vr sessie met een mede tweaker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Door alle opwinding is niemand er meer mee bezig, maar geen Astrobot verrassing :'(...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Hij vraagt over de meegeleverde oordopjes, die zijn niet draadloos te gebruiken, maar zijn speciaal ontworpen zodat ze aan de band van de headset zitten en je geen vervelende extra geluidskabeltjes om je heen hebt hangen.
Je kunt natuurlijk wel een voor PS5 geschikte draadloze headphone gebruiken, maar geen reguliere Bluetooth headphones, die werken niet. De Pulse 3D zal prima samen gaan met de headset. Je kunt nog wel elke andere headphone gebruiken die je met een snoertje aansluit in de audio jack poort in de band van de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Skating_vince schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:35:
Door alle opwinding is niemand er meer mee bezig, maar geen Astrobot verrassing :'(...
Nu je het zegt.... helemaal vergeten maar idd erg jammer!
!
Hadden de reddit detectives het jammergenoeg toch niet helemaal bij het goede eind! :-(

[ Voor 14% gewijzigd door NightShadow22 op 22-02-2023 21:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:02
Skating_vince schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:35:
Morgen is er State of Play met nieuwe vr aankondigingen, dus misschien is er nog een beetje hoop

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22
AppleFan2007 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:36:
[...]

Morgen is er State of Play met nieuwe vr aankondigingen, dus misschien is er nog een beetje hoop
Hopelijk HL Alyx.... a man can dream :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
AppleFan2007 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:36:
[...]

Ik zat er ook al op te hopen dat ze bij die State of Play een mooie Astrobot verrassing hebben, mijn gevoel zegt dat er 95% kans op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Misschien alle vr games in playsyation plus 🤗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:37:
[...]

Hopelijk HL Alyx.... a man can dream :X
Een dev daarvan had laatst zoiets gezegd op Twitter; "a console related surprise near the end of the year, and it will not be what you expect"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:40:
[...]

Een dev daarvan had laatst zoiets gezegd op Twitter; "a console related surprise near the end of the year, and it will not be what you expect"
Zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngrum
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-01 23:41
Ik heb onlangs de Sony inzone H7 gekocht en ik hoop echt dat die goed samen gaat met de headset. Dus ik ben ook benieuwd naar de reacties hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:28:
Geld dit echt alleen voor Vr? ik hoor wel eens van motion sickness etc bij flat games heb daar zelf nooit last van gehad totaal niet en dat klinkt me altijd vreemd in de oren maar ben dus een totale VR virgin kan mij dit dus ook gaan overkomen? oprecht benieuwd maar vroeg het me af.
Ja ik heb er bij flat games ook zelden last van. Eigenlijk alleen bij games met lage frame rates, hele slechte frame pacing of hele lage field of view.
Maar die games kun je bij mij op één hand tellen (eigenlijk komt alleen Medal of Honor op PS1 in mij op, daar wordt ik tot op heden nog steeds gegarandeerd misselijk van tijdens het spelen).
Is dus zeker iets waar je rekening mee moet houden.

Probeer eerst games waarin je kunt zitten/staan en waarin je weinig beweegt.
Ik heb met de Vive Pro bijvoorbeeld 45 minuten "Escape the lost Pyramid" gespeeld en dat trek ik prima.
Morgen ga ik Horizon spelen, hopelijk kan ik dat langer volhouden dan GT7 :)
Rik922 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:28:
Horizon, gt7 alle free demo games
OK, GT7 zou prima moeten zijn qua FoV.
Ik zou niet weten wat je dan ervaart wat je met een PS VR1 niet ervaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 07:43

Dat gaat specifiek om de 120fps mode voor cinematic view. Dus als je tv 60 aankan dat je dan toch met 120 kan spelen via de headset. Dit heeft dus niks van doen met de VR games zelf die sowieso op 90 of 120fps spelen.

Waarom het überhaupt een optie is weet ik niet. Heb het even geprobeerd en inderdaad bij het aanvinken kon ik bij Hogwarts legacy de high frame rate mode aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
sn0ww schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:35:
Hebben jullie ook voor degene die hem heeft, dat als je de controllers oplaad dus allebei tegelijk hij alleen links aangeeft en de rechtercontroller pulseert?

Ik laad op via 2 usb naar usb c kabels.
En? Al erachter wat dit is/was? Lijkt mij dat ze gewoon tegelijk moeten kunnen opladen. Kan ook een defecte controller zijn, dan zou je de 3e kapotte controller hebben waarvan ik gehoord heb :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:47:
[...]

En? Al erachter wat dit is/was? Lijkt mij dat ze gewoon tegelijk moeten kunnen opladen. Kan ook een defecte controller zijn, dan zou je de 3e kapotte controller hebben waarvan ik gehoord heb :/
Zou lullig zijn, moet je alles weer terugsturen en minimaal 3 weken wachten op een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
DaWaN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:43:
[...]

Ja ik heb er bij flat games ook zelden last van. Eigenlijk alleen bij games met lage frame rates, hele slechte frame pacing of hele lage field of view.
Maar die games kun je bij mij op één hand tellen (eigenlijk komt alleen Medal of Honor op PS1 in mij op, daar wordt ik tot op heden nog steeds gegarandeerd misselijk van tijdens het spelen).
Is dus zeker iets waar je rekening mee moet houden.

Probeer eerst games waarin je kunt zitten/staan en waarin je weinig beweegt.
Ik heb met de Vive Pro bijvoorbeeld 45 minuten "Escape the lost Pyramid" gespeeld en dat trek ik prima.
Morgen ga ik Horizon spelen, hopelijk kan ik dat langer volhouden dan GT7 :)

[...]

Bedankt voor de info en de tips! ga het zeer snel zelf ervaren maar zo ben ik tenminste een beetje voorbereid op wat gaat komen.

OK, GT7 zou prima moeten zijn qua FoV.
Ik zou niet weten wat je dan ervaart wat je met een PS VR1 niet ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Wanneer komt de review op de frontpage?

w00t

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-09 15:47

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Mijn God, wat ontzettend gaaf! Begrijp niet hoe je hier niet enthousiast over kan zijn. Moet echt even bijkomen van mijn eerste tien minuten Horizon.

Kreeg wel paar keer snel een foutmelding in beeld waardoor ik eruit werd gehaald. Iets met kan omgeving niet…. en dan zie ik mn huiskamer ineens. Iemand een idee welke instelling ik dan moet tweaken. Het is te kort in beeld om volledig te lezen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kalder
Mijn pakketje heeft er maar slechts 6 uur en 15 minuten over gedaan om onderweg te zijn van Eindhoven naar Eindhoven 😅
Eindelijk weer een status update en er staat nu "De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven"

Dat klinkt al beter dan vrijdag 😁 nu maar hopen dat ze morgen vroeg komen en niet pas aan het eind van de dag 🥺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Hoop dat ik niet misselijk als een hond word.. heb er met de quest 2 wel last van als ik ‘loop’ in sommige games..

Heb goede hoop dat ik hem morgen binnen krijg

psn: HertogJack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

cronixx

krieuw

Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:54:
Mijn pakketje heeft er maar slechts 6 uur en 15 minuten over gedaan om onderweg te zijn van Eindhoven naar Eindhoven 😅
Eindelijk weer een status update en er staat nu "De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven"

Dat klinkt al beter dan vrijdag 😁 nu maar hopen dat ze morgen vroeg komen en niet pas aan het eind van de dag 🥺
Bij mij nu ook idd ipv vrijdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:58:
[...]

Bij mij nu ook idd ipv vrijdag.
Hier ook! wss morgen hier :*)

Mn geliefde Rhodesian ridgeback vriend en vriendinnetje zullen wss morgen even moeten wachten met hun dagelijkse 20km rondes tot de buit binnen is :X

[ Voor 28% gewijzigd door NightShadow22 op 22-02-2023 22:01 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Morgen ben ik jarig 🥳🥳🥳

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Wie jarig is trakteert! Tikkie jouw kant op voor de PSVR2 Horizon bundle?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
Dan mag de UPSman er wel een mooi inpakpapiertje omheen doen met een mooie grote strik 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:02:
[...]

Ik behoor de cadeautjes te ontvangen 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:02:
[...]

2 kunnen er wel af toch Ton? de boete voor die spijkermatten die vrouwlief vandaag zou uitrollen was waarschijnlijk veel hoger dan 1300 euro..... moest je wss zelfs even voor bakken 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBunfJ3HCFp0h6ZnJhPsBXBorbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f2vayFG4r08LxgudSNAxLdBd.jpg?f=fotoalbum_large

Ook wel knap dit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
Ton Hasselt schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:03:
[...]

Inderdaad, taart is om uit te delen, cadeautjes om te innen })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Ton Hasselt schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:03:
[...]

no habla inglés :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Al opgevallen dat het niet in chronologische volgorde staat? Vertrokken uit faciliteit is je laatste update, ik denk dat hij dan al in het busje zit dat morgen ochtend zal gaan bezorgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 22-02-2023 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:05:
[...]

Al opgevallen dat het niet in chronologische volgorde staat?
Jah dat is eigenlijk wat ik zo knap vond haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
dglavimans schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:06:
[...]

Jah dat is eigenlijk wat ik zo knap vond haha
Het is idd 'knap'-stom dat de makers van die webapp de sortering niet op orde hebben ;)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:27
Mijn 1e indruk na 2x een half uurtje Gran Turismo in VR...

Helemaal te gek. Ik heb de game pas een paar weken en heb nog niet veel unlocked, maar wel een redelijk snelle bak in de garage. Iets met STI sport, maakt niet uit.

Een paar races gedaan, Arcade mode met vergelijkbare bakken en hard difficulty, gewoon om even te scheuren en te zien wat het is. Met een T300 en pulse headset.

Zo ontzettend leuk, echt niet normaal wat een verschil met 2D racen dit is. En dat doe ik met een full hd beamer en projectiescherm van 2 en halve meter. DiRT Rally en Project Cars 2 vooral. Vroem vroem dacht ik altijd:)

GT in VR blaast de hele set omver. Ik reed net op Suzuka in de laatste ronde achter een schitterende Shelby, en er voorbij maar net niet dus de spiegel rechts, zie hem net wegglippen. Spoon vergt concentratie uiteraard, dubbele apex, maar je kan het verdomme niet laten om ook over je schouder te kijen waar hij is...iets te wijd daardoor, en via de achteruitkijkspiegel en de linker zie je hem toch weer binnendoor voorbij komen.

Mooi niet dus. Je hoeft niet altijd de clean driving bonus te incasseren. Al beukend Spoon uit, rechte stuk op en naast elkaar richting de R130. Playing chicken. Ik won, maar dat met die spiegels kan je maar beter niet doen bij de chicane die daarop volgt. Hopeloos de mist in.

En lachen, juichen weer. Iets is goed, of niet.Of iets daartussen. Gran Turismo in VR is erg goed.

Wat betreft de visuals: niet zoals uw 4k tv, althans niet in de verte. De 1e PSVR deed pijn aan de ogen bij games die realistisch wilden ogen, nu heb ik dat niet. De game draait uiteraard vloeiend en alles is haarscherp, behalve als je je niet concentreert op het racen en ver vooruit kijkt. Wazig is niet het juiste woord, ik kan het vergelijken met mn 2D scherm maar nu kan ik erin rondkijken, maar het voelt niet als 4k. Meer als gewoon HD. Kijk je bijvoorbeeld naar je dashboard, dan wel. Mijn 1e indruk van de graphics in het algemeen is erg positief omdat het ruim voldoende is om echt van het racen te kunnen genieten zoals nooit tevoren, maar verwacht niet de beeldkwaliteit zoals op een goede 4k tv. Ik heb zelf een LG C1, maar ik zal Gran Turismo er nooit meer op spelen.

Dit gaat verslavend worden. Ik ga nu de straten van Tokio verkennen, nighttime.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Grr, ik zit zowat te kwijlen op mijn toetsenbord na het lezen van je revieuwtje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
VonBraunschweig schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:14:
Mijn 1e indruk na 2x een half uurtje Gran Turismo in VR...

Helemaal te gek. Ik heb de game pas een paar weken en heb nog niet veel unlocked, maar wel een redelijk snelle bak in de garage. Iets met STI sport, maakt niet uit.

Een paar races gedaan, Arcade mode met vergelijkbare bakken en hard difficulty, gewoon om even te scheuren en te zien wat het is. Met een T300 en pulse headset.

Zo ontzettend leuk, echt niet normaal wat een verschil met 2D racen dit is. En dat doe ik met een full hd beamer en projectiescherm van 2 en halve meter. DiRT Rally en Project Cars 2 vooral. Vroem vroem dacht ik altijd:)

GT in VR blaast de hele set omver. Ik reed net op Suzuka in de laatste ronde achter een schitterende Shelby, en er voorbij maar net niet dus de spiegel rechts, zie hem net wegglippen. Spoon vergt concentratie uiteraard, dubbele apex, maar je kan het verdomme niet laten om ook over je schouder te kijen waar hij is...iets te wijd daardoor, en via de achteruitkijkspiegel en de linker zie je hem toch weer binnendoor voorbij komen.

Mooi niet dus. Je hoeft niet altijd de clean driving bonus te incasseren. Al beukend Spoon uit, rechte stuk op en naast elkaar richting de R130. Playing chicken. Ik won, maar dat met die spiegels kan je maar beter niet doen bij de chicane die daarop volgt. Hopeloos de mist in.

En lachen, juichen weer. Iets is goed, of niet.Of iets daartussen. Gran Turismo in VR is erg goed.

Wat betreft de visuals: niet zoals uw 4k tv, althans niet in de verte. De 1e PSVR deed pijn aan de ogen bij games die realistisch wilden ogen, nu heb ik dat niet. De game draait uiteraard vloeiend en alles is haarscherp, behalve als je je niet concentreert op het racen en ver vooruit kijkt. Wazig is niet het juiste woord, ik kan het vergelijken met mn 2D scherm maar nu kan ik erin rondkijken, maar het voelt niet als 4k. Meer als gewoon HD. Kijk je bijvoorbeeld naar je dashboard, dan wel. Mijn 1e indruk van de graphics in het algemeen is erg positief omdat het ruim voldoende is om echt van het racen te kunnen genieten zoals nooit tevoren, maar verwacht niet de beeldkwaliteit zoals op een goede 4k tv. Ik heb zelf een LG C1, maar ik zal Gran Turismo er nooit meer op spelen.

Dit gaat verslavend worden. Ik ga nu de straten van Tokio verkennen, nighttime.
Heerlijk om te lezen, klinkt zeer veelbelovend :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Al is het maar in een dafje, ik wil RACEN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Misschien al gevraagd, maar ik krijg eigenlijk nooit iets van UPS:

Leveren ze ook bij de buren?
Mijn status is ook veranderd, maar morgen kan ik hem dus precies niet aannemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
vaagisdenaam schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:25:

Mijn status is ook veranderd, maar morgen kan ik hem dus precies niet aannemen :(
Zelfde probleem hier, heb de serredeur opengelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
vaagisdenaam schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:25:

Even app downloaden en een account aanmaken, kan je zelf een afhaal locatie bij jou in de buurt selecteren, of toestemming geven voor bv een levering bij de buren of een plek thuis waar ze jou pakket mogen achterlaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:26:
[...]

Even app downloaden en een account aanmaken, kan je zelf een afhaal locatie bij jou in de buurt selecteren, of toestemming geven voor bv een levering bij de buren of een plek thuis waar ze jou pakket mogen achterlaten.
Thanks, maar die app heb ik en ik heb zogenaamd geen pakketten die mij toekomen.
Via de browser kom ik ietsje verder, maar kan dus nergens aangeven dat het wmb prima naar de buren zou mogen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
vaagisdenaam schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:32:
[...]

Thanks, maar die app heb ik en ik heb zogenaamd geen pakketten die mij toekomen.
Via de browser kom ik ietsje verder, maar kan dus nergens aangeven dat het wmb prima naar de buren zou mogen..
Is echt heel scheef kan meestal met de scan voor out for delivery of bij een mislukte bezorgpoging.

Steekt allemaal nogal wat scheef in mekaar |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik doe een briefje op de voordeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Altijd een goed idee, hier ook meerdere malen gewerkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dit gaat alleen over de Cinematic mode, zodat flat games die 120hz ondersteunen dat in die mode ook doen.

Heeft niks met VR Games te maken.

Bovenstaande was al beantwoord zie ik nu dus zal mijn ervaring er ook naar even bij zetten.

In het begin met Horizon een beetje mixed feelings, toch allemaal weer niet zo scherp als verwacht maar na een paar minuten merk je er eigenlijk weinig meer van.

GT7 was waanzinnig en dan alleen nog maar met controller geprobeerd, dit is de game waar ik VR-benen voor op wil bouwen.

In No Man's Sky vind ik de besturing nogal omslachtig. Naar je gun en pols wijzen met je andere hand om menu's te openen. Ziet er wel cool uit maar duurt allemaal beetje lang als je het ook de zoveel minuten moet duren.

Daarna nog een kwartiertje rond gedobberd in Kayak VR met open mond.

Al met al zeer tevreden.

[ Voor 38% gewijzigd door Ace op 22-02-2023 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Zelfde hier. Zouden ze hier meelezen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Morgen weer een spannende dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
Hier alvast de incontinentie size medium luiers in huis plus een goede boksbal :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 00:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ja zeker voor jou, want wat zou je krijgen voor je verjaardag? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:50:
[...]

Een lege doos? 😱

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:50:
[...]

Zoals Cronixx al zei wie jarig is trakteert dus voor Ton een heleeeeee dikke rekening / Tab :+ :+ :+

You get a PSVR and YOU YOU YOU YOU YOU AND YOU #OPRAHVOICE :+ :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ton Hasselt
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:55:
[...]

Zoals Cronixx al zei wie jarig is trakteert dus voor Ton een heleeeeee dikke rekening / Tab :+ :+ :+

You get a PSVR and YOU YOU YOU YOU YOU AND YOU #OPRAHVOICE :+ :+
De bril heb ik van mijn vrouw gekregen en van de 50 euro op mijn werk heb ik zojuist re village besteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
Ton Hasselt schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:58:
[...]

De bril heb ik van mijn vrouw gekregen en van de 50 euro op mijn werk heb ik zojuist re village besteld.
Dat is dan weer een flinke domper moest er nog bij komen Geen gratis PSVR2 :+ ..... we houden nog steeds van je :-( :F

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 22-02-2023 23:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Playseat en logitech g923 heb ik zelf betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper28nl
  • Laatst online: 25-07 11:35

viper28nl

Homey user

staat de status bij nog meer mensen nog steeds op "Bestelling Verwerken"?

Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
viper28nl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 23:07:
Wanneer besteld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• viper28nl
  • Laatst online: 25-07 11:35

viper28nl

Homey user

Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Laatst online: 17:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDSl_v3PQCtC4Vdf1GTFC9Ec4RQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6aOIEe4v9FrsmTwtjehUywGq.jpg?f=fotoalbum_large

Onze vriend heeft wel karakter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:02
viper28nl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 23:07:
jep, zondag besteld dus toch ook al een paar dagen geleden en nog steeds niet.
Gisteren kreeg ik de mail dat het geld zo snel mogelijk zal afgeschreven worden maar nu bijna 24 uur later nog steeds niets verandert.
Als er tegen morgenvroeg nog niets veranderd is dan ga ik annuleren en opnieuw bestellen maar dan met express levering.
Pagina: 1 ... 23 ... 67 Laatste