Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Boe hoe! Mijn PSVR 2 komt pas vrijdag. Maar ik had als eerste een pre-order geplaatst. Ik ben boos! *grapje* 😅

Ik keer vrijdag wel weer terug naar dit topic. Voor diegene de hem eerder krijgen. Veel plezier. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ace schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:19:
[...]

Mijn status was geheel up to date, leverings window was 12-15 vandaag en is 13:43 gearriveerd in Antwerpen.

Probleem is alleen dat ik op mn werk zit, wtf moet ik hier als er thuis een PSVR2 op mij ligt te wachten.

Zou verboden moeten worden, dat werken.
Ik ben gisteren expres tot 23:00u doorgegaan zodat ik alles voor vandaag af zou hebben en lekker kon gamen, maarrr helaas krijg ik net deze update.. Dat gaat hem niet meer worden vandaag (ik woon niet in de buurt van Eindhoven..)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V75c9LCjmGBFTb31h1BIhKIFvv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YUXUNgsylVtvBPUj3PN9STGH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1--HvjJtYsT-b5Q51OHJK4vqLUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKgGgFZqqTt3OKVJKnEeq2RX.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk een vaste datum! Scheelt dat ik vrijdag maar tot 14:00 werk dus een hele vrije middag ga hebben om ermee te spelen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Mijne is ook binnen doos wel kleiner dan verwacht Helaas morgen pas tijd om te testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
4acesNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:27:
Boe hoe! Mijn PSVR 2 komt pas vrijdag. Maar ik had als eerste een pre-order geplaatst. Ik ben boos! *grapje* 😅

Ik keer vrijdag wel weer terug naar dit topic. Voor diegene de hem eerder krijgen. Veel plezier. ☺️
Waar baseer jij op dat je hem vrijdag pas krijgt? Bij iedereen stond er in eerst instantie 24februari, de meeste lijken hem vandaag al gehad te hebben, de mijne is net van "Label created" naar "On the Way" gegaan dus hoop ENORM dat ik hem vanavond, zo niet morgen ochtend krijg!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
dglavimans schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:29:
[Afbeelding]

Eindelijk een vaste datum! Scheelt dat ik vrijdag maar tot 14:00 werk dus een hele vrije middag ga hebben om ermee te spelen!
Hou er maar rekening mee dat hij morgen ook kan komen, en als je geluk hebt zelfs vandaag nog!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 08:02
Sp33dFr34k schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:22:
Misschien moet de topictitel aangepast worden naar "Het grote PSVR2 leveringen topic" :P
Dit is even tijdelijk, ik verwacht dat de meeste leveringsberichten voor het weekend klaar zijn. We gaan er daarom ook geen los topic voor openen. Deze slowchat is even behappen rond launch...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

1. Labels worden waarschijnlijk direct bij Arvato geprint
  2. Dozen worden van Arvato in Heijen naar UPS in Eindhoven vervoerd
  3. Dozen worden van Eindhoven naar lokale depots van UPS gestuurd
  4. Van het lokale depot komen ze direct naar het bezorgadres
Zodra hij gescand is in Eindhoven, dan kun je volgens mij vrij zeker zijn dat je hem de volgende dag krijgt.
Die van mij is in ieder geval vandaag geleverd, kan niet wachten tot vanavond :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Ken. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:28:
[...]

Ik ben gisteren expres tot 23:00u doorgegaan zodat ik alles voor vandaag af zou hebben en lekker kon gamen, maarrr helaas krijg ik net deze update.. Dat gaat hem niet meer worden vandaag (ik woon niet in de buurt van Eindhoven..)

[Afbeelding]
De site van Arvato, heb je vrijwel niets aan, even naar additional track option gaan en dan op de link naar UPS klikken.

Op Arvato is er bij mij nog niets veranderd en staat nog steeds op ready for shipping, maar bij UPS zie ik staan "Onderweg" dus ik hoop dat ik me vandaag nog bij de gelukkigen mag rekenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:41:
[...]

De site van Arvato, heb je vrijwel niets aan, even naar additional track option gaan en dan op de link naar UPS klikken.

Op Arvato is er bij mij nog niets veranderd en staat nog steeds op ready for shipping, maar bij UPS zie ik staan "Onderweg" dus ik hoop dat ik me vandaag nog bij de gelukkigen mag rekenen :D
Ik hield ze beide nauwlettend in de gaten haha.
Maar ook bij UPS staat hij nu niet gunstig:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y4Kg7PRPpn4hMTCcUZ5EuCziTwQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G3yfYKRxOtSOjcliQJdvGFma.png?f=fotoalbum_large

Althans, in theorie. Durfde vanaf vanmorgen niet te douchen (WFH FTW), maar ik denk dat ik dat nu wel aandurf helaas. Fingers crossed voor vanavond. Dan kan 'ie nog mooi mee op wintersport..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 16:38
Mijn status heeft ook update gekregen naar vrijdag.
Dus ik mag ervan uitgaan dat vandaag onmogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
Ah fijn hij is eindelijk onderweg , nog geen datum hopelijk morgen hier🙃

* Edit ook op vrijdag de 24ste nog steeds fingers crossed voor morgen.

[ Voor 32% gewijzigd door NightShadow22 op 22-02-2023 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:48:
Mijn status heeft ook update gekregen naar vrijdag.
Dus ik mag ervan uitgaan dat vandaag onmogelijk is?
Niet perse hoor, er waren een heel aantal mensen waarbij hij gisteren/vandaag ook op vrijdag 24 stond, maar die hebben hem inmiddels al in huis.

EDIT: misschien vandaag wel een zeer kleine kans, maar morgen toch wel echt een goede kanshebber.

Bij mij staat hij eigenlijk al sinds gisterochtend 9:30 ook op vrijdag 24, maar helaas is de status nog steeds alleen maar "label created" voor mij. Volgens mij als je die stap voorbij bent zit je pakket gewoon in het systeem van UPS en komt hij z.s.m. (normaal binnen 1 werkdag) jouw kant op.

[ Voor 7% gewijzigd door cronixx op 22-02-2023 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:51:
[...]

Niet perse hoor, er waren een heel aantal mensen waarbij hij gisteren/vandaag ook op vrijdag 24 stond, maar die hebben hem inmiddels al in huis.

Bij mij staat hij eigenlijk al sinds gisterochtend 9:30 ook op vrijdag 24, maar helaas is de status nog steeds alleen maar "label created" voor mij. Volgens mij als je die stap voorbij bent zit je pakket gewoon in het systeem van UPS en komt hij z.s.m. (normaal binnen 1 werkdag) jouw kant op.
Hier eindelijk de origin scan en in transit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:52:
[...]

Hier eindelijk de origin scan en in transit
Nice, sinds hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:51:
[...]

Ik woon in België, daarom dat ik denk dat hij hier vandaag niet meer zal geraken, als hij nu nog maar in Eindhoven zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
22/02/2023
14:43 Onderweg
Herkomstscan
Eindhoven, Netherlands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
Hier op zowel de ups-site als dat malle arvato oid allebei label printed, al sinds gisteren vroeg…🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Mijne ook eindelijk naar vrijdag 9:15-11:15,

13:44 herkomstscan eindhoven

Send me your gameboys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:11

Halfkakkende

Vandring

Hoi, dat ding is hier binnen; afgelopen woensdag besteld. Geen verdere berichten or whatsoever. Met andere woorden: CHILL

Zondag even proberen!

MUZIEK!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:53:
[...]

22/02/2023
14:43 Onderweg
Herkomstscan
Eindhoven, Netherlands
Aww hier nu ook op "on the way", as we speak! :9

Wel is mijn window van vrijdag 11:30-13:30 verdwenen en staat hij nu weer op:
"The delivery date will be provided as soon as possible."

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:42

Major_ton

Shoot!

Ik wilde vanavond een film gaan kijken, maar ik ga lekker dit topic volgen met een bak popcorn erbij! Prachtig vermaak dit d:)b

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Geronimous schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:39:
[...]

Dit is even tijdelijk, ik verwacht dat de meeste leveringsberichten voor het weekend klaar zijn. We gaan er daarom ook geen los topic voor openen. Deze slowchat is even behappen rond launch...
Ben maar blij, dat was bij de Rift CV1 wel anders 🤣. Maand of 2 in spanning geweest volgens mij. Met allemaal theorieën die uiteindelijk ook bleken te kloppen.

Nu heeft straks iedereen z’n bril in de launch periode.
Vind het ook niet kunnen hoor. Die dozen hebben ze eerder deze week gekregen. Hoe moeilijk is het om 200.000 labels te printen en eea te administreren zodat ieder land ook de juiste dozen krijgt.

Ow wacht ff, ik denk dat ik daar zeker wel een team van 30 man voor moet hebben. Denk dat dat wel een dag duurt. 🥳

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:55:
[...]

Aww hier nu ook op "on the way", as we speak! :9

Wel is mijn window van vrijdag 11:30-13:30 verdwenen en staat hij nu weer op:
"The delivery date will be provided as soon as possible."
Dat komt zo over 3 minuten ofzo! goed om te horen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Major_ton schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:56:
Ik wilde vanavond een film gaan kijken, maar ik ga lekker dit topic volgen met een bak popcorn erbij! Prachtig vermaak dit d:)b
En interactief, als het ff niet spannend genoeg is kun je altijd even een klein bommetje droppen ;)

"Heb hem gister besteld en heb hem al!"

[ Voor 5% gewijzigd door cronixx op 22-02-2023 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:56:
[...]

Ik wacht "geduldig" af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertuslambertus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:17
Wat ik wel eng vind, zit net als velen hier de afgelopen 2 dagen alles continue in de gaten te houden, maar krijg dus sinds 1,5/2 dagen ook spam van dat er een pakketje aankomt.
Spam krijg ik sinds 4 maanden in overvloed, altijd dezelfde soort spam maar sinds 2 dagen ook van zgn koeriersdiensten
Alsof de mailadressen gelekt zijn oid. Valt iemand anders dat ook op?

[ Voor 19% gewijzigd door bertuslambertus op 22-02-2023 15:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
bertuslambertus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:59:
Wat ik wel eng vind, zit net als velen hier de afgelopen 2 dagen alles continue in de gaten te houden, maar krijg dus sinds 1,5/2 dagen ook spam van dat er een pakketje aankomt.
Wel penis enlargement pills enzo.... geen verdachte pakketjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Nog iemand waarbij enkel het laadstation in transit is en de bundel zelf op label created staat?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kalder
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ovap99kv0dja1.jpg

Deze is hier meer en meer van toepassing 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 23:42

Major_ton

Shoot!

cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:58:
[...]

En interactief, als het ff niet spannend genoeg is kun je altijd even een klein bommetje droppen ;)

Sterker nog, ik wilde morgen pas gaan bestellen, maar hij werd net al geleverd!! Top service van Sony. Vooruitziende jongens daar _O-

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Spam krijg ik sinds 4 maanden in overvloed, altijd dezelfde soort spam maar sinds 2 dagen ook van zgn koeriersdiensten
Krijg die spam al de afgelopen 5-6 weken, vooral zogenaamd van UPS idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Zojuist wel GT7 in de brievenbus, dan kan ik die in ieder geval vast installeren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
Ah, nu ook de herkomstscan zojuist in Eindhoven en levering naar vrijdag…helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Bij mij worden ze allemaal heel netjes in mijn spamfolder gezet, 999/1000 keer klopt het precies wat er naar mijn spamfolder gaat en wat niet, heeeeel soms een verdwaald mailtje dat erin beland, maar ik check altijd of er nog leuke spannende teksten tussen zitten die mij aan het lachen maken omdat ze zo dom zijn, daarbij check ik natuurlijk ook even snel of er niets belangrijks tussen zit, maar dat gebeurt dus maar heel weinig.

Ik krijg ook regelmatig van dat soort spam, van allerlei zogenaamde leveranciers die een poging wagen om je portemonnee leeg te trekken. De meeste zijn zo onprofessioneel dat het gewoon hilarisch is, maar soms zitten er ook wel wat geloofwaardigere bij, maar gelukkig bij mij altijd in de spam, ook zou ik wanneer je niets besteld hebt sowieso niet op zulke mails reageren, en als je wat besteld hebt goed opletten wie de leverancier is en desnoods gewoon via de website van de leverancier het pakket volgen. Bij het bestellen van een product, zullen er door het koeriersbedrijf nooit kosten in rekening gebracht worden naar de ontvanger, dus als je wat moet betalen om iets te ontvangen weet je al dat het onzin is (m.u.v. rembours natuurlijk, maar dan alsnog zeker weten dat je het wel besteld hebt en niet zomaar aannemen).

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 22-02-2023 15:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLHumwsJ1n_qdhCRGdFe3IpwtQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jBfSGqXtJrUDeD4SPIZweBdk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQQBx9zzURnhAk7fZslWLSOLgeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EDOvDhgWAvfDxaGvOlsKYXlO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:58:
[...]

Ja of, "huh ik hem 'm niet besteld maar wel binnen en er staat @Kalder op het etiket."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• REV1703
Mijn Bundel is nu zojuist ook versprongen naar on the way, dan toch nog vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:56:
[...]

Yes is inmiddels weer terug, vrijdag tussen 11:30 en 13:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:13:
[...]

Ja of, "huh ik hem 'm niet besteld maar wel binnen en er staat @Kalder op het etiket."
:N :| :/ ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Vraag me wel af waarom het direct vrijdag is dan, leveren ze niet ofzo op donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
REV1703 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:15:
Vraag me wel af waarom het direct vrijdag is dan, leveren ze niet ofzo op donderdag.
Nah, volgens mij is UPS altijd erg conservatief/voorzichtig. Denk dat donderdag aannemelijk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik vind dat UPS maar gewoon moet overwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IamPeacock
Dat is bij Amazon ook zo. En 95% steeds dag ervoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Doen ze express zodat je endorfine gepompt wordt als ze een dag eerder er staan. Klantenbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
Ziet eruit als andere tips:

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:24
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:18:
[...]

Dat is bij Amazon ook zo. En 95% steeds dag ervoor.
Idd en dan worden pakket bezorgers boos dat mensen niet thuis zijn als ze iets bestellen :+

Gelukkig woon in in een heeeeel klein dorpje waar ik alles onder de carport laat leggen en zelfs na 3 weken vakantie er nog steeds liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
mikkelnl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Nah, volgens mij is UPS altijd erg conservatief/voorzichtig. Denk dat donderdag aannemelijk is.
Zo zag mijn PS5 tijden eruit:

02/06/2023
12:36 P.M. Delivered
DORP BIJ EINDHOVEN, NL
02/03/2023
1:20 P.M. On the Way
Eindhoven, Netherlands
02/03/2023
11:47 A.M. Label Created
Netherlands

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor ik gun het je van harte. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

No Man's Sky PSVR2 update is ook live. Ze hebben ook de HDR verbeterd.

Fractal Update release notes: https://www.nomanssky.com/fractal-update/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:23:
[...]

02/06/2023
DORP BIJ EINDHOVEN, NL
02/03/2023
Eindhoven, Netherlands
02/03/2023
Netherlands
Ja wie woont er dan ook in dorp bij eindhoven? Die chauffeur snapte er niks van natuurlijk. zijn zoveel dorpen bij eindhoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LockeNL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-09 14:09
Sony heeft blijkbaar gekozen voor de goedkoopste zend methode.

Hier ook gisteren verzonden. Nu vrijdag de verwachting dat het geleverd wordt. Pfff.
Ik lees dat mensen m deze week nog besteld hebben en inmiddels het in huis hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

LockeNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:27:
Sony heeft blijkbaar gekozen voor de goedkoopste zend methode.

Hier ook gisteren verzonden. Nu vrijdag de verwachting dat het geleverd wordt. Pfff.
Ik lees dat mensen m deze week nog besteld hebben en inmiddels het in huis hebben.
Dat zijn ingehuurde trollen om ons nog meer op te naaien. Niet op reageren :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LockeNL
Dat lijkt er wel op idd

Maar ik vind een 4 dagen durende zending binnen Nederland wel diep triest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 11:57
LockeNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:33:
Dat lijkt er wel op idd

Maar ik vind een 4 dagen durende zending binnen Nederland wel diep triest.
Wel eens, temeer omdat veel orders al maanden bekend zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:24
De combinatie van het verkoop enkel bij PS Direct en de trage verzending is gewoon waardeloos.

Kunnen mensen die nog niet besteld hebben makkelijk zeggen dat de afspraak van leveren 22-28 is. Maar aan de andere kant kan ik mij niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was dat een product wat niet uitverkocht is en waarbij het volgens de tracking al lang in het magazijn ligt bij de grote meerderheid niet op Launch geleverd wordt.

Ik heb zelf niet besteld maar ik ben het er ook mee eens dat het gewoon slecht geregeld is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
koentje3 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:43:
[...]

Ze hadden beter de 1ste orders van november vorige week al verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

koentje3 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:43:
[...]

Covid, Ukraine, Rebel Extention (of hoe die mafklappers ook heten), boeren op de weg...je kent het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Yzord schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:45:
[...]

Covid, Ukraine, Rebel Extention (of hoe die mafklappers ook heten), boeren op de weg...je kent het wel.
Haha die mafklappers van Extinction Rebellion dat zijn me er toch een stelletje 8)7

Maar wat iedereen zegt.... slecht geregeld daar bij Sony naare ervaring , en dan over die monopoly op de verkoop nog niet gesproken was vandaag toch echt liever naar de goede vrienden van CB of MM gereden en vanavond aan de slag gegaan |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jelster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 17:06
Moest van binnen al een beetje huilen toen ik UPS zag opduiken en hoppa, meteen 2 dagen later. Het is altijd weer wat met die gasten.
Met niets zoveel problemen als met UPS... grrrr. Stress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jelster schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:48:
Moest van binnen al een beetje huilen toen ik UPS zag opduiken en hoppa, meteen 2 dagen later. Het is altijd weer wat met die gasten.
Ben allang blij dat het geen DHL is, want dan had ik hem al meteen afgeschreven. Wat een ballentent is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Jelster schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:48:
Waarschijnlijk gewoon morgen binnen ipv vrijdag, de andere hier hadden ook de 24ste als datum woon zelf bv op 30 min afstand van Eindhoven en meestal komt het wel een dag eerder uit mijn ervaring met UPS.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Hier anderhalf uur geleden bezorgd en een tijdje mee gespeeld. Niet heel lang want de kinderen wilden ook.

Erg gaaf. Vanavond maar eens even rustig beginnen met RE

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Waarschijnlijk gewoon morgen binnen ipv vrijdag, de andere hier hadden ook de 24ste als datum woon zelf bv op 30 min afstand van Eindhoven en meestal komt het wel een dag eerder uit mijn ervaring met UPS.
Hier moeten ze wel in België regio Kortrijk leveren, dus kweet niet hoe snel dit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
REV1703 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:52:
[...]

Hier moeten ze wel in België regio Kortrijk leveren, dus kweet niet hoe snel dit zal gaan.
Hopelijk snel :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Ik heb tot ongeveer 18:00u nog hoop dat de UPS vandaag nog langs komt, maar ik verwacht het niet meer eigenlijk, hopelijk morgen, maar die verwachte levertijd van vrijdag zou me ook niet verbazen als ze zich daar gewoon aan gaan houden :F

-O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hier ook afgeleverd en had vrijdag als verwachte levertijd. Besteld vanaf 1e dag dat de preorder beschikbaar was. :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
mydogisgone schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:00:
Hier ook afgeleverd en had vrijdag als verwachte levertijd. Besteld vanaf 1e dag dat de preorder beschikbaar was. :)
Tja, maar de mijne zitten nog maar net in Transit, dus vandaag zal het in ieder geval niet worden. Op naar morgen dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:23:
[...]

02/06/2023
DORP BIJ EINDHOVEN, NL
02/03/2023
Eindhoven, Netherlands
02/03/2023
Netherlands
Netjes toch? Vrijdag: on the way, maandag geleverd.

/edit: De status 'Out for delivery' hebben ze toen overgeslagen?

[ Voor 8% gewijzigd door mikkelnl op 22-02-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
REV1703 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:01:
[...]

Tja, maar de mijne zitten nog maar net in Transit, dus vandaag zal het in ieder geval niet worden. Op naar morgen dan maar.
Bij mij zit het vanaf 14:04 in transit, máááár van UPS Eindhoven naar UPS Roermond is natuurlijk maar een kort stukje, en de UPS Roermond is hier op fietsafstand nog goed te doen zelfs :P Dus er bestaat kans dat ik het vandaag nog krijg.
Tot hoe laat werken de UPS bezorgers normaliter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Waar baseer jij op dat je hem vrijdag pas krijgt? Bij iedereen stond er in eerst instantie 24februari, de meeste lijken hem vandaag al gehad te hebben, de mijne is net van "Label created" naar "On the Way" gegaan dus hoop ENORM dat ik hem vanavond, zo niet morgen ochtend krijg!
-knip- uit bescherming

[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2023 16:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22
even je tracking blurren ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2023 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Laatst online: 01-03-2024
Onderweg is van arvato naar ups niet de bezorging in

[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2023 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Als je het topic gevolgd had, wist je dat er al mensen waren bij wij het ook op vrijdag stond, en die hebben het al ontvangen, zelfs sommige mensen bij wie de T&T info op "Label created" bleef hangen hebben het al ontvangen.
Dus die T&T info zegt z.g.a. niets helaas :-(

[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 22-02-2023 16:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Oke hij is net binnen. Had maar een paar minuten. 1e indruk: snel te installeren, nog geen tijd gehad voor een precieze instelling.

screendoor effect is er wel maar vooral in tekst. Wat mij iets meer opvalt is de 'waas' van de lenzen. Snel CotM bekeken eerste paar minuten maar het ziet er echt wel vet uit. Veel beter dan PSVR1 hoor. Controllers komen praktisch leeg aan. Nu aan het opladen. Eerst family life en dan vanavond er eens even goed voor zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeNL
Hopen dan maar. Moet er trouwens getekend worden?

Ps arvato tracking zegt nog steeds vandaag als verwachting. UPS vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:06:
[...]

Onderweg is van arvato naar ups niet de bezorging in
Denk eerder vanuit UPS Eindhoven naar andere UPS supply chains door het land, van daaruit gaan ze met busjes naar iedereens adres :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Eerste half uur RE8 er op zitten, beeld is veel mooier dan de PSVR, maar dat kan ook nogal snel!

Tracking stukken beter, moet alleen nog wel een beetje wennen aan alles en merk dat Beat Saber op de Quest weinig heeft geholpen om me van mijn Motion sickness af te helpen, want dit was ook wel even de max wat ik kan hebben!

Bril zit goed op m’n hoofd, merk er weinig van, goede pasvorm:)

Komende dagen maar wat verder ontdekken, kom vanmorgen uit m’n nachtdienst en heb er straks nog 1, dus niet al te fanatiek doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
alwinus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:11:
Oke hij is net binnen. Had maar een paar minuten. 1e indruk: snel te installeren, nog geen tijd gehad voor een precieze instelling.

screen is er wel maar vooral in tekst. Wat mij iets meer opvalt is de 'waas' van de lenzen. Snel CotM bekeken eerste paar minuten maar het ziet er echt wel vet uit. Veel beter dan PSVR1 hoor. Controllers komen praktisch leeg aan. Nu aan het opladen. Eerst family life en dan vanavond er eens even goed voor zitten :)
Goed instellen. Je moet er even rustig voor zitten om je "sweet spot" te vinden en dan is het scherp (naar wat ik lees op Reddit en ResetERA)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h.m.koster1981
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
Krijg toch weer een beetje gevoel van oude tijden, komt UPS met Paard en wagen ofzo dat het helemaal tot vrijdag moet duren. Heb nu ook de bevestiging dat ie vrijdag komt tussen

Friday, February 24 between 11:15 A.M. - 2:15 P.M

Beetje jammer dit, en lees allemaal berichten dat sommige vorige week het pas besteld hebben en nu al binnen. Dus weet dat ik het de volgende keer zeker niet meer ga preorderen zo vroeg want het heeft toch geen zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
h.m.koster1981 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:15:
Krijg toch weer een beetje gevoel van oude tijden, komt UPS met Paard en wagen ofzo dat het helemaal tot vrijdag moet duren. Heb nu ook de bevestiging dat ie vrijdag komt tussen

Friday, February 24 between 11:15 A.M. - 2:15 P.M

Beetje jammer dit, en lees allemaal berichten dat sommige vorige week het pas besteld hebben en nu al binnen. Dus weet dat ik het de volgende keer zeker niet meer ga preorderen zo vroeg want het heeft toch geen zin.
Als je goed mee had gelezen had je ook gelezen dat een hoop mensen hem al gekregen hebben waarbij de levering ook nog op vrijdag stond gepland....
Zoals ik blijf aangegeven, de T&T info klopt niet in de meeste gevallen, met name die levering van vrijdag.
Ik weet vrij zeker dat de mensen die hem vandaag niet krijgen, hem morgen krijgen tenzij UPS staakt ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 22-02-2023 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h.m.koster1981
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:17:
[...]

Als je goed mee had gelezen had je ook gelezen dat een hoop mensen hem al gekregen hebben waarbij de levering ook nog op vrijdag stond gepland....
Achja ik heb het wel gelezen, maar heb jij hem al binnen dan Kalder?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kalder
h.m.koster1981 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:18:
[...]

Achja ik heb het wel gelezen, maar heb jij hem al binnen dan Kalder?
Zou ik hier dan nog zo actief aanwezig zijn ;) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h.m.koster1981
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:19:
[...]

Zou ik hier dan nog zo actief aanwezig zijn ;) :+
Oja domme vraag van me 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
14.13 Origin scan in Eindhoven volgens de UPS tracking. Staat nu als "on the way" dus neem aan onderweg naar een regionaal UPS DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
SgtCaffran schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:21:
14.13 Origin scan in Eindhoven volgens de UPS tracking. Staat nu als "on the way" dus neem aan onderweg naar een regionaal UPS DC.
Dat denk ik ook, die van mij zal ongetwijfeld onderweg zijn naar UPS Roermond, alhoewel dat was om 14:04 , vanuit Eindhoven is dat ongeveer een uurtje rijden.

Ik hou hoop dat ik hem vandaag nog krijg O-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:06
Eerste indruk:

Holy shot wat vet.

Setup was vrij simpel, las op Reddit dat controllers pairen onduidelijk was. Mijn conclusie is dat mensen gewoon niet lezen.

Sweet spot moet even gezocht worden maar dan is alles ook helder en duidelijk. Wel eerst even een og psvr1 doekje over de lenzen gehaald.

Toen GT7:

Super vet. Ja het is wat korreliger dan op mijn flat oled maar duidelijk een verbetering tov psvr1. Af en toe wat pop in op Interlagos bij de Grand stand. Het racen zelf is geweldig, door de diepte zit je er midden in en kan je de afstand tot tegenstanders en bochten veel beter inschatten. Wel even een zweem van motion sickness, had van te voren wat gember in genomen. Zonder gember zou ik na 2 min al misselijk zijn geweest. Nu bleef het bij licht ongemak en een voltooide race van 5 rondes.

Nu even bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
TommyknockerNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:24:
Eerste indruk:

Holy shot wat vet.

Setup was vrij simpel, las op Reddit dat controllers pairen onduidelijk was. Mijn conclusie is dat mensen gewoon niet lezen.

Sweet spot moet even gezocht worden maar dan is alles ook helder en duidelijk. Wel eerst even een og psvr1 doekje over de lenzen gehaald.

Toen GT7:

Super vet. Ja het is wat korreliger dan op mijn flat oled maar duidelijk een verbetering tov psvr1. Af en toe wat pop in op Interlagos bij de Grand stand. Het racen zelf is geweldig, door de diepte zit je er midden in en kan je de afstand tot tegenstanders en bochten veel beter inschatten. Wel even een zweem van motion sickness, had van te voren wat gember in genomen. Zonder gember zou ik na 2 min al misselijk zijn geweest. Nu bleef het bij licht ongemak en een voltooide race van 5 rondes.

Nu even bijkomen.
Ja, sommigen hebben echt last van motion sickness. Mijn eerste vr ervaring was de eerste oculus en ik moet zeggen dat ik er vele uren in kan doorbrengen zonder enig ongemak.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
h.m.koster1981 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:15:
Dus weet dat ik het de volgende keer zeker niet meer ga preorderen zo vroeg want het heeft toch geen zin.
Zucht. Het heeft NU geen zin omdat er meer dan genoeg voorraad is (zie nieuwsartikel waarin staat dat de productie is teruggeschroefd van 2M naar 1,5M units). Dus het loopt niet storm, maar dat wist je niet op voorhand. Daarom heeft de meerderheid waarschijnlijk gepreordered. Om er zeker een te hebben in het geval er een tekort was.

Indien dit een situatie was zoals in de begindagen van de ps5 was je vast blij als je er een op pre-order had, want dan heb je het over een een unit vastleggen/reserveren om er zeker een te hebben.

Ik lees echt nog steeds met afschuw de meeste (verwende) reacties in dit topic. Wat zijn we toch een zeurende maatschappij geworden. Compleet verkeerd "opgevoed" door jaren gewenning aan next day delivery. Alsof het via een pizza koerier uit de shop om de hoek komt.

Volledig off-topic discussie. Er wordt al jaren gevraagd voor iets meer respect vanuit de consument voor de vaak onderbetaalde koeriers, die echt wel heftig onder druk gezet worden om zoveel mogelijk, zo snel mogelijk te leveren. En dat zou kunnen door gewoon iets meer te 'chillen' met betrekking tot onze verwachtingen. Eventueel accepteren dat een bestelling niet meteen, maar over twee of drie dagen op de stoep valt. Blijkbaar is dit dus niet meer mogelijk in het huidige verwachtingspatroon. :X

Het gaat hier ook wel over wellicht duizenden PSVR2's die maandag of dinsdag ergens uit een warenhuis zijn gekegeld voor onmiddelijke levering.

De mijne komt op 24 februari. Ik ga alvast in mentale crisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ominous
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 17:30
alwinus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:11:

screendoor effect is er wel maar vooral in tekst. Wat mij iets meer opvalt is de 'waas' van de lenzen. Snel CotM bekeken eerste paar minuten maar het ziet er echt wel vet uit. Veel beter dan PSVR1 hoor. Controllers komen praktisch leeg aan. Nu aan het opladen. Eerst family life en dan vanavond er eens even goed voor zitten :)
Dat is iets wat mij ook al opviel... Nog niet echt goed scherp gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FireStarter
Eerste indruk:

Holy shot wat vet.

Toen GT7:

Nu even bijkomen.
Misschien helpt dit, incl tips voor GT7

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h.m.koster1981
Weet iemand dat tot hoelaat werken die gasten van UPS eigenlijk?

In de Arvato wordt nog wel aangegeven dat het vandaag wordt afgeleverd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsTLOOR_y9Rj0iO1gMmtm8LFqo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RLkUlW0QV4WIVhHJw2bvIxDg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Oops. Tnx.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
Amos_x schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:29:
[...]
Volledig off-topic discussie. Er wordt al jaren gevraagd voor iets meer respect vanuit de consument voor de vaak onderbetaalde koeriers, die echt wel heftig onder druk gezet worden om zoveel mogelijk, zo snel mogelijk te leveren. En dat zou kunnen door gewoon iets meer te 'chillen' met betrekking tot onze verwachtingen. Eventueel accepteren dat een bestelling niet meteen, maar over twee of drie dagen op de stoep valt. Blijkbaar is dit dus niet meer mogelijk in het huidige verwachtingspatroon. :X
Daar gaat het ze meestal niet om, maar dat mensen die vorige week besteld hebben al wel geholpen zijn, terwijl mensen van het eerste uur misschien wel tot vrijdag moeten wachten (ik denk uiterlijk donderdag trouwens maar laten we de T&T verwachting er maar bij pakken)

[ Voor 36% gewijzigd door Kalder op 22-02-2023 16:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LockeNL
Kreeg net een sms van UPS

Wordt dus echt vrijdag. Besteld binnen een minuut toen de pre orders live gingen. Het zij zo. Maar toch raar. 4 dagen om te verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
h.m.koster1981 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:35:

[Afbeelding]
Geen idee tot hoe laat ze letterlijk werken, maar de regionale UPS Supply Chain hier is tot 20:00 geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
LockeNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:40:
Kreeg net een sms van UPS

Wordt dus echt vrijdag. Besteld binnen een minuut toen de pre orders live gingen. Het zij zo. Maar toch raar. 4 dagen om te verzenden.
Zal toch morgen worden denk ik, tenzij ze morgen niet leveren natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Laatst online: 01-03-2024
h.m.koster1981 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:35:

[Afbeelding]
Arvato track and trace zegt helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk:

Holy shot wat vet.

Toen GT7:

Nu even bijkomen.
Licht ongemak tijdens het gamen klinkt niet prettig voor mij. Zou dit verdwijnen na een tijdje(weken, maanden) omdat je moet wennen? Als de VR2 in huis komt wil ik uiteindelijk toch wel 2 uur kunnen gamen zonder ongemak of is VR daar simpelweg te intens voor?
Pagina: 1 ... 21 ... 67 Laatste