Geen tracking, kan deze nog annuleren als ik wil volgens playstation direct
Als je hem al ontvangen hebt, zeg ik, gewoon proberen, wie weet is ie dan wel gratis geweestStraddle78 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:32:
Geen tracking, kan deze nog annuleren als ik wil volgens playstation direct
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Haha dat kunnen ze aan zijn PSN account gewoon zien dat die bril aangesloten word.Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:33:
[...]
Als je hem al ontvangen hebt, zeg ik, gewoon proberen, wie weet is ie dan wel gratis geweest
Ja maar dat was de bril van de buurman die hij even mocht lenenNightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:34:
[...]
Haha dat kunnen ze aan zijn PSN account gewoon zien dat die bril aangesloten word.
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:35:
[...]
Ja maar dat was de bril van de buurman die hij even mocht lenen

Iemand eerste indrukken die hem al binnen heeft?
Lol waardeloze tracking bij ups. Stond de koerier plots net aan de deur op het moment dat ik even weg was. Kon gelukkig via de slimme deurbel speaker spreken, helaas waren de buren niet thuis om af te geven. Wordt morgen weer aangeboden.
En bedankt he! Nu zit ik echt elke 15 seconden naar buiten te kijken.. stopt er *nu* een UPS bus? Nu dan? Nu?Straddle78 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:26:
Hey, heb mijn vr bril juist ontvangen. Wat wel een verrassing was want online staat deze nog altijd op verwerking? En ik mag deze in zijn verpakking laten want moet gaan werken 🥺
Wat zei de tracking dan?mbe1 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:41:
Lol waardeloze tracking bij ups. Stond de koerier plots net aan de deur op het moment dat ik even weg was. Kon gelukkig via de slimme deurbel speaker spreken, helaas waren de buren niet thuis om af te geven. Wordt morgen weer aangeboden.
Moest je daar voor tekenen?VonBraunschweig schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:54:
Hoppa, UPS overhandigt zojuist mijn PSVR 2, regio Midden Nederland. Alleen de headset, het laadstation is onderweg.
Hands-on vanavond, of tijdens lunchtijd:)
Ik hoop dat UPS in Zuid-Limburg pas wat later in de middag rijd

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Vrouwlief de spijkermatten al uitgerold ondertussen?

9 van de 10 keer komt de UPS hier zo tussen 16 en 18uGeronimous schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:48:
Maar of ik hem vandaag nog krijg??? Only time will tell, maar ik hou de verwachting maar voorlopig getemperd.
Hopelijk is de logistieke operatie gewoon te groot waardoor ze bij UPS geen tijd meer hebben om te scannen?
Vrachtwagens rijden non-stop af en aan hier, het is gewoon héél erg druk... geloof me, er wordt heel hard gewerkt om alles er z.sm. uit te krijgen 
@mlootsma die delivery expected by is de target delivery date, maar dat is iets van UPS, niet van Arvato.
@mlootsma die delivery expected by is de target delivery date, maar dat is iets van UPS, niet van Arvato.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Hier ook nog "label created". Zag net een UPS busje voorbij rijden... Helaas... Pre-order vanaf dag 1.
Friday, February 24 between 11:15 A.M. - 3:15 P.M.
Ik zie nu staan , "delivery attempted", en er staat nog steeds een verwachte leverdatum van 24 februari.
Yes hier ook, helaas geen enkele update sinds gisteren 9:30, ook niet bij arvato op de tracking pagina.bertus133 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:53:
Hier ook nog "label created". Zag net een UPS busje voorbij rijden... Helaas... Pre-order vanaf dag 1.
Hier ook hetzelfdecronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:55:
[...]
Yes hier ook, helaas geen enkele update sinds gisteren 9:30, ook niet bij arvato op de tracking pagina.
Bij mij hebben ze ook nog enkel een label aangemaaktcronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:55:
[...]
Yes hier ook, helaas geen enkele update sinds gisteren 9:30, ook niet bij arvato op de tracking pagina.
ik zie voor de lader en de PSVR2 een origin scan, dus ze zijn bij Arvato weg
nou denk ik niet dat ze vandaag nog langs komen, morgen is prima
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Waar staat die?loekf2 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:59:
ik zie voor de lader en de PSVR2 een origin scan, dus ze zijn bij Arvato weg
Nog steeds "Verzending Voorbereiden" voor headset, terwijl docking wel straks gaat binnen komen.
Als je hem nu zou pre-orderen kan je expres verzending hem morgen in huis hebben... maar weet niet of dat slim is om te doen of dat ik gewoon geduld moet hebben.
Als je hem nu zou pre-orderen kan je expres verzending hem morgen in huis hebben... maar weet niet of dat slim is om te doen of dat ik gewoon geduld moet hebben.
Nergens hier, niet in de app niet op de site, niks op Arvato, alleen label created smh
Nogsteeds alleen "label created" 😔
02/21/2023
11:56 A.M.
Label Created
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
Netherlands
Dat staat er sinds het tijdsstip erboven.
Maar aangezien een aantal al hun VR gekregen hebben terwijl bij hun ook nog de status op Label Created staat geeft mij enigszins hoop, maar geen vertrouwen
Label Created
Netherlands
Maar aangezien een aantal al hun VR gekregen hebben terwijl bij hun ook nog de status op Label Created staat geeft mij enigszins hoop, maar geen vertrouwen
Ja, lees even een pagina terugkoentje3 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:41:
Iemand eerste indrukken die hem al binnen heeft?
Staat hier nog op In Transit, ben wel benieuwd of ie vandaag nog gaat komen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn vertrouwen is al lang verdwenen😂😂Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:04:
02/21/2023
Label Created
Netherlands
Vriend van mij die hem vrijdag heeft besteld heeft hem net binnen gekregen!
Mijne is nogsteeds op label created sinds gisteren 11 uur in de ochtend
Mijne is nogsteeds op label created sinds gisteren 11 uur in de ochtend
Net binnen gekregen. 5 december besteld.
Stond gisteren op vrijdag leveren.
Vanmorgen op out for delivery zonder datum of tijd, later in de ochtend gaf UPS site aan tussen 11 en 15.
Klein doosje, eind van de dag maar eens proberen.
Stond gisteren op vrijdag leveren.
Vanmorgen op out for delivery zonder datum of tijd, later in de ochtend gaf UPS site aan tussen 11 en 15.
Klein doosje, eind van de dag maar eens proberen.
Als de T&T dus niets zegt over wanneer de chauffeur langskomt maakt UPS er wel een zooitje van.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Ik ben niet anders gewend van UPS.loekf2 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:13:
Als de T&T dus niets zegt over wanneer de chauffeur langskomt maakt UPS er wel een zooitje van.
Oops, net als in de PU review:
https://www.reddit.com/r/...ntroller_refuses_to_pair/
Dit kan wel een serieus issue worden... als de controllers defecten vertonen...
[ Voor 28% gewijzigd door FireStarter op 22-02-2023 13:22 ]
w00t
Neen, hij noemde mijn voornaam en ik zei "jep" en dat was het.
zojuist mijn UPS status geupdate naar levering op vrijdag in de ochtend
Mijn status is ook zojuist gewijzigd van label gecreëerd naar bezorging op vrijdag 24 feb.
Ga het eens proberen, kijken welke er dan eerder binnen komt.ZlM01 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:01:
Nog steeds "Verzending Voorbereiden" voor headset, terwijl docking wel straks gaat binnen komen.
Ik ben er niet echt in thuis, maar het klinkt alsof de PSVR2 voor het geld wel echt veel VR bril levert. Voor ca € 1K heb je een mooie VR ervaring, wat je met een PC niet gaat lukken.Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:36:
[...]
Er zijn misschien wel betere brillen met hogere specs, maar ga dan maar vast sparen voor €2000+ alleen al voor de headset, laat staan de PC met RTX4090 die je erbij zou willen hebben.
En zelfs dan mis je nog features zoals de trillingen in de headset, eye-tracking/foveated rendering, adaptive triggers op de controller, enzovoorts
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als je ziet dat die bril zo goed leverbaar is op release beloofd dat heel weinig voor de toekomst eigenlijk
Hmm moest wel op een ander adres, anders limiet 1 overschreden.cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:19:
[...]
Ga het eens proberen, kijken welke er dan eerder binnen komt.
Verwijderd
De aantallen zijn niet te vergelijken met de consoles, daarnaast is er veel minder een chip tekort dan bij de introductie van de current gen consoles.giantgiantus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:23:
Als je ziet dat die bril zo goed leverbaar is op release beloofd dat heel weinig voor de toekomst eigenlijk
Hier in midden Limburg was hij er om 12:00 (vanuit Eindhoven) dus hij is onderwegGeronimous schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:48:
Jamaarikbennogniethuissss!Jesp_J schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:26:
[...]
Hier in midden Limburg was hij er om 12:00 (vanuit Eindhoven) dus hij is onderweg

Status hier ook veranderd naar vrijdag de 24e... ben benieuwd.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hier in de roerstreek nog geen UPS gezien, werd bij jou wel de T&T info netjes geupdate?Jesp_J schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:26:
[...]
Hier in midden Limburg was hij er om 12:00 (vanuit Eindhoven) dus hij is onderweg
Waar stond hij op, of was hij nog pending?Geronimous schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:28:
[...]
Jamaarikbennogniethuissss!
Status hier ook veranderd naar vrijdag de 24e... ben benieuwd.
Fijn zitten we er morgen weer niet bij, precies zoals gister tond 12 /13 update met datum voor vele, savonds niks veranderd man man mancronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:28:
[...]
Waar stond hij op, of was hij nog pending?
Hier staat de status nog op "Bestelling Verwerken".
De pre order is ook pas 19 feb geplaatst
Dus die van mij zal wel later worden verzonden
De pre order is ook pas 19 feb geplaatst
Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen
Hoe dan ook... bekijk het van de positieve kant. Dit weekend gaan we los, dat lijkt wel een zekerheid
w00t
Detailed shipment progress zegt 22 feb
Additional order information 23 feb
En ups.com 24 feb
🤡
Zou leuk zijn als die er voor het weekend is.
Additional order information 23 feb
En ups.com 24 feb
🤡
Zou leuk zijn als die er voor het weekend is.
Vraag Kalder, die gaat vrijdag op vakantie.FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:30:
Hoe dan ook... bekijk het van de positieve kant. Dit weekend gaan we los, dat lijkt wel een zekerheid

correctie; het was geen Kalder

[ Voor 6% gewijzigd door SensLike op 22-02-2023 13:32 ]
PSN: SensLike_
Nou dat is nu het mooie. Ik neem aan dat hij zn PS5 meeneemt?SensLike schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:31:
[...]
Vraag Kalder, die gaat vrijdag op vakantie.
w00t
Denk dat je iemand anders bedoeld, de enige vakantie die ik vrijdag zal hebben is hopelijk die in de wereld van VRSensLike schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:31:
[...]
Gecorrigeerd, excusesKalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:32:
[...]
Denk dat je iemand anders bedoeld, de enige vakantie die ik vrijdag zal hebben is hopelijk die in de wereld van VR
Vergeet niet dat het een gadget is van € 599. Er zijn rond de 40 launchgames en er zijn meer dan 100 games in ontwikkeling. Lijkt me niet realistisch om te denken dat de VR bril net zoveel triple A knallers gaat krijgen als de PS5, maar kan me voorstellen dat Sony bij first party ontwikkelaars toch wel gaat aandringen op een VR ook versie van de game als die zich daar goed voor leent.giantgiantus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:23:
[ Voor 38% gewijzigd door Hulleman op 22-02-2023 13:36 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
PS5 kan je gewoon mee op vakantie nemen:SensLike schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:31:
[...]
correctie; het was geen Kalder
https://www.tiktok.com/@javigeek/video/7202324194003143941
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2023 13:36 ]
Ook nog eens in tijden van behoorlijke inflatie.Hulleman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:34:
[...]
Vergeet niet dat het een gadget is van € 599
Hier in Egchel dus om 12:00 terwijl het window eigenlijk 12:30 - 16:30 was. En vanmorgen om zeven uur was het window nog vrijdag 12:30 - 16:30. Maar kon toen ook al zien dat hij in Eindhoven was aangekomen.Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:28:
[...]
Hier in de roerstreek nog geen UPS gezien, werd bij jou wel de T&T info netjes geupdate?
Serieus? Dat is wel bizar zeg.ZlM01 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:01:
Als je hem nu zou pre-orderen kan je expres verzending hem morgen in huis hebben...
Hier in Amersfoort is hij ook net binnen gekomen
Las dat hij eerst enkel online te bestellen is, kans dat ie dan nu bij de lokale media markt of gameboer ligt is nihil lijkt mij..
Maar nu bestellen kan morgen in huis zijn?
Maar nu bestellen kan morgen in huis zijn?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Het is niet eens een pre-order meer .Je kan hem idd nu gewoon kopen en morgen in huis hebben. Dit is wat ik ga doen als van UPS te horen krijg dat ik hem pas na het weekend geleverd krijg. Staat nogsteeds op label gecreëerd, meer niet. Dag 1 pre order
D: ik woon ook in Amersfoortominous schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:44:
Hier in Amersfoort is hij ook net binnen gekomen

Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die hem in huis hebben die de "herkomstscan" > 10:00 uur hebben.BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:50:
[Afbeelding]
Net aangekomen in eindhoven, waarschijnlijk morgen in huis (al staat de leverdatum op vrijdag voor het einde van de dag)
Ik hoop dat Avatar 2 voor een wedergeboorte kan zorgen en dat Sony het afspelen van 3D Blu ray firmware matig mogelijk zal maken. Uiteindelijk is het hun eigen formaat en is de technologie er nu klaar voor om het mooi weer te geven (passieve 3D op 4K scherm is echt smullen, bron: eigen 65EF950V).SunnieNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:54:
Weet iemand of het ook mogelijk is om 3D bluray te kijken op de psvr2?
Heb het op de psvr1 nooit geprobeerd omdat de resolutie wat laag was, maar als de psvr2 het ondersteund verwacht ik wel een paar oude films uit de kast te trekken om eens te zien hoe dat er nu via de VR bril uit ziet.
On topic: net de bril mogen ontvangen. Ik heel blij maar wel verrast, want volgens de tracking immer zou die volgens de UPS site morgen pas komen.
Nu moet ik het nog uithouden tot 17 uur 😅
PSN: Zwartkijker
Aha. Die van mij nu ook Herkomstscan Eindhoven. Dat wordt morgen inderdaad. Ik had stiekem gehoopt dat ie zonder enige waarschuwing vandaag nog binnen zou komen maar als er nu een herkomstscan staat dan wordt t pas morgen. Moet ik m'n vrouw waarschuwen dat ze niet de deur uit kan morgen!BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:50:
Net aangekomen in eindhoven, waarschijnlijk morgen in huis (al staat de leverdatum op vrijdag voor het einde van de dag)
Ik heb ook herkomstscan 22-02 en verwachte aflevering 24e voor einde dag. Keurig in het launchwindow dus.
Zou netjes zijn als de mensen die Sony etc hebben gemaild dat het allemaal onacceptabel is voortaan 2 keer nadenken voor ze boze emails versturen.
Zou netjes zijn als de mensen die Sony etc hebben gemaild dat het allemaal onacceptabel is voortaan 2 keer nadenken voor ze boze emails versturen.
Waarschijnlijk niet, volgens mij gaat het nu door het sorteringsproces en haan ze vanaf vannacht naar de locaties in de buurt en morgenvroeg de weg opSensLike schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die hem in huis hebben die de "herkomstscan" > 10:00 uur hebben.
hier nog steeds alleen label, irritant ook.BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:50:
[Afbeelding]
Hier ook niks pfffcronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:55:
[...]
hier nog steeds alleen label, irritant ook.
Die hoop had ik ook nog steeds😂 wel blij dat we iig morgen ermee aan de slag kunnenflab007 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:53:
[...]
Aha. Die van mij nu ook Herkomstscan Eindhoven. Dat wordt morgen inderdaad. Ik had stiekem gehoopt dat ie zonder enige waarschuwing vandaag nog binnen zou komen maar als er nu een herkomstscan staat dan wordt t pas morgen. Moet ik m'n vrouw waarschuwen dat ze niet de deur uit kan morgen!
Nee, ik had gisteren herkomstscan van 14.15, en vandaag niks gehad.SensLike schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die hem in huis hebben die de "herkomstscan" > 10:00 uur hebben.
Ik denk dat hij nu ieder moment kan veranderencronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:55:
[...]
hier nog steeds alleen label, irritant ook.
Status is van 'Label aangemaakt' naar 'Onderweg' veranderd. Helaas wel met geschatte aflevering op vrijdag de 24
Heb m'n pre-order op dag 1 gedaan, dus lichtelijk teleurgesteld, hoewel het inderdaad binnen de launchwindow is.
Er is bij iets veranderd is track en trace maar niet positief. Pas vrijdag laat
:strip_exif()/f/image/J3oo617FG8ReMD86InvDWD7i.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door harley2009 op 22-02-2023 13:58 ]
Kan nog komen? Iedereen die ik zie die gister de herkomstscan had heeft hem vandaag gekregenCyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Nee, ik had gisteren herkomstscan van 14.15, en vandaag niks gehad.
Dat stond bij iedereen, waarschijnlijk wordt het vanavond/morgenvroeg aangepastharley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:57:
Er is bij iets veranderd is track en trace maar niet positief. Pas vrijdag laat [Afbeelding]
Ja wie weet, zal het wel melden nog danBasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:57:
[...]
Kan nog komen? Iedereen die ik zie die gister de herkomstscan had heeft hem vandaag gekregen
Ik weet niet of Erica zo lang moet blijven zitten hoor.harley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:57:
Er is bij iets veranderd is track en trace maar niet positief. Pas vrijdag laat [Afbeelding]
Anyway, net ook update gehad naar 'on the way'. Even later bezorgtijd vrijdag. Al zegt de UPS site ook dat ze niet altijd nog een keer worden gescand.
Wilde eigenlijk vrijdag een beetje vrij houden, morgen niemand thuis hier dus lichtelijk onhandig.
Top.. houden we hoop voor vandaag.BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:58:
[...]
Dat stond bij iedereen, waarschijnlijk wordt het vanavond/morgenvroeg aangepast
Hij is versprongen van label created naar :
Estimated delivery
Friday, February 24 between 9:30 - 12:30
Estimated delivery
Friday, February 24 between 9:30 - 12:30
psn: HertogJack
Ik help het je hopen, voorlopig nada.BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Ik denk dat hij nu ieder moment kan veranderen
Hier ook. Nog niks voor de charging station. Ik verwacht hem toch morgen ondanks dat er vrijdag staat.
Hij is hier ook binnen. Hij stond op vandaag leveren maar bleef tot aan de levering hangen op de tweede stap (van de vier). Dacht dus eigenlijk dat ie nog bij een tussenpunt lag.
Hier ook binnen in het oosten van het land.
Tracking van UPS bleef op het distributiepunt hangen in Apeldoorn.
Ik ook, maar zolang de (mid)dag nog niet voorbij is houd ik nog hoop dat die toch plots vandaag aankomt.yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:56:
Status is van 'Label aangemaakt' naar 'Onderweg' veranderd. Helaas wel met geschatte aflevering op vrijdag de 24Heb m'n pre-order op dag 1 gedaan, dus lichtelijk teleurgesteld, hoewel het inderdaad binnen de launchwindow is.
Ik heb wel super veel zin om 'm uit te testen!
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2023 14:11 ]
PSN id: NL_SToRM
Sinds wanneer had je die status?TommyknockerNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:08:
Heb je al een fix gevonden? Ik las wel in een ander draadje op Reddit dat t kan helpen om de controllers te resetten. Er schijnt een pinhole bij de trigger te zitten om de controller te resetten.FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:15:
Oops, net als in de PU review:
Yep, hebben ze heerlijk precies op tijd voor de launch van de PSVR2 geregeld, alleen de pre-orders hebben pech en konden niet die optie kiezen 🤬🤬😡😡
Dit stond er gister bij mij ook. En vandaag heb ik de bezorger gemist.harley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:57:
[Afbeelding]
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Dan zal het hier vast nog wel langer duren, want mijn pakketje is naar het distributiepunt in Eindhoven gegaan terwijl ik ook uit het oosten komTommyknockerNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:08:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn status was geheel up to date, leverings window was 12-15 vandaag en is 13:43 gearriveerd in Antwerpen.IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:03:
Al mensen uit België die het ontvangen hebben? En bij wie status op 'Label aangenaakt' nog stond?
Probleem is alleen dat ik op mn werk zit, wtf moet ik hier als er thuis een PSVR2 op mij ligt te wachten.
Zou verboden moeten worden, dat werken.
Moet speciaal betaald verlof voor worden gegeven , een soort van ouderschapsverlofAce schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:19:
[...]
Mijn status was geheel up to date, leverings window was 12-15 vandaag en is 13:43 gearriveerd in Antwerpen.
Probleem is alleen dat ik op mn werk zit, wtf moet ik hier als er thuis een PSVR2 op mij ligt te wachten.
Zou verboden moeten worden, dat werken.
Misschien moet de topictitel aangepast worden naar "Het grote PSVR2 leveringen topic"
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Hier hetzelfdeharley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:57:
[Afbeelding]
Hij is "onderweg" !!!
Hopelijk niet onderweg naar morgen