Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
UPS geeft bij mij nog steeds aan “levertijd wordt zsm bekendgemaakt”, maar pakket ligt inmiddels naast me in de auto, dus staar je niet blind op de levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:24:
[...]

Kan jet echt zijn dat de track and trace zegt dat hij nog niet is opgehaald en toch bezorgd wordt?
Ik heb nog nooit anders gehad bij UPS, zelf niet laatst met een Ragnarok controller van Direct waarop hij stond als " Aangemeld " maar ik hem letterlijk al in mijn handen had.

(Overigens hier iemand ook die echt het totaal niet uitmaakt of ik hem als first batch vandaag geleverd krijg of dat dat pas de 28ste is, zolang het tussen 22-28 is vind ik het prima)

[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 22-02-2023 10:26 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Jesp_J schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Zojuist is mijn geschatte aflevering veranderd van vrijdag 12:15 - 16:15 naar woensdag 12:15 - 16:15 🙂. Denk dat ik het rondje rennen vanmiddag naar oversla 😉. Ga hem direct uitpakken en de controllers opladen zodat ik vanavond als de kinderen in bed liggen zelf de PS VR2 kan gaan beleven.
Mmm.. hij staat bij mij sinds vanochtend 0700 al op 8.45-12.45u op de site van UPS, maar is nog niet 'Out for Delivery'. Ze moeten ondertussen wel heel snel gaan rijden vanuit Utrecht als ze dat nog willen halen :)

12.30u stap ik de auto in. Ik zie wel of het pakketje er dan is of niet. Heb er een paar dingen voor verzet naar de middag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01-03-2024
Een klein beetje hoopAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AmTl1zG3WAgnlhuuHu2Oyql1UIw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BfyHHIteZY7VPjFiCtz1mQUg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik zie Tentacular af en toe voorbijkomen. Wat is dat eigenlijk voor een soort game? Beetje aankloten als inktvis met een dosis humor? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Ja er waren er net ook al hier erbij die aangaven dat hun status nog op label created stond o.i.d maar alsnog een levering gehad hebben.

All hope is not lost yet!
Maar ik geloof er niet meer in dat de mijne vandaag komt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:30:
Ik zie Tentacular af en toe voorbijkomen. Wat is dat eigenlijk voor een soort game? Beetje aankloten als inktvis met een dosis humor? :)
Gebaseerd op de trailer lijkt het op een soort God-game waarin je dorpelingen moet helpen (of pesten). Schijnt wel heel erg leuk te zijn. Mensen op de PSVR subreddit waren er lyrisch over (op andere platforms dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:31:
[...]

Gebaseerd op de trailer lijkt het op een soort God-game waarin je dorpelingen moet helpen (of pesten). Schijnt wel heel erg leuk te zijn. Mensen op de PSVR subreddit waren er lyrisch over (op andere platforms dan).
Ja, ik zie ook veel positieve reacties, maar wat precies de doelstelling / gameplay in het echt zal zijn is me niet helemaal duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:32:
[...]

Ja, ik zie ook veel positieve reacties, maar wat precies de doelstelling / gameplay in het echt zal zijn is me niet helemaal duidelijk :)
Vind de graphics nogal tegenvallen moet ik zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha, ik ga gewoon ook niet meer de hele tijd die UPS pagina refreshen als ik die berichten hierboven lees. Gewoon maar rustig afwachten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasKroeze
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:30:
[...]

Ja er waren er net ook al hier erbij die aangaven dat hun status nog op label created stond o.i.d maar alsnog een levering gehad hebben.

All hope is not lost yet!
Maar ik geloof er niet meer in dat de mijne vandaag komt.
Nee ik geloof het ook niet, al staat hij bij mij al vanaf gisterochtend 9 uur op ready to ship en vanaf 10:00 uur manifest, je kunt je toch niet voorstellen dat ups daarna niet meer komt om bestellingen op te halen bij Arvato😣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 16:38
Niet om olie op het vuur te gooien, maar heb in het verleden ook al vaak gehad dat ik mijn pakje al ontvangen heb terwijl de Track&Trace op de eerste stap blijft staan. Niet enkel UPS, ook andere bezorgdiensten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

@SunnieNL dit gaat echt puur om de gameplay, niet om de graphics. Dit wordt mn eerste VR ervaring ooit, deze staat nog wel op mn lijstje om te spelen :)
Ken. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:35:
Haha, ik ga gewoon ook niet meer de hele tijd die UPS pagina refreshen als ik die berichten hierboven lees. Gewoon maar rustig afwachten..
Wat ik lees van de mensen die "verrast" waren is dat ze de UPS tracking niet in de gaten hadden en puur uitgingen van de Arvato status. Als ze de UPS status hadden gecheckt had je al een update tussen 3 en 6u in de ochtend gehad dat er eea onderweg was naar een depot.
Het lijkt me sterk dat UPS tracking niet up to date is namelijk, voor dat soort bedrijven is Track en Trace de core business. Als je tekent voor je pakketje krijg je instant een mailtje als je notificaties aan hebt gezet bijvoorbeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-02-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:37:
Niet om olie op het vuur te gooien, maar heb in het verleden ook al vaak gehad dat ik mijn pakje al ontvangen heb terwijl de Track&Trace op de eerste stap blijft staan. Niet enkel UPS, ook andere bezorgdiensten.
Dit soort dingen zijn goed om te weten, 99/100 keer dat ik iets online bestel, klopt de track en trace wel aardig.

Zou dit misschien zo'n grote logistieke operatie zijn dat ze voor al deze dozen de tijd niet meer nemen om iedere stap te scannen voor de track en trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:53
CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:38:
@SunnieNL dit gaat echt puur om de gameplay, niet om de graphics. Dit wordt mn eerste VR ervaring ooit, deze staat nog wel op mn lijstje om te spelen :)

[...]

Wat ik lees van de mensen die "verrast" waren is dat ze de UPS tracking niet in de gaten hadden en puur uitgingen van de Arvato status. Als ze de UPS status hadden gecheckt had je al een update tussen 3 en 6u in de ochtend gehad dat er eea onderweg was naar een depot.
Het lijkt me sterk dat UPS tracking niet up to date is namelijk, voor dat soort bedrijven is Track en Trace de core business. Als je tekent voor je pakketje krijg je instant een mailtje als je notificaties aan hebt gezet bijvoorbeeld.
En toch klopt het vaak bij UPS niet dat is ook mijn ervaring.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Afgelopen uur natuurlijk druk ib de weer geweest met de vr2. :)

Hij stond idd nog op label created!

Eerste indruk van het apparaat is goed!
Helaas zijn de controllers leeg bij binnenkomst.. dus nog 1.5 wachten .

Ofja minder misselijk worden ;P
Ik kan er toch niet tegen.

Cotm is heel mooi, vooral het stukje in de boot wat ik al 400* heb gezien op youtube. Dat het in vr dan toch totaal anders is!
Helaas bugje dat bow niet ingame kwam.. reload en ik kon hem wel oppakken.

Setup was echt heel easy en indrukwekkend!

Al met al is het geweldig. Maar de revieuws zijn imho overdreven positief. Het is nog altijd niet blurfree, wel degelijk pixels. En ook wel degelijk een duikbril op je kop. Het gaat alleen over hoe crips en fov enzo. Valt echt wel mee. Zeker indrukwekkend, maar ze hypen het een beetje kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Dit soort dingen zijn goed om te weten, 99/100 keer dat ik iets online bestel, klopt de track en trace wel aardig.

Zou dit misschien zo'n grote logistieke operatie zijn dat ze voor al deze dozen de tijd niet meer nemen om iedere stap te scannen voor de track en trace?
Denk dat het misschien hiermee te maken heeft idd. Anno 2023 is het niet gebruikelijk dat een label wordt aangemaakt en vervolgens een volle dag op deze status blijft staan. Tenzij er leveringsproblemen zijn, maar verwacht ik niet. Ik denk dat vele idd alsnog zo blij als een kind zijn als hun bezorging toch nog vandaag is... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:38:

[...]

Wat ik lees van de mensen die "verrast" waren is dat ze de UPS tracking niet in de gaten hadden en puur uitgingen van de Arvato status.
Dat leek mij eigenlijk ook al niet. Krijg vrij kort na het in ontvangst nemen van pakketjes altijd een ontvangstnotificatie. Maar hopelijk vandaag even een glitch in the system :P

En zéker.. De graphics zijn echt niet alles. Ik heb bij de PSVR1 ook volop fanatiek gepaintballd bij Rec Room. En dat spel moet het zéker niet hebben van de looks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cine35maker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-08 22:30
Hij is hier net bezorgd in Tilburg. Dus ze komen er echt aan voor de mensen die een out for delivery hebben :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Cine35maker schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:45:
Hij is hier net bezorgd in Tilburg. Dus ze komen er echt aan voor de mensen die een out for delivery hebben :).
Ik denk ook niet dat het die mensen zijn die daar echt aan twijfelden. Het is het "Label aangemaakt" en "De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven" waar de spanning zit.

Het is redelijk opmerkelijk te noemen dat een groot logistiek centrum anderhalve dag geleden een label print en nog steeds niet verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Dantius schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:24:
UPS geeft bij mij nog steeds aan “levertijd wordt zsm bekendgemaakt”, maar pakket ligt inmiddels naast me in de auto, dus staar je niet blind op de levertijd
Dat geeft toch nog een beetje hoop voor vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:47
Ik post even iets anders dan status updates van verzendingen. Welke games gaan jullie mee beginnen? Mijn lijstje is:

- Runner
- Kayak VR
- No man’s sky. (Nu in de aanbieding)
- GT7 (maar die had ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

4acesNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:51:
Ik post even iets anders dan status updates van verzendingen. Welke games gaan jullie mee beginnen? Mijn lijstje is:

- Runner
- Kayak VR
Call of the Mountain (bundel) en GT7 (aangeschaft voor PSVR2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:52:
[...]

Call of the Mountain (bundel) en GT7 (aangeschaft voor PSVR2).
Voor mij ook, maar eerst een weekje "Snowboard, slide down the mountain"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Ken. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:43:
[...]

En zéker.. De graphics zijn echt niet alles. Ik heb bij de PSVR1 ook volop fanatiek gepaintballd bij Rec Room. En dat spel moet het zéker niet hebben van de looks :D
Bij de PSVR1 konden de graphics ook niet zo hoog zijn, dus dan is het verwachtingspatroon wat lager.
De resolutie is nu echter zo omhoog gegaan dat ik wel iets meer verwacht van de graphics dan dat het er uit ziet alsof het 10 jaar geleden is gemaakt.
Maargoed, mogelijk leg ik de lat te hoog :) BeatSaber heeft ook geen hoge graphics en is ook geweldig om te spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Casual_T schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:43:
[...]

Denk dat het misschien hiermee te maken heeft idd. Anno 2023 is het niet gebruikelijk dat een label wordt aangemaakt en vervolgens een volle dag op deze status blijft staan. Tenzij er leveringsproblemen zijn, maar verwacht ik niet. Ik denk dat vele idd alsnog zo blij als een kind zijn als hun bezorging toch nog vandaag is... :9
Je hebt anno 2023 en je hebt UPS. Mijn ervaringen met UPS zijn (qua tracking) ook slecht. Heb meerdere malen met hen te maken gehad (iPhone, xbox series x, bijvoorbeeld) en ook daar was de tracking erg slecht bijgewerkt. Blijft me verbazen van zo'n grote club dat men dat niet op orde heeft. DPD kan (daarentegen) zelfs live tracking aanzetten. Daar is blijkbaar de infra toch wat beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:31:
[...]

Ik heb die besteld enkel op basis van wat ik op reddit gelezen heb 😃
Ben benieuwd

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Hoppa, UPS overhandigt zojuist mijn PSVR 2, regio Midden Nederland. Alleen de headset, het laadstation is onderweg.

Hands-on vanavond, of tijdens lunchtijd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Laatst online: 11:47
SunnieNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:53:
[...]

Bij de PSVR1 konden de graphics ook niet zo hoog zijn, dus dan is het verwachtingspatroon wat lager.
De resolutie is nu echter zo omhoog gegaan dat ik wel iets meer verwacht van de graphics dan dat het er uit ziet alsof het 10 jaar geleden is gemaakt.
Maargoed, mogelijk leg ik de lat te hoog :) BeatSaber heeft ook geen hoge graphics en is ook geweldig om te spelen :)
Laat BeatSaber maar snel uitkomen ❤️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
VonBraunschweig schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:54:
Hoppa, UPS overhandigt zojuist mijn PSVR 2, regio Midden Nederland. Alleen de headset, het laadstation is onderweg.

Hands-on vanavond, of tijdens lunchtijd:)
Nice! Welke status had je bij UPS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

- Runner
- Kayak VR
Ik begin met GT7, dan misschien nog wat No Man's Sky aangezien ik die ook heb.
Voor de rest heb ik geen games en ook niets in pre-order

Maar mijn volgende aankoop gaat hoogstwaarschijnlijk RE Village worden, zoniet Switchback VR
De demo voor RE8 gaat ik zeker proberen.

Verder nog wel interesse in Star Wars, Song in the Smoke, en in mindere mate Cites VR en Townsman VR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Hij is binnen! 🥳

edit:
poah me maag staat al aardig op de kop als je kayak vr speelt! poah wat een ervaring! _0_

[ Voor 72% gewijzigd door harrybeuker op 22-02-2023 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 10-09 17:12

- Runner
- Kayak VR
COTM, RE8, GT7, Kayak VR. Voor GT7 vorige week een T300 met stand aangeschaft en geoefend :)

Morgen en overmorgen vrij, dus lekker aan de gang (wanneer het binnen is, want ook bij mij blijft de status label printed, maar goed, we gaan het meemaken).

[ Voor 0% gewijzigd door NoGinryuGo op 22-02-2023 10:57 . Reden: GT8 is er nog niet ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
NoGinryuGo schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:56:
[...]

COTM, RE8, GT7, Kayak VR. Voor GT7 vorige week een T300 met stand aangeschaft en geoefend :)

Morgen en overmorgen vrij, dus lekker aan de gang (wanneer het binnen is, want ook bij mij blijft de status label printed, maar goed, we gaan het meemaken).
Haha, ik zie je edit. Ik vond het al heel erg pessimistisch om te denken dat je headset er pas zou zijn als GT8 er is 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Je had op zich ook wel een paar aardig mooie games destijds. Maar de leukste spellen waren toch echt wel de lellekste.. :D Arizona Sunshine online met een vriend was echt een geweldige ervaring. Het valt of staat bij mij vooral met de playability.

- Runner
- Kayak VR
- Kayak VR (hoop dat er ook een MP mode komt..)
- Tentacular
- What the Bat (mijn zoon is helemaal gek van What the Golf)
- Creed (en dan de upgrade omdat ik hem al op PSVR1 heb)
- After the Fall (voor de MP)
- Walkabout Mini Golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
Al mensen uit België die het ontvangen hebben? En bij wie status op 'Label aangenaakt' nog stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:19
Predje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:43:

Cotm is heel mooi, vooral het stukje in de boot wat ik al 400* heb gezien op youtube. Dat het in vr dan toch totaal anders is!

Al met al is het geweldig. Maar de revieuws zijn imho overdreven positief. Het is nog altijd niet blurfree, wel degelijk pixels. En ook wel degelijk een duikbril op je kop. Het gaat alleen over hoe crips en fov enzo. Valt echt wel mee. Zeker indrukwekkend, maar ze hypen het een beetje kapot.
Ik lees het al ik doe gewoon geen bril op en laat mijn kleine cilindrische afwijking alles gewoon lekker smoothen 😉. Gebruik mijn bril/lenzen eigenlijk alleen als ik game/film kijk maar voor de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
Predje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:43:
Afgelopen uur natuurlijk druk ib de weer geweest met de vr2. :)

Hij stond idd nog op label created!

Eerste indruk van het apparaat is goed!
Helaas zijn de controllers leeg bij binnenkomst.. dus nog 1.5 wachten .

Waarop stond je status bij arvato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:06:
[...]

Waarop stond je status bij arvato?
Daar zou dan moeten staan "ready for shipping" of "manifested"
Als je op die pagina naar "additional track and trace option" gaat kun je op een afbeelding drukken die linkt naar de UPS pagina (die betrouwbaarder is aangezien Arvato hun info gewoon haalt uit de T&T van UPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:10:
[...]

Daar zou dan moeten staan "ready for shipping" of "manifested"
Als je op die pagina naar "additional track and trace option" gaat kun je op een afbeelding drukken die linkt naar de UPS pagina (die betrouwbaarder is aangezien Arvato hun info gewoon haalt uit de T&T van UPS)
Op arvato heb ik staan ready for shipment en manifested sinds gisterochtend 9 uur, bij ups staat Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.
21-2-2023 10:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
BasKroeze schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:12:
[...]

Op arvato heb ik staan ready for shipment en manifested sinds gisterochtend 9 uur, bij ups staat Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.
21-2-2023 10:05
Ja dan zit je in hetzelfde schuitje als de rest die hem nog niet heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:59
Gisterenavond laat om 23:55 nog een mail gekregen dat mijn betaling zo snel mogelijk wordt verwerkt.
Hopelijk wordt die dan vandaag verstuurd en dan nog eens hopen dat UPS deze keer wel een deftige service aanbiedt.
Alleszins, veel plezier gewenst aan iedereen die hem vandaag of morgen al ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Status is bij mij zojuist geupdate van ‘label aangemaakt’ naar ‘onderweg’ met levering op vrijdag. In de app staat ‘herkomstscan Eindhoven’. Zo te zien loop ik een dag achter op degenen die ‘m vandaag ontvangen hebben net zoals velen hier, dus ik verwacht levering morgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Racierox op 22-02-2023 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:13:
[...]

Ja dan zit je in hetzelfde schuitje als de rest die hem nog niet heeft ontvangen.
Bij mij is die vandaag in Eindhoven aangekomen en staat er levering vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje202
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11-09 20:17
Mijne stond sinds gisteren op: “ The delivery date will be provided as soon as possible.” En is zonet aangepast naar Friday, February 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

AppleFan2007 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:13:
Gisterenavond laat om 23:55 nog een mail gekregen dat mijn betaling zo snel mogelijk wordt verwerkt.
Hopelijk wordt die dan vandaag verstuurd en dan nog eens hopen dat UPS deze keer wel een deftige service aanbiedt.
Alleszins, veel plezier gewenst aan iedereen die hem vandaag of morgen al ontvangt.
Wij zitten op dezelfde tijdlijn. *fingers crossed*

Heb m'n collega's al een kleine headsup gegeven, dat ik mogelijk een paar dagen vrij neem :D

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:21:
[...]

Bij mij is die vandaag in Eindhoven aangekomen en staat er levering vrijdag.
Dan zit jij in het schuitje vooraan ;) mijn schuit staat nog steeds aan wal te wachten met "label created"
Denk dat jij hem vandaag nog wel binnen zal hebben, en ik hoop iedereen maar dat betwijfel ik.

Wat in ieder geval duidelijk is, is dat de track en trace niet in alle gevallen goed bijgehouden wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:23:
[...]

Dan zit jij in het schuitje vooraan ;) mijn schuit staat nog steeds aan wal te wachten met "label created"
Denk dat jij hem vandaag nog wel binnen zal hebben, en ik hoop iedereen maar dat betwijfel ik.

Wat in ieder geval duidelijk is, is dat de track en trace niet in alle gevallen goed bijgehouden wordt
Ik ga het wel zien, uiteindelijk zal ik er toch voornamelijk aankomend weekend pas iets mee gaan doen. Ik hoop vooral dat ik thuis ben als de bezorger aan de deur komt. Ik heb ook geen idee waar het UPS afhaalpunt is en hoe UPS omgaat met niet thuis zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Skating_vince schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:55:
[...]

Nice! Welke status had je bij UPS?
Gisteren In Transit, vanochtend Out for Delivery en daarna met een window 8:30-12:30, bezorgd om 10:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
[...]

De PSVR2 schijnt zo'n beetje het beste te zijn wat er momenteel op VR gebied te krijgen is, als ik de reviews mag geloven. De PSVR1 was bij launch al een low-end VR bril.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximW.
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-02 20:30
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:03:
Al mensen uit België die het ontvangen hebben? En bij wie status op 'Label aangemaakt' nog stond?
Neen, nog niet ontvangen helaas. Ik woon ook in België (Regio Gent)
op tracking.Arvato staat er
"Feb 22, 2023 23:59 (Expected) Delivered"
"Feb 22, 2023 08:59 (Expected) Out for delivery"

En als ik de tracking code invoer bij UPS
Geschatte aflevering:
De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven.

-> Label aangemaakt

EDIT:
op woe 22/02/2023 - 12:00 staat op de tracking van UPS
geschatte levering:
Vrijdag, Februari 24 tussen 10:45 - 14:45

[ Voor 10% gewijzigd door MaximW. op 22-02-2023 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
MaximW. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:32:
[...]

Geschatte aflevering:

-> Label aangemaakt
Ik heb net hetzelfde.
Benieuwd of we hem toch nog krijgen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 17:30
[...]

Geschatte aflevering:

-> Label aangemaakt
Same here….

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
[...]

Geschatte aflevering:

-> Label aangemaakt
Same, gelukkig komt vandaag wel de Logitech g29 die ik dan alvast aan de Playseat kan bevestigen en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje202
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11-09 20:17
Op arvato nu van “ready for shipping” naar “in transit” gegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 11:57
Hulleman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:28:
[...]

De PSVR2 schijnt zo'n beetje het beste te zijn wat er momenteel op VR gebied te krijgen is, als ik de reviews mag geloven. De PSVR1 was bij launch al een low-end VR bril.
Ik denk dat hier ook een groot deel van de 'teleurstelling' zit van sommige mensen op fora die de PSVR2 al hebben geprobeerd. Iedereen die al eerder een VR headset op heeft gehad zal waarschijnlijk wel gaan erkennen dat dit een van de beste is die op dit moment te verkrijgen is.

Daar tegenover zullen ongetwijfeld mensen zijn die voor het eerst (of na zeer lange tijd) een VR-bril aanschaffen, en daarbij de verwachtingen te hoog hebben liggen. Als je een 4k beeldkwaliteit verwacht waarbij je géén enkele pixel meer zie of géén 'binocular effect' dan ga je teleurgesteld worden.

Al met al: in relatie tot andere VR-brillen gaat dit gewoon écht genieten worden. Verwacht je een 'perfecte' headset dan hebben we nog een generatie nodig :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
Hulleman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:28:
[...]

Er zijn misschien wel betere brillen met hogere specs, maar ga dan maar vast sparen voor €2000+ alleen al voor de headset, laat staan de PC met RTX4090 die je erbij zou willen hebben.
En zelfs dan mis je nog features zoals de trillingen in de headset, eye-tracking/foveated rendering, adaptive triggers op de controller, enzovoorts

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:33
Reposting this from reddit as it may help people who are feeling its blurry.

Psvr2 has a pretty small sweet spot, which means stuff will look blurry until the fit is just right.

The eye tracking setup should get you really close, but not all the way. Play around with the fit while looking at a 3D vr game, you'll notice even small adjustments have a big effect.

Make sure the head strap is not sliding at all. If you have long hair, try putting your hair up or wearing a durag.
Tilt the headset up and down, adjustments should make a big difference.
Double check the ipd in a game, just move it both ways. Adjustments here should feel kind of subtle but it will be obvious when it's the best.
Adjust how close the display is, in general closer is better but for some people it will be best somewhere else.
If you're still struggling rotate the headset like a crooked painting, yes this sounds crazy but just do it and it may help you figure out where it needs to be

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Bartje202 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:34:
Op arvato nu van “ready for shipping” naar “in transit” gegaan
Ik wil ook een nieuwe status..... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Laatst online: 12-03-2024
cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:37:
[...]

Ik wil ook een nieuwe status..... |:(
:F same SMH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasKroeze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Status is bij mij ook nog niet gewijzigd, alhoewel ik iemand ken die overlaatst de pro controller besteld had en die had hetzelfde en toch op dezelfde dag geleverd. Dus ik houd voorlopig nog een beetje hoop dat die vandaag toch nog binnenkomt :)

Voor mij gaat de PSVR2 sowieso een enorme stap voorwaarts zijn, aangezien ik alleen nog maar ervaring heb met de originele PSVR. En zelfs die vond ik best wel al indrukwekkend moet ik zeggen :)

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2023 11:42 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Laatst online: 22-07 18:23
onderweg, maar The delivery date will be provided as soon as possible. dat t&t systeem van UPS is echt waardeloos zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
bijsterboschje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:40:
onderweg, maar The delivery date will be provided as soon as possible. dat t&t systeem van UPS is echt waardeloos zucht
Yep .. ik zorg er toch maar voor dat ik thuis ben vandaag tussen 12.30 en 15.30. Dat is het tijdslot dat UPS (tot nu toe) bij me langs kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
Ik heb hier ook nog 'label created' en verder niets. Nu hoop ik stiekem dat hij al ergens in een busje ligt onderweg naar mijn huis :D.

Als ik nu een status update krijgen dan zou ik de inschatting maken dat hij dus ergens in een magazijn gescand is en klaargemaakt voor een volgende stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentje3 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:35:
[...]

Ik denk dat hier ook een groot deel van de 'teleurstelling' zit van sommige mensen op fora die de PSVR2 al hebben geprobeerd. Iedereen die al eerder een VR headset op heeft gehad zal waarschijnlijk wel gaan erkennen dat dit een van de beste is die op dit moment te verkrijgen is.

Daar tegenover zullen ongetwijfeld mensen zijn die voor het eerst (of na zeer lange tijd) een VR-bril aanschaffen, en daarbij de verwachtingen te hoog hebben liggen. Als je een 4k beeldkwaliteit verwacht waarbij je géén enkele pixel meer zie of géén 'binocular effect' dan ga je teleurgesteld worden.

Al met al: in relatie tot andere VR-brillen gaat dit gewoon écht genieten worden. Verwacht je een 'perfecte' headset dan hebben we nog een generatie nodig :D
Ik twijfel dan ook nog of de PSVR2 in huis komt. Ik heb al die tijd gewacht met VR tot de technologie volwassen is en weet niet of dat nu eindelijk het geval is. Met als voorbeeld tv’s zijn ook nooit uitontwikkeld maar op dit moment heb ik geen echte klachten meer als ik er op game.
Ik kijk dan ook uit naar meer PSVR2 ervaringen omdat ik het lastig vind oordelen zonder echte VR ervaring.
Als het nodig is wacht ik liever nog een generatie voor echte goede ervaring.
Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Mijn oplaadstation staat op on the way met levering vrijdag en de bundel staat nog op label created. Lol het had beter omgekeerd geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik twijfel dan ook nog of de PSVR2 in huis komt. Ik heb al die tijd gewacht met VR tot de technologie volwassen is en weet niet of dat nu eindelijk het geval is. Met als voorbeeld tv’s zijn ook nooit uitontwikkeld maar op dit moment heb ik geen echte klachten meer als ik er op game.
Ik kijk dan ook uit naar meer PSVR2 ervaringen omdat ik het lastig vind oordelen zonder echte VR ervaring.
Lastig.
Als PSVR2 geen succes wordt, dan zal er waarschijnlijk geen volgende meer komen vrees ik...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Lastig.
Snap ik wel. Voor mij persoonlijk weet ik nog een moment (volgens mij FullHD?), dat ik dacht: het hoeft echt niet scherper. Vervolgens kwamen 4K tv's. en daarna 4k HDR OLED, etc. En bij iedere stap ben ik enthousiast. Ik denk niet dat het realistisch is te wachten tot schermen in een VR bril de scherpte van een TV hebben, want uiteindelijk loopt die markt gewoon enorm voor (en is het natuurlijk makkelijker zo'n scherp beeld te maken als het scherm niet 3cm van je ogen af zit met een vergrootglas ertussen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Als PSVR2 geen succes wordt, dan zal er waarschijnlijk geen volgende meer komen vrees ik...
Ik heb de eerste gekocht, en het was heel gaaf allemaal, maar nadat driveclub vr offline ging is de headset stof gaan happen in de kast. Ik was zeer onder de indruk van hoe goed je in een andere wereld zat, maar bleef me altijd storen aan de lack of graphics, de lage resolutie, en de rete irritante tracking met drift issues waardoor je soms ineens helemaal naast je moest kijken voor het menu, terwijl dat normaal recht voor je zou moeten zitten.

Ik haal de PSVR2 sowieso simpelweg alleen omdat GT7 er volledige support voor heeft.
Ik zal er ook nog wel eens andere games mee spelen, maar hoofdzakelijk GT7

Als GT7 geen ondersteuning gekregen zou hebben, had ik denk ik wel gewacht tot de PSVR2 ooit in de aanbieding komt, of hem uberhaupt niet gekocht

[ Voor 19% gewijzigd door Kalder op 22-02-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
MIjn PSVR1 ligt stof te happen omdat de tracking ronduit waardeloos was. Moest met die gun naar links wijzen om in game voor me te richten. Laatst nog wel van zolder gehaald maar de rubber coating was helemaal vergaan ...

En toch zo idioot om de PSVR 2 te kopen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 22-02-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05:27
SToRM666 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Even een toepasselijke afbeelding tussen alle T&T's door:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dxx5jPQTJJBWvoertCAHrPyvr4A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/deYjUH1cnMYWQNWgeg8WhhfF.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Weet iemand of het ook mogelijk is om 3D bluray te kijken op de psvr2?
Heb het op de psvr1 nooit geprobeerd omdat de resolutie wat laag was, maar als de psvr2 het ondersteund verwacht ik wel een paar oude films uit de kast te trekken om eens te zien hoe dat er nu via de VR bril uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
koentje3 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Snap ik wel. Voor mij persoonlijk weet ik nog een moment (volgens mij FullHD?), dat ik dacht: het hoeft echt niet scherper. Vervolgens kwamen 4K tv's. en daarna 4k HDR OLED, etc. En bij iedere stap ben ik enthousiast. Ik denk niet dat het realistisch is te wachten tot schermen in een VR bril de scherpte van een TV hebben, want uiteindelijk loopt die markt gewoon enorm voor (en is het natuurlijk makkelijker zo'n scherp beeld te maken als het scherm niet 3cm van je ogen af zit met een vergrootglas ertussen)
Ik verwacht dat, om een enigszins true-to-life resolutie te krijgen, je toch wel moet denken aan 16K schermen of misschien wel nog meer nog, technisch gezien kunnen ze dat al, maar je zult er ook een supercomputer voor nodig hebben om games te spelen op zo'n resolutie met alle toeters en bellen aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
SunnieNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:54:
Heb het op de psvr1 nooit geprobeerd omdat de resolutie wat laag was, maar als de psvr2 het ondersteund verwacht ik wel een paar oude films uit de kast te trekken om eens te zien hoe dat er nu via de VR bril uit ziet.
Volgens mij ondersteund de PS5 geen 3D blu ray. Je bent dus afhankelijk van andere apps (denk aan Plex bijvoorbeeld). Daar is volgens mij nog niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentje3 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Dat snap ik. :)
Maar een full hd scherm van 46” is imo nog steeds scherp genoeg. Het gaat mij er om of de VR mankementen inmiddels minimaal genoeg zijn om de ervaring niet te verstoren.
Ik wacht met alle liefde nog een generatie als het dan wel op orde is. Dat een generatie daarna weer beter is is logisch.
Ik wil een volwassen VR ervaring geen geweldige gimmick. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• schumi1986
Voor mij zal VR altijd een extra zijn en nooit een vervanger.

Ik speel voornamelijk Flight en Race Sims en dan is VR leuk voor erbij maar niet voor lange sessies.

Ik moet er namelijk niet aan denken om tijdens een intense race in de zomer ook nog een VR bril op mijn hoofd te hebben :p

En mijn stuur is te mooi om het niet te kunnen zien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdWkZ_unlO-W2_iQ2IV_BzHfwN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y210pnuvsAYEJljiTmvJtJyy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SunnieNL
schumi1986 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:57:

Ik speel voornamelijk Flight en Race Sims en dan is VR leuk voor erbij maar niet voor lange sessies.

Ik moet er namelijk niet aan denken om tijdens een intense race in de zomer ook nog een VR bril op mijn hoofd te hebben :p

[Afbeelding]
Maar een race ervaring is toch niet compleet zonder helm??
Ventilator ervoor om de 'wind ervaring' erbij te hebben... ik zie mogelijkheden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 22-02-2023 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Racierox schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:56:
[...]

Volgens mij ondersteund de PS5 geen 3D blu ray. Je bent dus afhankelijk van andere apps (denk aan Plex bijvoorbeeld). Daar is volgens mij nog niets over bekend.
Mmm.. das wel wat minder. Hoe kunnen ze dat nou vergeten zijn bij Sony, de grootste uitgever van films :(
Mss kunnen ze dat met een firmware upgrade nog fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:20
SunnieNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:54:
Dat lijkt op dit moment nog niet het geval, helaas.

Ik heb wel gelezen dat plex werkt, net zoals bv netflix. Dus ik ga asap testen wat er dan met 3D en ook VR-content mogelijk is, maar ik ben er bang voor…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:57
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:50:
MIjn PSVR1 ligt stof te happen omdat de tracking ronduit waardeloos was. Moest met die gun naar links wijzen om in game voor me te richten. Laatst nog wel van zolder gehaald maar de rubber coating was helemaal vergaan ...

En toch zo idioot om de PSVR 2 te kopen 8)7
Die zijn technisch niet te vergelijken buiten het “design”

De 2 gebruikt totaal andere techniek + voor €500/600 console en €600 voor de psvr2 koop je geen alternatief wat dezelfde kwaliteit kan leveren.

Voor een GPU die je nodig hebt zit je al op 8-900 en dan moet er nog een pc bij.

Wel gek dat die coating vergaat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
SunnieNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:59:
[...]

Maar een race ervaring is toch niet compleet zonder helm??
Ventilator ervoor om de 'wind ervaring' erbij te hebben... ik zie mogelijkheden ;)
Haha en ook niet compleet zonder vuur vertragende overall zeker :p

Ik voorzie een “hot” summer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
schumi1986 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:57:

[Afbeelding]
Dat is inderdaad een heel vet stuur😍

[ Voor 5% gewijzigd door BasKroeze op 22-02-2023 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
harley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:19:
Bij mij nog steeds, zending klaar voor ups
Ik was zo dom om de headset en de lader apart te bestellen in November, maar zie net dat de headset is gescanned door UPS in Eindhoven, de lader (nog) niet.

Origin scan, levering nog steeds 24-2.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
loekf2 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:11:
[...]

Ik was zo dom om de headset en de lader apart te bestellen in November, maar zie net dat de headset is gescanned door UPS in Eindhoven, de lader (nog) niet.

Origin scan, levering nog steeds 24-2.
Mijn oplaadstation zit zelfs on the way, terwijl mijn bundel nog in de hal staat met label created lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:12
Hmm toch een bestelling gedaan en ook vanwege de aanname dat de ps5 ook 3d blurays ondersteunt.

Hopelijk kunnen ze dit met een firmware update alsnog toevoegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalder
Man ik had echt wel verwacht dat het grootste deel gewoon vandaag hun pakketje zouden krijgen, maar het begint erop te lijken dat ik en een aantal andere gezellig tot vrijdag kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:18:
Man ik had echt wel verwacht dat het grootste deel gewoon vandaag hun pakketje zouden krijgen, maar het begint erop te lijken dat ik en een aantal andere gezellig tot vrijdag kunnen wachten.
Same here. Ik reken er ook niet meer op dat het eerder dan vrijdag wordt, als het morgen wordt is het mooi meegenomen.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-02-2023 12:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:19
Jesp_J schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Zojuist is mijn geschatte aflevering veranderd van vrijdag 12:15 - 16:15 naar woensdag 12:15 - 16:15 🙂. Denk dat ik het rondje rennen vanmiddag naar oversla 😉. Ga hem direct uitpakken en de controllers opladen zodat ik vanavond als de kinderen in bed liggen zelf de PS VR2 kan gaan beleven.
En hij is binnen oOo . Een half uur voor het aangekondigde window.

En hij zit mooi in een omdoos (zonder een woord van Playstation) waardoor het voor buitenstaanders niet duidelijk is wat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximW.
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-02 20:30
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:03:
Al mensen uit België die het ontvangen hebben? En bij wie status op 'Label aangenaakt' nog stond?
Neen, nog niet ontvangen helaas. Ik woon ook in België

geschatte levering:
Vrijdag, Februari 24 tussen 10:45 - 14:45 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
MaximW. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:20:
[...]

geschatte levering:
Dat is de welbekende "Label Created" status op de pagina van UPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:20
Ook in de FB community uit allerlei landen de signalen dat geleverd wordt terwijl T&T nog een oude status laat zien…dat voedt de hoop toch weer een beetje 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlootsma
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-02-2023
Zouden mensen misschien kunnen vertellen wat ze bij Arvato zien als "Delivery expected by" onder "Additional order information"? Bij mij staat daar 23 feb, ben benieuwd of bij mensen die hem al ontvangen hebben daar ook 22 feb staat.

Mijn UPS label staat nog op aangemaakt, dus daar heb ik weinig hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Laatst online: 12-03-2024
MaximW. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:20:
[...]

geschatte levering:
Dan heb je tenminste een datum.....Hier nog steeds alleen label created zonder datum ook bij inloggen op ups.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Straddle78
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-10-2023
Hey, heb mijn vr bril juist ontvangen. Wat wel een verrassing was want online staat deze nog altijd op verwerking? En ik mag deze in zijn verpakking laten want moet gaan werken 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Straddle78 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:26:
Hey, heb mijn vr bril juist ontvangen. Wat wel een verrassing was want online staat deze nog altijd op verwerking? En ik mag deze in zijn verpakking laten want moet gaan werken 🥺
Heb je dan niet eens een track en trace gekregen? Wat gaven die aan?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFiIsvquHPvUXwi2dZ4zd8GjRSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PLEPvwWuIyBlsyNjQoLYdhPR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCZKi5_-t97ymG2Wz-BaX7S40e8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/toHBYoBuyWW7x0LZ47JCoYLq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik blij, kat blij:)

Stond gisteren nog op vrijdag levering, vanmorgen op eind van de dag en nu net binnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Laatst online: 15:41
UPS Label Created, en verder niks 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Qweridee schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik blij, kat blij:)

Stond gisteren nog op vrijdag levering, vanmorgen op eind van de dag en nu net binnen:)
Fijn dat mijn kat net zo'n cadeautje zal krijgen :) die grote kartonnen dozen zijn zijn perfecte bunkers.

Pagina: 1 ... 19 ... 67 Laatste