Bij ups geeft ie aan dat het pakketje onderweg isBOEFJE_NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:09:
[...]
in transit is dus nog dat je pakketje eerst van Avarto in Hijen onderweg is naar UPS, dan zal UPS het (waarschijnlijk de dag erna) bezorgen.
Binnen nederland moet zo’n bestelling echt wel in een dag geleverd kunnen worden. Dit is gewoon prutserij.Slux schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:08:
[...]
Hoezo ? er staat toch levering tussen 22 en 28.
Bij de pre-order was expreslevering toch niet beschikbaar? (Als je nu bestelt wel)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yKX1bqYriQfaQtaQbalc4AgF.jpg?f=user_large)
Legion 7i i9 3080 32gb
Aan UPS helaas. Vandaag krijgt UPS jou pakketje. Morgen zal je hem krijgen.Fietsbel schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 06:12:
Out for delivery hier, ik ga vandaag spelen!
w00t
Nou ik denk dat de volgende keer de vroege preorders wel gaan tegenvallen op deze manier...
Waardeloos
Waardeloos
Levering de 24e maar toch staat er “wordt afgeleverd” vanuit hoofddorp.
[ Voor 69% gewijzigd door ProVine op 22-02-2023 16:21 ]
Nou ja, als de spullen er liggen mag je anno 2023 toch wel verwachten dat ze het voor elkaar moeten krijgen om alles op 1 dag te leveren? Volgende keer misschien een logistieke partner boven de rivieren kiezen.
Ik ga me er verder niet over opwinden, maar ik vind het best knullig.
Je kan ook overdrijven, ze zeggen levering tussen 22 en 28, ik vind het zelf moeilijk te begrijpen dat je zo kinderachtig doet hieroverNightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:10:
[...]
Het is schandalig, het moet op bestel volgorde zou niet zo mogen zijn dat je aan een raffle moet meedoen hem in november al pre ordered en vervolgend mensen die m een week van te voren kopen hem vandaag op de stoep hebben liggen.
Dat dit nou echt zo moeilijk te begrijpen is me een raadsel.
Dat zegt ups bij mij ook. Maar gister had ik staan, dat hij de 24ste zou komen en nu staat er sinds gisteravond dat ze me aan het inplannen zijn.Slux schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:11:
[...]
Bij ups geeft ie aan dat het pakketje onderweg is
Volgens arvato krijg ik hem nog steeds de 21ste. Die blijven optimistisch
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Nogsteeds "label created" regio noord-holland😔
Waarom het lastig te begrijpen is, is vrij simpel. Jij hebt verwachtingen die worden niet waargemaakt en vervolgens raak je erg gefrustreerd.NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:10:
[...]
Het is schandalig, het moet op bestel volgorde zou niet zo mogen zijn dat je aan een raffle moet meedoen hem in november al pre ordered en vervolgend mensen die m een week van te voren kopen hem vandaag op de stoep hebben liggen.
Dat dit nou echt zo moeilijk te begrijpen is me een raadsel.
Feitelijk zit je er alleen volledig naast. Je hebt iets gekocht met leverwindow van 22-28 feb. Daar heb je mee ingestemd. Dus voor mensen die rationeel naar de situatie kijken is jouw frustratie heel bijzonder om te lezen. Namelijk niet gebaseerd op feiten maar op basis van jouw eigen verwachtingen.
ik woon in de noordkop dus locatie heeft er niks mee te maken..daanrodenzand schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:14:
Nogsteeds "label created" regio noord-holland😔
En ook ter info, sinds vandaag is het Oplaadstation voor PlayStation VR2 Sense™-controller weer bestelbaar mocht je deze nog niet hebben.
Klopt ook niet. Bij mij was ie gister om 14.15 al “in transit”, om 16.30 in de planning, maar verder geen update. Denk niet meer vandaag, dus misschien heb jij de headset wel eerder dan ik.NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:49:
[...]
Degene waar gister de tracking is gaan lopen krijgen hem vandaag binnen.
Maar even serieus: ga even wat anders doen, even sporten ofzo? Je zit nu continu je gal te spuwen over iets wat nooit beloofd is, enkel wat jij zelf (en ik ook) gehoopt had.
Nergens is levering op de 22e beloofd, nergens een bepaalde volgorde van “first come, first served”. Enkel als de vraag groter dan het aanbod zou zijn geweest had je eerder dan een last minute koper kunnen spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-02-2023 08:19 ]
Standaard delivery is vreemd genoeg vaak sneller dan express delivery bij PS Direct, zoek maar eens op in het PS5 levertijden topic.Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 06:37:
[...]
Ik heb nooit problemen gehad met UPS, bij pre-orders via Apple bijvoorbeeld.
Wacht even de reacties af van jullie vandaag. Misschien dat ik ‘m alsnog bestel met Express Delivery zodat hij waarschijnlijk vrijdag geleverd wordt.
Zelf vorige week nog een PS5 voor een kennis daar besteld met standaard delivery en was gewoon met 2 dagen binnen.
Zelfde hier. Ligt bij UPS in Eindhoven. Was in planning en nu staat weer hetzelfde als voorheen. Vrijdag voor het einde van de dag. Vreemd. Nog geen halfuur rijden hiervandaan. Kon ik zelf maar rijdenCyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:17:
[...]
Klopt ook niet. Bij mij was ie gister om 14.15 al “in transit”, om 16.30 in de planning, maar verder geen update. Denk niet meer vandaag, dus misschien heb jij de headset wel eerder dan ik.
Maar even serieus: ga even wat anders doen, even sporten ofzo? Je zit nu continu je gal te spuwen over iets wat nooit beloofd is, enkel wat jij zelf (en ik ook) gehoopt had.
Nergens is levering op de 22e beloofd, nergens een bepaalde volgorde van “first come, first served”. Enkel als de vraag groter dan het aanbod zou zijn geweest had je eerder dan een last minute koper kunnen spelen.
Edit....en nu staat er weer woensdag (vandaag) einde van de dag. Anyway.....waar we ons druk over kunnen maken
[ Voor 5% gewijzigd door alwinus op 22-02-2023 08:43 ]
Ja behoorlijk. Zeer benieuwd naar de eerste impressies op GoT.Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 06:19:
[...]
Op Era zijn ze inderdaad niet súper positief in de early impressions.
Wat tips va Reddit die men schijnt te helpen met het scherp(er) krijgen van het beeld. M.n. nr. 5 blijkt het verschil te maken:
Tips for finding the sweet spot.
Psvr2 has a pretty small sweet spot, which means stuff will look blurry until the fit is just right.
The eye tracking setup should get you really close, but not all the way. Play around with the fit while looking at a 3D vr game, you’ll notice even small adjustments have a big effect.
1. Make sure the head strap is not sliding at all. If you have long hair, try putting your hair up or wearing a durag.
2. Tilt the headset up and down, adjustments should make a big difference.
3. Double check the ipd in a game, just move it both ways. Adjustments here should feel kind of subtle but it will be obvious when it’s the best.
4. Adjust how close the display is, in general closer is better but for some people it will be best somewhere else.
5. If you’re still struggling rotate the headset like a crooked painting, yes this sounds crazy but just do it and it may help you figure out where it needs to be
[ Voor 68% gewijzigd door FMS op 22-02-2023 08:58 ]
Waarom niet met DHL. Toen ik hoorde dat het UPS was kreeg ik al een flinke bijsmaak, absoluut geen goede ervaringen met ups. DHL heeft veel beter overzicht, een gemiste kans.
Kwalijke zaak dit het ook niet zo zeer UPS het probleem ligt bij Arvato.harley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:35:
Waarom niet met DHL. Toen ik hoorde dat het UPS was kreeg ik al een flinke bijsmaak, absoluut geen goede ervaringen met ups. DHL heeft veel beter overzicht, een gemiste kans.
[ Voor 8% gewijzigd door NightShadow22 op 22-02-2023 08:38 ]
Mijn PS VR2 is vanmorgen aangekomen in het UPS depot in Utrecht, ik verwacht hem wel vandaag.
Ik vind het overigens erg netjes dat Sony gratis verzend, daarom kun je denk ik niet dezelfde service verwachten als een online retailer. Ze hebben zichzelf ingedekt met het levervenster van een aantal dagen. Toch snap ik deels de frustratie wel. Ze hadden achteraf beter kunnen gaan labelen op volgorde van bestellingen, nu lijken ze het andersom gedaan te hebben. Of misschien een express levering zoals ze met PS5s doen (en dan uiteraard ook als eerste labelen/verzenden).
Ik vind het overigens erg netjes dat Sony gratis verzend, daarom kun je denk ik niet dezelfde service verwachten als een online retailer. Ze hebben zichzelf ingedekt met het levervenster van een aantal dagen. Toch snap ik deels de frustratie wel. Ze hadden achteraf beter kunnen gaan labelen op volgorde van bestellingen, nu lijken ze het andersom gedaan te hebben. Of misschien een express levering zoals ze met PS5s doen (en dan uiteraard ook als eerste labelen/verzenden).
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Gratis verzending is normaal bij een product van 600 - 650 euro, zo is dit bij kleding en vele andere producten.DaWaN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:38:
Mijn PS VR2 is vanmorgen aangekomen in het UPS depot in Utrecht, ik verwacht hem wel vandaag.
Wanneer je inlogt met je UPS account zie je een datum en tijd wanneer je pakket aankomt. Mijne wordt vrijdag de 24ste bezorgd
Bedankt, meteen even besteldBOEFJE_NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:16:
En ook ter info, sinds vandaag is het Oplaadstation voor PlayStation VR2 Sense™-controller weer bestelbaar mocht je deze nog niet hebben.
psn: HertogJack
Hier niets in de app, alleen verzender heeft etiket aangemaakt ups heeft zending nog niet ontvangen geen datum.Opgeduveld schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:42:
Wanneer je inlogt met je UPS account zie je een datum en tijd wanneer je pakket aankomt. Mijne wordt vrijdag de 24ste bezorgd
Begrijp ook niet dat men gefrustreerd raakt dat de leveringen random zijn.creapYYY schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:10:
Ik begrijp echt niet dat mensen hier gaan roepen dat het schandalig is, klachten schrijven naar PlayStation en continue lopen te klagen hier terwijl ze zelf akkoord zijn gegaan met een pre order leverdatum van 22 t/m 28 februari.
Je kan alleen boos op jezelf zijn.
Pre order = pre order. Er is geen early bird pre order.
Zo lang PS de levering tussen 22 en 28 redt is je pre order geslaagd.
Ik heb ook een leuke computer..
Het is op zich wel logische teleurstelling, maar gebaseerd op hoop en niet op een recht.
Het is jammer, maar er zijn veel belangrijker zaken en bovendien hebben ze idd een window gecommuniceerd en niet een dag.
Het is wat het is, jammer, want vanaf morgen paar dagen weg en dus nog wat langer wachten op de eerste kennismaking…
Het is jammer, maar er zijn veel belangrijker zaken en bovendien hebben ze idd een window gecommuniceerd en niet een dag.
Het is wat het is, jammer, want vanaf morgen paar dagen weg en dus nog wat langer wachten op de eerste kennismaking…
Als ie echt "Out for delivery" heeft dan is de bezorger er mee onderweg naar hem.FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:12:
[...]
Aan UPS helaas. Vandaag krijgt UPS jou pakketje. Morgen zal je hem krijgen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je snapt hopelijk ook wel dat 'gratis verzenden' niet bestaat.NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:39:
[...]
Gratis verzending is normaal bij een product van 600 - 650 euro, zo is dit bij kleding en vele andere producten.
En inderdaad, ga even wandelen of een luchtje scheppen. Je maakt je volkomen belachelijk met die hysterie over de levering van een luxe speeltje.
Zijn er echt mensen die zo'n 'leeg' bestaan hebben, dat ze in die paar dagen echt niets anders kunnen verzinnen om te doen? Administratie? Sport? Film? Netflix? Lezen? Tuin?
Ik dacht echt dat wie 600 euro aan een accessoire kan spenderen een volwassene is met een normale job en normaal leven. Blijkt dat er ook veel verwende pubers tussen zitten

Echt, ik hoop dat als de hype wat gaat liggen, sommigen in dit topic hun eigen naam zoeken en zich met een rustig hoofd flink gaan lopen schamen. Echt...
Ik heb alle vijf de consoles (soms meermaals) gekocht, inclusief grote aantallen games, maar ga me hier niet belachelijk maken met: "ik verwacht meer want ik ben een goede sony klant". Dan ben je echt een dorpsbewoner die niet snapt hoe de wereld werkt.
Nogmaals, window voor leveringen, van 22-28 februari. Niets beloofd in verband met first in, first out

Volgens mij niet. Dan is het pakket uitgeleverd aan UPS namens deze partij.DennusB schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:52:
[...]
Als ie echt "Out for delivery" heeft dan is de bezorger er mee onderweg naar hem.
Daarna ligt je lot in de handen van UPS. Ik heb die status namelijk ook, maar bij UPS staat dat het pakket vrijdag komt, het ligt momenteel in het UPS distributiecentrum in Apeldoorn.
Nee, ik krijg echt veel geleverd van UPS, als er staat "Out For Delivery" dan is ie met de bezorger mee. Het is nog vroeg he, misschien komt ie alsnog vandaagElias2020 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:55:
[...]
Volgens mij niet. Dan is het pakket uitgeleverd aan UPS namens deze partij.
Daarna ligt je lot in de handen van UPS. Ik heb die status namelijk ook, maar bij UPS staat dat het pakket vrijdag komt, het ligt momenteel in het UPS distributiecentrum in Apeldoorn.
Wel grappig als je bij UPS zou werken dikke pallets met VR2 brillen ☺️
Ah ok. Dat zou goed nieuws zijn. Out for delivery staat bij mij bij Arveto.DennusB schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:56:
[...]
Nee, ik krijg echt veel geleverd van UPS, als er staat "Out For Delivery" dan is ie met de bezorger mee. Het is nog vroeg he, misschien komt ie alsnog vandaag
Onderweg, vrijdag geleverd staat bij de UPS app.
Bij mij staat in de arvato link die ik via de playstaton heb gekregen ook "out for delivery"
Maar als ik op UPS.com kijk staat er "onderweg" en de volgende status is "is onderweg" en ze geven een tijdstip aan van vrijdag 12:15 - 16:15 dus ik ben er bang voor dat ik hem vandaag niet ga ontvangen. Ik hoop dan wel dat ze dan vrijdag na 14:00 komen want voor die tijd is er niemand thuis.
Ik heb trouwens ook direct de eerste dag een pre-order geplaats. Maar meer met het idee dat ik er niet naast wilde grijpen (zoals veel mensen die een PS5 wilde). Ik ging er niet perse vanuit dat ik hem op dag 1 binnen zou hebben. Het is jammer maar er zijn ergere dingen
Maar als ik op UPS.com kijk staat er "onderweg" en de volgende status is "is onderweg" en ze geven een tijdstip aan van vrijdag 12:15 - 16:15 dus ik ben er bang voor dat ik hem vandaag niet ga ontvangen. Ik hoop dan wel dat ze dan vrijdag na 14:00 komen want voor die tijd is er niemand thuis.
Ik heb trouwens ook direct de eerste dag een pre-order geplaats. Maar meer met het idee dat ik er niet naast wilde grijpen (zoals veel mensen die een PS5 wilde). Ik ging er niet perse vanuit dat ik hem op dag 1 binnen zou hebben. Het is jammer maar er zijn ergere dingen
Ook daar zijn personeels tekorten, en het gaat hier om wel heel veel units. Daarom verbaasde het window van 22-28 me ook niet. Hij staat bij mij voor vrijdag in de planning. Dat is prima. Door de week heb ik er toch geen tijd of energie voor.Michiel_1982 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:13:
Nou ja, als de spullen er liggen mag je anno 2023 toch wel verwachten dat ze het voor elkaar moeten krijgen om alles op 1 dag te leveren? Volgende keer misschien een logistieke partner boven de rivieren kiezen.
Ik ben het 100% oneens met je, en vind dit veel te kort door de bocht. Maar hey, ieder z'n mening. Het argument "Je bent zelf akkoord gegaan met 22-28 feb"... ik wist niet dat ik een optie had? Ik kan 'm nergens anders kopen, of een premium shipping optie kopen? Dus, je moet akkoord gaan met zoiets, je hebt geen keuze? Wat ik dan - nogmaals, naar mijn mening - wel verwacht is dat de FIFO hanteren en niet random.creapYYY schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:10:
Ik begrijp echt niet dat mensen hier gaan roepen dat het schandalig is, klachten schrijven naar PlayStation en continue lopen te klagen hier terwijl ze zelf akkoord zijn gegaan met een pre order leverdatum van 22 t/m 28 februari.
Je gaat akkoord met een dergelijke grote window omdat je er vanuit gaat dat als het heel druk is, dat het dan wat langer kan duren. Maar het is natuurlijk logisch dat de mensen die als eerste bestellen hem ook als eerste krijgen.creapYYY schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:10:
Als ik in de winkel in de rij sta verwacht ik ook dat het wat langer duurt als er 10 man voor me staan. Niet als ik als 2e in de rij sta, maar de winkel constant mensen voor mij laat.
Je hebt ook geen optie. Maar dat is het hele punt niet je bent alsnog akkoord gegaan met de windowmikkelnl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:00:
[...]
Ik ben het 100% oneens met je, en vind dit veel te kort door de bocht. Maar hey, ieder z'n mening. Het argument "Je bent zelf akkoord gegaan met 22-28 feb"... ik wist niet dat ik een optie had? Ik kan 'm nergens anders kopen, of een premium shipping optie kopen? Dus, je moet akkoord gaan met zoiets, je hebt geen keuze? Wat ik dan - nogmaals, naar mijn mening - wel verwacht is dat de FIFO hanteren en niet random.
ik vermaak me wel met de comments hier.
het is eigenlijk altijd hetzelfde met bestel topics.
het is altijd lastig. Ook met Oneplus gehad. Priority shipping die soms langer duurt dan normal.
Ik kan me er niet echt druk om maken.
Tuurlijk zou het tof zijn als ik vanavond al de virtuele berg kon beklimmen.
En ik heb dit weekend een game weekend met vrienden die het ook tof zouden vinden om psvr2 te beleven.
Maar hij komt, wanneer hij komt.
het is altijd lastig. Ook met Oneplus gehad. Priority shipping die soms langer duurt dan normal.
En ik heb dit weekend een game weekend met vrienden die het ook tof zouden vinden om psvr2 te beleven.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sony weet heel goed wat ze doen door hem enkel aan te bieden via hun eigen webshop. Ze dienen geen percentage af te geven aan andere verkopers zoals bol e.d., waar de kans trouwens veel groter is dat je hem op de dag van release hebt.mikkelnl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:00:
[...]
Ik ben het 100% oneens met je, en vind dit veel te kort door de bocht. Maar hey, ieder z'n mening. Het argument "Je bent zelf akkoord gegaan met 22-28 feb"... ik wist niet dat ik een optie had? Ik kan 'm nergens anders kopen, of een premium shipping optie kopen? Dus, je moet akkoord gaan met zoiets, je hebt geen keuze? Wat ik dan - nogmaals, naar mijn mening - wel verwacht is dat de FIFO hanteren en niet random.
Uiteindelijk geef je hen toch 600 euro, wat niet weinig is
Dan verwacht ik toch ook dat ze hun logisitiek op orde hebben en kiezen voor een FIFO methode.
Vind ik het jammer dat hij vandaag niet toekomt? Ja, want ik heb wat vrije tijd vandaag en komende dagen minder.
Is het een ramp? Tuurlijk niet.
Maar mogen we daarom niet eens klagen?
[ Voor 9% gewijzigd door IamPeacock op 22-02-2023 09:08 ]
Ik heb net ook even rondgeklikt en inderdaad zie je in de app geen delivery date staan maar als je gewoon op ups.com inlogd krijg je die wel!NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:44:
[...]
Hier niets in de app, alleen verzender heeft etiket aangemaakt ups heeft zending nog niet ontvangen geen datum.
Bij mij staat vrijdag 24 in de ochtend ik hoop dat dat klopt want dan heb ik mijn thuiswerkdag! Scheelt een boel geplan
Je negeert wat argumenten die ik er bij plaatste.dglavimans schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:05:
[...]
Je hebt ook geen optie. Maar dat is het hele punt niet je bent alsnog akkoord gegaan met de window
Dat is precies mijn puntIamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:07:
[...]
Sony weet heel goed wat ze doen door hem enkel aan te bieden via hun eigen webshop. Ze dienen geen percentage af te geven aan andere verkopers zoals bol e.d., waar de kans trouwens veel groter is dat je hem op de dag van release hebt.
Dan verwacht ik toch ook dat ze hun logisitiek op orde hebben en kiezen voor een FIFO methode.
Bij mij staat er nog steeds "Label created" met een geschatte levering ergens rond vrijdag middag.
Ja ik weet nu vrijwel 100% zeker dat ik het vandaag niet meer ga ontvangen

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik zou op morgen rekenen/hopen...!Kalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:09:
Bij mij staat er nog steeds "Label created" met een geschatte levering ergens rond vrijdag middag.
![]()
Haha, bij mij staat er De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven. Het is wat het is, ik ga er in ieder geval enorm van genieten als hij binnen isKalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:09:
![]()
Bij mij ook als ik op mijn PC kijk, maar met de UPS app op de telefoon krijg ik wel die geschatte leverdatum.creapYYY schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:11:
[...]
Haha, bij mij staat er De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven. Het is wat het is, ik ga er in ieder geval enorm van genieten als hij binnen is
Ik negeer geen argumenten. Je kunt hem nergens anders kopen, dat klopt. Je hebt ook geen andere premium optie, sure. Maar je kunt hem ook niet kopen en wachten tot die in de winkel ismikkelnl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:09:
[...]
Je negeert wat argumenten die ik er bij plaatste.![]()
[...]
Dat is precies mijn punt
De Fifo is geen argument maar een verwachting. Een logische verwachting hoor moet ik je toegeven maar alsnog maar een verwachting
Dat mes snijdt aan twee kanten; ja, we geven Sony wel 600 euro maar vergeet ook niet dat Sony amper winst of mogelijk ook verlies maakt op deze headset. Sony geeft ons dus mogelijk meer dan die 600 euro terug in tech.IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:07:
[...]
Sony weet heel goed wat ze doen door hem enkel aan te bieden via hun eigen webshop. Ze dienen geen percentage af te geven aan andere verkopers zoals bol e.d., waar de kans trouwens veel groter is dat je hem op de dag van release hebt.
Vind ik het jammer dat hij vandaag niet toekomt? Ja, want ik heb wat vrije tijd vandaag en komende dagen minder.
Is het een ramp? Tuurlijk niet.
Maar mogen we daarom niet eens klagen?
Ik verwacht ook dat Sony op zoveel mogelijk aspecten bespaart, o.a. de logistiek en verkoop via derden. En terecht.
Uiteraard had ik hem ook liever gisteren dan vandaag maar ik heb nog meer te doen dus zo erg is het niet.
Eens: mijn punt is inderdaad dat die veronderstelling van FIFO logisch is, dat is ook gangbaar bij pre-orders: men zit vooraan in de rij. De vergelijk hierboven van een rij bij de kassa is een mooie; als je op tijd was en dus vooraan staat... moet je dan rekening houden met de mogelijkheid dat mensen die later waren eerder dan jou de winkel verlaten...dglavimans schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:13:
[...]
Ik negeer geen argumenten. Je kunt hem nergens anders kopen, dat klopt. Je hebt ook geen andere premium optie, sure. Maar je kunt hem ook niet kopen en wachten tot die in de winkel is
De Fifo is geen argument maar een verwachting. Een logische verwachting hoor moet ik je toegeven maar alsnog maar een verwachting
Maar goed, 1st world problems. Realistisch gezien heb ik toch pas tijd op vrijdag, dus mijn punt is m.n. dat mensen terecht teleurgesteld mogen reageren als je op 15/11 bestelde en langer moet wachten dan een order van vorige week.
Grove schatting op basis van de reacties... 75% van de mensen staan nog op 'Label aangemaakt', maakt niet uit wanneer je besteld hebt. De overigen lucky few krijgen hem vandaag.
Inderdaad jammer dat Sony niet wat extra meters maakt om iedereen die een pre-order heeft de 'day one' ervaring te geven, maar ik snap het ook wel weer. Uiteindelijk houden ze zich aan de afspraak als je 'm voor of op de 28e krijgt.
Inderdaad jammer dat Sony niet wat extra meters maakt om iedereen die een pre-order heeft de 'day one' ervaring te geven, maar ik snap het ook wel weer. Uiteindelijk houden ze zich aan de afspraak als je 'm voor of op de 28e krijgt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1krmERKMku75TjkQUAutQm9R.jpg?f=user_large)
Ja lijkt wel op een bestel topic op dit momentDarkSide schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:06:
ik vermaak me wel met de comments hier.
Ik ben in het buitenland met 7uur + tijdverschil. Elders gaan de discussies inmiddels over de schepte - beetje zuur aan het worden. Benieuwd hoe dat zich over een paar uur hier ontvouwt.
Hier is de status zojuist veranderd van "on the way" naar "out for delivery", vandaag tussen 10:00 en 14:00. Er is hoop!
Heb nu de status out for delivery
O ja de welbekende Wikipedia: Buyer's remorseFMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:23:
[...]
Ja lijkt wel op een besteltopic op dit moment
Ik ben in het buitenland met 7uur + tijdverschil. Elders gaan de discussies inmiddels over de schepte - beetje zuur aan het worden. Benieuwd hoe dat zich over een paar uur hier ontvouwt.
Bedankt gelijk maar even besteld.BOEFJE_NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:16:
..........
Bijzonder wel! Omdat in de vele previews daar helemaal niemand over aan het klagen was!FMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:23:
[...]
Ja lijkt wel op een besteltopic op dit moment
Ik denk/hoop dat het vooral aan de gebruiker ligt die niet goed genoeg zijn headset instelt.
Bedankt zo even kijken.hantheman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:08:
[...]
Ik heb net ook even rondgeklikt en inderdaad zie je in de app geen delivery date staan maar als je gewoon op ups.com inlogd krijg je die wel!
Bij mij staat vrijdag 24 in de ochtend ik hoop dat dat klopt want dan heb ik mijn thuiswerkdag! Scheelt een boel geplan
Denk/hoop het ook. Zie eerdere post met de 5 tips van Reddit. Dat lijkt bij iig een deel het verschil te maken.hantheman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Bijzonder wel! Omdat in de vele previews daar helemaal niemand over aan het klagen was!
Ik denk/hoop dat het vooral aan de gebruiker ligt die niet goed genoeg zijn headset instelt.
Miaschien een goeie test voor de mensen hier dadelijk: laat svp weten of de toerenteller in GT7 scherp is. Ik lees hier en daar de men de letters en cijfers slecht kunnen lezen. Linkt me niet de bedoeling (?).
[ Voor 20% gewijzigd door FMS op 22-02-2023 09:30 ]
Je hebt uiteraard wel een keuze, namelijk niet kopen. Ofwel wachten tot 'ie over een maand bij mediamarkt ligt. Weer onzin dus.mikkelnl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:00:
[...]
De voorwaarden zijn inderdaad eenzijdig opgelegd, maar de keuze is niet kopen of aanvaarden wat de (reeds bekende) voorwaarden zijn bij aanschaf.
Dit is toch echt niet moeilijk of zo?
Tot nu toe is het met alle VR brillen die ik op heb gehad heel belangrijk dat je hem goed op je hoofd zet. Bij de Quest 2 maakt vooral het hoger of lager op je hoofd zetten en enorm verschil (de afstand tussen de twee lenzen een stuk minder). En als de bril scheef op je hoofd zit dan heeft dat natuurlijk een enorm effect op de scherpte.FMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Denk/hoop het ook. Zie eerdere post met de 5 tips van Reddit. Dat lijkt bij iig een deel het verschil te maken.
Zoals ik tot nu toe gezien heb helpt de PS VR2 je heel goed met het goed op je hoofd zetten/instellen van de bril. Maar voor sommige gebruikers is dat blijkbaar nog niet goed genoeg (of ze doen gewoon zelf verkeerde dingen en geven de schuld aan de headset)
Dat staat er bij mij ook. En daaronder staat dat hij onderweg is voor bezorging.ik ga er maar van uit dat het busje zo, vol ligt dat ze gewoon niet weten wanneer hij klaar iscreapYYY schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:11:
[...]
Haha, bij mij staat er De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven. Het is wat het is, ik ga er in ieder geval enorm van genieten als hij binnen is
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Mijn ervaring met de PSVR1 is dat de 'knop' aan de voorkant waarmee je de afstand van de bril en je ogen kan afstellen redelijk belangrijk is, maar de truc om hem echt goed af te stellen is om met de 'hoofdband' te spelen, vaak is het handig om die net iets hoger op je achterhoofd te plaatsen zodat alles perfect zit en scherp wordt.FMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Denk/hoop het ook. Zie eerdere post met de 5 tips van Reddit. Dat lijkt bij iig een deel het verschil te maken.
Miaschien een goeie test voor de mensen hier dadelijk: laat svp weten of de toerenteller in GT7 scherp is. Ik lees hier en daar de men de letters en cijfers slecht kunnen lezen. Linkt me niet de bedoeling (?).
Geen idee hoe het met de PSVR2 zal zijn, maar aan de afstel mechanisme te zien zal het ongeveer hetzelfde zijn
Ik quote mezelf maar even voor alle die gefrustreerd aan het wachten zijn. Ik wil niet met mijn vinger gaan wijzen of op de persoon spelen, maar ik snap de frustraties gewoon écht niet. Als dit je al dwars zit, dan heb of nog weinig meegemaakt in het leven of misschien heeft deze maatschappij je teveel opgefokt. Hoe dan ook, chillllllll. Of je dat ding nou vandaag of volgende week uitpakt. Het blijft even leuk hoor.
Major_ton schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:58:
Ik denk dat we kunnen concluderen dat er genoeg PSVR2's zijn om alle orders uit te kunnen leveren. Als het om een behoorlijk aantal gaat, dan kost dat wat tijd en dus is een lever periode van 22 t/m 28 februari niet zo gek. De dag van levering wordt niet door Sony zelf bepaald, maar door de transporteur. Dan kan je ervan balen dat een bestelling uit november een dag later wordt geleverd dan eentje uit januari, maar daar kan Sony verder vrij weinig aan doen. Het is niet dat zijn kunnen bepalen naar wie de transporteur als eerste moet gaan rijden.
Stel dat Sony vanuit een productielimiet maar 100 PSVR2's per week had kunnen verschepen (ik noem maar even een aantal), dan hadden ze echt wel geleverd op volgorde van bestellen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
GT7 VR ervaring van GTPlanet user.
Yo guys!
Been playing the game for more han 3 hours now, it passed in a blink!
I'm here for the good and less good news, since some asked for pros and cons. It might help some of you not to be disappointed, especially players used to high-end PCVR experience.
As I already said on this topic, I spent dozens and dozens of hours on GT sport VR on PS4 pro and PS5, and drove something like 150-200 cars, so I already know all of the qualities of GT in VR, and even if I had a wow effect and was smiling like an idiot for the whole first hour, I don't think that you can have twice the blast that you have with your first VR racing experience. I did know what to expect, and it's almost exactly what the game delivers: a high end VR experience with incredible graphics and an immersion better than ever!
This said, there are a few subtleties I wasn't prepared to after hearing the first reviews. I'll begin with the bad mood, sorry for cooling down the hype a little... 😅
First thing I noticed is that there's a halo around letters when you look at a white text on a black screen. I think that it's due to the Fresnel lenses or the high contrasts of the HDR OLED. I lowered the screen luminosity a little and it was a little better. Once in the game you won't notice anything so it's not that big of an issue, but it's worth noting.
The screen-door effect, grill effect, grain, or whatever you call it, is also still present. You will mostly notice it during night races, the rest of the time it seems to disappear almost completely, so it's not a big deal neither, But it's good to know since most reviewers said the contrary, maybe because they mostly played "bright" games like Horizon.
When you move to much of your position the screen will turn black, like in GT sport, but there's a little more margin and a parameter to have a little more space.
Since some asked, you cannot calibrate your default position. You can recalibrate your position by holding the option button, like in GT sport, but the default position was perfect in all the cars I drove so far. It seems way better than in GT sport where I had to recalibrate with half of the cars. But it would be great if we could just slide back the seat in some cars. Maybe in GT8? ^^'
The biggest issue I noticed is the ghosting due to the 120fps reprojection and the speed of cars. Probably that the base framerate of GT sport running on PS5 was better because I didn't have this issue. Basically, when you pass a car next to you and you look at it, you will notice 2 different images of the car at the same time which will make it look blurry. I made many custom races, and when an itasha passed next to me, the anime characters on it didn't look as neat as they were in GT sport on PS5. If you keep the same speed than the other car then it will become super clear, but when you overtake a car and look at it you will most likely notice it due to the difference in speed, and it's even more pronounced when watching VR replays. This was not an issue in GT sport so I didn't expect that and it's the only real minus for me so far! But except waiting for a PS5 pro or PS6 which could handle a better base framerate, there's nothing to do with it.
Now for the pros, I will skip all the wow effect inherent to VR, 05XR8 already described it perfectly. I will focus on what really impressed me compared to GT sport.
Even if it's 4K, I was almost sure that the definition would be quite downgraded compared to a 4K TV, due to the proximity of the screen. That was the case with PSVR1, it was 1080P but the pixels looked way bigger than on a 1080P TV.
But damn! The resolution of the PSVR2 is sick! You can read the most little writings on the dashboards perfectly, it's all crystal clear and you can't notice any aliasing nor can tell that the image is indeed composed of pixels. Really impressive! The only moment I noticed pixels is on 2D menus with a white line on a black background. Maybe some other players will notice it elsewhere, but I genuinely didn't. Way better than I imagined!
Tracking improved too, and the see-through button is a life changer!
You don't use them in GT7, but the sense controllers are dope and the tracking is 100 times better than the move controller of PSVR1. Can't wait to try them on other games
The dynamic weather and day/night cycle are a real treat in VR, but I was expecting it so it's not a big suprise for me. Still it's really cool and adds a lot to the experience compared to GT sport.
Having 20 cars on the track instead of 2 is way better, of course, and the fact that you can access any race and any mode of the game in VR is almost too good to be true! 😁
The drawing distance is WAY better than in GT sport, and seeing the other cars with headlights lit up on the opposite side of the track at Big Willow by night is super impressive ^^
Like I said earlier, I didn't play VR in 5 or 6 weeks, but I didn't feel the slightest bit of dizziness after more than 3 hours in a row, so I guess that it improved over the first headset, even if everybody is different and most new VR players will feel it anyway at some point, and maybe even more for those playing on controller.
The VR replays are really cool, except for the ghosting, even if I hope that we'll get a cockpit replay option in a future update.
The cars level of detail in VR showroom is really amazing! Can't wait to watch all my favorite cars and liveries! The walking speed is slower than in GT sport, and I'd love to have a smooth movement of the camera when using the right stick, but except that it's perfect and the better way to appreciate the massive work done by PD on the cars models.
Another thing that really impressed me is the sharpness of the mirrors reflections! Even if there's some clipping like in the flat version, it looks way better than in GT sport, and to me it looked even better than on TV, which I never expected. Looking at the cars you just overtook feels even better!
I don't know to what extent high-end PCVR players will be impressed with the game, but it's safe to say that GT7 is probably the best looking VR racing game so far
Those who come from PSVR1 will have a real next gen leap, and newbies will probably have a once in a lifetime blast, but one thing is sure, unless you have a really weak inner ear, most of you here won't be able to play the flat version no more in a few days! 😁
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij is binnen!!!!
Vorige week besteld, in de upc app stond dat de datum zsm bekend zou worden.. net ineens ding dong!
Vorige week besteld, in de upc app stond dat de datum zsm bekend zou worden.. net ineens ding dong!
Geen update gehad naar een tijdvak? Biedt weer hoop voor de desperate ones hier, hahaPredje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:45:
Hij is binnen!!!!
Veel plezier ermee!!
Dat zijn de leukere verrassingen!Predje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:45:
Hij is binnen!!!!
Dat bedoel ikPredje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:45:
Hij is binnen!!!!
Vanuit label created? of was hij wel al in transit geweest?Predje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:45:
Hij is binnen!!!!
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er geen (tijdelijk) beschikbaarheid topic is voor de PSVR2. Het lezen van ervaringen en nieuwtjes delen vind ik leuk maar nu ben je waarschijnlijk een week verder voordat alle zenuwachtige leveringsverhalen voorbij zijn in dit topic.
Hopelijk is het na launch dag een topic met vooral ervaringen en nieuwtjes.
Ik snap overigens heel goed dat iedereen er zin in heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2023 09:49 ]
Nice gefeliciteerd! Bij jou stond op de UPS pagina ook alleen nog "label created"?Predje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:45:
Hij is binnen!!!!
Dat gebeurt toch vanzelf. Vind het juist leuk nu dat gehype, na vrijdag sterft dit topic langzaam uit, totdat er weer een nieuwe toptitel aangekondigd wordt.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:48:
Ik vind het jammer dat er geen (tijdelijk) beschikbaarheid topic is voor de PSVR2. Het lezen van ervaringen en nieuwtjes delen vind ik leuk maar nu ben je waarschijnlijk een week verder voordat alle zenuwachtige leveringsverhalen voorbij zijn in dit topic.
Dat kan ik heb vaker bij UPS gehad dat het op label created stond en alsnog kwam de bezorger.
Het gaat natuurlijk ook niet om het apparaat zelf, maar om het principe.Major_ton schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:43:
Ik quote mezelf maar even voor alle die gefrustreerd aan het wachten zijn. Ik wil niet met mijn vinger gaan wijzen of op de persoon spelen, maar ik snap de frustraties gewoon écht niet. Als dit je al dwars zit, dan heb of nog weinig meegemaakt in het leven of misschien heeft deze maatschappij je teveel opgefokt. Hoe dan ook, chillllllll. Of je dat ding nou vandaag of volgende week uitpakt. Het blijft even leuk hoor.
[...]
Maar stel eens dat als jij naar de (enige) supermarkt in de stad gaat om een zak chips te kopen waar je vette trek in hebt (geen essentiële levensbehoefte dus) en je in de rij staat en denkt, ah lekker, maar 1 iemand voor me.
Maar wacht... de supermarktmanager laat iemand voor jou, en nog een en nog een en nog een, etc. En dan zegt, sorry, we gaan sluiten, kom morgen maar terug voor je chips.
Je gaat mij niet vertellen dat jij dan niet gefrustreerd zou zijn. Dat gevoel hebben een hoop mensen en ik kan me daar best wat bij voorstellen.
Ik ga donderdagnacht op vakantie en heb dus nog veel in te pakken, spelen is er voor mij dus sowieso niet bij, maar de gang van zaken vind ik desondanks nog steeds oneerlijk en frustrerend. Daarnaast begin ik hem nu een beetje te knijpen, als hij er morgen niet is, dan gaat ie terug naar Sony, er is immers niemand die hem kan aannemen 😬
Dat is nu de hamvraag, maar ik denk dat we hem nooit meer gaan zien hierKalder schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:48:
[...]
Nice gefeliciteerd! Bij jou stond op de UPS pagina ook alleen nog "label created"?
Het is wat het is. Geef het wat tijd. Dit is in dit soort topics altijd zo. Met nieuwe hardware is het eerst een weekje een slow chat levertijden topic.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:48:
Ik denk ook niet dat het zin heeft om daarvoor specifiek een nieuw topic te maken en harde mod breaks te willen.
We komen over een weekje terug en dan kan het over de ervaringen en games gaan. Nu gewoon even 'off-line' experimenteren en spelen, net zoals vroeger, voor wie 'm al in handen heeft.
Verwijderd
Dat snap ik en daar dat is helemaal prima maar daar zou een apart topic prima voor zijn toch? Als er nu een linkje of een filmpje wordt geplaatst is dat ondergesneeuwd na een uur door alle bestel en bezorg verhalen.CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:49:
[...]
Dat gebeurt toch vanzelf. Vind het juist leuk nu dat gehype, na vrijdag sterft dit topic langzaam uit, totdat er weer een nieuwe toptitel aangekondigd wordt.
Was gewoon even mijn mening, maakt niet uit verder.
On topic: Ik ben met name benieuwd naar de ervaringen van mensen die voor het eerst aan de VR gaan. De reviews online zijn volgens mij enkel door ervaren VR gebruikers gedaan. Mensen hier die met PS VR2 voor het eerst in VR duiken?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2023 09:54 ]
Hier ook binnen terwijl ik hem pas dit weekend heb besteld!
spoiler:
geintje mensen, geduld is een schone zaak ;-)
mijn track en trace is ook geupdate. Er stond hele tijd vrijdag en nu is het vandaag geworden! er is hoop
Bij UPS? en welke status, Label Created of al verder?harrybeuker schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:56:
mijn track en trace is ook geupdate. Er stond hele tijd vrijdag en nu is het vandaag geworden! er is hoop
Afgezien van een Gear VR jaren geleden (waar je je telefoon in moet klikken) gaat dit m'n eerste ervaring worden met een 'high-end' set. De Gear VR was echt pixels tellen en zeer gelimiteerd, dus wil het eigenlijk niet meetellen.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:52:
[...] Mensen hier die met PS VR2 voor het eerst in VR duiken?
Dat komt omdat influencers tegenwoordig alleen maar bezig zijn met het zorgen dat ze nieuwe producten gratis en op tijd mogen ontvangen. En dat bereik je niet met negatieve punten te benoemen in hun “previews en reviews”hantheman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Bijzonder wel! Omdat in de vele previews daar helemaal niemand over aan het klagen was!
Eens @mods.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:48:
Was leuk om even domweg te hypen met de bestel statussen maar het mag nu wmb over het product zelf gaan. Moet nu steeds door tig bestel drama verhalen om bij de inhoud te komen.
Nou…de updates qua leveringen bieden toch wat hoop die ik weer juist wel graag lees. De frustraties neem ik dan maar even op de koop toe.FMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:01:
[...]
Eens @mods.
Was leuk om even domweg te hypen met de bestel statussen maar het mag nu wmb over het product zelf gaan. Moet nu steeds door tig bestel drama verhalen om bij de inhoud te komen.
Dus wmb is dit binnen de perken en hoort het bij de hype…
Datecronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:57:
[...]
Bij UPS? en welke status, Label Created of al verder?
Time
Status
City
Feb 21, 2023 23:59 (Expected) Delivered
Feb 22, 2023 03:28 Out for delivery APELDOORN
Feb 21, 2023 16:30 Information EINDHOVEN
Feb 21, 2023 13:58 In transit EINDHOVEN
Feb 21, 2023 13:55 In transit EINDHOVEN
Feb 20, 2023 19:53 Manifested
Feb 20, 2023 19:24 Ready for shipping
als je dan uitgebreide track en trace doet ddan kom je b ij UPS uit. Die stond hele tijd op vrijdag. en net is dit aangepast naar vandaag
Daar sla je de plank natuurlijk een beetje mis, want we hoeven nergens heen en in de rij te gaan staan om vervolgens weer met lege handen naar huis te gaan. Het is door Sony heel duidelijk gecommuniceerd. Er wordt tussen 22 en 28 februari geleverd. Er is niet een tekort aan PSVR2's, er is alleen teveel besteld om in één dag te leveren. Er zijn er genoeg, iedereen krijgt er eentje, alleen heeft Sony geen controle over wie als eerste iets krijgt. Valt allemaal wel mee toch?Robbaman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:50:
[...]
Het gaat natuurlijk ook niet om het apparaat zelf, maar om het principe.
Maar stel eens dat als jij naar de (enige) supermarkt in de stad gaat om een zak chips te kopen waar je vette trek in hebt (geen essentiële levensbehoefte dus) en je in de rij staat en denkt, ah lekker, maar 1 iemand voor me.
Maar wacht... de supermarktmanager laat iemand voor jou, en nog een en nog een en nog een, etc. En dan zegt, sorry, we gaan sluiten, kom morgen maar terug voor je chips.
Je gaat mij niet vertellen dat jij dan niet gefrustreerd zou zijn. Dat gevoel hebben een hoop mensen en ik kan me daar best wat bij voorstellen.
Ik ga donderdagnacht op vakantie en heb dus nog veel in te pakken, spelen is er voor mij dus sowieso niet bij, maar de gang van zaken vind ik desondanks nog steeds oneerlijk en frustrerend. Daarnaast begin ik hem nu een beetje te knijpen, als hij er morgen niet is, dan gaat ie terug naar Sony, er is immers niemand die hem kan aannemen 😬
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wacht gewoon een week, dit ebt vanzelf wel terug weg.FMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:01:
[...]
Eens @mods.
Veel inhoud moet je nu toch niet verwachten, bijna niemand heeft 'm al. Sowieso zijn die eerste ervaringen na een uurtje spelen nietszeggend en nutteloos imo. (niet goed afgesteld, geen eerdere VR ervaring, ...)
Een goede indruk kan je je pas vormen na een aantal games geprobeerd te hebben, en verschillende sessies goed met alles rekening te houden en in je op te nemen, en dan een impressie neerschrijven gebaseerd op een langere periode.
Je mist niets, en over een weekje zal het weer over de games gaan.
Label created dus ik hoop dat er iets in beweging komt maar ik gok later deze week.cronixx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:57:
[...]
Bij UPS? en welke status, Label Created of al verder?
Meest vervelende is dat die van mij praktisch op 2,5 km (van dat district) ligt alleen ups en een account aanmaken voor je status updates heb ik inmiddels na 3 mislukte accounts en 2 uur met hun “technische dienst” opgegeven.harrybeuker schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:04:
[...]
Date
Time
Status
City
als je dan uitgebreide track en trace doet ddan kom je b ij UPS uit. Die stond hele tijd op vrijdag. en net is dit aangepast naar vandaag
Ik wacht het braaf af. UPS was vroeger zo’n elite bezorgdienst, anno 2023 doet zelfs dhl het beter.
[ Voor 63% gewijzigd door logix147 op 22-02-2023 10:08 ]
Aah ja precies, staat nog steeds helaas op "Manifested" bij mij.harrybeuker schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:04:
[...]
Date
Time
Status
City
Nee, super simpel juist. maar waarom zo aanvallend? Als je een product graag snel wil hebben heb je nu geen keuze, en nogmaals: het hele punt is vooral dat je bij pre-oders uit mag gaan van FIFO, althans die verwachting heeft men. En teleurstelling komt als blijkt dat het volledig random is. De vergelijking met de super markt rij bij de kassa geeft het denk ik het beste weer: ben je teleurgesteld als de supermarkt besluit dat mensen achteraan in de rij als eerste mogen afrekenen? Enz.Amos_x schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:28:
[...]
Je hebt uiteraard wel een keuze, namelijk niet kopen. Ofwel wachten tot 'ie over een maand bij mediamarkt ligt. Weer onzin dus.
De voorwaarden zijn inderdaad eenzijdig opgelegd, maar de keuze is niet kopen of aanvaarden wat de (reeds bekende) voorwaarden zijn bij aanschaf.
Dit is toch echt niet moeilijk of zo?
Maar nogmaals, ik probeer je niet te overtuigen... alleen noem dat dan geen 'onzin' of 'dit is toch niet zo moeilijk', lijkt me onnodig.
Pfoe, ik stop ff met Reddit, best wel wat posts met tips hoe alles scherp te krijgen is en sweet-spot enz... Vreemd idd dat hier niemand over sprak tijdens previews enz, toch?
Benieuwd naar de tweakers hier die 'm vandaag testen!!
Benieuwd naar de tweakers hier die 'm vandaag testen!!
Er is een positief zicht. Via een ander forum is er ook al iemand die net een levering heeft gehad. Tevens is bij mij de vanaf vanochtend ziende status van Arvato, out for delivery; net pas gewijzigd bij UPS van 24e naar vandaag before the end of the day.
Er is dus licht in de duisternis voor iedereen
.
Er is dus licht in de duisternis voor iedereen
Well, RE Village VR is also tremendous. Proper black levels really elevate the tension. It looks super impressive in VR and the completely reworked interface brings it closer to something like HL Alyx. It's a separate mode with its own saves for a reason but it's brilliant.
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) 22 februari 2023
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zojuist is mijn geschatte aflevering veranderd van vrijdag 12:15 - 16:15 naar woensdag 12:15 - 16:15 🙂. Denk dat ik het rondje rennen vanmiddag naar oversla 😉. Ga hem direct uitpakken en de controllers opladen zodat ik vanavond als de kinderen in bed liggen zelf de PS VR2 kan gaan beleven.Jesp_J schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:58:
Bij mij staat in de arvato link die ik via de playstaton heb gekregen ook "out for delivery"
UPS zegt vandaag leveren tussen 11 en 3!!
Gaat hem hier niet meer worden vrees ik. De Arvato link geeft aan stap 'Ready for shipping' en UPS 'The delivery date will be provided as soon as possible'. Beetje jammer, maar zit niks anders op.
Hopen op een surprise levering
.
Hopen op een surprise levering
Same hier, had gisteren ook pas de verzendbevestiging dus loop sowieso een dag achterCasual_T schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:21:
Gaat hem hier niet meer worden vrees ik. De Arvato link geeft aan stap 'Ready for shipping' en UPS 'The delivery date will be provided as soon as possible'. Beetje jammer, maar zit niks anders op.
Hopen op een surprise levering.
UPS zegt woendag Februari 22 voor het einde van de dag.
Laat ik nou net vroege dienst hebben morgen
Laat ik nou net vroege dienst hebben morgen
..........
Kan jet echt zijn dat de track and trace zegt dat hij nog niet is opgehaald en toch bezorgd wordt?acreed166 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:49:
Dat kan ik heb vaker bij UPS gehad dat het op label created stond en alsnog kwam de bezorger.