Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
BasKroeze schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:05:
[...]

Kan het wel zijn dat er nog een batch geupdated moet worden ofzo?
Is toch waanzin dat ze vanaf 10:00 uur vanmorgen klaarstaan en er nu nog staan
Nee waarschijnlijk is de enige vrachtwagen voor morgen vanmiddag gegaan, dat is de batch van de tweakers die wel beweging in de tracking hebben.

Ivm met express saver ipv express moet de rest tot morgen wachten voor verdere beweging net zoals gisteren en vandaag de labels in 2 delen zijn uitgedeeld.

Express saver heeft geen prioriteit snachts alleen express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Laatst online: 01-03-2024
NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:58:
[...]

Niet meer ivm express saver en geen express.

Gaat hem niet meer worden morgen, Staan bij Arvato op een stapel alleen de labels zijn aangemaakt .
Wat je schrijft klopt volgens mij niet helemaal het verschil tussen express en express saver is de bezorgtijd, express levert voor 12:00 uur en saver voor einde werkdagAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0-jT-M0zLROKwCENPFAp2GXMq4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/s3vqsmwzK0v4UyvEynyuXPFF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
BasKroeze schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:10:
[...]

Wat je schrijft klopt volgens mij niet helemaal het verschil tussen express en express saver is de bezorgtijd, express levert voor 12:00 uur en saver voor einde werkdag[Afbeelding]
Ligt aan de drukte, meestal heeft saver geen prioriteit, net zoals de DHL variant ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
loekf2 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:03:
[...]

Kan ik morgen nog ergens iemand in staat stellen om het belscript met mij door te lopen (als in klagen) ?

Nu zullen ze natuurlijk roepen dat het release window 22-28 februari is en ik nog even moet wachten.
Als iemand die werkt in de klantenservice is dit echt best rottig dus zou het jammer vinden als mensen de lijn bezetten hiermee.

Ook omdat je technisch gewoon nogsteeds in de window geleverd krijg waar jij als consument akkoord mee bent gegaan. Als je mij aan de lijn kreeg had je dus nog een leuke discussie gehad

En laten we eerlijk zijn wil je nou echt horen van een medewerker aan de lijn: ‘ja in snap de frustratie ik zou hier een notitie van maken’?

[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 21-02-2023 23:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BasKroeze
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:12:
[...]

Als iemand die werkt in de klantenservice is dit echt best rottig dus zou het jammer vinden als mensen de lijn bezetten hiermee.

Ook omdat je technisch gewoon nogsteeds in de window geleverd krijg waar jij als consument akkoord mee bent gegaan. Als je mij aan de lijn kreeg had je dus nog een leuke discussie gehad

En laten we eerlijk zijn wil je nou echt horen van een medewerker aan de lijn: ‘ja in snap de frustratie ik zou hier een notitie van maken’?
Nee tuurlijk niet, maar ik denk dat veel mensen die vroeg gepreorderd hebben zich genaaid voelen als ze niks krijgen op de release dag maar iemand die afgelopen vrijdag besteld heeft hem wel heeft. Ergens moet je je toch kunnen uiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
BasKroeze schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:15:
[...]

Nee tuurlijk niet, maar ik denk dat veel mensen die vroeg gepreorderd hebben zich genaaid voelen als ze niks krijgen op de release dag maar iemand die afgelopen vrijdag besteld heeft hem wel heeft. Ergens moet je je toch kunnen uiten
Je hebt een heel mooi forum en Twitter waar jij jezelf kan uiten zonder een lijn te bezetten.

Ik heb zelf ook heel snel gepreordered maar wat ik zeg onderaan de streep krijg jij hem alsnog geleverd in de window waarmee jezelf akkoord bent gegaan en al maanden ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
[...]

Het lijkt wel of ze achterstevoren de bestellingen verwerkt hebben. De 1ste bestellers zitten waarschijnlijk allemaal te wachten met label created.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
[...]

Precies, wat hier gebeurd klopt gewoon niet , Natuurlijk zijn we akkoord gegaan met de desbetreffende time window maar je zou er toch vanuit moeten kunnen gaan dat de orders worden verzonden op first come first served volgorde dit is volkomen belachelijk wat hier gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:17:
[...]

Precies, wat hier gebeurd klopt gewoon niet , Natuurlijk zijn we akkoord gegaan met de desbetreffende time window maar je zou er toch vanuit moeten kunnen gaan dat de orders worden verzonden op first come first served volgorde dit is volkomen belachelijk wat hier gebeurd.
Aannames zijn dodelijk zei een collega van mij altijd :p

Al is het vreemd, zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:16:
[...]

Je hebt een heel mooi forum en Twitter waar jij jezelf kan uiten zonder een lijn te bezetten.

Ik heb zelf ook heel snel gepreordered maar wat ik zeg onderaan de streep krijg jij hem alsnog geleverd in de window waarmee jezelf akkoord bent gegaan en al maanden ziet.
Dat is natuurlijk nutteloos, en de volgorde klopt totaal niet daar mag best intens over worden geklaagd, voor mij in iedergeval de laatste x PS direct.

Je hebt wel een punt dat de medewerker van de klantenservice er ook vrij weinig aan kan veranderen maarja... die klantenservice bestaat dus niet eens buiten een onbereikbare chat om.

[ Voor 14% gewijzigd door NightShadow22 op 21-02-2023 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:18:
[...]

Dat is natuurlijk nutteloos, en de volgorde klopt totaal niet daar mag best intens over worden geklaagd, voor mij in iedergeval de laatste x PS direct.
Bel je morgen ze massaal op en krijg je te horen ‘we zullen er een interne notitie van maken!’

Maar net waar je de dag aan wilt besteden denk ik :p Als we het over nutteloos hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:19:
[...]

Bel je morgen ze massaal op en krijg je te horen ‘we zullen er een interne notitie van maken!’

Maar net waar je de dag aan wilt besteden denk ik :p Als we het over nutteloos hebben
Precies, Bellen gaat niet eens ze hebben alleen een chat die niet te bereiken valt.

Gaat allemaal op dovemans oren vallen dus :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Allemaal een heleboel frustratie om (nog) helemaal niets.

Het is nog niet de release date en tot nu toe heeft niemand de headset ontvangen.

Zolang er nog niks aan niemand is geleverd kun je toch onmogelijk boos en gefrustreerd zijn? Voor hetzelfde geld heeft iedereen die hier nu zit te klagen morgen gewoon de headset binnen! En omgekeerd hebben mensen die al verder in het UPS-proces zitten morgen misschien alsnog pech!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:20:
[...]

Precies, Bellen gaat niet eens ze hebben alleen een chat die niet te bereiken valt.

Gaat allemaal op dovemans oren vallen dus :+
Ow echt? Lelijk, als ik problemen heb met producten bel ik liever met een producent dan in een chat te gaan

Ik heb zeker met tijde van de PSVita echt een fysiek nummer gebeld.. En recenter zelfs met PS All stars programma waar wat problemen mee waren, lijkt mij dat die gewoon werkt voor aankopen bij PS Direct

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasKroeze
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:16:
[...]

Ik ga zeker niet bellen, voor de simpele rede omdat ik weet dat ik er niks sneller mee ga krijgen, maar het irriteert me wel mateloos en als er mensen zijn die wel bellen om te klagen heb ik daar alle begrip voor en kan ik ze geen ongelijk geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

BasKroeze schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:25:
[...]

Ik ga zeker niet bellen, voor de simpele rede omdat ik weet dat ik er niks sneller mee ga krijgen, maar het irriteert me wel mateloos en als er mensen zijn die wel bellen om te klagen heb ik daar alle begrip voor en kan ik ze geen ongelijk geven
Dit heb ik ook, ik snap de uitlaatklep en dan vooral dat je wil klagen bij diegene die ervoor verantwoordelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:22:
[...]

Ow echt? Lelijk, als ik problemen heb met producten bel ik liever met een producent dan in een chat te gaan

Ik heb zeker met tijde van de PSVita echt een fysiek nummer gebeld.. En recenter zelfs met PS All stars programma waar wat problemen mee waren, lijkt mij dat die gewoon werkt voor aankopen bij PS Direct
Nee het is allemaal heel scheef bij Sony tegenwoordig, Ik had bv bij Dead space remake een klacht en wou een refund ivm de graphics bug die er op day 1 inzat en geen ETA voor een patch toenertijd en dan moet je een formulier invullen online en uiteindelijk mocht ik naar het bekende nummer bellen voor de klanten service als je belt zitten die opties niet in het keuze menu.

een tweede keer wou ik graag de status van mn order PSVR2 checken en belde ik ook maar word je verteld dat de telefoonlijn en PS Direct 2 aparte dingen zijn en je daarvoor in de chat moet zijn.

Zo ook vele mensen met problemen met hun PS5 console orders via Direct, worden allemaal doorverwezen naar een chat die nooit word beantwoord.

er gaat iets best mis daar, de Telefoon is alleen voor technische problemen etc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:25
Wat een totaal bizarre reacties hier. Met volle verstand kopen mensen iets met als leverdatum 22-28 feb. En op 21 feb gaan diezelfde mensen los dat er nog niets geleverd is. Dan ben je toch 7 dagen te vroeg?

Als je het launch window niet prettig vind, waarom koop je het dan?

[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 21-02-2023 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
giantgiantus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:27:
Wat een totaal bizarre reacties hier. Met volle verstand kopen mensen iets met als leverdatum 22-28 feb. En op 21 feb gaan diezelfde mensen los dat er nog niets geleverd is. Dan ben je toch 7 dagen te vroeg?
Niet dus, omdat er veel mensen zijn die al vanaf november hun pre order hebben geplaatst en de mensen die vorige week of zeer recent hebben besteld nu wel een werkende tracking en waarschijnlijk een levering op release hebben.

Al is het ze gegund... Compleet scheef natuurlijk.

Zou niet zo moeilijk te begrijpen moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:28:
[...]

Niet dus, omdat er veel mensen zijn die al vanaf november hun pre order hebben geplaatst en de mensen die vorige week of zeer recent hebben besteld nu wel een werkende tracking en waarschijnlijk een levering op release hebben.

Ik begrijp ook niet wat men niet snapt aan: ik bestel op 15 nov en krijg niks de 22e, maar iemand die op 15 jan besteld krijgt het wel de 22e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
cronixx schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:29:
[...]

Ik begrijp ook niet wat men niet snapt aan: ik bestel op 15 nov en krijg niks de 22e, maar iemand die op 15 jan besteld krijgt het wel de 22e.
Inderdaad lijkt me niks vreemds aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

Hoezo krijg jij morgen dan niets? Heb jij bericht gehad dat je morgen niets krijgt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Uniciteit schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:30:
[...]

Hoezo krijg jij morgen dan niets? Heb jij bericht gehad dat je morgen niets krijgt? ;)
Touche, maar je snapt de insteek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
[...]

Is jou beloofd tijdens aankoop dat die op de release bij je zou zijn dan?

Hoe dan ook ik ga slapen en morgen de nieuwe status zien als ik wakker word (hopelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:28:
[...]

Oh er staat volgens mij nergens dat het first come first serve gaat? En die hele conclusie over wie eerder is of later is, is gebaseerd op een berichtje op een forum dat iemand hem geleverd krijgt die hem weekje geleden heeft besteld? Overtuigend hoor. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

cronixx schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:31:
[...]

Touche, maar je snapt de insteek?
Ik snap de insteek. Ik zie echter ook dat jullie boos/gefrustreerd zijn om iets wat nog niet is gebeurd (en waarvan ook nog steeds de kans bestaat dat het in de loop van de nacht alsnog goedkomt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
Om de een of andere reden gaat GT7 31 uur doen over de update dus ik heb m'n headset nog niet nodig morgen !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
giantgiantus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:31:
[...]

Oh er staat volgens mij nergens dat het first come first serve gaat? En die hele conclusie over wie eerder is of later is, is gebaseerd op een berichtje op een forum dat iemand hem geleverd krijgt die hem weekje geleden heeft besteld? Overtuigend hoor. :?
Dan waren de pre orders waar je voor uitgeloot moest worden via mail natuurlijk totaal nutteloos he?

Om daarna de mensen die veel later hebben besteld in de vrije verkoop als eerst te gaan leveren, Ik weet niet of je trolled of wat dan ook maar het gaat nogmaals nergens over.

verder discussie gesloten voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:31:
[...]

Is jou beloofd tijdens aankoop dat die op de release bij je zou zijn dan?

Hoe dan ook ik ga slapen en morgen de nieuwe status zien als ik wakker word (hopelijk)
Nee de belofte is tussen 22 en 28, dus als ik hem voor de 28e heb komen ze die belofte na, maar common sense zou toch zijn dat je eerder aan de beurt bent als je er eerder bij was?

Als je vooraan in de rij staat van de kassa is het toch ook vreemd dat er iemand van achteraan de rij opeens voor mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
cronixx schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:33:
[...]

Nee de belofte is tussen 22 en 28, dus als ik hem voor de 28e heb komen ze die belofte na, maar common sense zou toch zijn dat je eerder aan de beurt bent als je er eerder bij was?

Als je vooraan in de rij staat van de kassa is het toch ook vreemd dat er iemand van achteraah de rij opeens voor mag?
Je hebt zeker gelijk trouwens hoor dat het wel een rare volgorde is :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Uniciteit schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:32:
[...]

Ik snap de insteek. Ik zie echter ook dat jullie boos/gefrustreerd zijn om iets wat nog niet is gebeurd (en waarvan ook nog steeds de kans bestaat dat het in de loop van de nacht alsnog goedkomt).
Boos is een groot woord, zit inderdaad wel wat frustratie bij, maar dat is ook allemaal weg zodra ik hem binnen heb hoor, of dat nou de 22e is, de 28e of ergens daartussen.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel gewoon vind dat het beter/anders zou moeten zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:33:
[...]

Dan waren de pre orders waar je voor uitgeloot moest worden via mail natuurlijk totaal nutteloos he?

Om daarna de mensen die veel later hebben besteld in de vrije verkoop als eerst te gaan leveren,
Helemaal duidelijk. Alleen 1 ding: er is nog niets geleverd - ook niet aan mensen die veel later hebben besteld in de vrije verkoop.

Al die mensen kunnen morgen alsnog pech hebben. En de mensen die als eerste hebben besteld kunnen misschien alsnog morgen een levering verwachten.

Je bent boos om een toekomstig iets wat nog niet is gebeurd en misschien niet eens gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
NightShadow22 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:33:
[...]

Om daarna de mensen die veel later hebben besteld in de vrije verkoop als eerst te gaan leveren, Ik weet niet of je trolled of wat dan ook maar het gaat nogmaals nergens over.

verder discussie gesloten voor mij.
Je koopt iets met leverdatum 22-28 feb en gaat op 21 feb gefrustreerd doen over aannames over levertijd. Gaat inderdaad helemaal nergens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

giantgiantus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:36:
[...]

Je koopt iets met leverdatum 22-28 feb en gaat op 21 feb gefrustreerd doen. Gaat inderdaad helemaal nergens over.
Ja is allemaal waar, maar voelt toch een beetje kut :9

En dat zeggen we dan hier.... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Het is zoals het is. Het is inderdaad niet netjes van Sony toe richten de klanten die hun handen in het vuur staken met de early preorders. Maar om nou te gaan klagen gaat wat ver.

De wereld vergaat niet jongens, we weten al dat bedrijven geen waarde hechten aan vaste klanten, dat is toch niks nieuws :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

cronixx schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:35:
[...]

Boos is een groot woord, zit inderdaad wel wat frustratie bij, maar dat is ook allemaal weg zodra ik hem binnen heb hoor, of dat nou de 22e is, de 28e of ergens daartussen.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel gewoon vind dat het beter/anders zou moeten zijn.
Ja, snap ik. Ik hoop ook dat het zeker nog goedkomt voor jullie! :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:41
Ik heb ook meteen op 15-11 besteld maar ik heb geen moment gedacht dat ik daarmee het privilege heb verkregen dat ik hem eerder zou ontvangen dan ieder ander die later zou bestellen.

Ik zie ook niet dat de snelle bestellers voorrang zouden hebben. Als je logisch nadenkt dan moet je toch inzien dat het voor Sony het goedkoopste en efficiëntste is om alles op een hoop te gooien en dat de distributie dan totaal random is dat is daar dan het gevolg van. Zolang het maar binnen het afgesproken tijdvak is heb je mijn inziens geen recht om te klagen. Sterker nog; elke klacht bij Sony kost tijd en dus geld en zal uiteindelijk door ons, de gebruiker, betaald moeten worden.

Mijn tip: wacht lekker af, maak je niet druk en gebruik de tijd die je hebt om eens een goed boek te lezen over bijvoorbeeld logistiek en kostenreductie of besteed eens wat tijd aan je gezin (nu het nog kan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Uniciteit schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:40:
[...]

Ja, snap ik. Ik hoop ook dat het zeker nog goedkomt voor jullie! :)
Owja, en ik ook voor iedereen die hem wel later heeft besteld, hoor. Het heeft wat mij betreft niets te maken met het misgunnen van een ander. 'tis niet meer dan een mix van excitement en onrecht, denk ik :P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal met een slaapzak bij de voordeur vannacht? ;)
Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen de komende tijd.
Enjoy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Ik denk dat er nog hoop is. Ik had de 24ste gekregen als verwachte leverdatum. Dit is straks veranderd naar de status dat ze het me zo snel mogelijk laten weten. Hopelijk zal ik hem eerder krijgen dan de 24ste. Maar het zou ook later kunnen worden op dit moment.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:44:
Allemaal met een slaapzak bij de voordeur vannacht? ;)
Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen de komende tijd.
Enjoy.
Heb voor de zekerheid heel m'n voordeur er maar uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Marcievg schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:46:
Ik denk dat er nog hoop is. Ik had de 24ste gekregen als verwachte leverdatum. Dit is straks veranderd naar de status dat ze het me zo snel mogelijk laten weten. Hopelijk zal ik hem eerder krijgen dan de 24ste. Maar het zou ook later kunnen worden op dit moment.
‘3 maart’

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Dat zou wel erg zuur zijn

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Casual_T schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:40:
Het is zoals het is. Het is inderdaad niet netjes van Sony toe richten de klanten die hun handen in het vuur staken met de early preorders. Maar om nou te gaan klagen gaat wat ver.

De wereld vergaat niet jongens, we weten al dat bedrijven geen waarde hechten aan vaste klanten, dat is toch niks nieuws :).
Met de oorlog tussen Rusland en Oekraïne en mogelijke escalatie daarvan, de bijbehorende energiecrisis / inflatie, en huidige klimaat problematiek, zou ik daar niet zo zeker van zijn ;)

Des te meer reden om je niet druk te maken over een dagje latere levering van de PSVR2. Ja, het is oneerlijk allemaal. Maar dat is het ook voor de mensen in Oekraïne / Turkije die momenteel wel iets andere problemen aan hun hoofd hebben :/

Dus prijs je überhaupt gelukkig dat je over minder dan een weekje kan genieten van de wondere wereld van high end VR.

Dat gezegd hebbende, kan ik ook nog steeds niet wachten :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Denman schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:50:
[...]

Met de oorlog tussen Rusland en Oekraïne en mogelijke escalatie daarvan, de bijbehorende energiecrisis / inflatie, en huidige klimaat problematiek, zou ik daar niet zo zeker van zijn ;)

Des te meer reden om je niet druk te maken over een dagje latere levering van de PSVR2. Ja, het is oneerlijk allemaal. Maar dat is het ook voor de mensen in Oekraïne / Turkije die momenteel wel iets andere problemen aan hun hoofd hebben :/

Dus prijs je überhaupt gelukkig dat je over minder dan een weekje kan genieten van de wondere wereld van high end VR.

Dat gezegd hebbende, kan ik ook nog steeds niet wachten :P
Is ook weer zo, maarrremm.. PSVR2 when?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Ik denk dat we kunnen concluderen dat er genoeg PSVR2's zijn om alle orders uit te kunnen leveren. Als het om een behoorlijk aantal gaat, dan kost dat wat tijd en dus is een lever periode van 22 t/m 28 februari niet zo gek. De dag van levering wordt niet door Sony zelf bepaald, maar door de transporteur. Dan kan je ervan balen dat een bestelling uit november een dag later wordt geleverd dan eentje uit januari, maar daar kan Sony verder vrij weinig aan doen. Het is niet dat zijn kunnen bepalen naar wie de transporteur als eerste moet gaan rijden.

Stel dat Sony vanuit een productielimiet maar 100 PSVR2's per week had kunnen verschepen (ik noem maar even een aantal), dan hadden ze echt wel geleverd op volgorde van bestellen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
https://youtu.be/7XL2YASn9xE

Gellukig heeft Ozzy m wel al

[ Voor 8% gewijzigd door NightShadow22 op 22-02-2023 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wel heel benieuwd naar de aantallen die nu in omloop komen. Dat het niet uitverkocht is zal duidelijk zijn, maar hoop echt dat het nav de reviews tractie krijgt zodat het voor developers interessant wordt om meer toptitels te produceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
namo_h schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:40:
Ik heb ook meteen op 15-11 besteld maar ik heb geen moment gedacht dat ik daarmee het privilege heb verkregen dat ik hem eerder zou ontvangen dan ieder ander die later zou bestellen.

Ik zie ook niet dat de snelle bestellers voorrang zouden hebben. Als je logisch nadenkt dan moet je toch inzien dat het voor Sony het goedkoopste en efficiëntste is om alles op een hoop te gooien en dat de distributie dan totaal random is dat is daar dan het gevolg van. Zolang het maar binnen het afgesproken tijdvak is heb je mijn inziens geen recht om te klagen. Sterker nog; elke klacht bij Sony kost tijd en dus geld en zal uiteindelijk door ons, de gebruiker, betaald moeten worden.

Mijn tip: wacht lekker af, maak je niet druk en gebruik de tijd die je hebt om eens een goed boek te lezen over bijvoorbeeld logistiek en kostenreductie of besteed eens wat tijd aan je gezin (nu het nog kan).
Je verwacht toch niet dat er hier ook maar iemand is die een officiële klacht zal indienen omdat hij het niet de 22ste gekregen heeft?
Sommige mensen doen alleen aannames dat het nogal wat langer kan gaan duren dan de 22ste, dat is zuur, als je erg uitkijkt naar het product. Ik zou ook niet vrolijk worden als ik lang moet wachten, maar ik weet wel dat een klacht indienen letterlijk kansloos is, die wordt direct in de papierbak gegooid. Pas als je je pakketje na de 28ste ontvangt, heb je wellict een poot om op te staan.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:12:
[...]

Volgens mij toen ik hem bestelde aan de hand van die uitnodiging, had mijzelf ingeschreven, werd 22 februari gecommuniceerd. De release window werd na bestelling vermeld. Maar goed, wacht rustig af. Je reserveert ook eigenlijk in verband met voorraad, niet zozeer dat je hem als eerste hebt. Dat er achteraf genoeg zijn doet er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Kwam deze video tegen over belangrijke settings https://m.youtube.com/wat...uE41WfsM&feature=youtu.be Vooral nummer 3 is belangrijk, 120hz staat dus niet standaard voor alles ingesteld en de setting kan alleen met een omweggetje worden geactiveerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Zojuist Tetris Effect de disk upgrade gekocht voor een tientje. Toch mooi, vorige week goedkoop op marktplaats gevonden. Ooit doorverkopen zal lastig zijn, maar voor 20 euro is het denk ik wel een nette prijs.

#positieve tijd :p

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

FireStarter schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 00:56:
Zojuist Tetris Effect de disk upgrade gekocht voor een tientje. Toch mooi, vorige week goedkoop op marktplaats gevonden. Ooit doorverkopen zal lastig zijn, maar voor 20 euro is het denk ik wel een nette prijs.

#positieve tijd :p
Ik vandaag GT7 tweede hands gekocht bij GameMania..
al met al, had nog wat korting staan, was ik 30 euro kwijt. Das toch wat lekkerder dan 70-80.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:29
Demo’s kunnen ook al gedownload worden:
- Song in the Smoke Demo
- Resident Evil Village Demo
- Star Wars - Tales from the Galaxy’s Edge Demo
- Cosmonious High Demo
- Horizon: Call of the Mountain Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb uit zelfbescherming mijn hype levels tikje bijgesteld nav deze post en vergelijkbare eerste ervaringen. Met name dat er dus kennelijk nog enige screen door effect zal blijven bestaan.

Handig overzichtje met beeld van launch, upgrade/update, en aanstaande PSVR2 titels: YouTube

[ Voor 17% gewijzigd door FMS op 22-02-2023 03:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Het is release dag!! *O* :)F *O*
Hopelijk zitten we allemaal snel te VeeErren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
stime schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 05:43:
Het is release dag!! *O* :)F *O*
Hopelijk zitten we allemaal snel te VeeErren.
Joh... de dozen liggen nog steeds te wachten op UPS zie ik net.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

* CyBeRSPiN is net wakker, checkt UPS status: geen update sinds gistermiddag..
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Out for delivery hier, ik ga vandaag spelen!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Ik zojuist een paar minuten geleden covid positief getest. Kinderen hebben vakantie. Hopelijk dat ie vandaag dus aankomt.

Hier is de status 'in transit'.

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
FMS schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 03:07:
Ik heb uit zelfbescherming mijn hype levels tikje bijgesteld nav deze post en vergelijkbare eerste ervaringen. Met name dat er dus kennelijk nog enige screen door effect zal blijven bestaan.

Handig overzichtje met beeld van launch, upgrade/update, en aanstaande PSVR2 titels: YouTube
Op Era zijn ze inderdaad niet súper positief in de early impressions.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bezorgmethode

5 Werkdagen*
Standaardlevering
€ 0,00

2 Werkdagen*
Expreslevering
€ 11,99

Bestellingen die zijn geplaatst vóór 16:00 CET (van maandag tot en met vrijdag), worden op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die zijn geplaatst na 16:00 CET, worden de volgende werkdag verzonden.
Bestellingen worden verzonden van maandag tot en met vrijdag, behalve op feestdagen.

[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 22-02-2023 06:25 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
dglavimans schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:31:
[...]

Ik hoop ook dat je vandaag weer wakker wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Wootism op 22-02-2023 06:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Rivanov ja jammer dat ze voor UPS el cheapo levering gegaan zijn voor het leveren van preorders. Blijkbaar geen enkele moeite gedaan om iedereen tegelijk een “day one” beleving te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hier ook nog 'label aangemaakt' -O-

Vandaag wel een drukke dag dus heel erg is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 06:32:
@Rivanov ja jammer dat ze voor UPS el cheapo levering gegaan zijn voor het leveren van preorders. Blijkbaar geen enkele moeite gedaan om iedereen tegelijk een “day one” beleving te geven.
Ik heb nooit problemen gehad met UPS, bij pre-orders via Apple bijvoorbeeld.
Wacht even de reacties af van jullie vandaag. Misschien dat ik ‘m alsnog bestel met Express Delivery zodat hij waarschijnlijk vrijdag geleverd wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
Ik heb nog geen track en trace gekregen zelf, enkel van mijn oplaad station. Voor verzending naar België. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Levering vandaag…
Even de vraag wat ik nu ga doen. Ik kan in ochtend thuiswerken en dan naar kantoor gaan na 1230, er vanuitgaande dat ups het tijdslot haalt of hopen dat die bij de buren wordt afgeleverd.
Verzetten kan niet, want ik heb al een account, maar de website kan het wachtwoord niet resetten op de een of andere manier, dus ik kom er niet in.

Edit: bedenk mij net dat ik niet kan thuiswerken :(
Dan maar zien of die bij een van de buren terecht komt.

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 22-02-2023 06:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasKroeze
Toch bizar dat het al vanaf 10 uur gisterochtend klaar staat voor ups om op te halen en het er nu nog staat😣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YU82wd3F_G1vJvFT8U0M1lgZqNk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BW0t60BM6hBlZYOiS7MYyqud.png?f=fotoalbum_large

Ik dacht de ps plus versie voor €10 te kunnen upgraden maar dat lijkt niet mogelijk of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 11:57
Als besteller van 't eerste uur hier ook nog enkel label created :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:37

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Fietsbel schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 06:12:
Out for delivery hier, ik ga vandaag spelen!
Staat er bij mij ook. Maar in de ups app wordt vrijdag als bezorgdatum aangegeven. Weird.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bij mij nog steeds, zending klaar voor ups

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasKroeze
harley2009 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:19:
Bij mij nog steeds, zending klaar voor ups
Bij mij ook al vanaf 10 uur gisterochtend🙁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 16:38
Ik ontdek net ook het 'Label created' op UPS zelf zucht. Zal dus waarschijnlijk niet voor vandaag zijn...

Besteld begin december zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Is er al iets bekend of ze wel of niet bij MediaMarkt worden verkocht?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:40
boefje79 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 06:57:
[Afbeelding]

Ik dacht de ps plus versie voor €10 te kunnen upgraden maar dat lijkt niet mogelijk of kijk ik verkeerd?
Dat had ik wel verwacht, ik denk dat dit normaal is.
Ik heb Tetris Effect op disc, dus ik zie ook de volledige prijs. Ik ben eens benieuwd of de disc versie ook de betaalde upgrade kan krijgen.

Bij Rez Infinite en Thumper (die ik digitaal heb) staat de normale prijs doorstreept en heb ik dus de goedkopere upgrade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:17
Label created nog.. niet ok 😞

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
MathieuT schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:28:
[...]

Dat had ik wel verwacht, ik denk dat dit normaal is.
Ik heb Tetris Effect op disc, dus ik zie ook de volledige prijs. Ik ben eens benieuwd of de disc versie ook de betaalde upgrade kan krijgen.

Bij Rez Infinite en Thumper (die ik digitaal heb) staat de normale prijs doorstreept en heb ik dus de goedkopere upgrade.
Had ergens gelezen dat met disc de betaalde upgrade beschikbaar komt als je de disc erin hebt zitten. Nog niet zelf gechecked (heb hem ook op disc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Het blijft allemaal gissen, maar gevoelsmatig is maar een klein deel straks geleverd op 22/2, had ik niet verwacht: zo'n enorme 'window' die ze voor levering noemen leek mij juist een overdreven en misschien om in te dekken... wat wellicht nodig bleek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:17

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Estimated delivery
Wednesday, February 22 by End of Day
Het lijkt dus te kunnen! 🎉

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

markklok schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:28:
Is er al iets bekend of ze wel of niet bij MediaMarkt worden verkocht?
Je bedoeld vandaag (deze week). Dat zeker niet. Alleen online via PS Direct. In de toekomst vast wel maar wanneer is gissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
Ik zei t....erg kwalijke zaak dit wat een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
18de besteld, geld is eraf nu.

Alleen weet ik dat Horizon me gaat tegenvallen, graphics zullen geweldig zijn, maar 70% klimmen zal geen reet aan zijn als het ongeveer zo speelt als The Climb op de Quest. En natuurlijk geen fysieke disc zodat je het niet door kan verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Roppedop schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:44:
Estimated delivery
Het lijkt dus te kunnen! 🎉
Volgens Arvato en niet volgens UPS lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Racierox schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:48:
[...]

Volgens Arvato en niet volgens UPS lijkt me?
Dat is weldegelijk een ups status.

Degene waar gister de tracking is gaan lopen krijgen hem vandaag binnen.

Iedereen met label created niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:15
Avarto status
Feb 22, 2023
Time
05:04
Status
Out for delivery
City
ROTTERDAM

Zolang je deze status bij Avarto nog niet hebt, zal het pakketje vandaag nog niet worden geleverd helaas..

UPS status
Estimated delivery

Afgelopen vrijdag besteld, vandaag bezorgd 😏
Hopen dat die van jullie nu ook snel komt! 🤞
Vind het niet echt eerlijk dat snelle pre-orders pas later komen hoor; weird.

[ Voor 30% gewijzigd door BOEFJE_NL op 22-02-2023 07:56 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
BOEFJE_NL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:51:
Avarto status
Feb 22, 2023
Time
Status
Out for delivery
City
ROTTERDAM

UPS status
Estimated delivery

Afgelopen vrijdag besteld 😏
Hopen dat die van jullie nu ook snel komt!
Stond er gisteren in UPS tracking al iets meer dan Label created? Of is het meteen van die staus versprongen naar Out for delivery?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:53:
[...]

Stond er gisteren in UPS tracking al iets meer dan Label created? Of is het meteen van die staus versprongen naar Out for delivery?
Nee iedereen had een in transit en een datum van 24 februari.

Degene met label created krijgen niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
NightShadow22 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:54:
[...]

Nee iedereen had een in transit en een datum van 24 februari.

Degene met label created krijgen niks.
Tuurlijk wel. Ding komt gewoon in de aankomende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
giantgiantus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:55:
[...]

Tuurlijk wel. Ding komt gewoon in de aankomende dagen.
Ik heb het over vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Krijg net een melding dat hij intransit is, stond vanochtend nog op ready for shipping.

Besteld in Nov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:53:
[...]

Dit zijn alle statussen die Avarto heeft moeten doorgelopen om tot een bezorging via UPS te komen:

Feb 22, 2023
Time
Status
Out for delivery
City
ROTTERDAM

Feb 22, 2023
Time
05:00
Status
Out for delivery
City
ROTTERDAM

Feb 21, 2023
Time
16:30
Status
Customs clearance started / Handover to broker
City
EINDHOVEN

Feb 21, 2023
Time
15:13
Status
In transit
City
EINDHOVEN

Feb 21, 2023
Time
15:08
Status
In transit
City
EINDHOVEN

Feb 20, 2023
Time
19:58
Status
Manifested
City

Feb 20, 2023
Time
19:11
Status
Ready for shipping
City

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IamPeacock
Slux schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:02:
Krijg net een melding dat hij intransit is, stond vanochtend nog op ready for shipping.

Besteld in Nov
Compleet random, echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Betaling voor je pre-order wordt spoedig verwerkt

Beste Mark,

We nemen contact met je op in verband met een reservering die je bij PlayStation hebt geplaatst.

Nou dat is dan weer klote -_-

*edit*
Te snel lopen miepen.. Status veranderd naar Verzending 1/1
Verzending Voorbereiden

[ Voor 21% gewijzigd door markklok op 22-02-2023 08:08 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
IamPeacock schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:06:
[...]

Compleet random, echt schandalig.
Hoezo ? er staat toch levering tussen 22 en 28. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
Slux schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:02:

Besteld in Nov
in transit is dus nog dat je pakketje eerst van Avarto in Hijen onderweg is naar UPS, dan zal UPS het (waarschijnlijk de dag erna) bezorgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NightShadow22
Slux schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:08:
[...]

Hoezo ? er staat toch levering tussen 22 en 28. :?
Het is schandalig, het moet op bestel volgorde zou niet zo mogen zijn dat je aan een raffle moet meedoen hem in november al pre ordered en vervolgens mensen die m een week van te voren kopen hem vandaag op de stoep hebben liggen.

Dat dit nou echt zo moeilijk te begrijpen is is me een raadsel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• creapYYY
  • Laatst online: 28-08 15:03
Ik begrijp echt niet dat mensen hier gaan roepen dat het schandalig is, klachten schrijven naar PlayStation en continue lopen te klagen hier terwijl ze zelf akkoord zijn gegaan met een pre order leverdatum van 22 t/m 28 februari.

Je kan alleen boos op jezelf zijn.
Pagina: 1 ... 17 ... 67 Laatste