Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:12
Het hele zwikkie maar direct besteld, ook dankzij de comments hier. Headset plus Horizon en het oplaadstation voor de controllers. Ik ben benieuwd, Ace Combat en WipEout graag.

Misschien helpt dit iemand: ik kreeg sinds vanochtend steeds foutmelingen helemaal aan het einde van het pre-order proces, na goedkeuring van de betaling via de ICS app. Ik kwam terug bij de winkelmand met alleen de melding "er is iets fout gegaan". Eind december heb ik nog probleemloos via eenzelfde mailactie van Sony mijn PS5 kunnen kopen, woonadres en creditcardgegevens opgegeven en een dag later werd-ie bezorgd.

Pas na inloggen op mijn PSN account zag ik oude adresgegevens van 8 jaar terug. Wel mn huidige creditcardgegevens. Updaten dus, daarna geen probleem met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Bundel met de horizon game deze ochtend om 10u besteld, oplaadstation nu net besteld.

Blijkbaar nog genoeg voorraad van alles.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-05 19:31
Thiago schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:42:
Bundel met de horizon game deze ochtend om 10u besteld, oplaadstation nu net besteld.

Blijkbaar nog genoeg voorraad van alles.
Hier ook de gamebundel vanochtend besteld en de oplaadstation zojuist besteld.

Word voor mij de eerste keer dat ik überhaupt iets met VR gedaan heb, nooit zo'n bril op gehad dus ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Alcides schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:56:
[...]

Hier ook de gamebundel vanochtend besteld en de oplaadstation zojuist besteld.

Word voor mij de eerste keer dat ik überhaupt iets met VR gedaan heb, nooit zo'n bril op gehad dus ben benieuwd. :)
Hier ook de eerste keer VR, kijken er enorm naar uit.

Enkel verrast dat het toch nog zo lang in voorraad is. = geen animo voor of gewoonweg zoveel voorraad (al lijkt me dit niet realistisch, daar de ps5 zelf nog zo moeilijk verkrijgbaar is)

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-05 06:37
Thiago schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:01:
[...]

Hier ook de eerste keer VR, kijken er enorm naar uit.

Enkel verrast dat het toch nog zo lang in voorraad is. = geen animo voor of gewoonweg zoveel voorraad (al lijkt me dit niet realistisch, daar de ps5 zelf nog zo moeilijk verkrijgbaar is)
Hoe komen jullie hierbij? De invites lopen toch tot 18 November?

Zou vreemd zijn als alles al verkocht zou zijn tot het moment dat deze invites actief zijn.

Bovendien willen ze 2 miljoen sets gereed hebben, wat neerkomt op 1 vr voor elke 10 verkochte ps5's.

Ik hoop ondertussen nog een invite te krijgen...

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47
TdV schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:03:
Ik had net als anderen niet gezien dat er ook een bundel beschikbaar was en ik heb vanochtend de losse bril besteld. Ik heb zojuist de order geannuleerd en meteen daarna de horizon bundel besteld. Dat werkt dus prima dus wil je nog switchen dan kan dat blijkbaar gewoon. Doe er je voordeel mee!
Dank! Net ook gedaan en ook gelukt. Vanochtend snel besteld met credit card.
Bij het annuleren kreeg ik eerst een melding dat dat enkele dagen kon duren. Echter met een paar minuten bevestiging binnen per mail. Nu de set besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 21:45
Hier een soepele ervaring met bestellen.
Nooit de originele PSVR gehad. Wel een aantal malen overwogen te kopen maar toch laten liggen omdat ik het niet zo zag zitten met die camera boven de TV.

Met met CC besteld en goedkeuring gegeven in de app van de bank. Heb ook een bevestiging. Ben alleen benieuwd. Mijn CC verloopt een maand eerder toevallig. Dus kijken of dat dan nog goed gaat met het afschrijven van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-05 21:06
harley2009 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:13:
[...]

Gewoon kopen, kunt hem altijd verkopen aan een medetweaker. Je zult er echt geen verlies op maken.
Thanks - toch maar besteld inderdaad. Horizon bundel + oplaadstation, kan je maar beter meteen goed voorzien zijn :+. Ben erg benieuwd, waarschijnlijk zal mijn hype gehalte wel oplopen richting de release. En kan inderdaad altijd nog annuleren.

Is er een kans dat ze de launch lineup nog uitbreiden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1337
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-08-2024
Casual_T schreef op woensdag 16 november 2022 @ 00:03:
[...]

Hoop het wel, ik vind de lineup nu best mager en persoonlijk zou ik daarom de PSVR2 niet per se op dag 1 al willen kopen.

Ik hou mij preorder tot februari actief en hoop op wat leukere spellen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-05 23:55
@Elias2020

Dit heb ik uit mijn orderbevestiging:

“Zodra je bestelling klaar is voor verzending proberen we het totaalbedrag van je pre-order in rekening te brengen via de opgegeven betaalmethode. Dit is doorgaans ongeveer 5 dagen voor de releasedatum. Zorg ervoor dat je tegoed beschikbaar hebt vóór de release van de game. Je krijgt op dat moment een definitieve factuur per e-mail.“

Dit geldt ook voor de DS Edge controller. Dus spaarvarkentjes hebben tot januari/februari tot de slacht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:46

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na een nachtje slapen en de boel eens overdenken, toch maar de sprong gewaagd. Mijn eerste ervaringen met VR komen eraan ! Uiteindelijk voor de bundle met Horizon gegaan en gelijk het oplaad station meegenomen.

Stiekem kijk ik er eigenlijk wel naar uit juist omdat ik de afgelopen jaren (en sinds begin dit jaar op mijn PS5) weer veel meer game.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Casual_T schreef op woensdag 16 november 2022 @ 00:03:
[...]

Er is uberhaupt nog niet echt een launch lineup aangekondigd toch?
Er is wel van een aantal spellen bekend dat ze bij de launch beschikbaar zullen zijn, maar er is volgens mij nog niets officieels of volledigs aangekondigd. Beetje vaag allemaal :)

De launch lineup zelf vind ik niet mega belangrijk, maar ik zou wel willen weten wat Sony zelf in 2023 nog wil releasen voor PSVR2. Launch lineups zijn over het algemeen vaak een beetje matig en wat beperkt, maar ik koop een game platform ook voor wat er verder nog gaat uitkomen.

Ik kijk in ieder geval uit naar Walking Dead Saints & Sinners retribution die komt volgens de pre-order info 23 maart uit. Ik hoop ergens in de sale komende maanden No Man's Sky aan te schaffen, daar kom ik dan de eerste maand wel mee door :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 13:05
Ik heb mijn VR2+Horizon en laadstation eenvoudig via Sony kunnen bestellen gelukkig. Was dat niet het geval en kwam hij in de tussentijd niet via andere wegen hier beschikbaar dan zou ik wellicht naar de dichtsbijzijnde FNAC in Frankrijk zijn gereden mits ik hem daar kon reserveren of pre-orderen.

Liever een leuke roadtrip dan zo'n smerige scalper spekken en waarschijnlijk nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Twijfel twijfel twijfel.... ik wil hem wel graag, maar als er geen echte race simulator in te spelen valt (ACC of GT7) denk ik dat ik hem niet hoef te gaan kopen, dan zal hij waarschijnlijk veel te weinig gebruikt worden en stof liggen te verzamelen in de kast.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster75
De PS4 VR beviel mij, ondanks relatief eenvoudige specs, best goed. De VR2 is op alle fronten verbeterd. Of er genoeg aanbod van goede games zal zijn is allerminst zeker.

Ik heb besloten tot aankoop omdat ik dit level van VR gewoon wil ervaren en kijken of het bevalt. Mocht dat toch niet zo zijn dan kan ik hem altijd nog te koop aanbieden. Je krijgt, vermoed ik, toch wel een sifnificant gedeelte van de nieuwprijs terug, misschien zelfs meer. Let wel: dit laatste is zeker niet mijn motivatie tot aankoop.

Kortom: waarom niet kopen als je twijfelt? Verkopen kan altijd nog, als er al financiële pijn zou zijn zal deze hoogstwaarschijnlijk meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:06
Heb de VR1 ook gehad, wel verkocht uiteindelijk.

De ervaring zal ik nooit vergeten... ben naam kwijt maar er was een spel met soort futuristische tanks in een arena rondrijden en schieten. De 'beleving' (jaja, marketing, I know) was wel serieus iets wat ik nooit eerder kende: om je heen kijken in de cockpit en het gevoel van diepte enz...

De reden dat 'ie verkocht is: gedoe met kabels enz en matige graphics. En daardoor wel een drempel om 'm "even" te gebruiken. Daarbij niet echt veel titels te spelen, dus tja.

Hoop dat VR2 die nadelen wegneemt: beter gfx, betere hardware en hopelijk betere/meer titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBreuer1985
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Weet iemand of de PSVR2 al is uitverkocht? Ik heb zelf nog geen preorder email ontvangen en als ik naar https://direct.playstatio...ll-of-the-mountain-bundle ga staat er dat hij niet op voorraad is.

Maar als ik de reacties hier lees is hij nog steeds te bestellen zodra je een preorder email ontvangt. Ik heb me aangemeld met 6 PSN accounts met 6 verschillende emails, maar helaas nog steeds geen preorder email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:30
JBreuer1985 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:50:
Weet iemand of de PSVR2 al is uitverkocht? Ik heb zelf nog geen preorder email ontvangen en als ik naar https://direct.playstatio...ll-of-the-mountain-bundle ga staat er dat hij niet op voorraad is.

Maar als ik de reacties hier lees is hij nog steeds te bestellen zodra je een preorder email ontvangt. Ik heb me aangemeld met 6 PSN accounts met 6 verschillende emails, maar helaas nog steeds geen preorder email.
Ik zie via jouw link NIET OP VOORRAAD. En kan ook nergens een pre-order plaatsen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
mikkelnl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:46:
Heb de VR1 ook gehad, wel verkocht uiteindelijk.

De ervaring zal ik nooit vergeten... ben naam kwijt maar er was een spel met soort futuristische tanks in een arena rondrijden en schieten. De 'beleving' (jaja, marketing, I know) was wel serieus iets wat ik nooit eerder kende: om je heen kijken in de cockpit en het gevoel van diepte enz...

De reden dat 'ie verkocht is: gedoe met kabels enz en matige graphics. En daardoor wel een drempel om 'm "even" te gebruiken. Daarbij niet echt veel titels te spelen, dus tja.

Hoop dat VR2 die nadelen wegneemt: beter gfx, betere hardware en hopelijk betere/meer titels.
Battlezone? Hier ook prachtige ervaringen met Rez, astro, de demo disk, moss, farpoint, trackmania, London Heist. Gedoe om meer te zetten zeker maar hoop op de nieuwe set weer wat prachtige ervaringen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBreuer1985
Rivanov schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:22:
[...]

Ik zie via jouw link NIET OP VOORRAAD. En kan ook nergens een pre-order plaatsen.
Dat klopt, maar ik vroeg me af of mensen die een email hebben gehad nog wel een pre-order kunnen plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
JBreuer1985 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:35:
[...]

Dat klopt, maar ik vroeg me af of mensen die een email hebben gehad nog wel een pre-order kunnen plaatsen.
Via de invite is die nog wel te bestellen ja.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:57

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:36:
[...]

Via de invite is die nog wel te bestellen ja.
Nu nog steeds? Ik heb hem gisteren ook (kale bundel) gepre-orderd, maar ondertussen twijfel ik al wel. Ik vind 600 euro (zonder spel) toch best pittig. Ik denk dat ik de pre-order nog even laat staan en evt. later annuleer. Ik vraag me af hoe gewild dit ding straks is (en hoe snel hij is uitverkocht).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
spaceboy schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:07:
[...]

Nu nog steeds? Ik heb hem gisteren ook (kale bundel) gepre-orderd, maar ondertussen twijfel ik al wel. Ik vind 600 euro (zonder spel) toch best pittig. Ik denk dat ik de pre-order nog even laat staan en evt. later annuleer. Ik vraag me af hoe gewild dit ding straks is (en hoe snel hij is uitverkocht).
Ik kan in ieder geval zowel de Horizon bundel als het losse pakket nog toevoegen aan mijn winkelwagen. Ga er vanuit dat je de rest van het bestelproces dan ook gewoon nog kan afronden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-05 14:56
Ik heb de vr1 nooit gehad. (Teveel kabels naar mijn zin). En nu met de VR2 is een kabeltje nog wel te dien. Dit wordt mijn eerste VR ervaring.. Ben zeer benieuwd hoe ik/wij dit gaan ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:06
jaspov schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:23:
[...]

Battlezone? Hier ook prachtige ervaringen met Rez, astro, de demo disk, moss, farpoint, trackmania, London Heist. Gedoe om meer te zetten zeker maar hoop op de nieuwe set weer wat prachtige ervaringen te hebben.
Ja, Battlezone was het... lachen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:52
Toch opvallend dat er best nog wat twijfel is. Ik heb ook de PVR2 gepreordered, en herken dit. PSVR2 lijkt een stukje gebruiksvriendelijker of kwalitatief beter, of voordeliger dan de PCVR ervaring, met soms losse trackingsstations en LCD-schermen. Ondanks het bezit van een pc met een RTX 4090, daarom toch gekozen voor PSVR2

Hopen dat Sony ons nog verrast met wat klassiekers:
Astrobot Rescue Mission
Moss 1 en 2
Half-Life: Alyx

En Gran Turismo 7 VR zou ook een mooie system seller zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Ik heb ook zonder twijfel de PSVR2 besteld.

PSVR1 was niet perfect maar man wat ik ik genoten van ace combat in VR en Blood and Truth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 14-05 05:28
harley2009 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:16:
Ik heb de vr1 nooit gehad. (Teveel kabels naar mijn zin). En nu met de VR2 is een kabeltje nog wel te dien. Dit wordt mijn eerste VR ervaring.. Ben zeer benieuwd hoe ik/wij dit gaan ervaren.
Dat gaat hoe dan ook een eye-opener worden :) Al weet ik niet hoe het zit met je verwachtingen ;)

VR is echt een beleving qua immersie, mits de toepassing goed is gedaan.

Ik heb veel VR brillen op gehad, en wilde lang de VR1 kopen, maar toen de PS5 eenmaal was aangekondigd verwachtte ik ook de komst van een nieuwe gen VR, dus deze is nu direct gepre-ordered :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:49
Ik heb de VR1 overgeslagen maar erg veel zin in deze versie, zeker vanwege de betere techniek en krachtigere hardware. Heb mij een paar dagen geleden meteen geregistreerd om kans te maken op de pre-order maar helaas niet ingeloot. Hoop dat ik de komende dagen nog een email krijg of dat er genoeg overblijven.
Heb 2 jaar geleden met de PS5 wel geluk gehad (via Bol op dag 1 in huis) dus moet niet klagen :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Toch nog een ding waarom ik hem misschien wél even aanhoudt: weet iemand hoe compatible de PSVR (en vooral de PSVR2) is met gewoon film kijken? Kun je een willekeurige mp4 afspelen? Werkt dat een beetje? Of -nog mooier- zijn er mods om dat ding op een pc aan te sluiten?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• harley2009
Geronimous schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:45:
[...]

Dat gaat hoe dan ook een eye-opener worden :) Al weet ik niet hoe het zit met je verwachtingen ;)

VR is echt een beleving qua immersie, mits de toepassing goed is gedaan.

Ik heb veel VR brillen op gehad, en wilde lang de VR1 kopen, maar toen de PS5 eenmaal was aangekondigd verwachtte ik ook de komst van een nieuwe gen VR, dus deze is nu direct gepre-ordered :)
Krijg nu steeds meer zin erin. Ik heb er nog geen spelletjes bij, maar wil wachten op de Resident evil VR. En hopelijk dat GT7 VR gaat worden..

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
spaceboy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:16:
Toch nog een ding waarom ik hem misschien wél even aanhoudt: weet iemand hoe compatible de PSVR (en vooral de PSVR2) is met gewoon film kijken? Kun je een willekeurige mp4 afspelen? Werkt dat een beetje? Of -nog mooier- zijn er mods om dat ding op een pc aan te sluiten?
Voor de 1 zijn er volgens mij wel wat tools om hem op een PC aan te sluiten. En gezien de minder complexe setup gok ik een beetje dat er binnen afzienbare tijd ook wel tools komen om de 2 op de PC aan te sluiten.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBreuer1985
Weet iemand of er nog nieuwe preorder emails zijn verzonden? De vorige emails waren maar tot 18 november geldig. Ik heb nog steeds geen preorder email ontvangen en hoop stiekem nog dat ze opnieuw verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb in ieder geval nog niks over gevonden.

Zag wel alweer de eerste 2 opportunisten op MP...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-05 22:03
Vandaag zag ik op de PS5 in het homescreen ook een tegel met PSVR2 games. Zie hieronder een overzicht met de prijzen erbij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ccg7Rsam97EQGGGU9dd0m5_f08A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ft7z7rQgilUWTD0nSRaYlev.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZZ7jRRTKL5gBLrJGQjx4uQzS94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mCPb8nEkOsO1EcZP1Y0Tqjrr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04 21:53
Jesp_J schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:27:
Vandaag zag ik op de PS5 in het homescreen ook een tegel met PSVR2 games. Zie hieronder een overzicht met de prijzen erbij
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice. Hoop wel dat ze ook op disc uitkomen. Zit niet te wachten op te dure digitale aankopen (die je niet door kunt verkopen als je er flauw voor bent).

Ben ook benieuwd of ze een spel mee gaan leveren (gepimpte versie van astro bot vr of iets dergelijks) en in ieder geval wat demo's en psvr1 games die een patch krijgen als je ze al bezit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.tech
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik probeer ook al sinds bekend is gemaakt dat de psvr2 te preorderen is te registreren voor de order link. Meerdere malen via Safari en Chrome geprobeerd, ook in incognito, maar ik krijg maar geen uitnodiging. Ook in spam komt niks.

Iemand een idee hoe ik toch kan bestellen? In mijn e-mail adres zit wel een underscore, maar dit is gewoon gekoppeld aan mijn ps account. In de voorwaarde stond dat je alleen kon bestellen als je mail was gekoppeld aan je ps account.

Wie heeft nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-05 21:41
dr.tech schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:25:
Ik probeer ook al sinds bekend is gemaakt dat de psvr2 te preorderen is te registreren voor de order link. Meerdere malen via Safari en Chrome geprobeerd, ook in incognito, maar ik krijg maar geen uitnodiging. Ook in spam komt niks.

Iemand een idee hoe ik toch kan bestellen? In mijn e-mail adres zit wel een underscore, maar dit is gewoon gekoppeld aan mijn ps account. In de voorwaarde stond dat je alleen kon bestellen als je mail was gekoppeld aan je ps account.

Wie heeft nog tips?
Ik heb geregistreerd met Safari en heb ook een underscore in mijn e-mail.
Heb gewoon uitnodiging gekregen en gepreorderd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.tech
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-11-2022
Vreemd, dan willen ze niet aan mij verkopen denk ik..

[ Voor 11% gewijzigd door dr.tech op 23-11-2022 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Niet iedereen krijgt blijkbaar een uitnodiging?

Ik vroeg me ook nog af of er toch iets qua gmail email adres, waarbij mensen zeiden dat de uitnodiging in een spam folder terecht zou zijn gekomen.

Is inderdaad uitermate frustrerend.

Maar zijn er nog mensen die na 18 November nog een uitnodiging hebben ontvangen?

• destroyer6670
En hopelijk komen er ook spellen voor de psvr2 in de playstation plus (heb zelf het meest uitgebreide pakket)

Zit echt met smart te wachten, nog 3 maandjes!

• Danster75
Wat ouder nieuws maar ik heb het nog niet voorbij zien komen op Tweakers:

PS VR2 will be powered by a custom MediaTek chip

https://www.techadvisor.c...custom-mediatek-chip.html

[ Voor 16% gewijzigd door Danster75 op 24-11-2022 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een game van Nederlandse makelij gaat ook rond launch naar de PSVR2 komen, blijkbaar al een succesvolle game op SteamVR. Ziet er mooi uit.

Daarnaast lijkt het erop dat sommige games een DualSense vereisen:
Which controllers work with PS VR2?

PlayStation VR2 games are compatible with the PlayStation VR2 Sense controller, included with the headset. Some games also support or require a DualSense wireless controller - check the game's compatibility notices for details. DUALSHOCK 4 wireless controllers are not compatible with PS VR2 games

[ Voor 47% gewijzigd door kazuka op 24-11-2022 19:24 ]

• jaspov
kazuka schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:22:
Daarnaast lijkt het erop dat sommige games een DualSense vereisen:

[...]
Tekst is vrij standaard. Lineup zal voor en na launch blijven groeien en hiermee zijn alle opties open. Sommige spellen ondersteunen (ook?) een dualsense en sommige spellen kunnen het vereisen. Dualsense is standaard bij de ps5 dus prima toch? Zie me de nieuwe astronobot (als die komt) wel met dualsense spelen wellicht.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-05 21:06
Ik heb een preorder gedaan bij Sony afgelopen week, maar zag toevallig in de creditcard app van mijn bank, dat de reservering van tweemaal 0 euro, de bundel + aparte oplaadstation, verdwenen is.

Hebben meer mensen dit?

EDIT: Valt me op dat de bestelling nog wel in te zien is. Zie wel een verschil in leverdatum, de headset 'levering kort na release' en charging station 'op de dag van de release'.

Interessant. Misschien maar niet druk om maken :9 .

[ Voor 34% gewijzigd door Casual_T op 24-11-2022 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:17
Is er bekend of er een 2e ronde pre-orders komt? Heb me ruim op tijd geregistreerd, en ook de spam folder in de gaten gehouden, maar geen mail gehad om te mogen pre-orderen helaas :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
https://www.playstationli...buy-psvr-2-december-2022/

Voor iedereen die de 1 ronde geen mail heeft gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
In de laatste alinia staat dat het enkel nog op de US site staat vermeld maar niet dat het us exclusief is, toch?

Of heb je andere info? Misschien wil ik dat ding ook gewoon te graag.

Edit

Nog even gegoogled, maar nergens gevonden dat het enkel en alleen om de US gaat.
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

[ Voor 30% gewijzigd door Bowen_HAFX op 02-12-2022 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Ik krijg op die site geen scroll mogelijkheden in chrome (geen scrollbar aan de zijkant en muiswieltje doet niets)... kan dus ook de rest van het verhaal niet lezen, zelfs niet als ik de tekst naar beneden probeer te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kon/kan gewoon via Nederlandse link weer aanmelden:

https://direct.playstation.com/nl-nl/playstation-vr2
-> https://www.playstation.c...r2/register-to-pre-order/

Of was deze altijd nog actief? Dacht te zien dat ie het niet meer deed eerder?

[ Voor 22% gewijzigd door Mau_Maus op 02-12-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Mau_Maus schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:41:
Kon/kan gewoon via Nederlandse link weer aanmelden:

https://direct.playstation.com/nl-nl/playstation-vr2
-> https://www.playstation.c...r2/register-to-pre-order/

Of was deze altijd nog actief? Dacht te zien dat ie het niet meer deed eerder?
Volgens mij kun je je blijven registeren zolang je de pagina herlaad... (de site doet geen check of je al geregistreerd bent)

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 02-12-2022 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kalder schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:02:
[...]

Volgens mij kun je je blijven registeren zolang je de pagina herlaad...
Dat was voorheen ook zo, maar geeft je geen voordeel (of nadeel).
Ik twijfel alleen of deze pagina na eerste ronde even uit de lucht was en het nu pas weer openstaat voor een tweede ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Mau_Maus schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:03:
[...]

Dat was voorheen ook zo, maar geeft je geen voordeel (of nadeel).
Ik twijfel alleen of deze pagina na eerste ronde even uit de lucht was en het nu pas weer openstaat voor een tweede ronde.
Nee het zal je email adres onthouden en een 1tje zetten bij "registered for PSVR2 pre-order" o.i.d.
Kan me inderdaad niet voorstellen dat meermaals registreren je een voordeel zou geven.

Vraag me wel af hoe ze de mensen selecteren, of dat random gaat, of wie het eerst komt die het eerst maalt.

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 02-12-2022 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Heeft iemand misschien nog een uitnodiging ontvangen?

Hopelijk wordt het niet één grote deceptie die 6 december event....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Het klinkt/voelt of er al dan niet kunstmatig een tekort/hype wordt gekweekt. Was dat bij de PSVR1 ook zo? Of ligt eind februari die PSVR2 gewoon bij de meeste winkels op de planken voor het grijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is in principe nog altijd een niche product, zeker met de huidige prijsstelling. Die gezien de hardware specs niet overdreven hoog is maar nog altijd meer kost dan de console zelf. Ik denk niet dat we PS5 launch taferelen gaan zien met de PSVR2 en je deze vrij snel na release gewoon in de winkel kan oppikken.

Ik denk dat de online only verkoop momenteel vooral is om scalpers tegen te gaan en voor Sony een manier om interesse te peilen. Mochten er voor release nog ineens een aantal high profile games worden aangekondigd (Alyx) dan kan het anders worden maar met de huidige line-up zal het wel meevallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

kazuka schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:53:
Het is in principe nog altijd een niche product, zeker met de huidige prijsstelling. Die gezien de hardware specs niet overdreven hoog is maar nog altijd meer kost dan de console zelf. Ik denk niet dat we PS5 launch taferelen gaan zien met de PSVR2 en je deze vrij snel na release gewoon in de winkel kan oppikken.

Ik denk dat de online only verkoop momenteel vooral is om scalpers tegen te gaan en voor Sony een manier om interesse te peilen. Mochten er voor release nog ineens een aantal high profile games worden aangekondigd (Alyx) dan kan het anders worden maar met de huidige line-up zal het wel meevallen denk ik.
Ja precies, dat denk ik ook.
Ik heb bij de eerste batch ook de PSVR2 besteld en zoals ik het nú zie lijkt het met een interessant ding, maar het zou ook maar zo kunnen dat ik half februari denk "laat maar zitten". Dat gevoel had ik bij de PS5 zelf totaal niet. Die moest er komen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:44
Krijg toevallig net een mailtje dat ik hem kan pre-orderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 14-05 15:51
edwinvdteems schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:06:
hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Laatst online: 10:13
Nvm.

[ Voor 95% gewijzigd door Antifon op 06-12-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
edwinvdteems schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:06:
Hier niet, maar heb ook pas een paar weken geleden op registreren geklikt, dus vermoed dat ik hem niet kan pre-orderen, is voor mij ook niet erg, zou hem toch laten liggen als ze GT7 niet bevestigen voor PSVR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertuslambertus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:00
Heb een link ontvangen van Sony, om te preordenen. Echter staan ze op Niet op voorraad. En de preorder knop is greyed out.
Iemand ook mail gekregen zonder er gebruik van te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

ap3nr0ts

hoi

bertuslambertus schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:29:
Heb een link ontvangen van Sony, om te preordenen. Echter staan ze op Niet op voorraad. En de preorder knop is greyed out.
Iemand ook mail gekregen zonder er gebruik van te kunnen maken?
Ik ook zojuist. Erg jammer, want ik had hem wel graag willen voorbestellen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
ap3nr0ts schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:32:
[...]

Ik ook zojuist. Erg jammer, want ik had hem wel graag willen voorbestellen hoor. :)
Als ik even rondklik op de website, worden de PSVR2 artikelen wel beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Nu online

ap3nr0ts

hoi

MathieuT schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:34:
[...]

Als ik even rondklik op de website, worden de PSVR2 artikelen wel beschikbaar ;)
Hoe en waar? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SNSD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-01-2023
Voor de mensen die niks zien na het klikken op de link in de e-mail, zorg dat je ook ingelogd bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:01
Ik heb de pre-order butten en kan hem in mijn winkelmandje leggen, dus het lijkt wel te werken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiIfNk8jjsEoZ3Xz1EHJYNdIfwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xRGdW9zm2t1essfVzhAcegCE.png?f=user_large

[ Voor 50% gewijzigd door Deshmir op 06-12-2022 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Blijkbaar gewoon aanmelden, waardoor de website u als eligible herkent.
Was op gsm automatisch gebeurd door het rondklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertuslambertus
idd! thnx.

Denk dat ik de normale versie koop en tzt de disk versie van het spel regel.
Heb toch liever fysieke disks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertuslambertus
bertuslambertus schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:42:
idd! thnx.

Of is het een andere versie? Disks kun je in te toekomst ook weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Nu online

ap3nr0ts

hoi

Het werkt inderdaad als je op die site aanmeldt! Ik was al aangemeld via Sony normaal, maar dat is niet genoeg. Je moet echt op aanmelden op die site na de link klikken inderdaad en daarna werkt alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14-05 23:29

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

bertuslambertus schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:42:
idd! thnx.

Volgens mij komen VR games niet op disc uit, enkel digitaal. Maar, ik kan het ook mis hebben…

Edit; ik was iets te snel kort door de bocht. In het verleden zijn er wel vr games op disc uitgekomen zie ik (dreams bijvoorbeeld)

[ Voor 16% gewijzigd door Elias2020 op 06-12-2022 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Elias2020 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:44:
[...]

Volgens mij komen VR games niet op disc uit, enkel digitaal. Maar, ik kan het ook mis hebben…
Bron? PSVR1 had ook gewoon games in de winkel liggen, en we zijn nog niet in het digital only tijdperk beland dus hoop dat dit onzin is.

Overigens als een game als GT7 ondersteuning krijgt, is dat alvast sowieso 1 PSVR2 game die op disc beschikbaar is.

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 06-12-2022 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Ik heb zojuist aangemeld en heb kunnen pre-orderen,

Wel appart dat ik heb gespecificeerd met Paypal te willen betalen, maar dat ik vervolgens niet heb hoeven inloggen bij Paypal :/

[ Voor 56% gewijzigd door Bowen_HAFX op 06-12-2022 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 11:34
Bowen_HAFX schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:28:
Heeft iemand misschien nog een uitnodiging ontvangen?

Hopelijk wordt het niet één grote deceptie die 6 december event....
Ik. En gelijk gepre-ordered in call of the mountain bundle variant. Want Horizon ❤️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjankoole
Bowen_HAFX schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:54:
Ik heb zojuist aangemeld en heb kunnen pre-orderen,

Wel appart dat ik heb gespecificeerd met Paypal te willen betalen, maar dat ik vervolgens niet heb hoeven inloggen bij Paypal :/
Heb je niet je Paypal gekoppeld aan je PS+ account? Dat heb ik ook voor automatische verlengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertuslambertus
Hoop trouwens dat er ook spellen bij zitten die je kunt spelen zonder ze te kopen.
De vr1 had dat wel uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
bertuslambertus schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:31:
Hoop trouwens dat er ook spellen bij zitten die je kunt spelen zonder ze te kopen.
De vr1 had dat wel uit mijn hoofd
Die had 3 demo discs. Geen volledige versies.

Ik hoop ook op een gratis game. Zit niet te wachten op een digitale game van 50 euro. Koop ze wel op disc, hopelijk zijn die gelijktijdig beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaffer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-05 23:30
Vraagje aan de mensen die hem hebben mogen pre-orderen:

Welke betaalmethoden werden er aangeboden?

Ik heb namelijk vanwege een werkjubileum ter waarde van een PSVR2 een stapel VVV-cadeaubonnen gekregen.
Deze kan zou ik in theorie kunnen omzetten naar PSN-cards waarna ik ook kan bestellen. Mits dat als betaalmethode wordt aangeboden uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjankoole
Zaffer schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:11:

Welke betaalmethoden werden er aangeboden?
Ik zag alleen Paypal en Creditcard (alleen visa en MasterCard), geen andere opties. Dus ik ben bang dat je op dat front pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Ik heb hem zojuist ook kunnen pre-orderen! Betaalmethode inderdaad Paypal direct geaccepteerd omdat ze daarvoor al een vrijwaring hebben ivm mijn psn account, wordt dus gewoon als PSN aankoop in rekening gebracht.

Wat mij opviel: Het nieuwe bestelwindow is tot 22-02-2023. Er zit dus geen max meer aan de besteltermijn, waar die er in de eerste batch pre-orders wel was, behalve de "zolang de voorraad strekt". Ik vermoed dat dit daarmee de laatste batch pre-orders is die ze uit gaan sturen, waarna hij ofwel uitverkocht is, ofwel gewoon opengezet wordt voor iedereen (maar dat is meer gevoel dat wijsheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Ik zie net dit staan op de pagina van de PSVR2:
Voor ruimtelijke games en -apps is een minimaal speeloppervlak van 2 × 2 m vereist. Zorg ervoor dat je voldoende fysieke vrije ruimte hebt voordat je content koopt die de ruimtelijke VR-speelmodus vereist, omdat de game of app zonder de vereiste speelruimte niet kan starten.
Niet bijzonder veel ruimte, maar wel iets om rekening mee te houden, ik zelf hou sowieso niet zo van games die je staand moet spelen, dus voor mij niet echt een issue waarschijnlijk. Zou bij zo'n spel dan iedere keer de tafel moeten verplaatsen, liever niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik heb ook kunnen bestellen.
Ik had alleen wel problemen met mijn achternaam.
Als ik iets deed als 'de Jong' dan viel die over de spatie. Dus heb er maar 'deJong' van gemaakt.
Wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Mau_Maus schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:49:
Ik heb ook kunnen bestellen.
Ik had alleen wel problemen met mijn achternaam.
Als ik iets deed als 'de Jong' dan viel die over de spatie. Dus heb er maar 'deJong' van gemaakt.
Wel vreemd.
Yep, dit had ik ook, spatie was een verboden teken. Zal verder weinig issues opleveren bij de verzending denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:05
Gister kreeg ik ook een invite link en toch maar tot bestellen overgegaan.

Vind het aanbod games nog wel erg karig dus geen idee of ik de pre-order laat staan.

Wil geen risico lopen m.b.t. slechte beschikbaarheid later.

psn: HertogJack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Moss I en II zijn nu bevestigd voor de PSVR2, met een mooie visuele update.

Zeker 1 van de betere PSVR1 games dus blij dat deze er bij launch ook zijn want zelf alleen deel 1 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Heb pas een week of twee geleden me geregistreerd voor pre-order, en kreeg net ook bericht voor de pre-order, maar ik laat hem lopen voor nu, misschien als ze GT7 bevestigen maar dan nog, de volgende grote gameaankoop gaat wat gear voor de race sim worden, daarna maar kijken of er nog genoeg overblijft voor eventueel een PSVR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-05 11:48
kazuka schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:04:
[Twitter]
Zeker 1 van de betere PSVR1 games dus blij dat deze er bij launch ook zijn want zelf alleen deel 1 gespeeld.
Is wel geen gratis upgrade en ook geen korting als je de PSVR versies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
kazuka schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:04:
[Twitter]
Deze inderdaad een keer bij PSPlus gekregen volgens mij, een game die ik anders waarschijnlijk nooit gekocht had, maar uiteindelijk een van de tofste VR ervaringen die ik gehad heb. Prachtige game, leuke gameplay (deel 1) en goed speelbaar voor wat langere sessies ook. Tof om te horen dat hij voor PSVR2 komt, die gaat op het lijstje :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Aangekondigd tijdens de Game Awards:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Volgens mij kan je nu zonder uitnodiging bestellen? Beetje lastig testen omdat ik wel de uitnodiging ontvangen heb en je moet inloggen voor je kan bestellen.

Maar de pagina is nu anders geworden en er staat (als je niet ingelogd bent) een prijs en niet meer 'niet op voorraad':
https://direct.playstatio...y-consoles/playstationvr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-05 22:03
Deze ziet er wel heel vet uit.

Vraag me alleen af hoe ik het ga ervaren dat ikzelf stil sta maar maar mijn personage in het spel vooruit loopt.

Als ik in een voertuig zit er vooruit beweeg voelt het voor mij iig logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:16
Ben nogal aan het twijfelen.

Ben getriggerd door de uitnodiging maar mijn verstand zegt wachten en volgend jaar zijn en meer games bekend en zijn er user reviews en wellicht een betere black friday deal.

Wel ben ik erg benieuwd hoe de vr2 als monitor zou zijn. Stel mijn vrouw wil lekker Netflix kijken en ik speel cod via de headset. Hoe zou die experience zijn.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Jesp_J schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:35:
[...]

Deze ziet er wel heel vet uit.

Vraag me alleen af hoe ik het ga ervaren dat ikzelf stil sta maar maar mijn personage in het spel vooruit loopt.

Als ik in een voertuig zit er vooruit beweeg voelt het voor mij iig logisch.
Had er geen last van bij RE7. Maar heb zelf niet zo snel last van motion sickness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Laatst online: 12-05 15:50
https://direct.playstatio...ll-of-the-mountain-bundle

Je kan bestellen zonder uitnodiging. Zojuist eentje kunnen plaatsen, wel gek dat ik geen mail heb gehad terwijl ik 100x heb aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
acreed166 schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:30:

Je kan bestellen zonder uitnodiging. Zojuist eentje kunnen plaatsen, wel gek dat ik geen mail heb gehad terwijl ik 100x heb aangemeld.
Denk niet dat Sony telt hoe vaak jij op registreren geklikt hebt want iedere keer als je de pagina herlaadt kun je je opnieuw registreren, weet niet vanaf wanneer je de eerste keer geregistreerd hebt, maar denk dat het gewoon op volgorde gaat van wie het eerst geklikt heeft, het kan ook gewoon compleet willekeurig zijn.

Ik heb me zo'n 3 weken geleden geregistreerd en kreeg vorige week ergens een uitnodiging, maar ik laat hem liggen totdat ik zeker weet of er een race simulator komt met PSVR2 ondersteuning, het liefst GT7 of ACC, maar nog geen nieuws daarover ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
acreed166 schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:30:

Waarschijnlijk is de mail gewoon niet aangekomen. Een collega van me kon niet bestellen. Maar een maat van me ging kijken toen ik het melde dat ik besteld had, en bij hem bleek ie in een spamfilter te zijn blijven steken. Een paar minuten later was hij ook blij. (Ik had die collega daardoor express laten inloggen, maar nada)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Kalder schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:04:
[...]

Had er geen last van bij RE7. Maar heb zelf niet zo snel last van motion sickness
Owh ik specifiek bij RE7 juist wel vrij snel, omdat je door relatief smalle gangen loopt soms, waardoor mijn hersenen de beweging meer registreerden dan bij bijvoorbeeld open vlakten of vliegen in no man's sky. Maar ik ben sowieso wat gevoeliger voor bewegingsziekte volgens mij, dus hopelijk wordt dat bij PSVR2 wat minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 09:38
Dantius schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:51:
[...]

Owh ik specifiek bij RE7 juist wel vrij snel, omdat je door relatief smalle gangen loopt soms, waardoor mijn hersenen de beweging meer registreerden dan bij bijvoorbeeld open vlakten of vliegen in no man's sky. Maar ik ben sowieso wat gevoeliger voor bewegingsziekte volgens mij, dus hopelijk wordt dat bij PSVR2 wat minder.
Dat hoop ik ook. Eerder dit jaar heb ik twee weken de Valve Index in huis gehad. Half-Life: Alyx was een erg prettige ervaring vanwege de mogelijkheid om te bewegen middels teleport. The Walking Dead Saints & Sinners vond ik echter super lastig, deze titel hield ik maar kort uit. Ik hoop dat RE Village ook meer mogelijkheden biedt qua beweging.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Pagina: 1 ... 3 ... 66 Laatste