Nee betalen hoeft pas net voor het verzenden, tenminste als je met CC betaald.Alcides schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:58:
Hier ook ingeloot. Zijn er mensen die wel geregistreerd hebben maar niet zijn ingeloot?
Heb het idee dat iedereen die een ps5 gekoppeld heeft aan z'n PS ID wel ingeloot is.
Is het nu dan zo dat je 'm vanaf morgen kan reserveren (en dus ook moet betalen?) maar dat hij op release (22 feb) geleverd word? Of komt de betaling later?
Ik snap het alleen even niet van de datum, ik snap dat het morgen om 10:00 begint, maar dan doorloopt tot de 18e ?
EXCLUSIEVE TOEGANG OP:
10:00 CET 15 November - 09:59 CET 18 November
Of zolang de voorraad strekt. Afhankelijk van beschikbaarheid.
Maar de eerste zijn toch dan al in 10 min verkocht, en dan is er toch niets over, waarom tot de 18e doorgaan ?
of krijgen andere een andere datum om te bestellen ?
EXCLUSIEVE TOEGANG OP:
Maar de eerste zijn toch dan al in 10 min verkocht, en dan is er toch niets over, waarom tot de 18e doorgaan ?
Morgenvroeg maar direct even mijn kalender blokkeren op het werk van 10:00-10:30 om de PS VR2 te bestellen 🙂
Mooi dat er een aantal geselecteerd zijn! Ik helaas niet. Vraag me wel af waar ik eventueel anders dat ding kan aanschaffen.
Hopelijk ben ik zometeen niet weer al mijn vrije tijd kwijt om op zo'n ding te jaren (net zoals met de ps5 zelf het geval was).
Hopelijk ben ik zometeen niet weer al mijn vrije tijd kwijt om op zo'n ding te jaren (net zoals met de ps5 zelf het geval was).
Every magical journey begins with a single step
Misschien omdat je geselecteerd bent dat je tot de 18e kan kopen. Daarna vervalt je Exclusieve toegang. Ik kan morgen pas op zijn vroegst om 12:30 inloggen.absrnd schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:50:
Ik snap het alleen even niet van de datum, ik snap dat het morgen om 10:00 begint, maar dan doorloopt tot de 18e ?
EXCLUSIEVE TOEGANG OP:
Dus ben benieuwd
Ik neem aan dat het dan voor iedereen beschikbaar wordt en ze er rekening mee houden dat het mogelijk niet storm gaat lopenabsrnd schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:50:
EXCLUSIEVE TOEGANG OP:
Ik ontvang al jaren geen nieuwsbrief meer van Playstation terwijl dit wel aangevinkt staat. Stel dat ik een uitnodiging zou ontvangen, krijg ik die dan wel binnen? (Ik ontvang wel “Hartelijk dank voor je aankoop” emails wanneer ik een game gekocht heb maar geen reclames etc.)
Ingeloot bedoel je ;-)Ruben121689 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:31:
Yesss, ik ben uitgeloot! Ik heb de e-mail ontvangen met persoonlijke link voor het event! 10:00 CET 15 November - 09:59 CET 18 November
Heb zelf niets ontvangen helaas.
psn: HertogJack
Ook benieuwd of het een bundel prijs is met een van de launch games, of dat we in Feb nog meer moeten spenderen aan een games
Hier ook een link ontvangen die een paar dagen geldig is. Ik twijfel nog wel. Hoe zitten jullie erin?
Ik heb PSVR1 toen op launch day gekocht voor ik dacht € 400. Qua prijs vind ik het best redelijk nog nu, gezien de hardware gewoon veel beter is geworden.
Het probleem wat ik wel heb, is de software. De reeds aangekondigde games zijn voor mij nog geen game system-sellers. Resident Evil Village lijkt me wel heel vet; RE7 in VR is toch nog steeds mijn vetste VR ervaring. Ook iets als Farpoint vond ik erg vet. Maar het aanbod naast RE en iets als Horizon COTM vind ik nog best karig.
Laat me graag overtuigen
.
Ik heb PSVR1 toen op launch day gekocht voor ik dacht € 400. Qua prijs vind ik het best redelijk nog nu, gezien de hardware gewoon veel beter is geworden.
Het probleem wat ik wel heb, is de software. De reeds aangekondigde games zijn voor mij nog geen game system-sellers. Resident Evil Village lijkt me wel heel vet; RE7 in VR is toch nog steeds mijn vetste VR ervaring. Ook iets als Farpoint vond ik erg vet. Maar het aanbod naast RE en iets als Horizon COTM vind ik nog best karig.
Laat me graag overtuigen
-knip- niet bedelen aub, geen v&a op t forum
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2022 09:55 ]
-knip-
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2022 09:55 ]
Gewoon kopen, kunt hem altijd verkopen aan een medetweaker. Je zult er echt geen verlies op maken.Casual_T schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:42:
Hier ook een link ontvangen die een paar dagen geldig is. Ik twijfel nog wel. Hoe zitten jullie erin?
Laat me graag overtuigen.
Even mezelf quotenabsrnd schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:40:
Ook benieuwd of het een bundel prijs is met een van de launch games, of dat we in Feb nog meer moeten spenderen aan een games
Inmiddels is de verkoop in Australië gestart, en je kan inderdaad met game bundel kopen, en ook accessoires,
Ik ben benieuwd hoeveel het me uiteindelijk gaat kosten.
Misschien laat ik de accessoires voor later.
Voila pagina staat open nog een goeie 30 minuten wachten. Blijkbaar krijg je een willekeurige plek in de rij, dus het is niet zo dat iedereen op hetzelfde moment zal kunnen bestellen. Waarschijnlijk om de server niet te overbelasten.
haha krijg een melding "geen paniek we hebben genoeg voor iedereen" 
oh ik heb er net een gekocht blijkbaar
oh ik heb er net een gekocht blijkbaar
[ Voor 24% gewijzigd door BaRF op 15-11-2022 09:48 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik ben ook aan de beurt, maar als ik bij m'n Playstation account wil aanmelden krijg ik deze foutmelding:
Er kan geen verbinding met de server tot stand worden gebracht.
(18.1a301060.1668502054.21c04e04)
Er kan geen verbinding met de server tot stand worden gebracht.
(18.1a301060.1668502054.21c04e04)
PS3/4/5 PSN: FDK
Huh? 10:00u zou toch starten? Ik heb er net eentje zonder enig probleem gekocht :-)
Gelukt, bril, game en oplaadstation. Me is happy
Yep Horizon Bundel en Oplaadstation besteld, me happy.
Oplaadstation is vooral handig toch, niet noodzakelijk?
Puur gemakzucht, geen geklooi met kabels en meteen een mooie uitstalplek. Heb er ook een voor mijn twee Dual Sense controllers.mikkelnl schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:54:
Oplaadstation is vooral handig toch, niet noodzakelijk?
Ik heb em ook besteld! game en bril bundel en oplaadstation !
Die optie heb ik gewoon gemistnamo_h schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:49:
Ik heb hem besteld. Een Horizon bundel + oplaadstation
Heb nu de kale bundel besteld.
(dat krijg je als je ook tegelijk iets aan het presenteren ben in een meeting.. .multi tasking gaat niet helemaal goed
Ik heb hem al besteld en de bevestiging is binnen via mail 🙂🤑
Joh, lijkt me dat je voor 50 euro wel Horizon kan downloaden naderhand. Zou me er niet druk om maken.SunnieNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:57:
[...]
Die optie heb ik gewoon gemistStond die verder naar beneden?
(dat krijg je als je ook tegelijk iets aan het presenteren ben in een meeting.. .multi tasking gaat niet helemaal goed)
Vreemd, voor betaling Paypal geselecteerd, maar krijg wel bevestiging van bestelling, maar nog geen Paypal betaling kunnen doen.
misschien pas bij levering ?
Ja, bij levering geloof ik!absrnd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:00:
Vreemd, voor betaling Paypal geselecteerd, maar krijg wel bevestiging van bestelling, maar nog geen Paypal betaling kunnen doen.
/edit:
Voor pre-orders wordt het bedrag afgeschreven als de artikelen klaar zijn voor verzending. Verwijder je betalingsmethode niet voordat je pre-order is afgeschreven, want anders wordt je pre-order geannuleerd.
[ Voor 26% gewijzigd door mikkelnl op 15-11-2022 10:01 ]
Best gek dat je 'm voor 10u al kon bestellen. Klik je 'pas' om 10u op die bestellink, is ie misschien wel uitverkocht. Anyway, gelukt.
www.oldskoolnl.nl
zucht. Ik kan het niet bestellen omdat sony mijn adres niet accepteert. komt een streep (-) in voor en dit wordt niet geaccepteerd.. kan het kwaad als ik daar een spatie van maak ?
Postcode + huisnummer lijkt me voldoende ;-)ProVine schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:01:
zucht. Ik kan het niet bestellen omdat sony mijn adres niet accepteert. komt een streep (-) in voor en dit wordt niet geaccepteerd.. kan het kwaad als ik daar een spatie van maak ?
ik verwacht voor iets meer.. maar idd.mikkelnl schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:59:
[...]
Joh, lijkt me dat je voor 50 euro wel Horizon kan downloaden naderhand. Zou me er niet druk om maken.
Ik hoop eigenlijk dat beatsaber etc. die ik nu heb nog een gratis update krijgen.
Lijkt er op dat er voldoende voorraad is. Op Reddit ook gezien dat er bij allerlei retailers voldoende was in Nieuw-Zeeland.
Verbazend soepele bestelervaring, bundel is in the pocket.
Denk je dat de postbode het kan vinden zonder streepje?ProVine schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:01:
SameSunnieNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:57:
[...]
Die optie heb ik gewoon gemistStond die verder naar beneden?
(dat krijg je als je ook tegelijk iets aan het presenteren ben in een meeting.. .multi tasking gaat niet helemaal goed)
mij ook.. na het opslaan maakt de website er al zelf een streep van gelukkig :-)mikkelnl schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:01:
[...]
Postcode + huisnummer lijkt me voldoende ;-)
Klote, ook hier gemist dat er ook een bundel bestond.
Ach ja, uiteindelijk scheelt het alleen de game volgens mij
en die kost vast niet (veel) meer dan €50.
Ach ja, uiteindelijk scheelt het alleen de game volgens mij
[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 15-11-2022 10:05 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoef bij bestellen met games hoef ik dat ook nooit een bevestiging te doen voor paypal. Denk dat Sony zich op een bepaalde manier registreert bij de eerste keer met paypal betalen waarna het daarna vanzelf gaat.absrnd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:00:
Moet in februari alleen ff opletten of paypal het bij de CC int of rechtstreeks van mijn rekening trekt.
Ik had ook wel haperende pagina's of meerdere pogingen verwacht, maar ging eigenlijk volledig vlekkeloos. Misschien hebben ze iets geleerd van de afgelopen twee jaarTommyknockerNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:02:
Verbazend soepele bestelervaring, bundel is in the pocket.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik heb de PS VR2 zonder de game besteld. Was inderdaad 50 euro extra maar toch maar een voucher.
Kan je naderhand ook los kopen of wellicht een andere game.
Kan je naderhand ook los kopen of wellicht een andere game.
Ik dacht rond kwart voor 10, ik log alvast even in. Was hij al te bestellen! In de haast heb ik ook over het hoofd gezien dat de Horizon Bundel er stond. Ik denk dat ik het maar zo laat, voordat ik de kale set annuleer en het systeem nog steeds aangeeft dat ik al een PSVR2 heb besteld en ik straks zonder zit.
Heel erg benieuwd!
Heel erg benieuwd!
Ik heb hem ook besteld, zonder game, met 'oplaadstation'.
Ik ben persoonlijk nog niet helemaal overtuigd door Horizon. Dus ik wil wel even zien in welke mate het on rails is etc. Ik denk dat het sowieso een coole showcase is, maar ik heb geen tijd om alles te spelen dus ik kijk rond launch wel welke games er precies te spelen zijn.
Bestelproces was verder verrassend soepel ja.
Ik ben persoonlijk nog niet helemaal overtuigd door Horizon. Dus ik wil wel even zien in welke mate het on rails is etc. Ik denk dat het sowieso een coole showcase is, maar ik heb geen tijd om alles te spelen dus ik kijk rond launch wel welke games er precies te spelen zijn.
Bestelproces was verder verrassend soepel ja.
Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
Iemand een idee? krijg hem er maar niet doorheen terwijl ik geen fouten zie in bovengenoemde
Iemand een idee? krijg hem er maar niet doorheen terwijl ik geen fouten zie in bovengenoemde
Ik had eerst ook mijn leveringsadres niet ingevuld. Dacht dat ze die van mijn creditcard zouden overnemen maar er is dus een apart knopje/veld waar je je leveringsadres moet invullen.dglavimans schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:13:
Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
Gewoon rustig blijven tijdens het bestellen lol en de gehele pagina bekijken.
Ja deze heb ik echt al 4x ingesteld haha.. Zou denken dat het aan Safari misschien ligtJesp_J schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:16:
[...]
Ik had eerst ook mijn leveringsadres niet ingevuld. Dacht dat ze die van mijn creditcard zouden overnemen maar er is dus een apart knopje/veld waar je je leveringsadres moet invullen.
Edit: Juhp het ligt ook echt aan Safari haha.. In Chrome pakte die hem wel in 1x
Bundel besteld met oplaadstation!
[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 15-11-2022 10:21 ]
Check of er streepjes (koppelteken) ofzo in het adres staan. Daar kan die moeite mee hebben.dglavimans schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:17:
[...]
Ja deze heb ik echt al 4x ingesteld haha.. Zou denken dat het aan Safari misschien ligt
Edit: Juhp het ligt ook echt aan Safari haha.. In Chrome pakte die hem wel in 1x
Bundel besteld met oplaadstation!
Helaas kom ik er achter dat de koptelefoon niet in de bundel ziet, alleen de in-ear dopjes, maar die geven geen 3D geluid, die heb je ech wel nodig voor de VR ervaring.
gelukkig is de koptelefoon goed verkrijgbaar, en koop ik die volgend jaar wel
Alles werkt goed, alleen de winkelwagenpagina wilt maar niet laden
39
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, tenzij ik zelf iets gemist heb?absrnd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:22:
Helaas kom ik er achter dat de koptelefoon niet in de bundel ziet, alleen de in-ear dopjes, maar die geven geen 3D geluid, die heb je ech wel nodig voor de VR ervaring.
Alle stereo headphones, oordopjes etc ondersteunen 3D geluid op de PS5.
Ja, dat dacht ik ook. Staat ook onderaan de pagina https://www.playstation.com/nl-nl/ps-vr2/nioz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:25:
[...]
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, tenzij ik zelf iets gemist heb?
Alle stereo headphones, oordopjes etc ondersteunen 3D geluid op de PS5.
Analoge of USB-stereohoofdtelefoon vereist.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Elias2020 op 15-11-2022 10:30 ]
Klopt! Ik ga de Penrose gebruiken. Oh wacht, die werkt met zo’n dongle. Dat is niet analoog of usb…
Heb er zin in, alleen nog ff 100 nachtjes slapen.
[ Voor 28% gewijzigd door Elias2020 op 15-11-2022 10:29 ]
Ieman anders toevallig problemen met het toevoegen van PayPal? Kon zelfs al iets voor 10:00 uur bestellen alleen hij blijft bij mij hangen bij het toevoegen en verwerken van PayPal.
Edit: Nou uiteindelijk gelukt, opnieuw begonnen echter toen een foutmelding dat je alleen via de link kunt bestellen(waarschijnlijk door inactiviteit). Vervolgens winkelwagentje leeggemaakt en bestelproces weer helemaal opnieuw begonnen. Toch wel blij dat Sony het zo heeft aangepakt dat je genoeg tijd hebt om te bestellen.
Edit: Nou uiteindelijk gelukt, opnieuw begonnen echter toen een foutmelding dat je alleen via de link kunt bestellen(waarschijnlijk door inactiviteit). Vervolgens winkelwagentje leeggemaakt en bestelproces weer helemaal opnieuw begonnen. Toch wel blij dat Sony het zo heeft aangepakt dat je genoeg tijd hebt om te bestellen.
[ Voor 47% gewijzigd door TheDukemaster op 15-11-2022 10:39 ]
Penrose staan echt al 2 jaar (of wanneer kwamen ze uit? 1,5 jaar geleden?) op mijn 'wishlist', maar reviews waren in het begin niet zo te spreken over de mic en hoe strak hij zit. Hoe is jouw ervaring?Elias2020 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:27:
[...]
Klopt! Ik ga de Penrose gebruiken.
Maak me vooral wel zorgen icm de VR headset eronder. Gebruik jij ze icm PSVR?
Edit voor jouw edit: kan je de penrose niet via kabel aansluiten?
[ Voor 6% gewijzigd door nioz op 15-11-2022 10:30 ]
De pre-order prijs is €69,99, dus scheelt wel. Zal ook ff duren voordat deze goedkoper is denk ik:Richh schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:04:
Klote, ook hier gemist dat er ook een bundel bestond.
Ach ja, uiteindelijk scheelt het alleen de game volgens mijen die kost vast niet (veel) meer dan €50.
https://store.playstation...05666_00-HZVRCALLMOUNTAIN
Ik begrijp de kritiek wel. Op het begin zit hij vrij strak, maar naarmate je meer draagt wordt alles soepeler.nioz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:30:
[...]
Penrose staan echt al 2 jaar (of wanneer kwamen ze uit? 1,5 jaar geleden?) op mijn 'wishlist', maar reviews waren in het begin niet zo te spreken over de mic en hoe strak hij zit. Hoe is jouw ervaring?
Maak me vooral wel zorgen icm de VR headset eronder. Gebruik jij ze icm PSVR?
Ik heb wel een extra headband er omheen gedaan (15 euro via Amazon), dat draagt al super bij aan comfort. Én de brainwavz sheepskin earpads vorige week besteld. Mijn oren raken namelijk de drivers momenteel.
De mic krijg ik positieve reacties op, zowel in MS teams al op de console.
[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 15-11-2022 10:35 ]
Nu weer even het geld terughalen aangezien het toch volgens mij een tijd niet wordt afgeschreven
Er stond in de kleine lettertjes dat het bedrag afgeschreven wordt bij verzending, dus je hebt nog evendglavimans schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:45:
Nu weer even het geld terughalen aangezien het toch volgens mij een tijd niet wordt afgeschreven
Er zit volgens mij wel een analoge aansluiting AUX op, maar ik verwacht dat het ook gaat werken met de draadloze USB dongle.nioz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:30:
[...]
Edit voor jouw edit: kan je de penrose niet via kabel aansluiten?
Soepel bestel proces moet ik wel zeggen. Hopelijk hebben me zo minder last van scalpers.
Ook de bundel gemist. Zag in mijn haast alleen de oplader en de VR2. Ik denk ook dat de Horizon VR game te veel on rails is. Zou leuk zijn als Valve alsnog Alyx port.
Ook de bundel gemist. Zag in mijn haast alleen de oplader en de VR2. Ik denk ook dat de Horizon VR game te veel on rails is. Zou leuk zijn als Valve alsnog Alyx port.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
offtopic:
Jemig ik had door werk even de tijd niet in de gaten. Te laat met bestellen en krijg nu dus deze melding als ik de vr2 bril wil toevoegen aan mijn mandje: Er is een fout opgetreden. Neem contact op met de klantenservice als het probleem blijft bestaan.
Ben nu te laat denk ik?
Jemig ik had door werk even de tijd niet in de gaten. Te laat met bestellen en krijg nu dus deze melding als ik de vr2 bril wil toevoegen aan mijn mandje: Er is een fout opgetreden. Neem contact op met de klantenservice als het probleem blijft bestaan.
Ben nu te laat denk ik?
Oke niks aan de hand. Lag aan mijn browser.
[ Voor 15% gewijzigd door mydogisgone op 15-11-2022 11:03 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Even een tip voor iedereen die problemen heeft met de bestelproces. Tweakers kennende zullen jullie wel tig browser plugins gebruiken. Gebruik daarom een incognitovenster zonder alle plugins en je kunt na inloggen zonder problemen bestelling plaatsen. Let er op dat je bij het plaatsen van je bestelling ook je wachtwoord nogmaals moet invullen. Zelfs nadat je bent ingelogd.
Zijn er meer die geen pre-order e-mail ontvangen hebben van Sony of ben ik de enige met pech? 😋
Paar polls op reddit gezien waar 2/3 ze wel had en de rest niet. Dus vrij veel wel, maar je bent niet de enige met pech. Kan ook prima zijn dat ze nog mensen gaan toevoegen.MaciverNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:14:
Zijn er meer die geen pre-order e-mail ontvangen hebben van Sony of ben ik de enige met pech? 😋
Inmiddels kunnen bestellen. Psvr2 met oplaadstation. Bevestiging binnen gekregen.. Nu kan het lange wachten beginnen..
Ik kreeg na 5 minuten twee mailtjes, eentje voor de PS VR2 en eentje voor de oplader.MaciverNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:14:
Of bedoel je de mail dat je kunt bestellen ? Daarvoor kon je je aanmelden tijdje geleden. Geen idee hoe ze dat gedaan hebben. First come first served ?
(en met een check of je een PS5 hebt denk ik)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het bestellen is gelukt, de vr2 met Horizon. Ik hoop dat veel vr1 games ook overgaan naar de vr2, een soort enhanced edition
39
Ik hoop vooral op Astro BotFietsbel schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:31:
Het bestellen is gelukt, de vr2 met Horizon. Ik hoop dat veel vr1 games ook overgaan naar de vr2, een soort enhanced edition
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoop het ook! Misschien op Black Friday al wat VR games uit de store kopen, dan kan ik in februari meteen aan de slag.Fietsbel schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:31:
Ik heb een versie zonder Horizon besteld en dan direct de oplader erbij besteld 
Ik ben echt heel erg benieuwd!
Ik ben echt heel erg benieuwd!
PSN id: NL_SToRM
Mijn vurige wens is vooral (hierboven ook al een keer aangehaald) dat Valve HL:Alyx port. Je zou zeggen dat dit een ontzettende no-brainer is voor zowel Valve als Sony, en ze hebben hier in het verleden ook al eens voorzichtig omheen gedraaid. Nu met Horizon ben ik al blij, maar als ze dit aankondigen dan kan mijn pre-order helemaal niet meer stuk
Ik hoop dat FireWall Zero Hour en Moss geschikt worden. Of wellicht een release van Moss 2
En natuurlijk Gran Turismo, maar dat zal wel een illusie blijven 😞
En natuurlijk Gran Turismo, maar dat zal wel een illusie blijven 😞
http://www.deyterra.com
Staat trouwens al vast dat de PSVR2 upgrade van RE Village gratis is voor iedereen die de PS5 game bezit?
Ik krijg aan de lopende band de foutmelding, weet iemand hoe je hier omheen komt?
Nu ben ik recent verhuisd, maar ook met het adres van m'n ouders, met een creditcard, met alleen de PSVR (niet de bundel dus) blijft hij die foutmelding geven.
Heb ook al een incognitovenster geprobeerd en zelfs een heel andere browser (die ik anders niet nooit gebruik), maar niks lijkt te werken. Probeer het al vanaf 9:45, maar er zit weinig schot in. De Online Assistant (chat) geeft vooralsnog ook weinig sjoegge, dus vandaar dat ik het hier even check.
Ik heb maar 1 stuks van de VR-bundel en het oplaadstation in m'n mandje en probeer via PayPal te betalen.Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
Nu ben ik recent verhuisd, maar ook met het adres van m'n ouders, met een creditcard, met alleen de PSVR (niet de bundel dus) blijft hij die foutmelding geven.
Heb ook al een incognitovenster geprobeerd en zelfs een heel andere browser (die ik anders niet nooit gebruik), maar niks lijkt te werken. Probeer het al vanaf 9:45, maar er zit weinig schot in. De Online Assistant (chat) geeft vooralsnog ook weinig sjoegge, dus vandaar dat ik het hier even check.
Ik lees op andere plekken dat speciale tekens in je adres problemen kunnen geven. Heb je er streepjes inzitten?Robbaman schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:13:
Ik krijg aan de lopende band de foutmelding, weet iemand hoe je hier omheen komt?
[...]
Ik heb maar 1 stuks van de VR-bundel en het oplaadstation in m'n mandje en probeer via PayPal te betalen.
De bestelling ging on-Sony's verrassend soepel hier. Zo te lezen doen ze de pre-orders ook in waves zodat de site niet overbelast raakt.
Nu maar afwachten op de launch line-up. Ik hoop ook vurig op Alyx maar ben ook zeer benieuwd waar Team Asobi mee bezig is. No Man's Sky VR heb ik destijds op de eerste headset geprobeerd maar de fidelity en controls lieten daar wel te wensen over, maar eens een nieuwe poging wagen met de nieuwe headset.
Gebruik je safari? Bij Chrome deed die het bij mij wel na 100 andere dingen geprobeerd te hebbenRobbaman schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:13:
[...]
Ik heb maar 1 stuks van de VR-bundel en het oplaadstation in m'n mandje en probeer via PayPal te betalen.
PSVR1 destijds ook bij release besteld. Potentie was er maar door tal van redenen toch niet veel gebruikt, uiteindelijk via marktplaats weer verkocht samen met mijn PS4.
- Opzetten was moeizaam (breakout box, dikke kabels met dubbele connector, onhandige oordopjes, camera)
- Tracking was bij mij vaak mwah (vrij klein speelveld door camera, redelijk wat jitter, soms last van een soort permanente rotatie van de headset)
- Resolutie was net goed genoeg om leuk te spelen maar wel overduidelijk pixels te zien, objecten waren soms moeilijk te bekijken als je net te ver weg stond
In alle haast vanochtend een losse PSVR2 gekocht, niet gerealiseerd zoals velen dat je nog uit bundels of accessoires kon kiezen. Omdat ik het oplaadstation ook graag wilde hebben, heb ik gekeken of ik die los kon bestellen en dat lukte met de uitnodigingslink. Je kunt dus twee losse bestellingen plaatsen, zo lang je uiteindelijk maar één van elk artikel bestelt.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Nope, een heel doorsnee adres. Maar zoals ik zei, voor de zekerheid ook op het adres van m'n ouders geprobeerd, ook niks, daarnaast geprobeerd met een creditcard i.p.v. PayPal, maar helaas.kazuka schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:23:
[...]
Ik lees op andere plekken dat speciale tekens in je adres problemen kunnen geven. Heb je er streepjes inzitten?
Het lijkt erop alsof z'n mijn €700 niet willen hebben... maar ja, voor mij 1000 anderen verwacht ik.
De PS VR1 heb ik niet heel veel gebruikt moet ik bekennen. Ik had zoveel last van drift dat ik er gewoon geen zin meer in had. Verpeste de beleving. De tracking was echt slecht. Soms moest ik naar links kijken om in game recht vooruit te kijken ... Dat was wel erg jammer.SgtCaffran schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:26:
PSVR1 destijds ook bij release besteld. Potentie was er maar door tal van redenen toch niet veel gebruikt, uiteindelijk via marktplaats weer verkocht samen met mijn PS4.
• Tracking was bij mij vaak mwah (vrij klein speelveld door camera, redelijk wat jitter, soms last van een soort permanente rotatie van de headset)
@X-t-r-e-m-e Dat is exact wat ik ook heb ervaren helaas!
Ik had stiekem toch verwacht dat 'ie snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds te koop zie ik :-)
Waar dan als ik mag vragen? Als je geen uitnodigingslink hebt ontvangen is hij niet te pre orderen bij Playstation Direct Nederland.mikkelnl schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:27:
Ik had stiekem toch verwacht dat 'ie snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds te koop zie ik :-)
PSN: riznind
Hoe werkt zo’n pre-order eigenlijk icm Paypall?
Heb namelijk geen geld op Paypall staan, maar direct gelinkt naar m’n IBAN. Kom er rond de verzending dan een betaalverzoek op poppen ofzo?
Heb namelijk geen geld op Paypall staan, maar direct gelinkt naar m’n IBAN. Kom er rond de verzending dan een betaalverzoek op poppen ofzo?
Iemand behoefte aan een psvr2 invite? Was hyped maar ga toch maar niet kopen.
Of kan je niet simpel de link doorsturen?
Correct me if I'm wrong...MissMe NL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:32:
Iemand behoefte aan een psvr2 invite? Was hyped maar ga toch maar niet kopen.
Maar ik heb even gekeken met link van mijn broer, maar lijkt erop alsof die ook op inlog/user checkt.
(En uiteraard staan er ook allerlei waarschuwingen over delen en uitsluiting etc... zover dat daadwerkelijk wordt gecheckt.)
[ Voor 14% gewijzigd door Mau_Maus op 15-11-2022 16:43 ]
Als iemand interesse heeft mag die persoon het proberen. Zelf ben ik niet ingelogd en kan wel een aan het winkelwagentje toevoegen via mijn link.Mau_Maus schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:42:
[...]
Correct me if I'm wrong...
Maar ik heb even gekeken met link van mijn broer, maar lijkt erop alsof die ook op inlog/user checkt.
(En uiteraard staan er ook allerlei waarschuwingen over delen en uitsluiting etc... zover dat daadwerkelijk wordt gecheckt.)
Edit: kan zijn dat je bij het afrekenen iets krijgt. Maar het is het proberen waard.
[ Voor 7% gewijzigd door MissMe NL op 15-11-2022 16:53 ]
ik wil de link wel.mag via pbMissMe NL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:52:
[...]
Als iemand interesse heeft mag die persoon het proberen. Zelf ben ik niet ingelogd en kan wel een aan het winkelwagentje toevoegen via mijn link.
Edit: kan zijn dat je bij het afrekenen iets krijgt. Maar het is het proberen waard.
volgens mij is alles uitverkocht. Ik kan niets meer in meer kopen
[ Voor 8% gewijzigd door harrybeuker op 15-11-2022 17:15 ]
Raar. Ik heb om 17:00 nog besteld. Misschien omdat hij nog in m'n winkelwagentje stond. VR set met oplaadstation.
Lol, ik heb helemaal niet door dat je hiervoor weken geleden al moest aanmelden. Ik dacht dat het eenzelfde systeem zou zijn zoals bij de dualedge. Inloggen via je account en dan op de 15e een pre-order plaatsen. Te weinig research gedaan en dus dikke pech 🫠
[ Voor 6% gewijzigd door Dmp1982 op 15-11-2022 17:36 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Ik heb ook besteld, bevestiging gekregen maar nog geen reservering op de CC. Ben benieuwd..
Zou er nog een volgende ronde zijn wanneer 'het stof' is neergedaald?
Of krijg je nu geen kans meer totdat het ding gereleased is? Kan ik weer de strijd aangaan met scalpers
Of krijg je nu geen kans meer totdat het ding gereleased is? Kan ik weer de strijd aangaan met scalpers

Every magical journey begins with a single step
Zelfde hier, gok dat ze hem pas in Februari belasten, Ik moet al in de Rabo app de transactie goedkeuren.koentje3 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 18:54:
Ik heb ook besteld, bevestiging gekregen maar nog geen reservering op de CC. Ben benieuwd..
(wel vaag, want Apple doet dit anders, die reserveren een bedrag en belasten bij verzending... hoewel kan ook een AMEX dingetje zijn, kan best dat een Rabocard (dus VISA bij mij) een reservering niet laat zien.
De huidige invites lopen tot 18 november, dus misschien dat het daarna open gaat. Via de invites is die nog gewoon te bestellen, dus het loopt nog niet echt storm.Bowen_HAFX schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:05:
Zou er nog een volgende ronde zijn wanneer 'het stof' is neergedaald?
Ik had net als anderen niet gezien dat er ook een bundel beschikbaar was en ik heb vanochtend de losse bril besteld. Ik heb zojuist de order geannuleerd en meteen daarna de horizon bundel besteld. Dat werkt dus prima dus wil je nog switchen dan kan dat blijkbaar gewoon. Doe er je voordeel mee!
Kon het niet zo goed vinden, maar hopelijk niet van dat gare plastic/rubber wat snel van de ps vr1 afbladderende.
Laats na lange tijd weer gebruikt en was toch wel weer een bijzondere game ervaring.
Laats na lange tijd weer gebruikt en was toch wel weer een bijzondere game ervaring.