Bij mij staat er ook in de mail dat de controller charger eerder kan komen dan de psvr 2 zelf. Dus het lijkt erop dat ze die eerst versturen, wellicht omdat het pakket kleiner is dan de psvr 2. Dus 2 zendingen en niet 1. Je zou toch verwachten dat alles in 1 zending gestopt wordt.... Is toch wellicht wat milieuvriendelijker....Yzord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:33:
[...]
Bij mij ook ng steeds zending voorbereiden. Denk dat morgen alles ontploft haha
Bij mij ging net de deurbel en jahoor!! De buurvrouw... Ook leuk, maar helaas nog even wachten op de PSVR2. In de de tussentijd blijf ik hier de lekker elke nieuwe verzendstatus van iedereen in dit topic volgen. Super interessant!!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hier ook een mailtje van Playstation dat mijn PS VR CotM bundel is verzonden. Heb ook mijn track en trace code gekregen.
Maar voor mijn oplaadstation heb ik nog geen mail ontvangen en ik zag zelfs dat de reservering voor het bedrag van het oplaadstation van mijn creditcard is verdwenen (Rabobank). Ach ja bij PlayStation direct staat er nog steeds verzending voorbereiden voor het oplaadstation dus mss krijg ik hem nu wel gratis 🙂
Maar voor mijn oplaadstation heb ik nog geen mail ontvangen en ik zag zelfs dat de reservering voor het bedrag van het oplaadstation van mijn creditcard is verdwenen (Rabobank). Ach ja bij PlayStation direct staat er nog steeds verzending voorbereiden voor het oplaadstation dus mss krijg ik hem nu wel gratis 🙂
Ik kreeg een e-mail met 22-28 feb. Dus verwacht hem woensdag niet, maar wel snel.
Dat staat er bij iedereen 😅 we gaan er natuurlijk vanuit dat zo'n logistieke operatie in een klein landje als het onze met gemak in 1 dag klaar kan zijn 🤐giantgiantus schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:08:
Ik kreeg een e-mail met 22-28 feb. Dus verwacht hem woensdag niet, maar wel snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 20-02-2023 19:19 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Verdendmailtje is nu net binnen! 15-11 besteld, dus mooi op tijd.
En wat is het eerste nummer van je postcode? Ben wel benieuwd of ze dan postcode volgorde aanhouden want het is geen chronologische volgorde.Jordyb schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:21:
Verdendmailtje is nu net binnen! 15-11 besteld, dus mooi op tijd.
Om 5 uur de mail gekregen dat mijn bestelling eraan komt. Maar nu net toch echt de mail dat hij is verzonden. De track&trace link werkt nog niet maar zal vast straks wel lukken.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Ik mag het niet zeggen, maar wil het graag zeggen. Afijn, jullie begrijpen me nu wel

ik heb als expected delivery van UPS 21-2 staan. ik hoop het! :-)
Gewoon rapporterenVonBraunschweig schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:26:
Ik krijg geen mails, alleen rare berichten via PSN. Lijkt wel spam, allemaal met min of meer dezelfde boodschap.
[Afbeelding]
Had your fun you f***ing bum? Don't. Disconnect. Mee!
Vrijdag besteld 😏 en zojuist al verzonden 🤯 (de bundelversie), wordt morgen geleverd.
Vind het oprecht wel raar en vervelend dat diegenen die het veel eerder besteld hebben nog soms moeten wachten, komt vast goed. 😜
Overigens kreeg ik de oplader unit niet besteld (nog steeds geen / nergens voorraad).
Vind het oprecht wel raar en vervelend dat diegenen die het veel eerder besteld hebben nog soms moeten wachten, komt vast goed. 😜
Overigens kreeg ik de oplader unit niet besteld (nog steeds geen / nergens voorraad).
[ Voor 11% gewijzigd door BOEFJE_NL op 20-02-2023 19:31 ]
Hahaha, ja helpt niet. Negeren dan maar.
Of blokkeren desnoods, dat kan ook als je naar zijn profiel gaat volgens mijVonBraunschweig schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:28:
Hahaha, ja helpt niet. Negeren dan maar.
10xx, Amsterdam!Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:23:
[...]
En wat is het eerste nummer van je postcode? Ben wel benieuwd of ze dan postcode volgorde aanhouden want het is geen chronologische volgorde.
Ok dan zal het waarschijnlijk ook geen postcode volgorde zijn, nu begin ik bijna aan een willekeurige volgorde te denken 😅
Net een mail dat die is verzonden. Morgen geleverd. Besteld op 15 november. 53xx postcode. Geheel en al random. De rest zal de mail ook krijgen.
BOEFJE_NL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:27:
Vrijdag besteld 😏 en zojuist al verzonden 🤯 (de bundelversie), wordt morgen geleverd.
Wordt waarschijnlijk niet morgen geleverd. Er zijn 2 track en trace codes. Een van Arvato die op morgen staat en die is dan gelinkt met een UPS tracking code waarin staat dat de verzending is aangemeld maar nog niet is opgehaald. Dat ophalen zal waarschijnlijk morgen pas gebeuren waardoor je op zn vroegst woensdag aan de beurt bent en mogelijk later afhankelijk van de drukte bij UPS.alwinus schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:32:
Net een mail dat die is verzonden. Morgen geleverd. Besteld op 15 november. 53xx postcode. Geheel en al random. De rest zal de mail ook krijgen.
Hmm dat is vreemd de reservering (ook Rabobank) voor het oplaadstation staat er hier ook niet meer inJesp_J schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:00:
Hier ook een mailtje van Playstation dat mijn PS VR CotM bundel is verzonden. Heb ook mijn track en trace code gekregen.

Zou die dan toch geannuleerd worden...
Ook nog geen track en trace voor de CoTM bundle... 6 december besteld.
Edit: cc reservering voor de bundle staat er nog wel in.
[ Voor 3% gewijzigd door Wrazor op 20-02-2023 19:37 ]
Hier staat al 3 dagen de status op direct: "Verzending Voorbereiden"
En op Paypal: "Je betaling van 649,99 EUR aan Sony Interactive Entertainment Direct Europe Limited is in behandeling."
Is dat hetzelfde als bij de rest?
En op Paypal: "Je betaling van 649,99 EUR aan Sony Interactive Entertainment Direct Europe Limited is in behandeling."
* Kalder wordt gek, al die mensen met verzending verzonden... Mijn pakketje zal wel weer als laatst behandeld worden 🥺
Lees ff een pagina van dit topic, alleen maar mensen die hun status doorgeven...hantheman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:44:
Aha, toch ook een beetje glas-half-leeg in Kalder! Wees welkom broeder, wees welkom.Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:46:
* Kalder wordt gek, al die mensen met verzending verzonden... Mijn pakketje zal wel weer als laatst behandeld worden 🥺
Het korte antwoord:hantheman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:44:
ja
Maar dus ook mensen die eerst de 22-28 mail kregen en alsnog net een verzendbevestiging?
Ik heb alleen de 22-28 mail… (bundel 6-2)
Volgens mij wel ja, die mail is zwlfs naar mensen gegaan die al een verzend bevestiging haddenboefje79 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:52:
Maar dus ook mensen die eerst de 22-28 mail kregen en alsnog net een verzendbevestiging?
Zou het op achternaam zijn? Bij mij is dat met een W
Als het nog mag van de mod: zodra je de mail met verzendgegevens krijgt veranderd de status bij direct ook naar “verzonden”
Je bent niet alleen hoor.Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:46:

Don't dream your life, live your dreams!
Dit heb je bij iedere console launch, denk dat dit vlak voor launch over het algemeen wel geaccepteerd wordt
Bij mij een V.. dus als ik aan de beurt ben mag je ook bijnaShinji schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:54:
Meestal komt er een waarschuwing en een opschoning en dan vervallen we er toch weer inKalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:55:
[...]
Dit heb je bij iedere console launch, denk dat dit vlak voor launch over het algemeen wel geaccepteerd wordt
Dan zijn ze nog niet eens bij de K aangekomenShinji schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:54:

Ik zo blij als een kiend natuurlijk
Is het de Pulse koptelefoon die ze verstuurd hebben
Hier ook nog geen verzendmail, maar ik heb geduld. Ik werk in het weekend dus genoeg tijd om te gamen.
Even iets leuks dan tussen de statusmailtjes door.
Ozzy speelt call of the mountain:
YouTube: Horizon Call of the Mountain - Ozzy Osborne Trailer | PS VR2 Games
Altijd leuk dit soort reclamefilmpjes.
Ozzy speelt call of the mountain:
YouTube: Horizon Call of the Mountain - Ozzy Osborne Trailer | PS VR2 Games
Altijd leuk dit soort reclamefilmpjes.
@hantheman , Ozzy moet maar niet te veel VR doen. Dat 'ie zonder VR nog weet waar 'ie uithangt en wat er gebeurt, is al bijzonder genoeg
Ook hier komt er schot in de zaak. Nog geen bevestiging, wel voorbereiden. Komt dus goed vermoed ik!
Tijd om te focussen op games en wat ik wil spelen. Hopelijk is er een website die een goede listing bijhoudt van alle PSVR2 games. De store (alle stores algemeen) kan soms nogal matig zijn voor zoeken en dergelijke, of om een gemakkelijk overzicht te hebben.
Sowieso is GT7 in mijn geval gewoon genoeg. Rest is bonus. Veel is er niet nodig. Iets met boogschieten (dus niet COTM, ik heb niets met horizon, en al helemaal niets met bergbeklimming in VR wat blijkbaar 80% van de game is). Beat Saber voor visite. Moss eventueel? Dan nog iets sci-fi met pods of arcade racing. En als Ace Combat nog een PSVR2 update doet, komt het helemaal goed.
Wat nog?
Ook hier komt er schot in de zaak. Nog geen bevestiging, wel voorbereiden. Komt dus goed vermoed ik!
Tijd om te focussen op games en wat ik wil spelen. Hopelijk is er een website die een goede listing bijhoudt van alle PSVR2 games. De store (alle stores algemeen) kan soms nogal matig zijn voor zoeken en dergelijke, of om een gemakkelijk overzicht te hebben.
Sowieso is GT7 in mijn geval gewoon genoeg. Rest is bonus. Veel is er niet nodig. Iets met boogschieten (dus niet COTM, ik heb niets met horizon, en al helemaal niets met bergbeklimming in VR wat blijkbaar 80% van de game is). Beat Saber voor visite. Moss eventueel? Dan nog iets sci-fi met pods of arcade racing. En als Ace Combat nog een PSVR2 update doet, komt het helemaal goed.
Wat nog?
Ik heb hem enkele dagen geleden gecanceld, besteld op het moment dat het mogelijk was. Kreeg vandaag wel de 22-28 feb mail :-p
@VonBraunschweig Ik zag gisteren je suggestie om nog snel een PSVR1 op de kop te tikken voor WipeOut in VR. Maar dat gaat 'm toch niet worden.
Ik heb nul interesse om nu nog, in dit late stadium, een PSVR te zoeken en op te zetten. Niet met een PSVR2 die op komst is en op alle vlakken gewoon de PSVR1 wegblaast.
Dan mag ik nog zo hard een VR wipeout willen, dan maar niet. Die kabelbrij opzetten met alle accessoires, voor 1 game. Neen
Dat kan ik mezelf niet verkopen.
Ik zag net dat er nog 1 gelijkaardige game op playstation beschikbaar is. Redout 2. Maar die is noch op steam, noch op playstation in VR mogelijk (dus ook niet PSVR1). Daar verwacht ik dus weinig van. BallisticNG is enkel op steam.
Ik vermoed dat Ace Combat nog actief ondersteund wordt en dat het team nog bestaat. Als we willen vliegen, moet alle hoop op die game gevestigd worden...
Dan mag ik nog zo hard een VR wipeout willen, dan maar niet. Die kabelbrij opzetten met alle accessoires, voor 1 game. Neen
Ik zag net dat er nog 1 gelijkaardige game op playstation beschikbaar is. Redout 2. Maar die is noch op steam, noch op playstation in VR mogelijk (dus ook niet PSVR1). Daar verwacht ik dus weinig van. BallisticNG is enkel op steam.
Ik vermoed dat Ace Combat nog actief ondersteund wordt en dat het team nog bestaat. Als we willen vliegen, moet alle hoop op die game gevestigd worden...
Rez Infinite (area X stage) doet het altijd goed bij visite vanwege de mellow vibe en mooie beelden.Amos_x schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:25:
@hantheman , Ozzy moet maar niet te veel VR doen. Dat 'ie zonder VR nog weet waar 'ie uithangt en wat er gebeurt, is al bijzonder genoeg![]()
Wat nog?
The Dark Pictures: Switchback VR gaat ook fantastisch zijn. De voorganger Rush of Blood op de PSVR was echt geweldig met visite. Als ze niet te bang waren in ieder geval.
Ben benieuwd of mensen daadwerkelijk morgen ook al een levering krijgen. Hier op 15-11 besteld maar nog geen verzendbevestiging
Precies hoe ik ook dacht... Switchback is volgens mij hilarisch als visite dat voor het eerst spelenBarôZZa schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:49:
[...]
The Dark Pictures: Switchback VR gaat ook fantastisch zijn. De voorganger Rush of Blood op de PSVR was echt geweldig met visite. Als ze niet te bang waren in ieder geval.
Don't dream your life, live your dreams!
Mijn psvr op 10 feb besteld via cc, zojuist verzonden. Kan op volgen drukken, krijg ik direct een track and trace link. Blij dus!
Nop. Denk de mijne.. Wel triest dat mensen die de 15e pre order gedaan hebben geen voorrang krijgen.Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:46:
zijn er Belgische tweakers die ondertussen al een track en trace ontvangen hebben? Zoja, met welke bezorgdienst?
Yup, het leven is wel zwaar :-). Maar fair enough, ik denk dat wij 'early birds' de bevestiging ook wel krijgen. Vaak worden zaken laat verzonden.harley2009 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:13:
[...]
Nop. Denk de mijne.. Wel triest dat mensen die de 15e pre order gedaan hebben geen voorrang krijgen.
Inmiddels Kayak VR besteld. Van Nederlandse bodem, mooie visuals en mensen zijn er enthousiaster over dan je van zo'n Kayak spel mag verwachten! Lijkt me een mooie game om een beetje te wennen en ook als 'starter' om andere mensen uit te laten proberen.
Voor Resident Evil ga ik eerst de demo uitproberen die de 22e uitkomt voordat ik daar een knoop voor hak.
Verder loop ik achter met Horizon, dus ga ik eerst de vorige game spelen (in de cinematic mode?)
Voor Resident Evil ga ik eerst de demo uitproberen die de 22e uitkomt voordat ik daar een knoop voor hak.
Verder loop ik achter met Horizon, dus ga ik eerst de vorige game spelen (in de cinematic mode?)
[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 20-02-2023 21:22 ]
Met een beetje geluk hebben wij hem net voor de psvr3 uitkomt 😏fre_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:16:
zijn er Belgische tweakers die ondertussen al een track en trace ontvangen hebben? Zoja, met welke bezorgdienst?
RE Village was een no brainertje die was tot de 16de voor 20 euro in de aanbieding op de psn store.Uniciteit schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:21:
Inmiddels Kayak VR besteld. Van Nederlandse bodem, mooie visuals en mensen zijn er enthousiaster over dan je van zo'n Kayak spel mag verwachten! Lijkt me een mooie game om een beetje te wennen en ook als 'starter' om andere mensen uit te laten proberen.
Ben ff benieuwd; degenen die een verzendbevestiging kregen vandaag, hebben jullie ook die generieke mail rond 17:00u gehad met "Bedankt voor je pre-order bij PlayStation. We wilden je eraan herinneren dat je PS VR2-headset bezorgd wordt tussen 22 februari en 28 februari 2023."?
Ik heb hem op 15 november gekocht en een maat van mij 2 weken terug.
Hij wel de track and trace en mijne nog op voorbereiden D:
Leven is zwaar
Leven is zwaar
Er is een nieuwe Ace Combat in de maak, en ik kan me niet voorstellen dat die niet volledig in VR te spelen gaat zijn. In ieder geval op PS5. Maar check Project Wingman, gameplay zoals Acec Combat en min of meer aangekondigd. Hopelijk binnenkort al te spelen, dan kan Bandai Namco nog even de tijd nemen.Amos_x schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:47:
@VonBraunschweig Ik zag gisteren je suggestie om nog snel een PSVR1 op de kop te tikken voor WipeOut in VR. Maar dat gaat 'm toch niet worden.Ik heb nul interesse om nu nog, in dit late stadium, een PSVR te zoeken en op te zetten. Niet met een PSVR2 die op komst is en op alle vlakken gewoon de PSVR1 wegblaast.
Dan mag ik nog zo hard een VR wipeout willen, dan maar niet. Die kabelbrij opzetten met alle accessoires, voor 1 game. NeenDat kan ik mezelf niet verkopen.
Overigens blijf ik bij mijn standpunt:) voor de die-hard WipEout fan blijft die kabelbende de moeite waard. Maar die update voor PSVR2 komt er echt wel, dat of een nieuwe game. Met Omega erbij uiteraard, gewoon omdat het makkelijk zou moeten kunnen.
Jaaaaaa 😭😭😭dglavimans schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:28:
Ik heb hem op 15 november gekocht en een maat van mij 2 weken terug.
Leven is zwaar
Ook hier nog geen T&T ontvangen, ondanks pre-order op dag 1.
Wel een mail 'je bestelling komt eraan', maar als ik m'n ordergegevens invul staat er nog steeds 'voorbereiden'. Nog niks dat er op wijst dat ie daadwerkelijk onderweg is.
Ben wel een beetje teleurgesteld als trouwe Playstation klant eigenlijk.
Wel een mail 'je bestelling komt eraan', maar als ik m'n ordergegevens invul staat er nog steeds 'voorbereiden'. Nog niks dat er op wijst dat ie daadwerkelijk onderweg is.
Ben wel een beetje teleurgesteld als trouwe Playstation klant eigenlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 20-02-2023 21:34 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik niet. Geen mail meer gehad sinds ie om 13.36 “verzonden” was (etiket geprint dus).mikkelnl schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:28:
Ben ff benieuwd; degenen die een verzendbevestiging kregen vandaag, hebben jullie ook die generieke mail rond 17:00u gehad met "Bedankt voor je pre-order bij PlayStation. We wilden je eraan herinneren dat je PS VR2-headset bezorgd wordt tussen 22 februari en 28 februari 2023."?
Maar begint erop te lijken dat er een hele hoop mensen niet de 22e al de headset in huis hebben en Sony de verwachtingen wil temperen.
Ik gok dat de mijne ook pas de 23e komt op z’n vroegst, ook al is ie dus al “verzonden”.
Anderzijds hebben ze morgen de hele dag nog om alles rond te maken voor aflevering op woensdag.
Nog een dag lang status updates in dit topic dus
[ Voor 28% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-02-2023 21:38 ]
nee, ik kreeg meteen de track & trace (vrijdag pas besteld) met PayPal. Bundelversie.mikkelnl schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:28:
😯😯😯BOEFJE_NL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:35:
[...]
nee, ik kreeg meteen de track & trace (vrijdag pas besteld) met PayPal. Bundelversie.
Dan lijkt het dus echt 'last in first out' te zijn...
Nou kan dat morgen allemaal veranderen, maar ik zou het wel echt heel bizar vinden eerlijk gezegd.
Nou kan dat morgen allemaal veranderen, maar ik zou het wel echt heel bizar vinden eerlijk gezegd.
Toch wel bijzonder dat ze alles in eigen hand willen houden maar dat het vervolgens niet lukt om producten te leveren die maanden geleden al zijn besteld
Ïk ben ook erg teleurgesteld 2 maanden geleden de bundle besteld en dan dit....
Als je pech hebt is het nog 8 dagen wachten, OMG ;-)
Dus de stagiair bij Sony heeft daadwerkelijk 'OrderDate DESC' ingevoerd ipv 'OrderDate ASC'?
Ik preorder nog een keer bij Sony...
Ik preorder nog een keer bij Sony...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waarin zijn we eigenlijk teleurgesteld? Hij wordt toch nog steeds geleverd in de periode waarin hij altijd stond of vergis ik mij?
En dan wat? Het is nog niet de 22e, nog niet eens de 21e. Morgen eind van de dag verzonden en je hebt het op tijd?NightShadow22 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:38:
Ïk ben ook erg teleurgesteld 2 maanden geleden de bundle besteld en dan dit....
Nouja, in eigen hand... Dit is gewoon een fulfillment bedrijf natuurlijk, dus weinig eigen hand aan.
Maar voor de early adopters: ik heb de bevestiging en al in December besteld (2e ronde pre-orders, ik mocht niet in de eerste ronde), dus er is gewoon hoop voor jullie hoor! Het zijn niet alleen de bestellingen van vorige week
Maar voor de early adopters: ik heb de bevestiging en al in December besteld (2e ronde pre-orders, ik mocht niet in de eerste ronde), dus er is gewoon hoop voor jullie hoor! Het zijn niet alleen de bestellingen van vorige week
Het gaat gewoon om het principe, first come first served.CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:39:
[...]
En dan wat? Het is nog niet de 22e, nog niet eens de 21e. Morgen eind van de dag verzonden en je hebt het op tijd?
Ja maar ik ben donderdag jarig, dan wil ik hem ook hebben.dglavimans schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:39:
Waarin zijn we eigenlijk teleurgesteld? Hij wordt toch nog steeds geleverd in de periode waarin hij altijd stond of vergis ik mij?
Kan je dat niet pas zeggen als je hem daadwerkelijk later binnenkrijgt?NightShadow22 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:41:
[...]
Het gaat gewoon om het principe, first come first served.
Ik heb rond 18:30 de verzendbevestiging gehad, postcode 7xxx. 1ste ronde besteld nog voor de officiële opening 9:45. COTM bundel.
Daar heb je een punt mss.... de hype is gewoon real hahaTimothy3000 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:42:
[...]
Kan je dat niet pas zeggen als je hem daadwerkelijk later binnenkrijgt?
Hier ook nog niks, begin december besteld.
Mn zoontje is woensdag jarig; had stiekem toch hoop dat hij er zou zijn.
Mn zoontje is woensdag jarig; had stiekem toch hoop dat hij er zou zijn.
psn: HertogJack
Klopt, zeker waar!NightShadow22 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:28:
[...]
RE Village was een no brainertje die was tot de 16de voor 20 euro in de aanbieding op de psn store.
Dat is toch de versie met de gratis upgrade?
FYI, ik heb de PSVR2 op 15 november besteld (inclusief game) en de mail gehad om 17:00 "je bestelling komt er aan" en om 19:00 de T&T van het pakket. laadstation staat nog steeds op verzending voorbereiden. Dus de theorie dat het "last in, first out' is gaat al niet meer op ;-)
Ik vraag me af hoe ze het dan doen, alle bestelbonnen uitprinten en pak maar wat je wilt?ProVine schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:49:
FYI, ik heb de PSVR2 op 15 november besteld (inclusief game) en de mail gehad om 17:00 "je bestelling komt er aan" en om 19:00 de T&T van het pakket. laadstation staat nog steeds op verzending voorbereiden. Dus de theorie dat het "last in, first out' is gaat al niet meer op ;-)
Ik ga zaterdag op vakantie, zou wel leuk zijn als ik heb voor die tijd, anders moet ik in de slag met UPS (??) om het maar een week later te bezorgen 😡Ton Hasselt schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:41:
[...]
Ja maar ik ben donderdag jarig, dan wil ik hem ook hebben.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
gigantisch dartbord met die bonnetjes en de stagiar maar gooien de hele dagBasKroeze schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:50:
[...]
Ik vraag me af hoe ze het dan doen, alle bestelbonnen uitprinten en pak maar wat je wilt?
Laat hem maar bij mij bezorgen.loekf2 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:50:
[...]
Ik ga zaterdag op vakantie, zou wel leuk zijn als ik heb voor die tijd, anders moet ik in de slag met UPS (??) om het maar een week later te bezorgen 😡
Da's dan pech dat België zo klein is. 😥dglavimans schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:51:
[...]
gigantisch dartbord met die bonnetjes en de stagiar maar gooien de hele dag
Ik denk dat ze gewoon op Sony hoofdkantoor zitten en doen: iene miene mutte....ProVine schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:49:
Zonder grap: dat het totaal random is lijkt me nu wel bevestigd.
Ik heb toen ook om 9:45 besteld, ook de CotM bundel.TommyknockerNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:43:
Ik heb rond 18:30 de verzendbevestiging gehad, postcode 7xxx. 1ste ronde besteld nog voor de officiële opening 9:45. COTM bundel.
Kreeg om 13:40 de verzendbevestiging.
Maar lijkt er inderdaad op dat ze alles klaar zetten en labelen en morgen verder gaan.
En dan einde van de dag morgen alles in 1 keer naar UPS zodat iedereen hem woensdag heeft.
Heb net weer een sessie met mijn playseat challenge en T300 RS GT er op zitten. Na 3 goeie sessie heb ik alles wel op de juiste manier afgesteld/ingesteld en al losse schroefjes weer aangedraaid zodat ik geen wiebelend stuur meer heb.
Ben blij dat ik het stuur en de stoel een paar weken voor de PS VR2 heb aangeschaft. Nu kan ik als ik de PS VR2 binnen heb direct aan de gang en hoef ik me niet meer druk te maken over de playseat en T300 RS GT instellingen.
Laat de PS VR2 nu maar komen
Ben blij dat ik het stuur en de stoel een paar weken voor de PS VR2 heb aangeschaft. Nu kan ik als ik de PS VR2 binnen heb direct aan de gang en hoef ik me niet meer druk te maken over de playseat en T300 RS GT instellingen.
Laat de PS VR2 nu maar komen

Ik kreeg net ook een mail dat er een pakketje onderweg is! Jammer dat die niet van Sony kwam, maar van een zekere aanbieder van pillen om een bepaald lichaamsdeel te doen laten groeien... Die mailen gewoon zonder dat ik wat besteld heb! Doet Sony nou nooit...
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ach, kan je ondertussen toch de tijd doden 🤫Major_ton schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:28:
Ik kreeg net ook een mail dat er een pakketje onderweg is! Jammer dat die niet van Sony kwam, maar van een zekere aanbieder van pillen om een bepaald lichaamsdeel te doen laten groeien... Die mailen gewoon zonder dat ik wat besteld heb! Doet Sony nou nooit...
Werkt dat ook met VR?Major_ton schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:28:
Tekken VR zou leuk zijn voor de afwisseling. Elkaar eens goed voor de waffel schoppen ter compensatie van ons naderende zittend bestaan.
Of Mortal Kombat met de bloedspetters vol in je gezicht en overal om je heen. Er is zoveel moois mogelijk in virtual reality.
Of Mortal Kombat met de bloedspetters vol in je gezicht en overal om je heen. Er is zoveel moois mogelijk in virtual reality.
Lara Croft in 3d lijkt me ook wel wat 😛
Er zou een Street Fighter game komen in vr, maar niet zoals het normaal is, maar echt 1st person vechtenVonBraunschweig schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:50:
Tekken VR zou leuk zijn voor de afwisseling. Elkaar eens goed voor de waffel schoppen ter compensatie van ons naderende zittend bestaan.
Digital Foundry heeft weer een DF-direct op YouTube gezet waarin ze verder ingaan op hun review van de PSVR2.
YouTube: DF Direct Weekly #99: PSVR2 Review Reaction, DLSS On Non-RTX GPUs? W...
Vanaf 8:05 wordt de cinematic mode wat verder behandeld en erg goed bevonden. Hoewel ik met mijn LG 77G2 helemaal niks tekort kom als het om beeldkwaliteit en formaat gaat, ben ik toch echt zó benieuwd naar de cinematic mode. Ik kan niet wachten om dat uit te proberen met bijvoorbeeld Destiny 2.
YouTube: DF Direct Weekly #99: PSVR2 Review Reaction, DLSS On Non-RTX GPUs? W...
Vanaf 8:05 wordt de cinematic mode wat verder behandeld en erg goed bevonden. Hoewel ik met mijn LG 77G2 helemaal niks tekort kom als het om beeldkwaliteit en formaat gaat, ben ik toch echt zó benieuwd naar de cinematic mode. Ik kan niet wachten om dat uit te proberen met bijvoorbeeld Destiny 2.
Hier nog geen verandering in de bestelstatus (= Bestelling Verwerken). Pas geplaatst op 18bfeb., met CC. Bezorgadres in de randstad.
Iemamd anders die ook zo laat heeft besteld? Gebeurt er bij jou iets?
Iemamd anders die ook zo laat heeft besteld? Gebeurt er bij jou iets?
[ Voor 6% gewijzigd door FMS op 20-02-2023 23:57 ]
Morgenavond om 19:00 een Schell Games Exclusive stream op YouTube!
Makers van I Expect You To Die 1 & 2!
Hopen op een upgrade!
YouTube: Schell Games Exclusive
Hopen op een upgrade!
Helaas nog geen TT mogen ontvangen (15e besteld). Heb playstation een boze mail gestuurd (niet dat het zin heeft) maar kan het even van mij afschrijven.
Op deze manier laat je zien dat je schijt hebt aan de mensen die vroeg een pre order plaatsen, en zo voelt het voor mij ook. We zien de rest van de dag wel wat er gaat gebeuren.
Op deze manier laat je zien dat je schijt hebt aan de mensen die vroeg een pre order plaatsen, en zo voelt het voor mij ook. We zien de rest van de dag wel wat er gaat gebeuren.
Vorige week heb ik ze een bericht gestuurd over IEYTD. Helaas konden ze nog niets zeggen over eventuele upgrades/remasters.Crusader1978 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 00:07:
Morgenavond om 19:00 een Schell Games Exclusive stream op YouTube!
Hopen op een upgrade!
Hopen op een dubbelpack. Vond het eerste deel super, alleen de tracking op PSVR1 was af en toe drama, ook gelijk de reden waarom ik deel 2 even aan mij voorbij liet gaan.
Eerste minuut dat er besteld kon worden op 15 november besteld en nog geen T&T. Ben toch lichtelijk gepikeerd en teleurgesteld.
@harley2009 ik snap de boosheid pas als je daadwerkelijk later geleverd zou krijgen.
Zoals verwacht is er qua verzending / T&T bij mij niks meer geüpdatet sinds 14u gisteren. Alles ligt nog in een hal in Heijen te wachten op UPS.
Zoals verwacht is er qua verzending / T&T bij mij niks meer geüpdatet sinds 14u gisteren. Alles ligt nog in een hal in Heijen te wachten op UPS.
Laten we hopen dat de als eerst gelabelde dozen nu achterin het magazijn staan en de vroege orders straks als eerste de vrachtwagen in gaan
.