Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Skating_vince schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 07:26:
Laten we hopen dat de als eerst gelabelde dozen nu achterin het magazijn staan en de vroege orders straks als eerste de vrachtwagen in gaan ;).
Hahaha, leuke opmerking :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:41
harley2009 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 06:34:
Helaas nog geen TT mogen ontvangen (15e besteld). Heb playstation een boze mail gestuurd (niet dat het zin heeft) maar kan het even van mij afschrijven.

Op deze manier laat je zien dat je schijt hebt aan de mensen die vroeg een pre order plaatsen, en zo voelt het voor mij ook. We zien de rest van de dag wel wat er gaat gebeuren.
Serieus? Wacht even geduldig af en beheers jezelf. schrijf je soms ook een boze brief naar de gynaecoloog als je kind 2 dagen voor de uitgerekende datum nog niet is geboren?

Dit soort domme fratsen leidt een bedrijf of dienstverlener alleen maar onnodig af van hun corebusiness wat weer doorwerkt in hun service of prijs.

Wacht dus geduldig af. Er zijn tientallen redenen te bedenken dat je nog geen t&t hebt ontvangen. Je bestelling kan nog prima morgen bezorgd worden en anders wel binnen het overeengekomen tijdvak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:03

CyBeRSPiN

sinds 2001

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFyYP6PBlTehExxdtI9w4DwpSRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J5G6SpYZpuAuWFnsk3wnVlqT.jpg?f=fotoalbum_large
Ok.. “Carnaval kan invloed hebben..”
Allemaal medewerkers met een kater die het wat rustiger aan doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:10
Helaas nog geen TT mogen ontvangen (15e besteld). Heb playstation een boze mail gestuurd (niet dat het zin heeft) maar kan het even van mij afschrijven.

Op deze manier laat je zien dat je schijt hebt aan de mensen die vroeg een pre order plaatsen, en zo voelt het voor mij ook. We zien de rest van de dag wel wat er gaat gebeuren.
Is dat niet een tikkie voorbarig? Die track en trace kan nog komen toch? Die bril komt morgen pas uit. Je kan pas echt klagen als hij morgen niet komt imo. Klantenservice kan nu ook echt nog niks voor je doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 21-02-2023 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 20:59
Timothy3000 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:02:
[...]

Is dat niet een tikkie voorbarig? Die track en trace kan nog komen toch? Die bril komt morgen pas uit. Je kan pas echt klagen als hij morgen niet komt imo. Klantenservice kan nu ook echt nog niks voor je doen.
Denk dat ze al meer berichten hebben gehad gezien de mail die ik gisteren heb gehad, het stond er ook bij het plaatsen van de pre order.

Klagen op de 22e zal dus ook weinig zin hebben.

"We wilden je eraan herinneren dat je PS VR2-headset bezorgd wordt tussen 22 februari en 28 februari 2023."

Hoop vandaag ook de mail te krijgen dat de bril is verzonden maar ben er bang voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:47

Serieus? Hier ook een vroege pre-order geplaatst. En er werd steevast verteld dat ie tussen de 22e en 28e kan komen. Ze doen dus niets verkeerd. First world problems yo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotoro
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-03-2023
FMS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 23:55:
Hier nog geen verandering in de bestelstatus (= Bestelling Verwerken). Pas geplaatst op 18bfeb., met CC. Bezorgadres in de randstad.

Iemamd anders die ook zo laat heeft besteld? Gebeurt er bij jou iets?
Ook pas in namiddag op 18 feb besteld en staat ook nog steeds op bestelling verwerken :| Ik verwacht het niet meer morgen te ontvangen, maar nog deze week zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Laatst online: 01-03-2024
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:01:
[Afbeelding]
Ok.. “Carnaval kan invloed hebben..”
Allemaal medewerkers met een kater die het wat rustiger aan doen? ;)
Volgens mij zijn dat de kantoor uren, er staat ook dat het om 17:00 uur dicht gaat echter krijgen mensen om 1 uur nog mail dat er verzonden is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wanneer je nu besteld dan krijg je 'm tussen 22 - 28 februari? Ik dacht dat de levertijd op dit moment veel langer zou zijn.

Moet mezelf inhouden nu de GT7 update verschenen is. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2023 08:15 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

fre_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:16:
zijn er Belgische tweakers die ondertussen al een track en trace ontvangen hebben? Zoja, met welke bezorgdienst?
Ben dan wel geen Belg maar woon wel in Antwerpen, levering vandaag met UPS Express Saver.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:05
[...]

Hoezo klagen? Ze zeggen al sinds het begin 22-28 feb. Het is gewoon bizar dat mensen zich zo laten gaan. Het is een machientje om spelletjes te spelen, geen eerste levensbehoefte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Natuurlijk, en ze doen ook niks wat ze niet beloofd hebben, maar het is toch wel een beetje vreemd te noemen dat ze niet gewoon de volgorde van bestelling aanhouden.

Nu weet ik niet of er mensen tussen zitten die gisteren al hun verzendbevestiging gekregen hebben die hem daadwerkelijk vandaag ontvangen, of dat het (zoals eerder gesteld) een kwestie is van "inpakken, maar wel nog in het magazijn laten staan".

Maar als er al mensen zijn die hem al wat eerder ontvangen, dan was het netjes geweest als ze beginnen met de mensen die hem op het allereerste moment direct gereserveerd hadden. Het ligt voor de hand dat deze mensen de grootste anticipatie kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Gister een bericht gekregen dat hij was verzonden en de verwachte leverdatum was vandaag. Echter light het pakket nog steeds en is het nog niet ontvangen door UPS. Zal dan toch een levering op de releasedatum worden(waar ik eigenlijk al weken op had gerekend).

Een dagje eerder zou mooi zijn maar er is niks aan de hand als ik hem alsnog morgen pas krijg.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
De hype is real zo te lezen :)

PSN: SensLike_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Robbaman schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:19:
[...]

Natuurlijk, en ze doen ook niks wat ze niet beloofd hebben, maar het is toch wel een beetje vreemd te noemen dat ze niet gewoon de volgorde van bestelling aanhouden.

Nu weet ik niet of er mensen tussen zitten die gisteren al hun verzendbevestiging gekregen hebben die hem daadwerkelijk vandaag ontvangen, of dat het (zoals eerder gesteld) een kwestie is van "inpakken, maar wel nog in het magazijn laten staan".

Maar als er al mensen zijn die hem al wat eerder ontvangen, dan was het netjes geweest als ze beginnen met de mensen die hem op het allereerste moment direct gereserveerd hadden. Het ligt voor de hand dat deze mensen de grootste anticipatie kennen.
Logistiek is niet zo simpel natuurlijk. Er kunnen tal van redenen zijn wanneer hoe en wat wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:17:
[...]

Hoezo klagen? Ze zeggen al sinds het begin 22-28 feb. Het is gewoon bizar dat mensen zich zo laten gaan. Het is een machientje om spelletjes te spelen, geen eerste levensbehoefte.
Ja, helemaal eens. Wist niet dat ze 22-28 zeiden. Dan mag je klagen als je hem in maart nog niet hebt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Arvato Supply Chain levert aan heel Europa. In 2017/2018 werden de batches van de benelux pas vanaf 15:00/16:00 pas gedraaid.

Kan zijn dat ze dat allemaal om hebben gezet in de afgelopen jaren maar het kan dus even duren voordat je bevestiging krijgt.

We zullen zien 😄

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Als we nou allemaal massaal en wanhopig op een voedselpakket en schone kleren aan het wachten zijn kan ik de hysterie nog wel begrijpen, maar wat een spanning (en soms zelfs frustratie) om een luxe product zeg! Ik snap echt wel dat dit heel leuk is om naar uit te kijken, maar laten we aub de realiteit niet uit het oog verliezen. Ik kan ook niet wachten om met de PSVR2 aan de slag te gaan, maar hij komt wanneer die komt. Er zijn nog meer dan genoeg andere leuke dingen te doen en ergens tussen 22 en 28 februari, zoals aangegeven door Sony, zal ik een mooi pakket krijgen. Chilll.....

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
namo_h schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 07:59:
[...]
Je bestelling kan nog prima morgen bezorgd worden en anders wel binnen het overeengekomen tijdvak.
Dit is natuurlijk waar, maar het is ook erg makkelijk. Want enerzijds is dat tijdvak heel erg ruim, en anderzijds zou het zuur zijn als de vroege bestellers gemiddeld gezien later geleverd krijgen. ALS het allemaal zo blijkt natuurlijk. Ik reken zelf (misschien ijdele hoop) er op dat vandaag e.e.a. gaat gebeuren.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mij boeit het me niet zozeer wanneer hij komt. Heb toch geen tijd want ben druk met lezen wanneer ander hem (niet) krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 11:57
mikkelnl schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:39:
[...]

Dit is natuurlijk waar, maar het is ook erg makkelijk. Want enerzijds is dat tijdvak heel erg ruim, en anderzijds zou het zuur zijn als de vroege bestellers gemiddeld gezien later geleverd krijgen. ALS het allemaal zo blijkt natuurlijk. Ik reken zelf (misschien ijdele hoop) er op dat vandaag e.e.a. gaat gebeuren.
Eens. Zeker omdat we je letterlijk maanden de tijd hebt gehad om gewoon op release te leveren. Je gaat me niet vertellen dat het, zeker in een land met een infrastructuur en dichtheid van Nederland, logistiek te complex is om pre-orders op launch te leveren. De PS5 toen bij de release bij bol.com besteld en gewoon netjes op launch day binnen.

Ben het ook wel eens dat het een first world problem is overigens :D. Er zit gewoon een stukje magie om op dag één met iets aan de gang te gaan, voor mij een van de redenen om ook een pre-order te doen. Dus een stukje van die ervaring mis je dan wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Laatst online: 01-03-2024
Net de mail gehad dat hij verzonden is🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Verwachte leverdatum de 22e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• namo_h
mikkelnl schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:39:
[...]

Maar jij bent toch zelf dat ruime tijdvak overeengekomen? En tuurlijk zou het eerlijk zijn dat de vroege bestellers, zoals ikzelf, (15-11) hem niet later zouden krijgen dan late bestellers. Maar de wereld is nu eenmaal niet eerlijk. Het is commerciële handel met als doelstelling om zo veel mogelijk winst te maken. Onderdeel daarvan is een afweging in de kosten bij de distributie. Daarbij is het vermoedelijk goedkoper om alle orders op random volgorde binnen een ruim tijdvak te distribueren en niet extra middelen te investeren om alles op volgorde af te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Zojuist verzendbevestiging binnengekomen, track & trace werkt (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Wacht, jullie krijgen emails? Ik heb eind december besteld, bedrag is gereserveerd, maar heb precies 0 emails ontvangen. Geen bestelbevestiging, geen 'Uw zending wordt voorbereid', etc.

Voor degenen die al een verzendbevestiging hebben gehad, staat de track&trace ook op de bestelpagina zelf?

Emails van de PS Store krijg ik wel, van PS Direct blijkbaar dus niet :/

[ Voor 11% gewijzigd door Siebsel op 21-02-2023 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
November besteld en kreeg vanochtend een verzendbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:11

Halfkakkende

Vandring

Je krijgt een linkje in de verzend-mail. Daar kun je weer doorklikken naar de UPS t&t. Daar staat bij mij nu dat het label is aangemaakt verder nog niks. Maakt niet uit, toch pas zondag de tijd om te spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Halfkakkende op 21-02-2023 09:28 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
Siebsel schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:24:
Wacht, jullie krijgen emails? Ik heb eind december besteld, bedrag is gereserveerd, maar heb precies 0 emails ontvangen. Geen bestelbevestiging, geen 'Uw zending wordt voorbereid', etc.

Voor degenen die al een verzendbevestiging hebben gehad, staat de track&trace ook op de bestelpagina zelf?

Emails van de PS Store krijg ik wel, van PS Direct blijkbaar dus niet :/
het Uw zending wordt voorbereid staat op de bestel pagina,

kan je naar toe met de volgende link

link van mail

Heb hem begin december gekocht maar nog geen mail, maar zie dat het bij anderen begint binnen te stromen dus fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Snap de frustratie wel, had hetzelfde met FF7 remake…had de collectors edition via Square besteld, werd er besloten dat de gewone editie ivm Corona perikelen eerder werd geleverd..spel waar ik al jaren op had gewacht, kon ineens al gespeeld worden door een hoop mensen, terwijl ik €320 had betaald voor een premium product en braaf kon wachten!

Mega frustratie die dagen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
double_pack schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:27:
[...]

het Uw zending wordt voorbereid staat op de bestel pagina,

kan je naar toe met de volgende link

link van mail

Heb hem begin december gekocht maar nog geen mail, maar zie dat het bij anderen begint binnen te stromen dus fingers crossed
Via die link kom ik op dezelfde pagina als wanneer ik via direct.playstation.com ga ;-) Maar mijn vraag was eigenlijk of op die pagina ook de track&trace info/link komt. Aangezien ik blijkbaar geen mails krijg zou het wel fijn zijn om op die manier alsnog m'n pakket te kunnen volgen.

edit: inmiddels verzonden en in het besteloverzicht staat ook een track&trace link _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Siebsel op 21-02-2023 10:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11
Zojuist ineens een bestelling verzonden gehad (9:25) ik denk dat je de hele dag door nog zulke statusupdates kan verwachten! (Hopelijk werkt deze post geruststellend :) )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier nu ook! Ik voel alle spanning van me afgeleiden ;).... Nog meer dan wanneer je de afzuigkap uitzet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
T&t werkt, verwachte levertijd is morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Major_ton schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:58:
Bij mij ging net de deurbel en jahoor!! De buurvrouw... Ook leuk, maar helaas nog even wachten op de PSVR2. In de de tussentijd blijf ik hier de lekker elke nieuwe verzendstatus van iedereen in dit topic volgen. Super interessant!! 7(8)7
Beste Major_ton,

Graag wil ik je deze ochtend een update geven over mijn verzendstatus.

Helaas is er nog niets veranderd.

Werkze vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik durf het bijna niet te zeggen, dus ik doe het maar niet...maar jullie begrijpen me wel :)

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Modbreak:We gaan het topic NIET vervuilen met zinloze rants. Als je je frustraties kwijt wilt ga je maar een uurtje naar de sportschool.

Sony heeft vrij duidelijk een tijdvak van 22 - 28 februari aangegeven, en zelfs als je 'm op de 28e niet hebt, houden we het hier netjes.

De anticipatie en hype zijn begrijpelijk, maar als je al boos een mailtje gaat sturen naar Sony heb je een reality-check nodig.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dat ie op "morgen" staat, dat staat ie bij iedereen. Gisteren stond ie ook op "morgen". Je moet naar de tracking van UPS zelf kijken, en daar zal nog geen levertijd staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ly62b0LQ465sz9YiF8ldpPS_HCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QkptbRscWuz935BWlwyKCwkH.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• double_pack
Siebsel schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Via die link kom ik op dezelfde pagina als wanneer ik via direct.playstation.com ga ;-) Maar mijn vraag was eigenlijk of op die pagina ook de track&trace info/link komt. Aangezien ik blijkbaar geen mails krijg zou het wel fijn zijn om op die manier alsnog m'n pakket te kunnen volgen.
dan kan ik meer nieuws delen, net de mail dat hij is verzonden en het staat ook op de pagina dat hij is verzonden, geen track en trace link op de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

@Kalder is het bij jou ookal zover? Hier inmiddels wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
cronixx schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:45:
@Kalder is het bij jou ookal zover? Hier inmiddels wel!
Nope, nog steeds "verzending voorbereiden"

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 15:41
YouTube: PLAY! PLAY! PLAY! PlayStation VR2 Vol.2 『バイオハザード ヴィレッジ VRモード』

Weer een video van PlayStation Japan, dit keer met Resident Evil 8 en de Japanse dame met nét wat teveel koffie op. Whoa, sugoi!

Offtopic: deze manier van presenteren is kennelijk vrij normaal in Japan, hierover een leuke video van Abroad in Japan:

YouTube: Why I HATE Japanese TV

[ Voor 26% gewijzigd door Danster75 op 21-02-2023 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik had mijn pre-order ook vorige week pas geplaatst en ik kreeg gisteren ook al vrij vroeg de verzendbevestiging.

Echter zijn alleen de labels gemaakt, de pakketten zijn gisteren niet de deur uitgegaan.
Kans is groot dat vandaag alle pre-orders een label krijgen en mogelijk ook tegelijk de deur uitgaan bij Arvato.
Nog even afwachten dus :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Laatst online: 12-03-2024
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:41:
Dat ie op "morgen" staat, dat staat ie bij iedereen. Gisteren stond ie ook op "morgen". Je moet naar de tracking van UPS zelf kijken, en daar zal nog geen levertijd staan:
[Afbeelding]
Om 9 uur vanochtend eindelijk ook de T&T ontvangen voor de bundle.

Op UPS werkt hij nog niet maarja zal wel los lopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:04:
[...]

Nope, nog steeds "verzending voorbereiden"
Verdomme, dacht dat in we hetzelfde schuitje zaten, maar jij zit er nog in :-( .
Maar, volgens mij heeft niemand bij de tracking van UPS zelf een leveringsdatum van vandaag staan, dus het kan allemaal nog goedkomen voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h.m.koster1981
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
Vanmorgen om ongeveer 9:30 uur heb ik een bevestiging gekregen dat mijn PS VR2 is verzonden. Op de pagina van de track en trace staat aangegeven expected delivery op 22 februari.

Dus ben benieuwd of ie ook op de daadwerkelijk dag aankomt :) we gaan het zien!

Nou had ik wel iets vreemds vorige week met mijn bestelling van de oplaadstation voor de VR sense controllers, deze is geannuleerd omdat mijn creditcard gegevens niet klopte en ik moest actie ondernemen. Overal gezocht en helaas niet kunnen vinden. Deze bestelling is geannuleerd. Dus was bang dat de PS VR2 ook geannuleerd zou worden. Uiteindelijk vond ik op de forum van tweakers dat de adresgegevens in je Playstation ook goed moet staan. Hier stond nog een oud adres van mij. Deze heb ik toen maar snel aangepast.

Dus mocht je problemen hebben met je bestelling check je adresgegevens in de Playstation zelf. Waarschijnlijk doen ze een soort van controle in combinatie met de adresgegevens van je creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Ik heb zojuist een e-mail mogen ontvangen En krijg hem als het goed is morgen binnen. Ik had meteen een pre-order geplaatst toen het kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Oplaadstation en Call of the Mountain bundel eindelijk verzonden, me happy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
Ik heb mail gekregen voor track & trace van... het oplaadstation :D
PSVR 2 zelf staat nog op voorbereiden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:50

Dit wordt genieten deze week!
Nu hopen dat mijn vrouw niet te vroeg bevalt (15 maart uitgerekend). Morgen heb ik vrij, een andere dag was niet echt mogelijk.

Gelukkig is er als backup ook nog Hogwarts en Hi-Fi Rush om te spelen 🙂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Hier de CoTM bundel ook verzonden! Enkel het oplaadstation nog niet, maar zal vast snel volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Geen mail ontvangen maar de bundel is wel verzonden :) enkel oplaadstation nog niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij mij is de VR bril ook vandaag verzonden! En volgens de track and trace zou die morgen moeten binnenkomen. Ik heb ook het laadstation besteld, maar daar heb ik nog geen verzendbevestiging van gekregen..

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Wat ik al dacht zal wel kloppen, mijn pakketje zal wel als allerlaatste afgehandeld worden😓, zie het al gebeuren dat er dan ook nog een probleem ontstaat met bezorgen dus ik ga er maar vanuit dat ik tot minimaal de 28ste kan wachten, dan kan het alleen maar meevallen als hij eerder komt... Lijkt wel alsof iedereen hun pakket al verzonden is behalve die van mij ☹️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:05:
Wat ik al dacht zal wel kloppen, mijn pakketje zal wel als allerlaatste afgehandeld worden😓, zie het al gebeuren dat er dan ook nog een probleem ontstaat met bezorgen dus ik ga er maar vanuit dat ik tot minimaal de 28ste kan wachten, dan kan het alleen maar meevallen als hij eerder komt... Lijkt wel alsof iedereen hun pakket al verzonden is behalve die van mij ☹️
De dag is nog niet voorbij. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Bij mij staat er levertijd 22 februari 23:59. Dus als de bezorger op tijd is en in de nacht doorwerkt heb ik hem nog net op launch day binnen. :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Heb ze in GT7 topic gepost, maar voor diegene die daar niet kijken maar wel een PSVR2 krijgen en geïnteresseerd zijn in GT7 zal ik de video ook hier plaatsen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 16:38
Ik heb ook eindelijk mijn UPS T&T binnen, en er staat ook dat er verwacht wordt dat het morgen geleverd wordt (België)...

Spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
t0mmiiiii schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:35:
[Twitter: title]

Dit wordt genieten deze week!
Nu hopen dat mijn vrouw niet te vroeg bevalt (15 maart uitgerekend). Morgen heb ik vrij, een andere dag was niet echt mogelijk.

Gelukkig is er als backup ook nog Hogwarts en Hi-Fi Rush om te spelen 🙂
Haha, gegarandeerd dat je met je hand je bril af gaat slaan om de ogen te beschermen :*) !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
Misschien hebben ze gezien hoe weinig ik de PSVR1 gebruikt heb, en vinden ze nu dat ik het niet waard ben om een PSVR2 te hebben...
Maar Sony, ik beloof dat ik regelmatig GT7 zal spelen en ik zal ook zeker investeren in andere VR games! Dus kom op jongens, kunnen jullie please mijn pakketje ook nog vandaag verzenden?
[/overdreven mode]

Hoop wel dat ik hem de 22ste ook in ontvangst mag nemen, maar ik hou er alvast rekening mee dat hij een dag later zou kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
verkeerde topic..

[ Voor 98% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2023 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Zojuist mailtje dat het laadstation ook is verzonden! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
Oplaadstation is ook de deur uit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Kalder
*O* oOo *O* oOo *O*
Ze zijn me niet vergeten!!!

Woei! Zijn ze nu dus eindelijk klaar met alles te verzenden O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:35:
*O* oOo *O* oOo *O*

Congraturation!
A winrar is you!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:35:
*O* oOo *O* oOo *O*

Die van jou komen ze straks misschien wel persoonlijk brengen als pre-orderaar van het eerste uur, terwijl wij nog dagen naar een UPS tracker zitten te staren wat nu het werkelijke levertijdstip wordt.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Die van jou komen ze straks misschien wel persoonlijk brengen als pre-orderaar van het eerste uur, terwijl wij nog dagen naar een UPS tracker zitten te staren wat nu het werkelijke levertijdstip wordt.. ;)
Met taart en champagne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• namo_h
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Hij had toch pas deze maand ge-preorderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook zojuist de bevestiging gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:09:
Heb ze in GT7 topic gepost, maar voor diegene die daar niet kijken maar wel een PSVR2 krijgen en geïnteresseerd zijn in GT7 zal ik de video ook hier plaatsen.

[YouTube: PSVR2 REVIEW + 12 mins of Gran Turismo 7 Non-Commentary Gameplay [4K]]
[YouTube: Playstation VR2 - Gran Turismo 7 ... erster , schneller Eindruck]
Oh ik ga zo misselijk worden... denk ik... hahaha..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Net mail dat alles verzonden is. Nu voor het raam gaan staan en wachten,,😃😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrPieper
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:09:

[YouTube: PSVR2 REVIEW + 12 mins of Gran Turismo 7 Non-Commentary Gameplay [4K]]
[YouTube: Playstation VR2 - Gran Turismo 7 ... erster , schneller Eindruck]
Ik heb GT7 .. Om VR te spelen, krijg je dan automatisch een patch ? Of moet je een VR versie kopen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Zou als het goed is in de update van vandaag of moeten moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h.m.koster1981
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
DrPieper schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:04:
[...]

Ik heb GT7 .. Om VR te spelen, krijg je dan automatisch een patch ? Of moet je een VR versie kopen ofzo ?
Als het goed is komt vandaag of vanavond de patch voor GT7. Nope hoeft geen aparte versie te kopen. Free update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyb
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-12-2024
Net ook de verzendbevestiging van het laadstation. Gisteren ontving ik de headset verzendbevestiging. In de T&T van Arvato staat de headset op (expected) delivery 21-2 en het laadstation op 22-2 (expected) delivery. Zou dus zo maar kunnen dat het laadstation een dag later komt (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Laatst online: 22-07 18:23
Feb 21, 2023 23:59 (Expected) Delivered
Feb 21, 2023 08:59 (Expected) Out for delivery

jammer dat ie nog niet onderweg is ... gaat dus waarschijnlijk alsnog de 22e worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
bijsterboschje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:09:

jammer dat ie nog niet onderweg is ... gaat dus waarschijnlijk alsnog de 22e worden
Dit heb ik ook. Staat nog steeds dat hij vandaag zal komen, maar ook dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jaaaaa, en daar ging de deurbel...voor mijn Sony headset :O

Gooi ff alles in een doos ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
namo_h schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:56:
[...]

Hij had toch pas deze maand ge-preorderd?
Goed opgelet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SToRM666
mikkelnl schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:58:
[...]

Oh ik ga zo misselijk worden... denk ik... hahaha..
Van racespellen wordt je naar wat ik ervaren heb juist minder snel misselijk dan wanneer je rondloopt. Bij racespellen werd ik nooit misselijk, maar bij Robinson bijvoorbeeld wél. Maar dat was op te lossen door het draaien wat minder vloeiend te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DrPieper schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:04:
[...]

Update 1.29 is vanochtend verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bijsterboschje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:09:

Out for delivery betekent dat ie in het busje bij de bezorger ligt onderweg naar jou

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Out for delivery betekent dat ie in het busje bij de bezorger ligt onderweg naar jou
Ja, en "(Expected)" betekent dat bovenstaande helemaal niks waard is ;)
De UPS tracking is de enige waar je waarde aan moet hechten, maar dat heeft bijna niemand nog door hier.
De status is bij mij sinds gistermiddag al:
Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeRSPiN op 21-02-2023 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Ja, maar er staat expected. Bij mij staat er
Feb 22, 2023 08:59 (Expected) Out for delivery
Lijkt me niet dat ze in de toekomst kunnen kijken lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSQUARED38
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik heb de PSVR 2 ook direct besteld en vanuit de track en trace code geeft hij nu aan vrijdag 24 februari tussen 9 en 13:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Laatst online: 22-07 18:23
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:46:
[...]

Ja, en "(Expected)" betekent dat bovenstaande helemaal niks waard is ;)
De UPS tracking is de enige waar je waarde aan moet hechten, maar dat heeft bijna niemand nog door hier.
De status is bij mij sinds gistermiddag al:

[...]
Dank voor de tip scheelt refreshen via arvato ;)
Label is inderdaad aangemaakt that's it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:49
Ach bij mij is het nog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uSiqQQ_nOn3NvxXGmI9wQLVhJqk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8bATaD7hfLn6X01ZmMYeqcD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrChair
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 15:37
Hier inmiddels wel een lever indicatie via de UPS tracker: vrijdag de 24e.

UPS personeel zal nog wel niet mogen rijden ivm carnaval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Yzord schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:47:
[...]

Ja, maar er staat expected. Bij mij staat er

[...]

Lijkt me niet dat ze in de toekomst kunnen kijken lol
Ja wel is gewoon een standaard schema, ze verwachten dat hij op die tijd ingeladen en uitgeleverd word morgen volgens hun normale schema.... dat is geen koffiedik kijken ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vanaf 14.00u mag iedereen PSVR2 livestreams doen. Denk dat we dan ook nog wel wat aankondigingen gaan zien hier en daar. PS Access gaat over een uurtje van start.

Eurogamer stream:

[ Voor 22% gewijzigd door kazuka op 21-02-2023 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

kazuka schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:59:
Vanaf 14.00u mag iedereen PSVR2 livestreams doen. Denk dat we dan ook nog wel wat aankondigingen gaan zien hier en daar. PS Access gaat over een uurtje van start.

[YouTube: PS VR2 Launch Games - PlayStation VR2 Launch Party Stream!]

Eurogamer stream:

[YouTube: The BIG PS VR2 Launch Stream - PLAYING PSVR2 GAMES UNTIL THE CONTROLLERS RUN OUT! Ian's VR Corner]
Benieuwd naar Astrobot, of die inderdaad stiekem uitkomt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Bij mij staat er bij alle 2 expected delivery voor morgen, hopelijk krijg ik hem dus morgen.

Ps: ook als 1 van de 1sten besteld.

[ Voor 17% gewijzigd door REV1703 op 21-02-2023 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
We moeten opletten, de mods zitten erbij zoals de afbeelding in de topic warning _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Zou wel heel gaaf zijn, maar snap niet dat ze dat niet hebben aangekondigd dan, had ze toch weer een paar extra verkopen van de headset kunnen opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
DrChair schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:57:
Hier inmiddels wel een lever indicatie via de UPS tracker: vrijdag de 24e.

UPS personeel zal nog wel niet mogen rijden ivm carnaval...
Ik heb in de UPS-app de bezorgdatum kunnen aanpassen van vrijdag de 24e naar Woensdag de 22e >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kalder schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:16:
We moeten opletten, de mods zitten erbij zoals de afbeelding in de topic warning _O-
Haha, ok das wel humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Daar hoop ik stiekem ook op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

namo_h schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Ik heb in de UPS-app de bezorgdatum kunnen aanpassen van vrijdag de 24e naar Woensdag de 22e >:)
Nee je hebt een verzoek ingediend, de vraag is of daar wat mee gedaan wordt.
Denk dat er vannacht pas duidelijkheid komt als de boel door UPS in ontvangst wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:57
Waar ik echt op hoop zijn wat goede single player FPS games. Dus meer games a la Half Life Alyx. De PSVR had Farpoint(leuk, maar wel wat eentonig) en Doom VFR(controls niet ideaal), maar dat genre is nog wat ondervertegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Wat als je niet thuis bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Hey lui,
Ik wil zelf graag in de VR wereld stappen. Ik heb zelf een ps5 en een game pc met i7 en 3080. Ik wil graag een fijne bril en een die het liefst zonder teveel poespas ook mijn vriendin (non gamer) eens kan proberen. Nu is de quest 2 de goedkopere optie. Wat zouden jullie mij aanraden?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Pagina: 1 ... 14 ... 67 Laatste