Bij mij nu ook, hopelijk wordt hij uiterlijk morgen verzonden en hebben we hem woensdag in huisRacierox schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:27:
[...]
Ik had t/m gisteren precies hetzelfde. Nu staat er wel verzending voorbereiden dus komt goed
Kan iemand die ervaring heeft met de eerste PSVR misschien toelichten hoe het zit met de beschikbaarheid van de games op fysieke disk?
Ik heb bewust een Disk-editie van de PS5 gehaald omdat ik graag spellen 2e-hands koop en onderling uitwissel met vrienden. Zeker voor VR, waarvan het (zo lijkt mij) regelmatig zal zijn dat games wat kleinschaliger zijn, zie ik mezelf als het kan sneller met vrienden onderling games uitwisselen.
Ik heb bewust een Disk-editie van de PS5 gehaald omdat ik graag spellen 2e-hands koop en onderling uitwissel met vrienden. Zeker voor VR, waarvan het (zo lijkt mij) regelmatig zal zijn dat games wat kleinschaliger zijn, zie ik mezelf als het kan sneller met vrienden onderling games uitwisselen.
Natuurlijk willen straks verschillende mensen (familie, vrienden) de PSVR2 uitproberen. Hoe kan je daarna het beste de rubberen delen schoonmaken? Er zal vrij snel zweet en huidolie op komen ben ik bang?
Ik lees op het Internet over isopropyl alcohol, omdat het snel verdampt en dus geen schade kan opleveren, maar vind dat toch een wat spannend.
Hoe denken jullie daarover? Hoe maken jullie straks de rubberen delen schoon?
Ik lees op het Internet over isopropyl alcohol, omdat het snel verdampt en dus geen schade kan opleveren, maar vind dat toch een wat spannend.
Don't dream your life, live your dreams!
Bekijk het aanbod bij Bv Gamemania.Robbaman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:59:
Kan iemand die ervaring heeft met de eerste PSVR misschien toelichten hoe het zit met de beschikbaarheid van de games op fysieke disk?
Ik heb GT7 en Tetris Effect gekocht vanwege de updates die komen.
GT7 was volgens mij 30 euro. Tetris Effect was niet beschikbaar maar via marktplaats 10 euro. De update voor GT7 is gratis, die van Tetris Effect een tientje volgens mij.
De diskversie heb ik er inmiddels al uit. Ook vanwege Bv Horizon Forbidden West o.a.
Wat ik op Reddit las is dat de games over een tijdje ook op disk worden verkocht. O.a. Star Wars.
w00t
Heeft iemand van jullie met Amex betaald? En zoja, is het dan al afgeschreven? Ik zag dat de expiratiedatum niet goed stond bij mijn kaart, en er is ook niets afgeschreven. Nou twijfel ik of mijn bestelling wel goed gaat
PS3/4/5 PSN: FDK
Ah ok, ik realiseer me nu dat ik mijn vraag wel heel breed stelde, maar ik bedoelde vooral OF PSVR games überhaupt ook vaak op disk worden verkocht, of dat dit in de regel uitsluitend via de Playstation Store is.FireStarter schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:11:
[...]
Bekijk het aanbod bij Bv Gamemania.
Ik heb GT7 en Tetris Effect gekocht vanwege de updates die komen.
GT7 was volgens mij 30 euro. Tetris Effect was niet beschikbaar maar via marktplaats 10 euro. De update voor GT7 is gratis, die van Tetris Effect een tientje volgens mij.
De diskversie heb ik er inmiddels al uit. Ook vanwege Bv Horizon Forbidden West o.a.
Wat ik op Reddit las is dat de games over een tijdje ook op disk worden verkocht. O.a. Star Wars.
Ik zou erg voorzichtig zijn met vluchtige middelen zoals alcohol aangezien de coating van de PSVR1 in ieder geval niet erg duurzaam was…SilencerNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:03:
Natuurlijk willen straks verschillende mensen (familie, vrienden) de PSVR2 uitproberen. Hoe kan je daarna het beste de rubberen delen schoonmaken? Er zal vrij snel zweet en huidolie op komen ben ik bang?
Ik heb mijn headset wel eens ontvet met een desinfectiemiddel waarna na enkele dagen de rubber-achtige coating op de band in de nek en voorhoofd begon te scheuren en uiteindelijk heeft losgelaten.
Door deze ervaring met de PSVR1 zal ik het voor de VR2 in ieder geval niet spannender dan een vochtige microvezeldoek.
Niet mijn foto, maar wel hetzelfde effect als bij mijn headset. Ik hoop in ieder geval dat Sony de kwaliteit verbeterd heeft.
:strip_exif()/f/image/li6WiTVCZH17sSF8gA8YGaOF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Wootism op 20-02-2023 12:22 ]
Koop eigenlijk nooit discs. Behalve dan met verjaardag of kerst. Omdat inpakken van iets fysiek net wel leuker is.Robbaman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:14:
[...]
Ah ok, ik realiseer me nu dat ik mijn vraag wel heel breed stelde, maar ik bedoelde vooral OF PSVR games überhaupt ook vaak op disk worden verkocht, of dat dit in de regel uitsluitend via de Playstation Store is.
maar bol heeft wel een lijst met PSVR (1) games te koop.
Neem aan dat ze op disk te verkrijgen zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ok ik zie het ja (lekker snugger dat ik niet gewoon even gezocht heb bij Bol), dat is best een flinke lijst. Ook al een PSVR2 game ertussen zelfs!DarkSide schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:21:
[...]
Koop eigenlijk nooit discs. Behalve dan met verjaardag of kerst. Omdat inpakken van iets fysiek net wel leuker is.
maar bol heeft wel een lijst met PSVR (1) games te koop.
Neem aan dat ze op disk te verkrijgen zijn.
@SilencerNL laat ze een badmuts opzetten? Of zo’n haarnetje die ze ook het het karten of in cleanrooms gebruiken.
Zoiets https://shop.procleanroom...je-type-bouffant-cap.html
Zoiets https://shop.procleanroom...je-type-bouffant-cap.html
[ Voor 25% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-02-2023 12:36 ]
Anoniem: 1486766
Vuilniszak over hun hoofd doen met 2 gaatjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 20-02-2023 12:41 ]
Of 3 als het gaat om mensen die je op zich wel mag. Het worden anders wel heel korte sessiesAnoniem: 1486766 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:41:
Vuilniszak over hun hoofd doen met 2 gaatjes.
Kayak VR is inmiddels al te downloaden. Scheelt woensdag weer wachten 
Niet via de PS App trouwens, wel via de console zelf.
Niet via de PS App trouwens, wel via de console zelf.
Anoniem: 170423
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de PS VR 2 omdat ik sinds een paar dagen de PS5 heb.
Ik zie de PS VR 2 alleen alleen op de officiële ps site te koop staan.
Zijn er nog meer winkels waar je het kunt bestellen?
En ik las ergens dat het ding niet moeilijk verkrijgbaar gaat zijn, klopt dat?
Persoonlijk begin ik altijd gewoon met een doekje met water. Als je de headset na iedere sessie schoonmaakt zal het denk ik niet zo'n vaart lopen qua viezigheid.SilencerNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:03:
Oude vieze controllers haal ik altijd uit elkaar en ik heb eigenlijk nooit iets agressiever hoeven gebruiken dan warm water met wat afwasmiddel.
In de teardown kun je zien dat je de rubberen delen kunt loshalen om ze met water te kunnen schoonmaken, mocht het heel vies worden
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Voor nu (voorlopig) alleen via Sony zelf.Anoniem: 170423 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:06:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de PS VR 2 omdat ik sinds een paar dagen de PS5 heb.
Er is nog niets gecommuniceerd wanneer hij normaal bij de MM etc beschikbaar komt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mail gehad met bevestiging dat PSVR2 verzonden is, afgelopen donderdag besteld.

De rubbers van de PSVR2 zijn dit keer van siliconen materiaal dus waarschijnlijk geen last meer van slijtage en ook makkelijker schoonmaken!
De mijne ook.Ace schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:39:
..........
Bijzonder dat het niet gaat op volgorde van bestellen (niet dat ik hem heel vroeg besteld heb overigens hoor, maar heb hem 10 februari besteld). Hier is de status nog verzending wordt voorbereid.Ace schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:39:
Vind het vervelender voor mensen dan die hem al paar maanden terug gepreordered hadden.
Ik vraag me af wat voor proces ze hanteren, het lijkt me toch dat er voldoende mensen zijn die veel eerder besteld hebben.Ace schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:39:
Krijgen we nu weer 600 berichten met de mededeling dat iemand zijn bestelling verzonden is?
psn: HertogJack
Tijd voor een mod break dat we hier geen 10 pagina’s krijgen met “bij mij is ie ook verzonden!” 
Er is gewoon geen schaarste blijkt, dus het is niet spannend.
Het is idd via Arvato en UPS.
Bezorging is nu 21 feb (morgen dus), wat leuk zou zijn. Dan kunnen we allemaal tot 00.00 aftellen wanneer alles speelbaar wordt
Bezorging is nu 21 feb (morgen dus), wat leuk zou zijn. Dan kunnen we allemaal tot 00.00 aftellen wanneer alles speelbaar wordt
:strip_exif()/f/image/2o55brH5dHNN7eadYZBjkKG3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-02-2023 13:51 ]
Heeft met het collectief verwerkingsproces te maken..HertogJack schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:47:
Krijgen we nu weer 600 berichten met de mededeling dat iemand zijn bestelling verzonden is?
w00t
Inderdaad vreemd. 15 november besteld (bundel en de charging station). Allebei nog in Verzending voorbereiden... Ach, hoeveel dozen zouden ze moeten doen? Lukt ze vast wel in een dag!
Dan houden ze iig niet een chronologische volgorde aan, die van mij staat nog op verzending voorbereiden en heb begin van de maand besteld.Ace schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:39:
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dat er geen schaarste is was toch wel bekend, of denken mensen hier dat ze uitverkocht gaan geraken?CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:47:
Tijd voor een mod break dat we hier geen 10 pagina’s krijgen met “bij mij is ie ook verzonden!”
Er waren al geruchten dat Sony de productie heeft verminderd wegens tegenvallende vraag.
Last in First out. De eerste zitten straks achterin de vrachtwagen?Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:51:
[...]
Dan houden ze iig niet een chronologische volgorde aan, die van mij staat nog op verzending voorbereiden en heb begin van de maand besteld.
Waren die geruchten niet uiteindelijk afkomstig van 1 en dezelfde bron die door half het internet werden nagepraat? Dacht zelfs dat Sony al had tegengesproken dat de productie verminderd was (voor wat dat waard is)Ace schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Dat er geen schaarste is was toch wel bekend, of denken mensen hier dat ze uitverkocht gaan geraken?
Er waren al geruchten dat Sony de productie heeft verminderd wegens tegenvallende vraag.
Interessant, misschien krijgen wij hem een dag eerder;
Feb 21, 2023 08:59 (Expected) Out for delivery
Feb 21, 2023 23:59 (Expected) Delivered
De charger is nog niet verzonden maar dat zal waarschijnlijk later vandaag gebeuren.
Feb 21, 2023 08:59 (Expected) Out for delivery
Feb 21, 2023 23:59 (Expected) Delivered
De charger is nog niet verzonden maar dat zal waarschijnlijk later vandaag gebeuren.
Waarom zouden dingen niet eerder speelbaar zijn? De reviewers die al voorzien zijn konden hun games toch ook al spelen?CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:47:
[Afbeelding]
Bij mij staat er een countdown voor Kayak VR, telt terug tot morgen middernacht.Robbaman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:00:
[...]
Waarom zouden dingen niet eerder speelbaar zijn? De reviewers die al voorzien zijn konden hun games toch ook al spelen?
Misschien dat andere games morgen al wel speelbaar zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-02-2023 14:23 ]
Interessant, hier nog niks vernomen. Staat de status in de PS Direct dan ook op Verzonden o.i.d.?
Hier idd ook op 15 november besteld, dus first in first out bestaat kennelijk niet bij Sony. Zal vast wel in de loop van de dag komen.
Hier idd ook op 15 november besteld, dus first in first out bestaat kennelijk niet bij Sony. Zal vast wel in de loop van de dag komen.
Hmm.. misschien zijn het een aantal spellen die beschikbaar zijn. Kayak is ook door geen enkele reviewer besproken. Hoe ziet het dan met Horizon bijvoorbeeld? Die is wel gereviewedCyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:01:
[...]
Bij mij staat er een countdown voor Kayak VR, telt terug tot morgen middernacht.
599. Want die van mij staat er nog niet bijHertogJack schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:47:
Maar true. Je kunt er verder weinig aan doen.
De Dualsense Edge controller is bijna 1 maand exclusief te koop geweest op PS direct, verwacht dus zelf dat dit ook zo zal zijn met de PSVR2Anoniem: 170423 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:06:
Anoniem: 306567
Zeker niet, ik heb hem in november besteld en bij mij staat er zending wordt voorbereid. Toch best apart deze werkwijze... Je hebt geen enkel voordeel als je hem eerder heb besteld dus.Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:51:
[...]
Dan houden ze iig niet een chronologische volgorde aan, die van mij staat nog op verzending voorbereiden en heb begin van de maand besteld.
Zal vandaag wel bericht krijgen, hier ook meteen besteld..Skating_vince schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:48:
Inderdaad vreemd. 15 november besteld (bundel en de charging station). Allebei nog in Verzending voorbereiden... Ach, hoeveel dozen zouden ze moeten doen? Lukt ze vast wel in een dag!
Jawel: zekerheid dat je een exemplaar zou krijgen in het geval de vraag het aanbod zou overstijgen, wat nu niet gebeurd is.Anoniem: 306567 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:24:
[...]
Zeker niet, ik heb hem in november besteld en bij mij staat er zending wordt voorbereid. Toch best apart deze werkwijze... Je hebt geen enkel voordeel als je hem eerder heb besteld dus.
Je kunt verder nog geen conclusies trekken. Kan best dat ze de bundels nu eerst inpakken en dan de rest. Misschien plakken ze de stickers wel op volgorde van postcode, uiteindelijk zal iedereen zn pakketje wel tegelijk krijgen..
Ze zijn nu echt niet verder dan etiketten printen.. bij UPS nog geen leverdatum bekend.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-02-2023 14:30 ]
Ik heb hem besteld op moment dat de pre-order live ging en sta ook nog op "Verzenden voorbereiden".....Shinji schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:45:
[...]
Bijzonder dat het niet gaat op volgorde van bestellen (niet dat ik hem heel vroeg besteld heb overigens hoor, maar heb hem 10 februari besteld). Hier is de status nog verzending wordt voorbereid.
Vind het vervelender voor mensen dan die hem al paar maanden terug gepreordered hadden.
Zou wel een stunt zijn, 1e bestellen als laatste uitleverencronixx schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:29:
[...]
Ik heb hem besteld op moment dat de pre-order live ging en sta ook nog op "Verzenden voorbereiden".....
Maar dat komt dan niet overeen met de volgorde waarop ze nu "uitgeleverd" worden, in theorie kan ik niks ontvangen voor/op de 22e en iemand die 5 dagen geleden heeft besteld wel al. (even afgaande van de huidige status online).CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:28:
[...]
Jawel: zekerheid dat je een exemplaar zou krijgen in het geval de vraag het aanbod zou overstijgen, wat nu niet gebeurd is.
Je kunt verder nog geen conclusies trekken. Kan best dat ze de bundels nu eerst inpakken en dan de rest. Misschien plakken ze de stickers wel op volgorde van postcode, uiteindelijk zal iedereen zn pakketje wel tegelijk krijgen..
Ze zijn nu echt niet verder dan etiketten printen.. bij UPS nog geen leverdatum bekend.
Haha ja, ben niet zo'n stuntmanharley2009 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:32:
[...]
Zou wel een stunt zijn, 1e bestellen als laatste uitleveren

Nogmaals, kan best zijn dat ze de boel op volgorde van postcode nu aan het labellen zijn omdat dit voor UPS nu eenmaal handig werkt, en het daarom lijkt dat het willekeurig is. Ik heb bijvoorbeeld postcode 2xxx. Uiteindelijk zal je zien dat iedereen aan het eind van de dag dat mailtje heeft. Op 15 november of gisteren besteld maakt dan niet meer uit, iedereen die op tijd was met bestellen krijgt het dan.cronixx schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:32:
[...]
Maar dat komt dan niet overeen met de volgorde waarop ze nu "uitgeleverd" worden, in theorie kan ik niks ontvangen voor/op de 22e en iemand die 5 dagen geleden heeft besteld wel al. (even afgaande van de huidige status online).
Inderdaad, zo wekt logistiek nu eenmaal. Ook 15/11 besteld en nog geen verzendbevestiging, maar zoals vermeld zal deze weldra in mijn mailbox belanden.CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:36:
[...]
Nogmaals, kan best zijn dat ze de boel op volgorde van postcode nu aan het labellen zijn omdat dit voor UPS nu eenmaal handig werkt, en het daarom lijkt dat het willekeurig is. Ik heb bijvoorbeeld postcode 2xxx. Uiteindelijk zal je zien dat iedereen aan het eind van de dag dat mailtje heeft. Op 15 november of gisteren besteld maakt dan niet meer uit, iedereen die op tijd was met bestellen krijgt het dan.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
ahaaaa een 2XXX broeder.CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:36:
[...]
Nogmaals, kan best zijn dat ze de boel op volgorde van postcode nu aan het labellen zijn omdat dit voor UPS nu eenmaal handig werkt, en het daarom lijkt dat het willekeurig is. Ik heb bijvoorbeeld postcode 2xxx. Uiteindelijk zal je zien dat iedereen aan het eind van de dag dat mailtje heeft. Op 15 november of gisteren besteld maakt dan niet meer uit, iedereen die op tijd was met bestellen krijgt het dan.
Ze gaan de PSVR2 echt niet een dag eerder leveren.
Bij PS direct krijg je aan het eind van de dag een mailtje voor levering de volgende dag.
Bij PS direct krijg je aan het eind van de dag een mailtje voor levering de volgende dag.
En toch zijn er al best een hoop mensen die een verzendbevestiging hebben met een tracking waar een levering morgen staat genoemd.schumi1986 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:44:
Zijn al meerdere mensen die gewoon netjes vandaag hun verzendbevestiging hebben gehad inclusief expected delivery day op 21 feb.schumi1986 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:44:
Je zou maar een dag eerder de PSVR2 ontvangen, kun je nog wachten tot 00:00 tot de eerste vr2 games te spelen zijnRobbaman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:46:
[...]
En toch zijn er al best een hoop mensen die een verzendbevestiging hebben met een tracking waar een levering morgen staat genoemd.
zo gaat dat net als bij elke andere grote release. de post bedrijven maken de verzendingen alvast gereed waardoor de tracking denkt dat het morgen komt maar de verzending uiteindelijk wordt tegen gehouden
De tracking denkt nietschumi1986 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:50:
zo gaat dat net als bij elke andere grote release. de post bedrijven maken de verzendingen alvast gereed waardoor de tracking denkt dat het morgen komt maar de verzending uiteindelijk wordt tegen gehouden
Bij UPS zelf staat echter nog geen leverdatum, dus kan maar zo alsnog de 22e worden.cronixx schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:48:
[...]
Zijn al meerdere mensen die gewoon netjes vandaag hun verzendbevestiging hebben gehad inclusief expected delivery day op 21 feb.
:strip_exif()/f/image/2kjAiepOf33x2aMNcZWDa5vp.jpg?f=fotoalbum_large)
Lachen al die verzendbevestigingen, maar ik zit nog gewoon er op te wachten (als trouwe besteller op 15/11/22) hahaha...
Je bent helaas niet de enigemikkelnl schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:00:
Lachen al die verzendbevestigingen, maar ik zit nog gewoon er op te wachten (als trouwe besteller op 15/11/22) hahaha...

Don't dream your life, live your dreams!
Idem, maar de mail zal wel komen.mikkelnl schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:00:
https://blog.playstation....ars/?_thumbnail_id=375888
"a race against superhuman AI"
Wordt dit de introductie van de Sophy AI???
"a race against superhuman AI"
Wordt dit de introductie van de Sophy AI???
@Kalder ik heb de bundel met cotm. Als ik die morgen heb kan ik toch aan de slag?
Hoeft niet perse, misschien zit er gewoon een downloadcode bij en de download heeft vervolgens dezelfde "regels" als de reguliere download.Predje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:05:
@Kalder ik heb de bundel met cotm. Als ik die morgen heb kan ik toch aan de slag?
Ik had eigenlijk een cd verwacht. Maar een code klinkt plausibel
Wat @cronixx zegt, ik denk dat het een download code zal zijn, niet de game op disc, maar dat weet ik niet zeker.Predje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:05:
Ik gokte op een code omdat de bundel ook gekocht kan worden door mensen met een Digital Only PS5.Predje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:08:
Ik had eigenlijk een cd verwacht. Maar een code klinkt plausibel
Idd code natuurlijk, anders had het er expliciet bij moeten vermeld staan ivm mensen met een PS5 digital zoals ik.cronixx schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:09:
[...]
Ik gokte op een code omdat de bundel ook gekocht kan worden door mensen met een Digital Only PS5.
Bij de eerdere bundels was het ook niet anders.
Gisteren impulsief de PSvr 2 besteld samen met mijn broer, normaal zou ik wachten tot hij hem zelf bestelde zodat ik eens kon testen maar ik kon (lees 'wou') niet wachten tot hij het geld had dus doen we 50/50.
Ik veronderstel niet dat die dag 1 zal binnenkomen maar de levering staat toch tussen 22 en 28 februari.
Ben nu wel zeer hyped!!
Ik veronderstel niet dat die dag 1 zal binnenkomen maar de levering staat toch tussen 22 en 28 februari.
Ben nu wel zeer hyped!!
Kijk net even een filmpje wat mensen allemaal per ongeluk slopen met een VR bril op. Doe voorzichtig mensen en veel plezier ermee. Ben zelf nog niet op de trein gesprongen omdat ik nog een PS4 heb. Maar het komt goed tzt.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Aan iedereen die hun headset laat gebruiken door non-gamers, gelieve hun reactie te filmen, dan kunnen we nog meer genieten van mensen die volop tegen de muur of tv aan rennenvdr01 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:38:
Kijk net even een filmpje wat mensen allemaal per ongeluk slopen met een VR bril op. Doe voorzichtig mensen en veel plezier ermee. Ben zelf nog niet op de trein gesprongen omdat ik nog een PS4 heb. Maar het komt goed tzt.
Ik zal dat toch niet riskeren, ze moeten niet tegen mijn tv van € 9000 aan lopen lol.Kalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:47:
[...]
Aan iedereen die hun headset laat gebruiken door non-gamers, gelieve hun reactie te filmen, dan kunnen we nog meer genieten van mensen die volop tegen de muur of tv aan rennen
Een schattige japanse dame die in de rondte scheurt in GT7 met de PSVR2.
YouTube: PLAY! PLAY! PLAY! PlayStation VR2 Vol.1 『Horizon Call of the Mountai...
YouTube: PLAY! PLAY! PLAY! PlayStation VR2 Vol.1 『Horizon Call of the Mountai...
Met de cinematic mode heb je geen tv meer nodigREV1703 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:52:
[...]
Ik zal dat toch niet riskeren, ze moeten niet tegen mijn tv van € 9000 aan lopen lol.
Geldt dat alleen voor non-gamers? Ik game al 40 jaar (pong generatie) maar toen ik paar jaar terug een Oculus probeerde bij mijn neefje liep ik ook bijna door een glazen kastdeur heen. Ik ben best wel geschrokken hoe gevaarlijk het kan zijn. Raak je er beter aan gewend als je vaker een VR bril draagt of zuigt de immersie je zover op dat je VR vergeet en alsnog per ongeluk tegen de tv of muur aanslaat? Oja, plafondventilator kun je ook beter uitzetten zag ikKalder schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:47:
[...]
Aan iedereen die hun headset laat gebruiken door non-gamers, gelieve hun reactie te filmen, dan kunnen we nog meer genieten van mensen die volop tegen de muur of tv aan rennen
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Ze schijnt de motion steering van de controller te gebruiken, ik kon daar echt niet aan wennen, gewoon met een controller gaat me een stuk beter af, maar nog beter gaat het met een stuur, vind het wel apart dat we nog niemand hebben zien spelen met een stuur, maar het was al bevestigd dat dat zou gaan werken.Ace schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:52:
Een schattige japanse dame die in de rondte scheurt in GT7 met de PSVR2.
Je kunt met de PSVR2 een speelzone instellen waarbij als je daarbuiten komt je een waarschuwing krijgt, alleen als je vanuit zo'n zone volop gaat rennen zal die waarschuwing waarschijnlijk te laat zijn 😅vdr01 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:55:
[...]
Geldt dat alleen voor non-gamers? Ik game al 40 jaar (pong generatie) maar toen ik paar jaar terug een Oculus probeerde bij mijn neefje liep ik ook bijna door een glazen kastdeur heen. Ik ben best wel geschrokken hoe gevaarlijk het kan zijn. Raak je er beter aan gewend als je vaker een VR bril draagt of zuigt de immersie je zover op dat je VR vergeet en alsnog per ongeluk tegen de tv of muur aanslaat? Oja, plafondventilator kun je ook beter uitzetten zag ik
Nope. Ik heb nu zo'n 2 jaar een Index. Dit weekend weer eens Alyx gespeeld. Toen ik de headset afdeed stond ik 180 graden gedraaid ten opzichte van de richting die ik verwachtte.vdr01 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:55:
[...]
Raak je er beter aan gewend als je vaker een VR bril draagt of zuigt de immersie je zover op dat je VR vergeet en alsnog per ongeluk tegen de tv of muur aanslaat?

Overigens kan ik nu wel uitstekend Beatsaber spelen in mijn kleine studeerkamer van 2 meter breed zonder direct langs de muur te schrapen of de inhoud uit de boekenkast te slaan. Als je met de mindset van een kleine ruimte begint te spelen hou je daar toch onbewust rekening mee.
[ Voor 22% gewijzigd door Caelarius op 20-02-2023 16:08 ]
Had 2 jaar de HTC Vive en nu 3 jaar de Valve Index. Geloof mij, je richtinggevoel gaat al heel snel weg. En leuk die muren, maar als je voor een spel ineens je armen wijd moet spreiden om iets weg te slaan... Jaar 5 was het zover, sloeg een aantal dingen bij een muur zonder pardon paar meter verder....
Laat je gaan, maar niet teveel en wees wel nog steeds bewust van je omgeving (zeker als het gaat om armen lol)
In de UPS app staat nu dit, dus dat zou dan een dag te laat zijn.cronixx schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:48:
[...]
Zijn al meerdere mensen die gewoon netjes vandaag hun verzendbevestiging hebben gehad inclusief expected delivery day op 21 feb.
:strip_exif()/f/image/Bvr6h61xfM4ShqJVK6qGKGoC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ahh oke, hopelijk komtie alsnog gewoon de 22e op z'n laatst dan.CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:44:
[...]
In de UPS app staat nu dit, dus dat zou dan een dag te laat zijn.
[Afbeelding]
Wanneer had jij hem besteld?
Hier nog helemaal niks, helaas.
Krijg net een "Je Playstation VR2-pre-order" komt eraan!" mail.
Bestelling staat nog steeds op verzending voorbereiden...
Yep, weer same.yvoswillens schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:04:
Haha, same here. Misschien een teken dat het systeem achter loopt
Hmm, lijkt erop dat iedereen die mail van 17:00 gewoon kreeg, die zegt verder niets dus.Casual_T schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:16:
[...]
Haha, same here. Misschien een teken dat het systeem achter loopt.
Hier was-ie vanochtend al bezorgd. GT7 viel toch wat tegen moet ik zeggen, bovendien niet in de juiste kleur dus maar direct geretourneerd.
Kregen anderen daarna ook zo'n mail? Nou?
Ik denk dat GT7 een stuk leuker is als de patch uit isVonBraunschweig schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:23:
Hier was-ie vanochtend al bezorgd. GT7 viel toch wat tegen moet ik zeggen, bovendien niet in de juiste kleur dus maar direct geretourneerd.
Zucht. Had ik maar 1 week van tevoren besteld i.p.v. 15 november. Dan had ik nu al een track en tracé code gehad..yvoswillens schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:04:

Bij mij ook ng steeds zending voorbereiden. Denk dat morgen alles ontploft hahayvoswillens schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:04:
Denk dat veel mensen hem niet op de release gaan krijgen🙁Yzord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:33:
[...]
Bij mij ook ng steeds zending voorbereiden. Denk dat morgen alles ontploft haha
Dat zou wel echt heel slap zijn...
Heb hem in december besteld...
Heb hem in december besteld...
Haal mij nou niet aan!VonBraunschweig schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:23:

hype !
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Hoop toch echt morgen een verzendbevestiging te krijgen. Heb hier 3 dagen voor vrij genomen

Die 3 dagen vrij staan bij mij nu nog in reservering...
Voor Project Wingman!
Hotas hotas! Lekker man, die hype.
Voor Project Wingman!
Hotas hotas! Lekker man, die hype.
wat is er een hotas game voor de psvr2?
werkt de plebs hotas op de ps5?
https://www.amazon.nl/Thr...-compatibel/dp/B007TL3GP4 ?
Maar denk dat we vanavond/vannacht allemaal een verzendbevestiging krijgen. En dat je woensdag lekker aan de gang kan..
yikes die reviews liegen er niet omgunghir schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:04:
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Naar mijn weten zijn er op launch nog geen flight games, maar vroeg of laat zal Ace Combat er wel naartoe gaan, en er was geloof ik ook een op Ace Combat gebaseerde game die naar PSVR2 zou komen maar die gaat ook de launch niet redden. (Edit: Project Wingman hete dat)gunghir schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:04:
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 20-02-2023 18:29 ]
Jazeker, de plastic Hotas 4 a slechts 80 euro is fully compatible met PS5 (volgens Thrustmaster dan), zelf reeds aangesloten en het ding wordt gewoon als controller herkend enz.gunghir schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:04:
Nu nog niets te vliegen, maar naar verluid gaat Project Wingman (bestaande game voor PC) binnenkort voor PSVR 2 uitkomen, en dat is gezien de gameplayvideo's dezelfde arcade gameplay zoals Ace Combat heeft.
Ik help het je hopenharley2009 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:11:
Maar denk dat we vanavond/vannacht allemaal een verzendbevestiging krijgen. En dat je woensdag lekker aan de gang kan..

Dat is een Hotas X, niet compatible met PS5 (volgens Thrustmast site). Wel dezelfde build als de Hotas 4, volledig plastic en dat voel je idd. Maar wel een volledige hotas met alle voordelen en vooral, het plezier. Vliegen met zo'n ding is net als met een stuur voor racegames. Of je beter wordt maakt niet zo veel uit, het wordt er meestal vooral leuker op.
Wel mooi die 2 USB aansluitingen achterop de PS5, stuur en hotas en aan de voorkant de PSVR 2.