Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 17:55
hijacker80 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:13:
Wil eigenlijk toch wel de nieuwe PS5 VR bril kopen, alleen zal die ook met genoeg voorraad volgende week in de winkels liggen? Of kan ik toch beter ook nog snel een pre-order plaatsen...
Onbekend wanneer ie in de winkels ligt, vooralsnog is ie alleen verkrijgbaar via Sony direct.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Wil eigenlijk toch wel de nieuwe PS5 VR bril kopen, alleen zal die ook met genoeg voorraad volgende week in de winkels liggen? Of kan ik toch beter ook nog snel een pre-order plaatsen...
Heb echt nog helemaal niets gehoord over wanneer hij in de winkels zou komen te liggen, ik vermoed niet direct na launch, dan hadden de winkels net zo goed zelf ook pre-orders kunnen houden. Maar denk ook niet dat PlayStation iedereen wil verplichten een PayPal account te maken of met credit card te moeten betalen, iDeal kan namelijk nog niet op PlayStation direct

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:30
Kalder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:19:
[...]

Heb echt nog helemaal niets gehoord over wanneer hij in de winkels zou komen te liggen, ik vermoed niet direct na launch, dan hadden de winkels net zo goed zelf ook pre-orders kunnen houden. Maar denk ook niet dat PlayStation iedereen wil verplichten een PayPal account te maken of met credit card te moeten betalen, iDeal kan namelijk nog niet op PlayStation direct
Lijkt mij dat ze al in de winkels liggen. In Amerika liggen ze al enige tijd (sinds donderdag geloof ik) in de opslag. Hier zal het vast ook zo zijn en pas op de 22ste in de winkel zullen komen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Kartale schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:23:
[...]

Lijkt mij dat ze al in de winkels liggen. In Amerika liggen ze al enige tijd (sinds donderdag geloof ik) in de opslag. Hier zal het vast ook zo zijn en pas op de 22ste in de winkel zullen komen.
Dan vraag ik me toch af waarom je hem alleen bij PlayStation kunt pre-orderen, in Nederland in ieder geval. Als de winkels gewoon bevoorraad worden kunnen ze toch ook gewoon zonder problemen hun voorraad als pre-orders verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Nog niks bekend over of en wanneer de winkelverkoop start…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:30
Ik heb mij er eerlijk gezegd ook niet in verdiept. Weet alleen dat de winkels in Amerika wel al voorraden hebben, maar ook daar niks over pre-orders gehoord. Laten we hopen dat we dan 22 feb verrast worden met een voorraad hier en daar... Ik heb de set wel via Direct staan, maar kan mij voorstellen dat veel anderen liever gewoon in de winkel terecht willen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 15:47
Kartale schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:33:
Ik heb mij er eerlijk gezegd ook niet in verdiept. Weet alleen dat de winkels in Amerika wel al voorraden hebben, maar ook daar niks over pre-orders gehoord. Laten we hopen dat we dan 22 feb verrast worden met een voorraad hier en daar... Ik heb de set wel via Direct staan, maar kan mij voorstellen dat veel anderen liever gewoon in de winkel terecht willen.
Ik heb hem ook bij Direct besteld, maar zodra ik hem die woensdag ergens in de winkel zou zien ga ik hem halen. Heb (o.a. door berichten hier, maar ook door algemene reviews online) erg weinig vertrouwen in PSDirect wanneer er aftersales nodig zou zijn. Je hoort constant over de ongelooflijk waardeloze bereikbaarheid. Alleen al daarom zou ik het bedrijf niet willen steunen maar liever bij een vertrouwde en/of lokale retailer willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Wel jammer dat de winkels er niet duidelijk over hebben of kunnen communiceren.
Intertoys bijvoorbeeld heeft alleen dit er staan:
De PS VR2 set is vanaf woensdag 22 februari officieel verkrijgbaar. Op dit moment hebben wij nog geen pre-order beschikbaar voor de set. Mocht daar verandering in komen, dan kun je uiteraard terecht op onze pre-order pagina!
Lijkt een beetje op oude informatie wat nog niet is bijgewerkt.

Paypal of creditcard is geen probleem maar kan eerst nog wel even wachten op volgende week. Toch al over 4 dagen de 22ste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:47
Kartale schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:33:
Hij komt niet 22 februari in de winkels hier, bij 7 landen (US,UK,NL,DE,LUX,BE,FR) is hij alleen via PS Direct te bestellen. Waarschijnlijk een paar weken na de launch komt hij bij retailers zoals laatst ook het geval was met de DualSense Edge.
In andere landen is hij wel via retailers beschikbaar, daarvan zie je ook foto’s online verschijnen.
Wat jij gezien hebt is waarschijnlijk van retailers in Canada.

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader1978 op 18-02-2023 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Dantius schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:36:
[...]

Ik heb hem ook bij Direct besteld, maar zodra ik hem die woensdag ergens in de winkel zou zien ga ik hem halen. Heb (o.a. door berichten hier, maar ook door algemene reviews online) erg weinig vertrouwen in PSDirect wanneer er aftersales nodig zou zijn. Je hoort constant over de ongelooflijk waardeloze bereikbaarheid. Alleen al daarom zou ik het bedrijf niet willen steunen maar liever bij een vertrouwde en/of lokale retailer willen kopen.
Sorry, maar PS direct is toch gewoon PlayStation/Sony of zie ik dat verkeerd? Waarom zou bij Sony of PlayStation de aftersales slecht zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dantius
Shinji schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:53:
[...]

Sorry, maar PS direct is toch gewoon PlayStation/Sony of zie ik dat verkeerd? Waarom zou bij Sony of PlayStation de aftersales slecht zijn?
Omdat een belangrijk deel van aftersales is: het kunnen bereiken en communiceren met een bedrijf. Dat is precies waar Direct het laat afweten (als ik de reviews mag geloven). Enkel bereikbaar per chat, niet per telefoon. Chat die vaak overvol is of ronduit niet werkt. Frequente website problemen.

Ik hoop het niet nodig te hebben uiteraard, maar ik baseer plek van aankoop ook voor een deel op: wat als er iets is, kan ik dan hulp krijgen. En op dat vlak staan ze erg slecht bekend. Dat zou voor mij reden zijn om (als er keuze is) de aankoop ergens anders te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 23:06
Er gaan overigens geruchten over een 'surprise drop' van een Astrobot game op de releasedag. Hier een mooie post met wat "bewijs"

https://www.reddit.com/r/...se_announcements/j8jivul/

Uiteraard met een dikke korrel zout nemen, maar het zou wel fantastisch zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
Check de link naar de playstation access video van vandaag die ik een paar comments terug plaatste, ook een aardig dikke hint richting astro. Glad i’m not imagining things!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-07 08:12
yinx84 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:25:
Er gaan overigens geruchten over een 'surprise drop' van een Astrobot game op de releasedag. Hier een mooie post met wat "bewijs"

https://www.reddit.com/r/...se_announcements/j8jivul/

Uiteraard met een dikke korrel zout nemen, maar het zou wel fantastisch zijn :D
Ik hoop het ook, zijn toch altijd geinige games. Tegelijkertijd moet het toch eigenlijk haast wel, om een €600 apparaat te verkopen en dan helemaal geen enkel stuk software bij te leveren zou toch wel een beetje karig zijn.

Op z'n minst een PSVR2 update van de originele game van de PSVR lijkt me toch niet te veel gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 09:38
Crusader1978 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:52:
[...]

Hij komt niet 22 februari in de winkels hier, bij 7 landen (US,UK,NL,DE,LUX,BE,FR) is hij alleen via PS Direct te bestellen. Waarschijnlijk een paar weken na de launch komt hij bij retailers zoals laatst ook het geval was met de DualSense Edge.
In andere landen is hij wel via retailers beschikbaar, daarvan zie je ook foto’s online verschijnen.
Wat jij gezien hebt is waarschijnlijk van retailers in Canada.
Klopt, ik heb het vandaag nagevraagd bij de GameMania hier. Die bevestigden dat zij en de andere retailers hem niet fysiek gaan hebben de 22e. Ze wisten niet wanneer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Robbaman schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:54:
[...]

Ik hoop het ook, zijn toch altijd geinige games. Tegelijkertijd moet het toch eigenlijk haast wel, om een €600 apparaat te verkopen en dan helemaal geen enkel stuk software bij te leveren zou toch wel een beetje karig zijn.

Op z'n minst een PSVR2 update van de originele game van de PSVR lijkt me toch niet te veel gevraagd...
Probleem is denk ik dat je Astrobot met een DS4 controller speelde en die ook dingen als het touchpad en de lightbar gebruikte, er zal natuurlijk wel een manier zijn om al die controls om te zetten naar bijvoorbeeld een letterlijke trek beweging bij het afvuren van Astrobot met de catapult ipv een swipe over de touchpad.

Ja, het zou theoretisch mogelijk zijn dat ze ons ermee gaan verrassen, maar ik reken er niet op, des te meer is het een verrassing als hij wel komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Zou lullig zijn als ie de 22ste al in de winkel ligt en wij nog moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-07 12:58
Bij mij staat er nog steeds 'Bestelling verwerken', al staat het bedrag wel gereserveerd op mijn VISA-kaart.

Ik woon in België trouwens. Ik heb een voorgevoel dat ik hem niet de 22e ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
IamPeacock schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:04:
Bij mij staat er nog steeds 'Bestelling verwerken', al staat het bedrag wel gereserveerd op mijn VISA-kaart.

Ik woon in België trouwens. Ik heb een voorgevoel dat ik hem niet de 22e ga hebben.
Volgens mij is dat ook de status die het bij iedereen zou moeten zijn, bij mij staat ook "bestelling verwerken", maar er staat bij mij ook "totaalbedrag betaald €599,99”, dus ik neem aan dat ze van mij het geld al hebben. PayPal heeft de kosten bij mij in ieder geval al in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Bij mij is het ook al van mijn mastercard gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Nu online
En allemaal nog geen volgende mail gehad?

Bij mij ook cc reservering en bestelling verwerken op de site van direct maar geen mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:27

DarkSide

theres no place like ::1

klopt
Op de status pagina van Sony staat betaald.
Paypal zal het geld al hebben overgemaakt. Op mijn CC staat de het bedrag al gereserveerd.
Dit wordt automatisch elke maand afgelost.

nu.....alleen......nog......wachten......

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kalder
Nog maar Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vectorstock.com/i/1000x1000/30/55/movie-countdown-number-4-vector-30543055.jpg bedtijden te gaan!

Kan ik dat nog overleven? 4 keer slapen en dan de hele dag voor het raam zitten wachten op de postbode...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/lukr1.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 17:55
boefje79 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:33:
En allemaal nog geen volgende mail gehad?

Bij mij ook cc reservering en bestelling verwerken op de site van direct maar geen mail
Waarom stressen om een mail? Je hebt er een gehad dat je CC binnenkort belast zou worden, dat is dan nu ook gebeurd. De volgende mail verwacht ik pas als ie verzonden is.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Nu online
Geronimous schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:19:
[...]

Waarom stressen om een mail? Je hebt er een gehad dat je CC binnenkort belast zou worden, dat is dan nu ook gebeurd. De volgende mail verwacht ik pas als ie verzonden is.
Wie heeft het over stressen? 😇

Op zich zou een mail met aankondigen dat ze gaan chargen en dan dus een mail dat dit is gedaan niet onlogisch zijn.

Maar als iedereen dat verloop heeft komt het vast goed en zo niet dan later

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 00:16

Major_ton

Shoot!

Ik heb hier al het e.e.a. gelezen over de cinematic mode (en hoe weinig erover bekend is), maar ik hoop toch wel dat je Netflix en Disney+ etc kan kijken terwijl je voor je gevoel naar een big ass IMAX scherm zit te kijken. Dat vond ik een paar jaar terug met een Samsung telefoon en een GearVR ook al erg leuk en dat was nog van het niveau 'pixels tellen', dus ik hoop enorm dat de PSVR2 dit ook gaat ondersteunen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MakhouT
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-07 04:09
Nog niets van CC afgegaan hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Nu online
Major_ton schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:27:
Ik heb hier al het e.e.a. gelezen over de cinematic mode (en hoe weinig erover bekend is), maar ik hoop toch wel dat je Netflix en Disney+ etc kan kijken terwijl je voor je gevoel naar een big ass IMAX scherm zit te kijken. Dat vond ik een paar jaar terug met een Samsung telefoon en een GearVR ook al erg leuk en dat was nog van het niveau 'pixels tellen', dus ik hoop enorm dat de PSVR2 dit ook gaat ondersteunen.
Dat lijkt wel bevestigd, was een thread over op reddit…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
Major_ton schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:27:
Was in de PSVR1 al mogelijk, het enige is dat de max resolutie van flat content 1080p is, dus je zal een stuk minder detail hebben dan op een 4k tv.
Verder zal het net als de PSVR1 zijn, je zit dan gewoon in een virtuele bioscoop.
Er zullen vast ook wel apps zijn, zoniet, komen, om bijvoorbeeld 360 videos te kunnen kijken, zo'n app was er bij de VR1 ook, alleen de content die je kon kijken wordt door de beheerders van de app ofzo gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Hier ook nog niet, enkel een reservering. Zou me niet teveel zorgen maken 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kartale schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:23:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat PS langzamerhand naar alleen online verkoop wilt gaan en dan dus alleen via direct.playstation.com. Maar dat heb ik van horen zeggen dus hecht er geen waarde aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Nu online
Tip of misschien heb ik zitten snurken…

Ik kijk net bij mijn playstation stars, kan ik dat zo inwisselen voor €25 aan psn tegoed…toch leuk!

Star wars voor de helft of moss 🤔😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-07 04:09
Casual_T schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:33:
[...]

Hier ook nog niet, enkel een reservering. Zou me niet teveel zorgen maken 😅.
Ook geen reservering bij mij, achja nog beetje geduld hebben zeker :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:14
Wel wel wel, en ik maar denken dat Cinematic mode een soort thuisbioscoop was. Er komt een heleboel meer bij kijken, zo zie je maar weer. Nooit gebruikt, ben benieuwd:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Volgens mij is het een big virtual monitor 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Nu online
-knip- deze "discussie" heeft in deze vorm geen meerwaarde, dus het over en weer gewellus-nietus heb ik verwijderd.

[ Voor 118% gewijzigd door Geronimous op 19-02-2023 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
-knip- deze "discussie" heeft in deze vorm geen meerwaarde, dus het over en weer gewellus-nietus heb ik verwijderd.

[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 19-02-2023 03:52 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jongens, laten we het gezellig houden… :)

Virtuele bioscoop, virtuele TV, big screen, etc. Hoe je het beestje ook wilt noemen, uiteindelijk komt het er voor de meeste mensen toch op neer dat je naar een groot virtueel beeld kijkt :) Of het dan volledig donker is of slechts grotendeels verduisterd, bioscoopstoelen zichtbaar zijn of niet, het beeld zweeft of een vast scherm is… tja, dat zijn vooral details van hoe de verschillende fabrikanten het uitwerken en dat maakt in dit geval allemaal niet zoveel uit ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 07:38
En anders koop je maar gewoon een beamer :+

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Persoonlijk is films kijken in VR het laatste waar ik de headset voor ga gebruiken. 8)7 Daar heb je big ass OLEDs of beamers voor.

De mijne staat nog op bestelling verwerken, maar ik was ook rijkelijk laat met de pre order (18de feb ). Zou tof zijn om het voor het weekend te ontvangen. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Nu online

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

FMS schreef op zondag 19 februari 2023 @ 02:04:
De mijne staat nog op bestelling verwerken, maar ik was ook rijkelijk laat met de pre order (18de feb ). Zou tof zijn om het voor het weekend te ontvangen. oOo
Kijk maar uit
Als je de bestelling minder dan 8 dagen voor de getoonde releasedatum of releaseperiode hebt geplaatst, is het mogelijk dat je het product niet ontvangt op de getoonde releasedatum of in de releaseperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Thanks for the warning. Verwachtingen bijgesteld. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07 08:41
FMS schreef op zondag 19 februari 2023 @ 03:33:
[...]

Thanks for the warning. Verwachtingen bijgesteld. ;(
Ach staat toch : Releasedatum: Levert 22 - 28 februari 2023 dus zal wel meevallen denk ik.
Denk dat je deze week wel kan spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Dinsdag komt de upgrade voor gt7 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Iemand die hier switchblade heeft gepreoderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Formula one schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:28:
Ze zijn allemaal aan het carnavallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:37

SilencerNL

No remorse

Formula one schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:28:
Nee, maar wel Switchback VR :+

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Welnee, we zijn allemaal aan het redecoreren, zeg maar de meubelen verplaatsen om wat ruimte te scheppen voor wat komen gaat.

Zo kon ik zelf eindelijk een hoekje vrijmaken voor 's werelds snelste VR gamingseat van het moment...

De VBRS El Diablo Superveloce!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5vfElvnK4iC7afGn0pzDLt7vQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltAVkjjiXFNwU17fNOheq7Ee.jpg?f=fotoalbum_large

Waarbij snel niet alleen staat voor de paar uurtjes waarin het geheel in elkaar is geflanst, als ook de looks al zeg ik het zelf, en toch zeker de games die ik ermee heb kunnen spelen.

Zijaanzicht voor de looks:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpF_I9jBQ2ZBi8dY-WWsRfQm4Xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GLYARNspWHdHNKvFreXCPfxW.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ga je in Ace Combat sneller dan het geluid, in StarWars Squadrons zelfs sneller dan het licht, en met WipEout VR kan je zo snel gaan als je reflexen maar toestaan. Super-Zen en nog sneller zelfs, jaja.

Ik hoop dat de PSVR 2 er ook een beetje op past, en of de evil look een beetje blijft:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dy_9x57jrcycfq6Si3A2Nq3L7qQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VyvKNaBE2SPv8DeAplZ0xPIf.jpg?f=fotoalbum_large

Wel tijd voor een pilske, daar hebben ze gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Volgens mij is er bij mij iets misgelopen.

De status staat nog steeds op 'bestelling verwerken'. Ok, prima, waarom niet, verzenden zal vast ten vroegste beginnen rond 21-22 februari.

Maar dan op "bestelgegevens" staat: Totaalbedrag betaald 599,99 €

Ik heb betaald met een krediet kaart, die staat correct ingevuld bij betalingsgegevens. Tijdens het bestellen eind 2022 werd ik ook doorgestuurd naar de website van m'n bank, om de betaling te authenticeren. Maar het bedrag is nergens gereserveerd, of reeds gecrediteerd.

Nu goed, ik ben niet gehaast, en ze zijn goed op voorraad. Naar verluid heeft Sony de productie naar beneden bijgesteld, dus ik maak me geen zorgen over beschikbaarheid. Ik kijk het aan tot eind deze maand. Als ik dan geen verzendmail krijg, vermoed ik dat ik begin maart gewoon gemakkelijk nog eens kan proberen.

Ik wil alvast op de sony direct website niets aanklikken, met betrekking tot hoe brak daar alles in elkaar zit. (zoals nog eens het betaalmiddel verwijderen en terug toevoegen, of bestelling annuleren en opnieuw doen). Wie weet crediteren ze dan wel 7 PSVR2's of zo, je weet het gewoon niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Amos_x schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:30:
Volgens mij is er bij mij iets misgelopen.

De status staat nog steeds op 'bestelling verwerken'. Ok, prima, waarom niet, verzenden zal vast ten vroegste beginnen rond 21-22 februari.

Maar dan op "bestelgegevens" staat: Totaalbedrag betaald 599,99 €

Ik heb betaald met een krediet kaart, die staat correct ingevuld bij betalingsgegevens. Tijdens het bestellen eind 2022 werd ik ook doorgestuurd naar de website van m'n bank, om de betaling te authenticeren. Maar het bedrag is nergens gereserveerd, of reeds gecrediteerd.

Nu goed, ik ben niet gehaast, en ze zijn goed op voorraad. Naar verluid heeft Sony de productie naar beneden bijgesteld, dus ik maak me geen zorgen over beschikbaarheid. Ik kijk het aan tot eind deze maand. Als ik dan geen verzendmail krijg, vermoed ik dat ik begin maart gewoon gemakkelijk nog eens kan proberen.

Ik wil alvast op de sony direct website niets aanklikken, met betrekking tot hoe brak daar alles in elkaar zit. (zoals nog eens het betaalmiddel verwijderen en terug toevoegen, of bestelling annuleren en opnieuw doen). Wie weet crediteren ze dan wel 7 PSVR2's of zo, je weet het gewoon niet :+
bestelling verwerken en totaalbedrag betaald 599,99 staat er bij mij ook, ik ga ervanuit dat ze niet per ongeluk zeggen dat het al betaald is....
Anders hadden ze moeten neer schrijven totaalbedrag te voldoen ofzo...
Maar het zou me ook niet verbazen als dit een directe Google Translate is van de Noorse ps direct, Nederlands wordt wel vaker verward met Noors door PlayStation....

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 19-02-2023 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
@Kalder , het is vooral omdat er niets is gereserveerd op m'n creditcard (voor zover ik kan zien) en ook nog niets is betaald. Misschien voldoen ze de betaling wel op het moment/dag van verzenden, en wordt dan het bedrag alsnog in rekening gebracht op de creditcard, maar dan zonder reservering. Blijft gewoon vreemd omdat hoger in dit topic al van alles schijnt betaald/gecrediteerd/gereserveerd/doorgestort te zijn.

Goed, m'n ps5 komt ook van direct, en ging verder probleemloos (maar was wel meteen betaald en verzonden) wat hier nu niet zo is.

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Amos_x schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:28:
@Kalder , het is vooral omdat er niets is gereserveerd op m'n creditcard (voor zover ik kan zien) en ook nog niets is betaald. Misschien voldoen ze de betaling wel op het moment/dag van verzenden, en wordt dan het bedrag alsnog in rekening gebracht op de creditcard, maar dan zonder reservering. Blijft gewoon vreemd omdat hoger in dit topic al van alles schijnt betaald/gecrediteerd/gereserveerd/doorgestort te zijn.

Goed, m'n ps5 komt ook van direct, en ging verder probleemloos (maar was wel meteen betaald en verzonden) wat hier nu niet zo is.

We gaan het zien.
Ik heb met PayPal betaald, die heeft al kosten in rekening gebracht, maar dacht gelezen te hebben dat ze bij verzending pas echt definitief de transactie voldoen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07 20:01
Kalder schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:30:
[...]

Ik heb met PayPal betaald, die heeft al kosten in rekening gebracht, maar dacht gelezen te hebben dat ze bij verzending pas echt definitief de transactie voldoen o.i.d.
Hier zelfde hoor. Paypal meldt dat het bedrag afgeschreven wordt op verzending, en status op direct is 'verwerken'. Volgens mij allemaal normaal, ik durf wel te gokken op levering op release, maar als het iets later is: boeien, heb toch chronisch tijd tekort :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-07 16:11
staat er ook bij als je naar de site gaat.

Voor pre-orders wordt het bedrag afgeschreven als de artikelen klaar zijn voor verzending.

Staat nu op gereserveerd, bij verzending zal het gelijk worden afgeschreven.

[ Voor 22% gewijzigd door harley2009 op 19-02-2023 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Geronimous schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:50:
[mbr]the hype is real... :9 Hier ook...

Maar we hoeven niet van iedereen een update of zijn/haar betaling is gereserveerd ;) [/mbr]
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Eén van de dingen die ik ook snel ga testen zodra ik de PSVR2 binnen heb, is het kijken van 360⁰ content. Er staat genoeg op youtube en zelf heb ik ook wat 360⁰ video's gemaakt tijdens vakanties. Het plaatst je veel meer in de echte omgeving dan bij het terugkijken van foto's of gewone video's.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 09:13

CyBeRSPiN

sinds 2001

Major_ton schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:19:
Eén van de dingen die ik ook snel ga testen zodra ik de PSVR2 binnen heb, is het kijken van 360⁰ content. Er staat genoeg op youtube en zelf heb ik ook wat 360⁰ video's gemaakt tijdens vakanties. Het plaatst je veel meer in de echte omgeving dan bij het terugkijken van foto's of gewone video's.
Waarmee wil je dat afspelen dan? Nog niks gelezen over het kunnen afspelen van dit type content met de PS VR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
CyBeRSPiN schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:36:
[...]

Waarmee wil je dat afspelen dan? Nog niks gelezen over het kunnen afspelen van dit type content met de PS VR2.
Ik weet dat er voor de PSVR1 een app voor was, maar daar kon je niet je eigen content bekijken, weet niet of het ook met YouTube werkte, maar denk wel dat ze iets van 360 videos zullen aanbieden alleen misschien niet op launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
Trouwens, zou PD niet vlak voor release nog een GT7 event houden ergens in Japan? Neem aan dat we dan wat meer van GT7 in VR zullen zien.

Oh ja, het zou al aan de gang moeten zijn; https://www.gtplanet.net/psvr2-event-japan-gt7-20230127/
18-19 februari, maar heb dus niets meer ervan gehoord... Kan er ook verder niets over vinden.

[ Voor 43% gewijzigd door Kalder op 19-02-2023 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
Ik wist bijvoorbeeld niet dat WipeOut ooit een PSVR update heeft gekregen? Dus geen 'knock-off' podracer, maar de echte WipeOut. Wipeout is puur jeugdsentiment, en nog steeds een erg goede game die ik met plezier zou spelen.

De kans is waarschijnlijk klein dat WipeOut ooit een PSVR2 update krijgt. Volgens mij is die studio dicht, en is er niemand nog echt bezig met die franchise? Best wel jammer.

Hopelijk dan een andere podracer in de toekomst die min of meer hetzelfde voelt en speelt, in VR dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Amos_x schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:01:
Ik wist bijvoorbeeld niet dat WipeOut ooit een PSVR update heeft gekregen? Dus geen 'knock-off' podracer, maar de echte WipeOut. Wipeout is puur jeugdsentiment, en nog steeds een erg goede game die ik met plezier zou spelen.

De kans is waarschijnlijk klein dat WipeOut ooit een PSVR2 update krijgt. Volgens mij is die studio dicht, en is er niemand nog echt bezig met die franchise? Best wel jammer.

Hopelijk dan een andere podracer in de toekomst die min of meer hetzelfde voelt en speelt, in VR dan
Als je interesse hebt, heb ik nog wel een vr1 over ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
Amos_x schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:01:

WipEout is grandioos in VR, de afgelopen dagen nog veel gespeeld als aanloopje zeg maar. Zelf denk ik wel dat WipEout Omega een PSVR 2 update gaat krijgen. Onaangekondigd, net zoals voor de 1e PSVR. Die update is dacht ik niet door de makers zelf gedaan, speciaal geport naar de resolutie van het scherm door een team van nog geen 10 man.

Ik heb WipEout ook op de PS5, ik kan hem zo in 4K spelen maar dat is gewoon niet leuk meer als je eenmaal IN je AG schip hebt gezeten.

Indien het echt jeugdsentment is zoals bij mij ook, koop eens zo'n PSVR 1 binnenkort voor heel weing, puur voor WipEout. Voor je het weet zit je midden in de nacht creepy alleen op zolder eindeloos in Zone mode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6rjdG1v_rEQhNaKAqf0R-UdOSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Osjpze2EgUZv0AKVX9K6AEG.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: ik bedoel maar, Kalder bied hem al aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

CyBeRSPiN schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:36:
[...]

Als het werkt met YouTube, dan upload ik gewoon mijn eigen video's naar mijn privé YouTube kanaal en kijken maar. Met de GearVR werkte 360⁰ video's op YouTube perfect. Eigen content en MKV's etc kon je afspelen via Samsung's eigen videospeler of VLC. Dat gaat met de PSVR2 natuurlijk niet lukken helaas. Hopelijk komt daar nog wat voor, maar dat zal wel wishful thinking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Nu online
Major_ton schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:35:
[...]

Als het werkt met YouTube, dan upload ik gewoon mijn eigen video's naar mijn privé YouTube kanaal en kijken maar. Met de GearVR werkte 360⁰ video's op YouTube perfect. Eigen content en MKV's etc kon je afspelen via Samsung's eigen videospeler of VLC. Dat gaat met de PSVR2 natuurlijk niet lukken helaas. Hopelijk komt daar nog wat voor, maar dat zal wel wishful thinking zijn.
Voor 2D en 3D content ben ik nog wel hoopvol. Plex werkt al op de PS5, waarom dan niet ook op de VR2, maar VR-content…🤔🙏🏻

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Mijn CoTM bundel met de headset is veranderd naar 'Verzending voorbereiden', zie ik op de bestelling site. Charging station stond daar al op. Zo te zien zit er vooruitgang in :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Casual_T schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:22:
Mijn CoTM bundel met de headset is veranderd naar 'Verzending voorbereiden', zie ik op de bestelling site. Charging station stond daar al op. Zo te zien zit er vooruitgang in :).
Jep. Lijkt erop dat we allemaal de 22e een pakketje krijgen, of je nu op 15 november of op 16 februari hebt besteld :)
Wat een verschil met de PS5 launch, daar destijds echt mazzel gehad met een day 1 levering.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-02-2023 23:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Excuses als de volgende review al gedeeld is, maar dit is misschien wel de beste en meest eerlijke tot nu toe.

YouTube: PlayStation VR2 Review: PSVR2 Tested In-Depth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Nu online

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Bij mij staat nu zending voorbereiden, dus it is real guys :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:19
Allemaal met CotM bundel?

Hier standaard bundel zonder game, en er staat nog “bestelling verwerken”.

Paypal bedrag is al in mindering gebracht, maar staat nog wel “autorisatie in behandeling”. Als ik op Sony Direct kijk staat er bij mijn bestelling wel dat ik 599,99 betaald heb :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Denman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:35:

Paypal bedrag is al in mindering gebracht, maar staat nog wel “autorisatie in behandeling”. Als ik op Sony Direct kijk staat er bij mijn bestelling wel dat ik 599,99 betaald heb :P
Niet allemaal iig :) Horizon games zijn niet mijn ding en ik ga me in de eerste instantie waarschijnlijk prima vermaken met RE, Kayak Vr, NMS en GT7. Ik verwacht eigenlijk ook nog een Astro bot surprise.

Zijn er mensen die voornemens zijn om lens inserts te nemen? Ik ben zelf licht bijziend en overweeg deze dingen voor het gemak maar met name om het risico op krasjes als gevolg van glas op glas contact te elimineren.

De PSVR2 versie komt volgens de website eind maart uit. Tot die tijd draag ik wel lensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01-03-2024
Hier ook nogsteeds bestelling verwerken, gereserveerd op Paypal en op de direct site staat €599,99 betaald, ook niet de Horizon bundel besteld. Hopelijk hebben we hem Woensdag🤞🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
  • Nu online

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Komt goed, en anders komen jullie maar bij mij op de koffie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasKroeze
Yzord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:48:
Komt goed, en anders komen jullie maar bij mij op de koffie
Deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-07 16:11
Denman schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:35:

Nee. Hier alleen vr2 + dock station. Beiden staan nu op voorbereiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 16:57
BasKroeze schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:45:
Hier ook nogsteeds bestelling verwerken, gereserveerd op Paypal en op de direct site staat €599,99 betaald, ook niet de Horizon bundel besteld. Hopelijk hebben we hem Woensdag🤞🏻
Ik had t/m gisteren precies hetzelfde. Nu staat er wel verzending voorbereiden dus komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 04-07 18:16
Yzord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:17:
Zelfde hier. Duimen dat ie voor eind van de week binnen komt.

Iemand een idee wat ze gebruiken voor verzenden ? Ik gok op UPS of DHL Express. Kan me voorstellen dat ze het opslaan en versturen hebben uitbesteed aan bv. Syncreon in Waalwijk (oa ook Apple en Sonos).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens PSVR Without Parole zou er morgen nog een embargo verlopen voor de aankondiging van een aantal nieuwe games.

En wat nieuwe beelden van GT7 VR van het PS Japan kanaal, inclusief de showroom:

Sean Murray van Hello Games tweet traditiegetrouw enkele dagen voor de release van een NMS update, dus de kans lijkt reëel dat de VR update ook op release gespeeld kan worden (en de update sneeuw gerelateerd is?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
loekf2 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:52:
[...]

Zelfde hier. Duimen dat ie voor eind van de week binnen komt.

Iemand een idee wat ze gebruiken voor verzenden ? Ik gok op UPS of DHL Express. Kan me voorstellen dat ze het opslaan en versturen hebben uitbesteed aan bv. Syncreon in Waalwijk (oa ook Apple en Sonos).
Als het goed is gebruiken ze ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-07 12:58
Als ze vanavond verzonden worden, zouden we ze dan morgen al hebben? Iemand die weet vanuit welk land ze verzonden worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 13:15

DaWaN

'r you wicked ??

Mijn PS5 van Playstation Direct kwam via Arvato Supply Chain Solutions uit Heijen en werd met UPS verzonden.

Maar ik gok dat ze in Heijen nu allemaal nog met een kater op bed liggen _O-
Mijn PS VR2 CotM bundel staat ook al sinds gisteren op "verzending voorbereiden".
Ik ga er vanuit dat ik hem niet eerder dan woensdag heb :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Major_ton schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:43:
Excuses als de volgende review al gedeeld is, maar dit is misschien wel de beste en meest eerlijke tot nu toe.

YouTube: PlayStation VR2 Review: PSVR2 Tested In-Depth!
Dat is een goede, beste review tot nu toe. Veel info en details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:31
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:00:
[...]

Dat is een goede, beste review tot nu toe. Veel info en details.
Nu nog even geschreven ipv die irritante filmpjes waarbij de informatie dichtheid veel te laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 09:38
FMS schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:43:
[...]

Zijn er mensen die voornemens zijn om lens inserts te nemen? Ik ben zelf licht bijziend en overweeg deze dingen voor het gemak maar met name om het risico op krasjes als gevolg van glas op glas contact te elimineren.
Ik heb ze zelf bij VRoptician gekocht destijds voor mijn Index. Ik ben er erg tevreden over. Voor die tijd was ik altijd aan het prutsen met mijn bril. Nu niet meer, en de lenzen van de headset zelf zijn inderdaad beschermd. Enige nadeel is als de headset door veel anderen gebruikt wordt. Dan ben je de hele tijd die inserts aan het swappen. Ik ben zelf nagenoeg de enige gebruiker van de headset, dus is voor mijzelf geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na dit filmpje weet ik in ieder geval zeker dat ik nog een hele tijd ga wachten. Ik wil veel meer games zien die ik wil spelen. In de toekomst misschien alle huidige games ook nog eens in Ps Plus Extra.
Een Half Life Alyx is tevens zeer welkom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:05:
Na dit filmpje weet ik in ieder geval zeker dat ik nog een hele tijd ga wachten. Ik wil veel meer games zien die ik wil spelen. In de toekomst misschien alle huidige games ook nog eens in Ps Plus Extra.
Wellicht snap ik het gewoon slecht, maar als je er 1 wil kan je hem best vanaf dag 1 kopen. Hoorde hetzelfde vaak bij de PS5 zelf. Maar als je hem wil is day one toch het best? De prijs zal met de inflatie eerder omhoog dan omlaag gaan lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

giantgiantus schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:07:
[...]

Wellicht snap ik het gewoon slecht, maar als je er 1 wil kan je hem best vanaf dag 1 kopen. Hoorde hetzelfde vaak bij de PS5 zelf. Maar als je hem wil is day one toch het best? De prijs zal met de inflatie eerder omhoog dan omlaag gaan lijkt me.
Prijs maakt mij niet uit. Later in stappen met een lading games die je meteen in huis kunt halen is ook geweldig. Dat gevoel dat ik had nadat de PS5 anderhalf jaar later in huis kwam was top.
Ik wil 'm dus nog niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:08:
[...]

Prijs maakt mij niet uit. Later in stappen met een lading games die je meteen in huis kunt halen is ook geweldig. Dat gevoel dat ik had nadat de PS5 anderhalf jaar later in huis kwam was top.
Makes sense. Ik heb dat geduld gewoon niet denk ik dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 03-07 15:45

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben ook blijven twijfelen. Had 'm eerst gepreordered (oktober 2022 ofzo) en toen toch weer geannuleerd een paar weken geleden. Maar Sony doet het hypen toch zó goed dat ik hem (ondanks mijn eerdere nadelen zoals dat ik er eigenlijk niet echt lekker de ruimte voor heb in de woonkamer met vrouwlief op de bank naast me) tóch alsnog heb gepreorderd (bestelling wordt klaargemaakt nu). Ik koop hem voor 2 games: Horizon en GT7. En of het verder nog wat wordt (en of hij echt stof gaat happen of niet) merk ik vanzelf. Eventueel verkoop ik hem over 3 maanden voor 400 euro weer. Ben ik in elk geval even onderdeel geweest van de hype. Het gaat toch zo klote met de wereld tegenwoordig dat ik steeds meer de "leef nu" gedachte heb. Dat geldt ook voor de VR2... #toch_mooi_goedgepraat_voor_mezelf >:)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
YouTube: PSVR2 THIS WEEK | 2 MORE DAYS! | February 20, 2023

Handige samenvatting van psvr parole voor de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-07 05:54
Vraagje omdat het de eerste VR headset voor mij is.. Die lenzen heh die hebben geen bescherming als je de headset niet draagt

Hoe doen jullie dat met schoonmaken en dergelijke? Je wilt geen krassen erop lijkt mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

@dglavimans zorgen dat er geen zand op komt (indien ja, dat eerst wegblazen) en vervolgens microvezeldoekje gebruiken. Maar er is wel degelijk bescherming want de hele headset zit om de lenzen heen. Bij een val komt die lens niet in aanraking met de grond lijkt me..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
En ik heb begrepen dat je de headset het best in een donkere ruimte weg kan leggen omdat een verkeerd gerichte zonnestraal schade kan berokkenen.

Misschien weet iedereen dit, maar voor mij was het nieuw (maar wel logisch als je er over nadenkt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nienix
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 22:15
dglavimans schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:23:
Vraagje omdat het de eerste VR headset voor mij is.. Die lenzen heh die hebben geen bescherming als je de headset niet draagt

Hoe doen jullie dat met schoonmaken en dergelijke? Je wilt geen krassen erop lijkt mij
Let vooral op dat er geen direct zonlicht in de lenzen kan komen als je hem ergens neer legt.

Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
CyBeRSPiN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:39:
@dglavimans zorgen dat er geen zand op komt (indien ja, dat eerst wegblazen) en vervolgens microvezeldoekje gebruiken. Maar er is wel degelijk bescherming want de hele headset zit om de lenzen heen. Bij een val komt die lens niet in aanraking met de grond lijkt me..
Geloof dat Sony bij de PSVR1 een doekje meeleverde.

Ik zou evt brillen schoonmaakmiddel gebruiken (bv van HG) om vinger afdrukken te verwijderen. Gebruik geen spul voor monitoren wat het kan evt de coating beschadigen (als er bv anti-reflectie coating op zit).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:05:
Een poort van Alyx zou erg tof zijn, maar vrees dat Valve hem als exclusive wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-07 08:12
loekf2 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:54:
Een poort van Alyx zou erg tof zijn, maar vrees dat Valve hem als exclusive wil houden.
De PSVR2 is de eerste headset die ik daadwerkelijk goed genoeg vind om aan te schaffen voor mijn gebruikswensen en ik zie Alyx dan ook graag daarop verschijnen aangezien ik nooit eerder kans gehad heb deze te spelen.

Echter vraag ik mij af of het ook voor Valve niet juist goed kan zijn deze ook op de PSVR2 uit te brengen. Een grotere adoptie van VR lijkt me voor alle VR-stakeholders namelijk belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-06 08:51

sn0ww

Goet is niet goed.

Yzord schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:17:
Bij mij ook.

16 Januari besteld. Wel de bundel met Call of the Mountain.

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-06 11:24
Welke games zijn jullie van plan te halen? Mijn eigen shortlist:
  • Before your eyes
  • Moss I & II
  • Kayak Mirage
  • Tentacular
  • The last Clockwinder
  • The Light Brigade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKroeze
IamPeacock schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:39:
Als ze vanavond verzonden worden, zouden we ze dan morgen al hebben? Iemand die weet vanuit welk land ze verzonden worden?
Als het goed is vanuit eindhoven, alle hardware die ik bij direct besteld heb is vanuit eindhoven gekomen, heb ergens gelezen dat zelfs preorders van ierland vanuit nederland verzonden worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

@SgtCaffran Ik ga eerst Horizon en Kayaken, en dan kijken hoe dat bevalt voordat ik nog meer geld uit geef aan games die ik dan mogelijk nooit meer zal spelen ivm mogelijk retour.
De 10% pre-order korting via PS Plus is nog wel tempting, maar ik wacht nog even..
Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste