Volgens mij is er bij mij iets misgelopen.
De status staat nog steeds op 'bestelling verwerken'. Ok, prima, waarom niet, verzenden zal vast ten vroegste beginnen rond 21-22 februari.
Maar dan op "bestelgegevens" staat: Totaalbedrag betaald 599,99 €
Ik heb betaald met een krediet kaart, die staat correct ingevuld bij betalingsgegevens. Tijdens het bestellen eind 2022 werd ik ook doorgestuurd naar de website van m'n bank, om de betaling te authenticeren. Maar het bedrag is nergens gereserveerd, of reeds gecrediteerd.
Nu goed, ik ben niet gehaast, en ze zijn goed op voorraad. Naar verluid heeft Sony de productie naar beneden bijgesteld, dus ik maak me geen zorgen over beschikbaarheid. Ik kijk het aan tot eind deze maand. Als ik dan geen verzendmail krijg, vermoed ik dat ik begin maart gewoon gemakkelijk nog eens kan proberen.
Ik wil alvast op de sony direct website niets aanklikken, met betrekking tot hoe brak daar alles in elkaar zit. (zoals nog eens het betaalmiddel verwijderen en terug toevoegen, of bestelling annuleren en opnieuw doen). Wie weet crediteren ze dan wel 7 PSVR2's of zo, je weet het gewoon niet