Hoe ik het begreep, geld is het probleem niet en dat wil hij er ook niet voor terug (hij heeft immers genoeg). Hij wil er informatie of macht voor terug, of in dit geval dat zijn zoon haar dochter leert kennen. En dat die dan eventueel trouwen.bluek schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:20:
Het was inderdaad weer een prachtige aflevering.
Wat ik alleen wat vreemd vind is dat Mon zo veel moeite moet doen voor een lening terwijl Vel toch wel wat iets van die miljoenen credits zou kunnen missen. Of zou dat een cash flow probleem zijn?
Ja mooi hea. Hij heeft een winkel die easter eggs verkoopt. Ben erg benieuwd naar zijn achtergrond.s0kkie schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 09:17:
Ik twijfelde al bij deze scène of het van episode 2 kwam maar dus toch!
[Afbeelding]
And it goes BRAAAAAPP!
Echt jammer van Andy Serkis, was echt een waardevolle toevoeging aan de serie.
Ach, misschien heeft die nog een ring overgehouden uit een vorig leven
Ruim 4 afleveringen in de gevangenis maar wat waren ze nou eigenlijk aan het maken? Het was maar één ding constant
Wss een onderdeel voor de Death Star, dat haakt goed in met Rogue One.s0kkie schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:48:
Ruim 4 afleveringen in de gevangenis maar wat waren ze nou eigenlijk aan het maken? Het was maar één ding constant
Of Palpatine cloned Kino voor Snoke… of verdrijven we dat stukje canon even?PEBKAC schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:32:
Echt jammer van Andy Serkis, was echt een waardevolle toevoeging aan de serie.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Luthen Rael (Stellan Skarsgard) blijft toch wel echt een eindbaas 
De character dat samen met Andor ontsnapt zit blijkbaar ook in Rogue One, had ik even niet door, maar wel toffe detail.
De character dat samen met Andor ontsnapt zit blijkbaar ook in Rogue One, had ik even niet door, maar wel toffe detail.
[ Voor 47% gewijzigd door s0kkie op 16-11-2022 15:29 ]
Deze serie... echt, waarom was Kenobi niet van dit niveau? Waarom doen ze dit niet met Book of Boba Fett. Deze productie kwaliteit en regie gecombineerd met de originele karakters en de actie die erbij hoort zou zo waanzinnig gaaf zijn. Maar gelukkig hebben we Andor. Rogue One vond ik erg goed en nu zetten ze die trend voort. Hopelijk krijgen we in het volgende seizoen wat grotere namen zoals Krennic, Palpatine en Vader ook te zien.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Niet alleen Star Wars maar ook Marvel. Het is bijna een beetje treurig hoe basic alle Disney+ originals zijn in vergelijking met Andor. Misschien een beetje gezeik aangezien ik me prima vermaakt heb met sommige , maar de eerstvolgende series zullen denk ik flink tegenvallen.
Doe mij maar 1 serie in plaats van 3-4 per jaar als het allemaal deze kwaliteit heeft.
Als “bekender” gezicht voor seizoen 2 zou ik zelf Thrawn voorstellen. De perfecte villain zeker met deze writers. Sluit ook direct aan op de Ahsoka serie!
Doe mij maar 1 serie in plaats van 3-4 per jaar als het allemaal deze kwaliteit heeft.
Als “bekender” gezicht voor seizoen 2 zou ik zelf Thrawn voorstellen. De perfecte villain zeker met deze writers. Sluit ook direct aan op de Ahsoka serie!
[ Voor 42% gewijzigd door raiders op 17-11-2022 03:01 ]
Blij dat deze serie bijna afgelopen is. Hopelijk komt er geen meer seizoenen want het is niet echt fantastisch. Kunnen ze beter besteden aan Boba Fett of Bad Batch. Mooi gefilmd maar wat is het toch een saaie serie. Hele gedeelte in de gevangenis was echt niks.
[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 17-11-2022 22:31 ]
Later deze maand beginnen ze met seizoen 2 te filmenalienfruit schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:30:
Blij dat deze serie bijna afgelopen is. Hopelijk komt er geen meer seizoenen want het is niet echt fantastisch. Kunnen ze beter besteden aan Boba Fett of Bad Batch. Mooi gefilmd maar wat is het toch een saaie serie. Hele gedeelte in de gevangenis was echt niks.
Jammer dat Andor niet is wat je ervan zou willen. Persoonlijk baal ik ervan dat dit seizoen alweer bijna afgelopen is. Naar mijn mening is er zoveel zorg en toewijding in deze serie gaan zitten dat een Book of Boba Fett aanvoelt als een uit de hand gelopen hobby project van een stel dronken studenten (overdreven gezegd). Ik zit elke woensdagavond weer opnieuw te smullen van de craftsmanship die Andor is. Toegegeven, het is een enorme slow burn en het kent weinig actie (dat moet je liggen), maar het maakt het voor mij een beetje de Breaking Bad binnen het Star Wars universum. Eindelijk hebben we een Star Wars serie waarin er écht goed geacteerd wordt, waarin er daadwerkelijk de tijd wordt genomen om een verhaal te vertellen, waarin acties consequenties hebben, waarin niet alles voorgekauwd wordt alsof de kijkers te dom zijn om zelf na te denken en waarin emoties ook echt voelbaar zijn. Maar dat zijn mijn 2 centen en daar hoef je uiteraard niet hetzelfde over te denken.alienfruit schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:30:
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ongekend hoge kwaliteit Star Wars serie.
Heeft alle kenmerken van de originele films en Rogue One.
Hoe het gefilmd is, hoe de verhalen zich ontvouwen, politiek.
Aflevering was voorbij voordat ik het door had, helaas een week wachten.
Heeft alle kenmerken van de originele films en Rogue One.
Hoe het gefilmd is, hoe de verhalen zich ontvouwen, politiek.
Aflevering was voorbij voordat ik het door had, helaas een week wachten.
EDIT: -episode 12 spoilers hieronder-
spoiler:
Aaargh laatste episode tot eind 2023 / begin 2024. Wat ik begreep zijn ze net begonnen met filmen voor S2 tot midden 2023.
En wat een finale was het… de opbouw naar de speech van Maarva was top. Ook hoe Mon Mothma haar man voor de bus gooit bij de ISB met beschuldigingen. Het enige wat ik niet helemaal begreep is dat Mon’s dochter dus toch uitgehuwelijkt wordt?
En wat een finale was het… de opbouw naar de speech van Maarva was top. Ook hoe Mon Mothma haar man voor de bus gooit bij de ISB met beschuldigingen. Het enige wat ik niet helemaal begreep is dat Mon’s dochter dus toch uitgehuwelijkt wordt?
[ Voor 73% gewijzigd door raiders op 23-11-2022 12:07 ]
Oef, zoveel spanning ook al is er nul onzekerheid over hoe het met Andor afloopt.
Let op, er is een after credits scene!
And to think they once said that computers would take away jobs.
Zit midden in de laatste aflevering, maar haalt die kerel nu gewoon een schoongemaakte processorkoeler uit het water? Wat 500 credits waard is 
Die End Credit scene is de moeite waard om even te kijken, en bevestigd wat velen ook vermoeden.
Ik kan niet wachten op S2. Wat ik wel jammer vond is dat er geen X-Wings in actie kwamen
Die End Credit scene is de moeite waard om even te kijken, en bevestigd wat velen ook vermoeden.
Ik kan niet wachten op S2. Wat ik wel jammer vond is dat er geen X-Wings in actie kwamen
[ Voor 40% gewijzigd door PEBKAC op 23-11-2022 19:55 ]
Rogue One is hoe het met hem gaat aflopenIJzerlijm schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:18:
Oef, zoveel spanning ook al is er nul onzekerheid over hoe het met Andor afloopt.
Wat een episode weer en de opbouw naar het einde toe, constant kippenvel gehad
Blijft een teleurstellende serie. Mag hopen dat het tot een tweede seizoen blijft. Het is mooi gefilmd maar qua tempo belabberd. Het had zo veel beter kunnen zijn. Voelt meer een standard science fictie show maar dan met een Star Wars label.
Ik kijk nu bij iedere volgende Star Wars-serie uit naar jouw reactie, want wat wij ondanks de fruitige usernames leuk vinden is echt exáct het omgekeerdealienfruit schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:21:
Blijft een teleurstellende serie. Mag hopen dat het tot een tweede seizoen blijft. Het is mooi gefilmd maar qua tempo belabberd. Het had zo veel beter kunnen zijn. Voelt meer een standard science fictie show maar dan met een Star Wars label.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb deze serie met veel plezier gekeken!
En natuurlijk gisteren ook Rogue One gekeken, ik was al helemaal vergeten dat de acteur die de hoofdpersoon speelt in deze serie dezelfde is als in de film..
En natuurlijk gisteren ook Rogue One gekeken, ik was al helemaal vergeten dat de acteur die de hoofdpersoon speelt in deze serie dezelfde is als in de film..
Net S1 gebingewatched. De kwaliteit van de beelden en de setting was echt geweldig; de soundtrack ook.
Ook de verhaallijn met het uitdiepen van de personages maakt dit voor mij de beste SW serie, en het staat imo ook op een hoger niveau dan de films. Dit is duidelijk niet op kinderen gericht, terwijl dat met de films altijd toch een wat delicate balans is.
Ook de verhaallijn met het uitdiepen van de personages maakt dit voor mij de beste SW serie, en het staat imo ook op een hoger niveau dan de films. Dit is duidelijk niet op kinderen gericht, terwijl dat met de films altijd toch een wat delicate balans is.
"man is not truly one, but truly two,"
Ik blijf er bij mooie tv serie maar het geeft mij niet het Star wars gevoel
Definiëer StarWars gevoel. Ik kan me voorstellen dat als dit in het verlengde van Jedi's, The Force en Lightsaber duels ligt, dit niet je ding is, maar voor mijn gevoel is het wel degelijk StarWars. Zeker de onderdrukking door The Empire en de paralellen die er mee te trekken zijn naar de hedendaagse maatschappij.
Zonder met een vingertje te zwaaien of een oerduidelijke social agenda te hebben trekken ze een aantal mooie paralellen.
Juist omdat de serie meer gaat over verzet, terrorisme en intelligence werk in de SW universe vind ik het heel leuk dat ze dit zo aangepakt hebben. Toen ik de eerste trailers voorbij zag komen was ik direct enthousiast over een 'James Bond/CovertOps in het SW universum'. Dat is er wellicht niet helemaal van gekomen en was wellicht ook niet de bedoeling, maar het verhaal houdt wel steek 'in the grand scheme'.
Maar, persoonlijk gevoel hierbij
Zonder met een vingertje te zwaaien of een oerduidelijke social agenda te hebben trekken ze een aantal mooie paralellen.
Juist omdat de serie meer gaat over verzet, terrorisme en intelligence werk in de SW universe vind ik het heel leuk dat ze dit zo aangepakt hebben. Toen ik de eerste trailers voorbij zag komen was ik direct enthousiast over een 'James Bond/CovertOps in het SW universum'. Dat is er wellicht niet helemaal van gekomen en was wellicht ook niet de bedoeling, maar het verhaal houdt wel steek 'in the grand scheme'.
Maar, persoonlijk gevoel hierbij
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Gisterenavond afgekeken en sluit me bij de positieve geluiden aan, echt genoten van Andor!
De opbouw, rust en timing komt op mij (en zelfs mijn vrouw) perfect over. Star Wars hangt meer aan de rand van de serie dan dat het de boventoon voert en dat bevalt wel. Dat moment dat Luthen z’n spierballen laat zien is weer 100% Star Wars
Seizoen 2 mag sneller komen maar goed, kwaliteit heeft tijd nodig
De opbouw, rust en timing komt op mij (en zelfs mijn vrouw) perfect over. Star Wars hangt meer aan de rand van de serie dan dat het de boventoon voert en dat bevalt wel. Dat moment dat Luthen z’n spierballen laat zien is weer 100% Star Wars
Seizoen 2 mag sneller komen maar goed, kwaliteit heeft tijd nodig
Pareltje weer:
Je weet dat je het goed hebt gedaan als TCD er mee kan leven
Je weet dat je het goed hebt gedaan als TCD er mee kan leven
Wordt de serie beter na 5 afleveringen?
Vind er niks aan en slaapverwekkend, alleen maar veel gepraat.
krijg er tot nu toe ook totaal geen Starwars gevoel bij. Had er veel meer van verwacht.
Met de hoofdrolspeler kan ik ook echt geen band krijgen.
krijg er tot nu toe ook totaal geen Starwars gevoel bij. Had er veel meer van verwacht.
Nee het gaat niet veranderen op de manier dat jij wenst.
De zesde aflevering is wel een heel spannende met ook wat actie, als je er dan toch vijf hebt gezien...Arjantje72 schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:20:
Wordt de serie beter na 5 afleveringen?
Maar daarna gaat het wel verder in hetzelfde tempo.
Nog een paar afleveringen gezien maar het is inderdaad geen serie voor mij. Ach ja, op naar een andere serie
Ik heb nog even een gedeelte van de laatste aflevering van the book of Boba Fett gekeken...man man man, m'n tenen staan nog krom.
Wat hebben ze die serie verkwanseld zeg.
Wat hebben ze die serie verkwanseld zeg.
Maar nog steeds beter dan deze serie
Helemaal mee eens.alienfruit schreef op woensdag 7 december 2022 @ 02:56:
Maar nog steeds beter dan deze serie
Echt wat een verschil in smaak bij deze serie. Ik zit ook duidelijk in het kamp 'wat een goede serie'. Ik vond hem goed, goede character building.
Ik kan ook wel weer goed begrijpen waarom iemand het helemaal niets vindt.
Ik kan ook wel weer goed begrijpen waarom iemand het helemaal niets vindt.
[ Voor 6% gewijzigd door MLPN op 07-12-2022 16:44 ]
Ik ben toch benieuwd wie dat bij Disney beslist over welk SW personage ze een serie gaan maken. Ben Kenobi en Boba Fett snap ik nog, want dat zijn fan favorites, maar ik wist niet dat Cassian Andor zoveel fans had en Rogue One wordt door veel mensen toch gezien als een nietszeggend tussendoortje.
Omwille van een aantal goeie reviews, zelfs van beruchte Disney-critics die er nogal lyrisch over waren, en natuurlijk m'n eigen benieuwdheid, toch m'n Disney+ abo geheractiveerd om Andor eens een kansje te geven (en terwijl waarschijnlijk nog eens door The Mandalorian te vliegen)...
Vanavond vang ik S1,A1 aan, ben benieuwd.
Vanavond vang ik S1,A1 aan, ben benieuwd.
[ Voor 7% gewijzigd door PinusRigida op 09-12-2022 11:17 ]
Het zal best en Rogue One is idd een prima film in het SW universe, maar hoeveel mensen waren er fan van Cassian Andor? Ik heb ze niet gezien. Zou dan eerder een Jyn Erso spin off verwachten.sewer schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:18:
Na de originele 3 films is rogue one, samen met the force awakens, het best gewaardeerd op IMDb
Rogue One vond ik al een uitstekende film, waarbij Diego Luna een prima prestatie neerzette.
Maar de serie Andor is nog beter, absoluut een aanrader en laat Disney a.u.b. deze serie als voorbeeld nemen voor de toekomstige series/films.
De vele lovende kritieken over Andor en Diego Luna zijn volkomen terecht
En ik weet dat smaken verschillen, maar degenen die dit niets vinden kan ik echt niet volgen. Een volwassen, donker en rauw verhaal dat zich afspeelt in het Star Wars universum, ik vind het geweldig!
Maar de serie Andor is nog beter, absoluut een aanrader en laat Disney a.u.b. deze serie als voorbeeld nemen voor de toekomstige series/films.
De vele lovende kritieken over Andor en Diego Luna zijn volkomen terecht
En ik weet dat smaken verschillen, maar degenen die dit niets vinden kan ik echt niet volgen. Een volwassen, donker en rauw verhaal dat zich afspeelt in het Star Wars universum, ik vind het geweldig!
Dat zou ook een prima serie kunnen opleveren. Mits goed geschreven en geacteerd natuurlijk.P-Rock schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:30:
[...]
Zou dan eerder een Jyn Erso spin off verwachten.
Maar Cassian Andor was in Rogue One natuurlijk al een beetje een donker figuur wat natuurlijk interessant is (behalve voor een serie die hoofdzakelijk op kinderen gericht is, wat bij sommigen dan ook het echte 'star wars gevoel' wegneemt)
[ Voor 32% gewijzigd door mr_petit op 09-12-2022 17:02 ]
Ik heb hier Spotify niet bij de hand, maar dat is de OST? De muziek en sound-design is echt vet goed. Je krijgt er echt een ongemakkelijk gevoel van precies in combinatie met de situaties waarin Andor belandt.
Deze vond ook wel weer heel treffend.
Deze vond ook wel weer heel treffend.
Oeps, ik heb nog wat gemist dan!IJzerlijm schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:18:

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Me2Baseman77 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:58:
Rogue One vond ik al een uitstekende film, waarbij Diego Luna een prima prestatie neerzette.
De vele lovende kritieken over Andor en Diego Luna zijn volkomen terecht![]()
Heb ondertussen seizoen 1 achter de kiezen en idd: 'donker', en 'rauw' waren woorden die ook in mij opkwamen, for the record: da's goed, na wat we ondertussen gewoon zijn de voorbije jaren van 'Star Wars by Kathleen Kennedy'.
Ik was enigszins verbaasd dat haar naam in de credits staat, vraag me af hoe ze haar tegengehouden hebben om haar ding te doen.
- goeie acteurs in geloofwaardige rollen, klaarblijkelijk gecast omwille van hun acteertalent en de synergie met hun rol in de serie.
- geloofwaardige maatschappelijke verhoudingen in hiërarchische posities, gefundeerd in het plot, de canon en het universum.
- geloofwaardige charactergroei, in lijn met hun achtergrond en motivaties
- interessant, vaak meeslepend verhaal
- mannen met realistische zwaktes/sterktes
- vrouwen met realistische zwaktes/sterktes
- geen geforceerde 'representation' inserts
- eindelijk focus op het brengen van een interessante serie i.p.v. op het creëren van een container voor meningen en ideologieën van de makers en producers.
Iedereen heeft z'n eigen argumenten om wel of niet van iets te houden, ik wil nog meer zien van deze andere "hardere" draai aan het SW universe.
Ik snap wel de mensen die zeggen "het voelde niet alsof ik naar SW keek" zo voelt het idd niet, enkele scenes daargelaten... en hoewel ik wel van (het meeste van) SW hou, vind ik Andor een goeie reden om m'n Disney+ abo terug even geactiveerd te hebben. (en nu weer te pauzeren tot '24...pfff...

Vond deze serie echt een masterpiece, echt ontzettend goed. Was een beetje huiverig om te kijken na Kenobi en Boba Fett want die vond ik beiden helemaal niks maar ben toch weer helemaal hyped voor Star Wars na Andor. Hoop dat er in de toekomst soortgelijke dingen uitkomen.
Moest gelijk even m'n nerd collectie weer aanvullen
Moest gelijk even m'n nerd collectie weer aanvullen
:strip_exif()/f/image/Ef9Wqpitc0Vdu1Zsr9YJzKG3.jpg?f=fotoalbum_large)
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Ik ben er wat laat bij, maar heb de serie afgelopen week gebinged.
Ik heb me prima vermaakt, maar moest er wel echt even 4-5 afleveringen in komen. Het begon allemaal wat traag voor mijn gevoel. Al met al wel een vermakelijke serie waarbij de laatste aflevering heel gaaf was, voornamelijk het gedeelte met de muziekspelers was echt kippenvel.
Nu op naar Rogue One, waar ik nog hele goede herinneringen aan heb.
Ik heb me prima vermaakt, maar moest er wel echt even 4-5 afleveringen in komen. Het begon allemaal wat traag voor mijn gevoel. Al met al wel een vermakelijke serie waarbij de laatste aflevering heel gaaf was, voornamelijk het gedeelte met de muziekspelers was echt kippenvel.
Nu op naar Rogue One, waar ik nog hele goede herinneringen aan heb.
Eigenlijk eerst nog even seizoen 2 kijken. En daarna Rogue One.
(Maar seizoen 2 is nog niet af...)
Hier ook heel aangenaam verrast van Andor S1, één van de betere spin-offs in het SW Universum.BroWohsEdis schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:38:
Vond deze serie echt een masterpiece, echt ontzettend goed. Was een beetje huiverig om te kijken na Kenobi en Boba Fett want die vond ik beiden helemaal niks maar ben toch weer helemaal hyped voor Star Wars na Andor. Hoop dat er in de toekomst soortgelijke dingen uitkomen.
Moest gelijk even m'n nerd collectie weer aanvullen![]()
...en verder ben ik het ook met je eens: One can never have enough Star Wars Stuff
:strip_exif()/f/image/LyJPBVPsU9mvJNXXtWDJvGrZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dLumaOvr1h1ujBEyXBxrZykh.jpg?f=fotoalbum_large)
En idd: de kalender blijft heel het jaar door op november staan, niet alleen omdat die maand mijn favoriete antagonist toont, maar ook... tja... 17 november is een speciale dag.
Edit: er is wel iets aan de hand met het perspectief van de foto van die kalender, DV lijkt hier wel een kinderlichaam en een relatief groot hoofd te hebben... in het echt is de foto op de kalender 'normaal'...
Nobody ever called me a photographer...
and I bet they never will
[ Voor 8% gewijzigd door PinusRigida op 16-05-2023 12:52 ]
Verwijderd
Over een paar weken gaan we weer genieten.
Ik vind Andor echt boven alle andere spin-offs staan!
Ik vind Andor echt boven alle andere spin-offs staan!
Damn, ik wist niet dat het tweede seizoen er al zat aan te komen
. Eerst was zeer goed en de vriendin was ook fan
Eindelijk weer een goede serie om te kijken en niet die TLOU crap
Gestart is nu met de eerste drie afleveringen. Hierna een nieuwe per week op woensdag.Farabi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:07:
hebben ze alle afleveringen erop gegooid? of 1 aflevering per week?
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Ik heb de eerste 3 nieuwe afleveringen gezien. Ik ben nog niet helemaal van mijn sokken geblazen. Sommige plotlijnen zijn maar matig interessant of lang uitgesponnen.
Aangezien elke week een ander "jaar" komt zal het wss telkens iets anders worden en ze kunnen me nog positief verrassen.
Aangezien elke week een ander "jaar" komt zal het wss telkens iets anders worden en ze kunnen me nog positief verrassen.
inderdaad. hier ook 2 afleveringen gezien. nog niet echt boeiend.algalid schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:20:
Ik heb de eerste 3 nieuwe afleveringen gezien. Ik ben nog niet helemaal van mijn sokken geblazen. Sommige plotlijnen zijn maar matig interessant of lang uitgesponnen.
Nee hoor, iedere week 3 afleveringen voor 4 weken langikloon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:17:
[...]
Gestart is nu met de eerste drie afleveringen. Hierna een nieuwe per week op woensdag.
Eerste episode was inderdaad niet heel boeiend, maar het was een waar is en wat doet iedereen nu een jaar later.
[ Voor 17% gewijzigd door s0kkie op 24-04-2025 09:56 ]
Voor het grootste gedeelte waren deze eerste drie aflevering een matige voortzetting op het vrij sterke eerste seizoen.
Snap dat als je kiest dat een nieuwe seizoen een sprong van een jaar maakt je de setting weer neer moet zetten. Dit ging alleen gepaard met veel nutteloze toevoegingen waarin ook niet bepaald goed geacteerd werd.
Het is te hopen dat het niveau omhoog gaat de komende afleveringen anders komt deze serie na een goed begin toch op de hoop van matigheid die Disney achterlaat.
Snap dat als je kiest dat een nieuwe seizoen een sprong van een jaar maakt je de setting weer neer moet zetten. Dit ging alleen gepaard met veel nutteloze toevoegingen waarin ook niet bepaald goed geacteerd werd.
spoiler:
Eigenlijk alle schermtijd van de rebellen die Cassius gevangen nemen en de tweestrijd die volgt is ronduit slecht te noemen.
Ook de bruiloft en alles daaromheen komt matig over met als dieptepunt dat dansen.
Ook de bruiloft en alles daaromheen komt matig over met als dieptepunt dat dansen.
Het is te hopen dat het niveau omhoog gaat de komende afleveringen anders komt deze serie na een goed begin toch op de hoop van matigheid die Disney achterlaat.
PSN: bollsie
Ah, zo had ik het niet begrepen. Ik las 'new episodes every wednesday' als wekelijks een nieuwes0kkie schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:55:
[...]
Nee hoor, iedere week 3 afleveringen voor 4 weken lang
Maar het is inderdaad per week drie nieuwe voor vier weken lang, thnx. Dit is blijkbaar het schema
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6h93wqH6oOGgenUZYnpVWmtV.jpg?f=user_large)
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Ik weet niet waar ik na heb gekeken (welk verhaal) bij de eerste drie afleveringen, het voelde als een opvulling waarin de hoofdrolspeler a. wil hebben maar daarvoor b. nodig heeft maar om b te krijgen hij c. en d. ook eerst moet hebben. Weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen
Ik zou het doen!
@rammes In RPG-termen noemt men het "fetch quests" en "delivery quests". De kritiek is meestal dat het weinig vindingrijke bezigheidstherapie is.Star Wars series forceren het toeval nogal nadrukkelijk wat kan schuren.
Ik had soms het gevoel dat een scenario zo uit de koker voor de kindvriendelijke animated series kon komen (zonder domme mopjes dan), beetje te simplistisch zeker vergeleken met het eerste seizoen.
Maar jaar 2 is mss van een beter vaatje getapt, ik kruis nogmaals mijn vingers.
Ik had soms het gevoel dat een scenario zo uit de koker voor de kindvriendelijke animated series kon komen (zonder domme mopjes dan), beetje te simplistisch zeker vergeleken met het eerste seizoen.
Maar jaar 2 is mss van een beter vaatje getapt, ik kruis nogmaals mijn vingers.
Verwijderd
Het 2e seizoen is nog maar pas begonnen, dus nog niet op z'n hoogtepunt. Dat komt vast nog wel.
De intro, zo zie ik het maar, was toch wel een boeiende opbouw. De eerste 3 afleveringen keken wel makkelijk weg vond ik.
De intro, zo zie ik het maar, was toch wel een boeiende opbouw. De eerste 3 afleveringen keken wel makkelijk weg vond ik.
Ik ben underwhelmed, het tempo van Andor is nooit heel hoog geweest, maar nu val zelfs ik af en toe in slaap, die s1 juist steengoed vond.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik vind zelf tot nu toe seizoen 2 nog beter dan seizoen 1.
Er lopen meerdere sterke verhaallijnen door elkaar en er zit meer uitdieping van de karakters in.
Dat zijn juist zaken waar ik van hou in series (en daarom eigenlijk ook nooit meer naar films kijk; te oppervlakkig)
Ik heb seizoen 1 eerst gebingewatched weer als opfrissing en daarna gelijk de 1e 6 afleveringen van S2
Jammer dat dit waarschijnlijk het laatste seizoen is; van mij mochten ze wel doorgaan tot S10 oid
Er lopen meerdere sterke verhaallijnen door elkaar en er zit meer uitdieping van de karakters in.
Dat zijn juist zaken waar ik van hou in series (en daarom eigenlijk ook nooit meer naar films kijk; te oppervlakkig)
Ik heb seizoen 1 eerst gebingewatched weer als opfrissing en daarna gelijk de 1e 6 afleveringen van S2
Jammer dat dit waarschijnlijk het laatste seizoen is; van mij mochten ze wel doorgaan tot S10 oid
[ Voor 27% gewijzigd door mr_petit op 03-05-2025 07:24 ]
Het is een ander soort Empire dan in de films naar boven komt, waar ze totale en brutale controle over de volkeren hebben. Het is wat wennen. Wss kon het anders en efficiënter aangepakt worden om Ghorman onder de knoet te krijgen maar het is een goed en hedendaags plot dat resoneert bij de kijkers.
Een punt van kritiek blijft dat het aantal aliens heel beperkt blijft, normaal een trademark van Star Wars. Soms zie je ze af en toe blurry op de achtergrond (bespaart wss wat op CGI budget).
Een punt van kritiek blijft dat het aantal aliens heel beperkt blijft, normaal een trademark van Star Wars. Soms zie je ze af en toe blurry op de achtergrond (bespaart wss wat op CGI budget).
Ik vind het persoonlijk juist weer beter dat er minder verschillende soorten ‘species’ in zitten, bijvoorbeeld bij een Ahsoka zagen ze er zo goedkoop en lelijk uit en daar waren het er super veel.
Ben net klaar met episode 6, het begint vanaf de 5e aflevering nu wel eindelijk spanning op te bouwen, en tof om veel easter eggs van de films voorbij te zien komen.
En het cinematografisch gedeelte blijft heel goed in deze serie
Ben net klaar met episode 6, het begint vanaf de 5e aflevering nu wel eindelijk spanning op te bouwen, en tof om veel easter eggs van de films voorbij te zien komen.
En het cinematografisch gedeelte blijft heel goed in deze serie
Net e7-9 gekeken, er komt eindelijk wat schot in de zaak, dit is de Andor waar ik fan van was.Wat ik echt tof vind aan Andor is dat zowel de good -als de bad guys echt een gezicht krijgen, het zijn niet zomaar poppetjes die elkaar afknallen.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Naast minder species zitten er volgens mij ook minder robots in? Op de stotterende bot na.
Vind ik op zich ook niet zo erg. De aliens zien er vaker wel dan niet uit als halve muppets en de robots voegen weinig toe als ze alleen dienen als comic relief.
Vind ik op zich ook niet zo erg. De aliens zien er vaker wel dan niet uit als halve muppets en de robots voegen weinig toe als ze alleen dienen als comic relief.
Dat zit wel Schnorr.
Wow net e7 tot 9 gekeken. Een parel. Dit had ook zomaar de afsluiting kunnen zijn. Gelukkig komen er nog 3 bij.
Episode 8 en 9 beide een 9,8 op IMDb, heel netjes.
Als de datum ook klopt op IMDb dan komt episode 10 op dinsdag en de laatste twee op woensdag, maar ik weet niet of dit echt klopt.
Als de datum ook klopt op IMDb dan komt episode 10 op dinsdag en de laatste twee op woensdag, maar ik weet niet of dit echt klopt.
Ik ben blij om te lezen dat de latere afleveringen beter zijn van seizoen 2 
Ik had zelf eerst nog een back-log aan andere series te verwerken en net begonnen aan seizoen 2 afleveringen 1 en 2. Maar de tweede aflevering was voor mij niet heel best. De side plots vond ik nog goed om te doen omdat daar vrijwel zeker het verhaal verder op wordt gebouwd maar Cassian plot zelf had voor mij hoge Bobba Fett gehalte. Die Hillbillies
Ik hoop zelf dat het grimmige rauwe randje uit seizoen 1 terug komt. Ik heb van seizoen 1 echt genoten en hoop gezien de reacties en scores dat het snel beter wordt.
Ik had zelf eerst nog een back-log aan andere series te verwerken en net begonnen aan seizoen 2 afleveringen 1 en 2. Maar de tweede aflevering was voor mij niet heel best. De side plots vond ik nog goed om te doen omdat daar vrijwel zeker het verhaal verder op wordt gebouwd maar Cassian plot zelf had voor mij hoge Bobba Fett gehalte. Die Hillbillies
spoiler:
die met elkaar aan de stok krijgen en vervolgens steen, papier, schaar gaan spelen… echt erg 

Ik hoop zelf dat het grimmige rauwe randje uit seizoen 1 terug komt. Ik heb van seizoen 1 echt genoten en hoop gezien de reacties en scores dat het snel beter wordt.
Herkenbaar. Ik dacht na de eerste 2/3 afleveringen van seizoen 2: nou, ik vond seizoen 1 echt super goed, nu valt het wat tegen. Maar de laatste afleveringen zijn weer erg goed. Genieten!Miki schreef op zondag 11 mei 2025 @ 23:02:
Ik ben blij om te lezen dat de latere afleveringen beter zijn van seizoen 2
Ik had zelf eerst nog een back-log aan andere series te verwerken en net begonnen aan seizoen 2 afleveringen 1 en 2. Maar de tweede aflevering was voor mij niet heel best. De side plots vond ik nog goed om te doen omdat daar vrijwel zeker het verhaal verder op wordt gebouwd maar Cassian plot zelf had voor mij hoge Bobba Fett gehalte. Die Hillbilliesspoiler:die met elkaar aan de stok krijgen en vervolgens steen, papier, schaar gaan spelen… echt erg
PSN: TDBtje
Wat een serie zeg. Voor vanavond maar weer eens Rogue One aanslingeren.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Gisteren episode 10 gekeken, kan maar één ding zeggen: Kleya
Oscar waardig acteerwerk. In het weekend 11 en 12 eindelijk kijken.
Oscar waardig acteerwerk. In het weekend 11 en 12 eindelijk kijken.
Verwijderd
2e seizoen kon mij stukken minder boeien dan het 1e seizoen.
Geen idee waarom, maar ik kwam niet lekker in het verhaal.
Geen idee waarom, maar ik kwam niet lekker in het verhaal.
Vanavond 11 en 12 gekeken, ik ben tevreden.Dit seizoen is wat minder urgent dan de vorige, maar nog altijd zeer goed, je moet aan het begin alleen even doorbijten.
Al met al imho de beste star wars spin-off.
Al met al imho de beste star wars spin-off.
Ik vond zelf seizoen 2 denk ik nog beter. Een goede opzet naar hoe de Rebellion zich vormde.
spoiler:
alleen dat laatste shot met Bix en Cassian jr. had voor mij niet gehoeven. Duidelijk het creëren van een open einde om eventueel later weer een serie op te bouwen. Wel duidelijk waarom Bix ervandoor ging natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door mr_petit op 17-05-2025 16:22 ]
Was een fijne serie, kan moeilijk zeggen welk seizoen ik beter vond, beiden zijn erg sterk maar net niet helemaal perfect maar dan ben ik ook aan het mierenneuken. Vond in seizoen 1 de gevangenis nét ietsje te lang duren, alsof ze goede ideeën hadden voor 90% van de serie en er een piepklein beetje gerekt moest worden. En dat had ik ook een piepklein beetje bij seizoen 2, de eerste 3 eps duren nét ietsje te lang terwijl er nét ietsje te weinig gebeurd. Maar voor de rest is het smullen; de sfeer, het acteren, de vijftig tinten grijs, het gevoel van onderdrukking....
Wel eens met @mr_petit dat het laatste shot dan weer jammer is. De hele serie is zo sterk en subtiel met tonen hoe "hoop" weer opgebouwd kan worden, en dan eindigen we met zo'n geforceerd emotioneel "nu janken mensen!" shot. Komt Amerikaans op me over, maarja had precies hetzelfde met het einde van de 8e film (jochie die bezem vasthield alsof het een lightsaber is).
Had altijd beetje gemengde gevoelens bij Rogue One; er zit veel in wat ik geweldig vond, maar ook een paar dingen die ik niet trok (die force dude....ugh.... nog vermoeiender dan JarJar) en ik baalde van de wijzigingen die zijn gemaakt in regie. Maarrrr dit is wel hét moment om het eens te herzien, misschien komt het nu nog beter binnen
Wel eens met @mr_petit dat het laatste shot dan weer jammer is. De hele serie is zo sterk en subtiel met tonen hoe "hoop" weer opgebouwd kan worden, en dan eindigen we met zo'n geforceerd emotioneel "nu janken mensen!" shot. Komt Amerikaans op me over, maarja had precies hetzelfde met het einde van de 8e film (jochie die bezem vasthield alsof het een lightsaber is).
Had altijd beetje gemengde gevoelens bij Rogue One; er zit veel in wat ik geweldig vond, maar ook een paar dingen die ik niet trok (die force dude....ugh.... nog vermoeiender dan JarJar) en ik baalde van de wijzigingen die zijn gemaakt in regie. Maarrrr dit is wel hét moment om het eens te herzien, misschien komt het nu nog beter binnen
Vermoeiender dan JarJar gaat wel heel verdavidov schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 17:40:
, maar ook een paar dingen die ik niet trok (die force dude....ugh.... nog vermoeiender dan JarJar)
Ik was ooit wel een redelijke SW fan. De gouden tijd van Kyle Katarn en zo. Disney heeft voor mij SW om zeep gebracht.
En dat is ook het probleem van deze serie- alle wegen leiden naar "the force awakens".
En dat is ook het probleem van deze serie- alle wegen leiden naar "the force awakens".
Wat heeft Andor nou weer te maken met TFA? Of ben je aan ‘t trollen?emeralda schreef op zondag 18 mei 2025 @ 12:23:
Ik was ooit wel een redelijke SW fan. De gouden tijd van Kyle Katarn en zo. Disney heeft voor mij SW om zeep gebracht.
idd, Andor en Rogue one zijn een prequel voor A New Hope 
The Force Awakens speelt een halve eeuw daarna. Ik zie ook niet echt de directe connectie...
The Force Awakens speelt een halve eeuw daarna. Ik zie ook niet echt de directe connectie...
Fantastisch seizoen en serie! ep1-7 vrij traag en veel opbouw.. 8-12 veel onthullingen en ontknopingen, super einde ook. Direct erna Rogue One weer gezien, laatste keer was 2016.. Heel gave ervaring al met al
Wat ook heel fijn was met deze serie is dat ze hebben laten zien dat er in anno 2025 gelukkig nog steeds een serie waarin ook badass vrouwelijke characters geschreven zijn het niet allemaal geforceerd of met een dubbele agenda hoeft.
Bix, Deedra, Mon, Kleya, allemaal stuk voor stuk sterke badass characters en heel goed geacteerd
(in tegenstelling tot een ander dramatisch slechte serie momenteel dat gebasseerd is op een bekende game
).
Bix, Deedra, Mon, Kleya, allemaal stuk voor stuk sterke badass characters en heel goed geacteerd

En daarna door met A New Hope.BigF25 schreef op maandag 19 mei 2025 @ 10:59:
Fantastisch seizoen en serie! ep1-7 vrij traag en veel opbouw.. 8-12 veel onthullingen en ontknopingen, super einde ook. Direct erna Rogue One weer gezien, laatste keer was 2016.. Heel gave ervaring al met al
Andor + Rogue One + OG Star War trilogie = de anti-fascisme Star Wars Saga = best Star Wars saga.
Zou wel een ontstaan-van-Moffs/empire serie willen zien in de prequel era. Om het compleet te maken.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Top seizoen. IMDB scores geven dit ook weer, bijna alle episodes zijn +9 gerate. Wel jammer dat ze afsloten met het opzetten van het volgend seizoen. Volgens mij zijn er 3 (?) verhaallijnen die verder moeten nu: Bix, het wapen en Saw Gerrera.
Oh komt er geen nieuw seizoen?Zeara schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 14:30:
Welk volgend seizoen..?
Als je het vervolg wil zien, kun je rogue one opzetten.
Not sure if trolling.. maar Rogue One is het vervolg op Andor, het sluit naadloos op elkaar aan.
per aspera ad astra
Nee, niet aan het trollen. Wist het niet, en heb ondertussen ook gelezen via google dat er geen 3de seizoen komt. Te veel tijd en geld om te maken. Origineel 5 seizoenen gepland maar dat ging niet goedkomen. *sad noises*LAD93 schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:02:
[...]
Not sure if trolling.. maar Rogue One is het vervolg op Andor, het sluit naadloos op elkaar aan.
Ondertussen Rogue One aan de server toegevoegd om vanavond te (herbe)kijken
Yup, zoals ik het begreep zou 5 seizoenen te veel rekken en trekken worden en hebben ze het daarom allemaal in S2 gepropt; zijn nu 5 blokken van 3 eps waar telkens een jaar tussen zit.Ruitenwisser schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:06:
[...]
Te veel tijd en geld om te maken. Origineel 5 seizoenen gepland maar dat ging niet goedkomen. *sad noises*
En alhoewel het ergens jammer is dat er nu niet meer Andor uitkomt (want we vinden de kwaliteit zo goed), denk ik dat het rekken naar 5 seizoenen de kwaliteit flink had verlaagd. Laat ik het zo zeggen; met de kennis van nu vind ik het prima zo, weet niet of een heel seizoen voor bijv de 1e 3 eps van S2 nou veel betere TV had opgeleverd.
-------------------------------
Van de week Rogue one nogmaals bekeken. Geef de film nu net een 4 ipv 3,5 uit de 5.
Wat ik wel grappig vond; bij de 1e viewing destijds vond ik de aanwezigheid van Jyn logisch (immers dochter van) en vroeg ik me af waarom Andor nou zo bijzonder was...waarom HIJ. Nou weet ik waarom. De ironie is dat ik nu juist denk, wat doen Jyn eigenlijk in het verhaal? Ja ok ze is de dochter van, leuk en aardig maar wat heeft ze toe te voegen aan de missie? Ze is geen ervaren vechter of piloot, ze heeft geen bijzondere kennis of skills... het enige dat ik kan bedenken is dat Saw haar misschien eerder vertrouwd. mmmmm, ok. Alsof ze er alleen in zit voor wat vader-dochter emotie in de film, terwijl het feit dat er duizenden als niet miljoenen levens op het spel staan genoeg emotionele impact zou hebben me dunkt. Maar ik dwaal af en ik zeur
Gisteren dan ook nog eens de film bekeken, pas bij dat eindgevecht en de destroyers had ik iets van, hah ik heb dit al eens gezien
. Toch van genoten maar het was wat raar om al die personages plots jonger te zien en Andor heeft wat minder daadkracht dan hij had in de serie vind ik. En ik was ook totaal vergeten dat
spoiler:
iedereen gewoon dood gaat
Klopt, ze is destijds gered en opgevoed door Saw Gerrera.De rebellen hebben geen vat meer op hem en daarom proberen ze hem via Jyn weer aan hun kant te krijgen.davidov schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 17:58:
[...]
het enige dat ik kan bedenken is dat Saw haar misschien eerder vertrouwd. mmmmm, ok. Alsof ze er alleen in zit voor wat vader-dochter emotie in de film, terwijl het feit dat er duizenden als niet miljoenen levens op het spel staan genoeg emotionele impact zou hebben me dunkt. Maar ik dwaal af en ik zeur
Ja I know, heb de film 2x gezien en het plot van de film is nou ook weer niet zo ingewikkeldblobber schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 16:40:
[...]
Ze is destijds gered en opgevoed door Saw Gerrera.De rebellen hebben geen vat meer op hem en daarom proberen ze hem via Jyn weer aan hun kant te krijgen.
Maar dat vind ik nu (in vergelijking met het karakter Andor) nou niet het sterkste of meest logische plot.
- Saw en Jyn hebben elkaar al vet lang niet gezien, en gezien Saw z'n wantrouwen was het sowieso een stroeve ontmoeting geworden
- Saw is ondertussen helemaal geflipt, nogal een gok om alles van die "onderlinge band met Jyn" af te laten hangen. Het lot van het universum laten afhangen van of een gek nog sympathie heeft voor iemand van 10-20 jaar terug, en geen backup plan hebben. Het rijmt niet bij mij.
En dan nog, na Jedha heeft ze geen "special skills" meer die van pas komen want Saw is gedaan. Ze is geen piloot of vechter, heeft geen waardevolle kennis of skills, en dan gaat ze wel mee op de laatste 2 en meest belangrijke en gevaarlijke missies. De rest van de crew heeft zich al ruim bewezen voor aanvang van de film, Jyn blijft een vreemde eend in de bijt. Maargoed dat hebben de schrijvers weten te patchen door het woordje "stardust" nog belangrijk te maken wat zij toevallig op het juiste moment weet, en een dramatisch shot op het strand aan het einde en alles is weer prima.
Maargoed zoals ik zei; toen de film uitkwam dacht ik "wie is Andor, wat doet hij hier, en waarom is hij nou zo bijzonder", maar door het zien van de serie Andor is dat volledig geswitched naar Jyn. Wie is Jyn? De dochter van. Waarom is ze hier? Om met Saw te praten. Waarom is ze bijzonder? Niet, nouja dat laatste shot is wel een tearjerker (meh).
Beetje laat, maar de afgelopen weken heb ik Andor S1, 2 en net Rogue 1 gekeken. Wat mij betreft is dit het beste dat er in lange tijd is uitgebracht op het gebied van Star Wars.
De pacing, worlbuilding en characterontwikkeling vond ik allemaal sterk gedaan. De rustige opgebouwde ontwikkeling van de wereld werd onderbroken door spannende setpieces op Aldhani, Ferrix, en Ghorman. Met name die laatste vond ik echt indrukwekkend, juist omdat je het van mijlenver zag aankomen.
De parallellen met alternatieve waarden en propaganda om een volk zwart te maken in onze huidige samenleving waren niet moeilijk te trekken..
Ook het gevoel dat je geen rebellie kunt hebben zonder dat er geleden wordt is sterk neergezet. De rol van Luthen is hier natuurlijk ook belangrijk in omdat hij zich constant op de grens van het toelaatbare beweegt. Aan de andere kant werd de meest duistere kant van het keizerrijk ook op een boeiende manier in beeld gebracht met de afleveringen in de gevangenis en de interne machtsstrijd bij de ISB.
Met uitzondering van 2 afleveringen aan het begin van S2 waarbij Cassian bij een stel andere rebellen zat vond ik de serie van begin tot eind onwijs goed.
De pacing, worlbuilding en characterontwikkeling vond ik allemaal sterk gedaan. De rustige opgebouwde ontwikkeling van de wereld werd onderbroken door spannende setpieces op Aldhani, Ferrix, en Ghorman. Met name die laatste vond ik echt indrukwekkend, juist omdat je het van mijlenver zag aankomen.
De parallellen met alternatieve waarden en propaganda om een volk zwart te maken in onze huidige samenleving waren niet moeilijk te trekken..
Ook het gevoel dat je geen rebellie kunt hebben zonder dat er geleden wordt is sterk neergezet. De rol van Luthen is hier natuurlijk ook belangrijk in omdat hij zich constant op de grens van het toelaatbare beweegt. Aan de andere kant werd de meest duistere kant van het keizerrijk ook op een boeiende manier in beeld gebracht met de afleveringen in de gevangenis en de interne machtsstrijd bij de ISB.
Met uitzondering van 2 afleveringen aan het begin van S2 waarbij Cassian bij een stel andere rebellen zat vond ik de serie van begin tot eind onwijs goed.
Ruitenwisser schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 11:25:
En ik was ook totaal vergeten datspoiler:iedereen gewoon dood gaat
spoiler:
Same here. Tot 10 minuten voor het einde dacht ik nog dat er in de toekomst misschien een seizoen gemaakt kon worden van alles dat Cassian uitspookt terwijl de originele trilogie plaatsvond. Maar nee dus..
[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 02-09-2025 23:04 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Zojuist klaar met seizoen 2 van Andor. Wat een extreem goede serie die Ted laat zien wat fatsoenlijk schrijfwerk, character/world building en “opbouw” kunnen doen.
Het is een masterclass die al het andere van Disney Star Wars (met uitzondering van Rogue One) laat zien hoe het WEL moet!
Het is een masterclass die al het andere van Disney Star Wars (met uitzondering van Rogue One) laat zien hoe het WEL moet!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik was wal benieuwd naar het einde. Want het einde van deze storyline is Rogue one. Toch mooi afgerond.
Prachtige storytelling. Episode 8 van seizoen 2 gebeurd bv. niet erg veel, maar de hele aflevering hangt er een enorme spanning omdat ze je al hebben laten weten waar het naartoe gaat.
Prachtige storytelling. Episode 8 van seizoen 2 gebeurd bv. niet erg veel, maar de hele aflevering hangt er een enorme spanning omdat ze je al hebben laten weten waar het naartoe gaat.
Deze serie is gewoon heel goed in opbouw en op die manier voor spanning zorgen. Helaas is huidige publiek de aandacht grotendeels kwijt na 30 seconden dus die willen gewoon een paar lightsabers zonder enige logica voorbij zien komen....stijn014 schreef op maandag 8 september 2025 @ 14:05:
Ik was wal benieuwd naar het einde. Want het einde van deze storyline is Rogue one. Toch mooi afgerond.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y