• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

mr_petit

opperprutser

P-Rock schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:30:
[...]
Zou dan eerder een Jyn Erso spin off verwachten.
Dat zou ook een prima serie kunnen opleveren. Mits goed geschreven en geacteerd natuurlijk.
Maar Cassian Andor was in Rogue One natuurlijk al een beetje een donker figuur wat natuurlijk interessant is (behalve voor een serie die hoofdzakelijk op kinderen gericht is, wat bij sommigen dan ook het echte 'star wars gevoel' wegneemt)

[Voor 32% gewijzigd door mr_petit op 09-12-2022 17:02]

"man is not truly one, but truly two,"

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:22

Yonix

RJ Gaming 🎮

(y) O+

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 15:23

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik heb hier Spotify niet bij de hand, maar dat is de OST? De muziek en sound-design is echt vet goed. Je krijgt er echt een ongemakkelijk gevoel van precies in combinatie met de situaties waarin Andor belandt.

Deze vond ook wel weer heel treffend. :)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:38

Sherlock

No Shit

IJzerlijm schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:18:
Oef, zoveel spanning ook al is er nul onzekerheid over hoe het met Andor afloopt.

Let op, er is een after credits scene!
Oeps, ik heb nog wat gemist dan! |:(

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:21

PinusRigida

I put the p in pool.

Baseman77 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:58:
Rogue One vond ik al een uitstekende film, waarbij Diego Luna een prima prestatie neerzette.
Maar de serie Andor is nog beter, absoluut een aanrader en laat Disney a.u.b. deze serie als voorbeeld nemen voor de toekomstige series/films.

De vele lovende kritieken over Andor en Diego Luna zijn volkomen terecht _/-\o_
En ik weet dat smaken verschillen, maar degenen die dit niets vinden kan ik echt niet volgen. Een volwassen, donker en rauw verhaal dat zich afspeelt in het Star Wars universum, ik vind het geweldig!
Me2

Heb ondertussen seizoen 1 achter de kiezen en idd: 'donker', en 'rauw' waren woorden die ook in mij opkwamen, for the record: da's goed, na wat we ondertussen gewoon zijn de voorbije jaren van 'Star Wars by Kathleen Kennedy'.
Ik was enigszins verbaasd dat haar naam in de credits staat, vraag me af hoe ze haar tegengehouden hebben om haar ding te doen.

- goeie acteurs in geloofwaardige rollen, klaarblijkelijk gecast omwille van hun acteertalent en de synergie met hun rol in de serie.
- geloofwaardige maatschappelijke verhoudingen in hiërarchische posities, gefundeerd in het plot, de canon en het universum.
- geloofwaardige charactergroei, in lijn met hun achtergrond en motivaties
- interessant, vaak meeslepend verhaal
- mannen met realistische zwaktes/sterktes
- vrouwen met realistische zwaktes/sterktes
- geen geforceerde 'representation' inserts
- eindelijk focus op het brengen van een interessante serie i.p.v. op het creëren van een container voor meningen en ideologieën van de makers en producers.

Iedereen heeft z'n eigen argumenten om wel of niet van iets te houden, ik wil nog meer zien van deze andere "hardere" draai aan het SW universe.
Ik snap wel de mensen die zeggen "het voelde niet alsof ik naar SW keek" zo voelt het idd niet, enkele scenes daargelaten... en hoewel ik wel van (het meeste van) SW hou, vind ik Andor een goeie reden om m'n Disney+ abo terug even geactiveerd te hebben. (en nu weer te pauzeren tot '24...pfff... :/ )

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 22:33
Vond deze serie echt een masterpiece, echt ontzettend goed. Was een beetje huiverig om te kijken na Kenobi en Boba Fett want die vond ik beiden helemaal niks maar ben toch weer helemaal hyped voor Star Wars na Andor. Hoop dat er in de toekomst soortgelijke dingen uitkomen.
Moest gelijk even m'n nerd collectie weer aanvullen :D :D

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik ben er wat laat bij, maar heb de serie afgelopen week gebinged.

Ik heb me prima vermaakt, maar moest er wel echt even 4-5 afleveringen in komen. Het begon allemaal wat traag voor mijn gevoel. Al met al wel een vermakelijke serie waarbij de laatste aflevering heel gaaf was, voornamelijk het gedeelte met de muziekspelers was echt kippenvel.
Nu op naar Rogue One, waar ik nog hele goede herinneringen aan heb.

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-06 10:37

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Eigenlijk eerst nog even seizoen 2 kijken. En daarna Rogue One.
(Maar seizoen 2 is nog niet af...)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:21

PinusRigida

I put the p in pool.

BroWohsEdis schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:38:
Vond deze serie echt een masterpiece, echt ontzettend goed. Was een beetje huiverig om te kijken na Kenobi en Boba Fett want die vond ik beiden helemaal niks maar ben toch weer helemaal hyped voor Star Wars na Andor. Hoop dat er in de toekomst soortgelijke dingen uitkomen.
Moest gelijk even m'n nerd collectie weer aanvullen :D :D
Hier ook heel aangenaam verrast van Andor S1, één van de betere spin-offs in het SW Universum.

...en verder ben ik het ook met je eens: One can never have enough Star Wars Stuff :D ...en dan nog zeer bescheiden moet ik zeggen, ik heb nl. een vrouw = impulsremmer :D ;(

En idd: de kalender blijft heel het jaar door op november staan, niet alleen omdat die maand mijn favoriete antagonist toont, maar ook... tja... 17 november is een speciale dag. :*)

Edit: er is wel iets aan de hand met het perspectief van de foto van die kalender, DV lijkt hier wel een kinderlichaam en een relatief groot hoofd te hebben... in het echt is de foto op de kalender 'normaal'...

Nobody ever called me a photographer... ;)
and I bet they never will

[Voor 8% gewijzigd door PinusRigida op 16-05-2023 12:52]

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee